GEORGE13-01-2006 20:37:04 //
643
Gabriel cartárs ma küldte nekem mailban.

...

Zool13-01-2006 17:40:18 //
642
Láttam mindenmódon megzúzott 156-osokat, egész jól szerepeltek (prágai 3 darabostól eltekintve, de láttam már A3-ast is körbetekredve 4 darabban, minden sebesség kérdése).
147-est vszont nem láttam még törve igazi baleset eredményeként.
Ez az egyik idaeológiai érv számomra a váltás mellett. Egyébbként mindenben elégedett vagyok a 147-essel.
Zool13-01-2006 17:29:21 //
641
Az EuroNcap egy objektív vizsga. Nem feltétlenül jó, de ha egy gyár arra sem tud felkészülni akkor gáz. És amit a 147 csinált az objektíve is kellemetlen (a 3 megás mpeg ivedón jól néz ki amikor a csóka feje odaverődik az ajtóba frontális ütközésnél, pedig a kocsi masszívnak érződik (meg maxpontos oldalütközés), mindeössze egy merevítő mondott csődöt...).
Szal kellett ez nagyon a márkának hiddel.
4 kolégám vesz most kocsit, mindenki ezel intézi el a 147-est. Pedig i8tt kint iszonyú jó az ára...
Zool
Mennyémá... mindig egyszerre kell a megegyező véleményünket kifejteni?
Esküszöm, amikor elkezdtem a hozzászólást írni, még nem volt itt a tiéd! :))
Egyetértek Csörivel, a 156-osból is az 1.6 tette ki az eladások nagy részét.
Ha a 2.0TS lett volna a belépőmodell, alig adtak volna el egy pár db-ot itthon.
Én nagyon örültem ennek a hírnek! Ellentétben az eddigi elkeseredett véleményemmel, most már azt gondolom, hogy simán versenyképes lett a 159!
Ráadásul így már szóba jöhet cégautóként, illetve szerintem sok olyan vevőt lehet becsábítani egy belépőmodell alacsony árával, aki a próbaút végén nem tud ellenállni a kísértésnek, és megvesz egy Q4-et!
Remélem így lesz, én nagyon drukkolok a 159-nek! :))
Go 159, gooooooo.......
Én optimista vagyok a 159-el!:-)))
Csöri13-01-2006 16:42:02 //
637
Erre nehéz válaszolni.
Miután a kocsit sötétben vezettem, így a belső áttekintése, csak a műszerfalvilágításra korlátozódott.
Ha többte vezettem volna, biztos tudnék mondani pár negatív tulajdonságot, de a rövid tesztút során nem tapasztaltam semmi ilyet.
Csöri13-01-2006 16:40:25 //
636
Pedig hamarosan itt lesz, ráadásul 6 milla alatt lesz az ára.
Szerintem igen is kell, ugyanis a versenytársak (BMW, Audi) is készülnek még 1.6-os motorral is.
Szóval nem lesz versenyautó, de Alfa lesz, és gyönyörű.:)
BeeGee13-01-2006 16:33:26 //
635
úgyértem az NCAP féle...
BeeGee13-01-2006 16:32:42 //
634
Pusztán kiváncsiságból.
Miért olyan fontos szempont a törésbiztonság Neked?
Zool13-01-2006 16:30:29 //
633
Úgy érzem közelebb kerültem a megrendeléshez :)
Z
Zool13-01-2006 16:09:45 //
632
Yesss
Végre...
Vinnie13-01-2006 15:31:11 //
630
nézd meg : origo.hu/autok
Zool13-01-2006 15:21:31 //
629
Nem tud vki többet az igazi NCAP tesztről? Már a punto is lement gond nélkül, nem tudom mire várnak. Minden brossúrában megelőlegezik, de azért jó lenne a látni a végeredményt...
Nem szeretnék úgy meglepődni, mint a 147-nél...
(A gyári reklám törés-video nekem is megvan, az igéretes...)
Hát az 1.8-as motor 140LE-vel nagyon gyenge lesz ebbe a kocsiba. Alfákba nem szokás eco, meg HUF meg ilyen kiviteleket csinálni. A 166-ban is éppen elég a 155LE. Szerintem ez az alfa filozófia megalázása. Szerintem...
Zool12-01-2006 13:19:39 //
627
Szia Csöri.
Lenne egy kérésem: érdekelne, hogy volt-e valami negatív patasztalatod a 159-essel. Én csak egy órát vezettem és a korábban leírt pár apróságon (pl a pedál fölötti burkolat) felül nem nagyon találtam semmit. Ha mégis lenne meg tudná osztani velem? Leginkébb műszaki vezetési tapasztalatok érdekelnének.
(Ha nem akarod rontani a 159 hírnevét a topicban, akkor akár az aamore oldalamra is válaszolhatsz). A hétvégén lehet h újra megyek, ígértek egy 8v-t kipróbálásra és akkor fokozottan figyelnék mindenre. A luxembourgi árlistán most 22 ezer euró 15%-os áfával (23.5-ről akcióznak).
