Forum >> 159
Liquid27-02-2017 13:41:07 // 92099
hátra kell a jobb gumni, hogy ne a hátsó tengely menjen el előbb, gondolom azért mert azt jóval nehezebb korrigálni
Kazes☻27-02-2017 13:38:38 // 92098
Az első verzió... :-)
Invisible27-02-2017 13:35:59 // 92097
Legutóbb azt mondták, hogy hátra kell a kevésbé kopott, mert úgy nehezebben csúszik meg az autó fara.
Korábban pedig azt, hogy előre kell, mert a hajtott keréken fontosabb a jobb tapadás.
De van itt nálam okosabb ember, majd megmondja a frankót! :D
Korábban pedig azt, hogy előre kell, mert a hajtott keréken fontosabb a jobb tapadás.
De van itt nálam okosabb ember, majd megmondja a frankót! :D
Smith27-02-2017 13:29:24 // 92096
Itt a Kleber nem is szerepel, gondolom mint másodvonalbeli játékos, nem vették be a játékba. 2 db-ot kénytelen vagyok venni, összességében egy 20-assal lennék beljebb a Kleberrel a Vredesteinhez képest.
Jut eszembe, az új gumit szokták előre tenni vagy a kopottabbat? Hallottam már minkettőt jótanácsként.
Jut eszembe, az új gumit szokták előre tenni vagy a kopottabbat? Hallottam már minkettőt jótanácsként.
Invisible27-02-2017 13:09:08 // 92095
Smith27-02-2017 12:56:54 // 92094
Kleber gumikról van valakinek tapasztalata/véleménye?
235/40R19 Kleber DYNAXER HP3 96 Y XL
Másik ami még belefér nekem árban: Vredestein Ultrac Vorti 96 Y XL
Paramétereket tekintve a Kleber messze veri a Vredesteint, de persze ez csak a papírforma :)
235/40R19 Kleber DYNAXER HP3 96 Y XL
Másik ami még belefér nekem árban: Vredestein Ultrac Vorti 96 Y XL
Paramétereket tekintve a Kleber messze veri a Vredesteint, de persze ez csak a papírforma :)
RomeoOne27-02-2017 10:25:00 // 92093
Ha hideg motorral állítod le, akkor nehezebben folyik vissza az olaj, és kevesebbet mutat.
Ez érdekes információ, mert velem pont ez történt. Olyan 2-3 csíkon volt nekem mindig az olaj. Szombaton várt rám egy jó 300 km-nyi vezetés. Reggel még le akartam ugrani a mosóba egy kicsit lecsapatni az autót. Beültem, gyújtás, minden rendben. Leérek a kb. 1 km-re lévő mosóba, nyilván a motor még full hideg. Leállítom, 15 perc alatt lemosom a másik autót. Ülök vissza az enyémbe. Gyújtás után jön a "check engine oil level". Csak kamilláztam. Lemostam ezt is, aztán beültem és megint jelzett.
Amikor először bejelzett, elkezdtem nézni a helyet, ahol álltam, hogy nem folyt-e ki ott olaj. pont volt is ott egy pocsolya, de csak azért, mert mélyedés volt ott az aszfalton. De mindenki hülyének nézett, hogy miért tapicskolok ott abban az egy szem pocsolyában, mint egy idióta :D (Nyilván azt akartam megnézni, hogy víz-e vagy olaj)
Nem nagyon volt időm hibakeresésre. Konzultáltam droberto-val és gyorsan vettem 1L Selenia 5w30-at. Kb. a felét betöltöttem és azóta 5/6-on van. Majd figyelem, hogy fog-e változni a dolog.
Ez érdekes információ, mert velem pont ez történt. Olyan 2-3 csíkon volt nekem mindig az olaj. Szombaton várt rám egy jó 300 km-nyi vezetés. Reggel még le akartam ugrani a mosóba egy kicsit lecsapatni az autót. Beültem, gyújtás, minden rendben. Leérek a kb. 1 km-re lévő mosóba, nyilván a motor még full hideg. Leállítom, 15 perc alatt lemosom a másik autót. Ülök vissza az enyémbe. Gyújtás után jön a "check engine oil level". Csak kamilláztam. Lemostam ezt is, aztán beültem és megint jelzett.
