Forum >> 159
Liquid27-09-2017 09:57:35 // 99671
a Q4 gyakorlatilag megyegyezik az elsőkerekessel, csak az első difi nem sima, hanem Torsen Twin, közös házban van az első és a középső, onnan megy hátra a kardán
RomeoOne27-09-2017 09:42:22 // 99670
Volt 159 GTA? Erről nem is hallottam. Bár rákeresve néhány információt találtam, de ez tényleg létezett? Nem láttam még ilyet, még ezen a fórumon sem említve vagy másfél éve, mióta olvasom.
Egyébként a Q4-ben hogy áll a motor? Keresztben vagy hosszában? Gondolom, ha hátsó kerekesre akarná az ember megcsinálni, akkor ökörség lenne keresztben betenni.
Egyébként a Q4-ben hogy áll a motor? Keresztben vagy hosszában? Gondolom, ha hátsó kerekesre akarná az ember megcsinálni, akkor ökörség lenne keresztben betenni.
Shadin27-09-2017 09:29:18 // 99669
Bakker elfelejtettem megnézni, lemegyek a parkeszba és mekknézem :-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2017 09:02:23 // 99668
most akkor hány a venti vagy nem hány? :)))
Shadin27-09-2017 08:26:40 // 99667
Én is :-) Csak legyen Irsai és Norbi ne adjon túl patkányon :-D
Hardy27-09-2017 07:25:50 // 99666
Ha V8 nem is de a 159 GTA ba V6 volt.
fazek26-09-2017 23:20:57 // 99665
Szia! Sajnos én is jártam már így mint te, az előző autómmal ami egy BMW volt.
A motort bontottan vettem magánszemélytől adásvételivel, a beszerelésről kaptam számlát és hivatalosan bejegyeztettem a motorcserét. ( kár volt) Miután kész volt az autó elvittem a helyi közlekedési hatósághoz hogy igazolják, azonos típusú motor került bele. Na ez egy vicc volt, a hatósági manusszal közösen keresgéltük a motorszámot, és miután meg lett én próbáltam meg olvashatóvá tenni a szomszéd autóklub szerelőitől kölcsönkért drótkefével.
A telefonommal lefotóztam a nagyjából letakarított számsort és bediktáltam az embernek, ő pedig ha jól emlékszem 3000 Ft körüli összegért adott egy igazolást amivel már mehettem az okmányirodába. 6000 a forgalmi és 6000 a törzskönyv és ennyi.
Így utólag végiggondolva felesleges ceremónia volt, azt szűrtem le a hatósági vizsgálat során hogy a hapsi is azt gondolta mi a fenének szórakozok én ezzel a jelentéktelen motorszámmal, de ő ezt nem mondhatta nekem. Egyszerűbb és olcsóbb ha nem látható a motorszám. A következő műszaki vizsgán meg bejegyzik hogy olvashatatlan.
Remélem tudtam segíteni, a többi a te döntésed.
A motort bontottan vettem magánszemélytől adásvételivel, a beszerelésről kaptam számlát és hivatalosan bejegyeztettem a motorcserét. ( kár volt) Miután kész volt az autó elvittem a helyi közlekedési hatósághoz hogy igazolják, azonos típusú motor került bele. Na ez egy vicc volt, a hatósági manusszal közösen keresgéltük a motorszámot, és miután meg lett én próbáltam meg olvashatóvá tenni a szomszéd autóklub szerelőitől kölcsönkért drótkefével.
A telefonommal lefotóztam a nagyjából letakarított számsort és bediktáltam az embernek, ő pedig ha jól emlékszem 3000 Ft körüli összegért adott egy igazolást amivel már mehettem az okmányirodába. 6000 a forgalmi és 6000 a törzskönyv és ennyi.
Így utólag végiggondolva felesleges ceremónia volt, azt szűrtem le a hatósági vizsgálat során hogy a hapsi is azt gondolta mi a fenének szórakozok én ezzel a jelentéktelen motorszámmal, de ő ezt nem mondhatta nekem. Egyszerűbb és olcsóbb ha nem látható a motorszám. A következő műszaki vizsgán meg bejegyzik hogy olvashatatlan.
Remélem tudtam segíteni, a többi a te döntésed.
Liquid26-09-2017 23:12:14 // 99664
A teszt még azelőtt készült, hogy megvette.
Liquid26-09-2017 23:10:29 // 99663
Mondjuk egy Maser V8-cal disznó lenne :)
RomeoOne26-09-2017 23:00:31 // 99662
Én a múltkor pont azon gondolkoztam, miközben néztem a felnyitott motorháztetőt, hogy hogy férne be hosszában egy V8-as motor. Meg mi mindent lehetne hátrébb pakolni a hátsó tengely környékére, hogy jobb legyen a súlyelosztás. Ha lenne végtelen pénzem....
