Forum >> 159

WarbiRunner (Gyuri)14-08-2017 17:03:54 // 97949
Ahogy én látom, volt az európai iparnak egy fénykora, amikor tényleg jó és jó minőségű termékeket készítettek. Németország és Észak-Olaszország komoly ipari kultúrával rendelkezik. De Európa többi országában, itthon is vannak iparágak, ahol komoly tudás és tapasztalat... volt. Most azon igyekszik a globalizálódó világ, hogy szabaduljunk már meg végre a régi, még működő, minőségi dolgainktól és szokjuk már végre meg a hulladék minőséget. Igaz ez az autókra és minden más használati tárgyra is. Eldobható vackokat, átgondolatlan félkész termékeket látok mindenhol. Nem cél a tartósság, nem cél az igazi minőségi színvonal, a biznisznek pörögni kell. A vásárlónak meg elég a sok csilli-villi csicsa, meg a tapi képernyő, mert attól aztán feltétlenül minden jó..
Termeljük a szemetet.
Ha a környezetvédelem számítana, akkor azt támogatnák, ha valaki minőségi használt termékeket vesz, használt autót tart fenn, régi épületet újít fel stb. És a gyárakat sem EU normákra, hanem egyszerű, hosszú távon fenntartható, esetleg felújítható, újrahasznosítható temékekre ösztönöznék. Én ebben inkább hiszek, mint abban ami most megy.
Zsolt15514-08-2017 16:32:07 // 97948
Én is kipróbálnám, nem arról van szó. :-))
RomeoOne14-08-2017 16:18:29 // 97947
Ha lenne annyi pénzem, inkább Giulia QV-t vennék, de azért látom azt, hogy lehetne mókázni egy Tesla S P100D-vel is. Ha már csak azt nézzük, hogy milyen alacsonyan van a súlypontja a padlóban lévő akksik miatt... Nem fog megbillenni kanyarban :)
Zsolt15514-08-2017 16:02:50 // 97946
"... Villanyautó lesz, mert üzleti érdek kidobatni velünk a régit, gyötörni a lelkiismeretünket vele, hogy aztán jó fogyasztóként beálljunk a sorba az új villanydodzsemekért. És elhisszük. ..."
Igen, mert azért sokkolják (pl.dízelüzemű autókkal) az embereket, hogy folyamatosan költsék a pénzüket.

Az Euro normákkal is csak az a "baj", hogy mire kiforrná magát valamelyik kategória a napi használat során is, addigra már legalább eggyel előrébb jár az előírás. Így nagyon szoftveres csalások okain sem érdemes annyira csodálkozni.

