Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2017 21:38:08 // 94785
a gyári felni biztos nem ér bele én is mentem 4 felnőtt + fullra pakolva... rugó nincs eltörve, gátlók jók?
Dömpi (il dottore)15-05-2017 21:32:49 // 94784
Na srácok, a VTT-n 19"-os kerékmustra: gyári TI vs. az enyém.
Azt szeretném kideríteni, mennyire ül bele a gyári a kerékjáratba, ill. össze szeretném mérni a hátsó myomtávot is.
Mielőtt vagyonokat költenék légrugóra vagy bármi okosságra, meg akarom tudni, nem e csak gyári felnit kellene venni.
De az is benne van a pakliban, hogy hagyom így. Ha bringákkal megyünk, legfeljebb két autóval megyünk.
Ha éves szinten összevetem a többlet üzemanyagot a felnicsere költségével lehet az előbbi jön ki kevesebbre.
Azt szeretném kideríteni, mennyire ül bele a gyári a kerékjáratba, ill. össze szeretném mérni a hátsó myomtávot is.
Mielőtt vagyonokat költenék légrugóra vagy bármi okosságra, meg akarom tudni, nem e csak gyári felnit kellene venni.
De az is benne van a pakliban, hogy hagyom így. Ha bringákkal megyünk, legfeljebb két autóval megyünk.
Ha éves szinten összevetem a többlet üzemanyagot a felnicsere költségével lehet az előbbi jön ki kevesebbre.
Smith15-05-2017 21:27:45 // 94783
Honnét rendelted végül?
csokagm15-05-2017 21:22:50 // 94782
Megrendeltem, végül plüsst sötétszürkét, volt hozzá egy plusz elképzelésem, remélem jól fog kinézni.
Smith15-05-2017 21:13:38 // 94781
Majdnem 10 éves dizel, 99e km-rel. Nem lehetetlen, de nem is annyira könnyen hihető.
Smith15-05-2017 21:12:29 // 94780
Dehogy, mi nem öregszünk. Mi csak férfiasodunk, szépülünk, okosodunk, tapasztaltabbak leszünk. Meg szerényebbek. :D
Liquid15-05-2017 20:50:04 // 94779
így van, (dízelfronton) a tuti egy mechanikailag hibátlan 2.4, amiből ki vannak dobva a sallangok és meg van Manky-zva :)
Persze ez csak akkor játszik, ha kell az erő, és a tulaj nem esik hanyatt ha netán 8-9-10-et kajol
Persze ez csak akkor játszik, ha kell az erő, és a tulaj nem esik hanyatt ha netán 8-9-10-et kajol
Liquid15-05-2017 20:46:05 // 94778
Egy kissé túl van árazva szerintem, így első ránézésre. Az hogy gyengus vagy nem, mindig egyénfüggő. Nekem az lenne, némi csippeléssel azért ehet rajta segíteni, de nem lesz erőgép sose.
Ez mindig arról szól mi a fontos az erő vagy a fogyasztás, az 1.9 8V az utóbbiban jeleskedik inkább.
Ez mindig arról szól mi a fontos az erő vagy a fogyasztás, az 1.9 8V az utóbbiban jeleskedik inkább.
Lexlutor15-05-2017 20:43:15 // 94777
Én is kaptam tőle. Mai napig azt használom...
159 Indigo Gray 2.4 Monster15-05-2017 20:38:26 // 94776
Jó a 2.4 csak nem gyárilag :) Én tegnap Mankynál ki iktattuk a mumusokat és kapott egy finom kis remapot, sajnos nem az lett amit szerettünk volna mert a porlasztók nem tökéletesek és már kormoltak, de így is ég és föld a különbség már nem az a lomha dög :)
csokagm15-05-2017 20:33:42 // 94775
159
A 2 literest ajánlják a legjobban, ennél elvileg se a dpf se az egr nem problémás már, az 1,9nél és a 2,4nél még az lehet.
