Forum >> 159
Haddel28-01-2017 21:47:23 // 90659
Haddel28-01-2017 21:36:03 // 90658
Nem hinném . Ha a dpf nem tud kiégni ,mert mondjuk többször megszakítottad a regent motor leállítással ,akkor a kijelzön mutatja . Nálad valami más lesz szerintem.
K Zsozso28-01-2017 21:31:01 // 90657
Koszonom a választ, es az is előfordul hogy dpf miatt egy darabig ég a motor lámpa , mert péntek este kigyulladt , ma mentem a kocsival es elaludt egyszer csak ! Válaszod koszonom! Szép estet!
yani🍀28-01-2017 19:29:54 // 90655
A kipufogó dobot kicserélted?
SzJanos28-01-2017 19:19:50 // 90654
így ahogy mondod, a kipufogó hangja mélyebb olyankor. Ahol még tetten érhető, az a fogyasztásmérő, mert olyankor képes városban 50-nél 7,5-8,5 liter közötti értékeket bezabálni.
Haddel28-01-2017 18:08:53 // 90653
Én annyira nem ragaszkodnék a gyári B&M -hez. Nekem legalábbis az usb-s lejátszás katasztrófa. Ha nem frissen van van felrakva a zene a pendrájvra ,akkor állandóan megáll a lejátszás. Nem olyan régen volt itt téma a loudlink ,meg csatlakozók ,amivel pl telefont össze lehet kötni a fejegységgel . Olvass vissza pár oldalt.
Haddel28-01-2017 18:05:03 // 90652
Közben megnéztem profilodat 😃 A 2.0-nál nem egyszerü elkapni a regent. Nem ugrál összevissza a mutató ,mint az 1.9-nél. De dübörgő hangja lesz a kipufogónak ,és ha épp le van húzva az ablak ,akkor érezni égett gumi szagot.
Haddel28-01-2017 18:01:56 // 90651
Mes-el meg tudod nézni az eltömödés értékét. A tisztitásnak vannak jelei . Milyen motor van a kocsidban?
K Zsozso28-01-2017 16:14:01 // 90650
Sziasztok!
Honnan tudom hogy DPF tisztítás alatt van? Vagy hány %-os az eltömődés?
Köszönöm a segítséget!
Honnan tudom hogy DPF tisztítás alatt van? Vagy hány %-os az eltömődés?
Köszönöm a segítséget!
szv7828-01-2017 15:46:25 // 90649
Sziasztok!
Lenne egy pár kérdésem:
1. Termosztátom megadta magát (2.4 ben, Bp-siófok víz max 70fokos) gyári vagy van jó utángyártott benne?
2. Navi térkép ügyben szeretnék segítséget. Amit találtam kiírtam, de nem működik egyik sem. Észleli a térképet, mert a map gomb aktív lesz, de kis hazánkban nem igazán akar navigálni. (a kék színű program van a navin)
3. Cd-tárral van szerelve az autóm. Lehet bele rakni utólagosan B&M egységet? Valahogy az usb zene lejátszás jó lenne, de a yatour megoldást kerülném!
Köszönettel: Viktor
Lenne egy pár kérdésem:
1. Termosztátom megadta magát (2.4 ben, Bp-siófok víz max 70fokos) gyári vagy van jó utángyártott benne?
2. Navi térkép ügyben szeretnék segítséget. Amit találtam kiírtam, de nem működik egyik sem. Észleli a térképet, mert a map gomb aktív lesz, de kis hazánkban nem igazán akar navigálni. (a kék színű program van a navin)
3. Cd-tárral van szerelve az autóm. Lehet bele rakni utólagosan B&M egységet? Valahogy az usb zene lejátszás jó lenne, de a yatour megoldást kerülném!
Köszönettel: Viktor
Zolibácsi28-01-2017 15:03:01 // 90648
Nah beszereltem a sárga végű iso kábelt a Navi hátuljába.nyomkodhatok barmit hang nem megy át a radioba
Piritu - 1.000.00028-01-2017 13:04:12 // 90647
W.28-01-2017 12:50:26 // 90646
Eladó az autóm! Blogban vezetett, számlákkal igazolható szervizek! Mivel naponta megyek kb. 220km-t szeretnék egy fiatalabbat helyette! Akit érdekel jelezzen! Irányár: 2.6 mill.
