Forum >> 159

Shadin15-02-2017 21:08:22 // 91620
Soha életemben nem láttam még :-)
Shadin15-02-2017 21:07:50 // 91619
Ja nem, 12 :-(
Shadin15-02-2017 21:07:20 // 91618
Még 10 óra :-)
Smith15-02-2017 21:07:03 // 91617
Kézikönyvből:
"Amikor a kulcsot indító állásba fordítja,
a kijelző lámpa világít, de néhány másodpercen
belül ki kell, hogy aludjon.
Ha a kijelző lámpa folyamatosan világít,
ez azt jelzi a gépjárművezető számára,
hogy a DPF rendszer a regenerációs
folyamat útján el akarja távolítani
a koromrészecskéket a kipufogógázból.
A kijelző lámpa nem gyullad ki az
összes DPF regenerációs folyamat alatt,
csak akkor, ha a vezetési feltételek ezt
így kívánják.

Ahhoz, hogy a kijelző lámpa kialudjon,
a gépjárművet mozgásban kell tartani
egészen a regenerációs folyamat végéig.
A folyamat időtartalma általában 15
perc. A folyamat befejezéséhez szükséges
ideális körülményeket akkor éri
el, ha a gépjárművet 60 km/órás sebességen
üzemelteti és a fordulatszámot
2000/perc-en tartja. E kijelző lámpa
kigyulladása nem jelenti a gépjármű
károsodását, ezért a gépjárművet nem
kell szerelőhöz vinnie. A kijelzőn (bizonyos
típusoknál/ piacokon) a kijelző
lámpán kívül megjelenik egy üzenet is."

Tényleg van ilyen visszajelző???
Laca6215-02-2017 20:14:40 // 91616
Kép nem ment fel valamiért.Próbálom újra .
Laca6215-02-2017 20:07:24 // 91615
Vélemény az injektorokról ?
Giuntini15-02-2017 19:56:07 // 91614
A másodikban totálisan benne vagyok!
Smith15-02-2017 19:54:28 // 91613
Majd holnap MES-t rákötöm hátha mutat valamit. Ma hazafelé pl. semmi fura nem volt, szépen beállt az alapjárat hidegen (hazafelé induláskor 9 fokot mutaott a hőmérő) és melegen is. Fogyasztóilag meg ugyanaz a konstans cuccok mennek, RadioNav, zene, tompított, ülésfűtés 1-es fokozaton, klíma nuku. Mint mindig.

A PTC fűtés biztos nem okozza, mert az szerintem már 90 fokos víznél egészen biztosan nincs játékban. (legalábbis furcsállanám ha még akkor is működne...)

Mi a legújabb MES verzió most okosban?
Kunyho15-02-2017 19:32:13 // 91612
Szerintem a motor miatt van. Nekem is fájt, de a tavalyi műtét óta oké.
Laca6215-02-2017 19:14:16 // 91611
Köszi !
Akkor nem is keresem .
Shadin15-02-2017 19:09:09 // 91610
Ne keresd mert ha jól tudom nincs olyan beállítás amit szeretnél:-(
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2017 18:55:10 // 91609
nézz rá a regenekre első lépésben
Laca6215-02-2017 18:47:27 // 91608
Az a baj,hogy nem kommunikál.
Gyapi Ɨ|ѯ15-02-2017 18:36:31 // 91607
A proxi rendezés csak az eszközöket rendeli össze, új eszközöket kapcsolja be a rendszerbe, nem létezőket köti ki.
Ha működik a media, akkor nem fog segíteni a proxi rendezés, az eszköz beállításainál kellene keresni a MES-ben.
Egyszerűen meg tudod nézni, CAN infónál aktív vagy nem
Hardy15-02-2017 18:24:20 // 91606
Még akkor emeli meg ha sok a fogyasztó és haldoklik a generátor. Nekem míg ment a kiegészítő fűtés addig emelte fel 1000-1100 re.
Smith15-02-2017 18:06:06 // 91605
Tehát akkor mégiscsak másfelé kell keresni az okát. Ezt nagyon szomorúan hallom :(
Laca6215-02-2017 17:49:34 // 91604
Lehetne Nekem is egy kérdésem Proxy ügyben ? Adott egy ELM 327 ami minden modullal beszélget ami csak létezik az autóban,kivéve a gyári, beépített navis CD ,CD tár ,rádió stb.
Látja a MES a navit,SIM kártyát egy másik menüben.A célom az lenne,hogy indításkor ne kapcsoljon be a média.Majd ha Én akarom.
Esetleg egy proxy rendezés ezt megoldaná ?
Shadin15-02-2017 17:31:16 // 91603
Én vesztettem el, mert nem néztem h meleg motornál is csinálta. Hirtelen válaszoltam mert az exem is mintha túlemelte volna a fordulatot alapjáraton, de az csak addig volt míg bemelegedett. BTW a regenerálásnál nem emeli 1000-ig a fordulatot, a 750 és 1000 közötti vonalak között szokott lenni félúton kicsit pulzálva.
yani🍀15-02-2017 17:23:51 // 91602
A Proxi újrarendezést kell kiválasztani! DDD
Gyapi Ɨ|ѯ15-02-2017 17:23:12 // 91601
CAN Setup / PROXI Alignment Procedure / Execute(F10)
Corben15-02-2017 16:55:56 // 91600
Sziasztok,

