Szia!
Nekem is 225/45r18 a nyári méret.Kb. 5-6 ezer km-ert mentem vele és teljesen bevált,persze nem tudom milyen lenne 235-el.Optikailag nem zavart a látvány.Nem jellemző,hogy emiatt odavertem volna az alját.
Forum >> 159
Atesz15924-02-2017 09:21:48 // 92009
RomeoOne24-02-2017 09:18:17 // 92008
De a 225/40R18 már jóval alatta van a gyárinak, nem is ajánlana neked itt ilyet senki. A 225/45R18 még teljesen jó, nagyobb az etalon 225/50R17-nél is egy lehelettel.
Nivan8424-02-2017 09:17:23 // 92007
Viszont tört az egyik rugóm, szóval kap egy 30/35-ös fix futóművet is.
RomeoOne24-02-2017 09:16:53 // 92006
Ezt én is kérdeztem itt nem olyan régen. Teljesen jó méret, más is használja. Liquid pont nem, mert ő a vastagra esküszik :D
SanyiJTD24-02-2017 09:15:49 // 92005
Szia. Nekem a télim 225/40R18, de optikailag nem túl fasza. Nincs ültetve ,és így nagynak vélem picit a kerékjárati hézagot. A nyári 235/45 lesz, a gyári méret. Nyomvályús úton teljesen mindegy,hogy 225, vagy 235. Nálam a 156-on húzkodta a 215-öt is.
Nivan8424-02-2017 09:10:49 // 92004
Srácok, szükségem lenne egy kis tanácsra.
R18 méretben a gumi kínálat eléggé érdekes... A 235-nél egy mérettel szeretnék keskenyebb abroncsot, és a 225/45 R18-ból néztem ki a Pirelli P7 Cinturato-t. Mindössze -9mm az eltérés a 235/45-höz képest, de még így is van +17mm a gyári legkisebb 215/55 R16-hoz képest, szóval számok alapján élhető méretnek tűnik.
Nincs nagy árkülönbözet, nem is ez motivál, hanem hogy 225-öt komfortosabbnak érzem ezeken a nyomvályús szar Békés megyei utakon. Valaki próbálta ezt a méretet? Liquid esetleg?
R18 méretben a gumi kínálat eléggé érdekes... A 235-nél egy mérettel szeretnék keskenyebb abroncsot, és a 225/45 R18-ból néztem ki a Pirelli P7 Cinturato-t. Mindössze -9mm az eltérés a 235/45-höz képest, de még így is van +17mm a gyári legkisebb 215/55 R16-hoz képest, szóval számok alapján élhető méretnek tűnik.
Nincs nagy árkülönbözet, nem is ez motivál, hanem hogy 225-öt komfortosabbnak érzem ezeken a nyomvályús szar Békés megyei utakon. Valaki próbálta ezt a méretet? Liquid esetleg?
Erhard 242 (Pure Energy)24-02-2017 08:55:46 // 92003
így van és zsírpapírban van tárolva átkötve piros masnival :)))
Zselé24-02-2017 08:44:50 // 92002
Köszi, megnézem!
Liquid24-02-2017 08:24:28 // 92001
Azé nem Istenbizony, hogy ez a baj, de erősen gyanús :)
A kábeleket kell lecsekkolni, újraszigetelni, megforrasztani.
Láttam már olyat, hogy a kábelek fele el volt nyíródva. Nálam a szigetelésük sérült meg, asszem Hardynál szintén. Egészen változatos problémákat tud generálni.
A kinyithatatlan csomagtértől, a tempomat hibán keresztül teljes system-crash-ig (ez utóbbi volt nálam) vészprogrammal.
A kábeleket kell lecsekkolni, újraszigetelni, megforrasztani.
Láttam már olyat, hogy a kábelek fele el volt nyíródva. Nálam a szigetelésük sérült meg, asszem Hardynál szintén. Egészen változatos problémákat tud generálni.
A kinyithatatlan csomagtértől, a tempomat hibán keresztül teljes system-crash-ig (ez utóbbi volt nálam) vészprogrammal.
