Forum >> 159
leopop326-01-2023 21:10:47 // 125940
Akkor olyan mint a DSG váltó 🤣🤣
leopop326-01-2023 21:09:56 // 125939
Igen jól összefoglalta Gyuri illetve alapból inkább a sima 200 lovast választanám az adózás miatt is. Illetve 3.2 Q4 Brerán haveromnak cserélnie kellett a kardánt. Végül kardán felújítás mellett döntött évekkel ezelőtt is nagy összeg volt. Úgyhogy azt választom amit Gyuri mondott hogy minnél kevesebb olyan alkatrész legyen benne ami el tud romolni, főleg hogy hosszú távra tervezünk majd a Giuliával illetve napi járós lesz. Így a Q4 kilőve. Könnyebb is lesz így a kocsi ami óriási plusz pont.
katbal26-01-2023 17:54:22 // 125938
Borzalmasan lassan produkál érezhető langyot az ülésfűtés. Ilyen minuszokban percekbe is telik, szóval ha így próbálod, akkor legyél türelmes :). Ha van multimétered, akkor mérj ellenállást. Szerintem 10-20 Ohmnál nem kéne többnek lennie. Ha szakadást mérsz, akkor kuka. Mérhetsz áramfelvételt is, ha 0 akkor kuka. Ha nincs multimétered, akkor próbálj meg sorbakötni egy fényszóróizzót. Ha pislákol, akkor folyik áram, előbb utób langy is lesz az ülés. Ha CAN-en kapcsolja a kocsi az ülésfűtést, akkor felejtsd el amit írtam :).
alfa155gyuri26-01-2023 17:14:28 // 125937
PBali26-01-2023 14:03:30 // 125936
Értem. Sok sikert az eladáshoz és kitartás az építkezéshez!😊
Roll198326-01-2023 10:53:06 // 125935
Szia! Ha minden igaz márciusban elkezdünk építkezni, kéne egy vonóhorgos autó, amit lehet nyúzni, nem szeretném erre befogni ezt az autót. Természetesen mindennel együtt fogom meghirdetni, nem fogok semmit se külön árulgatni, így több esélyt látok az eladásra. Láttam a 2.8 milliós autót, de ott a Ti felni hiányzik a csomagból, ami nem szerencsés.
PBali26-01-2023 08:04:04 // 125934
Persze lehet okoskodni, hogy a két szett kerékből csak egyet adsz mellé (nyilván a 19-es a vonzóbb és jön is lassan a jó idő), a másikat meg eladod külön, akkor anyagilag kicsit jobban járhatsz, de szerintem ha valaki 4 millióért venne 2009-es autót, annak azért kellene mind a 4 kerék.
Nekem legalábbis igen 😊
Nekem legalábbis igen 😊
PBali26-01-2023 08:00:30 // 125933
Szia!
Én folyamatosan nézem a Tbi kínálatot. Nem igazán mozdul…
A helyedben 4 millió körül tenném fel, ha nem sürgős, aztán meglátod. (Nyilván nem tudom mennyit szeretnél érte, a realitás szerintem azért 4 alatt van, hiába a jó állapot és a gondos gazda, mégis 14 éves lesz idén és én azt tapasztalom, hogy ez a legtöbb embernek már öreg autó.)
Ami felette van árban, azok hónapok óta nem kelnek el. Van több,amit már nyáron is hirdettek. Árban nem igazán mozdulnak az eladók, ezek alapján vevő sem érkezik rájuk.
Az egyik tulaj nemrég itt is panaszolta, hogy nincs az övére érdeklődő, neki is fent van még az SW-je, 2.8-ért. (Km több,mint nálad)
Én azt tapasztaltam, hogy eladásnál sokat számít a régió. Ebből a szempontból jó lehetsz szerintem. Nagyon szép gép amúgy, miért adod el? (Ha szabad érdeklődni 😉)
Én folyamatosan nézem a Tbi kínálatot. Nem igazán mozdul…
A helyedben 4 millió körül tenném fel, ha nem sürgős, aztán meglátod. (Nyilván nem tudom mennyit szeretnél érte, a realitás szerintem azért 4 alatt van, hiába a jó állapot és a gondos gazda, mégis 14 éves lesz idén és én azt tapasztalom, hogy ez a legtöbb embernek már öreg autó.)
Ami felette van árban, azok hónapok óta nem kelnek el. Van több,amit már nyáron is hirdettek. Árban nem igazán mozdulnak az eladók, ezek alapján vevő sem érkezik rájuk.
Az egyik tulaj nemrég itt is panaszolta, hogy nincs az övére érdeklődő, neki is fent van még az SW-je, 2.8-ért. (Km több,mint nálad)
Én azt tapasztaltam, hogy eladásnál sokat számít a régió. Ebből a szempontból jó lehetsz szerintem. Nagyon szép gép amúgy, miért adod el? (Ha szabad érdeklődni 😉)
Liquid25-01-2023 16:36:08 // 125932
Többeknek volt beázásos kalandja, nagyrészt az ajtó kárpitja alatt lévő burkolat szigetelése volt a ludas, ha jól emlékszem. Nekem szerencsére nem volt ilyen gondom.
Zselé25-01-2023 16:19:40 // 125931
No megnéztem, van benne víz, és az olajsapkán sincs nyoma túrónak. Ma be is indult pöccre (24h állás után). Inkább több nap után van a baj.