Amit közben megtudtam, hogy az 1,9 váltója szét tud esni sajnos. (M32) Azt hiszem a 2,0-ban nem ez van, így az sem problémás.
Én a 2,4ről se hallottam rosszat, csak éppenséggel már nem az a takarékos darab mint 156 vagy 166-ban volt.
A 2 literest ajánlják a legjobban, ennél elvileg se a dpf se az egr nem problémás már, az 1,9nél és a 2,4nél még az lehet.
Amit közben megtudtam, hogy az 1,9 váltója szét tud esni sajnos. (M32) Azt hiszem a 2,0-ban nem ez van, így az sem problémás.
Én a 2,4ről se hallottam rosszat, csak éppenséggel már nem az a takarékos darab mint 156 vagy 166-ban volt.
159 Indigo Gray 2.4 Monster15-05-2017 20:12:41 // 94774
Én nála vettem a 2.4 et . Makulátlan állapot és bőrbelső vezetett szervízkönyv 5 ezer km el ezelőtt nagy szerviz. Nos Bőrülés kiszakadva, elég sok kavicsfelverődés az első lökös és motorháztetőn, Bemelegítve a motor hogy ne vegyem észre a szívósor hibát (hidegen első 2 indításnál le állt szívósor leköt azóta jó) szervízkönyv: ma voltam Csőrinél meg csináltatni a vezérlés víz pumpa, hosszbordás, szervó szíj cserét nem bíztam ezek után az emberben. és igen 2013-as volt az állítólag cserélt holmi és elég ramaty állapotú. De már végre rendben van :) Meg kell jó alaposan nézni és el vinni szerelőhöz átvizsgáltatni
gelle15-05-2017 20:11:00 // 94773
Köszi az infót a kereskedésről, annak eddig még nem néztem utána. De valóban vannak elég érdekes hirdetései, pl 39ezret futott 159-es.
Természetesen komolyabb átvizsgálás nélkül nem venném meg, bármennyire is szép a hirdetésben.
Na meg azt is tudom, hogy új autó várlás az szűrők, olajak, vezérlés cserével kezdődik, akárki akármit is mond, hogy mikor volt utoljára cserélve.
159-nél egyébként melyik motor az ajánlott dízelek közül üzemeltetési szempontból?
Erhardnak nem látom HAHU-n a kocsiját.
Természetesen komolyabb átvizsgálás nélkül nem venném meg, bármennyire is szép a hirdetésben.
Na meg azt is tudom, hogy új autó várlás az szűrők, olajak, vezérlés cserével kezdődik, akárki akármit is mond, hogy mikor volt utoljára cserélve.
159-nél egyébként melyik motor az ajánlott dízelek közül üzemeltetési szempontból?
Erhardnak nem látom HAHU-n a kocsiját.
Marseus15-05-2017 19:41:22 // 94772
Ettől tartottam..azt meg még nem szedtem le de át kell esni ezen is...:-)
csokagm15-05-2017 19:40:36 // 94771
Szia!
Erről a kereskedőről, inkább vegyesek a vélemények. / Érdekes módon nála mindig kevés km-es autók vannak, persze lehet valós, nekem mindenesetre furcsa/
Pont ma linkelték a becsületesnepper ,,hogyan vegyünk autót videóját", hosszú de vannak benne fontos mondatok. Érdemes végignézni.
Amit ide tudsz vonatkoztatni, hogy ő nem sajnálja az időt az utólagos képmanipulálásra. Nem véletlen csillagnak az autói. Egyébként általában élőben is szépek, de érdemes jól megnézni mert attól függetlenül kereskedő.
Én is néztem nála autót, szép állapotban volt, de közben kiderült, hogy a hátulja jelentősen törve volt. Pótkerék helye üres, összes szigetelés hiányzott onnan, illetve különböző kárpit elemek, illetve kiláttam elég jelentősen az asztaltra, nem sikerült úgy összerakni, ahogy a gyárban. Ezért én ott hagytam.