Giuntini26-09-2017 22:49:47 // 99661
Én ezt a Tibivel való összehasonlításra értettem. Annak könnyebb az eleje, de nem mindig előny a könnyű orr. Shadinnal beszéltem ma, és ő is azt mondja, a Tibi már hátsókerékhajtással lenne igazi. Gyuri, nekünk igazi nehézbombázónk van, ami egyáltalán nem hátrány. Imádom az ilyen tankot. Imádom a 2,4 macho jellegét. Vezettem múltkor Csabi 170 lovas 2,0-ját. Egyszerűen érezhető az a különbség viselkedésben. A 2,4 brutál, és ez minden mozdulatában érezhető.
Roll198326-09-2017 22:34:04 // 99660
Lefogadom, hogy csak kód lesz a forgalmidban, simán kicserélheted. Semmi gond nem lesz vele, se műszakin, se eredetvizsgán.
droberto26-09-2017 22:26:28 // 99659
:)))
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2017 21:53:55 // 99658
az gázosabb bár a 86-os Sipederemen kívül mindegyik Alfámnak a forgalmiában az állt nem olvasható a motorszám/kód ... más... egyetem=buli hegyek=pénbaszolda+159= duplapénzbaszolda ~ gyakornokoskodás => lehetetlen $$$ :DDD
Bombi26-09-2017 21:43:29 // 99657
Forgalmit holnapra derítem ki, apám szerint valszeg van sajna motorszámom is.
Az anyagiakkal kapcsolatban annyi megjegyzésem van, hogy a tanulás mellett 2 évnyi gyakornokoskodás azért kellett egy 159-hez.:)
Az anyagiakkal kapcsolatban annyi megjegyzésem van, hogy a tanulás mellett 2 évnyi gyakornokoskodás azért kellett egy 159-hez.:)
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2017 21:37:11 // 99656
meg egy jó gumi....
Liquid26-09-2017 21:30:28 // 99655
ezek szerint a TI futómű a különbség
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2017 21:28:12 // 99654
Kanyargós úton? Esős vizes időben mentem le Csengerbe, van pár kanyar. Semmi nem jött át abból, hogy vizes az aszfalt. Semmi orrtolás, vagy elsőkerekes bénázás. Meglepett. :-) Ami még még jobban, hogy ahol lefordultam a főútról, kavics felhordásos volt. És azon is csak átment és kész. Néha már bele vagyok zavarodva hogy akkor túl gyorsan, vagy túl lassan megyek :-) Vagy megyek e egyáltalán, vagy csak egy utifilmet nézek a saját zenéimmel aláfestve :-)
Hardy26-09-2017 20:54:57 // 99653
Hardy26-09-2017 20:51:07 // 99652
Sajnos nem leszek ott. De a régi szivosort megkapom. :-))
TS26-09-2017 20:48:50 // 99651
A régi autómon (rover)Hivatalos úton lett motorcsere.A bontóban adtak egy számlát a motorról.(Hivatalosan 25000 ft volt a bontott motor😂)A beépítésről nem adtak semmit.Ugyanott történt a beépítés is.A számlát meg kellett őrizni a műszakiig.Műszakinál Ott kell lennie a számlának.Ekkor kiállít a műszaki állomás egy műszaki adatlapot amire már az új motorszám van felvezetve.Ezzel el kell ballagni az okmányirodába és fogalmam sincs mennyiért,de hivatalosan bekerül a forgalmiba.
Lehet hogy csak én vagyok szerencsétlen,de nekem minden sumákolásból csak bajom volt.Már meg sem kísérlek olyasmit.
Lehet hogy csak én vagyok szerencsétlen,de nekem minden sumákolásból csak bajom volt.Már meg sem kísérlek olyasmit.
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2017 20:30:58 // 99650
nincs motor szám csak kód, ha csak nem itthoni forgalomba helyezésű az autó, szóval nyugodtan mehet a második megoldás... sok ismerősömnek munka mellett sincs 59-e lehet tanulniuk kéne :)))
Bombi26-09-2017 20:25:39 // 99649
Ciao Cartársak!
[típusazonos motorcsere]
Lassan 3 hónapja történt velem, hogy kikönyökölt a 159-esem hajtókarja 2 helyen(valószínűleg odavágtam az alját), de mivel egyetemista vagyok, ezért nem volt könnyű megkeresni egy bontott motor árát. A kérdésem az, hogy valakinek van valami tapasztalata/tanácsa motorcserével kapcsolatosan? 2 verziót hallottam:
1. törvényes út: igazolás és számla a motorról, szakszerviz számlája a motor beépítéséről és az új papírok kb 12.000 forintért
2. "illegális" út : Motorszám lesavaz/olvashatatlanná tesz, következő műszakinál szimplán bekerül, hogy olvashatatlan a motorszám. Mivel csak a motorkód a fontos, ezért igazából szimplán csúnya a módszer.
Kérlek ne harapjátok le a fejemet a második verzió miatt, szimplán eléggé tartok az átépítési költségektől.
Szép estét!
