Forum >> 159
Marseus13-02-2017 20:49:41 // 91509
A kuplung természetesen szettben.
Marseus13-02-2017 20:48:56 // 91508
Blogot még nem készítettem róla,de nálam 1 hete sincs, h cserélve lett. LUK került bele kuplung is meg kettős tömegű is.176.000 volt a lendkerék és 93.000 a kuplung, 8000 a szimering. De ez a 2.4-es árai a tied gondolom ennél azért kevesebb lesz.
Haddel13-02-2017 20:35:51 // 91507
Nekem Csöri szerzett a bontós haverjától jó csatlakozókat.
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2017 20:21:57 // 91506
Valeot ajánlom az a gyárija, meg a legolcsóbb is :)
'''''13-02-2017 20:00:33 // 91505
Én eladás előtt 5.000Km-el cseréltettem.Elkezdett kalapálni a kettőstömegű.
ErHard küldte az újat.Alvázszám alapján küldte és nem is volt vele semmi gond.
Egyébként előtte vettem egy alig használtat Phon-tól de azzal alig mentem és beadta a kulcsot.Én csak újban gondolkodnék a helyedben.
Kuplungot én nem cseréltem csak megerősíttettem.(átépítés miatt kellett) 40.000Ft volt.
ErHard küldte az újat.Alvázszám alapján küldte és nem is volt vele semmi gond.
Egyébként előtte vettem egy alig használtat Phon-tól de azzal alig mentem és beadta a kulcsot.Én csak újban gondolkodnék a helyedben.
Kuplungot én nem cseréltem csak megerősíttettem.(átépítés miatt kellett) 40.000Ft volt.
David | Centocinquantanove13-02-2017 19:48:00 // 91504
Aki cserélt már kettős tömegű lendkereket, van tapasztalata, az legyen szives írjon már nekem egy privátot, mert szerintem a szerelőm más típusokhoz van szokva és kicsit ködben tapogatózik a következők miatt:
Sachs vagy Luk kell? Gumis vagy rugós csillapítasú? A cikkszám meg gyári szám megvan, de felhozza mindkettőt neki a rendszer és nem tudjuk melyik kell nekem. Állítólag nem mindegy...
Továbbá van még valeo, de az elég drága a többihez képest, úgyértem kb 95 ezertől van 215 ezerig, attól függ milyen márkát és weboldalt nezünk....
Valaki rá tudná mondani valamelyikre, amelyik tuti jó?
Erhard, Rád mindenképp számítok ;)
Van esetleg olyan lehetőség, hogy kuplung szettel együtt csomagban venni valahol lendkereket? Állítólag van ilyen is és úgy valamennyire akciósabb mint külön külön...
Sachs vagy Luk kell? Gumis vagy rugós csillapítasú? A cikkszám meg gyári szám megvan, de felhozza mindkettőt neki a rendszer és nem tudjuk melyik kell nekem. Állítólag nem mindegy...
Továbbá van még valeo, de az elég drága a többihez képest, úgyértem kb 95 ezertől van 215 ezerig, attól függ milyen márkát és weboldalt nezünk....
Valaki rá tudná mondani valamelyikre, amelyik tuti jó?
Erhard, Rád mindenképp számítok ;)
Van esetleg olyan lehetőség, hogy kuplung szettel együtt csomagban venni valahol lendkereket? Állítólag van ilyen is és úgy valamennyire akciósabb mint külön külön...
ProdyG13-02-2017 18:40:53 // 91503
Amúgy jobban belegondolva kicsit rángatott nekem is a kocsi, csak nem figyeltem rá, mert a váltóval voltam elfoglalva. A szerelő is azt mondta, hogy érdemes lenne vennem új injektor csatlakozókat, mert el vannak már öregedve. Te gyárit vettél, vagy milyet érdemes?
Kíváncsi vagyok visszajön-e a hiba :)
Kíváncsi vagyok visszajön-e a hiba :)
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2017 18:38:30 // 91502
Áhh bonyolult eset ez az autó...ebbe valami női lélek került a gyárban ez már tuti :-)
Beállítottam az 1-es memóriára a 146-osról másolt üléspozíciót. Ma elő akartam hívni a korábbi 3-mast, hogy megnézzem a különbséget és finomítsak rajta. Erre kb. felpaszírozott a műszerfalra. A 2-es dettó. Totál elfelejtette mindkettőt, és tolja előre az ülést ameddig bírja. Nem ám, hogy ha elfelejti inkább semmit sem csinál. Ááá, az túl egyszerű. Nézzük a srác mit reagál, ha beletoljuk az arcát a szélvédőbe. Teljesen kész :-) Egyelőre az 1-esen észben tartja a mostani beállítást, de ki tudja meddig...
