Szia!
Nekem a Bravo, majd a Stilo és most a GT is pontosan így működik...a lassú fokozatot azonnal kapcsolja és nagy melegben szükség esetén kapcsolja a "2es fokozatot".
Ahogy már többen megerősítették: ennek így kell lennie, ne aggódj. :)
Ui: nekem pl amikor levegősen (értsd: szarul) töltötték fel a rendszert akkor pl azt csinálta, hogy állandóan ment a 2es fokozat amint bekapcsoltam a klímát, hűtés meg nem volt mert a kompresszort ~2mp után önvédelemből lekapcsolta (majd ha nem nyomtam ki a klíma gombját akkor fél perc múlva újra próbálkozott szerencsétlen 2mp-ig és így tovább - és torpanás formájában lehetett is picit érezni az autón ahogy változik a motor terhelése az állandó ki/be kapcsolgatás miatt..)
Forum >> 159
DKori19-05-2017 23:36:41 // 94959
Wasco19-05-2017 21:39:59 // 94958
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy találkozott e már valaki a külső hőmérő hibájával. A klíma nem hűt és mivel melegben sem mutat -5 foknál többet a klímás azt mondta először azt csináltassam meg (vagy csináljam) mert az letiltja. MES-ből próbáltam letiltani a fagyásérzékelőt de nem oldotta meg a problémát. Aztán szintén MES-ből aktiváltam a kompresszor relét és hallottam h az elindul. Köszönöm előre is!
Az lenne a kérdésem hogy találkozott e már valaki a külső hőmérő hibájával. A klíma nem hűt és mivel melegben sem mutat -5 foknál többet a klímás azt mondta először azt csináltassam meg (vagy csináljam) mert az letiltja. MES-ből próbáltam letiltani a fagyásérzékelőt de nem oldotta meg a problémát. Aztán szintén MES-ből aktiváltam a kompresszor relét és hallottam h az elindul. Köszönöm előre is!
antonov19-05-2017 21:08:03 // 94957
Nekem a Stilonál azonnal elkezdett kavirnyálni, ha bekapcsoltam a klímát, aztán volt hogy erősebbre váltott.
Giuntini19-05-2017 20:45:15 // 94956
Érdekes dologra derült ma fény. Visszamentem a klímáshoz, azzal, hogy állandóan működik a hűtőventilátor 1-es fokozata. Eddig a nagy melegben is azért kikapcsolt. Az utastér hűtése tökéletes, a sistergő hang a szellőzők mögött megszűnt. Azt mondták ennek így kell működnie.480 g gázt töltöttek bele. Közben beszéltem mással is, BMW-sekkel, meg Shadin barátommal, így működik mindegyik. Eddig lehet, hogy sohasemvolt normálisan feltöltve? Ha tele van gázzal, akkor kell így működni, mivel nagy a nyomás a kondenzátorban, és ezért indul el a hűtőventilátor 1-es fokozata. Nektek mi a tapasztalatok?
antonov19-05-2017 20:31:42 // 94955
Azt honnan lehet tudni, hogy nem regenerált?
WarbiRunner (Gyuri)19-05-2017 20:02:25 // 94954
Ezt is köszi, lehet érdemes volna kipróbálnom. Júniusban lesz majd időm, lassan elszánom magam a programozásra. Tuti, hogy ami nekem van box, az nem egy kifinomult cucc.
Ma egyébként Bp-re menet az M3-mon fura dolgot tapasztaltam. Tempomat 150-nél 10l körül evett folyamatosan. Nem regenerált. Elkezdtem hajtani. Eddig még igazán nem használtam így, de most romboló üzemmód ON. Na ezt imádta a dög. És lement a fogyasztás. 180-nál kevesebbet evett, mint 150-nél. Aztán lelassítottam, és már 150-nél is kevesebbet evett. 7.8-8.5 közti számokat írt.
Csak meg kellett zavarni? Vagy kamuzik? :-)
Ma egyébként Bp-re menet az M3-mon fura dolgot tapasztaltam. Tempomat 150-nél 10l körül evett folyamatosan. Nem regenerált. Elkezdtem hajtani. Eddig még igazán nem használtam így, de most romboló üzemmód ON. Na ezt imádta a dög. És lement a fogyasztás. 180-nál kevesebbet evett, mint 150-nél. Aztán lelassítottam, és már 150-nél is kevesebbet evett. 7.8-8.5 közti számokat írt.
