Forum >> 159

Liquid21-03-2017 20:37:45 // 92919
Nekem fordított volt: kb. fél / egy percenként volt egy kis kiugrás a fordulatszámban, mint amikor leheletnyit megpöccinted a gázpedált, meleg motornál. Injektor felújítással megszűnt.
Zselé21-03-2017 20:36:16 // 92918
Érdekesek a számok... A 156-omon a 20 ezer ft-os Kumho gumikba kb. 60 ezret tettem, és még messze nem voltak kopásjelzőn...
antonov21-03-2017 20:32:51 // 92917
Gondolod, hogy mindegyikben tropa a foncsor?
Zolibácsi21-03-2017 20:32:40 // 92916
Hasonlot csinalt nekem is, inditas utan mint ha par masodpercig nem menne minden henger de csak a nap elso inditasanal volt megfigyelheto. Igaz nem tudom mi okozta, de az egr dpf es pillango szelepek kiiktatasa utan megszunt a hiba. Szoval en ezeket monitoroznam ha hibat keresnek.
Liquid21-03-2017 20:26:49 // 92915
és miben jobb a spéci hella projektor a gyárinál?
SzTomi21-03-2017 20:01:19 // 92914
Ez a Hella nagyon állat lehet.. Hol lehet ilyet kapni 159-be?
ott221721-03-2017 19:43:25 // 92913
Teljesen igazad van ,sorolhatjuk a pro és kontra érveket , amit én fontosnak tartok ,hogy mindenki gondolja át ,milyen a vezetési stílusa ,mire használja az autót és ehhez válasszon gumit ,és persze igazítsa a pénztárcájához. Mellényúlni meg prémium kategóriában is lehet néha, meg Kínaiban is. A googli meg nagy barátunk sok-sok teszt van fön, meg persze vannak Cartásak sok tapasztalattal ,így inkább hallgassunk ezekre a dolgokra ,mint az előítéletekre.
Smith21-03-2017 18:41:56 // 92912
Nekem is kell kavicsokat javittatnom. Erhard nekem azt mondta, emiatt nem fújják telibe a géptetőt, csak javítófestékkel belejavítanak, aztán összecsiszolják és polír. Remélem így van... :)
fazek21-03-2017 18:24:13 // 92911
Nem vagy egyedül :-( Sajnos az enyémen is elég csúnyák a kavicsfelverődések, szerencsére a szürkén nem annyira feltűnő.
WarbiRunner (Gyuri)21-03-2017 18:14:42 // 92910
Hali! Találkozott valaki már olyan jelenséggel, hogy amikor még nem üzem meleg a motor, alapjáraton fura pici rántások érződnek. Eleve sok nap állás után, ha nincs hideg, ugyanilyen rántásokkal indul be. Nem durva, de hallatszik mintha ki-ki hagyna egy pillanatra.. Ha hideg van, akkor szépen indul.
Ez mi lehet? Hibakód nincs. Városban, lámpánál veszem észre, hogy állok N-ben és egyet-egyet ránt, mintha kihagyna. Az egész jelenség pár percig megfigyelhető, aztán elmúlik. Mire a 90-re ér a hőfok (és mire teljesen rámjön a para :-)), már nem csinálja.
Csak azóta van ez, mióta jobb idő van. Amíg hideg volt (kb 10 fok alatt), semmi ilyesmi nem érződött.
Kiolvastam a motort, váltót, nincs hibakód. Ma hazaérve a városból hagytam visszahülni és beindítottam, hogy logoljam a rail nyomást, de nem csinálta.
Mondjuk furán keveslem a rail nyomást, 260-270 közötti alapjáraton, de ott körül is kéri.
Nivan8421-03-2017 18:14:21 // 92909
Szerintem meg ne tegyél bele. Felesleges, jobb nem lesz, a vetítési kép egy rakat szar a halogén fényszórónál. Én is ebben a cipőben járok, nekem volt benne utólagos xenon is, baromira nem volt jobb, a szétégett dzsuvás foncsor, meg a nem víztiszta búra miatt.

A gyári projektor ki fog jönni az enyémből hamarosan, és egy spéci hella fog belekerülni. Kedvezménnyel megkapható 15k/db körül, és ez road legal.
David | Centocinquantanove21-03-2017 18:07:47 // 92908

Innen kifejezetten oké...

Még innen is oké...