Bár, a kolléga máshogy indít mint én:
Én kuplung + fék, és 1x nyomom - ő kuplung, és végig nyomva tartja... nem tudom, ebben van-e összefüggés.
Ami viszont baj: nagyon párásodik az autó, és ma felfedeztem: jobb elől a lábtérben a szőnyeg cuppog a víztől. Betonon áll a kocsi, de sok nagy eső volt mostanság. Merre érdemes keresgélni? Ajtó furatok tömődhettek el? Vagy máshonnan is be tud jönni a víz?
Bár, a kolléga máshogy indít mint én:
Én kuplung + fék, és 1x nyomom - ő kuplung, és végig nyomva tartja... nem tudom, ebben van-e összefüggés.
Ami viszont baj: nagyon párásodik az autó, és ma felfedeztem: jobb elől a lábtérben a szőnyeg cuppog a víztől. Betonon áll a kocsi, de sok nagy eső volt mostanság. Merre érdemes keresgélni? Ajtó furatok tömődhettek el? Vagy máshonnan is be tud jönni a víz?
WarbiRunner (Gyuri)25-01-2023 14:18:22 // 125930
Érdemes az xDrive rendszerről olvasgatni, nagyjából ugyanaz a ZF cucc. Megbízhatónak mondják, de ha beüt a gond....XD
Liquid25-01-2023 13:57:33 // 125929
Gyuri jól összefoglalta. Az tény hogy ami nincs az nem romlik el, de ezek alapján kb. gyalog menni a legjobb, bár ott meg a cipő kopik :D
A 159 tapasztalata alapján a Q4-től nem kell félni megbízhatóságilag sem.
Persze van plusz kihajtás, féltengelyek difi satöbbi. Nekem pl. kellett kardánt felújítanom, 220.000 km-nél.
Szerintem ugyanez lesz a Giulia/Stelvio párossal is, azzal a különbséggel, hogy itt sokkal több a Q4, nem olyan extra mint a 159-nél. Tehát valószínűleg nem sokkal drágább az ahhoz való alkatrész. (pl. kerékcsapágy)
A 159 tapasztalata alapján a Q4-től nem kell félni megbízhatóságilag sem.
Persze van plusz kihajtás, féltengelyek difi satöbbi. Nekem pl. kellett kardánt felújítanom, 220.000 km-nél.
Szerintem ugyanez lesz a Giulia/Stelvio párossal is, azzal a különbséggel, hogy itt sokkal több a Q4, nem olyan extra mint a 159-nél. Tehát valószínűleg nem sokkal drágább az ahhoz való alkatrész. (pl. kerékcsapágy)
WarbiRunner (Gyuri)25-01-2023 13:00:31 // 125928
Semmi sem örökéletű, ami bonyolultabb, azt drágább javítani, ha kell. Nem szól a fáma arról hogy baj lenne velük, de még nem is öregek :-) Attól függ, mennyiért, mennyit futott a cél. Alcantara ülést csak egész fiatal Ti-ben találsz szerintem. De már nagyon off itt :-)
leopop325-01-2023 12:44:23 // 125927
Igen a sima hátsó kerekes 200 lovasból szeretném. Csak az alcantara ülések meg ahogy látom a Velocéban vannak.
De alapvetően nem ragaszkodom a Velocéhoz. Pont a hátsókerék miatt kéne inkább a sima 200 lovas. Csak a program más motor ugyanaz egy bizonyos évjáratig így ezt kutattam eddig. De így ahogy mondod akkor a Veloce kilőve ha a Q4 nem olyan örök életű.
Jobban is járok a sima 200 lovassal mert papíron kevesebb ló kevesebbet kell adózni. Aztán majd hogy mi történik a géptető alatt arról meg már nem kell adózni :DD
De alapvetően nem ragaszkodom a Velocéhoz. Pont a hátsókerék miatt kéne inkább a sima 200 lovas. Csak a program más motor ugyanaz egy bizonyos évjáratig így ezt kutattam eddig. De így ahogy mondod akkor a Veloce kilőve ha a Q4 nem olyan örök életű.
Jobban is járok a sima 200 lovassal mert papíron kevesebb ló kevesebbet kell adózni. Aztán majd hogy mi történik a géptető alatt arról meg már nem kell adózni :DD
Roll198325-01-2023 11:29:52 // 125926
Sziasztok!
Megszületett a döntés, hogy megválok az autómtól és úgy néz ki, hogy elengedem a márkát 12 év után, mert nincs sportwagon a kínálatban. Ha elkészült volna a Giulia SW... Na szóval nézegettem az árakat, szerencsére a Ti TBi-k eléggé tartják az árukat. Szerintetek 8 kerékkel, ami mind gyári és az egyik szett a Ti, gyári tetőcsomagtartóval, 178e kilométerrel és úgy hogy nem sürgős az eladás mennyiért hirdessem meg? A blogomon minden beavatkozás, szépítkezés megtalálható, például legutóbb a felnik szépültek meg, kapott is egy szett új gumit a 19-es felni. Az autó Svájcból jött, 2017-ben Erhard hozta be.
Megszületett a döntés, hogy megválok az autómtól és úgy néz ki, hogy elengedem a márkát 12 év után, mert nincs sportwagon a kínálatban. Ha elkészült volna a Giulia SW... Na szóval nézegettem az árakat, szerencsére a Ti TBi-k eléggé tartják az árukat. Szerintetek 8 kerékkel, ami mind gyári és az egyik szett a Ti, gyári tetőcsomagtartóval, 178e kilométerrel és úgy hogy nem sürgős az eladás mennyiért hirdessem meg? A blogomon minden beavatkozás, szépítkezés megtalálható, például legutóbb a felnik szépültek meg, kapott is egy szett új gumit a 19-es felni. Az autó Svájcból jött, 2017-ben Erhard hozta be.
