Forum >> 159

tdemeter15-09-2016 15:33:43 // 85515
Vettem elm327-es bluetooth adaptert.
Van valakinek alfaodb-vel es ezzel tapasztalata?
Illetve multiecuscan free valtozattal?
Egyenlore egyikkel sem mukodik, alfaodb ingyenes pl azt irja ki, hogy nem tudta ellenorizni az ecu tipusat. Ennek ellenere tud kapcsolodni, de ettol meg adatot nem olvas ki...
droberto15-09-2016 14:53:48 // 85514
Szerintem a BoltosBánál már 2012-be is egy brembo tárcsa volt az ajtókitámasztó. :)
Kolci15-09-2016 14:42:59 // 85513
Tavaly, vagy tavaly előtt volt egy hibás szériája a Brembonak, amit visszahívott elvileg, de sok boltban meghagyták a készletet. Azóta másképp néznek is ki a feliratok a tárcsákon.
A nagy alkatrészdiszkontokban vásárolva, ha a beszerelőműhely adott ki a beszerelésről és a hiba igazolásáról, akkor azonnal cserélték, vagy visszaadták a pénzt.
Én Apum kocsiján futottam ebbe bele februárban. Alaphelyzetben nem is hullámos lett, hanem elcsavarodott.
Kár, hogy a problémás szériát a hazai forgalmazók mégis csak el akarják adni, tisztelet a kivételnek.
Shadin15-09-2016 14:36:00 // 85512
Sajnálatos :-(

Hallottam már korábban is ilyet a sima Brembo 330-as szettel kapcsolatban.
droberto15-09-2016 14:21:14 // 85511
Részvét.
Szedd le a kereket aztán mérőórázd ki a tárcsát. Viszont azt nem tudom sajnos, hogy mekkora a max elfogadható méret az ütésre....
droberto15-09-2016 14:07:10 // 85510
Ezt tavaly nyáron már én is észrevettem.
Viszont ehhez még kanyarodnia sem kell.

Itt.

Galéria.
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2016 13:33:15 // 85509
sajnos nem mondtál újat... TRW, ATE nem hullámosodik meg ráadásul ennél sokkal barátibb az ára...
Corben15-09-2016 13:28:25 // 85508
Aki esetleg 330-as fékkel rendelkezik és tárcsa és betét csere előtt áll, javaslom alaposan gondolja át hogy megveszi-e a komplett Brembo szettet:
Betét 26k
Tárcsa:29,9K /db
Összesen: 87.000.-HUF
A hiba nem az ár, hanem az hogy 2000 km ( nagyon odafigyelve a helyes bekoptatásra ) használat után az első autópályás lassításnál 160km/h-ról behullámosodott :(
Sajnos ki kell jelentenem, hogy egy rakat szar.
A második erősebb fékezésnél már úgy remeg a kormány hogy majd ledobja a kezed róla.
Autópályán NORMÁL használatnál enyhe, de hosszabb lassítások közepére is elviselhetetlenül rázza a kormányt, kasztnit, és nam is akarok belegondolni hogy a futóművet mennyire bassza...
Garancia persze van.
1.Kell a munkalap a beszerelésről.
2.Fékpad mérési eredmény -fasza mert a kerék kb 30-al forog, a tárcsa hideg, alig van lüktetés, nem úgy mikor áthevül egy kicsit....erre megoldás lehet hogy megvasalom valahol kint aztán gyorsan ráállok...talán
3.minimum 2 hónap átfutás a Brembo oldaláról, és ha pozitív akkor levásárolhatom ?!
a. Addig oldalsztenderen várjon a kocsim amíg kinyögik hogy bocs nincs jól hőkezelve a tárcsa...remélhetőleg, mert ha azt mondják minden Ok akkor az biztos hogy gyujtogatni fogok valahol.
b.Veszek egy más márkájú tárcsát, és ahhoz persze a betét is dukálna, és reménykedek, hogy az nem lezs olyan szar mint a gyári beszállító terméke.
Ja és abban is reménykedhetek hogy a pénzt visszaadják, nem pedig levásárolhatom....
Shadin15-09-2016 12:55:06 // 85507
Nem is igazán nagy.
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2016 11:28:49 // 85506
képeken milyen picinek tűnik ...
Shadin15-09-2016 11:18:44 // 85505
Csak szarolasz :-) A kéken is volt bőven illesztési hézag anomália.
Dömpi (il dottore)15-09-2016 11:12:42 // 85504
Mibe botlottam ma reggel a vállalatcsoport (ahol dolgozom) müncheni központjának parkolójában?
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2016 10:53:17 // 85503
mert már kivan az ajtótelód :))) egyébként a felnyitás sem okoz gondot ...tudod gyúrni kell :P
RomeoOne15-09-2016 10:38:37 // 85502
Nekem még soha nem okozott problémát. Gyúrni kell :P :D
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2016 10:24:12 // 85501
ha rugót építesz be kivi lennék a belső fogantyúval hogy tudnád lerántani a nélkül sem megy sokszor ...szóval koszolhatod a kezed lecsukásnál :P
Liquid15-09-2016 09:50:58 // 85500
arra is kíváncsi volnék, hogy nem nehezebb-e lecsukni...
RomeoOne15-09-2016 09:32:58 // 85499
Egy apró érdekesség fogta meg most a szemem. A cikknek pont azt a részét olvastam ahol ezt írja: Vezethetőségén javít az üresen 1374 kg-os karosszéria merevsége, nyoma sincs csavarodásnak
Aztán közvetlen alatta ott ez a kép a QV-ről:


