Forum >> 159

RomeoOne10-08-2017 08:44:00 // 97849
Milyen mobilgarázst tervezel? Én is gondolkoztam rajta, de azt mondták, annak csak addig szoktak örülni, amíg jön az első nagyobb szél és ráb.ssza a fémvázat a kocsira.
RomeoOne10-08-2017 08:38:08 // 97848
Hogy a te szavaiddal éljek, nekem ilyen szuperintelligens nano-szövet ponyvám van. Az árát kicsit alábecsülöd. Bár azt is szerintem, hogy meddig tart egy kocsit lecsapatni :) 1 perc alatt még az egyik oldalán sem érek végig, az csak arra elég, hogy a kosznak mást mintát adjon :D
Nálam 5 napig ponyva alatt van a kocsi és a hétvégén veszem csak elő. Mivel rá van szabva a kocsira a ponyva, nem jut be alá semmi, de a full puha belseje miatt nem is karcolja össze. Annyi, hogy mielőtt elteszi az ember, lemossa a kocsit. Egy hét múlva teljesen tisztán veszem elő :)
De ez full kültéri ponyva, tető alá lehet, hogy elég a túra ponyva is, ami kicsit olcsóbb.
Persze a legjobb megoldás a garázs, de ha erre nincs lehetőség, és az utcán áll a kocsi, egy jó kültéri ponyvánál nincs jobb :)
Nem fossák össze a madarak, nem hullik rá minden szar a fákról, nem lesz poros. Az elhaladó autók, ha felvernek valami követ, azt megfogja. Ugyanígy a jég ellen is véd valamennyire. Vagy ha melléparkolnak és rábasszák az ajtót, azt is kivédi. Stb.
Erhard 242 (Pure Energy)10-08-2017 08:27:10 // 97847
15-20e környéke egy páraáteresztő, UV szűrős ponyva, most veszek a Spiderhez ne süsse szét a nap, aztán ősszel mobilgarázs de ott is ponyva alatt lesz
cjkacsa10-08-2017 05:51:40 // 97846
Hát igen igazad van biztos karcos lenne és ráadásul 70 et nem költök ponyvára. Akkor marad a mosás. Köszi!
multizseti10-08-2017 03:40:34 // 97845
Hali!
Gyújtásnál az öntesztet elvégzi mindkét fényszóró, nálad lehet valami van a lámpaállító motorral. Lehet diagnosztikázni, ha van MES meg lapos vagy egyszerűen kapcsold fel a lámpát és nyomd le a kocsi orrát, ha morog a lámpába a motor akkor nincs vele nagy gond, ha nem akkor nem állítódik automatikusan.
Macccy10-08-2017 00:12:58 // 97844
Ha engem kérdezel ne ponyvázd le, één legalábbis nem tenném. Az a gond, hogy a por bejut alá, a nedvesség bejut alá (ha lélegző szuperintelligens nano-szövet akkor nem) és még ha egy anya méhének puhaságával óvja is az autót, a kasznit szerintem akkor is meg fogja hajszálkarcolni. Ráadásul szerintem ezeknek az autóknak nagyon vékonyka a fényezése, hamar karcolódik.

Mennyi lehet egy szupercellás nanoponyva? 60 ezer forint? Az pontosan 600 darab százforintos, az 600 x 50-70 másodpercnyi nagynyomású tisztított víz, jó esetben viasz permettel. Ha csak két naponta csapod le róla a port, akkor is 4 éven át ragyogni fog az Alfa :)
Revitox09-08-2017 23:17:11 // 97843
Szia!
Meg van a kábel minten tuti csak itt van bibi.

Mert ugye a proxynál átállítottam h jelentkezik.

De elvileg ha jó a fordításom akkor még valami értéket kell állítani.
Talán ott ahova nem tudok bejutni?
cjkacsa09-08-2017 21:30:35 // 97842
Sziasztok!