WarbiRunner (Gyuri)25-01-2023 10:31:45 // 125925
Ha ez a terv, elgondolkoznék a sima hátsókerekesen, nagyjából motorikusan mindegy meyiket húzod fel. A klasszik versenyautó hátsókerekes és a lehető legkönnyebb. Ezt az alapfelállást a 200 lovas adja. Persze ha kell az összkerék, akkor Q4/Veloce, ez hosszabb távon több törődést igényel, nem örökéletű az a fémszíjas hajtás ami a váltóból előre viszi a nyomatékot. Az első osztómű és az első féltengelyek is plusz cucc, plusz súly. Nyilván az előnyei mellett.
leopop325-01-2023 09:37:30 // 125924
Hát igen én is vinném pályára majd a Velocét nem keveset 😉
leopop325-01-2023 09:35:56 // 125923
Főleg ha nem gyári programon fut nálam ez a terv hogy majd a velocet 400 lóra felhúzni catless downpipe, race mode, nyitott kipuff és sperr difi majd 😁😉🍀
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2023 21:43:26 // 125922
Így ránézve a kínálatra igazából ezzel lesz itt is a gond. 13m-ig én nem láttam sok bíztató darabot. Sokat futott autóért nem adnék 10+ -os összeget, a jó árú, kis futású meg így telefon képernyőn sem egyszínű 😅 Amcsi verdáknál gyakori az usa import töröttből javított, az előéletüket nagyon nézd meg! A helyzeted hasonló mint amit tesóm végigcsinált ősz óta. Előbb vevőt vadászott, aztán autót. Nagyon nehéz most. Magasak az árak, minőségtelen a kínálat.
Zselé24-01-2023 21:22:36 // 125921
Ja, és szoktam bosszantani GT Mustangokat pályán! :))) Eléggé elmennek egyenesben, de a legkisebb útkanyarulatra utolérem őket…
Zselé24-01-2023 21:21:19 // 125920
A hűtővíz az 200 ezer km óta fogy belőle :D remélem nem hf-es azért. Meglepődnék, mert nem is kell bemelegednie, amint elkapja egyszer, onnantól jó. Inkább valami üzemanyag ellátási vonalon gondolkodok.
Közbe kiderült, hogy egy hete lejárt a műszakija (ennyire nem hajtjuk most), úgyis megy szervízbe - megnézzük
Közbe kiderült, hogy egy hete lejárt a műszakija (ennyire nem hajtjuk most), úgyis megy szervízbe - megnézzük
Zselé24-01-2023 21:17:59 // 125919
Van egy ügyfelem, akinek Mustang GT - Giulia Veloce párosa van. Azt mondja, hatalmas feeling a Mustang, nagyon nagyot megy - de pályaautózni a 280 lovas Giut vinné.
Kinek mi..
Kinek mi..
Gy.Attila24-01-2023 20:51:51 // 125918
Sziasztok.
Ülésfátéssel kapcsolatos kérdeseim lennének. Még tavaly barna bőrbelsőre cseréltem az addig szövet belsőmet. A szövet ülésekben nem volt ülésfűtés, de a bőr ülésekbe van. Sajnos a kábelezés nincs az autóban. Előszőr is szeretném megnézni hogy működik-e egyáltalán a fűtés. Valaki tudna segíteni, hogy hogyan kell bekötni direktbe akumulátorról?
Eddig amit próbáltam: az ülés alján lóg egy csatlakozó, minden bizonnyal ez a fűtésnek van. Három szál van a csatiban:
-fekete tudomásom szerint ez a test
-piros a kapcsoló háttérvilágítása
-barna (+12V) pozitív szál a fűtéshez
Javítsatok ki ha tévedek!
Megpróbáltam egyszerűen testet adni aksirol a fekete szálra es +12V-ot a másik két szálra de semmi nem történt, próbáltam ülni az ülésbe közbe de az se segített. Aztán megpróbáltam az anyós oldalon is ezeket de semmi. Valakinek valami ötlet?
(Csatolt képen a próbálkozásom )
A válaszokat előre is köszönöm!
Ülésfátéssel kapcsolatos kérdeseim lennének. Még tavaly barna bőrbelsőre cseréltem az addig szövet belsőmet. A szövet ülésekben nem volt ülésfűtés, de a bőr ülésekbe van. Sajnos a kábelezés nincs az autóban. Előszőr is szeretném megnézni hogy működik-e egyáltalán a fűtés. Valaki tudna segíteni, hogy hogyan kell bekötni direktbe akumulátorról?
Eddig amit próbáltam: az ülés alján lóg egy csatlakozó, minden bizonnyal ez a fűtésnek van. Három szál van a csatiban:
-fekete tudomásom szerint ez a test
-piros a kapcsoló háttérvilágítása
-barna (+12V) pozitív szál a fűtéshez
Javítsatok ki ha tévedek!
Megpróbáltam egyszerűen testet adni aksirol a fekete szálra es +12V-ot a másik két szálra de semmi nem történt, próbáltam ülni az ülésbe közbe de az se segített. Aztán megpróbáltam az anyós oldalon is ezeket de semmi. Valakinek valami ötlet?