A jobb hátsó lámpa kasztnin és a csomagtér ajtón lévő darabja közötti eltolódás mutatja, hogy mégiscsak van egy kicsi, mert nem így kanyarba csúszva beledőlő Giuliákon nem látod ezt az apró illeszkedési hibát.
Teszem hozzá, hogy a 159 berlinákon alaphelyzetben is megvan ez a pici eltérés pont ott, ahol ez a Julison is látszik a képen :)
RomeoOne15-09-2016 09:28:21 // 85498
Nem biztos, mert belül van fogója, aztán már csak a csomagtartó tetejére kell rányomni. Ami azért kevésbé szokott koszos lenni, mintha alul kéne megfognod a külsejét.
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2016 09:20:33 // 85497
ja csak mikor lecsukod akkor lesz koszos :))))))
Gyapi Ɨ|ѯ15-09-2016 09:15:42 // 85496
engem is érdekelne a csomagtérnyitó....
ez ugyanaz a cég, amiről lejjebb írtak a cartársak csak az eb-en, A kép megtévesztő, mert berlinához van, a kép viszont sw!
Nekem pont jó lenne, de külön odaírta, hogy Magyarországra nincs szállítás.
RomeoOne15-09-2016 08:42:01 // 85495
Hát igen, az Agip/Eni-t felvásárolta a Mol. Mondjuk én amúgy is Mol-on tankoltam mindig a benzinkártya miatt, szóval legalább nagyobb lesz a lefedettség. Ha valaki szintén Mol-os, akkor az M6 22-es lehajtójánál lévő érdi kutat ajánlom. Miután beérsz BP-re 15-20 forinttal magasabb literenkénti üa. árak vannak a kutakon. A legolcsóbb Mol kút mondjuk Nagykátán van az eddigi tapasztalatok szerint, csak arra elég ritkán járok mostanában. Esetleg még a pincehelyi vagy a Kaposvár Guba Sándor úti kutat ajánlom még, ha valaki inkább arra járatos.
Attis15-09-2016 06:37:21 // 85494
Sziasztok! Mivel a fórumot olvasgatva tudom, hogy itt többen is prémium dízelt tankoltok, ezért gondoltam megosztom veletek, hogy az AGIP-nál (már ahol még kapható) sima dízel árban adák a DiselTech-et! (Tegnap láttam a soroksári úton). Nem tudom, hogy a 98-as benzinnel is hasonló-e a helyzet, mert én azt vasárnap tankoltam és akkor bizony még nem volt olcsóbb. A lényeg, így most igen jó áron kapni DiselTech-et a készlet erejéig. Még egy kis infó: a Premio kártyák vasárnap óta már nem használhatóak :( illetve aki szeretne magának valami AGIP-osat venni a kúton, az siessen, mert már nem nagyon van semmi.
Hardy15-09-2016 01:38:06 // 85493
Nem lesz koszos a kezed, meg asszony is fel tudja nyitni a műkörmeivel :-)
Liquid14-09-2016 22:37:12 // 85492
Motoros engem is érdekelne, de eddig sehol se találtam. Tervben van hogy meglátogatok egy jóarcú villanyászt, de nem sikerült eddig...
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2016 22:30:11 // 85491
De mi értelme van? Valaki sugja már meg, mert ha motoros lenne akkor ok de igy....
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2016 22:27:47 // 85490
Zödre vana zödre vana bakter f@sza föstve..... :)))))))
Piritu - 1.000.00014-09-2016 21:53:38 // 85488
Ahogy nézem a garázskapukon nem igazán sikerült egyformára eltalálni az árnyalatot :-)
Hardy14-09-2016 21:52:19 // 85487
En is nézegettem mar. Csak nem tudom melyik jo hozza. Meg nem árt e neki hogy állandóan feszíti a rugó.
droberto14-09-2016 21:46:29 // 85486
droberto14-09-2016 21:41:55 // 85485
Talán ez volt AC-n is.
droberto14-09-2016 21:31:26 // 85484
Akkor mégis fent van még a videó.
Jó a bácsik, nénik rucija. Kéne egy. Abban járnék templomba! :)
gpek14-09-2016 21:00:15 // 85483
Írtam a faladra.
Shadin14-09-2016 20:34:34 // 85482
Ebben a cikkben látható kékkel mentem.
Shadin14-09-2016 20:27:52 // 85480
Ferenc9214-09-2016 20:26:27 // 85479
Sziasztok!

