Forum >> 164-166
kando.21-05-2006 21:58:09 // 12779
Padre!
írtam egy mailt, az itteni címedre :-)
András bácsi21-05-2006 21:58:08 // 12778
Nincs helyed a téli gumiknak? A garázs (meg minden) annyira tele, hogy most is kint ázik egy TS motor az udvaron. :(
András bácsi21-05-2006 21:56:05 // 12777
Miért lenne becsületsértés? Se nem becsületedet csorbító kifejezés, se nem a munkaköröddel, közmegbízatásoddal kapcsolatos, sem nem tény rólad. Úgyhogy kapd be, és fejezd be a jogi szekálásom. :))))
Inkább azt mondom, hogy megvan a hátsó üvegre a szárnyam. Csak fel kéne ragasztani. Esik az eső. :(
Don Gombóc21-05-2006 21:53:11 // 12776
Még nem mert elemésztette a nagyvad az árát. A kicsi az én megmentőm. :))
Don Gombóc21-05-2006 21:52:15 // 12775
Ez egy nagy nyílvánosság előtt történt becsület sértés volt. Szándékosan vagy gondatlanul írtad azt le hogy kapd be? Ez alapján döntünk.
András bácsi21-05-2006 21:51:13 // 12774
Nem, új autókat néztem...
Seriff21-05-2006 21:50:43 // 12773
Mizujs? Had offolom szét a nagyvadak topicját:P Seicentora lett felni amúgy?
András bácsi21-05-2006 21:50:04 // 12772
Kapd be!
Különben meg mit akarsz a "járművezetés ittas vagy bódult állapotban"-nal? Azt fogom húzni? :)))
Don Gombóc21-05-2006 21:49:47 // 12771
Mi van lapozol?? :))
Don Gombóc21-05-2006 21:45:34 // 12770
Semmi baj örülök. :))
Don Gombóc21-05-2006 21:45:07 // 12769
Igen nekem az a gyári mert 7colos a szélessége.
Ákos21-05-2006 21:44:37 // 12768
Ha nincs szignál 100000 km.-ig, ha romai I akkor 100000 km. felett, ha II. akkor 200000 felett és így tovább. Nekem így mondták és ezt nem lehet sehogysem törölni.
Don Gombóc21-05-2006 21:44:08 // 12767
Sorolja fel a magánvádas bűncselekményeket! Mondja meg mi a Btk 188-as szakasza.
Seriff21-05-2006 21:42:23 // 12766
Szia!
Bocs, picit nagy a reakcióidőm, de hát öregszem:-)
András bácsi21-05-2006 21:41:45 // 12765
A jobb képességű túrós computert el lehet állítani. Én megtettem...
András bácsi21-05-2006 21:41:00 // 12764
De a 215/55 R16-tal nincs is különbség. Pedig az is gyári méret.
Don Gombóc21-05-2006 21:40:07 // 12763
Nem nem félreérted. A háttértároló tárolja a valós km-t semmi köze a kiolvasáshoz illetve a diagnosztikához. Csak korrekt examiner kérdése. Nem tudja mindegyik. Na jó éjt én is lépek.
András bácsi21-05-2006 21:38:40 // 12762
De csak a rossz oldalon... :)
Don Gombóc21-05-2006 21:37:52 // 12761
A gumiméret táblázattal meg összehasonlítva, a gumik között illetve az ármérők között csekély az eltérés, pontosa a tiéd és az enyém között 2mm. A Bandié és az enyém között meg 13mm, az nem sok.
Gábor16621-05-2006 21:36:48 // 12760
Ha tárolja, akkor nem tudják kezelni a kiolvasó progit? Hát ez sem jó hír. A szervizben direkt kértem, hogy nézzék meg. Mára ennyi. Kikapcs. Holnap jövök a milliméterekkel.
Don Gombóc21-05-2006 21:32:14 // 12759
A Bandié. 665mm. Az enyém 660mm. Neki 235-40-18 a gumijí nekem 205-55-16. A tiéd 225-45-17. Ennyi referencia elég lesz. Azért vagyok kíváncsi mert itt megoszlanak a vélemének a különböző motors 166-ok rugóiról, de szerintem ugyanazok. Én egy 166 mjet-ről levett rugó/csillapító párost hoztam el. Bár mondtam az agyasnak amikor kiveszi a régit tegye egymás mellé az újjal, de nem tette meg. Szerintem ugyanaz.
