Forum >> 159
Haddel17-09-2016 15:50:29 // 85565
Zsoltit hivd ,ő felveszi mindig ,vagy visszahív.
RomeoOne17-09-2016 15:17:53 // 85564
Erhard 242 (Pure Energy)17-09-2016 13:08:19 // 85563
Ne szivass... akit nem lehet elérni :))))
redbulz17-09-2016 12:20:12 // 85562
Köszönöm a tanácsokat meg a jókívánságokat, valami megoldást biztos kerítek hamar a vészmegoldás helyett :)
A kipufogóhoz ennyire még nem értek sajna, de szerintem már csak költségkímélés miatt is lehet olcsóbb egy félét gyártani ha nem igényel speckó megoldást a dízel.
A kipufogóhoz ennyire még nem értek sajna, de szerintem már csak költségkímélés miatt is lehet olcsóbb egy félét gyártani ha nem igényel speckó megoldást a dízel.
Shadin17-09-2016 12:11:37 // 85561
Segítsetek, h ki D.Z. :-)
RomeoOne17-09-2016 11:54:46 // 85560
Tényleg, D.Z.-ékről lehet tudni valamit? Már egy hete ott a kocsim és nem érem el telefonon, folyton azt mondja a géphang, hogy a számhoz nem tartozik előfizetés. A 70-es szám csak kicsöng. FB-n nincs reakció. Kezd bosszantani a dolog.
Zolibácsi17-09-2016 11:15:48 // 85559
Nagy Köszi ismét DZ szerviznek. Mostanában úgy indult hidegen a kocsi mint a bkv busz. Nem tudtam hogy a váltó csapágyas vagy a kormanyszervo romlott el. Aztán kiderult hogy a szervo tartályban a szűrő esett le es nem volt elég olajzas a kormányszervonak. Szoval csak tartály csere.
Masik: Édesanyám 2009 multiplaja menekült meg. Vezérlés 3 fogat elugrott, feszítő görgő rugó eltört fotengely fogaskerék belső részén pedig fem fogak tortek le. Nagy szerencsére semmi baj nem történt csak helyre kellett mindent tenni. Vezérlés csere, fogaskerék stb.
Hozzáteszem majd 3 hetet ment igy a kocsi. Azthiszem nagyon jó konstrukció ez a 1.9 jtdm.
Ezer Köszi DZ Zsoltieknak
Masik: Édesanyám 2009 multiplaja menekült meg. Vezérlés 3 fogat elugrott, feszítő görgő rugó eltört fotengely fogaskerék belső részén pedig fem fogak tortek le. Nagy szerencsére semmi baj nem történt csak helyre kellett mindent tenni. Vezérlés csere, fogaskerék stb.
Hozzáteszem majd 3 hetet ment igy a kocsi. Azthiszem nagyon jó konstrukció ez a 1.9 jtdm.
Ezer Köszi DZ Zsoltieknak
Lexlutor17-09-2016 10:19:21 // 85558
Shadin17-09-2016 10:12:17 // 85557
Üdv. köztünk! Jó 159-ezést.
Mellesleg a 2.2 JTS dupla kipufogója ua. mint a 2.4 JTDm-é vajon?
Mellesleg a 2.2 JTS dupla kipufogója ua. mint a 2.4 JTDm-é vajon?
BBalázs17-09-2016 09:57:32 // 85556
RomeoOne17-09-2016 09:26:58 // 85555
D típusú rendszám. Mondjuk a legjobb megoldás az lenne, mint az USA államainak felében, hogy nem kell elölre rendszám. Kimondottan Alfás megoldás lenne, mi úgyis mindig csak szívunk az első rendszámmal a scudetto miatt.
De nem csoda, hogy ha beírod a google-be, hogy D típusú rendszám, akkor a képtalálatoknál egyből Alfákat hoz fel :D
De nem csoda, hogy ha beírod a google-be, hogy D típusú rendszám, akkor a képtalálatoknál egyből Alfákat hoz fel :D
redbulz17-09-2016 09:19:55 // 85554
Nagyon ideiglenes megoldás ofkorsz, hirtelen ezt tudták rávarázsolni :) ha bárkinek van tippje hol kapok rá rendeset azt szívesen fogadom. :)
RomeoOne17-09-2016 08:47:23 // 85553
Üdv köztünk.
Ez a rendszám tényleg elég egyedi :D
Ez a rendszám tényleg elég egyedi :D
yani🍀17-09-2016 07:59:43 // 85552
Üdv közöttünk!
Gratulálok a vashoz! (Az első rendszámmal kezdj valamit kérlek! Nem akarlak mindjárt az elején megbántani, de simán eltörném a kezét, aki így teszi fel :-) ) Amúgy kedves, békés ember lennék, aki tényleg örül annak, hogy egyre többen vagyunk.