Van valakinek esetleg ionfója hogyan kell újrarendezni a Proxykat a MES-ben?

Köszi előre is,
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2017 16:37:33 // 91598
az a vízérzékelő, át kell rakni :))))
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2017 16:22:23 // 91596
Egy kis ON. Ma volt egy is időm (nem vitte el az ülés állítgatás :-P) és preventíve nekiláttam injektor csatlakozókat sprayz-ni és kicserélni a gázolajszűrőt.

Az első feladatot félig teljesítettem, ugyanis a tuning box miatt 5 helyett 10 csatlakozó van.

És a régi típusú, ami az injektorra csatlakozik (és a boxba megy) sehogy nem akart mozdulni. Hát nem erőltettem, egyelőre befújkáltam a másik 5-öt. Tanulságos mennyire csúnya volt belülről. Távol volt a fémtiszta állapottól. Alaposan befújkáltam, beáztattam és egy rongy/pici csavarhúzó segítségével felitattam a folyadékot. Volt határozott elvárás, hogy milyen változást szeretnék érzékelni. Ugyanis egy ideje figyeltem, hogy ha nagyon finoman adok gázt, tehát pl 1100-ra tenném a fordulatot, akkor furán lüktet a motor. Na ez a fújkálástól rengeteget csillapodott. Még picit jelen van, de alig. Szóval az injektor csati tisztítást a 2.4-nél nyugodtan be lehet ütemezni éves karbantartásnak.

Hanem a gázolajszűrőnél kérdés van. Már épp szedtem volna le a gyárit ami rajta van, amikor felfigyeltem arra, hogy az autón lévőn van egy csatlakozó alul:



Amit a boltban adtak, azon pedig nincs:



Ergo vigyem vissza, vagy a fehér műanyag helyére be tudom tenni azt a valamit. Egyáltalán milyen csatlakozó ez? Ott a víz kellene hogy lejöjjön, ha van, nem?
Hardy15-02-2017 15:05:24 // 91595
De legalább kezdek megnyugodni hogy nem vagyok egyedül. :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2017 14:37:57 // 91594
rehabcentrum :)))
Hardy15-02-2017 13:49:01 // 91593
Montim van, de akkor lehet kéne venni valami speed gépet mellé mire jön a jóidő. Mert a térdem is eléggé rossz. Sajnos én is sportoltam fiatalon, és kicsit tönkre tette a közép és hosszú távú futás.
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2017 13:34:21 // 91592
Na azt meg a piros Mustangom ülése vágta haza :-D 10 percenként oldalba csövelem minden pesti utamon :-D
Coyote15-02-2017 12:58:28 // 91591
Az tuti :-) már csak egy tévé kéne a kocsiba és akár ki is költözöm oda :-D
'''''15-02-2017 12:16:31 // 91590
Prosztatád rendben? :-)
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2017 12:10:04 // 91589
Vén vagyok, mint az országút :-) Meg az ideg, a stressz, rámegy a derekamra. :-)
btsabi15-02-2017 12:04:01 // 91588
Köszi a válaszokat!
Kizárólag gyári felniket nézegetek,szerintem más nem is illik ehhez a kocsihoz.
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2017 11:56:44 // 91587
Te könnyen szívózol, a te autód kényelmesebb mint egy masszázs fotel :-)
pettinke15-02-2017 11:16:30 // 91586
az nem, hogy nem a hideg miatt emeli az alapjáratot :-))
Coyote15-02-2017 11:10:55 // 91585
Ennyi rokkant embert :-D lassan alanyi jogon fog járni nekünk a roki kártya az Alfa mellé :-DDD
Smith15-02-2017 11:03:53 // 91584
Akkor mi "nem"? Elvesztettem a fonalat.
Liquid15-02-2017 10:34:02 // 91583
Még a TI alatt is elfér a 245/40R19, eddig simán elmehetsz, már ez is extém nagy méret.
Igazából a 205/55R16 az ami kicsi.
Az alapnak tekinthető 225/50R17-tel már nem lesz gondod szerintem.
ProdyG15-02-2017 10:33:50 // 91582
Üdv!