Tudnátok ajánlani nekem egy alfa specialista szerelőt az észak nyugati órszág részben akinek nagy rutinja van 159-es láncos vezérlés felujításban?

Sajnos egy egyszerü cserével nem fogom tudni megúszni a dolgot, mert kb. 10.000 km-el ezelőtt cseréltem le a vezérlést és azóta kapok folyamatosan hibakódott, hogy rossz pozícióban vannak a vezérműtengelyek (mind a kettő). Tehát valószínüleg rosszul lett összerakva.

Kértem már árajánlatot a győri szakszervízben, de egy lehetetlen összeget mondtak erre a munkára.

Előre is köszönöm a segtíséget!
SzJanos14-09-2016 20:16:14 // 85478
Nélkülöznöm kell Alfit. Még Aug elején belémszálltak hátulról az M0-áson. Lassan egy hete van bent a szervízben, és még egy hét biztosan lesz mire visszakapom, mert a bontásnál találtak még bőven cserélnivalót, amit addig bontatlanul nem lehetett látni. Hiányzik nagyon az Alfám!!! Senki sem villog vagy integet egy Fiatnak amit cserébe kaptam. :(
Shadin14-09-2016 19:36:40 // 85477
D állásban is puhább a szervó jóval mint az enyémben. Ami zavar az az, hogy úgy érzem, minden egyes kormány mozdítás az aktuálisból egy kicsit erőlködve történik. Mintha mindig egy kis gödörből kellene kitolni :-( Ez zavart végig vezetés közben.