De a géptető eleje már beavatkozást igényelne... 😢
A polír meg wax még hagyján, de van jópár kavics nyom, amin szerintem csak az újra fényezés segíthet...
Egyedül lennék ezzel a problémával? Sajnos megviselte a 10 év szegénykémet... Csak elöl, a többi rész pl. oldalt még ennyi év utan is tükrös...
antonov21-03-2017 18:06:18 // 92907
Nagyon köszi az infókat, akkor szerintem rakok bele egyet.
Haddel21-03-2017 17:51:47 // 92906
Nekem 3 éve van benne,sose volt problémám miatta. Sőt ,mikor átrendszámoztattam ,az osztrák műszakin is átment vele.
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-03-2017 17:14:45 // 92905
nem kell, azt nem figyeli
antonov21-03-2017 16:04:58 // 92904
És CAN-BUS-os kell bele vagy nem igényli az ilyesmit?
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-03-2017 15:51:38 // 92903
Mehet bele nyugodtan, nekem is az volt az 1.9 be
Liquid21-03-2017 15:49:34 // 92902
azzal nemhiszem, hogy gond lenne
antonov21-03-2017 15:29:20 // 92901
Sima 4300 kelvineset raknék bele.
Liquid21-03-2017 14:47:27 // 92900
ha valami nem túl kék, tehát 6K vagy inkább azalati xenont teszel bele, akkor nem lesz feltűnő
Gyapi Ɨ|ѯ21-03-2017 13:14:48 // 92899
Köszi, akkor ezzel csinálom én is :)
Smith21-03-2017 13:06:21 // 92898
Gyapi: nekem igen bejött ez, nem tudom a többi termékük milyen, de ezzel igen szépen le tudtam pucolni a lámpákat, a hűtőrácsot, kilincseket, kipufogót. Sőt, tavaly rajta felejtettük a vízkőoldót a mosdó csaptelepen és foltosra marta, semmivel nem tudtam rendbe hozni. Ezzel 5 perc dörzsölés után, közel teljesen eltűntek a marásfoltok!
Erhard 242 (Pure Energy)21-03-2017 13:03:58 // 92897
a gyári gumik teljesen mások, mint amit megkap az ember után gyártásba ... gyári gumikkal el lehet menni 70e km-et
antonov21-03-2017 12:57:24 // 92896
Igen, pont emiatt kérdezem, mert nekem nincs lámpamosóm se, és ha el lehet lavírozni anélkül akkor nem faragnám bele.
Liquid21-03-2017 12:47:57 // 92895
159-ben nincs tapazstalatom, 156-ban volt. Szereztem hozzá projektoros lámpát, mosót.
A 159-ben ezek megvannak, szóval nem fogja a kutya se firtatni. Max. a műszakin, de ha nem hívod fel a figyelmet akkor ott se fogják észrevenni.
antonov21-03-2017 12:44:36 // 92894
Úgy érzem rossz csillagálláskor tettem fel a kérdésem. : )
Liquid21-03-2017 12:44:27 // 92893
A futásteljesítmény alapvetően nem a prémiumságtól függ, ami azért valljuk be nem egy egzakt dolog. Olyan mint a 7fok :)
Pl. a Conti SportContact prémium, de puha, kopós, ellenben nagyon tapadós cucc. 25-30e km és annyi, akkor most mégse prémium? Ha meg egy kínai betonkemény és elmegy 200e-et akkor prémium? :D
Tudom ezt most kellően kisarkítottam.
Pont a mislen az egyik amit nem fizetnék meg soha, hozzáteszem, csak a szám jár, mert nem volt ilyen gumim. :)
Haddel21-03-2017 12:17:13 // 92892
Igen elkoptak,tavalyi szezon közepe fele már fel kellett raknom a 17-es felnit ,azon még használható gumik voltak.
RomeoOne21-03-2017 12:00:58 // 92891
A Nexenről mondjuk én is hallottam jókat, hogy gyári szerelése már bizonyos Volkswageneknek is. Nem is kimondottan azt akartam leszólni, de olyat is hallottam, hogy nem ugyanaz a keverék azért, amit gyáriakra raknak fel, mint amit külön forgalmaznak.
Erhard 242 (Pure Energy)21-03-2017 11:42:17 // 92890
azért az a korszak is elmúlt, hogy csak a neves gumigyártók tudnak jót csinálni, mint minden másban (sőt valamiben le is hagyták) a koreai és kínaiak is jönnek felfelé, én eddig Kumhot és Infinitit teszteltem és semmi negatív különbséget nem vettem észre a drágákhoz képest ...
RomeoOne21-03-2017 11:28:40 // 92889
Az a navigátoros teszt egy vicc. Az ADAC meg a többi hasonszőrű is a szponzor pénzekből él, de azoknak az eredményei legalább valamennyire korrelállnak. Itt meg az egész cikket, ha megnézed, össze vannak a táblázatokban cserélve oszlopok, száraz, vizes fékút meg ilyenek. Szakmaiságnak köze nincs az egészhez.
Amúgy, ha 159-ről beszélünk, neked nem 225/45R17 kellett volna, hanem 225/50R17. Mondjuk biztos el lehet futtatni azon is, meg hát nyilván olcsóbb, csak engem ez így nem győz meg :)

