Forum >> 159

Smith19-04-2018 21:16:12 // 108016
Az elég fosatós lehetett. Én a 66-tal voltam így, szerencsére csak tolatáskor, na tolatás közben úgy éreztem, nincs az autóban fék. Volt, hogy már kínomban a kéziféket is berántottam, csak tudjak megállni. Ijesztő a fék hiánya :(

Nekem is Vredestein Vorti, tavaly is vettem kettőt, idén meg még kettőt, hogy egyforma legyen mégiscsak :) Na meg mert kettő kukás lett.
gecsa19-04-2018 21:05:29 // 108014
Szívósor tömítés?
tirex19-04-2018 20:49:00 // 108013
Erhard 242 biztos vágja. Írj rá.
gyml19-04-2018 20:42:53 // 108012
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki hogy hol lehet kapni 2,2 jtshez a szívócső és a hengerfej közötti kis gumi átvezetőt? Pontosan mi lehet a neve ennek az alkatrésznek?
tirex19-04-2018 20:41:10 // 108011
A fölső fokozatok elkezdenek sírni. Pont a héten voltam Abonyban a Dömpi szerelőjénél és ő mondta. Nekem az ötös kezdte kb 85kmh körül azóta mentem már vele 50ezret. most szól már a négyes és a hatos is kicsit. Azt mondta amíg működik a váltó addig felújítós utána kuka.
tirex19-04-2018 20:34:55 // 108010
Nekem már volt ilyen szar betétem, simán okozhatja.
RomeoOne19-04-2018 18:54:48 // 108009
Az már rég bekopott. Akkor ez egy ilyen gumi...
Shadin19-04-2018 18:41:26 // 108008
~800Km-nél tartok és szárazon nem győzött meg, nedves úton viszont sokkal jobbnak érezni.
Roll198319-04-2018 18:39:36 // 108007
Motoron kb. az első 100km-en szoktunk emiatt óvatosan menni, utána már nem okoz problélmát.
Shadin19-04-2018 17:34:45 // 108006
Az új gumikon az a formaleválasztó izé kb. mikor kopik le véleményetek szerint?
Nem tudom h az okozza-e, de a zsír új RainSport 3 erősen taknyolódik a korábbi Eagle F1 Assy. 2-höz képest. Viszont csendesebb és komfortosabb cserébe. De egyenlőre elmarad szárazon :-(

Ma lefo.tam kicsit a bokám, nagy sebességű gumiteszt közepette kiugrott elém egy "szabályosan" 130-cal közlekedő Octavia-s és hát kb. vészfékeznem kellett. A gond az, hogy "elfogyott" a fék, egyszerűen nem fogott tovább :-(
Most volt fékolaj, féktárcsa és fékbetét csere. Kicsit ugyan meg vannak égve a TRW-k, mert sikítanak, de nem gondolom, hogy ez lenne az oka. Normális tempóban még soha nem jelentkezett ilyen. Szerintetek ennyire lehet szar egy betét v. tárcsa gyártmány? Vagy a kommersz DOT4 folyadék el tudja melegedni magát ennyire?
RomeoOne19-04-2018 15:59:00 // 108005
Azok az önmeghatározásos címkék nem hiszem, hogy túl sokat mondanak, főleg különböző márkák között. Azt ír rá a gyár, amit akar. Én Satin meg Vorti között gondolkoztam, mikor beszereztem. Barátom az Apollónál dolgozik és beszer. áron tudta hozni az abroncsokat, kb -20% az árból. Kérdeztem a különbséget. Mondta, hogy a Satin az újabb minta meg, hogy vízen kicsit jobb, de nincs nagy különbség, ő a Vortit venné mert jobban néz ki. Pont ugyanígy gondoltam én is, így Vorti lett.
WarbiRunner (Gyuri)19-04-2018 15:34:20 // 108004
Egyébként a Vredestein oldala szerint a Satin gördülési ellenállása sokkal kisebb (F helyett C), a nedves tapadása pedig jobb (B helyett A). Azt érzem is, hogy nagyon könnyen gurul az autó. Nyilván a fogyasztás mondja majd meg a valóságot, de érzetre könnyedebb a gép vele.
