Forum >> 159
Giuntini28-09-2017 09:37:41 // 99715
Most levizsgaztattam az autót. Délelőtt leszedjük a haspáncélt, és megnézzük. Ma reggel is volt egy tócsa alatta.
droberto28-09-2017 08:56:27 // 99714
:)
:(
:(
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2017 08:54:17 // 99713
Alfás szervizbe vitte, csak nem olyan béna a szerelő :P
droberto28-09-2017 08:54:07 // 99712
A kisebb csőből a Ø14 x 2 mm jobb és könnyebben beszerezhető.
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2017 08:49:08 // 99711
meg hát :)))))
A csövet meg engedd el, mint a reggeli galambokat :DDDD
A csövet meg engedd el, mint a reggeli galambokat :DDDD
droberto28-09-2017 08:47:52 // 99710
Ha csak ennyi a baj, akkor kell egy Ø13,7 x 2 vagy Ø21,3 x 2 mm-es 25 mm-es saválló vagy rozsdamentes csődarab, függően, hogy melyik végét kell hosszabbítani és két Otiker bilinccsel össze kell toldani.
Egyébként meg, nem vagyok biztos, hogy a cső a rossz, vagy nem menthető.
Mert látni még senki nem látta rendesen.
Egyébként meg, nem vagyok biztos, hogy a cső a rossz, vagy nem menthető.
Mert látni még senki nem látta rendesen.
Shadin28-09-2017 08:45:41 // 99709
Rákérdezhetek?????????????????????????
droberto28-09-2017 08:36:16 // 99708
Erhard 242 (Pure Energy)28-09-2017 08:30:57 // 99707
Tocke28-09-2017 08:07:34 // 99706
Ez a Giulia QV-159 szerelemgyerek igazi v pshop?
Shadin28-09-2017 07:43:06 // 99705
Giuntini28-09-2017 06:43:22 // 99704
Igen, és ez alatt a cikkszám alatt a rövid cső van.
Shadin28-09-2017 06:36:48 // 99702
Haddel28-09-2017 05:51:04 // 99701
Giuntini27-09-2017 22:15:23 // 99700
Ma egy kis adalék neked: Ma csak a városban rohangáltam, rövid távokat. A 2,4, de az autó sziluettje érezhetően utálja. Észrevettem, hogy a MOM parknal a Csörsz utcaban van egy hely. Szépen megfordultam D-ből R-be, R-ből D-be. Az ember nem kapkod, az automata leszoktatja minden kapkodásról. Ez az amit mondok. Erre az autóra vigyáz az ember, ami Budapesten nem egyszerű. Masik, én azt vettem észre az évek alatt, hogy Budapesten utálják ezt az autót, betesznek, keresztbe állnak előtted, és a Suzukis vagy Fordos vagy Skodas képére van írva, hogy csak azért is! A pályán viszont minden megváltozik, ott tisztelik és félnek tőle.
Giuntini27-09-2017 21:52:16 // 99699
Ja, még hab a tortan, holnap viszem vizsgázni. Mondjuk minden jó rajta, csak a hűtővíz cső oldódna mar meg...
Giuntini27-09-2017 21:50:13 // 99698
Igen, csak ez a cső cikkszám szerint nem létezik. Most eléggé összemosódott minden. A gázolaj is folyt, nem is kicsit a résolajcsőből. Ma megérkezett komplettül, és kicseréltem az egészet. Legalább a gázolaj nem folyik, tiszta olaj volt már a befecskendezők alatt, de mashol is. Amit ma reggel lattam nagy tócsát, az valszeg nem is a fagyálló volt, hanem a klíma kondenzvize keveredett a gázolajjal.
Shadin27-09-2017 21:03:28 // 99697
Pedig a cikkszám jó
Hardy27-09-2017 20:06:24 // 99696
Volt belőle de nem gyártották. A Maserati motorját raktak bele. Lehet V8 volt és rosszul emlékszem. De az biztos hogy negykerekhajtás. Megkérdezem ha érdekel. Ismerek olyant aki személyesen látta.
