Forum >> 164-166

ghosty907-02-2006 13:11:51 // 6379
Ja, inkabb ott a problema, hogy a nalunk mar senkinek nem kello autok nem tudnak tovabbmenni meg keletebbre gyakorlatilag ingyen, mert ott is szigoru az import... Sajna ez van. mesa: en a kesztyutartoban tartom a CD-ket egy ilyen lapozos tokban, igaz, legzsakom nekem sincs. :-)
martin-i07-02-2006 13:05:11 // 6378
de...ugy láccik ez mindenképpen így lesz, nem gondoltam tovább a folyamatot:(
ghosty907-02-2006 13:01:40 // 6377
"és hova lesz az a sok használtautó, amiből kiszáltak az emberek az uj miatt! állnak egyhelyben, vagy annak is autója lesz, aki amugy nem is tervezte hogy lesz csak a sok 0%os dologtól, mindenki számára elérhető lesz." Nem ugyanez lenne akkor is, ha oteves Focust lehetne behozni egymillio Ft koruli osszegert, meg tizennegy eves Tipot haromszazezerert?
martin-i07-02-2006 12:52:13 // 6376
a tárcsa nem uj, holnap ugy is hosszabb utra megyek vele (500km) majd utána meglátom!
mesa07-02-2006 12:43:25 // 6375
250 KM az semmi, főként, hogy nem végig fékezve tetted meg :) Egyébként betét függő, vacak betétnek több idő kell, hogy bekopjon. Ha meg tárcsa is új, akkor kamu duma.
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 12:23:02 // 6374
Úgy legyen.. ha a saját kormányom másodrendűként kezel a saját hazámban, akkor legyek inkább másodrendű az EUban. Kényszerítsék térde ezeket a majmokat.
martin-i07-02-2006 12:05:03 // 6373
lenne 2kérdésem, segítsetek: a multkor voltam a szerelőnél, megcsinált néhány dolgot, többek között a kézféket (kértem tőle, hogy most a "több napos-verziót"készítse el...), kicserélték a féknyerget és jo lett (kopkopkop), mikor jöttem haza egy kisebb fékezésnél elkezdett berezonálni a kocsi, a jobb hátsó fék befog vagy vmi de nem lassabb a kosci tőle, a szerelő szerint a fékbetéteket lehet hogy felcserélték és amiért nem egyenletesen koptak ezért most kell némi km, amíg a jobb hátsó bekopik...azóta mentem vele kb250km-t de még mindig van &természetesen a jo öreg alapjárat. a múltkor is voltak vele próblémák, de csak a gumicső volt elrepedve a LMMnél és ocsó megoldás volt szig.szalag& tök jó volt EDDIG. most nem az alapjáratnál emelkedik meg a ford.szám, hanem a seb.váltásoknál (3000ig felpörög)+amikor motorfékben gurulunk, akkor kicsit rángat. hát ezek vannak, ha van vmi jo tippetek, akkor szívesen veszem őket!
milli07-02-2006 11:56:47 // 6372
az alegnagyobb szemétség az egészben,hogy ezekre az autókra már egyszer ki lett fizetve a regdíj újkorában!most fizesd ki mégegyszer használtan!
martin-i07-02-2006 11:53:49 // 6371
ebben én is egyetértek veletek, mindenki ujra cseréli az autóját (talán a mostani emelt reg.adó miatt inkább az itthoni ujakra) hitel-hitel hátán, több évre, és hova lesz az a sok használtautó, amiből kiszáltak az emberek az uj miatt! állnak egyhelyben, vagy annak is autója lesz, aki amugy nem is tervezte hogy lesz csak a sok 0%os dologtól, mindenki számára elérhető lesz.
Don Gombóc07-02-2006 11:40:28 // 6370
Így akarják rendbe tenni a magyar járműparkot, hogy mindenki majd új autót vesz és végképp eladósodik. A Trabantosoknak meg büntetésből az eddigi környezetszennyezés miatt, hibrid Toyota priust kötelező venniük.
András bácsi07-02-2006 11:35:47 // 6369
Mit vársz egy olyan országtól, aki kioktatja az EU-t, és saját magát állítja a mindentudó gazdasági tökéletességnek. :( Addig szórakozunk, amíg elapadnak az eddig sem túl bő támogatások, és jönnek a bírságok, kikényszerítési eljárások stb.