Csak meg kellett zavarni? Vagy kamuzik? :-)
WarbiRunner (Gyuri)19-05-2017 19:52:57 // 94953
Köszi, egy gépcserés tesztben benne vagyok :-)
Dömpi (il dottore)19-05-2017 18:10:28 // 94952
Nos, ET 35 a tényadat és elöl-hátul 5 mmm a szélesítő. Így most kvázi ET30-nál vagyok.
Neked volt igazad, 11 mm-re vagyok kifelé a gyári értéktől.
VTT-n teszteljük Robi közreműködésével, jogy azonos terhelésnél a gyári TI beleér-e.
Ha nem megpróbáljuk mi történik ha kiveszem a hátsó pogácsákat.
Ha nem segít, lehet eladó lesz a felnim😞
(ez utóbbit nagyon sajnálnám, nekem jobban bejön mint a gyári)
Neked volt igazad, 11 mm-re vagyok kifelé a gyári értéktől.
VTT-n teszteljük Robi közreműködésével, jogy azonos terhelésnél a gyári TI beleér-e.
Ha nem megpróbáljuk mi történik ha kiveszem a hátsó pogácsákat.
Ha nem segít, lehet eladó lesz a felnim😞
(ez utóbbit nagyon sajnálnám, nekem jobban bejön mint a gyári)
csokagm19-05-2017 17:57:11 // 94951
Tudtok olyan szakit ajánlani aki egy ket mélyebb karcot eltüntet a kasztniról illetve felpolírozza azt? Köszi
ProdyG19-05-2017 16:32:47 // 94950
Próbáld majd ki az enyémet, kíváncsi vagyok milyen különbséget fogsz tapasztalni.
droberto19-05-2017 14:15:38 // 94949
Ha gondolod kölcsönadom a Novit egy próbára. :)
Alul olyan, mint egy másik autó. Ég és föld.
Vagy kérdezd a Csabit. :)
És ez a levegőt is hozzáteszi, úgy hogy jó legyen az egérnek a szívósornak és a részecskeszűrőnek.
Alul olyan, mint egy másik autó. Ég és föld.
Vagy kérdezd a Csabit. :)
És ez a levegőt is hozzáteszi, úgy hogy jó legyen az egérnek a szívósornak és a részecskeszűrőnek.
Trombozis19-05-2017 11:32:43 // 94948
GT felni a videóban...
RomeoOne19-05-2017 09:18:39 // 94947
Én alaposan utánanézek a dolgoknak, ha beszélek valamiről, mert ha nem szedi össze az ember az összes elérhető információt, akkor csak hadoválás lesz, meg homály, nem előrelépés. Elég megnézni a facebookon a kommenteket :)
Nem számoltam el semmit, de ha beütöd a paramétereid az ET kalkulátorba, amit linkeltem, ezt Te is láthatod. 1-1,5 cm különbség nyilván nem fogja kitolni a fél futófelületet a kasztni alól. Az kb. pont ekkora különbséget eredményez. Az enyém is valahogy így néz ki.
Mondjuk most nem egyértelmű számomra, hogy csak az első tengelyed van-e felpogácsázva vagy a hátsó is. Ha a hátsó nincs, akkor nyilván kisebb, csak 9 mm az eltérés. Érdemes azért tisztában lenni vele, mert bár ez kicsinek tűnhet, azért okozhat problémát. Lerövidítheti a kerékcsapágy élettartamát. Sérülékenyebbé teszi külső behatásokkal, pl. kátyúkkal szemben. Vagy épp beleér a kasztniba a kerék, amikor nagyon meg van pakolva a kocsi :)
Na majd iszunk rá :)
Nem számoltam el semmit, de ha beütöd a paramétereid az ET kalkulátorba, amit linkeltem, ezt Te is láthatod. 1-1,5 cm különbség nyilván nem fogja kitolni a fél futófelületet a kasztni alól. Az kb. pont ekkora különbséget eredményez. Az enyém is valahogy így néz ki.
Mondjuk most nem egyértelmű számomra, hogy csak az első tengelyed van-e felpogácsázva vagy a hátsó is. Ha a hátsó nincs, akkor nyilván kisebb, csak 9 mm az eltérés. Érdemes azért tisztában lenni vele, mert bár ez kicsinek tűnhet, azért okozhat problémát. Lerövidítheti a kerékcsapágy élettartamát. Sérülékenyebbé teszi külső behatásokkal, pl. kátyúkkal szemben. Vagy épp beleér a kasztniba a kerék, amikor nagyon meg van pakolva a kocsi :)
Na majd iszunk rá :)
csokagm19-05-2017 09:11:37 // 94946
Én nem értek hozzá de igy szemre valóban kijjebb van a tied es pont az a minimális eltérés miatt lehet probléma.
yani🍀19-05-2017 08:19:59 // 94945
A box nem módosítja a gázpedál progiját, A 2.0-nál Manky írta programot, Az első változatnál a Giulietta sport karakterisztikájú gázpedál progija került rá. Nem sokáig volt rajta, mert nem volt élhető a mindennapokra.