Aztán a szenzoros ablaktörlő is érdekes egy szerzet. Eleinte teljesen használhatatlanul működött, kb semmit nem láttam már mire úgy gondolta, hogy na most töröl egyet. A kis billenő kapcsolót is hiába tekergettem, semmi változás nem történt. Hagytam a fenébe, egyet valamerre mindig kapcsoltam a kis kapcsolón amikor már idegesített, hogy nem látok. Ere fixen törölt egyet. Aztán egyszer valamire rájött, vagy nem tudom, addig kapcsolgattam össze-vissza, hogy elkezdett normálisan működni. Érteni nem értem, de azóta tényleg akkor töröl, amikor vizes az ablak. Ha szemből telibe nyom vízzel egy kamion, már törli is. Nehéz egy eset.
A park szenzor is vicces. Beállok a parkolóba, elöl már a 146-osnál megszoktam, hogy óvatosan, nehogy leverjem az orrát. Érdekes módon tökéletesen érzem az orrát, nekem pont olyan mint a 146-nál, úgyhogy nincs gondom vele. A szenzor persze kussol és figyel, hogy leveri a hülye gyerek, vagy nem. Aztán amikor kiveszem D-ből, akkor elkezd visítani, hogy ááá közel vagyunk bakker. Akkor, amikor már áll az autó. Ennek nem kéne adott sebesség alatt automatikusan bekapcsolni? Vagy nyomogatni kell a gombot? Persze akkor meg fennhangon visít, amikor P-ben áll az autó, kiszállok, hogy nyissam a kaput és elsétálok mellette. Na akkor nyomja ezerrel, hogy úúúristen valaminek nekimegyünk mindjárt ... P-ben :-)
Egyébként érdekes, de a padkákat tök jól érzi (utólag). Elvileg nincs lefelé szenzora és mégis képben van. Sőt, már szólt rám túl nagy hó nyomvályú miatt is egy telephelyről kifelé jövet. Csak figyeltem, hogy most vajon mit látott. Aztán rájöttem. Ha felkormányoztam a hó tetejére, akkor abbahagyta :-)
Beállítottam az 1-es memóriára a 146-osról másolt üléspozíciót. Ma elő akartam hívni a korábbi 3-mast, hogy megnézzem a különbséget és finomítsak rajta. Erre kb. felpaszírozott a műszerfalra. A 2-es dettó. Totál elfelejtette mindkettőt, és tolja előre az ülést ameddig bírja. Nem ám, hogy ha elfelejti inkább semmit sem csinál. Ááá, az túl egyszerű. Nézzük a srác mit reagál, ha beletoljuk az arcát a szélvédőbe. Teljesen kész :-) Egyelőre az 1-esen észben tartja a mostani beállítást, de ki tudja meddig...
Aztán a szenzoros ablaktörlő is érdekes egy szerzet. Eleinte teljesen használhatatlanul működött, kb semmit nem láttam már mire úgy gondolta, hogy na most töröl egyet. A kis billenő kapcsolót is hiába tekergettem, semmi változás nem történt. Hagytam a fenébe, egyet valamerre mindig kapcsoltam a kis kapcsolón amikor már idegesített, hogy nem látok. Ere fixen törölt egyet. Aztán egyszer valamire rájött, vagy nem tudom, addig kapcsolgattam össze-vissza, hogy elkezdett normálisan működni. Érteni nem értem, de azóta tényleg akkor töröl, amikor vizes az ablak. Ha szemből telibe nyom vízzel egy kamion, már törli is. Nehéz egy eset.