Zselé24-02-2017 08:17:52 // 92000
Ez akkor egy ismert hiba? Hol keresendő, mi a megoldas?
Liquid24-02-2017 08:06:46 // 91999
Inkább utolért téged is a csomagtérajtó-átvezető kábvelhiba. Nézd/nézesd meg addig amíg nem lesz komolyabb gondod.
Zselé24-02-2017 07:59:30 // 91998
Sziasztok, ma nem indult elsőre a gép. Észre vettem hogy a csomagtarto nyitva. Lecsuktam, utana is tobbet forgatott, de indult. Nyitott ajtoval nem lehet inditani?
yani🍀24-02-2017 07:28:40 // 91997
Persze, mert le van festve. DDDDD
Tényleg van még mit tanulnod.
Tényleg van még mit tanulnod.
Kócosw24-02-2017 07:16:17 // 91996
en is ezt mondtam. :)
Piritu - 1.000.00023-02-2017 22:39:02 // 91995
Megint kiderült, hogy nem értesz te ehhez :-DD
Hege23-02-2017 22:34:39 // 91994
Én ma mostam le a gépet (már nagyon ráfért) és elszörnyülködtem, hogy a küszöböm a bal oldalon a hátsó keréknél fel van hólyagosodva. Nem gondoltam volna róla. Ja és nem volt sérülve az a rész. Erre megnéztem a jobb oldalt is és azon is kezdődő állapotot találtam csak még nem akkora felületen. A festéket a hólyagnál nem szedtem le. De hasonló lehet alatta mint a tiédnek. Csodálkozom még eddig nem hallottam senkitől hogy ilyen jellegű rozsdásodás van.
Csabi23-02-2017 22:28:50 // 91993
Ezért szeretem és ajánlom az Autótechnika szaklapot aminek ő főszerkesztője..A januári számban részletesen foglalkozik a DPF-el és vizsgálatával..érdekes...valamint jön a GPF a benzines autókhoz...
DPF 1.rész
jön a GPF
DPF tisztítás, vizsgálat
Érdekes, hogy említi az Alfát mint szíve csücskét, mert sajnos a cikkeiben ez nem tükröződik...a VW konszern viszont igen :( (itt már lehetnek érdekek)
DPF 1.rész
jön a GPF
DPF tisztítás, vizsgálat
Érdekes, hogy említi az Alfát mint szíve csücskét, mert sajnos a cikkeiben ez nem tükröződik...a VW konszern viszont igen :( (itt már lehetnek érdekek)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2017 21:37:11 // 91992
egy bontott gépháztető drágább. mint az új ugy...ami 90 rugó...akkor mi a tököm jön ki 2-3 kilóból? A forgalomba helyezés átírással ....
Zolibácsi23-02-2017 21:28:32 // 91991
én csak annyit szerettem volna mondani (csak nem tudtam átadni megfelelően), hogy egy olcsó, bontott vagy ilyen olyan tákolmány alkatrészekből, ki lehet hozni egy külsőleg eladható autót. Majd amikor a kedves vevő véletlenül belenéz mélyebben, majd jön a szarolaszozás.
Ha magamnak csinálnám valószínű én sem úsznám meg ennyiből, mert akkor én is a rendes alkatrészeket választanám.
Még akkor is, ha sem a lakatolásért, sem a fényezésért nem kellene fizetnem, csak az anyagért.
Ha magamnak csinálnám valószínű én sem úsznám meg ennyiből, mert akkor én is a rendes alkatrészeket választanám.
Még akkor is, ha sem a lakatolásért, sem a fényezésért nem kellene fizetnem, csak az anyagért.
tirex23-02-2017 21:25:53 // 91990
Nem új alkatrészekről beszéltem de nem is az volt a cél hogy újakkal javítsunk. Nem vennék új elemeket aranyáron. Biztos vannak akik megszállottan csak újat meg gyárit vesznek, szerintem az pénzkidobás, de ki hogy érzi.
Piritu - 1.000.00023-02-2017 21:16:10 // 91989
Azért elárulhatnátok, hogy honnan lehet rendelni ennyiért új alkatrészeket. Akárhogy nézem a neten csak a xenonlámpa 200+.