159 kombira szeretnék valami elfogadható áru és minőségű takaró ponyvát. Tető alatt áll de két nap alatt tiszta por és délután telibe süti a nap. Nem használom napi szinten ezért gondoltam hogy letakarom. Ha valakinek van valami jó ötlete vagy tud valami jó kis ponyvát azt megköszönöm.
emGéza09-08-2017 21:27:58 // 97841
Az önindítón is megegyezik a fesz az akkuéval.
A start/stop gombot kizárnám mert kattan a relé, így marad az önindító vagy relé.
Hazáig csak kibírja, vagy 100 ezerig állja a biztosítás. Vagy betológáljuk.
emGéza09-08-2017 20:41:31 // 97840
Köszönöm! :-D
Akku 12.7 V
Testkábelt megnézem.
Amióta megbólygattam a reléket, nem volt hiba. Kop-kop-kop.
Csabi09-08-2017 20:28:04 // 97839
A vez.tengely állító motorok rendben? Az öreg TS jut eszembe, annak volt ilyen hangja amikor a vezmódosító a halálán volt...Nem tudom ez a hang mennyire hasonló nálad...de azért gondolom már többen mondták , hogy 8óra állás után olajszivattyú, ide vagy oda, nem szabadna , hogy kerregjen...az olajfilm ott van. Erről mit gondolsz, vagy a hozzáértők szerint ez lehetséges? Előbb gondolnék szelep-veztengely nem megfelelő kapcsolatra, szinkronra.
WarbiRunner (Gyuri)09-08-2017 19:51:46 // 97838
Basszus, nincs szerencséd ezzel az autóval :-(
Shadin09-08-2017 19:39:05 // 97837
Ha valaki unatkozna...

blog...
pettinke09-08-2017 19:26:37 // 97836
Testkábel, akkumulátor rendben?
GT Ɨ|ѯ09-08-2017 14:10:16 // 97835
Üdv az Uraknak, maradt 1 pár vadiúj fékcső / első / ára alatt eladó
nagy brembo-hoz rövid, normál fékeshez ok.

emGéza09-08-2017 13:36:22 // 97834
Az van, hogy nem múlt el az indítási próbléma.
Nyomom a startgombot és csak kattog. Szerncsére csak ritkán rossz.
(1,5 hete kezdte... 1000 km , kb 50 indítás és 5x volt hiba)
Most átcserélgettem a reléket...lehet az önindító adja meg magát ?
Valaki találkozott már ilyen hibával ?
Macccy08-08-2017 23:28:04 // 97833
A hátránya annak, ha az ember steril irodában dolgozik és azt feltételezi, hogy egy ilyen csavar két ujjal eltekerhető, hogy amikor precízen felmértem a magasságot a falra, rájövök, hogy nincs hozzá villáskulcs, hogyaffaa.... DE az már biztos, hogy magasra, vagyis eléggé vízszintesen világítanak és szerintem van még egy bibi: a jobb oldali fényszórót nem billenti le-fel a motor, amikor gyújtásra rakom. Volt e már ilyen és mi lészen?
A Blog -ba belekerestem, de a sok utólagos xenon történet között sajnos elvesztem.
Revitox08-08-2017 22:28:11 // 97832
Nagyon köszönöm a sok segítséget.
Piritu - 1.000.00008-08-2017 22:11:33 // 97831
Itt meg tudod nézni,hogy mihez mi kell. A pirosakat nem viszi a free.
Revitox08-08-2017 22:05:49 // 97830
Flaaancoooos..... :) Azt hittem ez jó ide is. Ebben gondolkodtam mert van egy opel vivarom is és az már kissé kehet. :D Viszont ezzel sok mindent meg tudtam annál csinálni..
Milyen kábel a befutó, mert akkor holnap olyat veszek. Persze amit nem kell átbarkácsolni.
Az én műveletemhez elég a demo, vagy vegyem meg azt az 50EUsat?
Piritu - 1.000.00008-08-2017 22:00:34 // 97829
Sima kábel kell hozzá, nem ilyen flancos :-)
A Proxy rendezés egy külön menüpont a MES-ben. Elindítva a buszrendszerre csatlakoztatott készülékeket fűzi fel a rendszerre. Kiosztja az címeket.
Revitox08-08-2017 21:42:56 // 97828
Igen olvasgattam de sajna a delpi-vel nem tűnik kompatibilisnek nem látja a program. Már gondolkodtam h megveszem azt az 50€ verziót hátha. Vagy veszek egy kábelt.
Viszont a proxyról nem nagyon találtam semmi kézenfoghatókat.
Már lecseréltem a tükröket de a behajtás nem müxik. Minden más igen.
AdamV608-08-2017 21:17:56 // 97827
Sziasztok!

Keressetek bizalommal,ha érdekel valakit!

Üdv.