(Csatolt képen a próbálkozásom )
A válaszokat előre is köszönöm!
Liquid24-01-2023 20:37:46 // 125917
Lalit idézve: "vagy Impala vagy semmi" :D
ProdyG24-01-2023 18:08:12 // 125916
Pedig erősen gondolkodtam a V6-oson is, de az olyan félmegoldás lenne. Az megint csak észszerűbb választás lenne, mint a V8. De tényleg felesleges itt észszerűségről beszélni. 300 lovas a V6, ami még egész oké is, de pl olyan kis gagyi fékek vannak rajta... a 159-esemen sokkal komolyabb fék volt... szóval a V6 nem az igazi...
Vagy V8 lesz, vagy semmi. A gyerekek örülni fognak az biztos, már várják :)
Vagy V8 lesz, vagy semmi. A gyerekek örülni fognak az biztos, már várják :)
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2023 16:55:14 // 125915
A Giulia nagy előnye pont ez, családi élményt csinál az autózásból. A Mustang hátránya, hogy hátul nem lehet elférni benne, lényegében hobbi autó. Nekem fontos volt, hogy közös élmény legyen és egyben a gyerekek jóra való nevelése 😄 Már ők sem rezzennek meg, ha kicsit elindul oldalra alattuk a fotel 😅 És egy élmény egy ilyen autóval kozosen kirándulni, meglepően alkalmas erre is.
RomeoOne24-01-2023 16:17:25 // 125914
Hát igen, ott még azért van egy nagy lépcső árban.
Egy a lényeg, V8-at vegyél, ne V6-ost, mert Mustang V6-tal szentségtörés :D (I4-es Mustangról meg tudomást sem veszünk).
Ne essél le vele az útról, annyi a lényeg. A gyerekek is jobban örülnek majd neki sztem. Én legalábbis nem hallottam még olyan gyereket, aki azzal menőzött volna, hogy miylen jó kisbusza van apának, tök jól elférni benne. Hanem, hogy apa kocsija mekkorát húz, meg milyen jól néz ki :D Gyuri is igazolhatja :D
Egy a lényeg, V8-at vegyél, ne V6-ost, mert Mustang V6-tal szentségtörés :D (I4-es Mustangról meg tudomást sem veszünk).
Ne essél le vele az útról, annyi a lényeg. A gyerekek is jobban örülnek majd neki sztem. Én legalábbis nem hallottam még olyan gyereket, aki azzal menőzött volna, hogy miylen jó kisbusza van apának, tök jól elférni benne. Hanem, hogy apa kocsija mekkorát húz, meg milyen jól néz ki :D Gyuri is igazolhatja :D
ProdyG24-01-2023 15:57:53 // 125913
Próbálok mindkettőtöknek válaszolni:
Mustang-ból a 2015-2017 közöttieket nézem. Ezek olyan 11-13M közt mozognak, 10M volt az elképzelésem, szóval ez már egy emelt ár, de 13 fölé semmiképp nem mennék. A Giulia QV azért nem ez az árszint, meg az egy komolyabb kocsi mindenképp (futómű, fékek...)
Örülök, hogy nem igazán beszéltetek rá a Ghibli-re, mert így egyszerűsödik a dolog. Biztos vagyok én is a brutál "prémium" felárban, meg nincs alkatrész, nincs szerviz, csak a bajt venném a nyakamba... Meg igazából kb parkolni se mernék vele más kocsik mellé, tiszta stressz lenne az egész...
A legészszerűbb választás most nekem egy benzines Giulia Veloce lenne, de a Mustang mégis jobban hergel :D abban érzem most a pluszt. A hangja, meg a 8 henger, nincs turbó stb... nekem ez most jobban bejön.
Mustang-ból a 2015-2017 közöttieket nézem. Ezek olyan 11-13M közt mozognak, 10M volt az elképzelésem, szóval ez már egy emelt ár, de 13 fölé semmiképp nem mennék. A Giulia QV azért nem ez az árszint, meg az egy komolyabb kocsi mindenképp (futómű, fékek...)
Örülök, hogy nem igazán beszéltetek rá a Ghibli-re, mert így egyszerűsödik a dolog. Biztos vagyok én is a brutál "prémium" felárban, meg nincs alkatrész, nincs szerviz, csak a bajt venném a nyakamba... Meg igazából kb parkolni se mernék vele más kocsik mellé, tiszta stressz lenne az egész...
A legészszerűbb választás most nekem egy benzines Giulia Veloce lenne, de a Mustang mégis jobban hergel :D abban érzem most a pluszt. A hangja, meg a 8 henger, nincs turbó stb... nekem ez most jobban bejön.
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2023 14:48:22 // 125912
Egy Alfa sosem lenne annyira tahó autó (a jó értelmében) mint egy Mustang. Tesóm is billegett a Giulia és egy Mustang közt, de Jaguartól a BMW-ig sokminden szóba került és sokmindent ki is próbált. A Mustang is egy szerethető autó, nyilván racionalitás az semmi nincs benne, de ez a kategória nem is erről szól :-)
Abban viszont nem vagyok biztos, hogy a 280 lovas Giulia nem lenne elég,nagyon ízlés függő. Két külön világ egy Giulia és egy Mustang, legjobb lenne egy ilyen és egy olyan is :-))
Viszont.. Maserati. Nekem elég rendesen becsípődésem a Maserati, még magamról is azt gondolnám, hogy első leszek aki lelkesen bólogat. Aztán mára valahogy a te megfogalmazásodban a Giulia nekem betömte a számat. Annyira beletalált abba amit az autózásban keresek, nagyjából kipipálta amit egy Maseratiban kerestem, egyedül a hang maradt a hiányjel alatt. Ránézek az autómra, és egy szebb valamit látok, mint egy Ghibli. Egy sokkal jobb műszaki tartalmat is látok, tele műszaki finomságokkal. Igen, egy QP V a szívó v8-cal az azért megmozgat, de a hangon kívül nem tudok érvet. Még feltűnés faktorában is közel ugyanaz a szint. Nézték már meg Ghibliből a Giuliát, miközben én meg a Maserben gyönyörködtem. Egymás mellett parkoltunk, érdekes élmény volt :-)
Egy Mustang mellett szerintem több érvem lenne, mint egy Ghibli mellett.
