Forum >> 159
csocsi12-03-2007 18:21:01 // 3340
Ezen pár sor olvasása után nekem is ilyen érzésem van .))
GEORGE12-03-2007 18:19:35 // 3339
Amúgy az egyik legjobb moci most a piacon a JTD és az Mjet!
És ezt nem azért mondom mert Alfás vagyok!
A porlasztócsúcsok megdöglése terén is a legszarabbak a PDTDi motorok!!!
Utána a HDi motorok következnek.
A JTD és Mjet motorok itt is jól teljesítenek!!!!!
BadBoy12-03-2007 18:13:05 // 3338
nem csak mű, de egyenesen műremek, az autógyártás csúcsa. :)
BadBoy12-03-2007 18:12:01 // 3337
Annyi, hogy ő is 2.0 pdtdi autót rendelt.
BadBoy12-03-2007 18:11:21 // 3336
Én sem értem, azokat, akik ezért a motorért odavannak!
De sajnos az ilyenek mondják le az olasz motorokat :(((
Egy ismerős hölgy eost rendelt. Mondtam neki, hogy mi a helyzet, mindjárt elkezdett agyalni, hogy nem is biztos, hogy jó döntés volt, és az autót meg akarja venni!
BadBoy12-03-2007 18:09:14 // 3335
Hát pont ezt a lényeg. Ne mondják nekem azt, hogy ez annyira jó. Nálunk itt SKban az olaj ára 990SK ami durbán 7200 FT. Ez hatalmas többletköltség, ha az autóval évi 50-60 ezer kilaméter tesz meg az ember!
GEORGE12-03-2007 18:02:04 // 3333
Éljen a Jürgen technika :-)))))))))))))))))
csocsi12-03-2007 18:01:27 // 3332
De ez egy germán mű :)))))
GEORGE12-03-2007 17:59:58 // 3331
Szerintem sem fogja elhagyni az olajfogyasztást!
és ilyen ismérvek után nem is tudom miért vannak oda ezért a fos motorukért.
Willy12-03-2007 17:59:39 // 3330
Én egy VW Caddy 2.0 PDSDI-vel járok, és a gyári könyvében is benne van, hogy tankolásonként meg kell nézni az olajszintet, mert akár 1000km-enként megehet 1 litert. :-))
Érdekes ez a német csúcstechnika...
BadBoy12-03-2007 17:54:23 // 3328
Akkor még egy kis off :)) De nem teljesen.
Ismerősöknek vw kereskedésük van. Benéztünk, meglesni a passatot, hogy milyen de már akkor meg volt rendelve a 159. Annyit mondtak arra a kérdésre, hogy tényleg eszi e az oljat, hogy:
Igen, de csak az első 50.000 (ötvenezer) kilaméteren, kb. 40L (negyven liter!!!!) olajat. De utána elhagyja!
Ne hülyéskedjenek! Ha valami eszi az olajat, az első kilamétertől, az soha nem fogja abbahagyni!
BadBoy12-03-2007 17:43:36 // 3327
Nagyon komolyak az autók, ezekkel a csomagokkal!!! Mind a két változat nagyon szép!!!
BadBoy12-03-2007 17:41:49 // 3326
Akkor azért erre én is azt mondanám, hogy hátrébb az agarakkal!!! Hol van a vectrában hely???????????? Én nem találtam benne!!!!!!!
BadBoy12-03-2007 17:38:13 // 3325
Nekem pedig az a véleményem, az üléspozicóhoz, hogy a bőrben sokkal jobban érzem magamat, mint az Alfatextben. De szerintem ez nagyon szubjektiv dolog!
BadBoy12-03-2007 17:35:02 // 3324
A rezonancia forrásásra, és a többi problémára nem reagálnék, mert ez autótól függ, és az összarakástól.
A menetdinamika? Hát én erre azt mondanám, hogy akkor ott van az M5, M6 páros, vagy netán a Lovas, Bikás, Szigonyos autók, azok versenygépek. Az Alfa dizel motorral pedig egy utazóautó. És szerintem ez két különböző fogalom!!!
