Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2017 11:49:45 // 91159
az a rugó fogalmát kielégíti :))
Hardy07-02-2017 11:29:37 // 91158
Szedjük ki alóla a futóművet? :-) Nekem egy kicsi ültetés kene mert szeretnek 18 as felniket. És a nagyobb felnikkel meg ezekkel a spolierekel és a sima magassággal eléggé érdekes. A Ti magasság pont jó
Liquid07-02-2017 11:21:40 // 91157
van egy eladó TI :)
Hardy07-02-2017 11:12:31 // 91156
Na ez kéne nekem.
Shadin07-02-2017 10:53:34 // 91154
:-)
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2017 10:26:29 // 91153
jah annyi
Hardy07-02-2017 10:21:57 // 91152
Mi a különbség a TI meg a sima között? Csak rugó és lengéscsillapító?
Shadin07-02-2017 10:16:15 // 91151
Én először tartottam a Ti futóművétől, de pozitívan csalódtam. Jobb rajta mint a 17-es kerék. Jól van hangolva. Pontos, nem billeg.
RomeoOne07-02-2017 09:56:24 // 91150
Cartársak, gokartozni nem akartok jönni márc. 11-én?
SanyiJTD07-02-2017 09:56:20 // 91149
Most néztem meg az enyémet, már valaki kicseréltem fém csavarra. Végre valami, amit nem nekem kell megcsinálnom... Frankó :)
_Ata_07-02-2017 09:33:36 // 91148
Hmm, köszi, az volt a másik gyanú, mert előző tulaj csak fékbetéteket cseréltetett rajta és már igen kopottas.
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2017 09:24:23 // 91147
féktárcsa...
Giuntini07-02-2017 09:22:56 // 91146
Ez teccik!!!! Jó duma! Nesze neked egyterű!
_Ata_07-02-2017 09:15:27 // 91145
Autópályán vettem észre, hogy 150-es sebesség után ha egy rövidet fékezek akkor pár másodpercig mintha nagyon finoman rázna az autó, kb mintha ilyen recés úton mennék, majd gázadásra megszűnik. Többször előjött egymást után, ez szerintetek lehet motortartó bak?
Liquid07-02-2017 08:56:21 // 91144
Még a TI futóművét sem mondanám rázósnak, mondjuk lehet hogy másnak nem ez lenne a véleménye, de szerintem teljesen vállalható, főleg autópályán. A "normál" futómű pedig komfortosabb.
Robosztus, nem sérülékeny, nem olcsók a lengők, de nem kell cserélgetni :)
Amit kanyarban tud, az meg szédületes.
Robosztus, nem sérülékeny, nem olcsók a lengők, de nem kell cserélgetni :)
Amit kanyarban tud, az meg szédületes.
Kócosw07-02-2017 08:53:06 // 91143
hat szerintem itt a sz..oroller kerekatmeröje eleg nagy :P :)
yani🍀07-02-2017 08:48:45 // 91142
Valóban. Nekem ugyan nem volt még soha letörve, de a LED-es izzó csere sem kisebb szívás, ha kihúzódik a foglalatból.:(
BigBratyó07-02-2017 08:48:12 // 91141
Helyzetjelző "kihúzó-visszadugó", mindigletörő, utánamindiganyázós ki-be szerelést okozó biszbasz.. Nekem is van ilyen állapotban, ha kell valakinek szóljon... :D
Smith07-02-2017 08:35:35 // 91140
Napi 150-200 km??? Az nem kevés. Én még a napi 60 km-re is sajnálom, túlzásnak érzem, fölösleges luxus :) De ennyi kényeztetés kell, minden nap az a 2x fél óra élvezet jár nekem.
Én is féltem a Ti-től mert ültetett, de még a 19-es kerékkel is használhatónak tűnik, nagyon patent a futómű. Ahogy a kollégám szokott basztatni, nem ráz ez a szekérkerék??? Hát nem :) Mondjuk az övéhez képest biztos ráz, cénégy pikasszó... szoktam mondani neki, szereljen a plafonra gombot, hogy az utasok tudjanak jelezni ha le akarnak szállni :D
Én is féltem a Ti-től mert ültetett, de még a 19-es kerékkel is használhatónak tűnik, nagyon patent a futómű. Ahogy a kollégám szokott basztatni, nem ráz ez a szekérkerék??? Hát nem :) Mondjuk az övéhez képest biztos ráz, cénégy pikasszó... szoktam mondani neki, szereljen a plafonra gombot, hogy az utasok tudjanak jelezni ha le akarnak szállni :D
David | Centocinquantanove07-02-2017 08:33:55 // 91139
Bettesp07-02-2017 08:04:13 // 91138
Mindennapi használatra egy 3 fős családnak. Napi 150-200km, nem autópálya.