Jól jönne egy ilyen forrás a Spider futómű felújításához is...
Jól jönne egy ilyen forrás a Spider futómű felújításához is...
RB 8323-02-2017 21:07:16 // 91988
Mindenképp elviszem, csak kell egy jó klimást találnom...
Ja és Grat. a Tbi-hez :)
Ja és Grat. a Tbi-hez :)
Shadin23-02-2017 20:53:47 // 91987
Vidd klímáshoz amíg ki nem purcan a kompresszor, fejtse le a cuccot és olajjal együtt (!) töltse fel. Ha azt mondja nem kell olaj mert az nem tűnik el a rendszerből, akkor fordulj ki az ajtón és keress egy másik klímást.
droberto23-02-2017 20:35:47 // 91986
A kétezres évektől az autókat már nem galvanizálták hanem ún. kateforetikus (KTL) alapozóval látták el. Sajnos ennek korrózióálló sárga rosszabb mint a Galvanizálásé.
Zolibácsi23-02-2017 20:21:34 // 91985
Megszunt a hiba is, marmint a hang?
Zolibácsi23-02-2017 20:20:25 // 91984
Kb erre gondoltam en is
tirex23-02-2017 20:18:42 // 91983
Sárvédő, lökös, péptető, zárhíd, xenon 200ezer. Garázsban összedobom egy 7végén. 100ban lelocsojják oszt csá. 2.4ért vigye el valaki az enyémet már megyek is érte.
emGéza23-02-2017 20:09:32 // 91982
És külön köszönet az Alba Autó Alkatrésznek .
A csomagot a ... szállította . ;-)
A reklámért majd számolunk ! :-D
A csomagot a ... szállította . ;-)
A reklámért majd számolunk ! :-D
RB 8323-02-2017 19:55:05 // 91981
Tavasszal minden kiderül, ugy is esedékes lesz a klima tisztitás, köszi Yani ;)
emGéza23-02-2017 19:48:15 // 91980
Megérkezett és ki is cseréltem a bal első kerékcsapágyat .
Górcső alá vettem a régit . Lógott rendesen . Leszedtem a hátuljáról a porvédőt ,
zsír az volt benne ... az anyag lenne gyenge ...
Próba út , visszatért a megszokott csend . Csak a téligumik morgása maradt ,
érzik a tavaszt ?
Egyenlőre a másik oldal jó .
Górcső alá vettem a régit . Lógott rendesen . Leszedtem a hátuljáról a porvédőt ,
zsír az volt benne ... az anyag lenne gyenge ...
Próba út , visszatért a megszokott csend . Csak a téligumik morgása maradt ,
érzik a tavaszt ?
Egyenlőre a másik oldal jó .
Tocsa23-02-2017 19:19:37 // 91979
Szerintem meg lett nyomva a küszöböd és azért kezdett korrodálni .
Semmi pánik hegesztesd be fed le és fújd ki belülről üregvédővel vastagon nem lesz gond vele.
Minden galvanizált karoszéria azért kezd rohadni mert megsérül a lemez vagy törték .
Semmi pánik hegesztesd be fed le és fújd ki belülről üregvédővel vastagon nem lesz gond vele.
Minden galvanizált karoszéria azért kezd rohadni mert megsérül a lemez vagy törték .
Hardy23-02-2017 19:15:48 // 91978
Fogadni fog = rohadni fog.
Giuntini23-02-2017 19:15:32 // 91977
Rengeteg javított autó van. Megnyugtassalak? Az enyémen is ugyanott kijöttek a buborékok. Csak én tudom, hogy javítva volt. Gondolom valami padkán meghúzták. A lyuk pont ott van ahol megnyomtad. Szerintem az indította el a rohadást, hiszen pont a sérülés középpontjában van. Lehet, ha máshol lecsiszolod, ott nincs semmi baj. Amikor én észrevettem az egyiket meg akartam csiszolni, és abbahagytam, olyan vastag a festék. Ha ráfújtak arra a műanyag rücskösségre, ott lehet hogy felpuplisodik.