Haddel28-01-2017 11:22:07 // 90645
Jossi28-01-2017 10:13:47 // 90644
Sziasztok!! Olyan után érdeklődöm,hogy A 1,9 JTS blokk karter felett van egy jeladó vagy érzékelő, ami alól egy nagyon kicsit szivárog az olaj!! Az most az olaj hőmérsékletet ,vagy az olajszintet méri,és mi a teendő?? Csere??
Shadin28-01-2017 09:20:24 // 90643
Nem emléxem, de sanszos :-)
Hardy28-01-2017 08:35:53 // 90642
Delbe megnézzük meg kiváncsi vagyok mi a különbség. Bár a 8 órás időkapum ellenére még mindig nem hívtak be. Remelem hamar leszedik az autót és délre legkésőbb odaérnek.
Shadin28-01-2017 08:29:53 // 90641
Nem jó, csak a C635-höz
Hardy27-01-2017 22:01:10 // 90640
Ha nekem az van akkor szoltam.
Haddel27-01-2017 21:49:19 // 90639
Hehe,holnap lehet lecserélem a kipufogót. Szóltam a fönöknek ,hogy beállnék a cég raktárjába,kis autószerelésre ,mondta oké. Kiváncsi vagyok beindul - e Bocinator. Két hete rá se néztem szegényre ,és párszor volt minusz húsz fok is éjszaka..
Haddel27-01-2017 21:45:32 // 90638
F40-hez is jo a cumó?
WarbiRunner (Gyuri)27-01-2017 20:56:40 // 90637
Ja és 8.3-mon áll az átlagfogyasztás.
Indulás előtt teletankoltam, úgyhogy van 170km-nyi csak város, rövid utak adatom is sok hidegindítással. Itt sokat csal. 12.5-öt írt a comp, de számolva 11. És nem tudtam bele egy cseppet se tölteni többet. Jó ez :-)
Indulás előtt teletankoltam, úgyhogy van 170km-nyi csak város, rövid utak adatom is sok hidegindítással. Itt sokat csal. 12.5-öt írt a comp, de számolva 11. És nem tudtam bele egy cseppet se tölteni többet. Jó ez :-)
yani🍀27-01-2017 20:45:17 // 90636
Akkumulátor és DPF. Nincs véletlen egy szerelő ismerősöd?
K Zsozso27-01-2017 20:34:09 // 90635
Akumlatort akartam írni! ;)
K Zsozso27-01-2017 20:29:37 // 90634
Koszonom, de nem tudom ha ki kapom az áldoz akkor utána nem kell valami kódot adni, nem tudom mert majd egy éve vettem a paripát!? A dfp-t honnan lehet tudni hogy letilt? Koszonom a segítséget!
Shadin27-01-2017 20:17:11 // 90633
Ha nem csökkent az autó teljesítménye a bányászbéka popsija alá akkor nem kritikus hiba, de le kellene vallatni, ha nem szűnik meg újra gyújtásra adás után. Esetleg akku sarut is lekaphatod 10 percre.
K Zsozso27-01-2017 19:40:59 // 90632
Szép estet mindenkinek, segítséget szeretnek kérni, ma este hazafele kigyulladt
A motor lámpám nem éreztem semmi különbséget mitől jelezhet segítségeteket előre is koszonom!! Be kell tojnom??
A motor lámpám nem éreztem semmi különbséget mitől jelezhet segítségeteket előre is koszonom!! Be kell tojnom??
Shadin27-01-2017 18:17:14 // 90631
Tibiben M32-es váltó van :-)
Lehet h kiszedem a shortshifter-t a C635-ömből, ha sikerül eladni.
Szóljon aki érintett lehet...
Lehet h kiszedem a shortshifter-t a C635-ömből, ha sikerül eladni.
Szóljon aki érintett lehet...
