Forum >> 164-166
TáDé06-12-2005 13:01:09 // 3979
Jelen ... én javasoltam, hogy 29. legyen, természetesen ott leszek ...
ghosty906-12-2005 12:39:33 // 3978
Na van felnim, hoztak a kistelekiek. :-)
Meg egy kavics nyoma kerult a szelvedom kozepere, csak hogy oruljek (ugye epul az autopalya a kornyeken...). Bar mindegy, mar ugyis el van repedve...
Charlie 16606-12-2005 09:14:37 // 3977
Hahó nagyvadas szekció. Megy valaki a 29.-i várpalolotai Talira? Ébresztő !!
Charlie 16606-12-2005 09:13:04 // 3976
Hali Csumez ,
Asszem a szet 2 részből áll. van külön a "166" felirat, és van a többi, nálam ugye a "2.5 V6 24V".
Na én ez utóbbit rendeltem megm, asszem 4000 HUF volt, de majd megnézem a számlát és megírom.
Viszont külön-külön betűket nem lehet rendelni, csak a 2 felirat egysikért, de azt teljes szettben.
Don Gombóc05-12-2005 20:48:05 // 3975
Alfa Hím
Farki
A dm-ben vettem, (drogerie markt) Alfa Hím!!! a volt autóker!!
A szer neve ERDAL, egy koronás béka van a cimkén. 1500 pénz. Szórófejes flakonban van, fehéres trutyi. faszán fog csúszni utánna a szék. tisztító hatása is van, de én egyszerű mosogatószerből vert habbal szoktam az üllést pucolni, közepes puha ruhakefével. Aztán nyírkos viledával letörlöm, hagyom száradni egy órát. aztán jöhet a bőrápoló.
Don Gombóc05-12-2005 20:40:54 // 3974
Ne vigyorogj itt vazze, mert télleg nincs sok kő rajta az elejin. :)
Alfa166JTD05-12-2005 20:33:41 // 3973
OMV kúton kapsz TurttleWax bőrápolót, vagy a hipermarkecekben Motip típusút. Van egy bőrös ismerősöm, Ő a Nivea kézkrémet ajánlotta fél évente. Ősintén szólva nekem bevált. A két kegyszer kitisztítja a bőr pórusait, a Nivea meg felpuhítja. A Niveát rajta kell hagyni egy éjszakára vagy fél napra utánna meg áttörölni.
Csumez05-12-2005 19:26:34 // 3972
Figyu Charlie! Nekem is hiányzanak a feliratok a kocsim hátúljáról. Te mennyiért szerezted be a feliratokat? Mert lehethogy rendelnék én is. Kár hogy nem egyforma motor hajtja a gépünket, mert akkor oda adhatnád nekem a megmaradt felirataidat.
András bácsi05-12-2005 14:39:39 // 3971
Olvass vissza egy kicsit.
AKI05-12-2005 14:25:00 // 3970
Ja ha lehet privit irjatok mert itt elveszik a sok mindenbe :)
AKI05-12-2005 14:22:06 // 3969
Hülye kérdés de ugye a 166 3,0 V6 24 szelepes Super -hez gyárilag jár a cd tár? Merrt van egy ösmerősöm és vett egy ilyen remek masinériát de ez hiányzik belőle.A kérdés hogy mennyiért tudtok ilyent felhajtani illetve én mennyiért tudok hozzájutni hogy segithessek a márkatárson?
András bácsi05-12-2005 11:42:51 // 3967
A zár.
Charlie 16605-12-2005 11:24:28 // 3966
Oks. A zár kel neki vagy a bötük? :)
András bácsi05-12-2005 11:10:01 // 3965
Írj dontynak, neki lehet hogy kell.
FRC05-12-2005 11:08:03 // 3964
ghosty905-12-2005 10:47:12 // 3962
He, ki adta el neked az automat? :-) (Regi kulso, uj belso, csak regi szovetekkel.)
Charlie 16605-12-2005 10:23:40 // 3960
Ha van valakine ideje és türelme hozzá. Nálam nem az a baj hogy nem nyílik ki, hanem hogy nem zár be.
Ilyenkor ajtó kinyit, a gombra kicsit rányomok, majd erősebben csapom be az ajtót és akkor ok.