Bckk12-03-2007 09:51:28 // 3323
az olajfogyasztásra Badboy-nak is van egy tapasztalata a Passzáttal, de ezt már talán hallottátok
Bckk12-03-2007 09:50:36 // 3322
a végéhez csak annyit tudok hozzátenni, hogy 230 felett autoztunk mi is, de nem én vezettem a dögöt, fáradtan szemléltem csak ahogy egy füstöt okádó Ajudi igyekezett volna felvenni a versenyt, de alul maradt természetesen, persze ez köszönhető a versenyszellemmel megáldott kollegának is (ja, és 3an ültünk mi is a verdában ill. a csomagtér meg volt pakolva sulyos magazinokkal)
GEORGE11-03-2007 23:57:30 // 3321
Ezt megtudja erősíteni Ronnie is.
neki egy octavia 2,0 PDTDi a szolgálati kocsija.
Az is eszi, mondták neki a szervízben, hogy természetes jelenség nem kell agódni!
Na kérem ez a nagy német technika, gratula Jurgenék! :-(
Kompressz úr11-03-2007 23:55:20 // 3320
A német elvtársak munkájáról annyit, hogy a 2.0 pdtdi tényleg eszi az olajat, csak ezt a barátom nem akarta elhinni, aztán hétfőn kicsit savanyú arccal bevallotta, hogy igazam volt (amikor a pdtdi-ről meséltem neki), 5000 km után utána kellett tölteni, mert kivillant a kontollámpa...
GEORGE11-03-2007 23:53:01 // 3319
Nálam 232 volt a vége 4 személlyel :-)))))
Szerintem is egy brutális gép a 159 2,4 JTDM 20v!
Kompressz úr11-03-2007 23:49:07 // 3318
A Selespeed 12 evett városban, pedig az 200 kilóval könyebb volt.
Bckk11-03-2007 23:39:54 // 3317
Cartársak,
igyekeztem önfeledten dicsérni a 2,4JTDm menettulajdonságait, mivelhogy jomagam benzinpárti vagyok. Meg kell hogy jegyezzem, nem tartom jobbnak ezt a dizel motrot mint a 3,2 V6os benzinest /még a régi/. De a hangja felemelő, sajnos tény, hogy a rövid fordulatok miatt többet kell váltani és igy nem igazán alkalmas gyakori városi forgalomba, hacsak az ember nem ezt imádja. Én szeretem a benzines alfa "ordito" Alfa hangját, ahogy az felmordul, mert annak nincsen párja. Ez a dizel motor vmi hasonlo, Alfás mert van benne élet, és engem nem tudtak letiporni, ugy mint ahogy azt itt TJ mondja, meglehet nem elég a gyakorlata a versengésben :) olvass utána TOM12 eseteinek, ő egy 2,0TS 156al szarrávert nem egy akár erősebb motorral rendelkező off-os verdát. Sőt, néha vissza is lehet kapcsolni a dizelben, ugy "az erő legyen veled" hamarabb jelentkezik. De tény, hogy a 2,4JTDm nem gyorsulási versenyekre lett épitve, hanem turaauto szerü autopályás üldözésekre sokkal alkalmasabb, ahol simán le lehet verni az ellenfeleket, s meglehet nem tett jot éppenséggel a beavatkozás a motorba nálad.
A rezonáciokra meg annyi, hogy létezik garancio, ami két éves a hasonlo problémák kiküszöbölésére, és ha már egyszer pontosan hallod a rezonácio helyét, a szervizesek hamarébb el tudják neked azt távolitani. PL: a kesztyütartó mögötti kábelok fellazulhattak a szuper utak miatt, igy bizonyos fordulatszámon rezonáciot okozhatnak. Valamint 18as felnikkel nagy a valoszinüsége, hogy a verda éppenséggel jobban érzékeli a környékünkön jellegzetesen szar utviszonyokat. A sofőr ülés nyikorgására meg annyit, hogy az én sulyom alatt is észrevettem némi hasonlót - általad emlitettet, de csak 1es és 2es fokozatnál, mikor a motor nagyobbat "ránt", viszont szálkabelü kollegáimnál ez nem fordult elő. Erre ismételten csakis a garanciot tudom felhozni, használd ki.
