Forum >> 159
Csabi24-09-2017 18:35:01 // 99515
Milyen típusú generátor van benne (denso...)?
Dömpi (il dottore)24-09-2017 18:28:33 // 99514
Elkelt.
Csabi24-09-2017 18:04:57 // 99513
Skacok! 2.0-nál ki kell szedni az akkutálcát a váltóolaj cseréjéhez, van nívócsavar?
Csabi24-09-2017 18:03:24 // 99512
A turbónyomás rögtön leesik nullára gázelvételnél, meg alapból is kisebb nyomással üzemel a motor, ez nevezhető nyilvánvalónak.Persze csak annak, aki figyelgeti a nyomásmérőt :)
Egyébként a 2,4 után tényleg alig észrevehető a regen...Nincs, vagy nagyon minimális a motorhang változás, nincs jelentős pillanatnyi fogyi növekedés, ritkán kiugró, és még a klíma hűtőventilátora is zajtalanul teszi a dolgát a többi típushoz képest.
Egyébként a 2,4 után tényleg alig észrevehető a regen...Nincs, vagy nagyon minimális a motorhang változás, nincs jelentős pillanatnyi fogyi növekedés, ritkán kiugró, és még a klíma hűtőventilátora is zajtalanul teszi a dolgát a többi típushoz képest.
Haddel24-09-2017 17:52:03 // 99511
_Ata_24-09-2017 11:56:27 // 99510
Igen, mp3 tag, osszes cimke leszed. Nekem azota lejatszik mindent gond nelkul, igaz mappadzerkezetet nem csinalok, csak a pendrivere odahanyom a zeneket☺
Haddel24-09-2017 11:50:15 // 99509
Nálam pl katasztófa a zenelejátszás.Hol megy,hol nem . Egy cartársunk ajánlott egy programot ,amivel a zenefájlokról leszedegetve a cimkéket már kicsit kevesebbszer akad meg a lejátszás.Azt hiszem mp3tag a program neve.
SWut24-09-2017 11:08:36 // 99508
Köszönöm
Közben rátaláltam Shadin oldalán egy magyar nyelvű B&Me leírásra ami alapján már könnyen megy a tájékozódás.
Közben rátaláltam Shadin oldalán egy magyar nyelvű B&Me leírásra ami alapján már könnyen megy a tájékozódás.
RomeoOne24-09-2017 11:00:05 // 99507
A 2.0-nál nem lesznek ilyen nyilvánvaló jelek, amiből észreveszed. De nem is kell ezen paráznod.
A másikra meg igen a válasz, az USB-n keresztül lejátsza az MP3-at, de FAT32 kell neki, jól gondolod.
A másikra meg igen a válasz, az USB-n keresztül lejátsza az MP3-at, de FAT32 kell neki, jól gondolod.
SWut24-09-2017 10:54:42 // 99506
Köszönöm mindenkinek aki válaszolt a témában. Valahogy biztos észre veszem ezek után. OFF
A következő dolog ami nagyon érdekelne, hogy az az USB foglalat a kesztyűtartóban képes-e pendrive-ról MP3-at vagy valami más audió formátumot lejátszani vagy csak dísznek van ott.
Ha jól értelmeztem a dolgokat ezt a foglalatot a Blue&Me media player kezeli,de eddig nem sikerült róla lejátszani semmit.
Még megpróbálom FAT32-be formázott pendrivval és wma fájlformátummal hátha.
A következő dolog ami nagyon érdekelne, hogy az az USB foglalat a kesztyűtartóban képes-e pendrive-ról MP3-at vagy valami más audió formátumot lejátszani vagy csak dísznek van ott.
Ha jól értelmeztem a dolgokat ezt a foglalatot a Blue&Me media player kezeli,de eddig nem sikerült róla lejátszani semmit.
Még megpróbálom FAT32-be formázott pendrivval és wma fájlformátummal hátha.
Haddel24-09-2017 10:31:08 // 99505
Főleg motorféknél ,és 2000 rpm körül?
Shadin24-09-2017 09:41:09 // 99504
Engem az olajnyomás érdekelne qrvára...
