Ne haragudj, de nagyon kevered a dolgokat, és olyan dolgokat mondasz vagy a szerelőd,aminek sok köze nincs a valósághoz.
Először is a 105%az normális eltömődöttség a nem frissített szoftvereknél, ekkor kezd majd regenerálni , ha a feltételek adottak...
A komp ilyet nem ír ki, hogy 3x regenerált egy távon, az utolsó 5átlagát, vagy a legutóbbi regen óta megtett kilométert.
Az hogy most 65%-on áll az pont annyit jelent, mint pl félig van a tankod...tehát semmit...ha eléri párszáz km múlva a 100%körüli értéket megint regenerálni fog...
Az olajhoz az eltömödöttséget nézni, olyan mint a naplementéhez a fidesz támogatottságát nézni, szóval ezt inkább engedd el..
A direkt regenerálás pontosan 6percig tart 3500-as fordulaton, és nem kell utána olajat cserélni...
Végül ahogy írod, kellett egy hosszabb távot menned az autóval és rendbe jött, a szerelőd meg annyit tudott kiolvasni hogy 105%-on van a DPF....Hibakód? Szóval akkor mi van a DPF-el, most is benne van és használod gond nélkül...
Forum >> 159
Csabi07-08-2017 12:49:39 // 97765
RomeoOne07-08-2017 12:38:30 // 97764
De mi köze van az olajnak a DPF-hez? És miért kéne olajcsere egy kényszerregen után?
Revitox07-08-2017 12:28:26 // 97763
Nekem volt gondom a dpf-el. Olaj és minde szűrő csere után. Ki lett ütve a szervíz 0ra. Kb 2km után szervíz üzembe állt. Visszamentem a szerelőhöz és hibaként kidobta h a dpf full azaz 105% eltömödötség. Kiütötte és pont szegedre mentem és mondta h haktsam meg pöppet. Szeged oda-vissza 3e fordulat felett utazva a comp mutatta olvasáskor h 3x regenerált. Most 65% a tömődés. Szépen megy a vas.
Az oka az volt h a régi olajat nézte a rendszer ahony belement az új és ezt jeleztük a rendszernek a komfig egyből jelezte h az új olajhoz képest az eltömődés nagyon nem jó.
A direjt regenerálást nem ajálja mert kb 20p-ig pörgeti kb 3500 4000 között és utána újból olajcsere kell.
De Bp-n van egy csapat akik fizikailag tisztítják úgy olvastam 20e a tisztítás 15e a munkadíj amibe kompjuter vizsgálat is van. 1 nap alatt kész. De viheted csak a dpfet is akkor is csak 20 pénz.
Az oka az volt h a régi olajat nézte a rendszer ahony belement az új és ezt jeleztük a rendszernek a komfig egyből jelezte h az új olajhoz képest az eltömődés nagyon nem jó.
A direjt regenerálást nem ajálja mert kb 20p-ig pörgeti kb 3500 4000 között és utána újból olajcsere kell.
De Bp-n van egy csapat akik fizikailag tisztítják úgy olvastam 20e a tisztítás 15e a munkadíj amibe kompjuter vizsgálat is van. 1 nap alatt kész. De viheted csak a dpfet is akkor is csak 20 pénz.
RomeoOne07-08-2017 11:15:33 // 97762
Az enyém betöltötte a 228 ezret a hétvégén (így bő 5 és fél éves korára), de szerintem sosem volt rajta lengőkar cserélve. Nem is érzem problémásnak még a futóművet. Csöri is látta már alulról néhányszor, ő sem említette, hogy szarnak látná.
WarbiRunner (Gyuri)07-08-2017 11:03:07 // 97761
Nem lehet, hogy a futott km választja meg a dolgot? A DPF-nek van egy élettartama, nem örök alkatrész. A 200e-t elfutó DPF problémás, míg a 200e-t kibíró lengőkar az fasza tartós.
Egyébként az EGR sem problémás úgy önmagában. Szerintem az autó programja okozza a gondot.
