Forum >> 159

Hardy21-05-2017 13:09:05 // 95021
Fönt meg kétoldalas ragasztó szalag gyárilag.
Trombozis21-05-2017 13:08:26 // 95020
Oké köszi. Akkor beszerzek még tobb fajta patentot. Úgy is fog kelleni a 156hoz is. Köszi!
Tele van szeméttel igy is. Szóval le kell szednem.
Hardy21-05-2017 13:05:27 // 95019
Alul csavar meg tavtarto.
Trombozis21-05-2017 13:03:55 // 95018
Mármint a külső kuszob szpojlerre gobdoltam.
Trombozis21-05-2017 13:02:18 // 95017
Sziasztok!

A kuszobbel kinlodok még mindig. Van fasza patentom, de lehet beszerzek még másfajtat is, mert eleg nagyot szivtam most vele....lebontanam az egeszet es visszaraknam total uj patentokkal. A kerdes csak az, hogy alul a kuszobot mi fogja? Ott is patentok vannak? Sajnos ezt nem láttam emiatt nem mertem még full leszedni. Nagyon idegesit. Vonzza a szemem. :-\ :-)

Koszi!
Jorjie21-05-2017 12:12:48 // 95016
Gratula a K-hoz :-)
Giuntini21-05-2017 12:10:42 // 95015
Nekem csak az lehet a helyzet, hogy jól fel van töltve. A kondenzátor is ki lett tisztítva, semmi surrogó hang nem kiséri az utastér hűtését.
Giuntini21-05-2017 12:07:44 // 95014
Aki egyszer rájön az automata elönyeire, az soha többè nem akar kézi váltósat. Abszolút stresszmentes vezetés, gyorsabb mint a kézi váltó, és mellesleg a motornak is jó. Mindig jó fokozatban van. Azt csak azok mondják, aki soha nem vezetett modern automatát, hogy a kéziváltó jobb. A városi dugóban őrület, és tempós közlekedésnél semmit nem von le az élvezetből. Sőt hozzátesz! A motornak is jobb és finomabb hangja van automata váltóval. A 2,4-nél van egy melegítő program. Hideg motornál nem engedi fel a turbónyomást. Az automata mindenféleképp motorkímélő.
Hardy21-05-2017 11:55:32 // 95013
Nekem ahogy vettem ki bent maradt az izzó. Csak a foglalta jött ki. Az irányjelző izzót foglalatot kivettem ott egy hajlított drottal kivettem a helyzetjelző izzót. Csak ahogy húztam ki be ejtettem a házba a foncsor mögé. A tompított kupakjat levettem és ott befujtam. Aztán a másik oldalon kikopte. De ha csak simán beleesett akkor drottal piszkáld ki.
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2017 11:51:31 // 95012
Természetesen nekem sem kellene már kézi váltós :)))
Csabi21-05-2017 11:47:08 // 95011
Így van, a gáz nyomás emelkedéssel együtt nő a hőmérséklete is, ezért kell a nagyobb hűtés is. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy elég gáz van a rendszerben, mert ha koszos a hűtőd akkor ugyanúgy felmehet a nyomás, mert nem tudja lehűteni a ventilátor,szóval ez megtévesztő tud lenni.
A másik oldal pedig az , ha sok gázt töltenek, akkor pedig hiába tiszta minden, a nyomás annyira felmehet (28-30bar) , hogy a kompresszor védelme ki-be kapcsolgatja azt...
Shadin21-05-2017 11:08:32 // 95010
Érdekes, a 8V nem szokott rángatni. Csinálj egy szűkítő lemezt d9mm-es lyukkal a közepén és próbáld meg. Persze, ha még nincs benne.
WarbiRunner (Gyuri)21-05-2017 10:45:56 // 95009
:-D ilyesmi.. nekem úgy tűnt, hogy kick-downra gyorsabban reagált, csak épp értelmetlenül visszavált. Forog a motor és igazából ott már nincs akkora nyomaték.
Sport mód dettó. Országúton szoktam nyomogatni, ott jó egy-egy necces előzéshez, de egyébként egyre többször tolom ki k(r)ézi módba a kapcsolót. Az nekem úgy bejön. Gondolom amíg ki nem próbálok egy 8 gangosat :-) De mindegy, a váltóval elbírkózok, továbbra is több előnyét látom mint hátrányát, az automatát megkedveltem.
Giuntini21-05-2017 10:42:06 // 95008
Köszi. Én is így tudtam. Minél nagyobb a nyomás annál többet dolgozik a hűtőventilátor ugye? Ami azt jelenti, hogy teljesen fel van töltve a rendszer gázzal.