Ne érts félre, nem akarlak le beszélni róla, nézd meg, de figyelj oda a részletekre is. Viszont a 99ezer km-ert fenntartásokkal kezelném, ezért pl a vezérléscserével nem lehetsz tisztában sajnos, illetve a különböző karbantartásokkal.
A motorerőről tényleg nehéz nyilatkozni, te tudod mik az igényeid.
Egyébként, én nem láttam, mert közben találtam egy másik autót, de ha belefér a keretedbe 2,3-ért Erhardnak van fent egy sw-je. (ezüst, fehérvár,2.0 jtdm, 2009es) Gondolom az nem lehet rossz.
Erről a kereskedőről, inkább vegyesek a vélemények. / Érdekes módon nála mindig kevés km-es autók vannak, persze lehet valós, nekem mindenesetre furcsa/
Pont ma linkelték a becsületesnepper ,,hogyan vegyünk autót videóját", hosszú de vannak benne fontos mondatok. Érdemes végignézni.
Amit ide tudsz vonatkoztatni, hogy ő nem sajnálja az időt az utólagos képmanipulálásra. Nem véletlen csillagnak az autói. Egyébként általában élőben is szépek, de érdemes jól megnézni mert attól függetlenül kereskedő.
Én is néztem nála autót, szép állapotban volt, de közben kiderült, hogy a hátulja jelentősen törve volt. Pótkerék helye üres, összes szigetelés hiányzott onnan, illetve különböző kárpit elemek, illetve kiláttam elég jelentősen az asztaltra, nem sikerült úgy összerakni, ahogy a gyárban. Ezért én ott hagytam.
Ne érts félre, nem akarlak le beszélni róla, nézd meg, de figyelj oda a részletekre is. Viszont a 99ezer km-ert fenntartásokkal kezelném, ezért pl a vezérléscserével nem lehetsz tisztában sajnos, illetve a különböző karbantartásokkal.
A motorerőről tényleg nehéz nyilatkozni, te tudod mik az igényeid.
Egyébként, én nem láttam, mert közben találtam egy másik autót, de ha belefér a keretedbe 2,3-ért Erhardnak van fent egy sw-je. (ezüst, fehérvár,2.0 jtdm, 2009es) Gondolom az nem lehet rossz.
csokagm15-05-2017 19:21:46 // 94770
Az úriasat remélem nem úgy értetted, hogy öreges :D Egyébként plüss szőnyeggel jött alapból?
gelle15-05-2017 19:21:10 // 94769
Sziasztok!
Ez milyen lehet?
HAHU
Szépnek tűnik, de a motor aggaszt. Nem nagyon gyengus ez? Lehet/érdemes vele kezdeni valamit? Vagy jobb inkább egy alapból erősebbet venni?
Ez milyen lehet?
HAHU
Szépnek tűnik, de a motor aggaszt. Nem nagyon gyengus ez? Lehet/érdemes vele kezdeni valamit? Vagy jobb inkább egy alapból erősebbet venni?
Smith15-05-2017 19:14:28 // 94768
Ezeken a helyeken mi csatlakozik a lámpába? Valakinek van lábkiosztása? A kör alakú csatlakozó hogyan oldható? Látszólag mintha forogna körbe, de nem jövök rá. Eltépni meg nem akarom :)

Ahogy a képen is látszik van egy alsó nyúlvány, ami szerintem benyúlik a lökhárító mögé. Úgyhogy annak leszedése nélkül a lámpa sem kiszedhető. De ha mégis, annak én is örülnék :)

Ahogy a képen is látszik van egy alsó nyúlvány, ami szerintem benyúlik a lökhárító mögé. Úgyhogy annak leszedése nélkül a lámpa sem kiszedhető. De ha mégis, annak én is örülnék :)
Smith15-05-2017 18:57:38 // 94767
A plüss szerintem úriasabb, a szövet meg talán tartósabb, és könnyebb takarítani.
Smith15-05-2017 18:56:38 // 94766
Bárcsak lenne :)
csokagm15-05-2017 18:15:06 // 94765
Mit javasoltok, szövet vagy plüss szőnyeget rendeljek?