A TBi most Novitec box-os.
Shadinnak Squadra tuning progi van az autóján. A Novitec box is Squadra, így feltételezhetően ugyanazt a végeredményt hozza. A különbség az, hogy a box-al finoman is lehet menni, Shadin pedig panaszkodik, hogy nagyon "digitális".
A TBi most Novitec box-os.
Shadinnak Squadra tuning progi van az autóján. A Novitec box is Squadra, így feltételezhetően ugyanazt a végeredményt hozza. A különbség az, hogy a box-al finoman is lehet menni, Shadin pedig panaszkodik, hogy nagyon "digitális".
Dömpi (il dottore)19-05-2017 00:35:06 // 94944
Ad 1) a felnim 8" széles
Ad 2) osztör 5*110
Ad 3) ezzel vettem és ezzel használom 5 éve. Az ET-je pedig kurvára nem izgatott.
Ad 4) nem kell turkálni a blogom és a fél netet sem a felnijeim után...mellesleg én sem találtam semmit az orobica line - ról, Márkakereskedéstől származó infó alapján ez a gyári felnit gyártó saját terméke. A név (orobica line) bele van ütve
Ad 5) valamit elszámoltál. Ennyi az eltérés:
Én felnim:
Robi gyári felnije:
Majd a VTT-n meglátod, minimàlis a külömbség.
Ad 6) lesz teszt a VTT-n mind az enyémmel, mind a gyári felnivel, bringaszállítóval.
Ad 7) Ne nézz flepnisnek, mert nem csípem😈, de szerintem egy pálesz mellett majd megdumáljuk
Ad 2) osztör 5*110
Ad 3) ezzel vettem és ezzel használom 5 éve. Az ET-je pedig kurvára nem izgatott.
Ad 4) nem kell turkálni a blogom és a fél netet sem a felnijeim után...mellesleg én sem találtam semmit az orobica line - ról, Márkakereskedéstől származó infó alapján ez a gyári felnit gyártó saját terméke. A név (orobica line) bele van ütve
Ad 5) valamit elszámoltál. Ennyi az eltérés:
Én felnim:
Robi gyári felnije:
Majd a VTT-n meglátod, minimàlis a külömbség.
Ad 6) lesz teszt a VTT-n mind az enyémmel, mind a gyári felnivel, bringaszállítóval.
Ad 7) Ne nézz flepnisnek, mert nem csípem😈, de szerintem egy pálesz mellett majd megdumáljuk
RomeoOne18-05-2017 23:31:19 // 94943
Chianti18-05-2017 23:22:01 // 94942
Persze nem virít úgy mint egy színes féknyereg, de ahogy írtam, nálam nem ez volt az elsődleges szempont. Undorítóan néztek már ki a hátsó féknyergek, muszály volt velük foglalkozni. Egyébként ha már féknyereg szín, pont az új Giulián láttam ilyen fekete féknyerget, megtetszett, és ott dőlt el milyen lesz az enyém.
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2017 23:21:24 // 94941
Van box benne. :-) Ha tiprom, akkor hajmeresztően megy. A kicsit menéssel van bajom, nem igazán kezes. Nem úszom meg a programozást, mert ez a gázpedál reakció nagyon gagyi.
RomeoOne18-05-2017 23:14:34 // 94940
Amúgy szép nagyon, csak én azért nem festeném feketére, mert a fekete kisebbít optikailag. Meg hát ott abban a sötét zugban, ahol a féknyereg van, egész el fogja tüntetni az nyerget. A féknyereg festésnek szerintem pont az lenne a lényege, hogy kiemelje a nyerget és megakadjon rajta a szem.
Amúgy ha már GT-ről volt szó, pnot ma rakta fel a blogjára, na az egyedi megoldás lett :D
GT féknyereg blog
Én valami olyasmi sárgán gondolkozok, mint SanyiJTD-nek van, az baromira tetszik.
Amúgy ha már GT-ről volt szó, pnot ma rakta fel a blogjára, na az egyedi megoldás lett :D
GT féknyereg blog
Én valami olyasmi sárgán gondolkozok, mint SanyiJTD-nek van, az baromira tetszik.