A Conti SportContact 3, ami eddig volt, E gördülési ellenállású és C nedves tapadású. A Vorti F/C, szóval a Vortival lehet hogy nem éreznék nagy különbséget.
WarbiRunner (Gyuri)19-04-2018 15:21:32 // 108003
Passz.. :-) Szerintem a Vorti a régebbi, a Satin az újabb minta. A gumis faterja is mondta, hogy az Insignia-ra a kettő közt gondolkozik, de nem tudja melyiket kéne. Én meg nem is agyaltam ezen. Eddig amit javasoltak, hoztak, nagyon jó volt, eddig az összes gumijukkal elégedett voltam. Hát most is annyit mondtam, hogy hozzon négy jó Vredestein gumit nekem.
Szabolcs 15919-04-2018 15:13:46 // 108002
Csomagtér kábeleket nézd át lehet valami vezeték el van törve és rövidre zár
RomeoOne19-04-2018 14:52:02 // 108001
Miért Satint vettél és miért nem Vortit? Mi volt a szempont?
ProdyG19-04-2018 14:43:26 // 108000
köszi, királyság :)
Smith19-04-2018 14:26:47 // 107998
Nem tudsz alatta kárt tenni semmiben, de érezni fogod, mennyire kell belevágni. Nagyon vékony.
ProdyG19-04-2018 14:17:58 // 107997
Akkor szerzek emblémát és nekiesek :) valahogy úgy emlékeztem, hogy a nyomógombosat nehezebb cserélni... nem baj, ha alatta kicsit megsértem a fekete műanyagot, igaz?
WarbiRunner (Gyuri)19-04-2018 13:57:22 // 107996
Lehet ez a trükk, bár az én esetemben is pont Contik kerültek le. Lehet ez a stratégiájuk, a keménysége és hangossága miatt a prémium vásárló cserélje csak ügyesen újra, puhára.
Én évek óta, minden autómra Vredesteint veszek, nekem nagyon bevált az összes, soha ilyesmit nem tapasztaltam. Most is Vredesteint vettem, amíg ennyire beválnak, nem váltok :-) Remélem ez nem fog felkeményedni.
Smith19-04-2018 13:45:24 // 107995
Pont hétvégén csináltam embléma cseréket, jó kis kínai embléma, de a gyárit nézve, rosszabb biztos nem lesz. Olyan mintha gyári lenne, még az embléma szélén a kis fémpöcök is megvan :)

Hátsót én is bevágtam kis mini flex-szel háromszög alakban, felnyitottam és fogóval lehúztam. 10 percig se tartott.
antonov19-04-2018 13:25:21 // 107994
Nekem amúgy az a tapasztalatom, hogy ez a kezdeti puhaság nem tart sokáig. : ( Apósom tavaly vett Conti PremiumConatact 6-ot a Civicjére és idén már nem volt annyira puha mikor felraktam.
alfa155gyuri19-04-2018 12:59:56 // 107993
Sziasztok!
Kézi váltónak mi az első tünetei amikor elindul a tönkremenés útján?
fazek19-04-2018 12:55:00 // 107992
Szia! Az embléma cserélhető a nyomógombon is. Igaz hogy az eredeti eltávolítása csak drasztikusan lehetséges. Én bicskával körbevágtam a kopott emblémát majd egy fogóval kifeszegettem. Az újat meg símán ráragasztottam a helyére.2 éve van fent,még jól bírja pedig kínai.
Zolibácsi19-04-2018 12:53:19 // 107991
Pedig ilyen banális hiba lesz, nézd majd meg a következő esős időben.