A gyári szőnyeg 60e forintos árát bevallom sokkalom.
A gyári szőnyeg 60e forintos árát bevallom sokkalom.
Marseus15-05-2017 18:11:38 // 94764
Szevasztok!
Van valami mód a 159 lámpájának kiszedésére úgy,h a lökhárító borítást ne kellene levenni?
Van valami mód a 159 lámpájának kiszedésére úgy,h a lökhárító borítást ne kellene levenni?
Kócosw15-05-2017 14:36:15 // 94763
igazad van , most gondolkodok hogy hülyeseget beszeltem, mert 2 olajcserenkent cserelem az nalam 40 alatt van :) uh a 60 hülyeseg volt amit irtam...
Hardy15-05-2017 14:33:59 // 94762
Az hogy mit ír a könyv meg mit a józan ész nem ugyan az. Vágj ketté egyet 30000 után és utána biztos nem megy senki se 60 at vele. Persze ha csak 200000 km ig akarod használni akkor ok.
Nekünk azt mondták a teherautóknál ha 3 év után ami 600000 km eladjuk akkor tartsuk be a gyári ajánlást. Ha tovább akarjuk használni akkor 40000 km. Úgy hogy ott 2-3 szűrő van.
Nekünk azt mondták a teherautóknál ha 3 év után ami 600000 km eladjuk akkor tartsuk be a gyári ajánlást. Ha tovább akarjuk használni akkor 40000 km. Úgy hogy ott 2-3 szűrő van.
Kócosw15-05-2017 10:41:46 // 94761
nm, ugy nez ki csak ismetelnit udom magamat. :)
meg masokat is :D ,mert epp irni akartam amit Erhard is irt hogy 60 k a csereintervallum kb.
meg masokat is :D ,mert epp irni akartam amit Erhard is irt hogy 60 k a csereintervallum kb.
antonov15-05-2017 10:30:23 // 94760
Nyugi, az se zavarta mikor egyáltalán nem volt töltés (mivel mindent lekötöttem a generátorról) és úgy álltam vele odébb. Egy nyamvadt akksi jel nem jött elő, bezzeg a Stilo ilyenkor már csipogott, villogott, és utasított, hogy azonnal álljak meg mert meg fogok halni. Nem szívbajos. : )
Morfiusz Cédula15-05-2017 10:26:47 // 94759
Morfiusz Cédula15-05-2017 10:25:58 // 94758
Becsületesnepper is ajánlja használtan a 159-et:
https://youtu.be/Nf_9U4LfhQ0?t=42m59s
A BMW-kel viszont nincs kibékülve.
https://youtu.be/Nf_9U4LfhQ0?t=42m59s
A BMW-kel viszont nincs kibékülve.
RomeoOne15-05-2017 10:25:40 // 94757
Na mindegy, ha víz van benne, akkor cserélni kell. Mondjuk az utóbbi 150 km-en csendben volt. Meg nem értem, hogy miért nem ad valami permanens üzenetet, hogy "cseréjjed ki, mer' ROSSZ!". Még a csatlakozókat megnézem majd, de úgyis pénteken megyek Csörihez ilyen pre-olajcsere átnézésre. Max szólok neki, hogy rendeljen már egy üa szűrőt is azt rakjuk át gyorsan, ha már ott vagyok.
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2017 10:18:53 // 94756
60e km...
Invisible15-05-2017 10:13:52 // 94755
Nekem is úgy rémlik, hogy a gyári előírás szerinti 30e km-es olajcsere esetében minden olajcserénél előírás az összes szűrő cseréje.
Tocke15-05-2017 10:11:51 // 94754
Szia, amennyire tudom, minden második olajcserénél kb 20-25e km után szokták cserélni.
antonov15-05-2017 09:56:28 // 94753
Szerintem jobban jársz, ha kicseréled, mert ugye a gázolaj keni a nagynyomásút, de azt is elképzelhetőnek tartom, hogy valami érintkezési hiba miatt jelezget be.