A park szenzor is vicces. Beállok a parkolóba, elöl már a 146-osnál megszoktam, hogy óvatosan, nehogy leverjem az orrát. Érdekes módon tökéletesen érzem az orrát, nekem pont olyan mint a 146-nál, úgyhogy nincs gondom vele. A szenzor persze kussol és figyel, hogy leveri a hülye gyerek, vagy nem. Aztán amikor kiveszem D-ből, akkor elkezd visítani, hogy ááá közel vagyunk bakker. Akkor, amikor már áll az autó. Ennek nem kéne adott sebesség alatt automatikusan bekapcsolni? Vagy nyomogatni kell a gombot? Persze akkor meg fennhangon visít, amikor P-ben áll az autó, kiszállok, hogy nyissam a kaput és elsétálok mellette. Na akkor nyomja ezerrel, hogy úúúristen valaminek nekimegyünk mindjárt ... P-ben :-)
Egyébként érdekes, de a padkákat tök jól érzi (utólag). Elvileg nincs lefelé szenzora és mégis képben van. Sőt, már szólt rám túl nagy hó nyomvályú miatt is egy telephelyről kifelé jövet. Csak figyeltem, hogy most vajon mit látott. Aztán rájöttem. Ha felkormányoztam a hó tetejére, akkor abbahagyta :-)
Zsolt15513-02-2017 16:08:08 // 91501
Szépek. :-))
David | Centocinquantanove13-02-2017 16:00:45 // 91500
Most szomorú, mert ki kell fizetni... de amúgy tényleg vidámság lesz, mert meglesz a tudat, hogy legalább 5 évre újra rendben lesz ez a része...
Amit leírtam, arra saccra alsóhangon kb. 3 rugóra számítok...
Amit leírtam, arra saccra alsóhangon kb. 3 rugóra számítok...
RomeoOne13-02-2017 15:35:38 // 91499
Fogd fel, úgy, hogy egy boldog történet kezdete, mert lesznek új alkatrészek a kocsiban, amikkel sokáig jó lesz.
A dolog inkább most szomorú.
A dolog inkább most szomorú.
David | Centocinquantanove13-02-2017 15:24:44 // 91498
ott221713-02-2017 15:23:40 // 91497
Jól gondoltad ,gumi nélkül ennyi .Azt mondják egy tizest lehet belőle alkudni.Tatához képest ez elég jó ár ,mert ha jól emlékszem ők 240-ért hirdetnek ilyet.
ott221713-02-2017 14:50:43 // 91496
Na most autóba ülök, és megyek megkérdezem .
Hardy13-02-2017 14:45:56 // 91495
Szép ez is nagyon. Ennyi pénzért biztos nem jár hozzá. Mert ha igen akkor indulok is érte Miskolcra.
ott221713-02-2017 14:17:38 // 91494
ott221713-02-2017 13:58:53 // 91492
Sajnos nem az enyém ,hanem itt Miskolcon árulja egy cég .Állítólag vadi új, de hogy gumi jár-e hozzá azt meg kell kérdezni.
yani🍀13-02-2017 13:49:13 // 91491
Ha 18-as, elcserélném az enyémre:-)
ott221713-02-2017 13:31:45 // 91490
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2017 12:52:58 // 91489
:-) Végül is extra ez is. Biztos van olyan autó amiben nincs.
droberto13-02-2017 12:20:40 // 91488
Ezzel már azért odébb lehet állni. :-)
Hardy13-02-2017 11:24:41 // 91487
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2017 11:14:04 // 91486
a vadállat :DDD
Giuntini13-02-2017 10:54:52 // 91484
ez a Tibi? Szép!
Shadin13-02-2017 10:49:40 // 91483
Itt van kettővel lejjebb :-)
Giuntini13-02-2017 10:46:37 // 91482
Neked meg lesz az új ótókád?
Shadin13-02-2017 10:43:55 // 91481
Ótóka :-)
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2017 10:26:16 // 91480
Giuntini13-02-2017 10:25:15 // 91479
contachilometri, az kilométerszámláló!
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2017 10:15:17 // 91478
Köszi, ez jó. A "contachilometri" az milyen funkció akar lenni? Van pár dolog amiről foglamam sincs mi lehet, a guggli fordító sem visz előrébb.
Hardy13-02-2017 07:32:56 // 91477
fazek13-02-2017 02:00:47 // 91476
Egyetértek veled! Nekem is bejön a 2.0 :)
Én a múltkor Szfvár-Baja útvonalon produkáltam hasonló fogyasztást, mindezt úgy,hogy nem előzött meg odáig senki.
Azt mondjuk be kell vallanom hogy amikor rövidebb távokon használom akkor 8 felett van az átlag fogyi. De így is imádom :-)
Én a múltkor Szfvár-Baja útvonalon produkáltam hasonló fogyasztást, mindezt úgy,hogy nem előzött meg odáig senki.