Hardy23-02-2017 19:02:21 // 91976
Lehet javítva volt. Ha jól csináljak nem látszik. Nekem is kicsit behorpadt. Azt mondta a lakatos hogy inkább egyezkedjek a fényezővel mert meg tudják csinálni profin de ott már sérülni fog a kaszni és idővel fogadni fog. Így a fényező nyomta ki és kent ra minimális gittet a festék alá.
mizooo23-02-2017 18:45:42 // 91975
Valóban nem nagy durranás :) de hozzá lesz nyúlva a gyári kasztnihoz ami soha többé nem lesz olyan mint amikor kijött a gyárból és meg fog indulni a rozsda a javított részeken. :(
mizooo23-02-2017 18:44:15 // 91974
Magyar, céges autó volt 4 évig, én rögtön utána vettem meg egy kereskedőtől.
Van rajta kavicsfelverődés körben, nem látszik, hogy bárhol javítva lett volna.
Érdekes, hogy a "régi" kavicsfelverődéseknél sehol sem rozsdásodik.
Van rajta kavicsfelverődés körben, nem látszik, hogy bárhol javítva lett volna.
Érdekes, hogy a "régi" kavicsfelverődéseknél sehol sem rozsdásodik.
Giuntini23-02-2017 18:28:39 // 91973
Honnan való a Te autód? Egyébként a küszöbcsere nem egy akkora durranás.
David | Centocinquantanove23-02-2017 18:04:01 // 91972
mizooo23-02-2017 17:59:31 // 91971
Lekapartam a festék maradványait, ahogyan a képen is látszik de javítás nem látszik azon a részen persze biztosan akkor látszik majd ha lecsiszoljuk az egész részt.
A benyomódás ami látszik a képen én voltam, erősen megkopogtattam és be is horpadt az is jelzi, hogy korrodált az anyag.
A benyomódás ami látszik a képen én voltam, erősen megkopogtattam és be is horpadt az is jelzi, hogy korrodált az anyag.
konigla23-02-2017 17:54:15 // 91970
Ha eladod, mit veszel, ami jobb? Anyámnak 1999-es Fiat Brava-ja van, tavaly kezdett rozsdásodni, 17 évesen. Ezzel szemben ismeretségi körünkben volt Skoda Octavia I, a tulaja állandóan leszólta az olasz kocsikat aztán már jó 5 éve rozsdásodni kezdett. Ha jól emlékszem annak idején a Skoda is eléggé reklámozta a galvanizált karosszériáit. Nem lehet, hogy javítva volt a küszöböd?
yani🍀23-02-2017 17:41:35 // 91969
Ez sokunknál előfordul. Volt akinek segített az, hogy a rendszert újra töltette a megfelelő mennyiségű olajra külön figyelve. Én is próbáltam de nekem nem sokat segített.
mizooo23-02-2017 17:40:58 // 91968
Felcseszett ma a kocsi :( a tavalyi kis bubi a küszöbön amit festékhibának véltem, a kosz lemosása után tenyérnyi buborékos területté növekedett....
Azért vettem a 159-et mert galvanizált a kasztnija és gondoltam tovább bírja mint az 56-om de nem... Lekapargattam az egyik bubit és fém tiszta nagy részen, de pár mm lyukak vannak a küszön végén, gyanítom belülről indulva.
Azt hittem a kopó alkatrészeken plusz motor/váltó nem lesz gondom vele, eddig a 4 év alatt egy hiba sem volt a tárolóban, DPF EGR a helyén! Erre elkezd rohadni. Eladom a francba.
Létezik itt Pest környékén olyan szaki aki ezt rendesem megfizetve rendesen megjavítja? Vagy lakatolhatom 3 évente mint az 56-ot :(
Azért vettem a 159-et mert galvanizált a kasztnija és gondoltam tovább bírja mint az 56-om de nem... Lekapargattam az egyik bubit és fém tiszta nagy részen, de pár mm lyukak vannak a küszön végén, gyanítom belülről indulva.