Egyébként az EGR sem problémás úgy önmagában. Szerintem az autó programja okozza a gondot.
Csabi07-08-2017 10:57:30 // 97760
😂😂😂
RomeoOne07-08-2017 10:56:23 // 97759
Csináljatok egy doodle-t a kérdésről :)
Erhard 242 (Pure Energy)07-08-2017 10:37:04 // 97758
a többség dpf nélkül fut inkább :)))))))))
Csabi07-08-2017 10:23:51 // 97757
Megtettem néhányszor. A többség 59 a problémás DPF-el fut :)
Erhard 242 (Pure Energy)07-08-2017 10:15:49 // 97756
már ittam...iszom még egy duplát :DDDD
Liquid07-08-2017 10:13:19 // 97755
gyorsan igyál egy kávét :) Én is azt teszem
Erhard 242 (Pure Energy)07-08-2017 10:12:20 // 97754
hétfő van :DDD plusz szabi után.... áhhhh
Erhard 242 (Pure Energy)07-08-2017 10:11:34 // 97753
kicsit olvasgass vissza mondjuk 2009- 2010-re tudom az emlékek megszépülnek :)))
Vagy beszélgess el akár Csörivel mennyi is az annyi talán nem hazudik :P
Vagy beszélgess el akár Csörivel mennyi is az annyi talán nem hazudik :P
Liquid07-08-2017 10:09:22 // 97752
olvasd el mégegyszer :) pont azokat írtam, ahol volt gond
Erhard 242 (Pure Energy)07-08-2017 10:02:25 // 97751
nekem dehogy nem volt nem poénból lett kiszedve...
Shadin07-08-2017 08:52:10 // 97750
Nem gondolom hogy nem lehet műanyag szilentek nélkül élni...
Valamit beleterveztek a gyárban:
Gyári...
amit konkrétan kinyír:
PowerFlex...
Valamit beleterveztek a gyárban:
Gyári...
amit konkrétan kinyír:
PowerFlex...
Mattyancs07-08-2017 08:21:56 // 97749
Üdv. Navi programot tud valaki adni? Sos szuksegem lenne rá. Köszönöm.
Csabi07-08-2017 08:14:23 // 97748
És chip nélkül mennyire füstölt? Gondolom semennyire...
Nekem 6x lett átírva a program, remap kísérletezés miatt....Amikor elfogadható volt a teljesítmény többlet, akkor vagy hullámzott a gyorsulás, vagy DPF-en keresztül láttam a füstöt(új injektorokkal), vagy mindkettő...Nagyon kevés +Le-nél volt jó, de úgy voltam vele,hogy ezért meg nem fizetek x-ezret...Maradt a gyári füstmentes élvezet...
Nekem 6x lett átírva a program, remap kísérletezés miatt....Amikor elfogadható volt a teljesítmény többlet, akkor vagy hullámzott a gyorsulás, vagy DPF-en keresztül láttam a füstöt(új injektorokkal), vagy mindkettő...Nagyon kevés +Le-nél volt jó, de úgy voltam vele,hogy ezért meg nem fizetek x-ezret...Maradt a gyári füstmentes élvezet...
Zolibácsi07-08-2017 07:58:37 // 97747
nekem is egy gyengébb manky program van rajta, de csak 3000nél tolja a füstöt mert itt kap több üzemanyagot és turbómmal is van valami, valószínüleg geometria nem úgy működik ahogy kellene és nem nyit eléggé. EGR DPF nekem off
Dpf-el sosem volt füst
egyébként nem tud valaki garrett turbót nem arany áron?
gtb2056 vagy 2060
Dpf-el sosem volt füst
egyébként nem tud valaki garrett turbót nem arany áron?
gtb2056 vagy 2060
Csabi07-08-2017 07:57:47 // 97746
Ha jól emlékszem Norby-nak és Monsternek sem konkrétan a DPF-el volt problémája. Az viszont tény, hogy pont az EGR-DPF kiírása kendőz el sok hibát, tehát javul meg az autó. Rengeteg példát lehet sorolni a nyomásérzékelő, annak csöve , hőmérséklet érzékelő, EGR(!), stb hibáknál ha kiírod ezeket, máris nem hiba...