Ádám

1.9 Diesel
Automata
137 ezer km
Vezetett szervízkönyv
Sérülésmentes

Piritu - 1.000.00008-08-2017 20:59:03 // 97826
ezért kell a multiecuscan :-)
Nekünk találták ki és működik. Ráadásul nem drága, a tesztverzió meg letölthető az oldaláról.
Revitox08-08-2017 18:16:05 // 97825
Igen ezt legtöbb helyen olvastam.
Nekem delphi ds150e van de az istenért nem tudom megcsinálni h a program lássa.
Piritu - 1.000.00008-08-2017 18:11:58 // 97824
Mint mindent az Alfaknal: multiecuscan
Revitox08-08-2017 17:57:14 // 97823
Azt milyen progival tudom megoldani? Van rá vmi tipped?
RomeoOne08-08-2017 17:46:29 // 97822
Proxy rendezés?
Revitox08-08-2017 17:29:28 // 97821
Helló!
Kérdés. Hogy tudom feltanítani a kocsit az elektromos tükrök behajtására?
U1602 hibát dobál a gép
Macccy08-08-2017 15:46:42 // 97820
Én is így gondoltam, olvastam, világos a téma. EGR legkésőbb jövőhéten ki szeretném iktatni, akkor ez már tulajdonképpen Manky Business. Beszélek vele, köszi az infókat!
WarbiRunner (Gyuri)08-08-2017 13:51:19 // 97819
Az egr kikapcsolása is táblák módosítását jelenti a programban. Ez azért kell, hogy ha lefalazod, ne dobjon hibát az ECU. Illetve ha nem falazod le, akkor se nyitogasson sehova.
Azt kell tudni, hogy az EGR lassítja az üzemanyag begyulladását. Amikor kipufigógáz van visszavezetve, lassabban gyullad be az üzemanyag és tovább tart az égés. A csúcsnyomás ugyanekkor csökken.
Az ECU programozásakor ezt figyelembe veszik, vagyis olyan állapotokban, amikor az EGR nyit (vagy nyitnia kellene) kicsit korábban kezdi meg a befecskendezést az injektor.

Na most ha lefalazzuk az EGR-t, nem jut vissza az égést lassító kipufogógáz. Az öngyulladás hamarabb bekövetkezik, vagyis túl korai lesz a befecskendezés. Ez keményebb motorhangot simán eredményezhet. Plusz azt is eredményezheti, hogy a fogyasztás bizonyos üzemállapotokban romlik (holott elvileg javulnia kellene).

Ahogy megfigyeltem, autópályás üzemben 2200 fölötti fordulaton lényegesen javul a fogyasztás, 2000 körül és alatt, nem tempomat, hanem normál országúti vezetés üzemben pedig romlik. Ez pontosan emiatt van. Részterhelésen, kisebb gyorsításokkor az EGR normál esetben nyit, vagyis falazott egr-nél korai lesz a befecskendezés. Ezt nem kis meló kikorrigálni egyébként. Legalábbis nekem sok idő.
A 146-nál anno megcsináltam, az pörgős, benzines karakterű kis dög lett a végére álom fogyasztással :-)
Shadin08-08-2017 12:49:21 // 97818
Nem tudom :-(
Sony NEX fényképezőről magától pergett le, kis dörzsölés gyorsította :-)
sty08-08-2017 12:47:08 // 97817
Thx. Nincs tipped hogy a maradékot mivel szedjem le ?
Shadin08-08-2017 12:40:58 // 97816
Valami alkohollal ami nem esz meg mást, de nem tudom milyennel...
De az is lehet, hogy jelentősen elhalványul a folt a fóliával.
Ha ebbe az irányba mész, többet vegyél egynél. :-D
Csak magamból kiindulva.
sty08-08-2017 12:37:05 // 97814
De gondolom előtte valamivel le kellene szedni a maradékot?
Shadin08-08-2017 12:32:46 // 97812
Mobiltelefonon apróbb hibákat el tud tüntetni egy jó kis "ragacsos" hátoldalú fólia...
sty08-08-2017 12:24:56 // 97811
Nem tudom a 3.tulaj vagyok,gondolom akkor ezzel igy nem lehet mit kezdeni?
Shadin08-08-2017 12:19:59 // 97810
Mintha lemosták volna róla a (tükröződésgátló?) bevonatot.
sty08-08-2017 11:42:51 // 97809
Még a szürke ,2006-os gyártású az autó. Olyan a széle mintha piszkos lenne de nem az,bekapcsolt kijelzőnél semmit nem látni belőle
Shadin08-08-2017 10:01:42 // 97808
Manky nálam átírta az EGR táblát, attól szűnt meg kb. a rángatás 90%-a. Ebből kiindulva át is lehet programozni.
Revitox08-08-2017 07:40:42 // 97807
Lehet kezd beszarni a kijelzőzd. De ez csak tipp.
Melyik van rajta a a szürke vagy az újjabb kék szoftver?
Mikor kikapcsolod h tűnik el a kép? Egyszerre vagy mint a régi csöves képernyős tv-nél kintről befele?
Macccy07-08-2017 22:48:24 // 97806
Szép estét és Buona sera mindenkinek!