Liquid18-05-2017 23:06:50 // 94939
Megmondom a tutit :) Az a bajod, hogy gyári program van rajta, az meg nem túl fickós. Meg kell Mankyzni és küldeni neki aztán lesz vigyorgás :)
Chianti18-05-2017 23:05:53 // 94938
Ne is kérdezd! A helyi autósboltban volt 3 féle hőálló festék, ebből a piros, meg az ezüst volt csak konkrétan féknyereg festék, a matt fekete valamilyen motorblokk festék vagy mi. Megkérték az árát (darabja 15 €) , de egy flakon elég volt a négy féknyeregre. Bár nem olyan feltűnő mint a piros féknyereg, de nem is akartam olyat, ami mindenkinek van :o)...
Ja és nálam a legfontosabb szempont az volt, hogy ne virítson rajta a fekete fékpor. Ezért lett matt fekete.
Ja és nálam a legfontosabb szempont az volt, hogy ne virítson rajta a fekete fékpor. Ezért lett matt fekete.
Chianti18-05-2017 22:54:02 // 94937
Tudom, nekem is írta GT cartárs, hogy nem érdemes túlbonyolítani, ennek ellenére így csináltam és nem bántam meg! Először kapott két réteg alapozót, aztán a felirat helyén 3 réteg fehéret, felirat felragaszt, majd 3 réteg matt feketét. Aztán száradás után felirat le. Amúgy pont nem azt fotóztam ami szépen sikerült, de ezek szerint annyira nem gáz, csak nekem bassza a csőrömet. Ugyanis a feliratot sikerült ferdén felragasztanom, próbáltam visszaszedni, de esélytelen volt, úgyhogy így maradt. Először szétcseszett az ideg, hogy lehetek ilyen béna, de aztán végül is tetszik. Megpróbálom az alkoholt, de lehet mégis kap pár réteg lakkot, bár nem hőálló...
Haddel18-05-2017 22:52:57 // 94936
Még mindig szép😃, bár kicsit megvált a matrica széle ,pár betűnél.
Tényleg ,ha már féknél tartunk.. Vennem kell hátsó fékhez felújító készletet,van egy lyuk a gumi karmantyún. Van bevált készlet,vagy tök mindegy milyet kapok?
Tényleg ,ha már féknél tartunk.. Vennem kell hátsó fékhez felújító készletet,van egy lyuk a gumi karmantyún. Van bevált készlet,vagy tök mindegy milyet kapok?
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2017 22:49:30 // 94935
A futóművel semmi gond. Szerintem a villanypedál hulladék hangolása öli meg az egészet, most direkt figyeltem. Nyírábrány-Fülöp felé kellett mennem, ratyi úton 200kg csempével. Küzdött mint egy kis csónak a viharban, közben figyeltem, hogy a döccenőkön a lábam is mozdul a pedálon, amivel konkrétan nem tud sem a motor, sem a váltó mit kezdeni. Eleve túl puha a pedál. Ha tempomattal megyek, sokkal normálisabb. Sima úton jobb sokkal, de a finom mozdulatoknak semmi hatása, nagyon szintetikus a gázpedál. Itt lesz a gond.. Ha tiprom, akkor magára talál, de irreális ilyen utakon úgy tolni neki. Jövő héten cserélhetném az összes lengőkart..
Nivan8418-05-2017 22:29:00 // 94934
állítólag a műszerfal tetején lévő nagy rostélyt ha kiveszed, lehet látni, hogy működik-e a terelő. ezt most olvastam az angol fórumon.
RomeoOne18-05-2017 22:26:42 // 94933
Én fogjam fel? Én már felfogtam, hogy nem vágod ezt a felni témát, Dömpi :)
Nézzük a tényeket: olyan felnid van, aminek nem egyeznek a paraméterei a gyárival, ráadásul még pogácsázni is kell, hogy elférjen a féknyeregtől. Az ilyen nem igazán rávaló felni. Ettől függetlenül be lehet vállalni és lehet megelégedéssel használni, nem mondom, de amiket leírtam, objektív tények.
Most 5(?) év után számodra is kiderült, hogy mennyi az ET-je, következő lépésként ajánlom, hogy a szélességéről is szerezz információt. Ugyanúgy be van ütve a küllőkbe. És ez is egy elég fontos paraméter.
Az, hogy ez a 4 mm hogy jött ki, arról fogalmam sincs. Meg egyszer 4, máskor 5 mm-t írtál a pogácsa szélességére, de ha 8" széles a felnid, mint a gyári és egy ET32-es felni van a kocsin, akkor a kerék külső síkja 9 mm-rel van kintebb, mint a gyári ET41-el lenne. Ha van alatt még egy 5 (vagy 4?) mm-es pogácsa, akkor 9-ről 14 mm-re nő a külső keréksík távolsága a gyárihoz képest. Linkelek egy ET kalkulátort: link
Tettél egyébként egy ilyen megjegyzést a 26007-os hozzászólásodban, hogy nekem 19-es Orobica Line felnim van, pogácsával van feltéve. Kilóg a kaszni alól, de nekem így tetszik, szóval Te is észrevetted már, hogy eléggé kint van.