Motor hangosabbnak tűnik mint az enyém, késedelmes pedálreakció jelen van (D)

Ami kiverte a biztit az az indexkar. Egyérintős, nincs rögzített állása az alapon kívül. Egyet pöccintesz, vagy kattanásig pöccintesz, ami egy kapcsoló, de visszatér középre. Volt káosz, de szokható. Bekattant állásban, visszatért bot esetében, az ellenkező állásba kell pöccinteni a kikapcsoláshoz, de nem hosszan, mert akkor ha kattan, akkor már a másik irányba fog villogni :-D

Műszerfalon sok apró piktogram, szokni kell. Mutatja az aktuális sebesség fokozatot, és agresszorkodik, ha szerinte váltani kell akkor azt mutatja.

Aktuális fogyasztás mérő a középső kijelző alsó sávja, ha csak ennyi akkor nem kellene oda, lehet h konfigurálható, de nem tudom.

Holttér figyelő oké mint más autóban, melletted autó van amerre indexelsz akkor sípol.

Sávelhagyásra figyelmeztet "morgással", rosszabb minőségű festésnél is jónak tűnik.

Start/Stop nekem elég gyorsnak tűnik, bár nincs tapasztalatom.

Kuplung puha fínom, az enyémhez képest.

Azt már talán írtam, hogy az ülés pozíció hamar meglett.

Sebváltó olyan hátsókerekes, jó helyen, magasan van a gomb, de a váltó út túl hosszúnak és túl szélesnek tűnik. Igaz, h az enyémben shifter van hosszában, de oldalirányban nagyobb az út mint a 159-ben. Furi jobbra felfelé dobálni. 2-3, 4-5.

Nem fikázom, félreértés ne essék, de a csomagtér ajtót kopogtatva, döng mint egy Wartburg ajtaja régen. Papírvékony lemez, nem tudom h mindenhol ilyen-e.

Kormány kicsi, de vékonyabb is. Utastér, ugyan nekem tetszik, de (bocsi) már-már BMW-sen puritán.

Viszont élőben aki ebbe kívülről bajor vonásokat lát az nem normális :-(

Hátul nincs több hely mint a 159-ben szerintem, csomagtartó nehezen pakolható, kicsi a nyílás, de ez igaz bármelyikre.

Kulcs a zsebben, indító a kormányon. Like!

A bőr, nem lyukacsos, nem volt meleg kint, klíma is ment, de belerohadtam. Lehet h a pulzusom miatt

Q jó érzés volt ebből integetni cartársaknak :-)

BMW E46 (fake?) M3-as kóstolgatott, körbenézett rendesen, megelőzött visszaállt stb és mindkét utas mindig erre nézett :-D

Ennyi jut eszembe hirtelen...
Haddel14-09-2016 19:29:43 // 85476
Tegnap az egyik faszbukos csoportban posztolta egy Cartárs a kütyüt ,amit beépitett.A csomogtartóajtót felnyitja .Egy erösebb rugó a teleszkophoz.Este én is megrendeltem ebayröl ,elvileg péntekre megjön ,jo lenne hétvégén beszerelni. Szerintem nagyon hasznos.
Haddel14-09-2016 19:22:21 // 85475
Üzemanyagszintjelző nem ugrált összevissza?
Giuntini14-09-2016 19:20:22 // 85474
Érdekes parajelenséget produkált az autóm. Ma feljöttem a Balatonról, gyönyörűen muzsikált minden, itt Budapesten egész délutánt végigdugóztam. Az Operától Albertfalváig kb. 1 óra volt az út. A Lágymányosi-hídnál álló helyzetben egyszerre kiírt minden vezetés támogató hibát. ABS, EBD, ASR, Hill Holder. A híd után már Budán félreálltam, leállítottam a motort, majd újra indítottam, és minden hibaüzenet eltűnt. Shadinnal, és Robival beszéltem, mondják ilyen megtörténhet, esetleg valami kontakt is lehet. Én azon gondolkoztam, hogy elképzelhető, hogy a rendszer védelme miatt lekapcsolta, hiszen az enyém automata, és szinte egész idő alatt tapostam a fékpedált. Tudom, ilyen már másoknál is megtörtént, de nálam három év alatt ez volt az első eset.
Piritu - 1.000.00014-09-2016 18:14:38 // 85473
Szerintem a Giuliettában nincs vele semmi gond. A Spiderből átülve is megvan a visszajelzés, csak nagyobb a rásegítés.
"D" állásban olyan, mintha ott se lenne. Tényleg tekerni kell a kormányt.
droberto14-09-2016 18:09:45 // 85472
Elvileg a villanyos szervo segít a kormányból a visszajelzés kiölésében.
Piritu - 1.000.00014-09-2016 18:03:04 // 85471
Szerintem villany lesz. Már a Giuliettában is villanyszervó van, igazából semmi különbséget sem érzek a hidraulikushoz. Viszont változtatható a rásegítés.
droberto14-09-2016 17:39:02 // 85470
Lehet, hogy nagyobb az első futómű utánfutása. A szervo rásegítés, jól értem, hogy az ötvenkilencnél is kevesebb? A Giuban még hidrás vagy villanyos a szervo? Remélem az előbbi.
A menés még jó hogy kissebb majd 100 csikóval rövidebb mint a tied! A régi tieddel kellene értékelni.
Egyébként milyen az új motor? Fogyit néztèl?
Shadin14-09-2016 17:22:41 // 85469
Sikerült ma egy vezetés, egy nagyon kedves kollégámnak köszönhetően vezettem vagy 3/4 órán át Júliát.