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 11:33:48 // 6368
Ej.. megint okosodtam. :)))
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 11:33:12 // 6367
A rohadás fogja meg az államot. A vicc az, hogy mivel az EU tiltja az adó adóztatását, így az állam nem azt mondja, hogy reg.adó+ÁFA, hanem a reg.adó 1,25-szörösét kell befizetned. Én szégyelném magam.
milli07-02-2006 11:11:36 // 6366
a regadó már áfás!itt nálunk már nem kell fizetned külön!a külföldi árra figyelj.mert ők előszeretettel irnak nettó árakat és arra kell számolnod a kinti áfát!ha jól tudom a németeknél 16%!!!!!!!!
FRC07-02-2006 09:49:54 // 6365
Szép a definiciód, de sajnos ez az igazság... Na de legalább a zsírcserét nem bonyolult megcsinálni és nem is drága mulatság, viszont a csukló életét nagyban növeli a beavatkozás.
Don Gombóc07-02-2006 09:30:32 // 6364
Bármelyik szerelő megcsinálja, és meg fogsz lepődni hogy az évek alatt mennyire kiszárad a zsírból az az anyag ami a viszkozitását biztosítja, és a maradék zsír a centrifugális erőtől a gumiharang szélére kikenődik így a csészék és a golyók szinte szárazon érintkeznek és a nyers fémfelület érintkezik egymással ami adja a kattogó fémes hangot.
Alfa Hím07-02-2006 09:19:57 // 6363
Gombócnak teljesen igaza va!!!
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 09:15:35 // 6362
Na ezt kipróbálom.
Don Gombóc07-02-2006 09:13:57 // 6361
nem piszkálni kell hanem megemelni és zsírzóval telenyomni a gumiharangokat friss zyírral, ha lehet kimondottan grafitos erre a célra kapható gyírral. Ez csak pár száz forintos művelet, amelyikkel egy szakszervíz sem foglalkozik, ugyanis akkor mikor cserélnének féltengelyt százezerért?
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 09:10:13 // 6360
Legyen igazad! Már korábban elkezdődött, de elhallgatott, így azt mondta a szerelő, ne piszkáljuk addig míg újra elő nem jön. Ha nem kell cserélni, és valakinek kell, akkor meg tudjuk, hogy lesz nálam egy tartalék.
Alfa Hím07-02-2006 09:01:23 // 6359
Nekem is azt javasolta a szerelő, hogy elöbb próbáljam meg friss zsírral.
Gye'07-02-2006 08:58:46 // 6358
Szia milli. Köszi az infót, valami hasonló összegre számítottam. Erre még kell áfát fizetni vagy mire kell áfát fizetni, mert ugye nálunk bevett szokás hogy az adókat is megadóztatják a forgalmi adóval:(((
Don Gombóc07-02-2006 08:49:09 // 6357
Most már mindegy de ezek kurvára strapabíró féltengelycsuklók. Nekem két éve kezdett úgy kattogni hogy elnyomott minden hangot, és csak a gyári zsír volt benne kiszáradva illetve elpárologva.
milli07-02-2006 08:45:39 // 6356
Szia gybiro!beszéltem a rokonnal most jelenlegi állás szerint ha az autó valóban 2003/10 havi és euro3 akkor 1.132.800ft ha most hoznád be!28 hónaposnak számolták az autót!minél késöbb hozod úgy változik a regdíj pár ezer forint eltéréssel!
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 08:30:49 // 6355
Már mind1. Legfeljebb lesz tartalékban. Egyszer úgyis cserélni kell.
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 08:30:00 // 6354
Állandóan.
DZ16607-02-2006 08:20:06 // 6353
Állandóan vagy csak kanyarban?
DZ16607-02-2006 08:18:41 // 6352
Na az már finom.Itt nem olyan vészes,de készülődik v.mi.Sz.tem hó lesz!!
Don Gombóc07-02-2006 08:17:27 // 6351
Várjál vazze! Azt megnézték rendesen? Mert sokszor csak friss zsír kell bele.
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 08:15:32 // 6350
Áááá... kattog a féltengelyem. Nem merek a vároban menni vele mert lesül a bőr a képemről. Az alkatrész meg csak a héten érkezik meg. Egyébként igaza van. Nem tudom fűtött garázsba állítani, úgyhogy hisztizik a ribanc :)))
DZ16607-02-2006 08:15:16 // 6349
Az enyém EURO 3-as,és a környezetvédelmi besorolása 7-es vagy 8-as.