A futóműről mik a vélemények? Kirázza a vesekövet vagy kellően (de nem túlzóan) puha?
A futóműről mik a vélemények? Kirázza a vesekövet vagy kellően (de nem túlzóan) puha?
Haddel07-02-2017 05:51:20 // 91137
Igen,ezért mondtam ,én azt vennék,ha most kéne vennem.
Giuntini06-02-2017 23:12:22 // 91136
A 2,4 egy mozdony, az 1,9 egy jó kompromisszum. A 2,4 élvezez, az 1,9 a mindennapokra. A 2,4 színtere az autópálya, az 1,9 mindenhol jól van. Attól függ, mire kell...
Piritu - 1.000.00006-02-2017 21:58:09 // 91135
Kézifékes kanyarodás? :-D
Haddel06-02-2017 21:45:20 // 91134
2.4-et vennék . Az egy mozdony .
Martin Kovacs06-02-2017 20:29:46 // 91133
Cartarsak nem tud valaki Gyongyos-Eger-Godollo vonalon szervizet akar magan is, ahol lecserelik nekem a valtoban az olajat ? (Automata 2.4)
Koszi
Koszi
Ricsi 14706-02-2017 19:41:25 // 91132
Nalam ez ugy volt mikor eladtam a 147-et, hogy bementunk kozosen a bankba a vevovel. Ott oda adta az onreszet a nagyobb millios felet meg a bank elutalta. Masnap a szamlan volt a penz, es mar vettem is le :D
Norby06-02-2017 19:30:59 // 91131
Hello!
Nekem volt mind a 2. Akinek 1.9 van 2.4-et akar, akinek 2.4 van az nem vesz utána 1.9 :-)
Nekem volt mind a 2. Akinek 1.9 van 2.4-et akar, akinek 2.4 van az nem vesz utána 1.9 :-)
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2017 18:36:33 // 91130
Nem csak városban sok az a fogyasztás. Simán beveri a 9-et egy Debrecen - Bp környéke körön. 150km/h tempomat, pálya 440km, környéki utak 150km, és vagy 10-20km város. Viszont megint frissen szálltam ki, nem vagyok leütve egy napos autózás, ezt-azt intézés után. És ezzel az autóval azért be-be csúszik a fun faktor. Az a kb plusz 1l az autózás oltárán... IGEN IGEN megéri :-)
Bettesp06-02-2017 17:58:43 // 91129
Sziasztok,
Egy ismerősöm gondolkodik 159SW-n. Az 1.9JTDm és a 2.4JTDm között őrlődik :)
Melyik mellett lehet felsorakoztatni több pro érvet? Mire érdemes figyelni? Komfort szempotjából melyik az előnyösebb stb?
Köszi a segítséget!
Egy ismerősöm gondolkodik 159SW-n. Az 1.9JTDm és a 2.4JTDm között őrlődik :)
Melyik mellett lehet felsorakoztatni több pro érvet? Mire érdemes figyelni? Komfort szempotjából melyik az előnyösebb stb?
Köszi a segítséget!
ktheoriginal06-02-2017 17:08:09 // 91128
Mert az autómata "P" állásba csak a hajtott kerekeket fogja meg, így tehát a két első kereket. Ha a hátsó két kereket is szeretnéd hogy fogja a fék akkor kell behúzni a kéziféket. Próbáld csak ki hóba, a kézifék egyből megdobja a hátulját! :)
Kócosw06-02-2017 13:29:40 // 91127
Az enyemen meg kipufogocsonk csere volt mielött megvettem...
Giuntini06-02-2017 12:54:23 // 91126
Tudom, hogy nem véletlenül volt leszedve. Ellenben a tőcsavar ki volt cserélve, vízpumpával sem volt gond. Elképzelhető hogy volt egy hajszálrepedés, meggányolták és kipasztázták.
Ami a hangot illeti, a 2,4 automatáknál mind hallható a szuszogás, ahogy Warbi Gyuri mondta a geo miatt, az enyémben még van lefújószelep is.