Az injektorokat pedig nem véletlen írom,mert igen, kicseréltem mind az ötöt, de mint később kiderült feleslegesen, mert a nehézkes indulás, füst kíséretében problémát nem oldotta meg...Szebben járt a motor tőlük, de pont kibírtak volna még párszázezer km-t...
Ezért is írtam, hogy sokan ezért cseréltetik, de sajnos (ez miatt)feleslegesen ....Aki nem hiszi, az majd 300e elköltése után fogja elhinni :)
Majdnem 7évet használtam a 2,4-et 150k km alatt soha nem volt DPF hibára utaló jel, és hibakód sem, szépen regenerált ahogy kellett...És még 2006os első szériás volt... Emil 2,4e is 2007-es semmi gondja a DPF-el...Azt gondolom ha valamit problémásnak nevezünk, akkor azzal a többség szív...hát ez nincs így.
Az injektorokat pedig nem véletlen írom,mert igen, kicseréltem mind az ötöt, de mint később kiderült feleslegesen, mert a nehézkes indulás, füst kíséretében problémát nem oldotta meg...Szebben járt a motor tőlük, de pont kibírtak volna még párszázezer km-t...
Ezért is írtam, hogy sokan ezért cseréltetik, de sajnos (ez miatt)feleslegesen ....Aki nem hiszi, az majd 300e elköltése után fogja elhinni :)
Majdnem 7évet használtam a 2,4-et 150k km alatt soha nem volt DPF hibára utaló jel, és hibakód sem, szépen regenerált ahogy kellett...És még 2006os első szériás volt... Emil 2,4e is 2007-es semmi gondja a DPF-el...Azt gondolom ha valamit problémásnak nevezünk, akkor azzal a többség szív...hát ez nincs így.
Chris15907-08-2017 07:28:48 // 97745
Ha már a 2.4-eseknél tartunk, mitől lehet, hogy intenzívebb kigyorsításoknál elég rendesen nyomja a füstöt. EGR off DPF on.
Egy alap manky chip van az autón.
A levezetett 10e km alatt semmi probléma nincs az autóval. Műszakin szegény autó csak a 6. mérésre tudta hozni az elfogadott értéket.
210 lovasról van szó, ha jól néztem ezeket az F40-es váltóval szerelik?
Mennyit bírhat ez nyomatékban? ~500NM?
Egy alap manky chip van az autón.
A levezetett 10e km alatt semmi probléma nincs az autóval. Műszakin szegény autó csak a 6. mérésre tudta hozni az elfogadott értéket.
210 lovasról van szó, ha jól néztem ezeket az F40-es váltóval szerelik?
Mennyit bírhat ez nyomatékban? ~500NM?
Liquid07-08-2017 00:16:37 // 97744
Nincs gond vele mert nincs benne :) Mint ahogy Erhardnak se volt, Norby-nak se, IndigoMonster alias Irsai :) perpill ennyi jut eszembe, azért több mint senki. Az viszont tény hogy nem a DPF a mumus, csak elkendőzi a bajt, és mire kiderülne mi a gond, már vége a szűrőnek.
Nem típushiba, inkább a korra jellemző konstrukciós probléma, mert más márkák is bőven érintettek. Én inkább ott látom a "problémát", hogy a 2.4-es 200/210 lovas motor eleve nem túl EU-konform, így relatíve nehéz dolga van a DPFnek, ezt tetézi az EGR.
És azt se feledjük el, hogy a 2.4-esek nem elenyésző részének azért van injektor problémája 150-200k alatt, vagy még előbb. (Pl. ha jól csalódom, akkor nálad is volt már javítás.)
Nem típushiba, inkább a korra jellemző konstrukciós probléma, mert más márkák is bőven érintettek. Én inkább ott látom a "problémát", hogy a 2.4-es 200/210 lovas motor eleve nem túl EU-konform, így relatíve nehéz dolga van a DPFnek, ezt tetézi az EGR.