Egyébként nekem sem Alfa felnim van, de hónapokat kutattam, mire sikerült egy olyan felnit találnom, ami egyszerre teljesíti azon kritériumokat, hogy tetszik is, passzol az osztóköre és elfér a féknyereg a küllők mögött (tehát nem kell még pogácsával is kendácsolni). De az ET ennél sem egyezik, szintén 32-es. Tehát 9 mm-rel kintebb van a kerék külső síkja, mint gyári felnivel lenne. Ennek megvannak a maga problémái, mint pl. jobban felveri az oldalsó fényezésre azt, ami a kerék alá kerül. Valamint a eltér a mérnökök által megtervezett futómű geometriától, ami nem kívánt erőket és forgatónyomatékokat kelt a kerékcsapágynál, rövidítve ezzel az élettartamát. Én bevállaltam, mert nekem az autóm a hobbim és nem használati eszközöm, aminek mindig feltétlenül rendelkezésre kell állnia.
Amúgy áttúrtam a blogod is meg a fél internetet, de semmi infót nem találtam a felnidről. Nincs fényképed a hátsó/belső oldaláról, ahonnan a paramétereket le lehetne olvasni, valamint nem találtam a piacon Orobica line néven forgalmazott brandet. Feltételezem egy másik autó gyári felnije lehet, de ez is csak tipp. Beírtam különböző autómárkákat a google-be az orobica line-al együtt, amikről el tudtam képzelni, hogy ilyen felni lehet rajta, de nem volt kapás.Pedig kikerestem volna szívesen a szélességét is, meg akkor már az agyméretet és az osztókört is. Mind fontos paraméterek. Mert, ha még mondjuk az osztókör sem jó és ahhoz is mozgókúpos csavarok vannak betekerve, akkor szerintem nem a még további átalakítás, hátsó futómű módosítás lenne a megoldás, hanem egy gyári felni beszerzése. Mivel neked ott a család és fontos, hogy az autó "málhásként" is megállja a helyét, az lenne a legbiztonságosabb megoldás.
Egyébként én is kíváncsi vagyok VTT-re, hogy ha beülnek hátra, akkor mi a tapasztalat. De a legérdekesebb kísérlet az lenne, ha gyári Ti-s felnis SW-re át lenne szerelve a biciklitartó a biciklikkel és úgy lenne megnézve, hogy gyári felnibe beleér-e a dobbetét. Mert lehet, hogy sokan azt tapasztalták, hogy megpakolva sem ér bele sehova, de azért egy ennyire hátrahelyezett súly a hosszú erőkar miatt lehet, hogy jobban lehúzza a kocsit. Ha a gyáriba is beleérne, akkor kéne elkezdeni futómű módosításon gondolkodni, szerintem.
Van egy egész korrekt videó egyébként, amit nemrég tett fel a vezess.hu a témában, ezt is ajánlom figyelmedbe, mert sok hasznos infó van benne: Erre kell figyelni, különben komoly szívás lehet az új kerék
Nézzük a tényeket: olyan felnid van, aminek nem egyeznek a paraméterei a gyárival, ráadásul még pogácsázni is kell, hogy elférjen a féknyeregtől. Az ilyen nem igazán rávaló felni. Ettől függetlenül be lehet vállalni és lehet megelégedéssel használni, nem mondom, de amiket leírtam, objektív tények.
Most 5(?) év után számodra is kiderült, hogy mennyi az ET-je, következő lépésként ajánlom, hogy a szélességéről is szerezz információt. Ugyanúgy be van ütve a küllőkbe. És ez is egy elég fontos paraméter.
Az, hogy ez a 4 mm hogy jött ki, arról fogalmam sincs. Meg egyszer 4, máskor 5 mm-t írtál a pogácsa szélességére, de ha 8" széles a felnid, mint a gyári és egy ET32-es felni van a kocsin, akkor a kerék külső síkja 9 mm-rel van kintebb, mint a gyári ET41-el lenne. Ha van alatt még egy 5 (vagy 4?) mm-es pogácsa, akkor 9-ről 14 mm-re nő a külső keréksík távolsága a gyárihoz képest. Linkelek egy ET kalkulátort: link
Tettél egyébként egy ilyen megjegyzést a 26007-os hozzászólásodban, hogy nekem 19-es Orobica Line felnim van, pogácsával van feltéve. Kilóg a kaszni alól, de nekem így tetszik, szóval Te is észrevetted már, hogy eléggé kint van.