Zselé24-09-2017 08:59:31 // 99503
A fogyasztást nem nézem, de az autó viselkedése elég árulkodó: morog, nagyokat rezzen, ha áll és kicsit büdös is. Menet közben pedig gázelvételre azonnal és nagyon hirtelen 0-ra esik a turbónyomás
159 Indigo Gray 2.4 Monster24-09-2017 08:55:19 // 99502
A 2.4 esetében legalább us nálam regen alatt a 210 paciból minimum fele el fogyott :)
Haddel23-09-2017 22:58:33 // 99501
Akkor megnyugodtam ,nem csak enyém vacakol:)
Piritu - 1.000.00023-09-2017 22:54:19 // 99500
az iGO-ban most is van :-))
Csabi23-09-2017 22:47:42 // 99499
Ezeken túl, engem idegesít, hogy nem látom az olajhőfokot, és a kiegyenlítő tartály vízszintjét mm-ben... :)
droberto23-09-2017 22:44:28 // 99498
Kellene egy magasságmérő, mint anno az iGo-ban. :)
Én is nézem, de én tudom, hogy betegek táborát gazdagítom. :)
Én is nézem, de én tudom, hogy betegek táborát gazdagítom. :)
Hardy23-09-2017 22:40:31 // 99497
Úgy látszik ez valami gyári elqrás. Enyém is az és rezeg mint állat.
RomeoOne23-09-2017 22:40:10 // 99496
No hátsódob, no problem :DDD
Persze, akkor lesz majd tényleg nagy a szám, h a átmegy a műszakin novemberben :DDD
Persze, akkor lesz majd tényleg nagy a szám, h a átmegy a műszakin novemberben :DDD
RomeoOne23-09-2017 22:35:01 // 99495
Nekem pillanatnyi fogyasztáson van a comp. Olyan, mint a horizont a vadászgépekben. Nem mindig lehet érezni, hogy épp vízszintesen megy a kocsi vagy lejt valamerre az út. Tudom, hogy milyen sebességnél mennyit fogyaszt általában. Ha látom, hogy több, akkor felfelé megyek, ha kevesebb, akkor lefelé. Nem is tudtam, hogy beteg vagyok emiatt...
Giuntini23-09-2017 22:30:40 // 99494
A 2,0-át nem ismerem, de a 2,4-nél árulkodó jelek vannak. Első, egy égett szag beszűrődik az utastérbe. A pill. fogyi felmegy, a hatótáv hirtelen lecsökken. Alapjáraton a turbó műszer egy hajszálnyival a 0 fölé megy időnként, ill. ha elveszed a gázt, hirtelen leesik 0-ra. a motornak más hangja van, és a ventilátor bekapcsol, mert minél nagyobb hőt kell termelnie. Észre lehet venni a regenerálást. Ilyenkor nem tanácsos leállítani, mert megszakított regennek veszi, és a harmadiknál vagy a negyedik sorozatban megszakított regennél nem indítja el a programot. Ezenkívül az olaj felhígul. Érdemes rá odafigyelni!
Haddel23-09-2017 22:21:08 // 99493
Én se nézem ,bár nálam most könnyü észrevenni ha regenerál . Rezeg a hátsó dob ,mint állat . Pedig gyárit vettem rá.
droberto23-09-2017 22:06:36 // 99492
nincs az égés során
droberto23-09-2017 21:53:39 // 99491
Akkor ez meg sem történt. :)
Ha nincs az és során elég levegő, akkor korom képződik.
Nem mondom, hogy a kartárs így fog járni, de szar dolog kiszerelni (és bárhogy kitisztítani) a szűrőt azért mert már a kényszerített regent se tudod lefuttatni. :)
Erről is tudnék mesélni.
Ha nincs az és során elég levegő, akkor korom képződik.
Nem mondom, hogy a kartárs így fog járni, de szar dolog kiszerelni (és bárhogy kitisztítani) a szűrőt azért mert már a kényszerített regent se tudod lefuttatni. :)
Erről is tudnék mesélni.
tirex23-09-2017 21:41:57 // 99490
Ha lentről nem húz és csak fordulaton jön meg az erő nem fogja bekormolni, állandóan pörgetni kell, kivágja a kormot. Mi történhet? Max bevágja vészüzemmódba bár err elég kicsi az esély
droberto23-09-2017 21:37:52 // 99489
Így van. De sokunk így kezdi.
