Forum >> 164-166
Don Gombóc07-12-2005 08:46:04 // 4033
Ezen ZF váltó van? Úgy mondják fonetikusan (cetef). Azért mert a 3 literes Lancia Kappákon az van, és az egy penge váltó.
Kilo166 (Droid#1)07-12-2005 08:43:24 // 4032
OK. Megpróbálom felhajtani őket. Elvileg, mikor októberben javították az egészet, ki kellett cseréljék, de nem vagyok biztos benne, hogy gyárit öntöttek vissza, és abban sem, hogy elegendőt.
Don Gombóc07-12-2005 08:40:57 // 4031
Van nyíregyen valami tutkó automata váltó szerelő állítólag jók.
Don Gombóc07-12-2005 08:39:19 // 4030
Foggalmam sincs, de ezt rákéne bízni szakira, aki ilyen váltókkal foglalkozik, és ott megvárni, azaz nézni a cserét.
Kilo166 (Droid#1)07-12-2005 08:35:02 // 4029
Szia! Automata váltó olajleeresztését nem tudod hogyan tudom véghez vinni?
Don Gombóc07-12-2005 08:10:32 // 4028
És a többieknek is szia. Most látom többen is vagyunk nagyvadasok. :)
Don Gombóc07-12-2005 08:09:12 // 4027
Szia Bandi.
Don Gombóc07-12-2005 08:08:51 // 4026
Ne add fel! Biztos találni szépet jót csak idő kérdése.
Kilo166 (Droid#1)07-12-2005 07:39:15 // 4025
Egyébként a tegnapi problémám nem jelentkezett azóta. Sem az indítás, sem a szeleptőke kopogás. Mindig tudtam, hogy szellemek vesznek körül.
Kilo166 (Droid#1)07-12-2005 07:38:00 // 4024
Nem mondod! Van ellenfele a V6-os motornak? Ki kell várni a 169-est, abban lesz 5000-es V8. Te leszel az utak császára. :)))
tibcsi06-12-2005 22:43:56 // 4023
A szentendrein egy merci faképnél hagyott....
tibcsi06-12-2005 22:30:31 // 4022
Hello . Szevasztok.Rosz hirem van.
TáDé06-12-2005 21:52:55 // 4021
Szerintem kifogtad ... nem is hallottam még ilyentről. ...
Vader (a Gróf)06-12-2005 21:37:26 // 4020
Ciao!Hasonló cipőben jártam én is amíg megtaláltam Ő-t!A Budaörsi úti Classic Auto-nál vannak jónak tűnő autók, de vigyázni kell.Érdemes a Szamosinál megnézetni.Általában 40-60e km-t pörgetnek bele, viszont így is elég jó állapotúak.Én szerencsére magán kézből vettem, de ezt ki kell fogni.Volt olyan aki azt hiszem sárospataki vagy tokaji tulaj azt mondta a telefonban: Nagyon tuti az autó, vedd meg öcsiii!Aztán 800e lett vna a javítás, csak azokra a dolgokra ami nagyon muszály...Kijárt a szőlőhegyre a 166 JTD-vel...Szerinted??Az alja....No, csak annyit akartam ezzel szemléltetni, nehéz szülés.Sok szerencsét!
Zsül06-12-2005 20:36:27 // 4018
A kecskeméti TESCO-nál!!!!!!!!!!
Zsül06-12-2005 20:35:49 // 4017
Esetleg! :-(
Sajna dolgozom. (szilveszteri rakéták és hasonló durranó bigyók árulása)
Bati06-12-2005 17:38:47 // 4016
ja nem is mondtam 3-3.5Mil van rá szánva
Bati06-12-2005 17:36:05 // 4015
nem nekem lenne (SAJNOS) egy jo ALFA-s barátomnak
és ha összejönne neki valami akkor eladosorba keröl a 145-je
vipex06-12-2005 17:28:32 // 4014
Bati ,
sok sikert hozzá :-) , én lemondtam róla :-( , 8 autóból ( ennyit voltam megnézni, ennyi maradt a rostán ami 2001 utánni 130.000 alatti ) egy olyan volt amit megvettem volna, de mivel aludtam rá egyett úgy döntöttem (ez kivül nagyon szép de belül ez is leharcolt volt), nem veszek autót 120e Km-el. És az sem volt tökéletes csak kompromisszum ( sok pici apró hiba). Sajna nagyon sok belga,svájci autó van hirdetve kevés Km-el. A konstans válasz "ennyivel hoztuk be". A svájciakat nagyon nézd meg én amiket néztem mindegyik vagy nagyon sok köfelverődéses volt , de inkább jégkárosak voltak :-((( Mondjuk attól függ mennyit akarsz rászánni, németben vannak nagyon szép darabok, de nem is itthoni árakon.
konijani06-12-2005 17:28:18 // 4013
nekem a hengfej valahol belülröl a szelepfészkek felett repedt el ha gátas lett volna akkor lazán meghegesztik.igy is megcsinálták volna de nem akartam beszopni vele inkább szereztem 1 másikat.egyébként a motor nem füstöl nem eszi az olajat és hidegben is indul!