Shadin27-01-2017 17:55:42 // 90630
Ismét elkezdtem 159 teszteket olvasni (dízelt és benzinest is) és meg kellett állapítanom, hogy az autós újságírók tulképp totál idióták :-(
WarbiRunner (Gyuri)27-01-2017 14:39:49 // 90629
Na olyan volt az egész eleje, mint a tükör a fotódon. Eszembe juthatott volna lefotózni. A motorháztetőn két tenyérnyi folt volt fekete, minden más ilyen kristályosra és rücskösre fagyva . Reggelre sajna már nem látszott. A forró motortér végül leolvasztotta gondolom és csak a szokásos dér fagyott vissza rá.
WarbiRunner (Gyuri)27-01-2017 14:32:24 // 90628
Igaz, Mezőcsát. Nem túr. A nép Mezőkeresztes felé jött vissza a pályára , nem is értem miért.
Szolhattam volna igaz, de már akkor 1 óra mínuszban voltam. Húzós nap volt, intéztem pár dolgot. Visszafelé fél 8 körül járhattam ott.
Sajna ez ilyen. Ha elindulok, akkor szeretek sokmindent egy körben elintézni. Nem sok pihenő időt szoktam hagyni magamnak :-) Most Törökbálinton volt pihi, mert pont az 5 órás csúcs magasságában értem oda. Kivártam míg csillapodik a nagyfalu és környéke.
Szolhattam volna igaz, de már akkor 1 óra mínuszban voltam. Húzós nap volt, intéztem pár dolgot. Visszafelé fél 8 körül járhattam ott.
Sajna ez ilyen. Ha elindulok, akkor szeretek sokmindent egy körben elintézni. Nem sok pihenő időt szoktam hagyni magamnak :-) Most Törökbálinton volt pihi, mert pont az 5 órás csúcs magasságában értem oda. Kivártam míg csillapodik a nagyfalu és környéke.
_Ata_27-01-2017 13:23:01 // 90627
Na igen 17-es a legkisebb ami rámegy csak találtam EZT a cikket és megzavart :)
RomeoOne27-01-2017 13:13:07 // 90626
csAR27-01-2017 12:47:59 // 90625
Én nemrég vettem Hankook Ventus Prime 2 XL-t 225/45 18-ast 100k-ért.
Azt mondta a Gazsi szokott lenni,megkérdezhetem ha gondolod...
Azt mondta a Gazsi szokott lenni,megkérdezhetem ha gondolod...
RomeoOne27-01-2017 11:38:30 // 90624
Hát igen, én sem bánom, hogy az ismerősön keresztül kb. 10-essel olcsóbban kapom darabonként. De akkor is azt venném, ha nem lenne a kedvezmény.
Erhard 242 (Pure Energy)27-01-2017 11:37:46 // 90623
jah nekem is ennyi számított hogy ne érjen le a motorvédő....
wk 16627-01-2017 11:29:51 // 90622
Ja a /45 6 mm-el magasabb. Azért az árban vannak szép különbségek.
Liquid27-01-2017 11:28:09 // 90621
Azért az erős hogy nincs eltérés :) az a -12mm bőven sok.
Igazából lefelé minden sok...
A TI-n gyári 225/50R17-et használva kb. ugyanitt voltam hasmagasságban, és állandóan leért mindenhol. Sokat tud jelenteni 5-10mm is. Nálam pont annyit, hogy nem tudtam bejárni a garázsba :)
Igazából lefelé minden sok...
A TI-n gyári 225/50R17-et használva kb. ugyanitt voltam hasmagasságban, és állandóan leért mindenhol. Sokat tud jelenteni 5-10mm is. Nálam pont annyit, hogy nem tudtam bejárni a garázsba :)
RomeoOne27-01-2017 11:14:17 // 90620
12 mm-el kisebb. Az 6 mm hasmagasság csökkenés és kb 2% csalás az órán. Egyéni preferencia kérdése. Tudom, hogy a /40 sokkal olcsóbb. Én inkább megveszem a gyári méretet.
wk 16627-01-2017 11:10:24 // 90619
Ok köszönöm. A /40 kevés??? Néztem a 17/225/50- hez képest szinte nincs is eltérés méretben.
