Forum >> 159

Zselé15-02-2017 21:10:40 // 91621
Helyzetjelentés: megcseréltük az első és hátsó kerekeket, plusz centírozás is volt. A 130-nál jelentkező idegesítő remegés megszűnt, tehát a kerék volt a ludas.

Az alapjárati rezonancia picit fokozódik, de a hátsó dob hangoskodása is egyre gyakoribb ezzel együtt. Az új megrendelve, remélem hamarosan megjön.

Egy kérdés viszont felmerül: váltóolaj cserélve lett. A váltó isteni finoman jár - melegen. Hidegen viszont azóta katasztrófa... -2-3 fokban, reggel konkrétan kínlódás az 1-es és a 2-es fokozat kapcsolása. Ez normális?
Shadin15-02-2017 21:08:22 // 91620
Soha életemben nem láttam még :-)
Shadin15-02-2017 21:07:50 // 91619
Ja nem, 12 :-(
Shadin15-02-2017 21:07:20 // 91618
Még 10 óra :-)
Smith15-02-2017 21:07:03 // 91617
Kézikönyvből:
"Amikor a kulcsot indító állásba fordítja,
a kijelző lámpa világít, de néhány másodpercen
belül ki kell, hogy aludjon.
Ha a kijelző lámpa folyamatosan világít,
ez azt jelzi a gépjárművezető számára,
hogy a DPF rendszer a regenerációs
folyamat útján el akarja távolítani
a koromrészecskéket a kipufogógázból.
A kijelző lámpa nem gyullad ki az
összes DPF regenerációs folyamat alatt,
csak akkor, ha a vezetési feltételek ezt
így kívánják.

Ahhoz, hogy a kijelző lámpa kialudjon,
a gépjárművet mozgásban kell tartani
egészen a regenerációs folyamat végéig.
A folyamat időtartalma általában 15
perc. A folyamat befejezéséhez szükséges
ideális körülményeket akkor éri
el, ha a gépjárművet 60 km/órás sebességen
üzemelteti és a fordulatszámot
2000/perc-en tartja. E kijelző lámpa
kigyulladása nem jelenti a gépjármű
károsodását, ezért a gépjárművet nem
kell szerelőhöz vinnie. A kijelzőn (bizonyos
típusoknál/ piacokon) a kijelző
lámpán kívül megjelenik egy üzenet is."

Tényleg van ilyen visszajelző???
Laca6215-02-2017 20:14:40 // 91616
Kép nem ment fel valamiért.Próbálom újra .
Laca6215-02-2017 20:07:24 // 91615
Vélemény az injektorokról ?
Giuntini15-02-2017 19:56:07 // 91614
A másodikban totálisan benne vagyok!
Smith15-02-2017 19:54:28 // 91613
Majd holnap MES-t rákötöm hátha mutat valamit. Ma hazafelé pl. semmi fura nem volt, szépen beállt az alapjárat hidegen (hazafelé induláskor 9 fokot mutaott a hőmérő) és melegen is. Fogyasztóilag meg ugyanaz a konstans cuccok mennek, RadioNav, zene, tompított, ülésfűtés 1-es fokozaton, klíma nuku. Mint mindig.

A PTC fűtés biztos nem okozza, mert az szerintem már 90 fokos víznél egészen biztosan nincs játékban. (legalábbis furcsállanám ha még akkor is működne...)