Don Gombóc07-02-2006 08:14:57 // 6348
Jóü reggelt.
Alfa Hím07-02-2006 08:14:02 // 6347
Tegnap szólt egy barátom, hogy megy ki hozzá, és ha gondolom akkor menjek ki vele, akkor ő visszahoz. Ezért nem szóltam neked, ne kelljen feleselgesen kijönnöd. Nagyon korrekt volt a Gábor. Csütörtökre kész is lesz a kocsi.
DZ16607-02-2006 08:13:22 // 6346
Jó reggelt a csapatnak!!
Don Gombóc07-02-2006 08:10:24 // 6345
Ezek szerint kivitted a kocsit a Gabihoz?
Alfa Hím07-02-2006 08:09:27 // 6344
Sziasztok!
András bácsi07-02-2006 08:00:12 // 6340
Ne tudom, beszélj vele.
Kilo166 (Droid#1)07-02-2006 07:42:12 // 6339
-16 fok volt regggel... még hogy Dolce Vita.... Anita Ekberg bekaphatja :((((
Zsül07-02-2006 07:21:35 // 6338
Szia Bandi!
Erről beszéltem telefonon!
Szerinted beválalja?

Gye'06-02-2006 23:46:54 // 6337
Túl sárgának találtam a gyárit, és az egyik haverom mondta, hogy a gyári 4300K-es és hogy a 6000K-nak a legnagyobb a fényereje. Én meg szeretek jól látni, ez most tök fehér, bár csak a városban mentem vele, így nem tudok még különbséget tenni, hogy melyikkel látok jobban. De az biztos, hogy a 8000K, 10000K izzók már kékesebbek, de azokkal nem látsz olyan jól. Szerintem vagy gyári vagy max 6000K izzzó kell bele, a többi csak optikai tuning, nem sokat ér. Az infót előre is köszönöm, találtam regadós oldalt, csak azt nem tudom, hogy az Alfa melyik környezetvédelmi besorolásba esik. Van 5nél rosszabb, 5-8közötti, és 8feletti osztály, de hogy ezek mit takarnak, arra még nem jöttem rá. régebben a mocik eURO száma szerint döntöttek, az 1értelmü volt.
milli06-02-2006 23:30:23 // 6336
arra azért figyelj,hogy ha a neten nézted ott majdnem mindig nettó árak szerepelnek!miért cseréltél xenont???
milli06-02-2006 23:27:39 // 6335
holnap felhívom az unokabátyámat és megirom délelött neked,hogy mennyi rá pontosan a regdíj!igen jól tudod változott a regadó,valami különféle szorzók vannak és úgy számolják ki,hogy mennyit kell fizetni!nekem tavaly csak a regdíj 720.000ft volt!ha magán személytől veszed nem kell számla csak az adás-vételi!a vámhivatalt nem érdekli az ára!én egy lizing cégtől vettem az enyémet számlásan!
kando.06-02-2006 23:12:20 // 6334
Nem is tudtam, hogy az kolesz volt :) Egy bartom oda járt suliba (vagyis mögéje..)
Gye'06-02-2006 23:08:03 // 6333
Hi, a tavalyi díjak idén asszem durván megkétszereződtek sajnos:(( az autó egy 2003/10 havi újfajta lenne, de ez is csak EUR3as. Még azt sem tudom, hogy számaképes-e az autó. Tehát az összes variáció érdekelne. Köszi.. Ja kicseréltem a xenonom, ha gondolod, tudok jó égőt kölcsönadni, amivel ki tudod prószálni a xenonodat.
Gye'06-02-2006 23:07:51 // 6332
Hi, a tavalyi díjak idén asszem durván megkétszereződtek sajnos:(( az autó egy 2003/10 havi újfajta lenne, de ez is csak EUR3as. Még azt sem tudom, hogy számaképes-e az autó. Tehát az összes variáció érdekelne. Köszi.. Ja kicseréltem a xenonom, ha gondolod, tudok jó égőt kölcsönadni, amivel ki tudod prószálni a xenonodat.
Charlie 16606-02-2006 22:59:57 // 6331
:):):):):) Nini,csak nem Te is :):)
farki06-02-2006 22:55:11 // 6330
OFF anno kopott sárga volt Széchenyi tér-Várkerület sarok ON
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.