Forum >> 159

tdemeter13-09-2016 18:38:13 // 85449
Sziasztok!
Nekem detto ugyanez a gondom nyár közepe óta.
Az auto nyugdíjas üzemmódban vánszorog, de 2300-2500-tól úgy megy mint az állat.
Már új egr van benne és a légtömegmérőt is kicserélte a szaki egy másik ugyanolyan kódúra de nem változott semmi sem.
Már ott járok, hogy turbó geometria gond lesz, hétfőn le is szedik róla.
Mivel azonban többeknek légtömegmérő volt ez, így én kíváncsi lennék rá, hogy nem-e a szaki csere alakatrésze is rossz volt?
Esetleg valaki nekem is segítene egy cserére? Hátha nem kéne leszedetnem a turbót róla...
Egyébként én lehúztam a kábelt és semmi változást nem éreztem, hibaüzi sem volt a kijelzőn.
Ez normális amúgy?

Köszi
tdemeter13-09-2016 18:31:53 // 85448
Gratula!
En is ilyet tervezek a 159 utan ceges autonak.
Shadin13-09-2016 16:10:39 // 85447
Shadin13-09-2016 16:06:54 // 85446
Új céges autóm

gery14713-09-2016 13:17:11 // 85445
Sziasztok!

Közeledik a tél.... Nokian téli gumik (225/50R17) Ronal alufelnin caavarokkal eladók!

159-esen használtam, keveset futottak (7mm mintával)!

Ára: 120.000 Ft



Valamiért több képet nem enged feltölteni, adok-veszekben megtaláljátok!

Üdv,
Gergő
b007712-09-2016 21:00:39 // 85444
Sziasztok,

Elkezdtem beépíteni ma egy menetfényt, sajnos idő hiányában nem tudtam befejezni. Aki épített már be tudna tippet adni hol találok gyújtás utáni pozitívot a motortérben? Esetleg a helyzetjelző kábel színét meg tudja mondani, igaz ki tudom mérni, de gyorsabb ha tudom melyiket keressem :)

Előre is köszi!
tomka197312-09-2016 12:25:13 // 85443
Sziasztok!olyan kérdésem lenne hogy mi okozhat az elinduláskor dadogást illetve leállás. Benzines 1.9 159.Köszönöm előre is.
Hardy12-09-2016 12:13:20 // 85441
Ilyen ez a pop szakma. Az enyémre 860000 Ft költöttem decemberben vettem. Az előzőbe 1 milliót locsoltam de a legdurvább a TS volt 1.7 Milla. Plusz meg amit buktam vétel eladás között. Ha ezeket össze adom meg a mostaninak az ára tudnék venni egy új Giuliat.
BigBratyó12-09-2016 11:53:08 // 85440
Egy hónap alatt kétszer hagyott az úton .. :( BLOG-ban leírtam a hibákat. DZ Tuning holnap, péntekre elvileg készen lesz (DPF+EGR+kiírás+turbó tőcsavarok cseréje). És akkor még idénre hátravan:
- váltó felújítás (automata..)
- téli gumi szett
- vezérlés átírása..

Ezzel így már összesen 1 év alatt plusz 1 millió... Ja és már kb 1/4 árral olcsóbban dobálják ezt a típust, mint tavaly amikor vettem :(....

És akkor még kérdéses az indulásoknál a torpanás, kereszteződésnél kikanyarodni életveszély..
És ezek után még 2.4-es TI cserén gondolkozom(tam), én tuti nem vagyok komplett.. :)
Zolibácsi12-09-2016 10:11:18 // 85439
Azért én kíváncsi lennék mi okozza az ilyen tűzkárt... csak hogy okuljon az ember.
Haddel12-09-2016 09:13:55 // 85438
Még szerencse ,hogy senkinek nem esett baja..
RomeoOne12-09-2016 08:41:14 // 85437
A Székesfehérvár felől Budapest felé tartó Alfa Romeo motortere füstölni kezdett. A személygépkocsit vezető nő ahelyett, hogy azonnal félreállt volna, lehajtott az autópályáról, és Kápolnásnyék felé vette az irányt, hogy szerelőt találjon.
Hajjaj...
Alfa Romeo borult lángba Kápolnásnyék határában
AdiArsenal12-09-2016 06:37:22 // 85436
AdiArsenal12-09-2016 06:33:36 // 85435