Azt mondjuk be kell vallanom hogy amikor rövidebb távokon használom akkor 8 felett van az átlag fogyi. De így is imádom :-)
Corben12-02-2017 22:59:06 // 91475
Köszi,
Utána járok... ;-)
Utána járok... ;-)
Kolci12-02-2017 22:57:11 // 91474
Igen néha van ilyen
konigla12-02-2017 22:40:28 // 91473
Ez a 2.0 Mjet motor valami csodálatos. A motortípusok/autók milyenségét nem a fogyasztás alapján szoktam megítélni. Tartottam is a dízeltől, a benzines az én világom, azt érzem igazán. De! Ma el kellett ugranom Székesfehérvárra. Mivel Kedden is mennem kell, úgy terveztem, pénztárca kímélés képpen, illetve hogy a büntető pontjaim ne sokasodjanak óra szerint 110-120 között fogok közlekedni. Ezt nagyjából Herendig sikerült tartani (120), aztán egyre feljebb kúszott a mutató. Nem akarok sebességeket írni, főleg hazafelé jöttem nagyon, de 6,5 ismétlem 6,5 lett az átlagfogyasztásom (igen comp szerint, de akkor is!). A T-jet Bravom ugyanilyen körülmények között benyalt volna 9-9,5-et, a Clio RS-em több mint 11-et átlagban! Az autó stabilitása úttartása csodálatos, ráadásul orrnehéz dízellel, nem tudom milyen lehet Tbi-vel... Szóval igen tuti...Bejön a kocsi.
Haddel12-02-2017 22:40:17 // 91472
Az létezik ,hogy a xenon ízzó fénye elgyengül?
Marseus12-02-2017 22:35:53 // 91471
na ugye..:-)
Haddel12-02-2017 22:09:31 // 91470
Hétvégén mentem 1700 km-t ,és az az érdekes ,négyszer regenerált az autó. Tutibiztos ,mert rezononál a hővédő lemez hátul olyankor. Mióta felraktam az új kipufogót ,nagyon hangos ,nem lehet nem meghallani😃
droberto12-02-2017 22:08:30 // 91469
Olyat lehet vele csinálni fényes aszfalton, hogy derékszögű kanyarban, ha kellően nagy a tempó, rendes eldobja a farát, de olyan szinten, hogy azt már az ESP se fogja meg. Kilincselsz előre. :) Viszont nagyon jó indulatú, mert egy kis ellenkormánnyal simán visszaáll és terhelésváltáskor sincs semmi bizonytalanság, billegés sincs, mint mondjuk egy mcpherson/csatolt lengőkaros vasnál.
Bazira zseniális ez a KKL/Multilink felfüggesztés. :)
Bazira zseniális ez a KKL/Multilink felfüggesztés. :)
Haddel12-02-2017 22:06:27 // 91468
Igy már jártam én is ,de az elektronika helyre rakta. Nagyon bolondbiztos a 159 .
Liquid12-02-2017 22:00:12 // 91467
Előz a hátulja? Ott valami nem kerek. Mondjuk az tény, hogy kanyarban nem lehet kibillenteni az egyensúlyából, előbb fogy el a bátorság Szerpentines lefele menetnél fékezéskor volt már hogy picit bemozdult, de abszolút nem volt vészes. Ja és ez bőven túl volt az átlagautósok korfontzónáján. :)
Marseus12-02-2017 21:25:53 // 91466
Akkor kezd előzni a hátulja ( és ehhez elég egy 120 -130-as tempó )mikor előzés után mondjuk fékezve visszasorolásnál. Eléggé meglepett első alkalommal.
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2017 21:18:42 // 91465
250-290e környéke
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2017 21:17:28 // 91464
hát az 59 minden de nem kis súlyú autó :) a csúszást a gumi miatt érzed ... tulajdon képen én még nem mertem annyival bele menni egy kanyarba az 59-cel, hogy csúsztam volna benne :)))
Marseus12-02-2017 21:09:27 // 91463
Sziasztok!
Ezt az elpattogást amit mondotok én sedannal csúszásnak érzékelem és én azt gondoltam,h a kis súly miatt van ez,vagy ti nem erre gondoltok?
Ezt az elpattogást amit mondotok én sedannal csúszásnak érzékelem és én azt gondoltam,h a kis súly miatt van ez,vagy ti nem erre gondoltok?
yani🍀12-02-2017 21:03:18 // 91462
Na, majd letesztelem én is:-)
Mi pénz egy ilyen szett?
Mi pénz egy ilyen szett?
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2017 20:59:25 // 91461
gondolhatod :DDD
az a durva, hogy szar úton ott tarja, ez nem pattog el, de emellett komfortosan csillapít nem üt
az a durva, hogy szar úton ott tarja, ez nem pattog el, de emellett komfortosan csillapít nem üt
yani🍀12-02-2017 20:55:16 // 91460
A gyári jobb? DDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
434
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?