Gratulálok a vashoz! (Az első rendszámmal kezdj valamit kérlek! Nem akarlak mindjárt az elején megbántani, de simán eltörném a kezét, aki így teszi fel :-) ) Amúgy kedves, békés ember lennék, aki tényleg örül annak, hogy egyre többen vagyunk.
redbulz17-09-2016 06:11:46 // 85551
Ez is eljött, hosszú évek read only módja után végre jogom van kimondani: Sziasztok! :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2016 21:59:47 // 85550
És koszos lett a kezed a lecsukásnál? :))))
droberto16-09-2016 21:49:22 // 85549
Típushiba. Kinél jobban kinél kevésbé jön el. Nekem 20 fokos motorhőmérsékletnél csinálja. Felújítottam az Önindítót, egy dariboig jó volt (gyorsabban is tekert), de most már megint kezd visszaesni. Fogalmam sincs, hogy mi az oka a zavaró hibának. Egyébként érdekes, hogy a két izzítás segíteni szokott, viszont azok állapota jó.
Haddel16-09-2016 20:17:23 // 85548
Áá megcsináltam magamnak az esti programot. Megjött ez a hülye ajtónyitófasság,na mondom akkor be is rakom.Egy rohadt erös rugó amugy . Beraktam ,lecsaptam az ajtot ,hát erre nem lehet lezárni ,mert eláll az ajtó a kasztnitól mint állat. Bakker fel volt lazulva kicsit a csavar a zsanérnál😃 Fél óráig állitgattam ,mire le lehetett zárni. De most egyik oldalon pár mm a hézag ,másik oldalon meg egy centi. Majd hétvégén jobban neki állok. Persze a rugót idegböl ki is dobtam a kukába😃
Mattee8916-09-2016 14:51:10 // 85547
A villamos csatlakozásokat átnéztem már, fel lett pucolva az összes saru, negatív oldalon is, sőt a szerelőm javaslatára egy plusz negatív szálat is vittem az aksitól az önindító közelébe.
Mattee8916-09-2016 14:49:34 // 85546
Köszönöm, ezen el lehet indulni, azonban van különbség az általa leírt hibajelenség és az enyém között. Luxlutor Cartárs leírásával ellentétben nálam egy picit megmozdul az önindító, de megakad. Amikor kicsit türelmetlenebb voltam és erőltettem, akkor jött az a jellegzetes "leégett elektromotor" szag, gondolom túlmelegedett az önindító, tehát próbálkozik szegény csak nem sikerül neki.
yani🍀16-09-2016 14:27:03 // 85544
Nézd át az összes kötést, csatlakozást, lehet, hogy csak kontakhiba van valahol! Ha ez is rendben van, akkor lehet, hogy Lexlutor Cartárs blogja -ban leírtak segíthetnek.
Mattee8916-09-2016 13:28:50 // 85543
Sziasztok, egy érdekes problémával fordulnék hozzátok, hátha valakinek akad egy ötlete. Nos a jelenség a következő (1.9 JTD 16V): félig visszahűlt motornál vagy ha tűző napon parkol a verda, indításkor az önindító "megszorul", ilyenkor a műszerfali világítás is elhalványul. Van amikor 7-8 próbálkozás után tudja rendesen megforgatni a motort. Természetesen én is először az aksira gondoltam így hát cserélve lett (74 Ah Exide), de nem gyógyult meg, így hát kapott egy új önindítót, de ez sem segített. A generátor teszi a dolgát, járó motornál megvan a megfelelő töltőfeszültség. Valakinek van esetleg ötlete hogy mit érdemes még megnézni?
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2016 12:57:51 // 85542
nekem hátulra a nagyobb lyukas kellett volna de csak a kicsi volt polcon TRW-ből hát nem lett belerakva a csavar amúgy sincs sok jelentősége a kerékcsavar fogja :P
tdemeter16-09-2016 12:56:51 // 85541
Azért az kevés dolgot jelent nálunk.
Elég csak gondolni a hamisított mosópor, olaj, anyámkínnyára.
Elég csak gondolni a hamisított mosópor, olaj, anyámkínnyára.
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2016 12:43:20 // 85539
nem akarok okoskodni de emlékeim szerint kettő fajta féktárcsa van a nagyfékesre elől-hátul alvázszám függő és pont a lyukméret a különbség a rögzítő csavarnál...
pettinke16-09-2016 12:40:00 // 85538
töröld ki, de lehet, hogy a következő regenkor visszajön.
nem biztos, hogy maga az érzékelő az - el szokott olvadni a tűzfalon felfelé vezető cső.
nem biztos, hogy maga az érzékelő az - el szokott olvadni a tűzfalon felfelé vezető cső.
