Forum >> 159

droberto04-10-2017 10:25:55 // 99999
Hogyhogy eladod, mi lesz helyette, ha megkérdezhetem?
droberto04-10-2017 10:24:33 // 99998
Lehet, csak le kéne szedni az önindítót ás kipucolni, felújítani. De az is simán lehet, hogy hiába van fesz a korrodált csatlakozás miatt nem megy át elég áram a vezetéken. Érdemess lehet rámérni a kábelre indítózás alatt mind fesz mind áram téren.
Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2017 10:24:22 // 99997
biztos hogy nem, föld kábel vagy nézd meg az akksi feletti elosztót húzzál ott minden csavart nekem a punto csinált ilyet ott az önindító kábelével volt szopacs...
theBanyai04-10-2017 10:21:24 // 99996
Koszi, megkerdezem errol majd a szakit, hogy mi a velemenye.
theBanyai04-10-2017 10:20:58 // 99995
Volt testkabel gondom meg a 156on ott is egyik naprol a masikra, de ott ici picit hajtott. Hat ennek a vegere kell jarni. Arulom a kocsim, jott egy vevo jelolt, es pont elotte jatszotta ezt el. Hat, eleg ciki. Meg nem szeretnek ott maradni sehol, automata, igy huzni se lehet...

Majd megirom , hogy a szaki mire jutott.
Csabi04-10-2017 10:14:50 // 99994
Ezek a legrosszabb hibák, nem tudsz velük mit kezdeni mert nem állandóak.
droberto04-10-2017 10:06:01 // 99993
Először behúzó, másodszor akksi, harmadszor oxidálodott csatlakozás (pl.: testkábel, tápkábel).
Giuntini04-10-2017 10:01:13 // 99992
Nekem idén nyáron egyszer csinált ilyet, a legnagyobb melegben autópálya után.
antonov04-10-2017 09:57:08 // 99991
Nekem teljesen megkergült a kocsi egy rossz akksitól. Megkockáztatom, hogy a nyári híres izzítás/nemizzítás-gate is emiatt volt. Nekem azt csinálta legutóbb, mielőtt kicseréltem az akksit, hogy azonnal leállt mihelyst elengedtem a gombot. Ezt olyan 4x 5x megcsinálta és utána beindult, de nagyon betegen és random hibaüzeneteket dobott, amik maradtak is. Érdemes rámérni az akksira azért, gyújtáson és gyújtás nélkül is. Illetve hogy mennyit tölt a generátor. Ez nem kerül sokba.
antonov04-10-2017 09:51:18 // 99990
A kormány állásán nem is kéne, hogy lásd, mert szimmetrikusan cseréltél dolgokat, egyenesfutásnál tuti változott valamit, csak gondolom nagyon kicsit.

Nekem is kinézne már egy futóműállítás, csak előtte meg akarom rángatni valahol a kocsit, hogy mi cserés.
Csabi04-10-2017 09:47:39 // 99989
Akksi szerintem nem csinálhat ilyet...Lexlutor küzdött ilyen problémával, az oka nem derült ki
theBanyai04-10-2017 09:41:46 // 99988
Akksi csinalhatna ilyet? Megnyomom semmi, ujra, semmi, majd mondjuk harmadikra porgeti, mint az allat es indul. Csak ma 3x inditottam varoson belul, es tokeletesen indult.
droberto04-10-2017 09:40:16 // 99987
Bendix - behúzótekercs.
Vagy akksi...
droberto04-10-2017 09:38:47 // 99986
Hivatalosan csak az összetartást tudod állítani. :)
Shadin04-10-2017 09:34:52 // 99985
Összetartást nem állítottam addig amíg a hétvégén ki nem cserélik a maradék műanyagot gyárira. Az volt a furi, hogy kicsit sem változott a kormány állása ill. az egyenesfutás, pedig vagy 50 fokperccel (?) nagyobb lett a dőlés a felső lengőkarok cseréje után.
Shadin04-10-2017 09:30:13 // 99984
Nyilván nem szemre :-( Műszerrel lett beállítva. A gyárin meg ugye nem lehet.
Shadin04-10-2017 09:28:41 // 99983
excentrikus volt
RomeoOne04-10-2017 09:19:33 // 99982
Ezt lézeres műszerrel szokták beállítani. Te most belőtted szemre a kerékdőlést vagy mi? Nem teljesen értem :D
antonov04-10-2017 09:12:35 // 99981
Összetartáson is állítottál?
Shadin04-10-2017 09:07:59 // 99980
Nem hiányoznak. Most h kivettem, beállt a gyári Ti dőlésre. Az állíthatóval függőlegesebbre állítottam, hogy ne egye a gumikat meg ne daráljon ha teljesen ki van tekerve a kormány guruló autónál.

Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2017 09:06:02 // 99979
így is fel lehet fogni, sokan meg írt autót nem vesznek mivel az valaminek a kárára megy amit később busásan meg kell fizetni... ha már gyári legyen minden gyári ...
antonov04-10-2017 09:01:01 // 99978
Akksi (generátor) rendben?
Giuntini04-10-2017 08:49:55 // 99977
Nagyon ügyesen fotóznak a hirdetők. Vezetőülést szinte sohasem fotózzák közelről, a kormány eltekerve, hogy ne látszódjon a kopás. Meg ezer apró trükk. Én 189 ezerrel vettem az autót, tehát tudtam hogy van rajta természetes kopás. De a vezető oldali bőrülés nem volt szétszakadva, szétmálva az oldala, a hátsó ülések meg szinte használatlanok voltak. A motorba meg úgysem látsz bele.

Neked szerencséd volt az autó vételénél, vagy inkább tudtad melyiket kell megvenni. A négy-öt évvel ezelőtti kintről behozott autók egészen mások voltak. Akkor magasabb volt a 159 ára, nagyon sokan első tulajdonostól vettük, hiába volt benne sok méter. Amiket most behoznak, már min két vagy három tulajdonosa volt. Rá kellett költeni, ba...tak a jó alkatrészeket belerakni. Hany olyan hirdetés van, hogy egy éves rendszámmal hirdetik. Mert az autónak tutkovice valami baja van és szabadulnak. Mellette mind megkímélt, és perfekten karbantartott. Most lehet hogy sokan fellázadnak, de én Dpf nélküli autót meg sem vennék. Nagyon tetszenek a hirdetések amiben leírják hogy minden hibaforrás kiiktatva. Drobertóval és nagyon sokunkkal már beszéltük hogy a kidobálós módszer nem a megoldás. Azért mert Egr és Dpf nélkül is elmegy az autó, az már nem gyári állapot. Tudom, hogy sokan úgy vették kintről, fiatal autókat is, hogy nem volt benne, de változnak az idők...
theBanyai04-10-2017 08:46:32 // 99976
Sziasztok. Elkezdte a kocsim , hogy a start gombra csak kattan, nem indul. van, hogy 5x egymas utan, van, hogy egybol van , hogy masodikra, szoval teljesen random. Volt valakinek ilyen gondja? Vinnem onindito felujitasra, de kene valami tampont, hogy mit csereljunk...
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2017 08:24:13 // 99975
Ezt néztem én is a képeken. Van ahol excentrikus szilenteket latok, máshol meg úgy tűnik, hogy nem az.
WarbiRunner (Gyuri)04-10-2017 08:21:17 // 99974
Ezért is jó egy ilyen közösséghez tartozni :-) Alfástól vettem a 159-et, Alfásé lett a 146-om. Nem hirdettem az autómat, és nem néztem meg ezer roncsot vásárláskor. Korrekt autót kaptam, (remélem) azt is adtam. Mondjuk azóta is szurkolok, hogy Sanyinál is jól viselkedjen a gépsárkány :-)
forrasr04-10-2017 06:28:05 // 99973
Nem hiányoznak az állítható szilentek? Dőlés hogy áll a gyári értékhez képest?
Hardy04-10-2017 05:59:08 // 99972
Erről nem is beszélve. :-))). Csak azt nem értem hogy valaki nem rabolt rá azonnal. Ha autót akarnék venni ilyent biztos nem találnék még egyet aminek új kora óta minden eseményhez fényképes blog van.
Hardy04-10-2017 05:55:28 // 99971
Olyan szinten hozzák be kintről a szarokat hogy förtelem. Én most akarok a Fiamnak II és Puntot venni de már lassan feladom. Kintről behozott vagy kereskedő. Volt olyan mire odaérünk eltűnt a rádió. Azt mondta nem volt így hoztak. A képen meg ott virít benne. Innentől mit hiszel neki. Direkt úgy fotózva hogy a hibák ne látszanak fogalma sincsen milyen az alja mert ő nem mászik alá. És szórakoznak az időmmel meg a pénzemmel. Pedig nem is az olcsokat nézzük.
Giuntini03-10-2017 23:04:41 // 99970
Szerintem a Hahun most van eddigi legnagyobb 159 kínálat, 170 eladó autót számlál. Mikor 2013-ban az enyémet vettem, akkor 30-40 db volt.
Piritu - 1.000.00003-10-2017 22:37:59 // 99969
Jóccakát mindenkinek! :-)
Piritu - 1.000.00003-10-2017 22:14:56 // 99968
A Pók vevőjét ez (mármint az előélet) egy cseppet sem izgatta...
Piritu - 1.000.00003-10-2017 22:14:11 // 99967
Ráadásul vagy 70 km-el a vétel után vezetted először :-)
csokagm03-10-2017 20:59:19 // 99966
Azért az sem mindennapi amikor valaki, gyakorlatilag vásárlástól tudja követni kb. 40 oldalon keresztül az autó előéletét:)
Liquid03-10-2017 20:26:07 // 99965
a te eseted kissé más :)
Hardy03-10-2017 19:43:14 // 99964
Én a mostani autómat csak akkor láttam először mikor már minden banki papír el volt intézve és mentünk aláírni.
Zselé03-10-2017 18:52:07 // 99963
Az autóeladáshoz néhány gondolat - SZERINTEM:

- Ami ingyen van, annak nincs értéke. Igaz ez a próbakörre, és ezáltal a nepper idejére is... és ezt természetesen a vevőjelöltek is így kezelik
- Az ár és a hirdetés nagyban meghatározza, kik fognak felhívni...
- A vevő is megdumálhatja a neppert, illetve hozzáállásával és kommunikációjával biztos vagyok benne, hogy a "fizetős próbakörhöz" ragaszkodó nepperek is engednek, ha látja (vagy azt hiszi), komoly jelölt.

A magam részéről vevőként:

- Drága az időm, vannak barátaim, nem járok teszt vezetni
- Ha már beülök próbakörre csak akkor nem viszem el, ha utána derülnek ki "apróságok" (1 kulcsos, nincs meg ez/az, stb.), vagy nem tudunk az árban megegyezni. De kizárólag élő vételi szándékkal indítok be eladó autót.
- Nem baj, ha nem hibátlan, csak árazzuk be jól.

Eladóként:

- Picit magasabb áron árulok, mint ami reális érte. Így az hív, aki már kiábrándult az évszázad ajánlataiból, és objektíven nézi meg az ajánlatomat. Ha korrekt, eljön, és nem debil, engedek a reális árig.
- Ha ezért az árért X ideig nem jönnek érte, és szorít az idő (pl. egy utód miatt), megy beszámításra, és az árbuktából megvettem a nyugalmat, hogy más kínlódik a hülyékkel, és a saját időmet.
Shadin03-10-2017 18:08:37 // 99962
A cél szentesíti az eszközt :-D
Piritu - 1.000.00003-10-2017 17:53:02 // 99961
Furcsa ez a hirtelen fordulat. Nagyon is aktív tag volt, a mai nap is még 12. a hsz listán. Valami tuti történt.
WarbiRunner (Gyuri)03-10-2017 17:40:17 // 99960
Néha e-mailt váltunk. Szerintem csak leszokott az Amore-ról, megunta a vissza nem olvasókat :-) Pedig a blogjai nem kicsit hasznosak a mai napig.
WarbiRunner (Gyuri)03-10-2017 17:37:38 // 99959
Köszi, akkor lesz nálam spakli :-)
Piritu - 1.000.00003-10-2017 17:33:35 // 99958
Apropó GTPeti. Tud valaki valamit róla? Egyszer csak eltűnt...
Shadin03-10-2017 15:12:19 // 99957
Nem fér ki simán, játszani kellett. Egy spakli nyelével kitámasztottam két menet között és felemeltem a megfelelő magasságba egy emelővel alulról.