De szerencsére a Giulia levette a vállamról ezt a dolgot, egyszerűen megszűnt az, hogy ülök valamiben és közben vágyok valami másra. Néha egy régi autóra talán, de régi autó mindig lesz, ezzel ráérek. Még a sajátom is régi lesz egyszer, ki tudja...:-)
Abban viszont nem vagyok biztos, hogy a 280 lovas Giulia nem lenne elég,nagyon ízlés függő. Két külön világ egy Giulia és egy Mustang, legjobb lenne egy ilyen és egy olyan is :-))
Viszont.. Maserati. Nekem elég rendesen becsípődésem a Maserati, még magamról is azt gondolnám, hogy első leszek aki lelkesen bólogat. Aztán mára valahogy a te megfogalmazásodban a Giulia nekem betömte a számat. Annyira beletalált abba amit az autózásban keresek, nagyjából kipipálta amit egy Maseratiban kerestem, egyedül a hang maradt a hiányjel alatt. Ránézek az autómra, és egy szebb valamit látok, mint egy Ghibli. Egy sokkal jobb műszaki tartalmat is látok, tele műszaki finomságokkal. Igen, egy QP V a szívó v8-cal az azért megmozgat, de a hangon kívül nem tudok érvet. Még feltűnés faktorában is közel ugyanaz a szint. Nézték már meg Ghibliből a Giuliát, miközben én meg a Maserben gyönyörködtem. Egymás mellett parkoltunk, érdekes élmény volt :-)
Egy Mustang mellett szerintem több érvem lenne, mint egy Ghibli mellett.
De szerencsére a Giulia levette a vállamról ezt a dolgot, egyszerűen megszűnt az, hogy ülök valamiben és közben vágyok valami másra. Néha egy régi autóra talán, de régi autó mindig lesz, ezzel ráérek. Még a sajátom is régi lesz egyszer, ki tudja...:-)
ProdyG24-01-2023 14:21:07 // 125911
"Veloce Giulia is óriási élmény lenne" - elhiszem, sőt még használhatóbb is lenne és kevesebbet is fogyasztana :) ki érti ezt? :D
RomeoOne24-01-2023 12:21:15 // 125910
Mustang-ból melyik évjárat és mennyiért nézegetted? Q-ból elvileg vannak 50k € körül jók.
Sztem is ki kell próbálni. Ha nem jön be, akkor nincs több sóvárgás, ha meg bejön, akkor még jó, hogy meglépted, mert úgy haltál volna meg, hogy nem éled ezt át :D Win-win :D
Sokba fog kerülni mindenképp, de hát ez ilyen bicikli...
Maseratival kapcsolatos terveim nekem is voltak/vannak, bár egyre halványabb. A Masernak brutál "prémium" felára van. Közel sem tud annyit, mint egy hasonló árú német prémium, cserébe aranyáron van hozzá minden (ha van), szervizhálózata finoman szólva is gyér lefedettségű és ugyanúgy tönkremegy, mnit bármi más.
Brutálisan meg kell fizetni a szigony emblémát és az utóbbi időben azért kérdéses sztem, hogy fel tudja-e mutatni azt a presztízst, ami ilyen költséget indokolna.
Sztem is ki kell próbálni. Ha nem jön be, akkor nincs több sóvárgás, ha meg bejön, akkor még jó, hogy meglépted, mert úgy haltál volna meg, hogy nem éled ezt át :D Win-win :D
Sokba fog kerülni mindenképp, de hát ez ilyen bicikli...
Maseratival kapcsolatos terveim nekem is voltak/vannak, bár egyre halványabb. A Masernak brutál "prémium" felára van. Közel sem tud annyit, mint egy hasonló árú német prémium, cserébe aranyáron van hozzá minden (ha van), szervizhálózata finoman szólva is gyér lefedettségű és ugyanúgy tönkremegy, mnit bármi más.
Brutálisan meg kell fizetni a szigony emblémát és az utóbbi időben azért kérdéses sztem, hogy fel tudja-e mutatni azt a presztízst, ami ilyen költséget indokolna.
leopop324-01-2023 11:55:18 // 125909
A V8 as Mustangot teljesen megértem nálunk is szóba jött de hidd el egy Veloce Giulia is óriási élmény lenne.