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2017 09:53:55 // 95007
pár héten belül kap egy olajcserét jó kis AG55-öt vagy WS-t remélem 20 lityi elég lesz az átmosással
Csabi21-05-2017 09:53:01 // 95006
Kettő. Egyes fokozat indul 16bar-nál a kettes pedig 21 bar-nál. A kettes fokozat csak nagy melegben, vagy sok gáz, vagy elkoszolódott klimahűtőnél kapcsol. Ilyenkor a klìmahűtőben a gáz hőmérséklete 70fok fölé megy, ezért kapcsol a masodik fokozat.
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2017 09:52:09 // 95005
lassú az Aisin felfogása előzés előtt már nyomod a gázt és az előzés pillanatában rálépsz akkor gyorsan reagál viszont ha csak gurulsz az előtted lévő mögött és hirtelen taposol a gázra akkor a tényleges gyorsulásig el tudod szavalni az Anyám tyúkja első versszakát ... ilyenkor nyúlok bele a füllel.... na ilyen a ZF-nél nincs meg mivel 8 gangos sokkal rugalmasabb ...
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2017 09:45:57 // 95004
nézd meg a relé tetejét ott a rajz
Giuntini21-05-2017 09:06:02 // 95003
Kérdés: 159-ben hány fokozata van a hűtőventilátornak?
Smith20-05-2017 23:10:06 // 95002
Lehet hogy hulyen fogalmaztam, de nekem elore esett, elolrol ott fityeg, latszik. Benne a buraban. Nem ott ahol a vezetekek vannak a kupak alatt, hanem elolre.
Smith20-05-2017 23:07:19 // 95001
De hol fujattal be neki? Melyik lukon? Es utana hol ugrott ki az izzo? Nincs nagy kedvem levenni a lokkost :(
SanyiJTD20-05-2017 22:38:09 // 95000
Pont azért 5perc, mert rátapadnak. Wax-ra nem tapad rá, sima vízzel is lejön a bogár.
Liquid20-05-2017 22:25:02 // 94999
kolegám járt már arra párszor T5 2.5TDI-vel, nem panaszkodott
WarbiRunner (Gyuri)20-05-2017 22:18:27 // 94998
Egy kérdés: Romániában szokott valaki járni? Megbízható a gázolaj minősége? Merjek a 159-cel menni? Jövő hónap közepén mennék pár napra.
Azurherceg20-05-2017 22:12:14 // 94997
Sziasztok! Meg tudja mondani nekem valaki, hogy az 1750 cm3 TBi Ti gyarilag milyen fektarcsaval volt szerelve? Koszi elore is!
WarbiRunner (Gyuri)20-05-2017 21:46:01 // 94996
Igen, ezt tudom, hogy öntanuló. Ha kanyargós útra érek, pár kanyar alatt felveszi a ritmust és a kanyar előtti fékezés, majd gázra lépés kombinációt felismeri, és szépen visszavált. Ügyes :-) Pár hónap használat után viszont arra jutottam, hogy ha élvezetes kanyargásra vágyok, akkor azért manuális módban fülekkel a legjobb. Az úgy nagyon király :-)
Csabi20-05-2017 21:40:44 // 94995
Ha soha többet nem akarsz EGR-t pucolni, EGR-t venni-cserélni, és beletörődsz, hogy egy környezetgyilkos nem gyári állapotú autód lesz, akkor írasd ki! (csak az EGR-t) :) Ellenkező esetben pucold ki alaposabban (teljesen szedd szét ha nem tetted), ha ez sem vezet eredményre, akkor csak a gyári Pierburg marad...
WarbiRunner (Gyuri)20-05-2017 21:36:17 // 94994
A lányaim először utaztak hosszabb távot a 159-cel. Családban marad a hülyeség úgy tűnik, most este elkezdtek győzködni, hogy a zölddel menjünk a VTT-re. :-S Persze nem azzal megyünk... de erre azért nem számítottam.
Tocke20-05-2017 21:33:56 // 94993
Figyeli, és egy idő után meg is tanulja a sofőr vezetési stílusát.
Csabi20-05-2017 21:23:30 // 94992
Persze, ha kellően szarrágó a mosó üzemeltetője, lehet még a vízlágyítás is kimarad, plusz a gagyi vegyszereknek is biztos széles a palettája....
WarbiRunner (Gyuri)20-05-2017 21:04:29 // 94991
Szerintem is figyeli, kick-down nélkül is. Ezt rég óta így érzem én is. Ha gyorsan lenyomom, kicsit hezitál, aztán visszavált. Ha lassan nyomom, akkor nem vált .
Tocke20-05-2017 19:25:55 // 94990
Srácok, tanácsot kérnék. Tegnap kipucoltam a MAP-EGR duót hátha megszünteti az 1500-as fordulaton jelentkező rángatást. A MAP piszkos volt de az EGR-en csak egy nagyon vékony koromréteget találtam. A problémát nem oldotta meg, ugrál mint egy bakkecske. Mi lehet a következő lépés, új egér vagy falazás és kiírás? Köszönöm előre is.
antonov20-05-2017 19:21:06 // 94989
Városban amúgy tényleg tud felesleges dolgokat művelni. Én azt vettem észre, mintha azt is figyelné, hogy mennyi idő alatt nyomom le a pedált. Ha gyorsan akkor visszavált egyet, ha lassan akkor van hogy nem. De lehet ez egy baromság...