link...
WarbiRunner (Gyuri)03-10-2017 15:07:49 // 99956
Köszi, hasznos képek, legalább azt már látom, hogy kifér a csavar a rugótól :-) Így kisebb lélegzetű az ügy. Egyébként kitakarítottam a zsírt belőle és próbálkoztam még egy utolsót a savmentes olajjal. Kifújkáltam kompresszorral a szilenteket és környéküket. Mikor tiszta lett, kapott még egy bő adag olajat mindkét szilent mindkét oldala. Ezután kompresszorral megint megfújkáltam, remélve, hogy a nyomás juttat be egy kis kenőanyagot. Aztán törlés. Ránézésre most jól néz ki, szép tiszták a felfogatási pontok, minden olyan gyárias. Mondanom sem kell, a változás nulla. Majd ha csáposra fel tudjuk tenni, megnézzük. Főleg, ha csere után is képes nyekeregni, akkor nem érdekel, nyekeregjen :-)
WarbiRunner (Gyuri)03-10-2017 14:53:20 // 99955
Egyébként ez tök igaz, kicsit pszichológusnak kell lenni. Autó vételnél sokan ráfeszülnek a műszaki dolgokra. Én nagyon szoktam figyelni azt is, hogy ki az eladó, milyen ember, milyenek a gesztusai. A saját üzletfeleimet is ugyanígy megfigyelem. A testbeszéd, gesztusok árulkodóak. Ezt egyébként tanítják is, tervezem is, hogy kicsit elmélyedek benne, nem haszontalan. :-) Egyelőre autodidakta módon jutottam erre, rengeteg ázsiai emberrel van dolgom és ők elég érzékenyen veszik a gesztus jeleket. Nagyon figyelnem kell, hogy hogy ülök, kire nézek, kit szólítok meg először, ilyenek.
droberto03-10-2017 14:47:29 // 99954
...mert nem fognék...
droberto03-10-2017 14:45:26 // 99953
Magam soha nem fognék auónepperkedésbe, mert fognék egy autón se, de a önjelölt tesztvezetők kiszűrésére jó lehet, hogy kirakatod vele az asztalra a vételárat. :)
Bár nyílván ehhez is kell emberismeret és pszihológia, hogy kinél ragaszkodj hozzá és kinél tekints el tőle. Mert ugye ez sok embernek lehet sértő és nem mindig van azonnali KP-s fizetés.
És ugye sok olyan sztorit is hallani, hogy a kevésbé kultúrált és/vagy öltözött mókus, nejlon (bocsánat Tesco-s) szatyorba vitte be a 20 Millát és hozta ki az új Mercit a szalonból...
Shadin03-10-2017 14:44:01 // 99952
Komplett felső csere után is tud nyekeregni. Próbáld ki a műanyagost :-)

link...
droberto03-10-2017 14:36:54 // 99951
A szomszéd Cartársnak pont egy alapos gőzborotvás puccer után kezdett eget rengető nyöszörgésbe. :) Persze ez engem nem tántorít el tőle. :)
Hozzáférhetőség: Kerékcserekor és olajcserekor férsz hozzá viszonlag legjobban a gumialkatrészekhez.
Anyag: A bringák első gáz/levegő telójához létezik kimondott szimmering ápoló spray.
Utána kéne olvasni külföldi fórumokon, hátha valakinek már van valami bevált szere.
Lehet, hogy az ipari gumiabroncsápolót kéne megpróbálni szórófejesíteni...
(Kár, hogy már ninics közöttünk GTPeti, ő biztos tudna valami okosat mondani erre. :))
droberto03-10-2017 14:28:16 // 99950
Én amikor a robogómat vettem volt egy 2! oldalas csekklistám. :) Az első kettő moci ez alapján telefonon ki is hullot. A 3. egrit hívtam - szimpatikus volt eleve -, de mondtam neki, hogy öszintén mondja el az összes hibáját (1-2 éves hibátalan garanciás-karcmentes motort kerestem), mert ha elmegyek és találok rajta bármi hibát vagy karcot kifizettetem vele az utamat. (Volt azért egy "B" kiszemelt tarcsiba Hódmezővásárhelyen) Persze hozzátettem, ha tényleg úgy lesz az állapot ahogy mondja, akkor alku nélkül kp-ba fizetek. Úgy is lett. :) Egy próbakör után boldogan toltam be az autó puttonyába. :)
Egy használtabb járműnél az állapot pedig már jóval relatívabb. Nehezebb kérdés. Mást gondol róla a vevő és az eladó is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.