Nálunk is megy az agyalás hogy milyen autó legyen egy dologban lett csak rám parancsolva hogy bármit is nézünk a Brerának maradnia kell azt mondta az asszony 😅
És magától mondta pedig már többször eljátszottam a gondolattal hogy kint olyan jó árakon megy főleg az ilyen felszereltségű mint az enyém hogy érdemes lenne az árát be forgatni. De hát így nem baj még jobban örülök neki hogy marad 😁😍🍀
Nálunk is megy az agyalás hogy milyen autó legyen egy dologban lett csak rám parancsolva hogy bármit is nézünk a Brerának maradnia kell azt mondta az asszony 😅
És magától mondta pedig már többször eljátszottam a gondolattal hogy kint olyan jó árakon megy főleg az ilyen felszereltségű mint az enyém hogy érdemes lenne az árát be forgatni. De hát így nem baj még jobban örülök neki hogy marad 😁😍🍀
ProdyG24-01-2023 11:12:09 // 125908
Nekem a 2.4-esem akkor csinálta ugyanezt, amikor hengerfejes volt. Alig indult be (semmi hibakód), de utána ha picit bemelegedett, akkor már minden ok volt. A repedések a hengerfejen a melegtől összezáródtak gondolom. Ellenőrizd esetleg a hűtővíz szintjét, mert nekem a hűtővíz fogyott folyamatosan a repedések miatt és mindig utána kellett töltenem.
Liquid24-01-2023 11:11:15 // 125907
Igen írja ha rossz, volt olyanom is :) viszont hidegben, hidegindításnál ettől függetlenül is csak sok tekerés után indult el összevissza járva, kék füsttel, majd pár másodperc után kisimult. Erre volt megoldás a "2x izzítás". Nem igazán derült ki mi a baja.
ProdyG24-01-2023 11:06:29 // 125906
A mi lesz helyette érdekes dolog, mint általában... a tervem egy V8-as Mustang. Feleségem nem igazán díjazza, de azért baj csak nem lesz :)
Idén 40 éves leszek, biztos ez kapuzárási pánik :) de ha most nem próbálok ki egy 400+os kocsit, akkor soha. Lehet rájövök majd 1-2 éven belül, hogy hülyeség az egész, és eladom, de ezen végig kell menni :) való igaz, hogy teljesen ésszerűtlen (főleg pénzügyileg) megvenni egy ilyen kocsit, mindenkitől ezt kapom, viszont akinek ilyesmije van az meg azt mondja, hogy óriási feeling meg élmény és megéri :)
Giulia-ból a 280-as 4 hengeres még nem tömné be a számat, a QV meg már inkább túl sok, meg nagyon drága is. Szóval most nem Alfa lesz. Néztem ezernyi videót sokféle erős autóról, de végül mindig a Mustang-nál kötöttem ki, ár-érték arányban ott van a toppon, ha erős élményautót akar az ember. Jelenleg 2 gyerek van, még bele is férünk :)
Mellé meg majd egy családi autó, egyterű vagy valami, ha jön a 3. gyerek. Ezek így szerintem jól kiegészítenék egymást :) persze így a pici városi autó kimarad a buliból, mert 3 autó nem lesz, na de majd alakul...
Viszont egy kérdés: a végső cél, ha majd úgy alakulnak a dolgok egy Maserati lenne, és most ahogy látom, a Ghibli-ket már meg is lehet venni nem sokkal többért, mint egy újszerű Giuliát. De én ahogy sejtem, egy olyan kocsira a gatyám rámenne, szóval nem magával a megvételével lenne a probléma. Erről ti tudtok valamit? Kevés Maserati van, nem nagyon lehet ezeknek utánakérdezni, fórumok is csak elvétve vannak kevés taggal, szóval ez a Maserati dolog egy ilyen zárt rendszer :) és nem igazán merek beleugrani, még ha ki is tudnám most préselni magamból a vételárat valahogy.
(tudom ezek az említett autók itt OFF-osak, de ha már kérdeztétek...)
Idén 40 éves leszek, biztos ez kapuzárási pánik :) de ha most nem próbálok ki egy 400+os kocsit, akkor soha. Lehet rájövök majd 1-2 éven belül, hogy hülyeség az egész, és eladom, de ezen végig kell menni :) való igaz, hogy teljesen ésszerűtlen (főleg pénzügyileg) megvenni egy ilyen kocsit, mindenkitől ezt kapom, viszont akinek ilyesmije van az meg azt mondja, hogy óriási feeling meg élmény és megéri :)
Giulia-ból a 280-as 4 hengeres még nem tömné be a számat, a QV meg már inkább túl sok, meg nagyon drága is. Szóval most nem Alfa lesz. Néztem ezernyi videót sokféle erős autóról, de végül mindig a Mustang-nál kötöttem ki, ár-érték arányban ott van a toppon, ha erős élményautót akar az ember. Jelenleg 2 gyerek van, még bele is férünk :)
Mellé meg majd egy családi autó, egyterű vagy valami, ha jön a 3. gyerek. Ezek így szerintem jól kiegészítenék egymást :) persze így a pici városi autó kimarad a buliból, mert 3 autó nem lesz, na de majd alakul...
Viszont egy kérdés: a végső cél, ha majd úgy alakulnak a dolgok egy Maserati lenne, és most ahogy látom, a Ghibli-ket már meg is lehet venni nem sokkal többért, mint egy újszerű Giuliát. De én ahogy sejtem, egy olyan kocsira a gatyám rámenne, szóval nem magával a megvételével lenne a probléma. Erről ti tudtok valamit? Kevés Maserati van, nem nagyon lehet ezeknek utánakérdezni, fórumok is csak elvétve vannak kevés taggal, szóval ez a Maserati dolog egy ilyen zárt rendszer :) és nem igazán merek beleugrani, még ha ki is tudnám most préselni magamból a vételárat valahogy.