RomeoOne27-01-2017 11:06:25 // 90618
Igen, az hogy nem mérete a kocsinak.
Én most fogok venni Vredi Ultrac Vorti-t. A Satin elvileg újabb. Van egy mérnök ismerősöm az Apollónál Gyögyösön és kérdeztem is, hogy Vorti vagy Satin legyen. Csak Satinból nincs méret. Azt mondta, hogy abból is lesz, de kérdezzem később, hogy pontosan mi a különbség a kettő között, mert akkor még nem volt nála a korrekt összehasonlító táblázat.
Valószínűleg a Satin jobb lehet valamivel, mert újabb. De nekem a Vorti jobban tetszik.
És ha 18-ra nézegetsz, akkor 45-ös profilal vedd. Vagy 225 vagy 235 széleset.
Én most fogok venni Vredi Ultrac Vorti-t. A Satin elvileg újabb. Van egy mérnök ismerősöm az Apollónál Gyögyösön és kérdeztem is, hogy Vorti vagy Satin legyen. Csak Satinból nincs méret. Azt mondta, hogy abból is lesz, de kérdezzem később, hogy pontosan mi a különbség a kettő között, mert akkor még nem volt nála a korrekt összehasonlító táblázat.
Valószínűleg a Satin jobb lehet valamivel, mert újabb. De nekem a Vorti jobban tetszik.
És ha 18-ra nézegetsz, akkor 45-ös profilal vedd. Vagy 225 vagy 235 széleset.
Jorjie27-01-2017 10:49:59 // 90617
Szép történet :-)
Pár megjegyzés: biztos Mezőtúrt akartál írni? Az picit lejjebb van :-)
Itt van, amibe belefutottál.
A köd nekem is rá van fagyva elől. Jól mutat a sötétkéken :-)
Szólhattál volna, hogy erre jársz felénk, megnéztem volna közelebbről a vasat :-)
Pár megjegyzés: biztos Mezőtúrt akartál írni? Az picit lejjebb van :-)
Itt van, amibe belefutottál.
A köd nekem is rá van fagyva elől. Jól mutat a sötétkéken :-)
Szólhattál volna, hogy erre jársz felénk, megnéztem volna közelebbről a vasat :-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-01-2017 10:25:45 // 90616
napközben szombaton :) mákom volt... nulla stau
Kócosw27-01-2017 10:22:16 // 90615
te akko szilveszter ejjel jartal arra ha ilyen atlag jött ki :P :)
Giuntini27-01-2017 10:14:23 // 90614
Na ugye, megmondtam...!
Erhard 242 (Pure Energy)27-01-2017 09:58:23 // 90613
a kettőnégy egy igazi munkagép :) mikor németországban voltam vele Kassel- Passau szakaszon a comp átlag sebessége 188km/h volt 200 alatt nem igazán jöttem, a trák határon tankolás és egy seggel haza .. úgy szálltam ki az autóból mint aki frissen ébredt :DDD
WarbiRunner (Gyuri)27-01-2017 09:49:57 // 90612
Tegnap volt egy utam, kb 650km-es fullos kör. Budapest, Solymár, Sóskút (Perbál/Zsámbék fele, naná :-)), Törökbálint és haza. Ez volt a vizsgaköre az autónak. Felkerül a legextrémebb útjaim 10-es listájára az tuti.
Az M3 155-ös km-éig minden ment simán. Kivéve, hogy iszonyatos nagy köd volt. 120 körül gurultam. Egyszer csak villogó rendőrautóból integettek hevesen a leállón. Azonnal fék. Ott állt a sor szinte előttem. Szerencsém volt, hogy mögöttem látótávolságon belül jöttek (és mögötte is) és ő is kapcsolt időben és Merci volt, jó fékkel. Benne volt a szituban, hogy hátulról valaki megtolja a sort. Na itt indult egy bő félórás szüttyögés. Baleset volt valahol Mezőtúr magasságában. Közben a sor ahogy haladt, látszott, hogy volt ott aki későn észlelte a sort, kisebb koccok, törmelékek voltak mindenfelé ahogy araszoltunk. Meg vagy két lekoccolt autó (egy SUV kibicsaklott jobb első futóművel pl ??).
