Forum >> 159
Pizza1711-06-2016 17:43:49 // 83730
Helló! 225/50/r17 helyett tehetek fel pl.: 225/45/r17 gumikat? (ALFA ROMEO 159)
Giuntini10-06-2016 23:08:16 // 83729
Én imádom a 2,4 automatát de városba csak úgy jó ha hetente kiviszed a pályára és meghajtod mint Singer a varrógépet. A Q- tronic nagyon jó kombináció a 2,4-el, de.... Fogyasztas aránytalanul sok a városban, és egyebek. De a hangja csodálatos!
Liquid10-06-2016 22:50:15 // 83728
Jók az automaták, én ugyan csak 2.4-est vezettem automatával, de nagyon pozitív volt.
A fogyasztás nem minden, csak egy összetevő s okból. A rövid utakon használt dízel bőven ki fogja kompenzálni a benzines 1.5-2-szeres fogyasztástöbbletét, ami egy TBI esetében nem is biztos hogy megvan.
Pl. az enyém télen -10-ben a bő 2km-es úton 15-20 közötti vagy afeletti átlagot produkál.
A fogyasztás nem minden, csak egy összetevő s okból. A rövid utakon használt dízel bőven ki fogja kompenzálni a benzines 1.5-2-szeres fogyasztástöbbletét, ami egy TBI esetében nem is biztos hogy megvan.
Pl. az enyém télen -10-ben a bő 2km-es úton 15-20 közötti vagy afeletti átlagot produkál.
NGC10-06-2016 22:37:09 // 83727
156 semmiképp, épp most hullik ki alólam. hosszabb táv is előfordul, nem csak város.
NGC10-06-2016 22:33:26 // 83726
mindenképp dízelt szeretnék, pont a fogyasztás miatt. az automatától kissé tartok. amiket nézek, 2005-2006-os évjáratúak. ezüst. :)
Zolibácsi10-06-2016 22:29:20 // 83725
A 2.4 városban nem lesz jó. Max ha a dpf és egr-t kiiktatod. Nekem is most van folyamatban ez, mert a regenerálás 100 km volt. Munkaba jártam 10 oda 10 km vissza plusz napi rohangálás. Van egy 1.9 jtd 156 is páromnak sima 8v ezerszer jobb varosba, 6 liter alatt elvan. Szóval 1.9 8v 120 lovas az én voksom
Dömpi (il dottore)10-06-2016 22:21:14 // 83724
1750 tbi
Liquid10-06-2016 22:17:06 // 83723
Ha város, akkor ne 2.4. Nem oda való, hidegen hidegben qurva sokat eszik, nem melegszik be, nem araszolásra termett. Igazából ez bármelyik dízelre igaz, de a 2.4-re a leginkább. Automatával szerintem élhettőbb városban, ha mindenképp dízelt akarsz, de én elgondolkodnék valamelyik benzinesen inkább.
NGC10-06-2016 22:06:03 // 83722
leginkább város
Zolibácsi10-06-2016 22:01:06 // 83720
Basszus jókor szólsz.....😁
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 21:54:07 // 83719
autóúton... terepre elég gáz :P
Zolibácsi10-06-2016 21:48:08 // 83718
Hol akarod használni?
Mattee8910-06-2016 21:27:54 // 83717
Sziasztok, egy olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek az normális dolog, hogy a turbó vezérlő vákuum szelep meglehetősen melegszik? (Ami a hűtők felett van felcsavarozva) Indítás után nem sokkal már teljesen forró.
Liquid10-06-2016 21:03:33 // 83716
Ha árban belefér akkor az 1.9-et cseréld ki a 2.0-ra újabb konstrukció, jobb DPF-ügyileg, erősebb is.
Piritu - 1.000.00010-06-2016 21:00:39 // 83715
2.0 :-)
Liquid10-06-2016 20:57:35 // 83714
Nem bántólag írtam, csak mivel 2 hetente feldobja valaki ugyanezt a kérdést ezért ha keresel kicsit, bőven találsz érveket.
Amúgy meg alapvetően papírforma:
az 1.9 keveset eszik de nem megy (annyira), egyszerűbb/olcsóbb a fenntartása, a 2.4 erős, többet kajol, drágább....
Amúgy meg alapvetően papírforma:
az 1.9 keveset eszik de nem megy (annyira), egyszerűbb/olcsóbb a fenntartása, a 2.4 erős, többet kajol, drágább....
NGC10-06-2016 20:49:28 // 83713
köszi. más valaki?
Liquid10-06-2016 20:43:04 // 83712
olvass vissza van kilóra mindkettőből
NGC10-06-2016 20:26:23 // 83711
Üdv!
Érveket és ellenérveket szeretnék 1.9 illetve 2.4-gyel kapcsolatban.
Érveket és ellenérveket szeretnék 1.9 illetve 2.4-gyel kapcsolatban.
muszkarin10-06-2016 18:03:28 // 83710
Nálad mi volt végül a probléma?
Giuntini10-06-2016 17:56:08 // 83709
Igen. Nekem is ez volt. Sok minden lehet.
muszkarin10-06-2016 16:29:43 // 83707
2016.06.08-án kitakarították a részecskeszűrőt, azóta mentem vele 100 km-t és megint kidobta a hibaüzenetet, az autó nem úgy húz ahogy kellene.
Előfordulhat, hogy nem a szűrővel van a gond?
Előfordulhat, hogy nem a szűrővel van a gond?