Amikor először bejelzett, elkezdtem nézni a helyet, ahol álltam, hogy nem folyt-e ki ott olaj. pont volt is ott egy pocsolya, de csak azért, mert mélyedés volt ott az aszfalton. De mindenki hülyének nézett, hogy miért tapicskolok ott abban az egy szem pocsolyában, mint egy idióta :D (Nyilván azt akartam megnézni, hogy víz-e vagy olaj)
Nem nagyon volt időm hibakeresésre. Konzultáltam droberto-val és gyorsan vettem 1L Selenia 5w30-at. Kb. a felét betöltöttem és azóta 5/6-on van. Majd figyelem, hogy fog-e változni a dolog.
b007727-02-2017 10:19:34 // 92092
Köszi, így akkor hanyagolom :) Nem ér ennyit, univerzálisat nem szeretnék, én inkább a gyáriakhoz ragaszkodom, mp3-at tud lejátszani hála a blue&me-nek annyi elég :)
csAR27-02-2017 10:12:53 // 92091
Sziasztok!
Ha valaki nem akar új nyári gummát venni,18-asra váltás miatt megmaradt egy garnitúra 215/55 r16 Bridgestone er300-as
6.5-7.5 mm-es futóval.
Ha valaki nem akar új nyári gummát venni,18-asra váltás miatt megmaradt egy garnitúra 215/55 r16 Bridgestone er300-as
6.5-7.5 mm-es futóval.
Giuntini27-02-2017 09:48:39 // 92090
Én 5-600 km-enként szoktam a nívópálcán ellenőrizni. Ha hideg motorral állítod le, akkor nehezebben folyik vissza az olaj, és kevesebbet mutat. Az elektronikus nívópálca csak tájékoztató jellegűen mutatja az olajszintet.
Smith27-02-2017 09:25:26 // 92089
Tocke27-02-2017 07:40:32 // 92088
Sziasztok. A tanácsotokat kérném. Tegnap este elfogyott az áram alólam, szó szerint. Reggelre akksi feltölt, 12,7V, autó indul, alapjáraton rámérek 11,7V ! Ok, hogy a generátor nem tölt, de az zavar, hogy leállításkor hallok 2 mp-ig sivító, csúszó hangot, mintha az ékszíj csúszna. Légyszíves segítsetek, felújítás vagy új? Köszönöm szépen.
mizooo27-02-2017 06:27:07 // 92087
Sziasztok, ha valakinek lenne felesleges/megunt eladó tetősín 159 Berlinára esetleg tetőboxal is vevő lennék rá.
Liquid26-02-2017 20:40:08 // 92086
Sajna több helyről hallottam/olvastam már hogy az erősen tájékoztató jellegű és időnként manuálisan is illik ellenőrizni.
Piritu - 1.000.00026-02-2017 20:39:22 // 92085
Piritu - 1.000.00026-02-2017 20:35:27 // 92084
Így van,kettőször is megtörtént :-(
Zselé26-02-2017 18:58:40 // 92083
Egyszer nekem is mutatott egy egységgel alacsonyabb szintet, de akkor lejtőn álltam. Többször nem csinálta
Giuntini26-02-2017 18:53:45 // 92082
Elképzelhető, hogy rossz az elektronikus nívópálcád.
Shadin26-02-2017 17:27:28 // 92081
+1
Én is gyári mániás voltam, de rá kellett jöjjek, hogy az a 2009-es évjáratú Pioneer navi is kb. 1000x jobb mint a gyári.
Én is gyári mániás voltam, de rá kellett jöjjek, hogy az a 2009-es évjáratú Pioneer navi is kb. 1000x jobb mint a gyári.
Shadin26-02-2017 17:24:25 // 92080
Előfordult már 2.0-nál, hogy eltünteti az olajat, majd megkerül. Piritu írta talán.
yani🍀26-02-2017 15:11:30 // 92079
Nem éri meg. Eleve cserélni kell a középkonzol burkolatát, mert a navis más méretű, mint a sima fejegység. ezt 30 ezer alatt nem úsznád meg.
Ha nincs bekábelezve, hosszú- hosszú procedúrának nézel elébe, aminek a kimenetele kétséges. A gyári kinézeten kívül semmit nem nyersz vele egy Aftermarket navis fejegységhez képest. A blogjaim között találsz róla leírást, már kettő beépítésén vagyok túl.