Az ajtóropogás felettébb meglep, hasonloval még nem találkoztam Alfánál, max. Puntoknál, de ott is a zárszerkezettel volt a gond, utána kellet huzni, és kész.
Olasz barátaink keze munkája meglehet nem mindig a legjobb, de ne feledjük, a német elvtársak sem tökéletesek. Az utóbbi időben egyre többet hallok panaszt a munkájukra, már ha egyáltalán ők végzik, és nem csak a székjükből *aszogatják a vendégmunkásaikat.
Coure Sportivo: a maga módján megvan a 159ben, főleg a 2,4JTDmben, mert a hang megadatott, az érzés hasonlo mint a 150Le-s 2,4JTDnél, csupán a benzinesekből megmaradt feeling a fordulatokra hiányzik, de ez dizelnél nehezen várható, és mindehhez hozzá kell tegyem, a suly a biztonság, masszivitás és ... előnyére irhato. Vannak dolgok, amelyek figyelembe vétele mellett készült a 159, s ezeknek a kocsi teljesen megfelel, mig az olaszos jellemzők mind ötvöződtek ezekkel. Véleményem szerint ez a modell bátran szállhat konkurencia-harcba akár egy osztállyal feljebb elhelyezkedő off-os-al.
Mára ennyi, köszönöm hogy meghallgattatok, holnap folyt.köv.
Alfacus Maniacus11-03-2007 23:39:31 // 3316
>télen csak városi használatban 9.5 volt a fogyasztása, ami azért sok, nagyon sok<
Hát igen, igen, nehéz a dízelesek sorsa:))
Én Bp-en bármikor hozom a 15-15.5 litert a 98-asból, mindama teméntelen nyomatékért cserébe, amit a JTS produkál:))
Kompressz úr11-03-2007 22:58:53 // 3315
No, az eddigi Alfa-im nem zörögtek, nem csörögtek, és ezt nem a márkaimádat vagy a szerelem mondatja velem. Szétesni sem akartak, akarnak.
De: a Selespeed 2x otthagyott az autópályán, egyszer a vezérműszíj ugrott le az egyik görgő hibájának "hála", másodszor pedig megszorult a motor. Az elsőt a FAM vitte el, a másodikat a szervíz. Az első valószínű Giovanni hibája a második inkább a "Józsié" vagy a saját hülyeségem.
Ezt követően viszont a 3 multijet összesen már kb. 85000 kmen szoglálja a családot meghibásodás nélkül.
Laikusként az általad feltárt hibák közül vagy azokhoz hasonlókat az én 159esemen nem vettem észre. Az viszont rosszul érint, hogy télen csak városi használatban 9.5 volt a fogyasztása, ami azért sok, nagyon sok.
Zool11-03-2007 21:24:10 // 3314
Volt egy érdekes gondolat a FIth Gear (szerintem amúgy erősen részrehajló) 159 tesztjében. Az ízig vérig olasz éttermes azt magyarázza, hogy neki a 159 a világ vége (fine del Mondo), azaz ha van jobb autó annál, nem akar tudni róla. Ez sokunkra jellemző itt, ami nem gond, de mivel a legtöbb elvakult Alfa fan nem tud új autót venni (és végül is a márka csak abból tudja fenntartani magát) nem árt ha odafigyel a részletekre is. Kevesen engedhetik meg maguknak, hogy 10 millát adjanak ki egy autóra, és ebben a ligában már el is vár valamit az ember. Na igen a 159 sokat is nyújt, de pont ezért bosszantó ha apróságokkal szúrják el az összképet. A 147es egy olyan apró hülyeséggel kezdte aminek nem szabad megtörténnie. Az ablakmosótartály sapkája hiányzott. Akinek van 147 az tudja, hogy anélkül nem is lehet utánatülteni, mert a leggyakrabban feltöltendő tartályt alulra, az oldalsó sárvédő takarásába tették. A gyér kinézetű ajtóhegesztések sem zavarnának, ha nem tört volna pozdorja módjára az NCAPnél. Persze egy hiányzó sapka semmi a Volvóm fékhiba üzenetsorához képest, de pont az ezért gáz hogy egy múgy megbízható autónál ilyen apróságokkal lesz baj...