Ha valóban fontos lenne a környezetvédelem, akkor például nem a "villanykamionokon" kellene gondolkozni, hanem a kombinált árufuvarozás során (RO-LA) vasútra rakni az áruk döntő többségét és úgy szállítani. Arra kevesebb fejlesztési pénzt kellene költeni, mert az már lényegében megvan. Főleg úgy, hogy a vasúti közlekedésben a villamosvontatás a legelterjedtebb.
De ugye az útdíjakból nem kevés pénz jön be a költségvetésekbe, amiről persze nem akar senki lemondani.
Másik, hogy ilyenkor annyira nem "alergiásak" az EU-ban a gyerekmunkára.
RomeoOne14-08-2017 15:27:03 // 97945
Ami valószínűleg fontláb. Az kb. 515 Nm. De ha összehasonlítod a kb. ugyanakkora teljesítményű Ferrari F12-ével, akkor azért látszik, hogy miért nyerik a hagyományos sportautók a 400 feletti távot: link
antonov14-08-2017 15:15:59 // 97944
Nem húz annyira... 380-nál ér véget a görbe. : )
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2017 14:59:48 // 97943
persze mivel a fölött eléggé szopja az akkut ...nyugger autó :DDD
Liquid14-08-2017 14:58:21 // 97942
érdekes módon eddig az összes Tesla amit láttam az autópályán 100-zal poroszkált
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2017 14:52:30 // 97941
klímával ebben a melegben előzésekkel vissza felé szfváron megállna, mint a szög a matíz is megy 150-nel csak nem 180km-et ha nem 500-at :DDDD na ez a vicc...
RomeoOne14-08-2017 14:51:45 // 97940
Ha jól tudom, ezekben nincs sebváltó, gyakorlatilag egysebességesek. Ebből a nyomatékgörbéből tehát következik, hogy nagyobb sebességnél miért nem húz annyira, mint az elején. Lehet, hogy mondjuk 2 vagy 3 fokozattal lehetne ezen optimalizálni. Bár ez hétköznapi felhasználását nem segítené, cserébe jó drága lenne :D
Liquid14-08-2017 14:42:17 // 97939
http://totalcar.hu/egester/2017/06/15/egester_258/
kb. 50 percnél van
Na jó nyilván féldöglötten is alkalmas közlekedésre, de nagyot gyorsulni csak 400-on tud, és nagyon nem a végtelenségig.
RomeoOne14-08-2017 14:40:14 // 97938
Nem hallottam, de ha van linked, kíváncsi vagyok.
RomeoOne14-08-2017 14:39:15 // 97937
Nagyon ne vegyél rá mérget. 165 km/h-s átlag mellett elmegy több, mint 180 km-t. Ha csak nem Újpestről indul a menet, akkor a Teslás már Fehérvárnál a szembe sávból integetne a Matiznak :D
Liquid14-08-2017 14:36:52 // 97936
Hallottad az Égésteret? Csak 400m-en király, 1600-on már nem annyira.
Viszont ha mégegyszer megküldöd ott már elfogy.
Tehát pár menet után már az 1.4TS is leverné :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2017 14:26:50 // 97935
én inkább lenyomnék vele egy BP-Siófok versenyt oda-vissza akár matizzal is ott hagyom a fos Teslat :DDDDDD
RomeoOne14-08-2017 14:20:45 // 97934
A BMW i3 az b.zis, a Tesla S viszont más liga. Jót lehetne vele szórakozni KUL-on, állva hagyna mindenkit :D Ott végig rendelkezésre áll az a brutál nyomaték, nem fordulatszám függő. Nem hiába villany a tehervonatokban sem :D
Liquid14-08-2017 14:19:21 // 97933
na ebben is egyetértünk :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2017 14:10:09 // 97932
egy Stelvio nem rossz első autónak a Teslat meghagyom a bziknak :DDDD
Dömpi (il dottore)14-08-2017 14:09:00 // 97931
Helyreállt a rend, meg sem látszik a javítás😁
RomeoOne14-08-2017 14:01:02 // 97930
Jó az második autónak. Amúgy egy Tesla S még első autónak sem rossz, ha nem a horvát tengerpartra akar menni vele az ember.
Erhard 242 (Pure Energy)14-08-2017 13:41:40 // 97929
már aki elhiszi :))) ezzel a technológiával én nem hiszek benne... vicc az egész
Zolibácsi14-08-2017 12:48:53 // 97928
Igazabol Ő csak 600 km-t ment vele. Nagykata 2x, Eger, Recsk aztan haza. Szoval a masik 400-at én tettem bele varosban.... Ezt talan meg szepiti a tortenetet. :)
WarbiRunner (Gyuri)14-08-2017 12:16:16 // 97927
Nem az áramtermeléssel van gond. Az akksikkal. Például... Ennyit a villanyautózásról és a fényes szép bárányfelhős jövőről. Villanyautó lesz, mert üzleti érdek kidobatni velünk a régit, gyötörni a lelkiismeretünket vele, hogy aztán jó fogyasztóként beálljunk a sorba az új villanydodzsemekért. És elhisszük.
RomeoOne14-08-2017 12:08:46 // 97926
Igen, szomorú tény, hogy annak idején a politikai játszmák miatt tönkretettek egy szakmailag indokolt beruházást. Bár a szlovákok így is megépítették a saját részüket, elterelték maguknak a Dunát. Így most akkor adnak vizet, amikor ők akarnak, ha így tartja úri kedvük megindítják a hullámot, ha úgy, akkor elzárják és nincs beleszólásunk. Az áramból is ők kaszálnak amit ott termelnek. Ha a nagymarosi vízlépcső is megépül, akkor ki lett volna egyensúlyozva a dolog, akkor együtt irányítunk és közös az áramtermelés haszna is. Persze mi felrúgtuk a megállapodást és még mi mentünk hőbörögni a nemzetközi bíróságra, ahol úgy kiröhögtek, mint annak a rendje. "Felrúgtátok a szerződést, és még ti vagytok felháborodva? Na húzzatok innen a p.csába" Az osztrákoknak is fizethettünk egy nagy rakás pénzt, amiért elmaradt a munka, amire szerződésük volt. Leültetném jó időre azokat, akik ennek politikai felelősei voltak. Bár nem csoda, ha nem várható változás, mert azok vannak hatalomban, akik ezt akkor elintézték.
Liquid14-08-2017 11:58:14 // 97925
a Dunára már megpróbáltak duzzasztót építeni, nem jött össze :)
RomeoOne14-08-2017 11:56:54 // 97924
Paks2 CO2 mentes, meg építeni kéne a Dunára néhány duzzasztót, párszáz megawatt villany azokból is kijönne. Egy SZET kéne még Magyarországra és akkor már tényleg egész zöld lenne az a villanyautózás. Éjszaka sem lenne gond az áramtermeléssel :)
yani🍀14-08-2017 11:51:47 // 97923
Én sem tartom autónak. Én elhiszem, hogy műszakilag rendben van, de ilyen formatervet nem engednék forgalomba hozni. Alapvetően a hibrid filozófiájával sem értek egyet.
Volt néhány éve egy teszt Top gear-ben, ahol egy zárt pályán hasonlították össze egy M3-al a fogyasztást. A Prius ment elől, utána az M3. Előzni nem lehetett , így az jött ki, hogy a Prius vagy 3 literrel többet evett. Ha már villany, akkor inkább valami tisztán elektromos. Mondjuk ezzel meg az a baj, hogy azt az áramot is meg kell valahol termelni, így nem az utcán füstölik el, hanem máshol, de nagyobb mennyiségben. A hálózat pedig biztosan nem bírná, ha este otthon tankolna mindenki. Az akkuk megsemmisítése pedig jóval károsabb a környezetre, mint a belsőégésű motorok működése, csak ezt már nem hangoztatják a zöld agyúak.
Liquid14-08-2017 10:55:44 // 97922
úgy-úgy :)
RomeoOne14-08-2017 10:43:11 // 97921
És hova furikázgat nélküled az asszony, hogy egy ezrest belevág egy hétvége alatt? :D
Smith14-08-2017 10:42:47 // 97920
Alfát Toyotára? Húúú az kemény.
A szemedet biztos nem fogod legeltetni rajta... Örülsz majd, ha nem látod :)