Hidegben szokta játszani, melegben soha. volt már vele ilyemsi gond, kipucoltuk, megkentük és megint ok volt.
majd meglátom de már megvan az új zárszerkezet, kiprószáljuk.
a05-12-2005 10:07:06 // 3959
Szét kell szedni a nem szétszedhető régi zárat. Két erős szegecset kellett hozzá kifúrni. Mechanikailag teljesen rendben lesz belül, korrekt darab, igényes mikrokapcsoló, sok fém, kevés műanyag. A baj a motorral lesz. Ez egy kis DC szénkefés, állandó mágneses motor, olyasmi, mint amit a modellezők használnak. Ez a motor kb 16 pozícióban tud megállni, mert az állandó mágnes berántja. Ebból van 2 olyan poz. ahol ha megáll, akkor nem tud elindulni. Sajnos a bezárt állapot az egyik. Ezért tud csak zárni, de a bezárt helyzetéből nem lehetett kimozdítani. Szétszeded a motort is (persze az is össze van préselve), és azt tapasztalhatod, hogy a kommutátora elég csúnyán be lesz égve, illetve inkább ráég valami (szerintem kenőzsír). Kipucolod, felcsiszolod, aztán jó.
FRC05-12-2005 09:59:33 // 3958
Nekem egy tapasztalt kárpitos mondta, hogy a sima NIVEA a legjobb. Be kell kenni vele a bőrfelületet és úgy hagyni fél napot majd a nem beivódott krémréteget letörölni. Ezután az egész felületet jól átdörgölni tiszta rongyal...
Charlie 16605-12-2005 09:54:32 // 3957
Bandibá.:):):)
Szarakodik a bal első ajtóm zárszerkezete. Már rendeltem újat és megjött.
A régit 2x kipucoltuk, de néha megint meg meg áll-
Ha valakt ismersz akinek van türelme szétkapni, megpucol, megvjavít, összerak, akkor szólj. Ja, és ha kell neki.:):)
Charlie 16605-12-2005 09:36:31 // 3956
Leesett a kocsimról a 166 , 2.5 V6 24V felirat véfgéről a "V" betű.
Na rendeltem újat, de csak szetben árulják úgy hogy 2.5 V624V.
A "V" betűt felrakom, a többi tartalék. ha valakinek szintén hiány van , szóljon.
tibcsi04-12-2005 21:51:53 // 3955
Te , nem tuom pontosan , majd utánnanézek , szerintem egy ezres körül lehet.
Alfa Hím04-12-2005 20:54:02 // 3954
És mibe kerül ez a cucc?
tibcsi04-12-2005 20:46:22 // 3953
Hál"istennek jo allapotban voltak , már mikor megvettem , de én is kenegetem néha. Én a CORAba vettem csak most nem jut eszembe a krém neve , egy kicsi kék flakonba van , kábé háromszori ápolásra elég.
András bácsi04-12-2005 20:40:44 // 3952
Ez igaz, városban kevesebb követ kapsz.
Alfa Hím04-12-2005 20:28:05 // 3951
Néztem a képeket, szépek is az üléseid, már így került hozzád, vagy az áplőlás eredménye?
Alfa Hím04-12-2005 20:26:02 // 3950
Melyik áruházban láttál bőráplót, mert én itt a tescot meg az interspart is néztem már, de semmi.
Ja, és milyen krém volt ami bevált?
TáDé04-12-2005 19:33:34 // 3949
Lehet, hogy csak B9 a kárértéktől is függ ...
Csumez04-12-2005 19:32:44 // 3948
Hát, nem akarom a gépemet dícsérni, de nekem nincsen semmi kőfelverődés. Azt mondják akinek sok kőfelverődés van az elején, az többet utazik nagy sebességgel illetve az autópályán. Én mindig 30-al szoktam menni.
farki04-12-2005 19:24:34 // 3947
Racevét! :-((((
Nem hiába nevezzük nagy vasnak (is) a gípeket! ;-))
farki04-12-2005 19:22:07 // 3946
Én lovasboltam vettem nyeregápolót, kőkemény 990 Ft-ért.
Ahogy elnézem a dobozt, legalább 10 évig elég lesz. :-))
És úgy néz ki, mint egy fincsi libazsír! :-DDD
Gombóc!
Te mit használsz?
ribipeti04-12-2005 17:07:18 // 3945
Hali!
Este tízkor a BBC Prime-on faceliftes 166 tesztje a TopGear-ben.
Érdemes pontosan bekapcsolni a tv-t, mert ez lesz az első teszt.
Amúgy egy mégpoénosabb adás lesz, mint az eddigiek, mert Richard Hammond-ot úgy meghipnotizálják, hogy egy 370LE-s megbütykölt Alfa 147 GTA-t még beindítani sem tud. Szarrá röhög majd magad! :)))
tibcsi04-12-2005 16:00:31 // 3944
Hello. Van bőrápolo a nagyobb áruházakba , van krém is , meg lehet kapni nedves kendőt is , amivel csak át kell törölni és kész . Én probáltam mindkettőt , az előbbi szerintem jobb.
Alfa Hím04-12-2005 15:42:11 // 3943
Mivel takarítod és ápolod a bőrt?