Ezt ismeri vki? Valós lehet a km?
Kócosw12-09-2016 05:29:45 // 85434
Szép környék
Haddel11-09-2016 21:43:41 // 85433
Itt a környéken ,Krimml ,meg Gerlos között van a Stausee. Fel szokták duzzasztani, most elég kevés víz volt benne. De így is szép :)
Haddel11-09-2016 21:40:44 // 85432
Bakker ,lebuktam :D
Liquid11-09-2016 21:10:53 // 85431
a garázsban, csak akciós volt a Lidl-ben a nagyposzter :D
Bocs Herr Haddel :)
Kócosw11-09-2016 20:54:20 // 85430
Merre jártál?
Haddel11-09-2016 18:21:19 // 85429
Kellemes délutánt mindenkinek!😃
Gabesz0111-09-2016 15:44:06 // 85428
Sziasztok!
Tudja valaki az ezüst 159-nek a színkódját..? Messze van a garázs,h megnézzem :D
Kócosw11-09-2016 07:37:12 // 85427
Csakha nagyon ráérős az út menj Salzburgnak mert onnan münchenig csak cruise olni lehet.Ha el akarod neki engedni a 94 es autópálya elkészült szakasza a tuti,alig mennek rajta.Braunau am inn átkelőn át lehet odakeveredni.
Haddel10-09-2016 21:17:57 // 85426
A határokon hosszabb várakozásra számitani lehet. Ha Hegyeshalom áll ,érdemes Jánossomorján átmenni.
Jupiter15510-09-2016 21:08:18 // 85425
Köszönöm, lehet, hogy élni fogok a lehetőséggel.
Jupiter15510-09-2016 21:07:42 // 85424
Köszi a tippet! Mindenképpen ezzel kezdem.
Lexlutor10-09-2016 20:45:24 // 85423
A második videóhoz van beszúrva egy link: Táblázat
model 2S26025 - Elvileg a rúgó típusa.
Lexlutor10-09-2016 20:39:42 // 85422
Én is majdnem megrendeltem, de észrevettem hogy csak sedan-hoz jó. A kép megtévesztő a hirdetésben.
Itt néztem
Annyi a trükkje hogy egy rúgó van a teleszkóp végén, ami lecsukáskor befeszül.
A kombinál nem fér el a rúgó a teleszkópon.
Itt müködik valahogy
Itt is..
Itt is valami rugós megoldás van. Még nem jöttem rá a trükkre hogy oldották meg.
Ilyen a megoldással csinálják amúgy:
St.Tomi10-09-2016 18:18:29 // 85421
Köszi szépen! Ráérős lesz az út-szóval Salzburg!
Laci8210-09-2016 17:14:26 // 85420
Nekem cakk-pakk 66 euroba került.végülis ez olyan mint egy teleszkóp csak sokkal erősebb.Sedan 159-hez való.
Hardy10-09-2016 16:53:42 // 85419
Mennyi az ara mi ez hogyan működik. Nem árt az ajtó teleszkopoknak?
Shadin10-09-2016 15:34:10 // 85417
A kormányhoz nincs :-(
Shadin10-09-2016 15:33:17 // 85416
Ha a szervo pumpa az ami a vákuumot termeli a fék ill. a turbó geometria részére, akkor van :-) Köszönet érte ValeRossi46 cartársnak :-)))))))))
Laci8210-09-2016 15:08:15 // 85415
Shadin szervo pumpát is tudsz szerezni??? :) nálam meg nyílván az haldoklik.már ki lett minden cserélve (szíj,görgők,spáner,generátor csapágy...) de még mindig nyekereg amikor beinditom. a szerelő azt mondta,hogy akkor nyilván szervopumpa hiba lesz.
Shadin10-09-2016 15:02:13 // 85414
Akkor első körben húzd le a légtömegmérő stekkerét megnézni h mit csinál.
Másodsoron odagurulsz hozzám az infóparkba és viszek egy légtömegmérőt kipróbálásra...
Laci8210-09-2016 14:56:07 // 85413
Már egy ideje szerettem volna,hogy automatikussan felnyitódjon a csomagtér ajtó.Találtam is a neten,meg is rendeltem,de csak később olvastam el az apró betűs részeket,hogy ez 159 limusine-hez való. Így azt hiszem eladóvá vállik a cucc. mellékelek egy videót ahol megtekinthető,hogy hogyan is működik ez a dolog.