(tudom ezek az említett autók itt OFF-osak, de ha már kérdeztétek...)
Zselé24-01-2023 11:05:35 // 125905
Az izzítógyertyát emlékeim szerint írná, vagy jelezné nem? Az izzítás ikon szépen megjelenik és kialszik
Liquid24-01-2023 11:00:09 // 125904
izzítógyertyák? próbálj egy olyat hogy gyújtás vársz mondjuk 5-10 másodpercet, azután gyújtás le és vissza majd indítás. A 2.4-em csinált hasonlót hidegben, hibakód nélkül, új gyertyákkal.
Zselé24-01-2023 10:53:13 // 125903
Sziasztok. Drága öreg 159-esem mostanában keveset van használva. 380 ezer km körül van benne, és elkezdte azt játszani, hogy pár nap állás után nem indul be egykönnyen. Néhány ütemet fordul, majd leáll. Ezt eljátsza 4-5-6 alkalommal, majd dadogva elindul a többi henger is és 1-2 perc múlva kisimul a járás. Utána minden rendben egész nap! Hibakód nincs. 2.0 jtdm 136LE - ismerős valakinek ez a gond?
WarbiRunner (Gyuri)24-01-2023 10:13:46 // 125902
De jó, örülök!
Nagyon kiszámíthatatlan ez, tesóm a Daciát árulta hónapokig. Először belőtte a mobile.de alapján az árat, de nagyon az érződött, hogy a kínálat bővül egyre többen akartak kiszállni a nagycsaládos autóból 3 év után, kereslet meg inkább a behurcolt lomokra volt, azok koptak a ha.hu-ról, nyilván olcsón. Az egy tulajos pláne dízelek ott ácsorogtak 30-40e km-rel és senki nem vitte. És ugyanígy, 1-200 ezrenként engedte tesóm az árat, és lett egy pont, amikor elkezdték hívni. Egyszerűen érthetetlen ennek a pszichológiája. 5.3-nál még senki, 5.1-nél már jöttek sorra. Ami számomra döbbenetes volt, hogy a pesti vevő elvárta, hogy odavigyék neki az autót. Én kiröhögtem volna, de tesóm azt mondta, hogy figyeljem meg, ez elviszi, ilyenek lettek az emberek, kényelmesek, nem indulnak el egy autóért. Úgyis ment fel Bp-re más ügyben, elvitte az embernek az autót. Az meg helyben alkudott picit, és le is előlegezte.
Szerintem jól szálltál ki végül az autóból, pláne, ha jó helyre is került. Már csak a kiváncsiság fúr, hogy mi lesz helyette :-)
Nagyon kiszámíthatatlan ez, tesóm a Daciát árulta hónapokig. Először belőtte a mobile.de alapján az árat, de nagyon az érződött, hogy a kínálat bővül egyre többen akartak kiszállni a nagycsaládos autóból 3 év után, kereslet meg inkább a behurcolt lomokra volt, azok koptak a ha.hu-ról, nyilván olcsón. Az egy tulajos pláne dízelek ott ácsorogtak 30-40e km-rel és senki nem vitte. És ugyanígy, 1-200 ezrenként engedte tesóm az árat, és lett egy pont, amikor elkezdték hívni. Egyszerűen érthetetlen ennek a pszichológiája. 5.3-nál még senki, 5.1-nél már jöttek sorra. Ami számomra döbbenetes volt, hogy a pesti vevő elvárta, hogy odavigyék neki az autót. Én kiröhögtem volna, de tesóm azt mondta, hogy figyeljem meg, ez elviszi, ilyenek lettek az emberek, kényelmesek, nem indulnak el egy autóért. Úgyis ment fel Bp-re más ügyben, elvitte az embernek az autót. Az meg helyben alkudott picit, és le is előlegezte.
Szerintem jól szálltál ki végül az autóból, pláne, ha jó helyre is került. Már csak a kiváncsiság fúr, hogy mi lesz helyette :-)
leopop324-01-2023 09:41:02 // 125901
A titok ki kell várni :)
Amúgy mi lesz helyette?
Amúgy mi lesz helyette?
ProdyG24-01-2023 09:26:41 // 125900
Hello Gyuri,
Kissé megkésve reagálok...
Elkelt a kocsim a múlt héten. Amikor 2.1M-ről levittem 1.9M-re az árát, azon a ponton 2 nap alatt 4-en akarták azonnal, alku nélkül megvenni. Olyannyira, hogy az egyik vevő kerek 2M-ért vitte el végül, mert neki annyit is megért... De előtte, amikor kb 2 hétig 2.1 volt az ára, fel se hívott senki. Pedig 2-ért adtam volna akkor is. Korábban még drágábban hirdettem (2.3 környéke), akkor se igazán történt semmi kb másfél hónapig...
Szóval ezek az 1-200 ezres mínuszok sokat számítanak eben az árkategóriában. Beszélgettem is kicsit mind a 4 vevőjelölttel és vagy azt mondták, hogy sokat számít a 200 ezres engedmény, vagy azt mondták, hogy most kezdtek el autót keresni és nagyon jó áron adom a kocsit. Lehet véletlen egybeesés a 4 érdeklődő hirtelen egymás után... na mindegy...
300-ért mentek el a 19-es nyári kerekek, szóval 2.3M jött be összesen... most úgy érzem egy 2.5-öt össze lehetett volna hozni ha türelmesebb vagyok és tovább tartom az árat. de jó ez így...