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2016 12:29:11 // 85537
még szerencse, hogy az unióban a gyártótól rendelik az alkatrészt és nem kínából .. malázia meg messze van azok rendeljék csak a kamualkatrészeket
tdemeter16-09-2016 11:50:49 // 85536
Csabi16-09-2016 11:39:46 // 85535
Megtörtént nálam is a fékcsere, és annak ellenére, hogy még nem vagyunk túl a "bejáratási" szakaszon mondom, hogy soha többet nem veszek brembo márkájú terméket...
Ott kezdődik a történet, hogy amikor a szaki rakta volna fel az új tárcsát kiderült, hogy a rögzítő-tájoló csavar nem ment át a tárcsa furaton...hoppá...
Az ok egyszerű: pontosan 1mm-rel kisebb furatok vannak a tárcsán mint maga a csavar...ilyet b@szki...
Gyorsan végigfuttattam magamban mi lesz ha visszaküldöm az amúgy két hónapja vett tárcsáimat, és arra jutottam, hogy nem kínlódok...(nem tudom mennyire ismerték volna el....)
Felfúrtuk mind az öt furatot, nehogy kiegyensúlyozatlansági probléma legyen, így már stimmt... Egyszerűen nem hiszem el, hogy adhatnak ki a kezükből egy ilyen selejtet...arról nem beszélve, hogy a beépítési tájékoztató rá volt ragasztva a tárcsára ahova ez miatt nem jutott abból a minimális olaj-zsír rétegből és elég komoly rozsdaréteg volt alatta, ami a képen is látszik, mármint a helye mert lecsiszoltuk...
Más...
A betétek állapota meglepett. Mindig a bal első külső betétet szoktam nézni kopásügyileg, tudom hogy a belső betétek jobban kopnak, de a különbség meglepett..
Bal külső kb 3mm:
Bal belső:
Jobb belső ami horror:
Nem gondoltam volna, hogy ekkora különbség tud lenni a fékbetétek között....főleg hogy az utolsó millimétereken már szétporlad a betét anyaga...tanulni kell belőle ...:)
Ott kezdődik a történet, hogy amikor a szaki rakta volna fel az új tárcsát kiderült, hogy a rögzítő-tájoló csavar nem ment át a tárcsa furaton...hoppá...
Az ok egyszerű: pontosan 1mm-rel kisebb furatok vannak a tárcsán mint maga a csavar...ilyet b@szki...
Gyorsan végigfuttattam magamban mi lesz ha visszaküldöm az amúgy két hónapja vett tárcsáimat, és arra jutottam, hogy nem kínlódok...(nem tudom mennyire ismerték volna el....)
Felfúrtuk mind az öt furatot, nehogy kiegyensúlyozatlansági probléma legyen, így már stimmt... Egyszerűen nem hiszem el, hogy adhatnak ki a kezükből egy ilyen selejtet...arról nem beszélve, hogy a beépítési tájékoztató rá volt ragasztva a tárcsára ahova ez miatt nem jutott abból a minimális olaj-zsír rétegből és elég komoly rozsdaréteg volt alatta, ami a képen is látszik, mármint a helye mert lecsiszoltuk...
Más...
A betétek állapota meglepett. Mindig a bal első külső betétet szoktam nézni kopásügyileg, tudom hogy a belső betétek jobban kopnak, de a különbség meglepett..
Bal külső kb 3mm:
Bal belső:
Jobb belső ami horror:
Nem gondoltam volna, hogy ekkora különbség tud lenni a fékbetétek között....főleg hogy az utolsó millimétereken már szétporlad a betét anyaga...tanulni kell belőle ...:)
tdemeter16-09-2016 11:17:32 // 85534
Tudtam hibat kiolvasni es az jott ki, hogy dpf nyomaserzekelo szenzor fault:(
Azt erdemes kitorolni es varni, hogy elo jon-e ujra vagy innentol biztos rossz?
Azt erdemes kitorolni es varni, hogy elo jon-e ujra vagy innentol biztos rossz?
Corben16-09-2016 08:49:25 // 85533
Aftermarket.
Oda már ugyanazok a garanciális kötelezettségei a Brembonak mint a mondjuk a Bárdi-hoz...
Szóval, ha szerencséd van akkor jót veszel, ha nem akkor ugyanaz a szar mint bármelyik alkatrész kereskedésben.
Csak esetleg még nem 30 a tárcsa darabja hanem 50....
Oda már ugyanazok a garanciális kötelezettségei a Brembonak mint a mondjuk a Bárdi-hoz...
Szóval, ha szerencséd van akkor jót veszel, ha nem akkor ugyanaz a szar mint bármelyik alkatrész kereskedésben.