Hardy10-06-2016 15:19:00 // 83706
Hétfőn kiderül. Ha csak a kinyomócsapágy és a kuplungnak semmi baja akkor nem cserélem. De Csöri azt mondta szerinte a kuplungszerkezet hullott szét.
emGéza10-06-2016 14:25:20 // 83705
Piritu - 1.000.00010-06-2016 13:53:14 // 83704
A 156-omé meg 110-nél csúszott meg, emiatt cserélni kellett. A tárcsa teljesen ép volt még...
Hardy-nál is - ha jól értelmezem - a kinyomó munkahenger távozott.
Hardy-nál is - ha jól értelmezem - a kinyomó munkahenger távozott.
Hardy10-06-2016 11:11:38 // 83703
:-))))) Az nem is vészes.
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 09:31:42 // 83702
látod mindig adunk neked elfoglaltságot :)))
Shadin10-06-2016 09:23:22 // 83701
dehát az semmi :-D
akkor holnap szét is dobom az autót
:-D
akkor holnap szét is dobom az autót
:-D
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 09:21:36 // 83700
átlagosan pedig 200-250e az élete a kuplungnak...benne vagy a statisztikába
Haddel10-06-2016 09:01:09 // 83699
Én is csak pályán használtam ,meg sztem az első tulaj is ,mégis megcsúszott 197 ezernél.Jo lehet rá tett a tuning is.
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 09:01:05 // 83698
jaja benyásban nincs akkora nyomaték a rezgés meg nulla bírja is a kettőstömegű ...
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 08:59:22 // 83697
lendkerékkel 230e :))) a komplett szett nálam a lendkerék, kuplungszett, kinyomócsapágy ...
Haddel10-06-2016 08:59:12 // 83696
Enyém ma jön el onnan😃
Shadin10-06-2016 08:51:58 // 83695
Akkor az alaphangon 400k a lendkerékkel együtt :-)
Shadin10-06-2016 08:51:05 // 83694
A C635-öt betenni a 170 lovas dízelbe hiba volt. Eleve a váltó 350Nm-t tud és a 159 2.0 360-ra van belőve. Ha a váltót eltervezték akkor akár a kuplungot is.....
Ez a váltó T-Jet-ekbe meg a TBi-kben van kisebb nyomaték mellett. Ez van pl. a Dodge Dart-ban is.
Ez a váltó T-Jet-ekbe meg a TBi-kben van kisebb nyomaték mellett. Ez van pl. a Dodge Dart-ban is.
Erhard 242 (Pure Energy)10-06-2016 08:33:26 // 83693
asszem, hogy sachs a gyárija a c36-os váltónak arról meg meg van a véleményem...230e a komplett szett....
Shadin10-06-2016 08:30:33 // 83692
De nem gondolom hogy ezekből messzemenő következtetéseket lehet levonni.
Shadin10-06-2016 08:29:01 // 83691
Mikor megvettem is már tudtam hogy mindennapos és nem segített neki a 420Nm sem.
Hardy10-06-2016 08:16:44 // 83690
Úgy látszik ezek a 2.0 ás dieselek nem bírnak sokat. Valaki írta korábban hogy neki 200 at ment el úgy hogy szinte csak pályán használta.
Shadin10-06-2016 07:57:11 // 83688
Shadin10-06-2016 07:51:35 // 83687
Enyém is kehes 130k-nál :-(
Pozsi8510-06-2016 07:12:51 // 83686
Persze, mindenképpen újat, gyárit veszek, ha veszek! Csak előtte ki szeretném majd próbálni, hogy a csere biztos megoldja-e a problémát, ne feleslegesen dobja ki pénzt. Mert én is a "gyáriság" híve vagyok, tehát ha egy új egr-el jó lesz, egyértelműen azt választom. (bár a mostani szűkített megoldás is nevezhető félig gyárinak, mivel gyárilag lehet kapni ilyen lapkát... :) )
Piritu - 1.000.00010-06-2016 07:12:37 // 83685
Kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz elkopva az a kuplung. Szerintem nincs még egy 200ezret futott autó, aminek ilyen kevésszer volt használva a kuplungja.
RomeoOne10-06-2016 06:31:17 // 83684
Helyes, helyes, vigyétek csak a 2.0-sakat Csörihez, mire én odaérek vele, már jó gyakorlata legyen benne :DD
Hardy10-06-2016 06:17:14 // 83683
Sziasztok!
Csak érdeklődnék ha kuplungot cserélek akkor illik a kettős tömegük is kicserélni gondolom függetlenül attól hogy meg nem volt semmi baja? Illetve csinált mar valaki ilyent 2.0 nal? Mennyibe kerül kb mindenestül? Kuplung kettős tömegű csapagy. Meg akkor mar a fotengelyszimeringet is kicsereltettem. Csörinek ez lesz az első. Sajnos a heten nem dolgozik így arat se tudott mondani.
Csak érdeklődnék ha kuplungot cserélek akkor illik a kettős tömegük is kicserélni gondolom függetlenül attól hogy meg nem volt semmi baja? Illetve csinált mar valaki ilyent 2.0 nal? Mennyibe kerül kb mindenestül? Kuplung kettős tömegű csapagy. Meg akkor mar a fotengelyszimeringet is kicsereltettem. Csörinek ez lesz az első. Sajnos a heten nem dolgozik így arat se tudott mondani.
heisenberg.10-06-2016 02:43:15 // 83682
norbi040909-06-2016 23:17:05 // 83681
EGR lefalazásával csökken a koromképződés. A NOX meg az egekbe megy. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
524
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?