Ez a kocsi nem csak nagyon ott van, de az ára is nagyon versenyképes.
Nem rossz, és a Brera mennyi? :-)
Meg ugyebár összeszedni a dellát hozzá :)))
Csöri12-01-2006 11:29:30 //
624
Tegnap megvolt a tesztút.
Hát mit ne mondjak, nem sz@r.:)
1.9MJTD volt alany. Meglepően dinamikusan mozgatja azt a batár kasznit, az uttartása kiváló, már luxuskategóriát idéz. Nekem nagyon bejött a műszerfal, és az éjszakai megvilágítás.
Summa-summárum a cél adott, már csak a sportwagont kell megvárni.:))
A 164 nagyon magasra rakta a lécet! Hát, kíváncsi leszek nagyon a véleményére, úgy fél év múlva.
Egy piros 164 2.0 TS-ről.
9 éves járgány, de tip top.
V6 és 2,4 JTD rulez.
Ilyen autóba borotvamotor? :):)
Tom1211-01-2006 17:38:40 //
619
Egy akkora "anyahajót" /6-os/nem lehet apróbbal írni...:-)))
Buksi11-01-2006 17:31:47 //
618
Neki lehet, ő a fő főnök! :-))))
csocsi11-01-2006 13:09:47 //
617
Tudlak sajnálni :-(
Borzasztó, milyen helyre kerültem! Csupa bömös kartárs!:)))
Halesz11-01-2006 11:35:39 //
614
Naa jó a BMW 6-os nekem is bejön! :) (De ezt nagyon apróbetűkkel írtam itt le). Sőt az 5-ös is tetszik :)
Zool11-01-2006 11:35:03 //
613
Írjátok majd le a tapasztalataitokat. Úgy néz ki én februárban váltanék, de picit félek az új modelltől (meg nekem picit nagy a 159).
Volt egy két furcsa tapasztalatom is a 159.ben. Például többször is beütöttem a bokám a lábfej feletti részbe kuplungozásnál. És valahogy az ülsé sem volt a megszokott passzentos fajta.
SKrisz11-01-2006 11:31:38 //
612
Én is kivi vok rá, de még csak úton elrohanni láttam... Majd lesz időm átszaladok Győrbe én is megpróbálni a vasat!:)))
Csöri11-01-2006 11:08:49 //
611
Ma végre én is kipróbálom a 159-et.
Kíváncsi vagyok rá nagyon.:)
csocsi10-01-2006 19:39:56 //
609
Gratula neki :-))
Azért ha kipróbálod egy élménybeszámolót dobj fel :-))
Erre én is kíváncsi leszek és főleg arra, hogy a tulaj, hogy vélekedik róla.
Milyen járgányról cserél?
Mé...
Ez egy mezei neutrális tájékoztató volt, nem ?
Blacky10-01-2006 18:45:16 //
606
Ja igen és ne dicsekedj:))
Blacky10-01-2006 18:44:52 //
605
Mázlista, beszámolót kérünk:)
Nem akarok dicsekedni, de sikerült befűznöm egy ismerősön egy 159 1,9 JTD Mjet 16V-re.
3 hét múlva veszi át, tuti a próbakör !!
Már úgyis ki akartam próbálni... az 1,9 JTD-t :):):):)
Rajtam nem múlik!
Ha tényleg érdekli a dolog akkor intézkedem.
Biztos van itt 1-2 csávó aki nem bánja ha szerepel a vasa... ;-)
Ez igazan akkor lenne szep, ha lenne 75-os meg 156-os is, nem?
Sziasztok!
Na srácok most olvastam végig a 159-es pontozását az év autója viadalon. Gondolom Ti már megvitattátok de ezek a pontozók nem normálisak az egyszer biztos! Nekem csak ennyi a véleményem. Ennyi ökröt egy rakások..
GEORGE05-01-2006 21:41:54 //
600
:-)
Az Alfa Brera melletti másik álomautóm. Három álomautóm van: Alfa Brera, BMW M6, Ferrari F430 (keménytetős)
Persze tudok még mondani: BMW 5, BMW 7, Mercedes SLK, Audi RS4, szal vannak. Én csak két márkát szeretek, de ezt már páran tudjátok: Alfa, BMW. Alfát azért, mert szép, sportos és lelke van, BMW is sportos, csak másképp, meh drágább is mondjuk. :-))
GEORGE05-01-2006 21:37:10 //
596
mi az a bmw m6??? :-)
Most le fogtok hurrogni, de pl. BMW M6. Nekem speciel nagyon bejön.
Nem szépek, hanem konzervatívok. Az emberek meg alapvetően ilyenek. Ezért tetszik nekik. A legrondább német autók akkor jönnek ki ha menőzni akarnak. Lásd 7-es BMW...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.