Egy olyan srác vette meg, aki kifejezetten 2.4 automatát akart, szóval "megjött rá a vevő" :)
Nagyon értékelte a hirdetésemet is meg a blogjaimat is. Ugye korábban panaszkodtam, hogy senkit nem érdekelnek a blogok, de ezt most visszavonom. Miután 2-en a 4-ből elolvasták a blogjaimat, azonnal jönni akartak a kocsiért és vitték volna, állításuk szerint :D
szóval összességében megkaptam amire vártam (a pénzen kívül)
A srác vigyázni fog rá, szóval jó helyre került a kocsi, ez fontos... örült neki, mint majom a farkának :) mint én annak idején...
Kissé megkésve reagálok...
Elkelt a kocsim a múlt héten. Amikor 2.1M-ről levittem 1.9M-re az árát, azon a ponton 2 nap alatt 4-en akarták azonnal, alku nélkül megvenni. Olyannyira, hogy az egyik vevő kerek 2M-ért vitte el végül, mert neki annyit is megért... De előtte, amikor kb 2 hétig 2.1 volt az ára, fel se hívott senki. Pedig 2-ért adtam volna akkor is. Korábban még drágábban hirdettem (2.3 környéke), akkor se igazán történt semmi kb másfél hónapig...
Szóval ezek az 1-200 ezres mínuszok sokat számítanak eben az árkategóriában. Beszélgettem is kicsit mind a 4 vevőjelölttel és vagy azt mondták, hogy sokat számít a 200 ezres engedmény, vagy azt mondták, hogy most kezdtek el autót keresni és nagyon jó áron adom a kocsit. Lehet véletlen egybeesés a 4 érdeklődő hirtelen egymás után... na mindegy...
300-ért mentek el a 19-es nyári kerekek, szóval 2.3M jött be összesen... most úgy érzem egy 2.5-öt össze lehetett volna hozni ha türelmesebb vagyok és tovább tartom az árat. de jó ez így...
Egy olyan srác vette meg, aki kifejezetten 2.4 automatát akart, szóval "megjött rá a vevő" :)
Nagyon értékelte a hirdetésemet is meg a blogjaimat is. Ugye korábban panaszkodtam, hogy senkit nem érdekelnek a blogok, de ezt most visszavonom. Miután 2-en a 4-ből elolvasták a blogjaimat, azonnal jönni akartak a kocsiért és vitték volna, állításuk szerint :D
szóval összességében megkaptam amire vártam (a pénzen kívül)
A srác vigyázni fog rá, szóval jó helyre került a kocsi, ez fontos... örült neki, mint majom a farkának :) mint én annak idején...
Revitox23-01-2023 22:59:35 // 125899
Ha még nem gyógyúlt meg nekem ugyan ez volt 1 hete.
Reggel elindíd melegítésnél vagy elindulást követően leáll nehezen indul és dadog a motor.
EGR szelepet kitisztítottam (kellett nagyon utólag nézve) Mai napig totál jó minden.
Ja! és amíg ezeka hibák voltak nem is regenerált, pedig volt hosszabb útan nem egy.
Tisztítás után egyből regelt városban!
Reggel elindíd melegítésnél vagy elindulást követően leáll nehezen indul és dadog a motor.
EGR szelepet kitisztítottam (kellett nagyon utólag nézve) Mai napig totál jó minden.
Ja! és amíg ezeka hibák voltak nem is regenerált, pedig volt hosszabb útan nem egy.
Tisztítás után egyből regelt városban!
WarbiRunner (Gyuri)23-01-2023 10:48:30 // 125898
Mambo No. 5 ;-)
Benz23-01-2023 10:12:30 // 125897
Üdv!
hibát dobott a paripa. 2.2. JTS P-0154 2., elöl lévő lambda jel . tudna valaki segíteni hogy pontosan melyik is ez a szonda ? köszönöm.
hibát dobott a paripa. 2.2. JTS P-0154 2., elöl lévő lambda jel . tudna valaki segíteni hogy pontosan melyik is ez a szonda ? köszönöm.
Liquid22-01-2023 22:29:32 // 125896
Én leszek James Bond, a 007-es :D
Giuntini22-01-2023 18:47:06 // 125895
Seleniára megvan a rajtszámom: az 59-es😊
alfa155gyuri20-01-2023 13:09:31 // 125894
Köszönöm a választ mindenkinek!
RomeoOne20-01-2023 12:48:47 // 125893
Nekem ugyanez volt a 1.4T Bravo-mmal. Egyre rosszabb volt, már le lefulladgatott, épp tervezgettem elvinni a szervizbe, aztán egy csapásra elmúlt. Azóta sem jött vissza. Okát nem tudom. Havi 3-4x tankolom, abból 1 szokott prémium lenni (99%-ban MOL)
Roll198320-01-2023 12:16:57 // 125892
Ezt én is meg tudom erősíteni és Shadin még az Auchan kutakra is ugyanezt mondta.
NGéza20-01-2023 12:04:05 // 125891
Lehet, hogy valamelyik szenzor problémáját "tompítja" a prémium benzin. Normál benzinnel használva viszont már átlépi az ingerküszöböt a motornál és lefullad. Ki tudja. Nekem például lefulladásnál hibakód sosem volt, eltárolt se. Csak bedadogott és lefulladt mintha leállítanám. Mást egyébként nem vettem észre fogyasztásban vagy menetdinamikában sem a normál és prémium benzin között.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
579
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?