Mi a legújabb MES verzió most okosban?
Kunyho15-02-2017 19:32:13 // 91612
Szerintem a motor miatt van. Nekem is fájt, de a tavalyi műtét óta oké.
Laca6215-02-2017 19:14:16 // 91611
Köszi !
Akkor nem is keresem .
Shadin15-02-2017 19:09:09 // 91610
Ne keresd mert ha jól tudom nincs olyan beállítás amit szeretnél:-(
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2017 18:55:10 // 91609
nézz rá a regenekre első lépésben
Laca6215-02-2017 18:47:27 // 91608
Az a baj,hogy nem kommunikál.
Gyapi Ɨ|ѯ15-02-2017 18:36:31 // 91607
A proxi rendezés csak az eszközöket rendeli össze, új eszközöket kapcsolja be a rendszerbe, nem létezőket köti ki.
Ha működik a media, akkor nem fog segíteni a proxi rendezés, az eszköz beállításainál kellene keresni a MES-ben.
Egyszerűen meg tudod nézni, CAN infónál aktív vagy nem
Hardy15-02-2017 18:24:20 // 91606
Még akkor emeli meg ha sok a fogyasztó és haldoklik a generátor. Nekem míg ment a kiegészítő fűtés addig emelte fel 1000-1100 re.
Smith15-02-2017 18:06:06 // 91605
Tehát akkor mégiscsak másfelé kell keresni az okát. Ezt nagyon szomorúan hallom :(
Laca6215-02-2017 17:49:34 // 91604
Lehetne Nekem is egy kérdésem Proxy ügyben ? Adott egy ELM 327 ami minden modullal beszélget ami csak létezik az autóban,kivéve a gyári, beépített navis CD ,CD tár ,rádió stb.
Látja a MES a navit,SIM kártyát egy másik menüben.A célom az lenne,hogy indításkor ne kapcsoljon be a média.Majd ha Én akarom.
Esetleg egy proxy rendezés ezt megoldaná ?
Shadin15-02-2017 17:31:16 // 91603
Én vesztettem el, mert nem néztem h meleg motornál is csinálta. Hirtelen válaszoltam mert az exem is mintha túlemelte volna a fordulatot alapjáraton, de az csak addig volt míg bemelegedett. BTW a regenerálásnál nem emeli 1000-ig a fordulatot, a 750 és 1000 közötti vonalak között szokott lenni félúton kicsit pulzálva.
yani🍀15-02-2017 17:23:51 // 91602
A Proxi újrarendezést kell kiválasztani! DDD
Gyapi Ɨ|ѯ15-02-2017 17:23:12 // 91601
CAN Setup / PROXI Alignment Procedure / Execute(F10)
Corben15-02-2017 16:55:56 // 91600
Sziasztok,

Van valakinek esetleg ionfója hogyan kell újrarendezni a Proxykat a MES-ben?

Köszi előre is,
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2017 16:37:33 // 91598
az a vízérzékelő, át kell rakni :))))
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2017 16:22:23 // 91596
Egy kis ON. Ma volt egy is időm (nem vitte el az ülés állítgatás :-P) és preventíve nekiláttam injektor csatlakozókat sprayz-ni és kicserélni a gázolajszűrőt.

Az első feladatot félig teljesítettem, ugyanis a tuning box miatt 5 helyett 10 csatlakozó van.

És a régi típusú, ami az injektorra csatlakozik (és a boxba megy) sehogy nem akart mozdulni. Hát nem erőltettem, egyelőre befújkáltam a másik 5-öt. Tanulságos mennyire csúnya volt belülről. Távol volt a fémtiszta állapottól. Alaposan befújkáltam, beáztattam és egy rongy/pici csavarhúzó segítségével felitattam a folyadékot. Volt határozott elvárás, hogy milyen változást szeretnék érzékelni. Ugyanis egy ideje figyeltem, hogy ha nagyon finoman adok gázt, tehát pl 1100-ra tenném a fordulatot, akkor furán lüktet a motor. Na ez a fújkálástól rengeteget csillapodott. Még picit jelen van, de alig. Szóval az injektor csati tisztítást a 2.4-nél nyugodtan be lehet ütemezni éves karbantartásnak.

Hanem a gázolajszűrőnél kérdés van. Már épp szedtem volna le a gyárit ami rajta van, amikor felfigyeltem arra, hogy az autón lévőn van egy csatlakozó alul:



Amit a boltban adtak, azon pedig nincs:



Ergo vigyem vissza, vagy a fehér műanyag helyére be tudom tenni azt a valamit. Egyáltalán milyen csatlakozó ez? Ott a víz kellene hogy lejöjjön, ha van, nem?
Hardy15-02-2017 15:05:24 // 91595
De legalább kezdek megnyugodni hogy nem vagyok egyedül. :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2017 14:37:57 // 91594
rehabcentrum :)))
Hardy15-02-2017 13:49:01 // 91593
Montim van, de akkor lehet kéne venni valami speed gépet mellé mire jön a jóidő. Mert a térdem is eléggé rossz. Sajnos én is sportoltam fiatalon, és kicsit tönkre tette a közép és hosszú távú futás.
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2017 13:34:21 // 91592
Na azt meg a piros Mustangom ülése vágta haza :-D 10 percenként oldalba csövelem minden pesti utamon :-D
Coyote15-02-2017 12:58:28 // 91591
Az tuti :-) már csak egy tévé kéne a kocsiba és akár ki is költözöm oda :-D
'''''15-02-2017 12:16:31 // 91590
Prosztatád rendben? :-)
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2017 12:10:04 // 91589
Vén vagyok, mint az országút :-) Meg az ideg, a stressz, rámegy a derekamra. :-)
btsabi15-02-2017 12:04:01 // 91588
Köszi a válaszokat!
Kizárólag gyári felniket nézegetek,szerintem más nem is illik ehhez a kocsihoz.
WarbiRunner (Gyuri)15-02-2017 11:56:44 // 91587
Te könnyen szívózol, a te autód kényelmesebb mint egy masszázs fotel :-)
pettinke15-02-2017 11:16:30 // 91586
az nem, hogy nem a hideg miatt emeli az alapjáratot :-))
Coyote15-02-2017 11:10:55 // 91585
Ennyi rokkant embert :-D lassan alanyi jogon fog járni nekünk a roki kártya az Alfa mellé :-DDD
Smith15-02-2017 11:03:53 // 91584
Akkor mi "nem"? Elvesztettem a fonalat.
Liquid15-02-2017 10:34:02 // 91583
Még a TI alatt is elfér a 245/40R19, eddig simán elmehetsz, már ez is extém nagy méret.
Igazából a 205/55R16 az ami kicsi.
Az alapnak tekinthető 225/50R17-tel már nem lesz gondod szerintem.
ProdyG15-02-2017 10:33:50 // 91582
Üdv!

Itt többünk a gyári 19-es felnin nem gyári méretű gumit használ (235/40 R19), hanem eggyel nagyobbat: 245/40 R19. Még ezzel sincs semmi probléma, nem ér hozzá semmihez, szépen megemeli a kocsit, nem ér le az alja.

Nem tudom te milyen felnit/gumit akarsz használni (gyári felnikkel biztos nem lesz baj), de az ET számra is figyelj, a kerék átmérője csak egy dolog.
Shadin15-02-2017 10:31:27 // 91581
Bocsi akkor nem :-(
Shadin15-02-2017 10:30:53 // 91580
0 fok alatt emeli a fordulatot. Magyarul, szívat :-)
Liquid15-02-2017 10:30:41 // 91579
Mi is et csináltuk tavly, igen jó volt, titkon reméltem, hogy ismét messze lesz :)
De sebaj, a Bakonyt is szeretjük.
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2017 10:23:11 // 91578
aki idegbecsípődéses gyanús annak semmi kép :) a felhúzás a legjobb gerinc és derék elb@szó gyakorlat :DDD
btsabi15-02-2017 10:15:19 // 91577
Sziasztok!
Először is beköszönnék,mint új Alfa Romeo tulajdonos/Alfa Amore tag:)

Jó fórumozóként visszaolvastam a topikban illetve a blogokat is nézegettem,hogy ne tegyek fel olyan kérdéseket,amiket a közelmúltban már megválaszoltak.
Amiért "tollat" ragadtam,az a kerékméret mizéria.Az autóval vásárolt 205/55R16 kerék,és az opcióként vásárolható kerékméretek között igen nagy,6%-os differencia is lehet.
A blogokban is láttam,hogy ez hasmagasság növekedést eredményez,és nekem éppen erre lenne szükségem,mert itt Mordorban levertem már az autó alját.
A kérdés,hogy a szélesség/oldalfal arányokkal elmehetek egészen a TI 19-es méretéig(cca 670mm átmérő)?Nem okoz problémát,teszemazt beleér a kerékjáratba?
Köszi a választ,és bocs a hosszú monológért!
Smith15-02-2017 10:10:50 // 91576
Köszi! Akkor majd MESterkedek vele valamit :)
pettinke15-02-2017 10:03:25 // 91575
ahogy Erhard is írja: kell vele menni legalább 1/4 órát, de én inkább felet mondanék. a turbónyomás-mérő megemelkedik picit, a pillanatnyi fogyasztás pedig az egekbe nő!

ha 3-szor nem sikerül befejeznie, akkor kapsz egy figyelmeztető ikont a műszerfaladra.

és igen, a MES kiírja.
RomeoOne15-02-2017 09:57:18 // 91574
Felhúzás / merev lábas felhúzás.
Gyúrós topik :D
RomeoOne15-02-2017 09:56:15 // 91573
Pár hónappal ezelőtt még fiatalabb voltál :D
De amúgy simán el tudom képzelni, hogy valaki, akinek "kevesebb km" van a derekában, annak semmi baja nem lenne a Ti üléstől.
Erhard 242 (Pure Energy)15-02-2017 09:56:08 // 91572
pedig akkor emeli az alapjáratot... kell neki kb negyed óra, hogy ki tudja puccantani
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.