Gábor16621-05-2006 21:26:48 // 12758
OK. Holnap megcsinálom.
Don Gombóc21-05-2006 21:25:35 // 12757
De állítólag tárolja. A mért eredmények meg egy számítógép által tett következtetés eredménye mert annyi jeladó nincs a kocsi különböző részegységeiben hogy pontos hibaüzenetet adjon. mert akkor egy szívócső például úgy nézne ki a sok jeladótól mint a leprás karja.
Don Gombóc21-05-2006 21:22:49 // 12756
Tényleg mérd már meg te is ha sima talajon álsz a talaj és a sárvédő kerékjárati ívének a teteje közötti távolságot. Az elején. Nekem úgy tűnt az enyém magasabb lett de a Bandiéhoz képest 5milivel alacsonyabb. Már hülyülök.
Gábor16621-05-2006 21:20:00 // 12755
Talán ennyire nem kellene durva, a szerelési díj is elég lenne. A bosszantó, hogy tudnának olyan kumpjutert csinálni, ami több infót ad ki, de nem.
Állítólag a miénkben levő még az össz megtett kilométert sem tárolja.
Gábor16621-05-2006 21:17:18 // 12754
Bocs nem válaszoltam: A szelepet említetted. Ha a motor problémám megszűnik, akkor a futóművön kellene kicsit húrozni. Már nagyon billeg és bólogat az autó.
Don Gombóc21-05-2006 21:15:55 // 12753
Egyébként én hoznék olyan rendeletet hogy a szabott árak mellett, ha a javítás után visszajön ugyanaz a hiba akkor a következő szereléskor visszafizetnék az előző lovettát, és a cucc amit beleraktak természetesen maradna, és akkor újra lehet kezdeni.
Don Gombóc21-05-2006 21:13:28 // 12752
Nincs benne élet. Én így fogalmaznék.
Don Gombóc21-05-2006 21:12:48 // 12751
Érdekes pedig a szívókkal nem szokot annyi gond lenni, bár a kollégám 166 2,0 TS-ével sem bír senki, mert a szar alapjárattól kezdve minden baja van. Néha meg semmi gondja. A fene sem érti ezt. Amikor meg szakszervízbe nézeti meg akkor meg az alapjárati motortól a lambda szondán át az LMM-ig mindent ki akarnak cserélni neki. Ezek faszok és kész.
Gábor16621-05-2006 21:10:53 // 12750
Én sem hiszem magamról. :-)) Csak dühömben mondogatom. Az említett autó olyan, de olyan sivár! Egy kollégám találóan úgy fogalmazott: puritán.
Gábor16621-05-2006 21:08:57 // 12749
Ja-ja. Marelli. Ez a jó a 159 ben.
Talán sikerül olyan diagnosztikai kompjutert szerezni, ami menetközben is tud mérni. Most kicsit reménykedem, hogy előbújik a hiba. A szervízbn álló helyzetben már vagy ötször nézték. A klíma zsanérmozgatáson kívül semmi...
Don Gombóc21-05-2006 21:08:18 // 12748
Én nem hiszem hogy megteszed, és én sem tenném mert mint megállapítottuk nem éreznénk jól magunkat más embléma mögött. És más is tele van bajjal legyen az bármilyen típus. Csak hallgatnak mint szar a gazban.
Don Gombóc21-05-2006 21:05:58 // 12747
Én nem tudom mondtam-e hogy vissza lett cserélve a gyárira a lefújó szelepem, mert eddig azt hittem hogy szar a túrónyomásmérőm, de a francokat. Az a kis piros szar elengedett 0,3 barnál. Bár még még mindig van benne némi toporgás néha de már lemondtam róla mert már nem hiszek semmilyen vizsgálati módszernek. Megállapítom hogy eddig az asszony kis csocsója a legmegbízhatóbb a maga kis Marelli elektronikájával.