De tényleg nem szabad nézegetni.
Annyi viszont erősen ajánlott, ha észreveszi az ember, ne állítsa le.
De tényleg nem szabad nézegetni.
Annyi viszont erősen ajánlott, ha észreveszi az ember, ne állítsa le.
tirex23-09-2017 21:36:18 // 99488
Tegye fel a kezét aki a pillanatnyi fogyasztást nézi állandóan. Ez még a komputerdugdosásnál is betegebb. Sose néztem mégrá.
droberto23-09-2017 21:34:50 // 99487
Az attól függ, mennyi levegőt tud szállítani a turbó.
Nekem augusztusban egy nagyobb kifújás következtében 40 km alatt telerakta úgy a szűrőt, hogy befullasztotta a motort.
Ekkor szemmel láthatóan kormolt a kipufogó. Már kissebb gázadásnál is.
Nekem augusztusban egy nagyobb kifújás következtében 40 km alatt telerakta úgy a szűrőt, hogy befullasztotta a motort.
Ekkor szemmel láthatóan kormolt a kipufogó. Már kissebb gázadásnál is.
tirex23-09-2017 21:29:50 // 99486
Lehet hogy sehonnan. Én több mint 250ezret tettem már 2db159-esbe de egyszer se láttam hogy regenerálna, de még csak a jelet sem. Állandóan a laptopot dugdossátok a kocsira még akkor is ha semmi baja. Próbáljatok már meg egyszerűen csak kocsikázni vele nyugodtan, no para
Haddel23-09-2017 21:28:29 // 99485
Meg ha álló helyzetben sikerül elkapnod ,akkor hallattszik hogy dübörög a kipufogó ,és égett gumiszag terjeng.Nekem is 2.0jtdm van ,főleg autópályás használattal ,de legtöbbször a ház előtt jön rá a regenerálás😃😃
Haddel23-09-2017 21:21:09 // 99484
A kontroll lámpa csak akkor jelez ha többször nem tudott regenerálni ,és vészesen telitődött.Amugy legjobban a pillanatnyi fogyasztáson lehet észre venni ,megugrik nagyon az érték.
SWut23-09-2017 21:15:09 // 99483
Sziasztok!
A DPF regenerációval kapcsolatban lenne kérdésem. Tegnap Dömpinél kiolvastuk,hogy 95%-os telítettségű a részecskeszűrőm, azaz nemsokára regenerálni fog. Kérdésem az lenne, hogy honnan fogom észrevenni hogy éppen regenerál? A kézikönyv szerint van erre valami kontrol lámpa a műszerfalon, de a kulcs behelyezésekor nem látok semmi ahhoz hasonlót felvillanni. Van valami ismertető jele a folyamatnak?
A válaszokat előre is köszönöm.
A DPF regenerációval kapcsolatban lenne kérdésem. Tegnap Dömpinél kiolvastuk,hogy 95%-os telítettségű a részecskeszűrőm, azaz nemsokára regenerálni fog. Kérdésem az lenne, hogy honnan fogom észrevenni hogy éppen regenerál? A kézikönyv szerint van erre valami kontrol lámpa a műszerfalon, de a kulcs behelyezésekor nem látok semmi ahhoz hasonlót felvillanni. Van valami ismertető jele a folyamatnak?
A válaszokat előre is köszönöm.
Giuntini23-09-2017 20:58:56 // 99482
Nekem ugyanez volt. Elòször a Dpf volt a célkeresztben tisztítás stb. Aztan a turbó. Tele tudja nyomni. Nálam például autópályán nem ment 140-él többet. Sok üzemanyagot kapott, levegőt meg keveset. Úgy kormolt mint az állat. Átkormolta a Dpf-et. Erre Droberto és Shadin a tanúm. Szóval nem ajanlatos így menni vele.
tirex23-09-2017 20:45:38 // 99481
Hozzáteszem fél év után először a részecskeszürőt szedtem szét magyar szakbarbár módjára. Kivágtam az alját és kivettem a kerámiabetétet. Na abban egy szem korom nem volt de még csak mutatóban sem! Aranytiszta vol! Utána jött a membrán, sajnos a sorrend rossz volt. Nem fogja egyik napról a másikra bekormolni az tuti.
droberto23-09-2017 20:31:50 // 99480
Sok minden lehet. Hibatárolók kéne nézni első körben.