Giuntini27-09-2017 19:48:34 // 99695
De miért lehet nyomás hideg motornál a hűtőrendszerben? Hideg motornál letekerem a zárókupakot, és felmegy a víz szintje. Köze van ennek a szivárgáshoz. A motor tökéletesen működik, minden henger tökéletesen röffen, Nincs olajnyom a hűtővízben, víz nyom sincs a nívópálcán, a mutató szög 90 fokon áll. Tehát nincs hengerfejre utaló jel. Fellevegősödhet a rendszer a szivárgás miatt?
Giuntini27-09-2017 19:12:46 // 99694
Nem, ilyet kaptam.
sutyi7027-09-2017 19:00:06 // 99693
Honnan érdemes beszerezni?
WarbiRunner (Gyuri)27-09-2017 17:36:47 // 99692
Sose vezettem más 159-et, köszönhetően annak, hogy az elsőt megvettem :-) Szóval összehasonlítási alapom nincs, de ami a lényeg, hogy hiányérzetem se nagyon :-) A brutál tényleg kb jól kifejezi ezt az autót :-) Vagy mondhatjuk súlyosnak. Szó szerint is és átvitt értelemben is. Nagyon súlyosan tud menni.
Fogyi téma :-) A csengeri családi konvolyozást megfejeltem egy rokonnak autót veszünk túrával, ahonnan visszafelé hátul gurultam az új szerzemény mögött. The végeredmény:
Na ilyen nem lesz többet, nem lehet bírni :-) Rendesen küzdöttem, hogy minimálisan az útra bírjak figyelni. Már hallgattam mindenféle rádiót, nyújtóztam erre, arra, rájöttem, hogy a másfél literes flakont nem lehet kiinni normálisan, mert alacsonyan van a plafon :-) Felettem minden rágcsát. Ááááá.
Rajongója ma is akadt, Debrecenben egy Superb-es jött nagyon, hogy utolérjen. Mellém sorolt és amíg a lámpa piros volt, vagy 2 percig csak nézte az autót. Már én voltam zavarban :-))
Fogyi téma :-) A csengeri családi konvolyozást megfejeltem egy rokonnak autót veszünk túrával, ahonnan visszafelé hátul gurultam az új szerzemény mögött. The végeredmény:
Na ilyen nem lesz többet, nem lehet bírni :-) Rendesen küzdöttem, hogy minimálisan az útra bírjak figyelni. Már hallgattam mindenféle rádiót, nyújtóztam erre, arra, rájöttem, hogy a másfél literes flakont nem lehet kiinni normálisan, mert alacsonyan van a plafon :-) Felettem minden rágcsát. Ááááá.
Rajongója ma is akadt, Debrecenben egy Superb-es jött nagyon, hogy utolérjen. Mellém sorolt és amíg a lámpa piros volt, vagy 2 percig csak nézte az autót. Már én voltam zavarban :-))
antonov27-09-2017 16:42:10 // 99691
De, ez az, tudtommal ilyet rendelt és 1.9-ét kapta.
Shadin27-09-2017 16:12:15 // 99690
Giuntini27-09-2017 15:40:44 // 99689
Most hívott Erhard, és tényleg nem létezik hozzá cikkszám. Méret alapján próbálunk rendelni.
RomeoOne27-09-2017 14:55:53 // 99688
Nekem is volt, valamelyik motor mögötti vízcsövön lévő légtelenítő csavar kilőtte magát. Az eperben viszont nem nagyon volt lerajzolva az a rész konkrétan. Először Csöri rossz alkatrészt is rendelt hozzá emiatt. Kizárásos alapon aztán megrendelte a másikat, de a kép alapján nem lehetett megmondani, hogy tényleg az lesz. De az már jó volt.
antonov27-09-2017 14:37:55 // 99687
Nem teljesen értem ezt amúgy. Létezik a cső, csak nincs hozzátársítva az epres cikkszám?
Giuntini27-09-2017 14:27:22 // 99686
Húztam már rajta. E-peren is néztük Ofiéknál de semmire sem jutottunk.
antonov27-09-2017 14:06:15 // 99685
Gondolom sokak szemében nagy szentségtörés lesz amit most írok, de nem lehet abból a fránya csőből vágni kicsit? Esetleg húzni a bilincsen? A kiegyenlítő tartály nálam is így viselkedik.