És azt se feledjük el, hogy a 2.4-esek nem elenyésző részének azért van injektor problémája 150-200k alatt, vagy még előbb. (Pl. ha jól csalódom, akkor nálad is volt már javítás.)
WarbiRunner (Gyuri)06-08-2017 23:25:20 // 97743
A rövid, de immár 10e km 159-ezés után nekem úgy tűnik, hogy az egr a fő mumus. A dpf nem sok vizet zavar, viszont az injektor csatlakozók megtévesztő hibákra képesek, főleg működő egr-el karöltve.
Egyetlen igazi hátrányát érzem a 2.4-nek, és az a fogyasztása. Egyelőre nálam a mérleg másik oldalán több a 'mellette' érv. Nem sok a 10e, de a félelmeimet egyelőre egyáltalán nem igazolta.
Egyetlen igazi hátrányát érzem a 2.4-nek, és az a fogyasztása. Egyelőre nálam a mérleg másik oldalán több a 'mellette' érv. Nem sok a 10e, de a félelmeimet egyelőre egyáltalán nem igazolta.
Csabi06-08-2017 22:32:24 // 97742
az megint más dolog, hogy hány embernek írják ki és miért, milyen probléma miatt. Tudod Te is, sokan ránéznek MESsel pl a korrekciókra, 3felett van, huha injektort kell cserélni.... regenerációk gyakorisága 200km körül van, megérett a DPF csere...aztán kb nulla köze van hozzá
Szóval sokan azért íratják ki, mert nem akarják a regeneket figyelgetni, vagy eleve félnek tőle, vagy épp az EGR-rel van gondjuk...
Kiíratják kap egy kis remapot aztán elkezd füstölni mint egy dízel mozdony, és eladják mert azért mégis ciki...
Aztán mégis adott a kérdés: Hogy lehet az, hogy az itt összejáró 159esek mondjuk 40-50 autó közül senkinek nincs problémája a DPF-el...ilyen szerencsések lennénk, biztos? :)
Szóval sokan azért íratják ki, mert nem akarják a regeneket figyelgetni, vagy eleve félnek tőle, vagy épp az EGR-rel van gondjuk...
Kiíratják kap egy kis remapot aztán elkezd füstölni mint egy dízel mozdony, és eladják mert azért mégis ciki...
Aztán mégis adott a kérdés: Hogy lehet az, hogy az itt összejáró 159esek mondjuk 40-50 autó közül senkinek nincs problémája a DPF-el...ilyen szerencsések lennénk, biztos? :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2017 22:20:30 // 97741
pl nekem, meg annak jó pár embernek akiknek adtam el új DPF-et meg annak a még több embernek aki nem tőlem vette és annak a rengetegnek akinek telefon számot adtam aki kiírja és a még többnek akinek Manky írta ki....végül is nem sok de nem is kevés....
Csabi06-08-2017 22:12:28 // 97740
Kinél halódott el a DPF? Egyedül Robinál tömődött el, aztán azóta is használja semmi baja nem volt konkrétan a DPF-nek. Biztos volt már olyan, akinek tényleg volt problémája vele, de ezt felhozni mint típushiba, vagy problémás dolog, szerintem nem helytálló...de persze ez csak az én véleményem :)
Liquid06-08-2017 22:05:43 // 97739
Az injektor valahol kopóalkatrész, az EGR tényleg rossz, a DPF viszont az esetek nagy részében nem véletlenül halódik el.
A fogyasztás nem kevés, de van erő, és masszív kaszni, szerintem nem vészes.
A fogyasztás nem kevés, de van erő, és masszív kaszni, szerintem nem vészes.
Csabi06-08-2017 21:57:06 // 97738
Hát híresen rosszak az fl előttiek voltak, gariban cserélték is őket. Miért halott a tied?