Ha turbó VGT vezérlés, azt le tudod csekkolni, ha lehúzod róla a vákumcsövet. Ha nincs változás lehet membránszelep membrán.
Én a helyedben nem használnám, mert lekormolod a DPF-et.
Ha turbó VGT vezérlés, azt le tudod csekkolni, ha lehúzod róla a vákumcsövet. Ha nincs változás lehet membránszelep membrán.
Én a helyedben nem használnám, mert lekormolod a DPF-et.
Giuntini23-09-2017 20:29:08 // 99479
Meg tudod csinálni, csak a Dpf-et televágja korommal és elképzelhető hogy hibát fog a végén jelezni.
droberto23-09-2017 20:28:52 // 99478
1. Jó kérdés ez, milyen irányú mozgásnál és hol nyikorog, milyen hanggal? Pititunak van erről blogja, de vagy 10-12 helyről jöhet a hang.
2. Ha benne kapcsoló az ülés kölső szélén, akkor van benne fűtés, ha nincs nincs. A Hi Setup-os, akkor max a kábelek lehetnek benne. Nézd meg a blogomba, hogy hogy néz ez ki.
2. Ha benne kapcsoló az ülés kölső szélén, akkor van benne fűtés, ha nincs nincs. A Hi Setup-os, akkor max a kábelek lehetnek benne. Nézd meg a blogomba, hogy hogy néz ez ki.
Giuntini23-09-2017 20:25:17 // 99477
Nekem is ez volt. Csak nekem 2,4 van, szopás hatványozott. Mindenesetre ha ki van véve a turbó, akkor látod meg, mi van vele. Érdemes megnézni a tengely lógását is.
droberto23-09-2017 20:25:15 // 99476
Szétsüti a nap a lakkot pár év alatt.
Ez a Tomi féle 2. generációs (Series 2: 1970–1982/83) Spider "melegebb" sárgával.
Ez a Tomi féle 2. generációs (Series 2: 1970–1982/83) Spider "melegebb" sárgával.
tirex23-09-2017 19:44:21 // 99475
Hali! Nekem is ilyen tünet volt. A tirbón lévő levegő munkahenger membránja szakadt át ami a változó geometria miatt van. Membránt kellett cserélni de igy jártam vele vagy fél évig.
Haddel23-09-2017 19:02:50 // 99474
Szép,el kellett volna hozni😃
Erhard 242 (Pure Energy)23-09-2017 16:18:14 // 99473
Ma meglestem élőben a Giu-t meg a Stelvio-t, a Giu Veloce nagyon szép de túl van árazva egyenlőre egy jól felszerelt 17 miska, hátul szerintem kisebb, mint az 59 face, a csomagtartója is eléggé lapos... akcióba nyomták a 200 lovas-at sport futóművel, navival stb 10,7 milláért el is adták az összeset, a Stelvioba nem tudok bele kötni, van hely, szép, nagy... abból is jönnek ki a 200 lovas benyások 12-13 milláért de sajnos az eladások nem úgy mennek ahogyan kellene ezért biztos lesznek árcsökkenések... az idő nekünk dolgozik :)
Don Vito23-09-2017 15:42:59 // 99472
Még egy kérdés: érdemes (szabad-e) megkockáztatnom egy utat kisebb utat ilyen autóval holnap vidékre, vagy csak a szervíz lehet a következő állomás?
Don Vito23-09-2017 14:37:09 // 99471
Tisztelt Cartársak,
ahogy lejöttem ma az autópályáról, éreztem, hogy az alsó fordulatszám-tartományban gyakorlatilag nincs erő az autóban (1.9 JTD), a turbónyomást jelző mutató is szinte mozdulatlan. Ahogy nő a fordulatszám, azaz kb. 1500-1700 fölött kezd megjelenni az erő, a turbó mutatója is megmozdul valamennyire, de közel nincs a normál helyzethez.