https://www.youtube.com/watch?v=huwOL6DS9q4
Laci8210-09-2016 13:40:49 // 85412
Jupiter155! ugyan ez volt a haverom 156-ánál is.nála a légtömeg mérővel volt a gond. kicserélték és az autó újjá született. nem épp olcsó dolog de ha kell akkor cserélni kell.
Don Gombóc10-09-2016 09:06:34 // 85410
Hát azért a topic lakók is hibásak, mert minden segítséget megadnak cirkusz kialakulásához. Azért nem kellene TS motorokat fikázni, csak a Busso V6-ot isteníteni, vagy a 10V dízelt, így leszarozva a TS-eket. Tisztában vagyunk az egyes konstrukciós hibákkal, de azt inkább orvosolni kellene nem szarozni.
Sokan túl hamar felveszik a kesztyűt,és kezdődik a bunyó.
Aki ilyen stílusban akar Alfázni az menjen a fészbúk csoportba, ott talál azonnal a súlycsoportjának megfelelő ellenfelet. :-)
Jupiter15509-09-2016 22:47:57 // 85409
Sziasztok

Tanácsot kérnék. Egy-kétezer kilométer óta a kocsim (1.9 JTDm, 16 V) 2300-as fordulatig egyáltalán nem megy. Nagyon bosszantó bizonyos helyzetekben, pl. bekanyorodok egy utcába és gyorsítanék, de hiába nyomom a gázpedált, nem történik semmi. Közben pedig a lábbalhajtós Suzukik is megelőznek... :) 2300 környékén viszont magára talál és megindul, mint a veszedelem. Amikor egy nap állás után beindítom, úgy tűnik, mintha élénken indulna, de aztán hamar megint betompul. Van DPF-em (252 km-enként regenerál [városi autó] és legutóbb [három héttel és ezer kilométerrel ezelőtt] 17,4% volt az eltömődöttség) és EGR is van (30e kilométerrel ezelőtt cserélték vadonatújra). Mindig ÖMV MaxMotiont kap. Fogyasztásban nincs változás, check engine nem világít. Amellett, hogy bosszankodom a lomhasága miatt, azért aggódom is. Mi baja lehet?

Köszi a válaszokat, tippeket előre is.
156er09-09-2016 22:18:40 // 85408
Szombathelyen sikerült. Ez volt az utolsó szett. Mikor mentem érte még bent volt a donor lökösben, de már telefonban is mondtam, hogy az kell nekem, így az akkor ott lett kiszedve. Rendes volt a srác.
Piritu - 1.000.00009-09-2016 21:35:01 // 85407
Szinte minden topikba megjelenik időnként egy hasonló "egyéniség".
Most ők voltak a soron...
Piritu - 1.000.00009-09-2016 21:32:07 // 85406
Alapvetően két út van:
Bp - Bécs - Linz - Passau - Deggendorf - München, illetve
Bp - Bécs - Linz - Salzburg - München.
Ha szeretnél "hajtani" egyet, akkor az elsőt javasolnám. A Deggendorf - München szakaszon ki lehet próbálni a vasat, míg a másikon elég sok a korlátozás. Tehát takarékosabb. Tudni kell még, hogy Salzburg után Kufstein környékén zajlik a dél (Olaszország) felé menő forgalom, nyáron itt elég sok a dugó.
Személy szerint, ha "ráérősen" megyek Salzburgot választom.
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2016 21:11:46 // 85405
ma mentem egy Tibivel amiben csak 72e km van, hát nagy különbség van az enyémhez képest is amiben majdnem dupla annyi a méter, olyan finom a váltó meg minden....
Haddel09-09-2016 19:25:08 // 85404
Bátran ott hagyhatod szerintem😃
b007709-09-2016 19:20:56 // 85403
Sziasztok,