Hogy ilyenkor mekkora királyság 1. a nagy fék / 2. az automata. Araszolás közben megreggeliztem. Aztán letereltek minket. Haladt a sor szépen, kitettem a navi képet, hogy lássam kb merre megyünk. Ez is nagyon más mint telefonról navizgatni. A sor eleje valahol meg lett vezetve, nem tudom, de én letértem egy kamionossal együtt a többiek mögül, mert arra tűnt logikusnak. Aztán fel az M30-ra. Konkrétan senki nem jött arra, a tök üres M30-on keresztül pikk-pakk visszarepültem az M3-ra.
Eddigre 1 órás csúszást szedtem össze az eredeti tervhez képest. Érdekes volt, hogy még Gyöngyös magasságában egyszercsak a -8 fokból +2 lett, a köd eltűnt és mindenki meghülyült. Tolták mint a barom, össze vissza kinlódott mindenki, kivágtak, szotrították egymást, villogtak. 2-vel megemelkedett a pulzusom, feltettem 170 tempomatra aztán gyí. Nah hát ez takarít basszus, alig kellett lassítanom. Egyetlen egy Toyotás kötött belém, mert voltam olyan hülye hogy kisoroltam a külsőbe amikor az picit hosszabban üres volt. Egyből szorított volna be, hogy ne tudjak visszasorolni. Haha :-)
Innentől Bp-Solymár-Sóskút sima ügy volt, a szerpentines rész meg állat. Revideálom a nézetet, hogy a dízelhang az dízelhang. Hát ez sport módban kergetve iszonyat jól szól.
Végül haza. Visszafelé se volt semmi. Szintén Gyöngyös után arra lettem figyelmes, hogy mintha nem fűtene annyira. Ránézek a műszerfalra. -12 fok. Mondom mi van? Este 8 körül? Közben köd és egyre komolyabb. Itt visszafelé az irtózatos ködben sikerült normális autósok közé keverednem. Le a kalappal. Mintha csak megbeszéltük volna, cseréltük egymást elöl. Egy elöl a belsőben, mögötte egy a külsőben picit lemaradva, a harmadik megint a belsőben. Így túlélhető volt és haladtunk is, a középsőt mindig beengedtük előzésnél. Volt ahol egy elválasztó csíkig láttunk. Durva volt. Közben -17 lett, a köd konkrétan azonnal fagyott a szélvédőre. Toltam a szélvédő fűtést, nem mintha úgy láttam volna :-)
Itthon ért a döbbenet. Ránéztem az órára. 2:30p alatt értem haza Törökbálintról úgy, hogy elméletileg lassan jöttem a köd miatt. Nem mondom hogy értem :-)
Másrészt az autó úgy nézett ki, hogy hihetetlen. A morcos fekete pofára ahogy ráfagyott a köd. Egy konkrét jégszörny. Még ilyet nem életem át, hogy lefagy az autó orra menet közben, mint valami repülőnek.
És ezek után bejöttem, és inkább olyan kellemesen fáradt voltam, ami valahol indokolt asszem. De még nem húzott be az ágy, tök normális állapotban szálltam ki.
A derekamat kicsit letörte megint (de már majdnem jó a beállítás), de letojom, vagy 7 órát ültem benne, az se kevés. Ilyen körülmények között ilyen biztonságban autózni az bármit megér...
Az M3 155-ös km-éig minden ment simán. Kivéve, hogy iszonyatos nagy köd volt. 120 körül gurultam. Egyszer csak villogó rendőrautóból integettek hevesen a leállón. Azonnal fék. Ott állt a sor szinte előttem. Szerencsém volt, hogy mögöttem látótávolságon belül jöttek (és mögötte is) és ő is kapcsolt időben és Merci volt, jó fékkel. Benne volt a szituban, hogy hátulról valaki megtolja a sort. Na itt indult egy bő félórás szüttyögés. Baleset volt valahol Mezőtúr magasságában. Közben a sor ahogy haladt, látszott, hogy volt ott aki későn észlelte a sort, kisebb koccok, törmelékek voltak mindenfelé ahogy araszoltunk. Meg vagy két lekoccolt autó (egy SUV kibicsaklott jobb első futóművel pl ??).