RMat19-04-2018 12:49:04 // 107990
Nem tudom, örüljek, vagy bánkódjak: tegnap beszéltem pár szakival, akik ha nem is tudtak fogadni, de elláttak tanácsokkal. Ugyanazt mondták, mint amit javasoltál: nézzem meg a csatlakozásokat, cseréljek biztosítékot, aztán a hibakódok alapján minden egyes hibás egység csatiját egyenként húzzam le , és indítózzak. Amelyiknél nem veri ki a biztosítékot, az a hibás. Eddig el sem jutottam: biztosítékcsere, indítózás, nincs hiba. Kb. két órát nyektettem az autót, mentem vele egy órát, ahol tudtam leállítottam, elindítottam, semmi az ég világon. Örülök, mert nincs hiba, de zavar is, mert nem tudni mi volt az. Mindegy, jövő hétre van egy szerelő, majd meglátjuk, hogy mit mond. Mégegyszer köszönöm a tippeket!
Corben19-04-2018 11:59:54 // 107989
Igazad van alapvetően semmi értelme.
Viszont amikor bemegyek melóba, a parkolóban mindíg mosolygok mikor visszanézek.
És persze ugyanez van meló végén mikor kijövök :D
Ennyi nekem elég ;-)
Ha a családi kocsival megyek be (10 évvel fiatalabb turbós benzines Qashqai) ez nincs meg....
Az alfát csak azzal tudom megfelelő módon kiváltani ha mondjuk motorral teszem ugyanezt.
WarbiRunner (Gyuri)19-04-2018 11:44:38 // 107988
Az a fura, hogy a Contik még épp elérték a kopásjelzőt. Hátul pedig még fölötte volt 1mm-rel. Ha jól követtem vissza, a hátsó szett újabb, azok 3 szezont mentek. Az elsők többet, ami lehet 4, 5, kitudja. 3 év azért nem sok, még ha ez 40e km-t is jelent. Ettől nem kéne felkeményednie. Mégis egyformán kemény volt elöl, hátul. Szerintem a kopásuk is megállt amúgy, egy szezon alatt alig változott valami. Kanyarban tartott szépen, stabil volt vele az autó, egyedül induláskor volt kicsit kipörgés hajlamos. Viszont hangosak voltak. A téli szett után zavaróan. Autópályán szinte csak a gumit hallottam, míg a téli szettel tök csend volt. Pályán még nem mentem azóta, de már városban is nagy a különbség. Mintha valami puha paplanon gurulna.
A méret ugyanaz, mégis másképp is áll a felnin. A Contik kicsit feszültek, mint a német tuning autókon. A Vredesteinek fala normálisan, függőlegesen követi a felnit. HOgy ez és a friss gumi puhasága (és az eltelt pár év fejlődése?) mennyit jelent komfortban, az elképesztő.
_Ata_19-04-2018 11:31:46 // 107987
Szia! Talán Ezen a videón is egy ilyet nyúznak le :) A videó második felében
antonov19-04-2018 11:20:42 // 107986
Én jelenleg 12 éves Pirelli P Zero-kon gurulok amiről már a kopásjelző is kezd lekopni, brutális hangja van, és kőkeményre vannak szikkadva. De holnap végre felkerülnek az új gumik.
ProdyG19-04-2018 11:00:05 // 107985
Ugyanez érdekelne engem is. Facelift-es, benyomható embléma hátul. tavaszra nagyon rossz állapotba került. Elől már cseréltem, de most muszáj lenne a hátsót is. Valami jó kis blog esetleg?
WarbiRunner (Gyuri)19-04-2018 10:36:32 // 107984
Gyereke..., városban nagyon sokat dobott a komforton az új gumiszett. Éreztem én, hogy az a Conti nem fasza. Egész másképp veszi a döccenőket, és teljes csend van. Az autó érezhetően könnyebben gurul. Innentől az se érdekel, ha kanyarokban kicsit kevesebbet tud, bár nem hinném...
Roll198319-04-2018 10:10:16 // 107983
Srácok,

A csomagtérajtón lévő jel (nyokodható fajta) cseréje mennyire macerás? Ezeken is cserrélhető csak az embléma, mint a simákon? Köszi!
RomeoOne19-04-2018 09:40:13 // 107982
Szerintem felesleges ezért plusz időt és pénzt (üa költség) és km-eket rakni a kocsiba. Kivéve, ha tényleg nem használod csak ezen a távon. Én inkább csak hétvégente veszem elő, de akkor 200 km-nél nem nagyon megyek kevesebbet.