Tom1211-03-2007 16:07:50 // 3313
Köszi! Majd meglesem.:-)
Alfacus Maniacus11-03-2007 15:29:53 // 3312
Alfacus Maniacus11-03-2007 15:26:46 // 3311
A mi zörög és mi nem, meg a teszteken a németek a befutók stb. kérdéshez szólnék hozzá. Már csak azért is, mert azt hiszem, a 159-es használatban dobogós vagyok km-teljesítményben és az merőben más, mint pár napos/hetes gyorsteszt tapasztalatai. A motor teljesítmény, nyomaték stb. kérdést most nem említem, más, a 159 körüli dolgokról szólok.
Bocs ha hosszabb lesz, de időszerűnek látszik - érzelmeken, márkaszerelmen - túlmutató stílusban is beszélni egyszer.
Tehát: sorozatgyártású kocsijaink vannak és ott tkp. mindenki az illető cég gyártás/szereléstechnológiai átlagának szintjét kapja (ezért nem fogadom el azt a rendszeresen hallott megjegyzést, hogy valakinek bizonyára 'rosszabbul összerakott ' autója van, kicsit sok lenne az ilyen különlegesen eltérő egyed). Hogy kinél mi eltérés jelentkezik, az általában generális technológiai lazaság eredménye (és most zárjuk ki a súlyos, rendszeres, mindenkinél előforduló hiba lehetőségét). Technológiai lazaságot értve a beszállítóra ill. a holmit átvevőre, a szerelősoron dolgozóra és főként a minőségellenőrzést végzőkre. Nos, prémiummárkánál vagy más, e kategóriába áhitozó márkánál édes mindegy kell legyen, hogy éjszakai műszak van, esetleg péntek délutáni (ha nem így van, minimum a minőségellenörzést végzőket az olivafeldolgozó iparba át kell irányítani).
A bosszantó az egészben az, hogy a gyártónak általában több pénzébe sem kerülne, ha a 'laza' stílusban produkált termékeit minimálisan több figyelemmel/fegyelemmel állítaná elő.
Mellékelek pár képet a kocsimról. Ezekből kettő nem a normál felhasználónak készült, mert észre sem veszi, de szakmai teszteken már kiszúrják és ne csodálkozzunk, ha nem emeli a márka presztizsét.
1) Csomagtartó fedél bal oldal: lemez, vonalhegesztés OK.
2) Csomagtartó fedél jobb: lemez kb. kézi hidegvágóval (kertészollóval?)megmunkálva, cakkos élek betrutyizva
3) JE ajtó gumiprofil (így vettem át 0 km-esen). Ez végképp olyan apróság, hogy így nem lett volna szabad kiengedni a gyárból. Jön a kedves vacilláló (nem Alfafan!!) vevő, kinyitja az ajtót és első gondolata az: ha egy gumicsíkot nem tudnak rendesen berakni, mi lehet a láthatatlan részeken - és odébbáll. Lényeges dolgok ilyen lényegtelen apróságokon szoktak megbukni.
Vannak még képek, de nem dagasztom az anyagot. Több apróbb sztori is említhető (az első héten betöltött kb. 7 deci fagyálló - szivárgás nélkül!! - légtelenítési lazaságra utal; motortérben vezetékköteg tartógyűrű mellé rakva a holmi, én tettem helyére; kormányoszlop borítás alsó részén a fedél pontosan berakva az ellendarab hornyába, felső részen már nem és a két rész egymásnak feszülő peremmel összecsavarozva, stb.).