Liquid27-09-2017 13:26:05 // 99684
eper cikkszámod van?
Shadin27-09-2017 13:00:15 // 99683
A gyári felső lengőkar TRW.
Giuntini27-09-2017 12:47:27 // 99682
Most már nagyon mérges vagyok az Alfa "alkatrészellátására". Az Egr hőcserélő csövét, küldték múltkor, de az 1,9-ét. A 2,4-nek külön cikkszáma van, egy hosszú cső, de mintha nem is létezne. Szatyi is próbál rendelni, és létezik eza cső, de nincs cikkszáma. Ma reggel már egy tócsa volt a motor alatt, közben alig észrevehető a szivárgás.
Az rendeltetésszerű, hogy teljesen hideg motornál lecsavarom a kiegyenlítő zárókupakját, és szisszen és felmegy a szint maximumig? A szivárgás következtében fellevegősödhet a rendszer?
Az rendeltetésszerű, hogy teljesen hideg motornál lecsavarom a kiegyenlítő zárókupakját, és szisszen és felmegy a szint maximumig? A szivárgás következtében fellevegősödhet a rendszer?
droberto27-09-2017 11:54:56 // 99681
Illetve úgy viselkedjen, mint a gyári.
droberto27-09-2017 11:54:19 // 99680
Ha az a cél, hogy ennyit fusson mint idáig, akkor:
gyári + TRW + Lemförder
:)
gyári + TRW + Lemförder
:)
sutyi7027-09-2017 11:36:05 // 99679
Sziasztok,
Első futómű felújítás előtt állok, melyik gyártó alkatrészeiben érdemes gondolkodni?
Köszi
Első futómű felújítás előtt állok, melyik gyártó alkatrészeiben érdemes gondolkodni?
Köszi
droberto27-09-2017 11:13:18 // 99677
droberto27-09-2017 11:05:52 // 99676
Elmeszelte a válság. Illeteve az se segített hogy a Premium plattform rugalmatlan nehéz és drága volt.
Szerintem a Cartárs a 156-ra gondolt, már csak a V6 miatt is ezt gondolom. :)
Szerintem a Cartárs a 156-ra gondolt, már csak a V6 miatt is ezt gondolom. :)
RomeoOne27-09-2017 10:20:21 // 99674
Azt írja egyébként, hogy keresztben lett volna benne a V8.
RomeoOne27-09-2017 10:18:44 // 99673
Ez decemberi cikk. Meg kéne találni valami olyasmit, ahol azt írják, hogy elmeszelték.
Liquid27-09-2017 10:00:45 // 99672
erre a cikkre emlékeztem, de aztán sajna lnem lett folytatás
Liquid27-09-2017 09:57:35 // 99671
a Q4 gyakorlatilag megyegyezik az elsőkerekessel, csak az első difi nem sima, hanem Torsen Twin, közös házban van az első és a középső, onnan megy hátra a kardán
RomeoOne27-09-2017 09:42:22 // 99670
Volt 159 GTA? Erről nem is hallottam. Bár rákeresve néhány információt találtam, de ez tényleg létezett? Nem láttam még ilyet, még ezen a fórumon sem említve vagy másfél éve, mióta olvasom.
Egyébként a Q4-ben hogy áll a motor? Keresztben vagy hosszában? Gondolom, ha hátsó kerekesre akarná az ember megcsinálni, akkor ökörség lenne keresztben betenni.
Egyébként a Q4-ben hogy áll a motor? Keresztben vagy hosszában? Gondolom, ha hátsó kerekesre akarná az ember megcsinálni, akkor ökörség lenne keresztben betenni.
Shadin27-09-2017 09:29:18 // 99669
Bakker elfelejtettem megnézni, lemegyek a parkeszba és mekknézem :-)
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2017 09:02:23 // 99668
most akkor hány a venti vagy nem hány? :)))
Shadin27-09-2017 08:26:40 // 99667
Én is :-) Csak legyen Irsai és Norbi ne adjon túl patkányon :-D
Hardy27-09-2017 07:25:50 // 99666
Ha V8 nem is de a 159 GTA ba V6 volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
588
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?