Kicsit hasonlít a helyzet arra, amikor meghalt az EGR, de akkor tényleg minden erő elszállt az autóból, hiába tapostam a gázt, most pedig azért a van eredménye a pedáltaposásnak, csak egy kis spéttel... Kb. 500 km-rel ezelőtt volt ugyan EGR-csere, de én inkább a turbóra gyanakszom - szerintetek?
ahogy lejöttem ma az autópályáról, éreztem, hogy az alsó fordulatszám-tartományban gyakorlatilag nincs erő az autóban (1.9 JTD), a turbónyomást jelző mutató is szinte mozdulatlan. Ahogy nő a fordulatszám, azaz kb. 1500-1700 fölött kezd megjelenni az erő, a turbó mutatója is megmozdul valamennyire, de közel nincs a normál helyzethez.
Kicsit hasonlít a helyzet arra, amikor meghalt az EGR, de akkor tényleg minden erő elszállt az autóból, hiába tapostam a gázt, most pedig azért a van eredménye a pedáltaposásnak, csak egy kis spéttel... Kb. 500 km-rel ezelőtt volt ugyan EGR-csere, de én inkább a turbóra gyanakszom - szerintetek?
Zselé23-09-2017 14:20:33 // 99470
Engem érdekel, írtam az oldaladra! :) Kisfiam minden Alfa emblémát felismer, és mondja, hogy "Affa!", nagyon örülne neki! :)
Hardy23-09-2017 13:45:44 // 99469
Nekem a szivósor nyilt szét a vízbevezetésnél. Ott engedte el. Csak pár cseppet. Végre cseréli Csöri kedden. Legalább igy tuti tiszta lesz mivel új.
ProdyG23-09-2017 13:39:20 // 99468
Sziasztok,
Van egy problémám, amit a hétvégén szeretnék megoldani: a bal első ülésem nagyon nyikorog, amikor mozgok benne. Kiszedem az ülést, de konkrétan mit kéne vele csinálnom? Zsírozzam be a megfelelő helyeken? Van valami tanácsotok?
Illetve miből tudom egyszerűen megállapítani, hogy van-e ülésfűtés a kocsiban? Szerintem nincs, kapcsolót se találok, de azt a kis narancssárga dobozkát látom az ülés alatt. Vagy az alap? köszi!
Van egy problémám, amit a hétvégén szeretnék megoldani: a bal első ülésem nagyon nyikorog, amikor mozgok benne. Kiszedem az ülést, de konkrétan mit kéne vele csinálnom? Zsírozzam be a megfelelő helyeken? Van valami tanácsotok?
Illetve miből tudom egyszerűen megállapítani, hogy van-e ülésfűtés a kocsiban? Szerintem nincs, kapcsolót se találok, de azt a kis narancssárga dobozkát látom az ülés alatt. Vagy az alap? köszi!
GT Ɨ|ѯ23-09-2017 13:28:39 // 99467
RomeoOne23-09-2017 12:29:50 // 99466
Görögben voltunk a héten bnőmmel. Aránylag sok Alfa volt, még 159-est is lehetett látni néhányat. Egy egész közel parkolt, 3.2 V6-os, fekete berlina. Görögtől soha nem vennék autót, igénytelenek rá nagyon, ütik-vágják. Ez a 159 is úgy nézett ki, behorpadt sárvédő, lepattogzó festék a felniről. Belenéztem, a belseje is eléggé lelakva. Akkor tűnt fel, hogy jobbkormányos. Biztos Angliából hozatta be.
De találtunk érdekesebbet is. Épp egy hotel udvarán vágtunk át, hogy rövidítsünk, amikor ebbe botlottunk:
kép1
kép2
kép3
kép4
kép5
De találtunk érdekesebbet is. Épp egy hotel udvarán vágtunk át, hogy rövidítsünk, amikor ebbe botlottunk:
kép1
kép2
kép3
kép4
kép5
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?