Így aztán kinek itt, kinek ott zörög a kocsija, esetleg 'hullik a vakolat' - mint egy 159-es népítéletes írta, valamelyik pár napja olvasott tesztben egy rosszul ragasztott krómelem szállt el a kocsi orráról (a ragasztókon egyébként is valami átok ülhet, nem csak a küszöbgumim miatt, de a bal tükörlapomat végleges elvesztése előtt szintén ragasztási probléma miatt cserélték garanciában).
Bosszantó tesztet csináltam pár hete: a szokásos pesti útvonalamat - egyrésze tökéletes, másrésze már jóval kevésbé - egy nyolcvanakárhány ezret futott Skoda Superb taxival végigjártam. Más a futómű, meg a 159-es nem légrúgós, tudom, de nem voltam boldog, hogy a rázósabb részeken süketszoba volt a Superb a kocsimhoz képest.
Összefoglalva: végleg nem érdekel, hogy a BMW meg más márka milyen, én maradok ennél és ezt szeretném a lehető legtökéletesebbnek tudni. Ahhoz meg az lenne a legjobb hozzájárulásunk, ha a kritikus hangokat is meghallgatjuk és akár e fórum szürke eminenciásai az importőrrel/márkaszervízzel közölnék, ill. remélem a gyár is gyűjti a tapasztalatokat, mert valóban minimális figyelemmel valódi álomautó lehetne a 159-es.
P.S. Mégegyszer szorri a hosszú szövegért, de kibukott belőlem a tizenakárhány évig gyártás/szereléstechnológiát (is) okító-laborgyakvezető szakmai hordószónok:))
Zool11-03-2007 13:48:18 // 3310
Kellemesebb vizekre ezezve:
Genfben 159 TI:
http://www.italiaspeed.com/2007/motor_shows/geneva/alfa_romeo/ti/1003.html
illetve ami nekem is új: individual csomagok:
http://www.italiaspeed.com/2007/motor_shows/geneva/alfa_romeo/customisation/gallery_geneva/gallery.html
Robert-jtd11-03-2007 09:01:50 // 3309
A rajongásom a vizes tesztnek szólt,nem a komplett tesztnek:)
Azt meg lefütyülöm,hogy a (hátsó lábtér)stb,alulmarad a 159-es mert az európai németautófan szakújságíróknak úgyis mindig valamibe belekötnek a 159alfán:(Ez olyan mint a viccben a nyuszin a sapka:)
Zool11-03-2007 08:28:43 // 3308
Hátrébb az agarakkal. Ez csak egy műsorszám. Persze a végén a 3as nyert. A 159 8/11-ik lett, igaz az objektív adatokban (pl hátsó lábtér) nehéz fölvenni a Vectra féle olcsó és nagy autókkal. (Mondjuk az más kérdés, higy az audi A4 mit keresett a dobogón) Amúgy a teszt nem német, hanem európai, pl az olaszoktól a quattroruote vett részt, igaz vagy 10 országban a magazon neve is mmegegyezik a német auto motor sportéval (gondolom mindegyik lap az AMS helyi fióklapja, tőlünk az Auto Magazin). Az viszont eleve szép hogy egy elsőkerekes autó lenyomja a hétsókerekeseket, a bömöt pedig főleg, mert ők is a vezetési élményre teszik a hangsúlyt.
Robert-jtd11-03-2007 08:03:46 // 3307
Megsasoltam:)-ez már valami,hogy egy német autós szaklap a 159-est hozta ki győztesnek a német csodajárgányok előtt! Sőt a vizes tesztnél a kommentátor agyon dicsérte az alfát aztmondta "mintha zsinóron húznák" a 407pugot meg leblamálta:))
Lassan a germánoknak is be kell látniuk,hogy az alfával számolniuk kell a közeljövőben!
raga11-03-2007 07:35:00 // 3306
Csütörtök:
0:05 Start (165. rész) (ism.)
Autósmagazin
uaz146ti (kispali kisebbik fia)11-03-2007 00:21:14 // 3305
Zool10-03-2007 23:22:04 // 3304
Na látom a zörej még mindig sensible issue... Speciel az enyém nem volt annyira zavaró hogy utána jártam volna. Szerintem valami a szigetelésben nem volt kellően hidegtűrő, de az is lehetm hogy nem szabványosan hajtottam vissza egyszer a támlát (a forrás vhol hátul a C oszloptól jött).