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-08-2017 21:55:10 // 97737
Módosított szívósor? Úgy érted fl utáni? Mert az enyém is az és halott :)
Csabi06-08-2017 21:53:12 // 97736
-Fogyasztás szerintem nem kiugró,
-a módosított szívósorral nem sok gond van
-DPF-el soha nem volt gond, ez egy mumus, mindenki kib@ssza mert azt hiszi az a gondja,(de inkább az EGR), mindig ezt írom: itt a 90%nak megvan a DPF ki szív vele mondj egy valakit :)
-injektorokkal sincs semmi gond, csak ezt is mindenki kib@ssza mert azt hiszi ettől indul nehezen, ettől fűstől induláskor, pedig nem :)
-a módosított szívósorral nem sok gond van
-DPF-el soha nem volt gond, ez egy mumus, mindenki kib@ssza mert azt hiszi az a gondja,(de inkább az EGR), mindig ezt írom: itt a 90%nak megvan a DPF ki szív vele mondj egy valakit :)
-injektorokkal sincs semmi gond, csak ezt is mindenki kib@ssza mert azt hiszi ettől indul nehezen, ettől fűstől induláskor, pedig nem :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-08-2017 21:49:18 // 97735
KB egy métert sem :)
Piritu - 1.000.00006-08-2017 21:48:10 // 97734
Megfordítanám a kérdést.
Mi a helyzet a power-izékkel? Azokat ki méretezte (mondjuk rezgés csillapításilag) az autóhoz? Mennyi teszt km-t ment vele?
Mi a helyzet a power-izékkel? Azokat ki méretezte (mondjuk rezgés csillapításilag) az autóhoz? Mennyi teszt km-t ment vele?
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-08-2017 21:41:27 // 97733
Tervezve van. De jól van tervezve? Mint a 2.4 nél a fogyasztás, szívósor, dpf, injektor :D
Liquid06-08-2017 21:38:25 // 97732
Így van, ezek még gyáriak. Meg aztán lehet tartó a lengő aztán majd valami más fárad el, ami normál esetben nem...
Piritu - 1.000.00006-08-2017 21:37:32 // 97731
Arról nem is beszélve, hogy a 159-ben 200ezret elmegy a lengőkar, mit kell "növelni"?
Liquid06-08-2017 21:35:08 // 97730
Szivesen neked adom, de Csabi javaslata szimpatikusabb :)
Nem hiszek ezekben a poverszilentekben, nem véletlenül tud nyúlni/csavarodni az egész cucc. Tervezve van...
De tetudod :)
Nem hiszek ezekben a poverszilentekben, nem véletlenül tud nyúlni/csavarodni az egész cucc. Tervezve van...
De tetudod :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-08-2017 21:33:16 // 97729
Pover szilent bele. 6 Matyi/db ért gömbfejcsere és mindenki Happy :) Tartós lesz mint a nyomor. Persze ha még meg lesz a csörgő kígyó patkány 2.4 :)
Csabi06-08-2017 21:32:35 // 97728
szerintem pálinkatartót akar VTT 18-ra :D
Piritu - 1.000.00006-08-2017 21:31:53 // 97727
Amikor írsz egy hsz-t, alul van két gomb:
- Csak csevegek
- Hozzászólok
A csevegős hozzászólás elrejtése esetén az előbbieket nem látod. A gond az, hogy nem jól használjuk a gombokat és érthetetlen lesz a topik.
- Csak csevegek
- Hozzászólok
A csevegős hozzászólás elrejtése esetén az előbbieket nem látod. A gond az, hogy nem jól használjuk a gombokat és érthetetlen lesz a topik.
Liquid06-08-2017 21:25:55 // 97726
kirakod a vitrinbe? :)
Revitox06-08-2017 20:58:11 // 97725
Mi ez a "csevegős hozzászólás elrejtése" ?
Revitox06-08-2017 20:56:14 // 97724
Kiolvastam a delphi olvasót vettem mondjuk konkrétan a lufihoz nem mertem hozzányúlni nehogy beépítse a laptopom az arcomba.
Általános és egyébnél hibát nem dobott fel.
Általános és egyébnél hibát nem dobott fel.