Ami a hangot illeti, a 2,4 automatáknál mind hallható a szuszogás, ahogy Warbi Gyuri mondta a geo miatt, az enyémben még van lefújószelep is.
mex8606-02-2017 12:10:56 // 91125
szuszogó hang nekem sem volt a 2006os manuálnál.
a 210 lovas csigája volt már feltéve (az is lehullott róla előző gazdánál) nyomás is kevesebb volt mint aminek kellett volna mert a geo nem volt hozzálőve, lehet emiatt is hiányzott, nemtudom.
a 210 lovas csigája volt már feltéve (az is lehullott róla előző gazdánál) nyomás is kevesebb volt mint aminek kellett volna mert a geo nem volt hozzálőve, lehet emiatt is hiányzott, nemtudom.
mex8606-02-2017 12:09:32 // 91124
az én ex 2.4emen is volt hengerfej csere. 2006os autó.
Ott hajszálrepedt volt, viz fogyott belőle azért cserélték.
Eladtam, kb azonnal ellőtte a kollektorcsavart is, szerencsére már megvolt a cseredarab, így nem főzték meg ismét. Pedig könnyen újra áldozattá válhatott volna a fej.
@Guintini, a te sztoriddal kapcsolatban, azért azt ne felejtsd el te sem, hogy valamiért levették azt a hengerfejet már előtted is... nem hiszem hogy csak viccből.
Szóval ott is volt már valami probléma előtted is nyilván.
Normális esetben nemigen szedegeti le senki a hengerfejet csak ha valami komolyabb bibi van.
Ott hajszálrepedt volt, viz fogyott belőle azért cserélték.
Eladtam, kb azonnal ellőtte a kollektorcsavart is, szerencsére már megvolt a cseredarab, így nem főzték meg ismét. Pedig könnyen újra áldozattá válhatott volna a fej.
@Guintini, a te sztoriddal kapcsolatban, azért azt ne felejtsd el te sem, hogy valamiért levették azt a hengerfejet már előtted is... nem hiszem hogy csak viccből.
Szóval ott is volt már valami probléma előtted is nyilván.
Normális esetben nemigen szedegeti le senki a hengerfejet csak ha valami komolyabb bibi van.
Zolibácsi06-02-2017 12:03:18 // 91123
Nekem is 2.4 van de én nem hallok olyan nagy szuszogasokat, pedig tölti az 1.6-ot
Erhard 242 (Pure Energy)06-02-2017 11:21:55 // 91122
egy automata autóba amiben hill holder is lakik minek kézifék?
Giuntini06-02-2017 10:40:35 // 91121
Az 1,9 nem szuszog, ez a nagyobb KKK turbó sajátja. Automatánál ez még hatványozódik, és a 2,4-ben gyakran találunk lefújó szelepet. Ezt onnan lehet észrevenni, hogy gázelvételnél, váltásnál elengedi a turbónyomást. A 2,4 ezt olyan jellegzetes kamionos hanggal hálálja meg.
Giuntini06-02-2017 10:35:10 // 91120
Az automata hátranya a nagy városi fogyasztás, viszont baromian illik ehhez a motorhoz, sőt még a hangja is jobb tőle. Budapesti fogyasztása 12 liter, országúton, autópályán elhanyagolható a különbség. Automata finoman vált, de kell benne cserélni az olajat, hiába írja azt a gépkönyv, hogy nem kell. Automatánál a vezérlőtömb lehet hiba, de ha belegondolsz egy kettőstömegű kuplung szettel árban kb. ugyanott van.
Csabi06-02-2017 08:44:10 // 91119
A gyártás elején voltak olyan típushibák amik könnyedén okozhattak akár hengerfej problémákat...Ilyen volt a gyári vízpumpa hibája, a járókerék elforgott a tengelyen...vagy a hűtővíz kollektoron egy műanyag légtelenítő csavar hibája miatt elfolyhatott a hűtővíz...( ő az még a baj előtt sikerült kicserélnem) Ezeken túlmenően szerintem sem lehet általánosítani
Erhard 242 (Pure Energy)06-02-2017 08:44:07 // 91118
kiírt dpf-fel max, amúgy inkább 9-9,5
ktheoriginal06-02-2017 07:59:09 // 91117
Hali!
Én tavaly vettem Laufenn nyári gumikat R19-es méretben, és csak pozitív tapasztalataim vannak! Jó tapadás, minimális kopás. Szerintem megéri az árát, ha nem akarsz vagyont költeni gumikra. Remélem tudtam segíteni.