RomeoOne15-05-2017 09:18:08 // 94752
Úgy 10 perce a google-ön rákerestem direkt amore-ra, hogy írtak-e már erről és pont téged is kidobott a szerelőműhely topikban, hogy kb. ezt mondtad el már másnak is :D Köszi.
Az üzemanyag szűrőt egyébként mennyi időnként kell cserélni? Minden második olajcsere? Vagy mindegyiknél? Mert az előző olajcserénél lett abból is új, ha jól emlékszem. De most esedékes a következő. Júniusban akarok menni Ausztriába egy nagyobb útra, nem szeretném, ha megviccelne :D
Az üzemanyag szűrőt egyébként mennyi időnként kell cserélni? Minden második olajcsere? Vagy mindegyiknél? Mert az előző olajcserénél lett abból is új, ha jól emlékszem. De most esedékes a következő. Júniusban akarok menni Ausztriába egy nagyobb útra, nem szeretném, ha megviccelne :D
Kócosw15-05-2017 09:04:34 // 94751
nekem a 156 nal dobott ilyet mikor vettem. Kiderült hogy nem erzekelös szüröhaz volt beleteve, es az erzekelöt szakemberek csak beszigetelöszalagozva lelogattak a motorterbe es beparasodott es bejelzett.
De amugy hallottam rola en is hogy neha bebe villan a joszag.
Ha esedekes a szüröcsere tedd meg ha nem en nem ilyednek meg töle nagyon.
De amugy hallottam rola en is hogy neha bebe villan a joszag.
Ha esedekes a szüröcsere tedd meg ha nem en nem ilyednek meg töle nagyon.
RomeoOne15-05-2017 08:21:02 // 94750
Akkor ilyet még senki se látott?
Csabi14-05-2017 23:49:09 // 94749
Jól gondolod a turbós részét. Ott a bibi, hogy nem csak a DPF melegszik fel,ahogy írod, hanem vele együtt minden ami előtte van, és kapcsolatban van vele. Turbó, motor, hűtővíz, olaj...Ezért is mennek a ventilátorok regen közben hőmérséklettől függetlenül...
(A kipufogó ütemben fecskendez be plusz anyagot ami elkezd égni már a motorban az égési hőmérséklet a DPFben csúcsosodik ki...)
(A kipufogó ütemben fecskendez be plusz anyagot ami elkezd égni már a motorban az égési hőmérséklet a DPFben csúcsosodik ki...)
RomeoOne14-05-2017 23:14:53 // 94748
Mármint nyilván a legjobb, ha végig tudja csinálni a regent, de azért nem gondolom ezt ekkora problémának. Ahogy a futóműnek is az a legjobb, ha csak tükörsima aszfalton mész, de azért nem törik ki a kerék, ha néha rossz úton kell menni.
RomeoOne14-05-2017 23:10:52 // 94747
A 2.0-ásoknál már át van tervezve és nem problémásak. Nem a kocsi alatt van, hanem kb. egyből a motor után jön. Vagyis fizikailag előtte van. A hűtő meg a motor között.
RomeoOne14-05-2017 23:07:40 // 94746
Ha jól tudom, autópályázás után azért kell még kicsit járatni (legalábbis főként), hogy a turbóban járjon még kicsit az olaj, ami hűti is és ne hevítse fel az épp ott lévő olajat a keringetés leállítása után. Persze nem csak a turbó forró, de az a legérzékenyebb, azért terjedt el a turbómotorok óta ez, hogy turbós kocsit nem szabad azonnal leállítani. Most a DPF-et nem hűti semmi, az egy darab fém gyakorlatilag. Felhevül, majd visszahűl, de ehhez nem kell neki aktív hűtést biztosítani. Nem látom a különbséget, hogy miért lenne más, ha még járó motor mellett hűl vissza vagy ha már annyi hőterhelést sem kap, hogy keresztülmegy rajta a kipufogó gáz és úgy. Szerintem a kipufogógáz azért nem kimondottan hőelvitel a DPF szempontjából.
csokagm14-05-2017 23:00:23 // 94745
Akkor majd valahol csináltatok a 66ba is kellett.