Ákos21-05-2006 21:04:39 // 12746
Értem, és szerintem egyet is értenék.
Gábor16621-05-2006 21:02:32 // 12745
Lassan kikapcsolok én is, csak ki akartam panaszkodni magam. A vége az lesz, hogy váltok arra, amit mondtam.
Gábor16621-05-2006 21:00:42 // 12744
Nekem a német elektronikával kezd tele lenni a hócipőm. Pénteken 4000 és 5000 között nem húzott az autóm. Szombat délután abbahagyta. Most csak símán nem megy. Mondjuk ez a szokásos már hónapok óta. :-(
Don Gombóc21-05-2006 21:00:10 // 12743
Még jó hogy mégsem kapcsoltam ki mint igértem az asszonynak, mert úgy látom beérkezik a brigád. Mindjárt jön haza a kutyasétáltatásból és tüzet okád. :))
Don Gombóc21-05-2006 20:58:22 // 12742
Légyszíves és ne tedd magadévá a motorok itatátásával kapcsolatos véleményemet. :)) Mint ahogy a sportmotoroknál itt is meg lehetne oldani karbival az itatást, és a hülye környezetvédelmi előírásaik is meglennének.
Don Gombóc21-05-2006 20:55:54 // 12741
Van ebben az egész dologban egy csomó igazságtalanság, és diszkrimináció, de amíg ezeknek a multi cégeknek a kezében van addig ez nem is fog változni. Erre is van egy elméletem, de azt nem fejtem ki esetleg majd személyesen mert az nem lenne itt a topicon ildomos, mert tele van világnézeti dolgokkal, és lesújtana a balta. :))
Gábor16621-05-2006 20:55:25 // 12740
Olyan pipa vagyok, hogy még betűket is kihagyok. Képzeljételk oda.
Gábor16621-05-2006 20:54:29 // 12739
Ha már a motornál tartunk: Nem ártana, ha ha meglenne a motorom hibája.
Ma egy 13xx köbcentis Totoya 150 méteren kb 50 vert rám. :-((( Nagyon el vagyok keseredve. Lehet, hogy a Bosc befecskendezőt Weber karbikra kellene cserélni? :-)
Don Gombóc21-05-2006 20:52:43 // 12738
a tapasztalatok szerint az eddigi nagy köbcentis dízeleknél nagy a fogyasztás is ha tapossák. Márpedig taposnak egy erős autót mert azért veszik.
Don Gombóc21-05-2006 20:51:06 // 12737
Jogilag lesz képzett, illetve már az, utánna meg az én ügyvédem lesz.
Ákos21-05-2006 20:49:25 // 12736
Te mit tanulsz amivel ennyire számonkének :-)
Ákos21-05-2006 20:48:09 // 12735
Németország az irányadó a biztosítási matematikaban. Ott még a kilowatt rendszerben gondolkodnak. Majd ha ők átállnak a kárhányad számításra akkor lesz változás.
Ákos21-05-2006 20:45:46 // 12734
Egyszer azt olvastam valahol, hogy az új 166-osba fogják először ezt a mocit rakni, és azzal a kasznival is csak 7 L körüli lesz a fogyasztása.
Don Gombóc21-05-2006 20:27:23 // 12733
Tudom hogy szarban vagy ne fossá. Csak tanulj consigliore.
Don Gombóc21-05-2006 20:21:29 // 12732
Küldtem egy mait az oldaladon levőre, és minnyá küldök mégegyet.
András bácsi21-05-2006 20:20:09 // 12731
Neszójjábe!
Don Gombóc21-05-2006 20:12:25 // 12730
Egyébként még nem döntötték el a motorok végleges palettáját szerintem még nem tudják mire lesz igény. Pont ezt az idióta köbcenti és lóerő függő kötelezőt kellene megreformálni, mert egy kicsi autóval is lehet ugyanolyan bajt generálni mint a nagyobbal. Bár ezt neked nem kell magyaráznom. az olaszok is köbcentiben voltak megméretve, ezért alkalmazták pont az én motorverziómat a 166-ban is 1996ccm, 207 ló.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
515
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?