Na, ha már a mai nap így szóba került a sok offolni való (dpf, egr meg a cuki nevű csappantyúk) nálam azt sakkoztuk Shadinnal, hogy az EGR b*ziskodik és padlózós gyorsításnál már 3X tiltott be valószínűleg őmiatta a számítógép. Volt is értelmetlen feltöltés + egr pozíció error azt hiszem legutóbb. A gondolat persze az off, de most éjszakásban dolgozok, ilyenkor zseniális ötleteim vannak (na meg időm), ezért olvasgattam kicsikét. Az EGR lefalazása után gondolom valamit írni is kell, vagy állítani, hogy a számítógép ne hiányolja, ugye? Ez a módosítás ez miből áll? EGR tábla? WarbiRunner Gyuri írta is, hogy illene az üzemanyag töltögetést ilyenkor korrigálni. EGR kioffolás után tapasztalt már valaki olyat, hogy "kopogós égés" az egr aktív időszakokban, mint amilyen pl. az alapjárat? Az offos A4-em csörgött kopogott kicsit mindig, de egy ilyen JTDm hogyan reagál erre?
sty07-08-2017 21:52:22 // 97805
A gyári navis fejnél mitől lehet hogy körben a kijelző szélénél kb 1 cm szabálytalan csíkban sötétebb a kijelző mint máshol,ezt főleg kikapcsolt állapotban látni?
Liquid07-08-2017 21:37:41 // 97804
Az alap futómű is teljesen jó, sportos, durván lehet vele kanyarodni. Nagyságrendekkel strapabíróbb mint az elődei voltak.
200e km van a gépemben lassan csereérettek az alsó lengőkarok, szóval bírja :)
A TI-k sport futóművesek (-2cm), a többi dologban nem tudom pontosan mi a különbség
Valóban nem könnyű, egy 2.4 alapból is közel 1700kg, automata vagy Q4 még több.
A fészlift után könnyítettek, az enyém így 1645kg.
200 ló már megfelelő hozzá, főleg ha kicsit meg van optimalizálva, mert a gyári programmal nem sportautó, persze azért szedi a lábát.
Olajat bő 15.000 vezérlést 80e körül.
Giuntini07-08-2017 20:16:56 // 97803
A motorolajat 15 ezrenként kell cserélni. A futómű nagyon stabil, TI felszereltségnél ültetett, és nagyobb felnik vannak rajta. A 200 lóerő elég, bár az SW 1700 kilogramm. A vezérlést illik 80 ezrenként cserélni.
Leewyke07-08-2017 16:54:10 // 97802
Szia!

Köszönöm a tanácsokat.

A hirdető szerint a turbó már garanciálisan javítva volt, illetve a váltóba is cserélve lett az olaj.

A 159-es milyen futóművel szerelt? Sportosabb, vagy inkább comfortosabb, esetleg felszereltség függő?

Azt olvastam, hogy nem könnyű az autó, a 200 le dinamikusan mozgatja? Hosszútávra lenne, napi 120km autopályázáshoz.

Hány km-ként javasolt olajatcserélni, mi a gyári előírás? És a vezérlést?

Köszönettel,
Livi
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2017 16:29:35 // 97801
Megközelítés kérdése. :-) Ezzel a programmal ezt az EGR rendszert nem szabadott volna kiadni.
csokagm07-08-2017 16:28:05 // 97800
Mintha valahol olvastam volna róla, hogy ez valami búcsúkiadás volt. Igazából semmi különleges, csak annyi, hogy a distinctive felszereltséghez hozzá csaptak még néhány extrát és jelentős kedvezménnyel adták.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.