Romeone: a turbonal se írja ki hogy nem jo neki mégse jo ha üvegeled hidegen vagy leallitod mikor nem kene.
En nem ertek amugy a dpfhez de szinte az osszes 2.4esbol es 1.9esbol ki volt irva amit néztem. A 2 litereseknél nem szokás már?
Romeone: a turbonal se írja ki hogy nem jo neki mégse jo ha üvegeled hidegen vagy leallitod mikor nem kene.
En nem ertek amugy a dpfhez de szinte az osszes 2.4esbol es 1.9esbol ki volt irva amit néztem. A 2 litereseknél nem szokás már?
Csabi14-05-2017 22:49:53 // 94744
Azért elég nagy hőterheléssel jár a regeneráció, megszakítani olyan mint egy autópályás félreállás után rögtön leállítani a motort... Nincs mi elvigye az "ott maradt" hőt... Szóval egyik helyzetben sem lesz közvetlenül baja az autónak, de nem is használ neki, sőt hosszútávon biztos, hogy árt is....
Ha megszakítom a regenerációt, mert nem akarok még cirkulálni, akkor én rögtön vissza szoktam indítani fél-egy percre ennyi mindig belefér, hogy visszahűljön minden...
Ha megszakítom a regenerációt, mert nem akarok még cirkulálni, akkor én rögtön vissza szoktam indítani fél-egy percre ennyi mindig belefér, hogy visszahűljön minden...
RomeoOne14-05-2017 22:41:01 // 94743
Sztem akkor csak simán hülye volt. Én nem vagyok még itt olyan régi tag, de szerintem a régiek sem tudnának felhozni esetet, amikor a 2.0 DPf-jével vagy EGR-jével baj lett volna (leszámítva persze az EGR hűtőt). Ez az "akkor csinálta, amikor odaér valahova", meg olyan ,hogy 2.0-n nem veszed észre, ha csinálja. Nekem is azért volt ekkora meglepetés, hogy ennyi idő múlva végre észrevettem egyszer. De ha észre is venné... Nyugodtan állítsa le közben. Majd újrakezdi. Nem elsz tőle semmi baja. Ha lenne, akkor tényleg kiírná, hogy most ne állítsd le, mert az nem lesz jó neki.
Én is szeretem tudni, hogy mi van a géptető alatt, de az emberek nagy részének teher és az Alfának nem célja, hogy csak a barkácsoknak adjon el autót :)
Én is szeretem tudni, hogy mi van a géptető alatt, de az emberek nagy részének teher és az Alfának nem célja, hogy csak a barkácsoknak adjon el autót :)
Smith14-05-2017 22:26:02 // 94742
A regenerálás a géptető alatti dolgok része, de a többségünk itt azt is szereti tudni, ott mi történik :) Én is szeretném ha kiírná, hogy ne állj le, mert regenerálok. És akkor mennék méééééég egy kööööööört :D Amúgy eddig TALÁN egyszer érzékeltem regenerálást, pedig csinálta más sokszor a kiolvasás szerint.
Egyébként, volt egy eladó amikor még autót kerestem, 2.0 volt az is, és azt mondta, mindent kiíratott belőle, EGR-t és DPF-et, mert állandóan akkor regenerált amikor épp odaért volna valahova. Lehet valaki rábeszélte, az ilyen tuningra...
Egyébként, volt egy eladó amikor még autót kerestem, 2.0 volt az is, és azt mondta, mindent kiíratott belőle, EGR-t és DPF-et, mert állandóan akkor regenerált amikor épp odaért volna valahova. Lehet valaki rábeszélte, az ilyen tuningra...