Ha nincs bekábelezve, hosszú- hosszú procedúrának nézel elébe, aminek a kimenetele kétséges. A gyári kinézeten kívül semmit nem nyersz vele egy Aftermarket navis fejegységhez képest. A blogjaim között találsz róla leírást, már kettő beépítésén vagyok túl.
b007726-02-2017 14:58:43 // 92078
Sziasztok,
Macerás gyári gps-es fejegységet beépíteni utólag? Gondolom kell a gpsnek másik antenna és vezeték is. Megéri egyáltalán belerakni? Ha jól tudom nem érintős még... gpsre használni szerintem nem sok értelme van, igo se hinném hogy rá menne... Fogyasztási és hasonló adatokat ír ki? Blue& me rendszert jól kezeli?
Esetleg az fl utáni változat már komolyabbnak tűnik, az belerakható fl előttibe? Bármi info jól jönne ezzel kapcsolatban. Előre is köszi!
Macerás gyári gps-es fejegységet beépíteni utólag? Gondolom kell a gpsnek másik antenna és vezeték is. Megéri egyáltalán belerakni? Ha jól tudom nem érintős még... gpsre használni szerintem nem sok értelme van, igo se hinném hogy rá menne... Fogyasztási és hasonló adatokat ír ki? Blue& me rendszert jól kezeli?
Esetleg az fl utáni változat már komolyabbnak tűnik, az belerakható fl előttibe? Bármi info jól jönne ezzel kapcsolatban. Előre is köszi!
RomeoOne26-02-2017 14:51:12 // 92077
Ha már az olajnál tartunk. Tegnap a kocsim gyújtás után kiírta, hogy ellenőrizzem az olajszintet. Meglepődtem kicsit, mert nem tűnt fel eddig, hogy fogyna belőle. Az a 6 pálcás diagram 0/6-on állt. Eddig mindig a közepe tájékon volt. Megnéztem a nívópálcát és a min és max között kb. a felénél volt a szint. Rátöltöttem egy bő fél liter olajat és most 5/6-ot szokott kijelezni, a nívópálcán meg megint max fölött van a szint. Másnál is volt ilyen tapasztalat, hogy hamar riaszt a body comp?
Giuntini26-02-2017 12:07:15 // 92076
Ezek szerint az egyik az olaj elhasználódására figyelmeztet, a másik a szervizintervallum betartására. Az olaj nem lehet elhasználódva, hiszen valamivel több mint 13000 km-el ezelőtt cserélték.
ödi15926-02-2017 09:40:24 // 92075
autokárpitos barakarpit@gmail.com
Sandree8026-02-2017 09:24:56 // 92074
Köszi, ez hasznos volt. Bárcsak ő ajánlotta volna a linket :(
droberto25-02-2017 23:03:47 // 92073
Szegény Pityu is kitisztította! :(
Angelo Bianco25-02-2017 22:45:00 // 92072
WarbiRunner (Gyuri)25-02-2017 22:26:49 // 92071
Hú vazze... ennyiért hirtelen odaadnék egy garnitúra antracit TI felnit 5mm-es Conti gumikkal. :-)
Liquid25-02-2017 21:56:15 // 92070
tény hogy az adott gumi ennyi újan, de mondjuk attól még nem vennék ennyiért gumit...
Liquid25-02-2017 21:54:11 // 92069
az 5mm azé nem új...
Dömpi (il dottore)25-02-2017 21:39:26 // 92068
Csak gumigarnitúra ér rajta 200ezret (egy új garnitúra alsó hangon 250k)
Sandree8025-02-2017 21:36:51 // 92067
Szia!
Köszi a tippet. Nehéz volt lekapni?
Üdv.:
S.
Köszi a tippet. Nehéz volt lekapni?
Üdv.:
S.
mizooo25-02-2017 21:33:15 // 92066
Szia, nekem is olyan volt, lehúztam róla és 2X mosógépben kimostuk. Olyan lett mint az új :)
Sandree8025-02-2017 20:18:43 // 92065
Sziasztok!
Alfatext vajszínű ülésem van, és a vezetőoldali igen koszos, farmer összefogta stb, szerintem egy igazi kárpittisztítás sem hozná az elvártakat. Lehet ilyen kárpitot kapni van cikkszáma, vagy esetleg valami jó ötletetek? Az autó minden része szép, de ez úgy zavar.
Köszi:
S.