Én tavaly vettem Laufenn nyári gumikat R19-es méretben, és csak pozitív tapasztalataim vannak! Jó tapadás, minimális kopás. Szerintem megéri az árát, ha nem akarsz vagyont költeni gumikra. Remélem tudtam segíteni.
WarbiRunner (Gyuri)06-02-2017 07:43:35 // 91116
Szerintem az automata miatt szuszog,pont mert nincs gázelvétel. Amikor a geo visszaáll, olyankor elengedi a nyomást. Mivel erre nincs túl sok ideje, ezért hallatszik ennyire. Talán.. Utólagos lefújó szelepet nem találtam benne.
Liquid06-02-2017 00:08:15 // 91115
A fészen finoman szólva megy a hülyeség :( Kiléptem már pár csoportból...
A 2.4-ek nagjából 7-8 között kajálnak, az automata/Q4 + 1-2l
Ha Győrben jársz szívesen mutatok egy kéziváltóst :)
A 2.4-ek nagjából 7-8 között kajálnak, az automata/Q4 + 1-2l
Ha Győrben jársz szívesen mutatok egy kéziváltóst :)
Gyuri05-02-2017 22:36:01 // 91114
Leginkább fb csoportok irományait követem figyelemmel, nyilván ez nem olyan mérvadó, mint az itt lévők "összesűrített" tapasztalata :)
Az őszintét megmondva a GT sem megy nagyon 7,5 alá, bár én átlag 150-160-as tempomat pályázós módban használom, sokszor nem épp tojással a gázpedál alatt, azért nem taposom szét, de lekopogom nem igazán volt egr, és hozzá hasonló problémám:D
Talán az lesz a célravezető, ha kipróbálok egy automatát és egy manuálisat. Talán találok a környéken erre lehetőséget :)
Az őszintét megmondva a GT sem megy nagyon 7,5 alá, bár én átlag 150-160-as tempomat pályázós módban használom, sokszor nem épp tojással a gázpedál alatt, azért nem taposom szét, de lekopogom nem igazán volt egr, és hozzá hasonló problémám:D
Talán az lesz a célravezető, ha kipróbálok egy automatát és egy manuálisat. Talán találok a környéken erre lehetőséget :)
Giuntini05-02-2017 21:51:26 // 91113
Osztom Liquid véleményét, nekem 2,4 automata van. Az enyémnek volt hengerfej problémája, amiből motorgenerál lett, de azért mert az előző tulajnál (osztrák) le volt véve a hengerfej, és nem síkolták le rendesen hanem kipasztázták. Erről nem tudtam. Ez tudtommal egyedüli eset volt. A 2,4 nagyszerű választás! Nagyon meg kell nézni, mert nagyon sok a tekert kilométeres példány. Állapotot kell nézni, ez a 2,4-re hatványozottan igaz.
Zolibácsi05-02-2017 21:43:10 // 91112
Érdekes én nem hallom azokat a nagy szuszogasokat gáz elvetelnel. Van valami nem gyári lefujo szeleped?
156er05-02-2017 21:20:22 // 91111
Ugyanaz a csőméret a 2.4 és 2.0-nál. Nekem is simán felment.
Liquid05-02-2017 20:55:50 // 91110
Ez a hengerfejrepedés honnan jön? Mert már tőlem is kérdezték, de eddig konkrétan egyről tudok... Tehát messze nem általános. Vagy csak én mászkálok füldugóval, rózsaszín szemüvegben :)
A 2.4 -es a legjobb választás, ha kell erő és nem esel seggre az adott esetben 8-9-10L-es fogyasztástól. A TBI lehet csak alternatívája de ha az nem fér bele akkor nincs kérdés.
Az automata jó társa az 5hengeres dízelnek. Kiváló kombináció.
Nem fog keveset fogyasztani, mert egy 200 lovas 1700 kilós automata nem tud 5 literrel járni, de ki nem sz@rja le :D
A 2.4 -es a legjobb választás, ha kell erő és nem esel seggre az adott esetben 8-9-10L-es fogyasztástól. A TBI lehet csak alternatívája de ha az nem fér bele akkor nincs kérdés.
Az automata jó társa az 5hengeres dízelnek. Kiváló kombináció.
Nem fog keveset fogyasztani, mert egy 200 lovas 1700 kilós automata nem tud 5 literrel járni, de ki nem sz@rja le :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
450
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?