Berlina, metálkék, 136 lovas dízel, NAVI, bőr, 17-es kerék, nem tudom melyik felszereltség. Sok képet sem tudtam csinálni, inkább vezettem :-)

A hátsókerék hajtás bazira érződik, D állásban elég jól reagál, szervó keményebb, de még így is furi, olyan mintha lenne egy egyenes zéró állása amibe "visszapattan" állandóan. Raszteres. Nem tudom máshogy jellemezni. Közvetlen a kormányzás, nem billeg, könnyű megdobatni a seggét. Nem elég a motor :-(

Induláskor a kardán megcsavarja a hátulját, tök furi, lehet h ez normális csak hát nem vezettem még ilyet. Anyagminőség elsőre tök jó, üléshelyzetet gyorsan beállítva, kényelmes, de az ülések oldaltartása nem elég. El vagyok kényeztetve biztos.

Futómű tetszik, elég feszes, de csilapít. Hasonló btw a Ti-hez.

Infó cuccot kezelni elég szokatlan, nem is mélyedtem bele...

Giulia
tdemeter14-09-2016 16:04:54 // 85468
Na ma vmi történt végre, csak tudnám mi.
Az iroda előtt egy ilyen félig ferde padkán állok, amivel a bal eleje magasabban áll (kvázi ferdén) mint a jobb eleje.
Megfigyeltem, hogy ha itt indítok, akkor gyakran megjátssza, hogy beindul 1 pillanatra, de le is áll. Emiatt (erre számítván) ma direkt tovább nyomtam a start gombot. És be is jött, lefulladt, majd tovább indítózva végül beindult.
Viszont olyat még sosem csinált, hogy ez után egy check-engine-t dobjon.
De az igazi meglepetés ezután jött: Utána úgy ment a kocsi ahogy régen.
Tette mindezt ráadásul kilométereken át, végre a régi önmaga volt :)
Aztán persze belustult éppen úgy, ahogy valaki pár hozzászólással előttem is tapasztalta.

Most már érdemes lenne vennem egy kábelt asszem....
tdemeter14-09-2016 15:58:28 // 85467
Igen, ő
Erhard 242 (Pure Energy)14-09-2016 10:01:05 // 85466
azért látom megint hozzák a katalógusba a lehetetlen fogyasztási adatokat, a benyás vegyesben 5,9L :)))))))))))
mindegy is 2-3 év és lehetséges cserealap lesz...bár a duplatúrósról még semmi hacuka
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.