Ricsi 14714-05-2017 22:19:20 // 94741
RomeoOne14-05-2017 21:53:48 // 94740
Dehogy írja. Nyugodtan le lehet állítani közben. Nem kell ezt túlspilázni. 2.0-nál legalábbis biztos nem. Ha nem bírja végigcsinálni, majd újrakezdi a következő alkalommal. Feleslegesen terhelné csak vele az embert. A mérnök figyelembe vette a szóba jöhető forgatókönyveket, amikor a regenerálás kivitelezését tervezte. Ezeket azért rakják a gépház alá, mert ott a helye.
Lenne amúgy egy kérdésem. Tegnap, mikor mentem pestre, már az M0-ról hajtottam le (100+ km-t mentem már ekkor), hirtelen jött a sípolás (ez a check engine-es), és a body comp kiírta, asszem azt, hogy water in diesel fuel filter. Legalábbis azt hiszem. Mert max 2 mp-re tette ki a szöveget, nem olyan sokáig, mint a check engine-es szövegeket. Végig sem tudtam olvasni rendesen. Utána sem maradt égve semmi a műszerfalon.
Alfaowner-en próbáltam utána nézni, de nagyjából mások is hasonló dolgokról számoltak be. Kicsit felvillan, aztán semmi. Volt egy valaki, aki szerint azonnal cserélni kell az üzemanyag szűrőt, mert már tele van vízzel, de mások vagy azt írták, hogy egyszer már nekik is felvillant, de azóta semmi, vagy azt, hogy időnként felvillan, de szintén semmi.
MES-sel próbáltam kiolvasni, de nem hagyott hibakódot.Azóta szintén belement már vagy 200 km.
Találkozott már valaki a jelenséggel?
Lenne amúgy egy kérdésem. Tegnap, mikor mentem pestre, már az M0-ról hajtottam le (100+ km-t mentem már ekkor), hirtelen jött a sípolás (ez a check engine-es), és a body comp kiírta, asszem azt, hogy water in diesel fuel filter. Legalábbis azt hiszem. Mert max 2 mp-re tette ki a szöveget, nem olyan sokáig, mint a check engine-es szövegeket. Végig sem tudtam olvasni rendesen. Utána sem maradt égve semmi a műszerfalon.
Alfaowner-en próbáltam utána nézni, de nagyjából mások is hasonló dolgokról számoltak be. Kicsit felvillan, aztán semmi. Volt egy valaki, aki szerint azonnal cserélni kell az üzemanyag szűrőt, mert már tele van vízzel, de mások vagy azt írták, hogy egyszer már nekik is felvillant, de azóta semmi, vagy azt, hogy időnként felvillan, de szintén semmi.
MES-sel próbáltam kiolvasni, de nem hagyott hibakódot.Azóta szintén belement már vagy 200 km.
Találkozott már valaki a jelenséggel?
Dömpi (il dottore)14-05-2017 21:00:25 // 94739
Egyáltalán nem.
Dömpi (il dottore)14-05-2017 20:57:16 // 94738
Ua. Mint a gyári felni!
Smith14-05-2017 20:43:40 // 94737
Idehaza is csinálnak méretre, azt belehímezve amit csak kér az ügyfél. Nekem is ilyen volt a 66-ban, tök szépen megcsinálták.
Nekem innét volt a 66-os szőnyeg: http://autofelszereles.j9.hu/budapest/wit-kft/
De mszabika is intézett már sokat, úgy látom, szép is nagyon!
Ime: http://www.alfaamore.com/forum/mecsekaljai_utkozes?m=376641#373508
Nekem innét volt a 66-os szőnyeg: http://autofelszereles.j9.hu/budapest/wit-kft/
De mszabika is intézett már sokat, úgy látom, szép is nagyon!
Ime: http://www.alfaamore.com/forum/mecsekaljai_utkozes?m=376641#373508
Bushmaster14-05-2017 20:32:03 // 94736
Én múltkor az ebay en bogarasztam ,és ott voltak szerintem jók nem olyan sok pénzért, és szerintem nem is volt giccses
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
645
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?