(magánvélemény, ha valakinek mégis tetszik, lelke rajta, de az a prius, az broááááf :) )
RomeoOne14-08-2017 10:42:30 // 97919
Akkor nem a 2.4 fogyaszt sokat, csak mindenkinek ólomlába van itt :D
Zolibácsi14-08-2017 09:31:07 // 97918
Parom elvitte hetvegere a kocsimat... 2.4 jtd
Hardy14-08-2017 08:45:30 // 97917
Hála ég nekem végre a garázs probléma megoldódott. A lakástól 50 méterre.
Angelo Bianco14-08-2017 08:30:41 // 97916
Ok. Köszönöm. Megpróbálom ezt a variációt!
Liquid13-08-2017 21:55:33 // 97915
A belvárosba semmi se való :) Jobban mondva attól függ merre és mennyit mozogsz onnan kiindulva. Az tény hogy dízel nem annyira jó rövid városi utakra, de azért a Priust még átgondolnám a helyedben. Előbb vennék egy bármely sima szívó benzinest mint egy bégető Toyotát...
Ettől eltekintve szomorú vagyok, hogy Alfátlan leszel és sok szerencsét az utódhoz!
KollerT13-08-2017 20:59:24 // 97914


Sziasztok, Eladó lett szeretett Alfám, mert a belvárosba költöztem.

Eladő lesz szeretett Alfám.
2008/08 (Faceliftes műszerfal.)
181000km, szervízkönyvvel, 10-15e km-enkénti olajcserével
Frissen cserélve az olaj, szűrők, VEZÉRLÉS, termosztát, vízpumpa.
Egy évig biztosan költségmentes.

Különleges extra:
Full ledes belső tér,
Gyönyörű, szinte patika bőrbelső (3 havonta ápolva)
Külön riasztórendszer GSM pagerrel (ebben SIM kártyát kell cserélni, ha SMS-sel le akarod állítani/behallgatni az autóba!)
Sötétített üvegek,
DPF/EGR/szívósor/klíma probléma elhárítva, egyedül ami még előjöhet, az a hátső ablakemelő, több problémáról én nem tudok a típussal kapcsolatban.
Nem füstöl, nem dob hibakódokat (Semmilyet, ami ritka)

Ár: A héten 1,7M (Ti felnivel 1,85M KÜLÖN NEM ELADÓ, mert szerintem kötelező tartozék ehhez az autóhoz)
(Nem adnám el, de a belvárosba sajnos hybrid való, fehér Prius 3-ra ráfizetek!)