Alfatext vajszínű ülésem van, és a vezetőoldali igen koszos, farmer összefogta stb, szerintem egy igazi kárpittisztítás sem hozná az elvártakat. Lehet ilyen kárpitot kapni van cikkszáma, vagy esetleg valami jó ötletetek? Az autó minden része szép, de ez úgy zavar.
Köszi:
S.
Liquid25-02-2017 20:16:57 // 92064
szép is, de ennyit nem ér :)
Piritu - 1.000.00025-02-2017 19:20:13 // 92063
Annyit sztároltátok itt a fórumban a Ti felnit, hogy akár lesz is valaki, aki kifizet ennyit érte :-DD
Piritu - 1.000.00025-02-2017 19:12:46 // 92062
Egyre sűrűbben fog "jönni" a figyelmeztetés. A végén kb 3 km-enként jött nekem. Le nem fog tiltani. Anno sikerült kitapasztalnom a bő 1.000 km alatt :-)
Liquid25-02-2017 19:01:36 // 92061
nem adja olcsón :)
yani🍀25-02-2017 18:44:10 // 92059
Két helyen kell nullázni. Az egyik a motornál, a másik a szerviz intervallumnál van.
Giuntini25-02-2017 18:31:37 // 92058
Van egy kérdésem: Ma kiírta hogy cseréljek olajat a motorban, és az olajos kanna is megjelent. Majd egy idő után eltűnt. Kérdés, az olajcsere figyelmeztetésnek egy idő után el kell tűnnie, és a kannának kell égve maradni? Ez mondjuk egy blöff, mert 13000 km-t mentem olajcsere óta, és 15000-nél cserélem. Biztos, hogy nem lett kinullázva az olajcserénél.
Nivan8425-02-2017 18:26:15 // 92057
Ne várj! Csapjad fel őket a helyükre! 😂
Dömpi (il dottore)25-02-2017 18:20:55 // 92056
Zolibácsi25-02-2017 16:55:01 // 92055
Hátha valaki találkozott már ilyennel.
Vettem egy egyszerű ELM327 bluetooth adaptert, Még lumia 625-el próbáltam és a programhoz mértem működött is (sebesség, fordulat, vízhőfok, hibakód olvasás stb.).
közben lett egy androidos telóm és feltettem az alfa OBD-ingyenes verzióját, össze is kapcsolódik vele a program, de mikor lekérdezném a motort már azt írja, hogy nem jó az iso beállítás és nem biztos, hogy jó adatokat fog vissza adni, nyomok neki egy továbbot, de csak írogatja ezeket az iso hibákat és nem kommunikál.
Egy másik egyszerű app szintén tudja azt amit a windowsos tudott, de a torque már megint nem olvas be semmit.
Hol keressem a hibát? Valami androidos vagy applikáció beállítás hibádzik? vagy egyszerűen nem jó a elm327 BT
ELM327BT
Vettem egy egyszerű ELM327 bluetooth adaptert, Még lumia 625-el próbáltam és a programhoz mértem működött is (sebesség, fordulat, vízhőfok, hibakód olvasás stb.).
közben lett egy androidos telóm és feltettem az alfa OBD-ingyenes verzióját, össze is kapcsolódik vele a program, de mikor lekérdezném a motort már azt írja, hogy nem jó az iso beállítás és nem biztos, hogy jó adatokat fog vissza adni, nyomok neki egy továbbot, de csak írogatja ezeket az iso hibákat és nem kommunikál.
Egy másik egyszerű app szintén tudja azt amit a windowsos tudott, de a torque már megint nem olvas be semmit.
Hol keressem a hibát? Valami androidos vagy applikáció beállítás hibádzik? vagy egyszerűen nem jó a elm327 BT
ELM327BT
Nivan8425-02-2017 15:23:45 // 92054
Furàn néznek rám sokan, amikor kiderül, hogy én direkt manuális klímás kocsit kerestem. Az 56-om dupla digites volt, nekem pont elég volt belőle annyi :) nyilván mások az igényeim.
159 Indigo Gray 2.4 Monster25-02-2017 14:53:33 // 92053
Mocskos 2.4 :-)
Giuntini25-02-2017 14:49:15 // 92052
Ott a hengerfejjel is gond lesz...
Manky95625-02-2017 14:00:32 // 92051
Teljesen gyári programmal.
Manky95625-02-2017 13:59:20 // 92050
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
473
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?