Egyébként nekem sem Alfa felnim van, de hónapokat kutattam, mire sikerült egy olyan felnit találnom, ami egyszerre teljesíti azon kritériumokat, hogy tetszik is, passzol az osztóköre és elfér a féknyereg a küllők mögött (tehát nem kell még pogácsával is kendácsolni). De az ET ennél sem egyezik, szintén 32-es. Tehát 9 mm-rel kintebb van a kerék külső síkja, mint gyári felnivel lenne. Ennek megvannak a maga problémái, mint pl. jobban felveri az oldalsó fényezésre azt, ami a kerék alá kerül. Valamint a eltér a mérnökök által megtervezett futómű geometriától, ami nem kívánt erőket és forgatónyomatékokat kelt a kerékcsapágynál, rövidítve ezzel az élettartamát. Én bevállaltam, mert nekem az autóm a hobbim és nem használati eszközöm, aminek mindig feltétlenül rendelkezésre kell állnia.
Amúgy áttúrtam a blogod is meg a fél internetet, de semmi infót nem találtam a felnidről. Nincs fényképed a hátsó/belső oldaláról, ahonnan a paramétereket le lehetne olvasni, valamint nem találtam a piacon Orobica line néven forgalmazott brandet. Feltételezem egy másik autó gyári felnije lehet, de ez is csak tipp. Beírtam különböző autómárkákat a google-be az orobica line-al együtt, amikről el tudtam képzelni, hogy ilyen felni lehet rajta, de nem volt kapás.Pedig kikerestem volna szívesen a szélességét is, meg akkor már az agyméretet és az osztókört is. Mind fontos paraméterek. Mert, ha még mondjuk az osztókör sem jó és ahhoz is mozgókúpos csavarok vannak betekerve, akkor szerintem nem a még további átalakítás, hátsó futómű módosítás lenne a megoldás, hanem egy gyári felni beszerzése. Mivel neked ott a család és fontos, hogy az autó "málhásként" is megállja a helyét, az lenne a legbiztonságosabb megoldás.
Egyébként én is kíváncsi vagyok VTT-re, hogy ha beülnek hátra, akkor mi a tapasztalat. De a legérdekesebb kísérlet az lenne, ha gyári Ti-s felnis SW-re át lenne szerelve a biciklitartó a biciklikkel és úgy lenne megnézve, hogy gyári felnibe beleér-e a dobbetét. Mert lehet, hogy sokan azt tapasztalták, hogy megpakolva sem ér bele sehova, de azért egy ennyire hátrahelyezett súly a hosszú erőkar miatt lehet, hogy jobban lehúzza a kocsit. Ha a gyáriba is beleérne, akkor kéne elkezdeni futómű módosításon gondolkodni, szerintem.
Van egy egész korrekt videó egyébként, amit nemrég tett fel a vezess.hu a témában, ezt is ajánlom figyelmedbe, mert sok hasznos infó van benne: Erre kell figyelni, különben komoly szívás lehet az új kerék
Nivan8418-05-2017 22:23:29 // 94932
Ha rájössz, oszd meg kérlek. nekem mindenhol fúj, csak a közvetlen ablak alatti hosszú nyíláson át nem. :)
droberto18-05-2017 22:22:21 // 94931
Ragassz vissza rá egy másik matricát. Én festés után tettem volna - meg Haddeléra tettem is - rá.
Egyébként szép lesz.
Egyébként szép lesz.
droberto18-05-2017 22:19:30 // 94930
Hallod, te szerintem nem mész elég gyorsan. :)
Nagyon komolyat fordul ám ez a vas prémium gummával négy kerékkel csúszva - hátsó kerekeseket megszégyenìtő balansszal - zéró krosszériacsavarodással közel 1 G-vel. 😆
Anno majdnem vettem egy - elfelejtettem a nevét, milyen, FL utáni magas felszereltségű - unijetet, de bennem a Tipohoz képest nem hagyott mély nyomokat. Kicsit több powerre számìtottam. Persze a kormány nagyon tetszett.
Nagyon komolyat fordul ám ez a vas prémium gummával négy kerékkel csúszva - hátsó kerekeseket megszégyenìtő balansszal - zéró krosszériacsavarodással közel 1 G-vel. 😆
Anno majdnem vettem egy - elfelejtettem a nevét, milyen, FL utáni magas felszereltségű - unijetet, de bennem a Tipohoz képest nem hagyott mély nyomokat. Kicsit több powerre számìtottam. Persze a kormány nagyon tetszett.