Kompressz úr10-03-2007 23:21:44 // 3303
Pajtások!
147Seles: nem zörög, nem esik szét (eltekintve a motortól, 56000km :)))
147JTDm: nem zörög, nem esik szét (motor sem; 58000km :))
159 JTDm (csak 1.9): nem zörög, nem esik szét (11000km), viszont a 147hez képes lényegesen nagyobb levegőt kell vennie ahhoz, hogy meglóduljon, érződik a súlya, de engem nem zavar (annyira)
156 JTDm SW(1.9) nem zörög, nem esik szét (56000km), eltekintve a futóműtől, ami nehezen bírja az autópályaépítéssel szétvert kétszámjegyű és más utakat.
Goodboy10-03-2007 22:46:08 // 3302
csao!147 zörejei?Párom jétidjének induláskor majdnem leesik a müszerfala,h verjem bele!!AZ én 156 jétidem ,még spéci bakokkal szinterrel sem ráz igy!!Mit lehet tenni??,
Tom1210-03-2007 22:42:45 // 3301
Ahogy itt olvasgatom a topicot eszembe jutott egy történet a Rolls Royce-ról. Ott a 80-as évek végén azt reklamálta több megrendelő, hogy "hangosan ketyeg az analóg óra". Szerintem tök jó úton halad az Alfa, ha már csak néhány zörejt kell kiszűrni.:-)
Zool10-03-2007 22:30:31 // 3300
Új autóknál is lehet zűrös példányt kifogni, és is jártam már menetrenden kívül a Volvóval, asszem elmondhatom, hogy 6 nónap alatt több hiba jött ki, mint a 147nél. VIszont a zörgő belső nekem is előjött a 147nél, télen nagy hidegben. Zavaró az ilyen, és nem ártana ha picit ráhajtanának a gyárnál.
Zool10-03-2007 22:26:19 // 3299
Speciel én is baromi sokat fészkelődtem mire elfogadható ülépozíciót találtam a 159esben. Érdekes hogy a sokat szidott 147es egyből teljesen jó volt, míg az újságírók által dícsért 159 nekem nem igazán jütt be (valaki említette, hogy bőrrel ő is így járt). Mondjuk én a 159esnél a 120LE dízelre alkudtam, és ki is egyeztem volna vele, jobban ment, mint az S40, és a 6seb váltó az autópályán is elfogadható szinten tartotta a fogyasztást. Azonban tény hogy a nagyobb 2.0d elég jól mozdult, és az első tesztvezetést követően vezettem a Saa93at a 150LE JTD-vel, és sokkal erősebbnek érződött. Mostanában nem vezettem saabot, de a 159 valahogy nem érződött olyan dinamikusnak. Lehet sok mindenre fogni, igazából a szémadatok sem nagyon tértek el, de szibjektív tényleg nem tűnt olyan fürgének. Nem ismerem annyira a magyar árakat, de itt a bömö nagyon más árban mozog. Én úgy számoltam, hogy a 159 150LE Distinctive árából egy rosszabbul felszerelt 318d igaz, én nem a kisker feltételekkel kapom, és itt a bömö pár dolgot rosszabbul ad.
Kalex10-03-2007 18:21:09 // 3298
Azért rendes tőled hogy beleírtad:"'SZERINTEM".
Egyébkét nem füznék hozzá semmit, nehogy félre értsd. Én 17000km-nél semmit nem tapasztaltam..."csak"150LE-s mocival bírok, de még ezzel se aláztak le ...én annál több "dajcsét". Érdekes egy autód van az biztos, hogy nem lehet benne kényelmesen ülni?! ...hagyjuk...
Robert-jtd10-03-2007 16:29:56 // 3297
Lehet nem a legjobb példányt fogtad ki magadnak:)
Az előtedd pár he.sz (3288) Bckk cartárs pedig épp az ellenkezőjét állítja a 2.4mjet -ttel felszerelt modelről!Mondjuk az ő tapasztalatára sokat adok mert pár példányt kipróbált már(ha nem minden mocival)a 159-ből.