Egyből van is egy eklatáns példa, arról, amit beszéltünk itt az előbb. A Brerás cartárs, akinek most a blogoknál még az első oldalon van a posztja. Vesz két noname 18"-as gumit a kocsira, ráadásul nem is a méretben, hanem /40-es profillal (nyilván mer az az ócsó), így kijön 2 db annyiból, mint rendes 159-re való 18"-asból messze egy sem. Álltában lehet, hogy jól néz majd ki, mindössze néhány apróságot kell kerülnie, mint pl. sportos vezetés, követési távolság be nem tartása, esőben autózás, sebességhatárok túllépése... Mondjuk 40-es kanyarnál legalább nem kell gondolkoznia, hogy mennyivel tudja majd bevenni, mert nyugodtan visszafékezhet 40-re.
mex8621-03-2017 10:36:15 // 92888
nekem van Nexen
már 2. garnitúra, elsőt asszonyéra vettük
teszteken érdemes megnézni, általában középkategóriában végez, most pl autonavigátoros teszten az élbolyban volt.
némelyik prémiumot is ver több mintájuk is tesztek szerint.
ez is csendes amit vettem, jól tapad nedvesen szárazon is, nem tudok negativumot, bár elvileg jobban kopik ez is valamivel mint az átlag.
nekem most 225/45 17 xl-es kellett, 17ért kaptam a nyári nexent (rá 2hétre már mondjuk 22volt , ugyanez michelinben lett volna 34... egy szettnél már tetemes.... persze van olyan méret meg mintája nekik is, ami nem éri meg.

mivel ezzel az off kocsimmal sem tervezek 2évnél tovább, ami nyári szezonban mondjuk max 2x15e km így sok értelme nem lett volna prémiumnak, úgysem kopik el ez sem.
volt kínaim is ami autóval jött, na azt nem vennék... ez nem az a kategória....
ami kínaival volt tapasztalat. GT Radial, Minerva, Wanli
Felejtősek, mindegyik, egy fillért se adnék értük, de ezt már kifejtettem korábban.

Másik ellenpélda, volt anno zsírúj Pirelli Dragom is ami kb a kinaiak szintjén volt vizen, úgy csúszott mint az állat. Plusz motoromon is Pirellit használok már a 2. garnitúra ugyanazon minta, és abból is már a mostani made in China, lehet csak placebo, de mintha nem olyan lenne mint az Italy-s volt, szóval legközelebb oda sem Pirelli lesz, bár oda mindenképpen prémium hiszen a választék sem akkora mint autóknál.
RomeoOne21-03-2017 09:30:22 // 92887
Mondjuk egy Hankook vagy egy Vredestein szerintem simán jó, de mondjuk egy Linglong már igencsak megmosolyogtató. Én Laufenn-t sem tennék fel, bár azt szerintem többen is használják. Van aki elégedett vele, de vegyes tapasztalatokat hallottam róla. Viszont a Hankook is inkább felső középkategória és annak a B márkája már szerintem kicsit kevés.
RomeoOne21-03-2017 09:26:14 // 92886
De miért kell lecserélni a Pirelliket? Már el is koptak?
Giuntini21-03-2017 09:21:13 // 92885
Ebben vitatkoznék veled. Igaz, hogy a prémium gumik drágábbak (bár az is vita tárgya lehetne, hogy mit tartunk prémium márkának), de az enyémen Michelin Primacy 3 van, és nekem az a tapasztalatom, hogy megéri az árkülönbözetet. Hosszú távon igencsak megtérül. Az enyémben szerintem most már 40 ezer kilométer van, vagy igencsak afelé járok, és szerintem ezt a szezont még simán lejárom vele, úgy hogy nem megy a kopásjelző alá. Én olcsóbban vettem, mert nekem a gumis haverom hozta nagyker áron, de darabja akkor is 50 ezer körül mozgott. Mennyit takarítasz meg egy olcsóbb gumival. Lehet, hogy guminként 15 ezret, és 30 ezernél csontra kopik. Ismét gumiszerelés, az új gumik ára, én mindenképpen az igazi prémium márkák mellett teszem le a voksomat.
Haddel21-03-2017 09:16:52 // 92884
Igen ,nyári gumikkal vettem az autot decemberben,akkor felugrott a 4 michelin,tavasszal megvettem a TI felniket,azokra a pirelliket kurva drágán vettem a lurdy házban levő gumisnál,mert azonnal kellettek. Aztán két db michelin elkopott ,azok helyett jött két db conti. Aztán felkerültek a nagy brembók, a téli 16-os felni helyett kellett 17 collos szett,persze azt is fel kellett gumizni. Igy lett a Wintercontact 860😃
Most meg a nyári jön😃
Gyapi Ɨ|ѯ21-03-2017 09:07:43 // 92883
Ez a K2 jó minőségű cuccokat gyárt?
ez az ? ez jó, műanyag, króm, díszek, kilincs és kipufogóra is?