Tom55506-08-2017 20:23:00 // 97723
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok, kombi kell, és a 159 nagyon átjött, Alfa is, szép is, árban is verhetetlennek tűnik.. viszont lenne pár kérdésem ha megengeditek:
Benzinmotorosat akarok mert évi 20-25000 km pörög bele főleg rövidebb távok.. A 2.2 teljesítménye papír szerint jónak tűnik, valóságban mennyire dinamikus, jól autózható? .. mennyire jó ez a motor? Megbízhatóság fenntartás sem utolsó szempont.
Mindenképp manualt akarok, ebben csak 6 sebességesek voltak ugye?
Felszereltségben nagyon tetszik amelyikben nagyobb navi van, és bőr (vagy alcantara?) melyiket milyen csomaggal ajánlanátok?
Melyik az az extra az amelyik "kell bele" ?
Futómű az gondolom jó utaknak köszönhetően fogy,de van valami másik műszaki egység ami bajos, költséges?
Rozsda mennyire jellemző? Köszi a válaszokat előre is!
Autó vásárlás előtt állok, kombi kell, és a 159 nagyon átjött, Alfa is, szép is, árban is verhetetlennek tűnik.. viszont lenne pár kérdésem ha megengeditek:
Benzinmotorosat akarok mert évi 20-25000 km pörög bele főleg rövidebb távok.. A 2.2 teljesítménye papír szerint jónak tűnik, valóságban mennyire dinamikus, jól autózható? .. mennyire jó ez a motor? Megbízhatóság fenntartás sem utolsó szempont.
Mindenképp manualt akarok, ebben csak 6 sebességesek voltak ugye?
Felszereltségben nagyon tetszik amelyikben nagyobb navi van, és bőr (vagy alcantara?) melyiket milyen csomaggal ajánlanátok?
Melyik az az extra az amelyik "kell bele" ?
Futómű az gondolom jó utaknak köszönhetően fogy,de van valami másik műszaki egység ami bajos, költséges?
Rozsda mennyire jellemző? Köszi a válaszokat előre is!
159 Indigo Gray 2.4 Monster06-08-2017 20:13:44 // 97722
A régi alsókra én igényt tartok akkor :)
Liquid06-08-2017 19:30:21 // 97721
Az alsó lengő nagy szilentjét lehet és megéri cserélni, ha a többi része rendben van. Olyan 8e körül van emlékeim szerint. Ezután még egy 30e km-t elmegy aztán kukás az egész lengő. Legalábbis ez a saját tapasztalatom. 165e-nél szilentek, és most 202e van benne, hamarosan kap új alsó lengőket.
Erhard 242 (Pure Energy)06-08-2017 19:07:47 // 97720
attól függ... a gömbfej hamarosan kukás akkor felesleges szilentezni
SzJanos06-08-2017 17:42:57 // 97719
De csak nehéz, vagy képesek kárt is okozni (lengőkart törni pl.)
Az alsó lengőkar középső szilentje, illetve az első felső elülső ami baloldalon csere érett, de akkor már párban kicserélném mindkét oldalon.
Az alsó lengőkar középső szilentje, illetve az első felső elülső ami baloldalon csere érett, de akkor már párban kicserélném mindkét oldalon.
Shadin06-08-2017 17:31:12 // 97718
Nem szeretik a szerelők préselni a futottakmég szilenteket az alu lengőkarba:-(
SzJanos06-08-2017 17:22:50 // 97717
Sziasztok! Igencsak esedékes lesz majd néhány szilent cseréje az első felfüggesztésnél, és úgy láttam lehet is kapni külön ezeket. A szerelőm minden áron lengőkarostól akarja cserélni, szerintetek van értelme, vaqy csak pénzkidobás és ragaszkodjak a szilentek külön-külön cseréhez?
HpeDave06-08-2017 15:32:06 // 97716
Semmi ilyen nem volt csak egyszer be lett indítva utána magától leállt azóta semmi.A kapcsolót mi is megtaláltuk de hiába nyomtuk meg nem volt változás.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
483
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?