Még mindig a xenonnal küzdök....
Valaki megtenné, hogy letesztel nekem 1-2 dolgot a xenon működésével kapcsolatban?

Először is, gyújtás ráadásakor a fényszórót automatikusan leállítja majd vissza. Itt az alsó állásban nekem egy kicsit daráló hang hallható, picit beremeg a fénycsóva is, majd visszaállítja eredeti magasságba. Mindig azt hittem, hogy a motorom rossz, ma szétszedtem az egész fényszórót, kioperáltam a motort, ránézésre semmi baja sincs, szét is húzható a motor, a tengelyén a menet sem rossz (én erre tippeltem) kézzel nagyon szépen lehet hajtani teljesen végállásig ott nem ugrik át, szépen megáll. Ha visszadugtam a motor csatlakozóját, de a motort nem raktam vissza a helyére csak kilógott a lámpatestből látni lehet, hogy a gyújtás ráadásakor szépen betekeri rudazatját és a végállásban remeg be picit (ebből adódott nekem a fentebb leírt problémám). Mivel a motoron nem találtam hibát, fura mód mindkét motor így viselkedik ez a jelenség vagy normális vagy valahol máshol van a hiba, esetleg a vezérlőben...!?

Egy másik fura jelenség amit szintén a motor tengely menet kopásának tudtam be, hogy diagnosztikával tesztelhető 3 különböző fényszóró állás. Itt a jelenség a következő: induláskor egy pillanatra "bedarál" majd szépen elmozdítja a motort a kívánt állásra, viszont ezután ismét "darálva/akadozva" szép lassan mozgatja visszafelé az eredeti állásba a motort.

Konkrétan azért kezdtem már el a motorral foglalkozni, mert legutóbb kalibrálni szerettem volna a xenont, egy pillanatra el is kezdte, szintén daráló hangot adott ki a motor és abbahagyta hibára hivatkozva a kalibrálást. Ezért gondoltam, hogy a motor miatt nem engedi kalibrálni.

(A hátsó szintező rúd volt még gömbfeje összeállva, de azt leszedtem és be tudtam mozgatni a gömbfejet rajta, már kotyog is, elvileg annak is jónak kell lennie így,. Hosszú életű már nem lesz, folyamatban van a beszerzése egy újnak, de szerintem annak jól kellene működnie, így azt kizárnám hibaforrásként)

Ha valaki megtenné, hogy a sajátján leellenőrzi ezeket nagyon megköszönném, mert már teljesen tanácstalan vagyok, mi lehet a gond.

Előre is köszönöm!!
RomeoOne09-09-2016 18:25:06 // 85402
Èn is ezt hallottam pedig ényezőt és karosszériást is sokat ismerek sokkal közelebb is. De szeretnèk biztosra menni ès olyan kezek alatt hagyni a gèpet, akik tudjàk, hogy mit jelent az, hogy Alfa Romeo
Haddel09-09-2016 17:25:59 // 85401
Ott nagyon szépen dolgozik a fényező,én majd télen akarom ott a lökháritómat lefujatni.
RomeoOne09-09-2016 17:23:54 // 85400
Na leadtam az autót D.Z.-nek, szèpen rendbe lesz hozva :) Bontott sárvédő (az utángyártott nem galvanizált), meg talán utángyártott tükör (az úgyis műanyag). A fényező sajnos csak 2 és fél hèt múlva ér rá, szóval először elhozom kész lakatosmunkával, aztán egyszer még vissza kell vinnem. Érdekes lesz, kívàncsi vagyok :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.