TáDé06-12-2005 17:17:49 // 4011
Lehet már LMM-et kapni utángyártottat valami 10-20eFt között ... szerintem ez lesz az, de meg nem mondom, hogy ki ajánlgatta ....
Bati06-12-2005 17:16:37 // 4010
csá
ELADO 166 JTD keresek
TáDé06-12-2005 17:15:53 // 4009
Na akkor ezt a szakit kerüld el messzire a jövőben .... egyébként mennyit kért?
Az egy tized az qrva sok, ha nagyon szar állapotban van a hf. akkor kell annyit leszedni belőle, századokat szoktak csak síkolni rajta ... ja és egy VM hengerfej 100%-osát kibírja mint a német fos mert olyan vastag a gát része hogy kb fél - 1 mm-es!!! repedés kell hozzá, hogy beledolgozzon a víztérbe ...
Vader (a Gróf)06-12-2005 17:13:23 // 4008
Akkor nem tudom milyen lehetett, de az biztos hogy nem gyári volt...Jó lenne tudni, neki bevált!
konijani06-12-2005 17:11:07 // 4007
a 180k-ás hengfej cserénél még nem én voltam a tulaj.a mostani cserénél crysler tömitést kapott meg lettek sikolva a hengerfejek, bár csak 1tizedet kellet leszedni belőlük.az öreg aki a gépmunkát csinálta azt mondta hogy fos anyagbol van mert még a forgácsa is más mint a ww és opel hengerfejeknek.azt mondta inkább adjam el az autót de arra akérdésre hogy ha az offos verdák hengerfeje annyira jó akkor mért van nála 1 trepnyi repedt ezekböl is,már nem tudott válaszolni!
TáDé06-12-2005 16:56:45 // 4006
1,5 bar-os töltőnyomásnál már nem sok ellenfele van ... :)))
TáDé06-12-2005 16:56:06 // 4005
Nem fos sőt szerintem a legtutibb dolog amit ki tudtak találni ...
Kb. 220 ekm-t tettem bele egy 91-es 164 TD-be ... sikerült is elkövetni vele elég sokmindent. :)))
TáDé06-12-2005 16:54:25 // 4004
Nem figyeltem rá ... illő lett volna egy hengerfejet belinkelnem ;)
TáDé06-12-2005 16:53:42 // 4003
Valami nem kerek annál a motornál ... az enyémben csak a jó isten tudja hogy mennyi km volt/van, de már főtengelyt is evett meg és közben nem volt gondom a hengerfejjel. :)
A hosszú élet titka hogy hidegen beindítod az autó és addig nem indulsz el vele amíg 50 fokot el nem éri a víz, leállításnál is illik legalább 1 percet alapjáraton járatni.
Hengerfej élettartamát a porlasztó csúcs is befolyásolja.
A cserénél rendesen fel lettek síkolva a hengerfejek, egyforma magas volt mind?
90 fok még nem gáz sőt az az üzem hőmérséklet ... 100 fok fölé nem szabad, hogy menjen a víz.
A melegedést még okozhatja hogy a klímahűtő lamellái össze vannak hajolva és nem megy át levegő ...
konijani06-12-2005 16:51:34 // 4002
űdv! neked 164 TD ! mesélhetnél valamit ezekről a fos vm systemes hengerfejekröl ha egyáltalán neked volt e már probléma ezzel?
farki06-12-2005 16:45:58 // 4001
Gratula a K-hoz! :-)))
TáDé06-12-2005 16:44:43 // 4000
Szólított valaki? Itt vagyok ... ;)
GEORGE06-12-2005 16:41:29 // 3999
A haverom 2,5 TDi v6 audi6-ban is bosch a légtömegmennyiségmérő, cserélgeti ő is :-)
TáDé06-12-2005 16:39:54 // 3998
A Shell is lehet baja ... tudomásom szerint Kecskeméten és Hatvanban is ajánlatos elkerülni ezeket a kutakat.
Vader (a Gróf)06-12-2005 16:35:09 // 3997
Ciao cartársak!Olvastam vmelyik hozzászólásban, hogy vki kicserélte a gyári LMM-t talán az audiéra???!!!Mert ez a bossss egy f..sss!Info?
farki06-12-2005 16:27:52 // 3996
Keressed 164TD-t.
Ő mindent tud erről a motorról!
No, meg majd jelentkezik a többi szaki is.
farki06-12-2005 16:23:12 // 3995
Hö!
Még szép!