[típusazonos motorcsere]
Lassan 3 hónapja történt velem, hogy kikönyökölt a 159-esem hajtókarja 2 helyen(valószínűleg odavágtam az alját), de mivel egyetemista vagyok, ezért nem volt könnyű megkeresni egy bontott motor árát. A kérdésem az, hogy valakinek van valami tapasztalata/tanácsa motorcserével kapcsolatosan? 2 verziót hallottam:
1. törvényes út: igazolás és számla a motorról, szakszerviz számlája a motor beépítéséről és az új papírok kb 12.000 forintért
2. "illegális" út : Motorszám lesavaz/olvashatatlanná tesz, következő műszakinál szimplán bekerül, hogy olvashatatlan a motorszám. Mivel csak a motorkód a fontos, ezért igazából szimplán csúnya a módszer.
Kérlek ne harapjátok le a fejemet a második verzió miatt, szimplán eléggé tartok az átépítési költségektől.
Szép estét!
csokagm26-09-2017 20:05:47 // 99648
Miért cseréled, átsiklottam valami fölött?
Piritu - 1.000.00026-09-2017 20:04:48 // 99647
...erre én is kíváncsi vagyok. Kérünk sok képet!
Csöri már megszokta, hogy állandóan kattog a fényképező, ha a Párduc ott van :-))
Csöri már megszokta, hogy állandóan kattog a fényképező, ha a Párduc ott van :-))
Csabi26-09-2017 20:01:42 // 99646
A 19-es kerékkel nekem sem volt tapasztalat mennyi az eltérés az óra, és a valós megtett, sebesség között. Megmértem ma én is.
comp: 19,0km GPS: 19,44km
comp: 120km/h GPS: 117km/h
comp: 140km/h GPS: 136km/h
kb 2,5% eltérés, szóval nálam sem pontos még 19es kerékkel sem..no de ez legyen a legnagyobb gond :)
comp: 19,0km GPS: 19,44km
comp: 120km/h GPS: 117km/h
comp: 140km/h GPS: 136km/h
kb 2,5% eltérés, szóval nálam sem pontos még 19es kerékkel sem..no de ez legyen a legnagyobb gond :)
Hardy26-09-2017 20:00:02 // 99645
Egy dióhéjas tisztítás ára. Kiváncsi leszek mennyire volt elkokszosodva. Meg kikopva a lamellak.
Csabi26-09-2017 19:45:23 // 99644
Valamit enyhít az ár megítélésén.
Hardy26-09-2017 19:38:54 // 99643
Jár minden. Lapátok motor mechanika MAP. Én is meglepődtem. Azt hittem ezeket át kell rakni.
Csabi26-09-2017 19:32:49 // 99642
Jár a szívósorhoz map szenzor is, vagy azt külön rendelted?
159 Indigo Gray 2.4 Monster26-09-2017 19:31:03 // 99641
Akkor nagyobb arzenállal fogok készülni jövőre. Hogy az "új" pénteki vendégeket is defibrillálni keljen szombaton :D
FRC26-09-2017 19:26:07 // 99640
Esetleg valakinek van elfekvőben automata váltókarhoz kulissza takarója (váltószoknya) vagy nem tudom mi a szakkifejezés... elsősorban csak az a műanyag redőny kellene.
Giuntini26-09-2017 19:23:16 // 99639
Nekem is van már egy örök darab:) Ez lesz az utolsó dízel.
Hardy26-09-2017 19:21:52 // 99638
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2017 19:12:33 // 99637
az is akár ... uccsó kép ami miatt csúszik váltásnál az is klikk
Liquid26-09-2017 19:04:24 // 99636
helyes-helyes, remélem végre nekem is sikerül majd részt venni :)
Csabi26-09-2017 19:02:46 // 99635
vagy jöhet még egy gömbvillám is :D
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2017 19:00:29 // 99634
de elkopik vagy megég és kuka:)
Csabi26-09-2017 18:54:21 // 99633
de nem olyan mint a kéziben, nem fog elcsúszni pl :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2017 18:53:28 // 99632
csak dupla ventis van hozzá az a mutáns amiben csak 1 van :P
Csabi26-09-2017 18:53:15 // 99631
Még kísért a 2.0,ott ugye egy van :)
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2017 18:52:15 // 99630
ott is van kuplung :DDD
Csabi26-09-2017 18:51:39 // 99629
Alapvetően azért , mert nincs kuplung.
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2017 18:51:09 // 99628
mindenképp Alfával megyek,mivel már van egy örök darab.... és péntek-szombat, kivi vagyok hogyan bírjátok, én bírom :DDD
Giuntini26-09-2017 17:44:23 // 99627
Jövőre veletek iszom! Ott maradok péntek szombat.
Kicsiadri111126-09-2017 16:53:49 // 99626
Kezdtem azthinni az enyem valami kis mutáns :D
yani🍀26-09-2017 16:50:47 // 99625
Nekem is dupla és szerintem a tiéd is 😀
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2017 16:34:44 // 99624
nézd meg még 1x :DDD
RomeoOne26-09-2017 16:33:56 // 99623
Akkor Shadin következő projektje a dupla venti lesz :D
Erhard 242 (Pure Energy)26-09-2017 16:33:19 // 99622
mind a kettő dupla ventis...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
610
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?