Zolibácsi18-05-2017 22:09:18 // 94929
Mentem most este egy kört autópályán, a turbó nyomás ugrálás megszűnt. Viszont ami még mindig furcsa, hogy ha 2000-es fordulatról padlózom le szépen 1,6 alá beáll a nyomásmérő, de ha fordulaton tolom el neki (kb 3000) akkor csak 1,2 vagy 1,4-et tölt ahogy kedve van, de nem ugrál. Továbbá azt vettem észre hogy alacsony fordulatról gyorsabban építi fel a nyomást, mint amikor fordulaton kell felépítenie.
Ki hogy emlékszik, fordulaton lepadlózzátok akkor is betölt rendesen?
Ki hogy emlékszik, fordulaton lepadlózzátok akkor is betölt rendesen?
Zolibácsi18-05-2017 22:05:37 // 94928
elöl ami a zárhídon van.
droberto18-05-2017 21:58:37 // 94927
Az mondjuk elég trèh, ha egy maki nem bír összerakni egy vezérést. Nullára szetszem, de ez mèg nekem is sikerült. :)
Haddel18-05-2017 21:40:39 // 94926
Úú báttya,ez szép lett!😃 Milyen festékkel csináltad?
Csabi18-05-2017 21:34:16 // 94925
Alacsony venti fokozat mellett járasd meg többször -ha még nem tetted- és bízz :)
szekkyy18-05-2017 21:33:38 // 94924
Hali!
Megkérdezhetem mivel fújtad le? Én is tervezem a közeljövőben :)
Megkérdezhetem mivel fújtad le? Én is tervezem a közeljövőben :)
Dömpi (il dottore)18-05-2017 21:28:33 // 94923
Nekem meg a terelőzsaluk akadnak. Ma konkrétan nem akart fújni a műszerfal felől. Felraktam 4-esre és csak enye fuvallat jött, de éreztem jön lábra és ablakra is, pedig ott le kellett volna legyen zárva.
Valakinek 5let?
Valakinek 5let?
Smith18-05-2017 21:08:03 // 94922
Szép lett! Én is gondolkodtam ezen a maszkolás dolgon, de GT azt javasolta, ne agyaljam túl, brutál tartós a matrica, örök garanciát vállal :D Amúgy aláfújtál először fehérrel? Mitől lett ragacsos? Nem vártál eleget hogy száradjon?
Szerintem egyébként sima alkohollal (nem gyümölcspárlattal...) lemosható, ha a matrica ragasztóanyaga miatt ragacsos.
Szerintem egyébként sima alkohollal (nem gyümölcspárlattal...) lemosható, ha a matrica ragasztóanyaga miatt ragacsos.
Csabi18-05-2017 21:07:29 // 94921
Hőfoktól függően változik a klímanyomás, és erre kapcsolnak a ventilátorok...Ma már 25+ fok volt teljesen normális, hogy folyamatosan mennek a ventilátorok.
(Befolyásolhatja még a klímahűtőd tisztasága, szóval mennyire tudja leadni a hőt, és a gázmennyiség stb...)
Gondolom automata klímagéppel történt a művelet, ott már nem fordul elő hogy több gázt tölt bele mondjuk.
(Befolyásolhatja még a klímahűtőd tisztasága, szóval mennyire tudja leadni a hőt, és a gázmennyiség stb...)
Gondolom automata klímagéppel történt a művelet, ott már nem fordul elő hogy több gázt tölt bele mondjuk.