Természetesen ott leszek én is! :-))
konijani06-12-2005 16:22:20 // 3994
üdv! akinek már volt v van 164-es 2.5 tádé megoszthatna velem a tapasztalatait a hengerfej repedéssekkel kapcsolatban,mert nekem a kaposujlaki tali után megrepedt 1.pedig a 7-sen sem mentem 130-nál többet!ez tipus hiba ennél az autoknál v csak nekem nincs szerencsém. amugy 180 k-nál is volt 1 hengfej csere amostani 210k-nál történt. olyan rossz helyen repedt meg a hengfej hogy nem válaltak garit ha meghegesztik igy 1 másikat kellett szereznem ami nem volt egyszerü mert 95-töl 2 himbacsavarosra modositották . igy most még inkább nem merem hajtani az autot,pedig hidegen soha nem hajtottam meg. 1 előzmény azért volt szarrá volt rohadva avizhütö amit kicseréltem még szeptemberben, a vizet egyszer sem forraltam meg a régi hütövel,de nyáron a klimát nem is tudtam használni mert 90-fokos lett a vizem. én azt olvastam pedig hogy ezeknek az autoknak 150-160 az utazoja,és már a 130-tól is kifekszenek az autopályán?
Kilo166 (Droid#1)06-12-2005 15:44:08 // 3993
Nem tudom milyen az öblögetőhang. Olyan hajtóműhang. A felfeléváltás szinte tökéletes, nem ránt. A visszaváltás nem tetszik alacsony sebességnél. Leginkább amikor hirtelen fékezek és utána erős gáz adásnál szinte visszab*ssza a fokozatot.
Csumez06-12-2005 15:42:48 // 3992
Én valószinüleg nem megyek. Ha csak valakivel el nem vitetem magam. Majd inkább ismét a közelebbi talikra leszek hivatalos. Ja, köszi a feliratokkal kapcsolatos infót.
Csumez06-12-2005 15:36:58 // 3991
Mivel egyforma gépünk van, vígasztalás képpen azt tudom mondani, hogy amikor vásároltam másfél évvel ezelőtt a gépet, egy hét után vihettem szerelőhöz LMM-et, azaz légmennyiség mérőt / Bosch technika/ cserélni. Majd azóta csakmost volt gondom a vezélő egységgel. Ugyhogy ennyi 15 ezer km alatt. Kopp kopp.
Charlie 16606-12-2005 15:23:06 // 3990
Búgó hang? Olyan öblögetősszerű? Mionden fokozatban vagy csak az alsókban.?
Ha ilyen akkor lehet a nyelestengely is.
Nekem is ez volt, csere is lett belőle, mondjuk én tudtam hogy a váltó gally, amikor vettem.
Kilo166 (Droid#1)06-12-2005 15:21:36 // 3989
A váltónak hogy nézem meg az olajszintjét? Mikor megyek vele, a fordulatszám emelkedésével egy emelkedő halk búgó hangot hallok. A szívem azt diktálja, hogy ez nem jó. Mivel októberben vátlójavítás volt, arra tippelek, hogy nem elegendő mennyiségű és/vagy minőségű olajat raktak bele. Ellenőrizni szeretném, de már látatlanban meg is rendeltem a váltóolajat.
Charlie 16606-12-2005 14:53:37 // 3988
Nyugodj meg, a kocsidnak az égvilágon semmi baja sincs. Igaza van Bandinak, de bárkit megkérdezhetsz itt a 166 tulajok közül, kinek nem volt gondja a Bosch elektronikával..
Az úgy szar ahogy van. És akkor mondják hogy az olasz kocsik elektronikája mennyire szar..(sic).
Ennyit a németekről..
Ja, és nam fél évre tervezted a kocsit , jobb ha utánanézel egy tartalék LMM-nek. HOgy miért azt találd ki.
(Eláruljam a márkáját? B-vel kezdődik és osch-ra végződik...)
FRC06-12-2005 14:23:03 // 3987
Átnéztem az összes nagyvas tulaj oldalát, hátttt belefáradtam!
Kilo166 (Droid#1)06-12-2005 14:14:19 // 3986
Na meglátjuk, ha megint lesz valami sikítok. Ja.... el tudná nekem valaki mesélni, hogy mit kell tudni az autómata váltó használatáról és karbantartásáról?
András bácsi06-12-2005 14:12:15 // 3985
Nem, egyszerűen csak arra gondolok, hogy szar a Bosch cucc általában. Ilyet, illetve hasonlót nekem is csináált már néhány motor. Minden jó, csak valamiért mégsem műxik. Aztán a gyújtást levéve és ráadva tökéletes. Nem mondom, hogy kontakthiba, inkább valami a vezérlőprogramban lehet rossz.
Kilo166 (Droid#1)06-12-2005 14:03:13 // 3984
Azt mondod, hogy elvileg nincs a kocsinak semmi baja, csak a Boschnál csináltak egy algoritmust, hogy szivasson?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
703
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?