A múltkor egy 10 km-t mentem vele, majd beálltam a benzinkúthoz és hallottam, hogy regenerál. Oh, mondom, dehogy fogok itt még majd elindulni és körözgetni vele, majd délután megyek fel úgyis a pályán BP-re, akkor majd kiköhögi magát, ha akarja. Le is állítottam azzal a lendülettel.
Corben19-04-2018 09:25:55 // 107981
2X20km-t ingázok én is naponta. ( Kazincbarcika- Miskolc) és minden regen alkalmával eljátsza a kocsi, hogy mikor lejövök a négysávosról és beállok a parkolóba, akkor kezd el regenerálni ( mielőtt leállítom a kocsit , mindíg kinyitom az ajtót és ráhallgatok, azonnal halható ha megy a regen)
Ilyenkor vissza a kocsiba, rá a Miskolc elkerülőre és egy laza +15km-t beleteszek :-D
És ez mindíg így van, csak meló előtt csinálja.
Úgy látszik Ő sem akarja hogy dolgozzak :dD
pettinke19-04-2018 08:54:29 // 107980
jeladók szoktak rendetlenkedni, vagy a csatlakozóik. bár azt bedobja hibának.
PBali19-04-2018 08:37:16 // 107979
Király! :-) Köszönöm! A fizetséget találd ki, jelezd felém és boltoljuk! :-)
RomeoOne18-04-2018 19:16:32 // 107977
Eléggé oda volt már a króm kipufogóvég, így foglalkoztam vele kicsit, hogy újra dísze legyen az autónak:
[blog]
gecsa18-04-2018 19:10:22 // 107976
Ha a mért vezérlésmódosító helyzet minden fordulaton 0.000 fok, az inkább jeladó hiba (nincs jel), vagy inkább a módosító? Még nem volt időm felcserélni a jeladókat.
Piritu - 1.000.00018-04-2018 17:44:11 // 107975
20 km-en nem lesz gondod. 5 km után meleg, utána van ideje kiégni is.
Piritu - 1.000.00018-04-2018 17:43:03 // 107974
Ha nagyon foglalkozni akarsz a vassal, akkor az egr hűtő fedelét cseréld ki, az egr-t felesleges.
Shadin18-04-2018 14:29:18 // 107973
Én megtaláltam asszem a régi elveszett rugót valahol alul a csomitartóban :-)
Szerintem tudom hol van. Este írj rám.
PBali18-04-2018 13:40:25 // 107972
ilyen:
PBali18-04-2018 13:38:20 // 107971
Sziasztok! Csak egy gyors kérdés, véletlenül nincs valakinek elfekvőben egy ilyen zártakarója? Elvileg a műanyag megvan valahol, de a rugó az nincs...Első körben itt kérdezem, aztán megpróbálok bontóban venni, ha nem jutok sikerre. Lexlutornál láttam, hogy neki anno Shadin tudott adni, gondoltam hátha...:-)
Természetesen nem ingyen kérem. :-) üdv:B
Shadin18-04-2018 10:47:00 // 107970
Én nem nyúlnék hozzá. Majd akkor kezdj szerintem aggódni ha tényleg gond van.
Zolibácsi18-04-2018 10:41:15 // 107969
Párom is ennyit varosozik oda, plusz vissza ugyan ennyi. Semmi baja az egrnek 2.0 nal, sem a dpfnek. Kettesben alapjaraton már akkor is volt egy pici lassú hullámzas mikor még nem varosozott.
Liquid18-04-2018 10:34:48 // 107968
Egy darab lemezből ki van vágva szépen méretre és a csavaroknál ki van fúrva és annyi
SzJanos18-04-2018 10:32:49 // 107967
Munkahelyet váltottam, és a napi 180km helyett csak 20at járok vele. Félek hogy teleszemeteli, és van hogy rángat is kicsit mostanábam kettesesben hármasban alacsony fordulaton gázadásnál. Emiatt iktatnám ki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.