tamaskoller90@gmail.com email címen tudtok írni, ha valakit érdekel, vagy itt ebben a csoportban:

https://www.facebook.com/groups/Alfaromeohungary/?multi_permalinks=1110940292371584¬if_t=like¬if_id=1502649927857650
Hardy13-08-2017 19:26:12 // 97913
Én a csomagtartó biztosíték táblából vinnék. Ott van állandó meg kapcsolt is. Beraksz egy biztosítékot az üres helyre és onnan viszed. Így nem terhelsz túl semmi rendszert. Így csináltam a csomagtér nyitást is utólag.
Shadin13-08-2017 18:23:08 // 97912
Ahogy Zselé írta korábban, húzz be máshonnan zsinórt, pl. a rádiótól, de a kézifék mellett is van egy csati villannyal, nekem onnan volt valami kötve a navi felé.
WarbiRunner (Gyuri)13-08-2017 17:51:48 // 97911
Az enyém is simán megeszik annyit dízel létére. :-)

Viszont ma először gyorsultam, lámpától. Életem első gyorsulása, ami teljesen izgalommentesen zajlott le. :-) Utólag is csak csóváltam a fejem, hogy ááá, nem hiszem...

Belém kötött egy 2005 körüli 350 CLS. Besoroltam elé, ami nem tetszett neki, úgyhogy beállt mellém a következő piros lámpához balról a surranó sávba (én a belsőben). Ahogy a kis zöld jobbra kihúnyt, katt D-be, enyhe fék, hogy érezzem mikor kezd kúszni. Az időzítés nagyon perfekt lett, zöldre már nyomtam is, mondom nézzük mi történik. :-)
És igazából csak mint egy néző, végignéztem, ahogy nem bír velem a Merci. Nyomta, nyomta, és igazából az orra centiről centire hátrébb volt. De mondjuk azt, hogy fej fej mellett, kicsi volt a különbség. Aztán mielőtt a járdasziget útban lett volna neki, nagy fék, be mögém.
Vicces élmény volt. A 146-tal egy ilyen (nem CLS ellen :-)) gyorsulás tiszta adrenalin fröccs volt, figyeltem, ráfeszültem, gépészkedtem. Most meg Kingának a történések közben mutogattam oldalra, hogy "nézd már, ez nem fog összejönni neki ".
Aztán hagytam menni, hogy el tudjam olvasni a hátulján a feliratot. Hát bazz 350 volt.

Elképesztő, hogy mennyire nem lehet érezni ebben az autóban, hogy mit tud. Valahogy sosem érzem 240 lónak, aztán tessék. Ezt konkrétan nem gondoltam volna...
Dzsozy13-08-2017 14:44:09 // 97910
Aha. Szóval akkor nem a befújt levegő, hanem az utastérben lévő levegő hőmérséklete a mérvadó. Jah. Köszke!
Piritu - 1.000.00013-08-2017 14:40:41 // 97909
A szivargyújtótól is lehet vinni villanyt.
Smith13-08-2017 14:38:04 // 97908
Nekem is kellene valami fain nafta forrás az utastéren belül :)
Piritu - 1.000.00013-08-2017 14:36:59 // 97907
23-24-25 fokot sosem fog fújni.
Ha a beállítottnál az utastérben hidegebb van, akkor fűt, ha melegebb, akkor hűt. Az eredmény lesz a beállított érték.
Dzsozy13-08-2017 12:15:35 // 97906
Üdv Urak!
Klímával kapcsolatos kérdés. Vagy hideget fúj, vagy ha magasabb hőfokra tekerem, akkor meg meleget. Szóval nem tudom állítani, hogy 23-24-26 C fokot fújjon. Előtét ellenállás? Korábban kb 1 éve volt P1481 hibaüzi, ami törölve lett, nem is jött elő azóta. Jah a klímát se ártana asszem tölteni.
Angelo Bianco13-08-2017 11:22:20 // 97905
???
Nem tud senki segíteni ebben a témában?!
yani🍀12-08-2017 19:57:32 // 97904
Kit érdekel, ha odalépek mindig vigyorgok, ezért gyakran odalépek. 😀
Shadin12-08-2017 19:42:07 // 97903
Az enyém kicsit többet eszik mint kéne, de a sprintmonitor szerinti átlagot hozza...
maseRomeo12-08-2017 18:16:07 // 97902
Köszönöm mind2 választ, akkor az én (mármint a gépem) 9 liter körüli átlagfogyasztásom elfogadhatónak tűnik, 2 felnőtt egy gyerek és cumók nyaraláshoz...
Shadin12-08-2017 13:51:45 // 97901
Klímával 11 anélkül kicsivel 10 alatt
Liquid12-08-2017 13:44:49 // 97900
Igen Ő az, a krokira tegyél valami jó kemény fa darabot.
Apósom esztergáltatott hozzá egy közdarabot, amire ragasztottam egy autógumiból kivágott korongot. Úgy lett király :)
Valahol fotóm is van róla, csak nem találom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.