Sőt tavaly a 2.4mjet 200le verzióját én is kipróbálhattam az ő jóvoltából!:)
Engem megfogott a teljesitménye a kocsinak,a futóműve meg egyenesen lenyűgözött!
Mégvalami.-ha már most ennyi sok apróság jelentkezik a kocsidon mint(kvázi)-hiba akkor mi lessz majd mondjuk 200e/km felett ?:)
Az enyémben már több mint 220e/km van igaz nem 159-es de az is 2.4 sajna nem m-jet:(És napi szinten gyúrom őt és a tiéddel ellentétben nemigen hallat zörejeket vagy más nyikorgásokat,max télen a felső lengőkar szilentek:)
Szerintem nem szabadna ennyire elkeseredned hisz a kocsid még alig futott:)
Don Gombóc10-03-2007 15:50:45 // 3296
Azért egy 5-ös BMW az 525D az 1660kg és 177 lóerő. szerintem nincs mit szégyenkeznie a 159 2.4 Mjetnek.
tj10-03-2007 15:33:56 // 3295
Helló mindenkinek!
Mivel a kocsim most lesz 5 hónapos és már több mint 15 ezer kilóméter van benne, leírnám tapasztalataimat!
Előszőr is a motor. 2.4mjet dízel moci. A motor nagyon jó, csak éppen nem ebben a nehéz kasztniban. Több olyan motor van a piacon ami sokkal rosszabb mutatókkal sokkal dinamikusabb. Szerintem ehhez a súlyhoz minimum 3000 köbcentis moci kell. Az enyémben ugye van chip tuning, azzal megy úgy a kocsi ahogy alapban elvárná az ember. Az meg hogy hűdejó, hogy nehéz a kaszni, mert így masszív, csak duma. Egy ötös bömös könnyebb, nagyobb és legalább olyan masszív mint a 159. Remélem NAGYON dolgoznak a súlyon, mert pont a "cuore sprotivo" érzést vették el. SZERINTEM. Persze aki nem száguldozós annak bőven megfelel, csak éppen szarérzés amikor kissebb teljesítményű kocsik gyaláznak el...:)
Az összeszerelésről. Nos a műszerfal felől 2500-3500 fordulat környékén rezonál valami. Nagyon idegesítő. Ha a hőmérséklet 3 fok alá megy, szintén a műszerfalből recsegő-ropogó hangok jönnek rossz úton(156-osban hallottam ilyet utoljára.) A jobb oldali ajtó minden fékezésnél "ropog", néha gyorsításnál is (156-nál ugyanez...). A vezetőoldali ülés nyikorog. A kesztyűtartó rezonál rossz úton és néha gyorsításnál. A kocsi szigetelése amúgy nagyon szuper csak éppen minden ilyen idegesítő tényezőt "felnagyít". Szóval olasz barátaink nagyon messze vannak még mindig a minőségtől. Teljesen ugyanazok a dolgok, gyermekbetegségek vannak az összeszerelésnél mint a 156 esetén. Azért szerintem ez már vicc egy 10 millás autónál.
Egyéb hiba nállam nem volt. Vezetni szuperjó a kocsit, könnyebb navigálni is mint a 147/156 duót. Ja és lehet hogy az én hibám de én még mindig nem találtam benne számomra megfelelő ülés beállítást, állandóan fészkelödőm benne...
Ennyi volt a síránkozásom. Egy biztos: még nem döntöttem el milyen lesz a következő kocsim, de lehet nem Alfa...ufff.tj
ystuc10-03-2007 12:40:26 // 3293
A rendszámon? Igen, ez negatívum, a KPM felé jelezzék! :-)
Tom1210-03-2007 11:58:30 // 3291
Nem si egyszerű pakolni való kombi, "SPORTWAGON".:-) A rendszámot meg nem Giugiaro tervezte...:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
568
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?