Azt hittem a kopó alkatrészeken plusz motor/váltó nem lesz gondom vele, eddig a 4 év alatt egy hiba sem volt a tárolóban, DPF EGR a helyén! Erre elkezd rohadni. Eladom a francba.
Létezik itt Pest környékén olyan szaki aki ezt rendesem megfizetve rendesen megjavítja? Vagy lakatolhatom 3 évente mint az 56-ot :(
droberto23-02-2017 17:10:57 // 91967
érdeke = érdekeltsége
droberto23-02-2017 17:07:01 // 91966
Ő nem árul semmit, nincs autóipari érdeke, mint pl. a Hannula Barnának. :)
A közvetlen befecskendezés okozta többletkoromképződéstől jutottak a részecskeszűrőig.
Egyébként a végén kérdezte a Winkler, hogy milyen autói vannak, voltak, mi a kedvenc motorja: Megvolt neki az összes keleti blokkos vas, majd Bora, Jetta most meg PD SuperB-je van.
De, a szíve csücske az Alfa. :)))
Egyébként azt is mondta, hogy a Multiair egy kiváló, elmés kis technika.
A közvetlen befecskendezés okozta többletkoromképződéstől jutottak a részecskeszűrőig.
Egyébként a végén kérdezte a Winkler, hogy milyen autói vannak, voltak, mi a kedvenc motorja: Megvolt neki az összes keleti blokkos vas, majd Bora, Jetta most meg PD SuperB-je van.
De, a szíve csücske az Alfa. :)))
Egyébként azt is mondta, hogy a Multiair egy kiváló, elmés kis technika.
RB 8323-02-2017 16:37:25 // 91965
Sziasztok, talán volt már szó róla, ha bekapcsolom a klimát egy "fémes rezonancia hang" vagy nem tudom hogy fogalmazak, hallok, ami a sebesség-fordulatszám emelkedésével hangosabb lesz, viszont alapjáraton elhallgat... Minden müködik-jó a klima is stb...
Bocs a hülye kérdésért :)
Bocs a hülye kérdésért :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2017 15:56:17 // 91964
kell a marketing mindent el kell adni :)))
Angelo23-02-2017 15:49:36 // 91963
Köszönöm a véleményeket felni-gumiméret témában!!!
droberto23-02-2017 15:42:32 // 91962
Délelőtt vezetés közben volt alkalmam meghallgatni a múltheti downsize-ingos Égésteret. A vendég most Dr. Nagyszokolyai Iván, a Győri Széchenyi Egyetem tanára volt. Hanula Barna után zseniális vendégválasztás volt.
Motoripari trendekről és emisszós normákról volt szó. :)
A sok a DPF bubusnak ajánlom, hogy hallgasság meg.
Az öreg a DPF-et mint az emberiség megmentőjeként aposztrofálta. :) A Merci már feltette egy benyás motorrea is.
Mondta, hogy nagyon sok a tévhit vele kapcsolatba, amikor Assur felvetette, hogy a DPF csak arra jó, hogy felaprítja a részecskéket. Végre valaki, akinek eljut a szava a sok agymosott Userhez.
Remélem lesz DPF-es Égéstér. :)
Motoripari trendekről és emisszós normákról volt szó. :)
A sok a DPF bubusnak ajánlom, hogy hallgasság meg.
Az öreg a DPF-et mint az emberiség megmentőjeként aposztrofálta. :) A Merci már feltette egy benyás motorrea is.
Mondta, hogy nagyon sok a tévhit vele kapcsolatba, amikor Assur felvetette, hogy a DPF csak arra jó, hogy felaprítja a részecskéket. Végre valaki, akinek eljut a szava a sok agymosott Userhez.
Remélem lesz DPF-es Égéstér. :)
Kócosw23-02-2017 14:45:42 // 91961
drágán adtad biztos azé :D
Erhard 242 (Pure Energy)23-02-2017 14:33:49 // 91960
mennyi egy szalon képes géptető szerinted meg egy lökös, egy zárhíd, egy jobbos xenon és egy sárvédő, egy légszűrőház csak így első nekifutásra... én tudom mennyi adtam el egy párat...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
546
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?