Csak esetleg még nem 30 a tárcsa darabja hanem 50....
Erhard 242 (Pure Energy)16-09-2016 08:29:22 // 85532
a házmestert kihagynám az egy igazi fostartály nálam élt kb 3000km-et garancia nulla...
Lexlutor15-09-2016 21:42:08 // 85531
Érdekes hogy előtte is Brembom volt az brutálul fogott és nem nyikorgott. Ezt egy éve tettem bele és elejétől éreztem hogy nem olyan mint a régi. 2 hónapja meg el is kezdett nyikorogni. Pedig még 50% volt. Meguntam.
Lexlutor15-09-2016 21:35:19 // 85530
Én is most hajítottam ki a Brembot. Nekem is nyikorgott plusz kicsit lagymatagnak éreztem. Trw került bele kb. 2 hete, eddig jónak tűnik. Még Ate-t szokták ajánlani.
droberto15-09-2016 21:33:41 // 85529
EBC, ATE, Jurid, Ferodo, Zimmermann, gyári.
Jocy15-09-2016 21:15:59 // 85528
Én most cseréltettem féket, sajnos brembora. Nagyon nyikorog. Komolyan elhondolkodtam rajta, hogy lecserelem valami másra és kidobom a fenébe. Mit ajanlotok helyette?
Csabi15-09-2016 20:22:18 // 85527
Nálam holnap érkezik el a csere ideje, Brembo szett(330mm)...viszont ugyanez a szett volt benne 3-4évig, és semmi bajom nem volt vele....remélem most sem fog változni...
Szereléskor minden rendben ment? Azért tényleg érdemes lenne megmérni mennyit üt akár hidegen is....vagy leszedni, újra felrakni...
Fura nekem, hogy csak melegen üt. Ha eldeformálódott a hő hatására akkor hidegen is ugyanúgy kellene ütnie szerintem....
(Amikor megvettem az autót, akkor gyári tárcsák voltak rajta, na az ütött hidegen, melegen, mindegy volt neki:..:) )
Szereléskor minden rendben ment? Azért tényleg érdemes lenne megmérni mennyit üt akár hidegen is....vagy leszedni, újra felrakni...
Fura nekem, hogy csak melegen üt. Ha eldeformálódott a hő hatására akkor hidegen is ugyanúgy kellene ütnie szerintem....
(Amikor megvettem az autót, akkor gyári tárcsák voltak rajta, na az ütött hidegen, melegen, mindegy volt neki:..:) )
Haddel15-09-2016 19:38:45 // 85526
Nekem az offos kisteherautómnál van igy .2009-ben brembo tárcsát kapott trw betéttel. Több mint 100e km-t ment ,hibátlan fékkel .Tavaly fékcserekor brembo tárcsa + betét került bele.Azóta nyikorog ,üt ,szar az egész. .
Piritu - 1.000.00015-09-2016 19:23:35 // 85525
Látod erre nem gondoltam.
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2016 19:19:46 // 85524
a 330-as kényes méret...nálad 305-ös volt
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2016 19:18:50 // 85523
szerintem a gyári nem brembo
Piritu - 1.000.00015-09-2016 19:15:29 // 85522
Nekem anno Csöri Brembót rakott fel, azzal nem volt gond. Pedig volt tesztelve rendesen az Autobahn-on.
Shadin15-09-2016 17:10:04 // 85521
Amit Alfa cikkszámmal és dobozban adnak az is szar?
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2016 16:41:13 // 85520
nagy g*cik az biztos garancia meg nuku :(((
Corben15-09-2016 16:18:06 // 85519
Az a dühítő az egészben, hogy az eredeti cseppet sem rázott soha, minden nyúzás ellenére...egyszerűen hiba nélkül lefutott 26mm-re és cserérett lett..
És persze abban gondolkodtam hogy oké az átlag tárcsái szarok, de olcsók, ez drága valszeg jó is....meg gyári....hát nem.
És persze abban gondolkodtam hogy oké az átlag tárcsái szarok, de olcsók, ez drága valszeg jó is....meg gyári....hát nem.
Corben15-09-2016 16:07:14 // 85518
Max 2 század ha jól emlékszem, de nincs értelme, akkor hullámos igazán mikor üzemmeleg.
Hidegen visszasimul szinte teljesen.
Hidegen visszasimul szinte teljesen.
Erhard 242 (Pure Energy)15-09-2016 15:57:40 // 85517
már 2010-ben is :))) mióta ismerem ezt a márkát azóta szar...már mint a bolti verzióban :(
Liquid15-09-2016 15:55:36 // 85516
a MES free változatával működnie kellene, néhány dolgot tudsz vele csinálni
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
598
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?