TS18-05-2017 20:58:21 // 94919
Hasonló érzések gyötörnek engem is.De!Ki választott automatát?Tempomattal,kormányváltó füllel?És most ki panaszkodik hogy nem jön át az alfa érzés?:)))Viccet félretéve...Nekem soha nem volt Alfám.Ez az első.Engem egyvalami érdekel ha autot veszek.Legyen stílusa.Régi nagy szerelem volt a 159,most megtehettem hogy vásároljak egyet az erősebb fajtából.Hasonlóan kettős érzelmekkel gondolok a kocsimra.Előző autóm a szintén első látásra szerelem rover 75 volt.A kétliteres bmw motoros.116 le-re 1630kg:-))Egy alulkormányzott,billegős szar az Alfához képest.Mégis olyan érzésem volt benne mintha jobban tolna trepnigáznál,pedig ez fizikai képtelenség.Azzal nem tudtam az autopályán régi e300-as mercit meg új A3 kétezres tfsi-t letolni.Sokat gondolkodtam,mi lehet az oka az elégedetlenségemnek.Én személy szerint a kényelmet hiányolom.Mert bár az ülés szinte mindenhogy állitható,ráadásul az olaszok az utasra is gondoltak mert az anyósülés is ugyanúgy állítható(megjegyzem hogy ez az első autó amiről tudom hogy ennyire utasbarát).Sajnos mégsem kényelmes.Aki kényelmesnek mondja,nem vezetett még 1500 km-t francia autóban.Az kényelmes.Volt egy citroen xantiám hidropneumatikus rugózással.Na az olyan volt mintha lebegne az aszfalt felett.De az alfát másért szeretjük.Ha nem találod a közös nevezőt az autóddal,menj ki egy hegyes-völgyes szerpentines útra és szemtelenkedj kicsit.Utána leszarod hogy kényelmetlen.És az autód megmutatja a valodi arcát.A pontos kormányozhatósággal,a sportos de nem szétrázós futóművel,a hanggal ami diesel létére előtör mikor az automata visszarak kettőt...Használd rendeltetésszerűen és nem lesz unalmas.Valamit valamiért.Kényelmet a sportosságért?Én megtaláltam az automban az alfa érzést,de lehet hogy egyszerűen könnyű dolgom volt az előzményeket tekintve.De nem mondanám hogy nem hiányzik egy igazi hosszútávfutó.Hiszen oly sok kilómétert mentem olyanokkal,nem múlik nyom nélkül.
Chianti18-05-2017 20:40:48 // 94918
Ezerrel készülök a talira, és akadt egy apró probléma. Lefújtam a féknyergeket, természetesen felirat is került rájuk, de mivel csak maszknak használtam őket, miután leszedtem elég ragadós maradt a fehér felirat. Fogalmam sincs mivel tudnám úgy eltávolítani a ragasztót, hogy a festéket ne marja meg. Ötletek esetleg? Körömlakk lemosóval nem mertem nekiesni a friss festéknek. Csak nem szeretném, hogy a szép fehér felirat a fékportól szintén fekete legyen. Végső esetben van színtelen lakkom lefújhatom azzal, de mivel matt a felület, nem akarnám kifényesíteni. Ilyen lett egyébként:
Dömpi (il dottore)18-05-2017 19:57:28 // 94917
Jah, nehezen csiszolódtunk össze de ma már elválaszthatatlanok vagyunk😎
Dömpi (il dottore)18-05-2017 19:55:08 // 94916
Fogd már fel hogy tök síkban vannak a küllők az agy külső síkjával! Mivel kisbrembo féknyergem van elöl kell a pogácsa alá egyébként a küllő ledarálná a félnyerget a francba.
Ha fotóról nem jön le a dolog, akkor valamelyik talin prezentálom élőben.
Amúgy ma taliztunk Drobertoval, összenéztül és alig van eltérés.
A gyári ET 41, enyém ET 32. De kitolja az 5 mm szélesítő, ergo az enyém 4 mm-rel van kintebb.
Ha fotóról nem jön le a dolog, akkor valamelyik talin prezentálom élőben.
Amúgy ma taliztunk Drobertoval, összenéztül és alig van eltérés.
A gyári ET 41, enyém ET 32. De kitolja az 5 mm szélesítő, ergo az enyém 4 mm-rel van kintebb.
Dömpi (il dottore)18-05-2017 19:46:18 // 94915
A 94853-ra reflektáltam
lui18-05-2017 19:46:05 // 94914
Ez melyik szabályzó? Hol van, hogy néz ki? Mennyibe került?
Haddel18-05-2017 19:30:26 // 94913
Igy van,teljesen más a két karakter. A 159 egy fölényes utazóautó.Imádom.Várom már ,hogy holnap legyen ,megint megyek vele egy Bramberg -Várpalota etapot😃
Giuntini18-05-2017 19:19:47 // 94912
Hétfőn voltam a klímát ellenőriztetni, nem sok hiányzott belőle. Olajat is adtak a gázhoz, igazaból minden rendben volt, a sziszegő hang is megszűnt. Ma azt tapasztalom, hogy a klíma ventillator ha beindul, nem áll le. Mi lehet a baj?
Zolibácsi18-05-2017 15:29:22 // 94911
Nah ugy nez kiderult mi dobalgatja a turbo nyomasomat. A nyomas szabalyzo. Kicsereltek tolt rendesen minden gazpedal allasnal es a fust is most minimalizalodott.
WarbiRunner (Gyuri)18-05-2017 15:01:18 // 94910
Mindegy, bevetés van, megyek autózni :-) Mire visszajövök megint egy hullámhosszon leszünk biztos :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
424
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?