Itt többünk a gyári 19-es felnin nem gyári méretű gumit használ (235/40 R19), hanem eggyel nagyobbat: 245/40 R19. Még ezzel sincs semmi probléma, nem ér hozzá semmihez, szépen megemeli a kocsit, nem ér le az alja.

Nem tudom te milyen felnit/gumit akarsz használni (gyári felnikkel biztos nem lesz baj), de az ET számra is figyelj, a kerék átmérője csak egy dolog.
Shadin15-02-2017 10:31:27 // 91581
Bocsi akkor nem :-(
Shadin15-02-2017 10:30:53 // 91580
0 fok alatt emeli a fordulatot. Magyarul, szívat :-)
Liquid15-02-2017 10:30:41 // 91579
Mi is et csináltuk tavly, igen jó volt, titkon reméltem, hogy ismét messze lesz :)
De sebaj, a Bakonyt is szeretjük.
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2017 10:23:11 // 91578
aki idegbecsípődéses gyanús annak semmi kép :) a felhúzás a legjobb gerinc és derék elb@szó gyakorlat :DDD
btsabi15-02-2017 10:15:19 // 91577
Sziasztok!
Először is beköszönnék,mint új Alfa Romeo tulajdonos/Alfa Amore tag:)

Jó fórumozóként visszaolvastam a topikban illetve a blogokat is nézegettem,hogy ne tegyek fel olyan kérdéseket,amiket a közelmúltban már megválaszoltak.
Amiért "tollat" ragadtam,az a kerékméret mizéria.Az autóval vásárolt 205/55R16 kerék,és az opcióként vásárolható kerékméretek között igen nagy,6%-os differencia is lehet.
A blogokban is láttam,hogy ez hasmagasság növekedést eredményez,és nekem éppen erre lenne szükségem,mert itt Mordorban levertem már az autó alját.
A kérdés,hogy a szélesség/oldalfal arányokkal elmehetek egészen a TI 19-es méretéig(cca 670mm átmérő)?Nem okoz problémát,teszemazt beleér a kerékjáratba?
Köszi a választ,és bocs a hosszú monológért!
Smith15-02-2017 10:10:50 // 91576
Köszi! Akkor majd MESterkedek vele valamit :)
pettinke15-02-2017 10:03:25 // 91575
ahogy Erhard is írja: kell vele menni legalább 1/4 órát, de én inkább felet mondanék. a turbónyomás-mérő megemelkedik picit, a pillanatnyi fogyasztás pedig az egekbe nő!

ha 3-szor nem sikerül befejeznie, akkor kapsz egy figyelmeztető ikont a műszerfaladra.

és igen, a MES kiírja.
RomeoOne15-02-2017 09:57:18 // 91574
Felhúzás / merev lábas felhúzás.
Gyúrós topik :D
RomeoOne15-02-2017 09:56:15 // 91573
Pár hónappal ezelőtt még fiatalabb voltál :D
De amúgy simán el tudom képzelni, hogy valaki, akinek "kevesebb km" van a derekában, annak semmi baja nem lenne a Ti üléstől.
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2017 09:56:08 // 91572
pedig akkor emeli az alapjáratot... kell neki kb negyed óra, hogy ki tudja puccantani
Smith15-02-2017 09:54:58 // 91571
De minden reggel???
Azt honnét lehet látni,hallani? Nincs tapasztalatom. Vagy nem fejezi be és újrakezdi? Majd holnap délután lesz egy picivel hosszabb utam.

MES kiírja ha regenerál?

Mindenesetre jobban örülnék neki ha ez lenne, mint ha a többi felsorolt opcióval kéne kezdeni cicózni. Akkor rettenetesen elszomorodnék :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.