WarbiRunner (Gyuri)20-05-2017 18:13:51 // 94987
Hupsz.. megtaláltam a padlógázt. :-) Idétlen egy érzés, mintha valami alá szorult volna a pedálnak. Most egy hosszú egyenesben lett gyanús, hogy mintha még menne beljebb a pedál. Pedig már írtátok, hogy van ilyen. Jól lenyomtam, és akkor padlóra döccent. Mondjuk sok érezhető dolog nem történt, már a 200-at nyaldosta a mutató. Gondoltam nehogy már, a 146-ot minden pesti úton megűztem kicsit, ezzel meg még csak békésen andalogtam. :-)
Aztán városban is kipróbáltam, de ott idegbeteg módon visszavált és forgat, aminél sokkal célravezetőbb manuálba tenni és csak egyet vissza kapcsolni.
Ez a kick down egyébként maga a 100% gázpedál állás, tehát még tényleg sose nyomtam padlót, vagy a 100% után egy gomb, ami csak a váltónak szól, hogy szélsőségeskedjen egy kicsit?
Hardy20-05-2017 17:57:13 // 94986
Én megfujattam levegővel és kijött simán. Nem kellett levenni a lököst hozza. Igazából kettő jött ki. Pedig csak egyet ejtettem bele. Nem tudom 100€ val is működne a dolog? :-)
csokagm20-05-2017 17:41:59 // 94985
Nagyon sokst számít milyen mosóba mész. Én már írtam hogy az auchanba mosom es mar az a habfürdő lehozza a bogarakat es akkor meg a valodi nagynyomású mosast el sem indítottam.
RomeoOne20-05-2017 17:14:19 // 94984
De 400ból hogy? Az kb annyira elég, hogy körbecsapjam egyszer az autót. Ha az orráról meg a visszapillantóról le akarom borotválni a bogarakat, csak az 5 perc.
SanyiJTD20-05-2017 16:25:06 // 94983
1500? :D Atya világ, 400ból mosom ha nagyon koszos :D Egy jó polír + wax nagyon sokat segít a helyzeten...
csokagm20-05-2017 15:48:12 // 94982
Ez a additonal heater a kiegészítő fűtés a motornak? Ez az összesben van? Olvastam a könyvben, hogy 20 fok alatt kapcsol elvileg.
RomeoOne20-05-2017 15:42:41 // 94981
Na, ezt be is rendelem gyorsan. Lemostam ma a kocsit 1500-ból, aztán most nem indultam el egyből, hanem hagytam száradni kicsit. A végeredmény undorító lett. A menetszél sem vitte le a vizet, a kocsi meg minden négyzetcentimétere tiszta vízkő. Amilyen kemény itt a víz, rendesen kalcium/magnézium gyárat indíthatnék a lecsapatásából. Vihetem holnap mosni megint.
SanyiJTD20-05-2017 13:33:11 // 94980
Ez a libikókás vizes szemétláda ,de szép :D
SanyiJTD20-05-2017 13:09:34 // 94979
Egyáltalán nem vészes lekapni a lököst.
Shadin20-05-2017 12:59:20 // 94978
Dácsián nincs :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster20-05-2017 12:57:14 // 94977
VTT-n csoportos kikapcsolás lesz :)
Shadin20-05-2017 12:46:36 // 94976
Hupsz. Tényleg :-)
Smith20-05-2017 12:38:22 // 94975
Sikerült bele töktelenkednem a helyzetjelző izzót a foncsor mögé. Most ott zörög elől. Nehéz mutatvány levenni a lökhárítót? Megbolondulok! :(
Smith20-05-2017 12:31:25 // 94974
De lehet.
Body / CAN Setup ott Adjustments, és a headlight washert disabledre, aztán egy proxi allignment procedure lefuttatni. Én is kikapcsoltam. Nem győzték a környékbeli benzinkutak utánrendelni a szélvédőmosót nekem.... :D

RomeoOne20-05-2017 11:54:31 // 94973
Nekem 147-nél volt ilyen. Ezèrt széthéztam a hőmérsékleti jeladó kapcsolóját. Apró szèpséghiba az volt, hogy ugysnazon a csatlakozón volt a vezető oldali tükör beállítàsa is. Így azt be kellett rakni egy fixen jó pozícióba és nem nyúlni hozzà. A digit klíma meg kb manuàlis üzemmódban ment a hőmérő jel hiànya miatt
Kazes☻20-05-2017 11:14:11 // 94972
Lehet, csak a kupakod rossz a tartályon... nem szuszog... :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.