Hogy ilyenkor mekkora királyság 1. a nagy fék / 2. az automata. Araszolás közben megreggeliztem. Aztán letereltek minket. Haladt a sor szépen, kitettem a navi képet, hogy lássam kb merre megyünk. Ez is nagyon más mint telefonról navizgatni. A sor eleje valahol meg lett vezetve, nem tudom, de én letértem egy kamionossal együtt a többiek mögül, mert arra tűnt logikusnak. Aztán fel az M30-ra. Konkrétan senki nem jött arra, a tök üres M30-on keresztül pikk-pakk visszarepültem az M3-ra.
Eddigre 1 órás csúszást szedtem össze az eredeti tervhez képest. Érdekes volt, hogy még Gyöngyös magasságában egyszercsak a -8 fokból +2 lett, a köd eltűnt és mindenki meghülyült. Tolták mint a barom, össze vissza kinlódott mindenki, kivágtak, szotrították egymást, villogtak. 2-vel megemelkedett a pulzusom, feltettem 170 tempomatra aztán gyí. Nah hát ez takarít basszus, alig kellett lassítanom. Egyetlen egy Toyotás kötött belém, mert voltam olyan hülye hogy kisoroltam a külsőbe amikor az picit hosszabban üres volt. Egyből szorított volna be, hogy ne tudjak visszasorolni. Haha :-)
Innentől Bp-Solymár-Sóskút sima ügy volt, a szerpentines rész meg állat. Revideálom a nézetet, hogy a dízelhang az dízelhang. Hát ez sport módban kergetve iszonyat jól szól.
Végül haza. Visszafelé se volt semmi. Szintén Gyöngyös után arra lettem figyelmes, hogy mintha nem fűtene annyira. Ránézek a műszerfalra. -12 fok. Mondom mi van? Este 8 körül? Közben köd és egyre komolyabb. Itt visszafelé az irtózatos ködben sikerült normális autósok közé keverednem. Le a kalappal. Mintha csak megbeszéltük volna, cseréltük egymást elöl. Egy elöl a belsőben, mögötte egy a külsőben picit lemaradva, a harmadik megint a belsőben. Így túlélhető volt és haladtunk is, a középsőt mindig beengedtük előzésnél. Volt ahol egy elválasztó csíkig láttunk. Durva volt. Közben -17 lett, a köd konkrétan azonnal fagyott a szélvédőre. Toltam a szélvédő fűtést, nem mintha úgy láttam volna :-)
Itthon ért a döbbenet. Ránéztem az órára. 2:30p alatt értem haza Törökbálintról úgy, hogy elméletileg lassan jöttem a köd miatt. Nem mondom hogy értem :-)
Másrészt az autó úgy nézett ki, hogy hihetetlen. A morcos fekete pofára ahogy ráfagyott a köd. Egy konkrét jégszörny. Még ilyet nem életem át, hogy lefagy az autó orra menet közben, mint valami repülőnek.
És ezek után bejöttem, és inkább olyan kellemesen fáradt voltam, ami valahol indokolt asszem. De még nem húzott be az ágy, tök normális állapotban szálltam ki.
A derekamat kicsit letörte megint (de már majdnem jó a beállítás), de letojom, vagy 7 órát ültem benne, az se kevés. Ilyen körülmények között ilyen biztonságban autózni az bármit megér...
Smith27-01-2017 09:38:44 // 90611
Nekem is kell vennem kettőt, de még az olcsóbbak is 50-től indulnak a 19-es méretben :) Ha valaki tud jó forrást ne tartsa magában :)
wk 16627-01-2017 09:11:47 // 90610
Üdv urak! Erről a gumiról tapasztalat valakinek? Vredestein Ultrac Satin XL 235/40 R18 95Y
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
436
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?