Neked lámpára meg ilyet láttam náluk K2PRO LAMP DOCTOR 60g lámpapolírozó
antonov21-03-2017 08:56:58 // 92882
Mik a tapasztalatok az utólagos xenonnal? Mennyire piszkálódnak a rendőrök (már 159 esetében)?
Peeeti8521-03-2017 08:55:37 // 92881
szia.
Én tavaly voltam nagy dilemmában, hogy milyen gumi is kell nekem, a Hankook Ventus Prime3-ra esett a választás. Szerintem ár/érték arányban még most is az egyik legjobb a piacon. a másik választásom egy Vredestein gumi lett volna, a "prémium" márkák engem nem győznek meg, hogy annyival többet tudnának mint amennyire drágább.
RomeoOne21-03-2017 08:53:37 // 92880
Na pont most van a totalcar-on:

És van még egy hátránya a nagyobb kerekeknek-gumiknak, bizony drágábbak a nagy abroncsok. És sok autótulajdonos itt dől a saját dugájába. Beszerzi vágyai felnijét, majd nem tudja megfizetni a rá való jó minőségű autógumit, és vesz valamit, ami minél olcsóbb: vagy használt, vagy a kínálati paletta minőségi alsó régióiból való. És ezzel a lépéssel el is veszti, illetve nem kapja meg a fent felsorolt előnyöket, viszont a hátrányokat igen.

Szép felnit szeretnék, mire figyeljek?
Liquid21-03-2017 08:25:40 // 92879
az korrekt :) Én megúsztam a bő feléből
RomeoOne21-03-2017 08:06:13 // 92878
Azt hogy? Minden szezont új garnitúrával kezdtél? :D
Shadin21-03-2017 07:59:08 // 92877
Még ha jól is néz ki, az a BMW-é. Mint ahogy a cápaantenna :-)
Liquid21-03-2017 00:41:07 // 92876
A RainSport3 nagyon jó, most is azt venném.
Haddel20-03-2017 23:06:28 // 92875
Tök jó,hogy vezetem rendesen a blogomat ,vissza néztem ,mennyit költöttem újonnan vásárolt gumira a 3 év alatt..628500 ft.. Azt hiszem bedobok egy jégert gyorsba..😃
Haddel20-03-2017 22:50:10 // 92874
Az Uniroyal is jó cucc.
Haddel20-03-2017 22:47:57 // 92873
Tudom fasság😃 Eddig csak prémium gumikat vettem Bocira ( nyárra pzero nero gt,télre elöször michelin alpin 4 ,most conti wintercontact 860) ,épp ezért érdekelne ,mi a tapasztalat az ilyan olcsóbb árkategóriás gumikkal.
Jártam most jogsit csinálni ,a tanulóautón téli nexen volt,az oktató istenítette,mondta a nyárija is az ,nincs vele gond. Jó mondjuk az ő véleménye nem mérvadó ,már azért is hőbörgött ,ha 2000ig kihúzattam a verdát😃😃
RB 8320-03-2017 22:47:45 // 92872
Szia, én most vettem új Nexen-t, bár még nem futnak de itt kint csak jókat irtak, nyilván pénztárca függö is ez a kérdés, nekem mindenképp 235/45 R18 kellett, nálam az ára döntött és a vélemények-tapasztalatok... személyes ezután jön...
SanyiJTD20-03-2017 22:37:33 // 92871
políroztasd fel.
Dömpi (il dottore)20-03-2017 22:28:37 // 92870
Nekem jövőre esedékes a csere. Gumisom lebeszélt a Pirelliről, sok vele mostanság a gond.
Én a Vredestein ultrac sessanta-t vagy az Uniroyal rainsport 3-at néztem ki.
Most Bridgestone Potenza van, de olyat akarok következőnek, ami nem maga alá dolgozza a vizet, hanem kifelé. Mindig a felúszástól rettegek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.