Én egy cipőboltban vettem tisztító és ápoló habot, és azzal csináltam, de nekem nem nagyon tetszik.
Az egyik ismerősöm meg azt mondta, hogy kenjem át félévente babaolajjal, és jól dörzsöljem bele, attól olyan lesz mint újkorában.
A babaolajat még nem próbáltam, hátha van valakinek jobb ötlete:-)
Egyébként nagyobb áruházakban keresgéltem a polcokon bőrápolót, de semmi.
András bácsi04-12-2005 15:04:56 // 3942
Nem tudom. De itt a száma: 20/9241100
András bácsi04-12-2005 15:04:06 // 3941
Az enyém viszont szintén tele van kővel. A sötét színekről biztos könyebben lepattan. :)))
A bőrnek 70e alatt nem szabad szerintem megkopnia. A km-t examiner teszttel lehet ellenőrizni. A kuplung alapból kemény.
Charlie 16604-12-2005 12:34:11 // 3940
Bandi, a Tbányai fóliázó haverod ad is el fóliát, vagy csak saját használatra tart?
Don Gombóc04-12-2005 10:05:44 // 3939
Hát nem nagy a nyüzsi az biztos. Én is rettegve várom mikor rúg le a gépről a gyerek. :)
Don Gombóc04-12-2005 10:04:17 // 3938
Talán az ePER lemezen kellene kikutakodni melyik verzió számú az erősebb. Ha jól tudom három ütemben volt teljesítmény változás, 136,140,150 le-s hangolások voltak. Igazából olyan szerelőt kellene megkérdezni aki olyan szervízben dolgozik kereskedésben, ahol sokat adtak el viszonylag ebből a típusból, vagy Szamosiékat vagy Zsámbékot. Mindenesetre ne kapkodd el a vásárlást. Nos az előbbiekre a válasz az hogy nekem már 200k felett van benne de nincs valami sok kőfelverődés a kasznin, az üvegen viszont van gazdagon,de azt mind én szedtem össze. Azt tudni kell hogy rengeteget járok vidéki utakon, ennek ellenére a kasznin meglepően kevés a kő által okozott sérülés. A bőrröl meg annyit hogy aki törődik vele annak úgy néz ki mint az új szinte. Ezt majd nézd meg az enyémen:) Egyébként én kb negyed évente átpucolom és bőrápolózom, saját kezüleg, mert egyszer adtam pénzt a pucolásért,de szar lett. Sehol soha nem takarítanak ki egy autót úgy mint te magad. Egyébként is sűrübben kell nekem pucolni mert a fekete farmer az mocskol rendesen. A bőr üllés védelmében még annyit hogy ezt a Momo bőrt össze sem lehet hasonlítani más sima felületű bőrrel, azoktól komolyabb szerintem. És még a százhúsz kilóm sem látszik különösebben rajta. állítólag a computer háttértárolójában lehet látni a valós kilómétert, de ezt én is elfelejtettem megkérdezni Szamosiéktól, amikor egyszer megnézettem ott computerrel. A kuplung az meg egy viszonylag nagy kuplung ami benne van és ez egy fordítva működő, úgynevezett húzó kuplung, és ez ilyen nehéz, de meg lehet szokni.
Csumez04-12-2005 09:46:01 // 3937
Szia Gombóc!
Milyen sokan vagyunk online.
Don Gombóc04-12-2005 09:40:55 // 3936
Szia Csumez!
vipex04-12-2005 00:48:15 // 3935
Ciao,
ma megnéztem pár nagyvasat. Pár kérdés minden 166 orrán tetemes mennyiségű a kőfelverődés? Sőt kettőn még a tükrökön is volt ( sajna ez egyiken nagyon igénytelelül javítgatva) A kuplung mind a három autóban nagyon nagyon kemény volt, ez normális? így szinte Pestre alkalmatlan, A bőrülés nagyon kopott volt mindegyikbe ezzel lehet valamit kezdeni ill. nem nagyon hiszem,hogy egy autóban amiben 70eKm van ilyennek kellene lennie? )Azt hiszem, minden külföldi autóban jócskán visszateketik az órát, hogy lehet ezt ellenörizni, lehet-e? A legszebb autó magyarországi volt viszont relatíve sok Km-el szerintetek 100eKm felett nagyon sok? Nekem rémisztő de lehet, hogy annyira nem. Erősen gondolkodom, hogy vagy magyart veszek sok km-el vagy külföldit de ot ki tudja menyivel ( ezek általában jóval olcsóbbak). Én ugy tudom 2002-től már 150Le a 2.4 JTD de 2002 mikortól, volt olyan hogy 2002/3 havi de 140Le-nek hirdették és volt olyan 2002/1 de 150Le-nek, a motorszámból meg lehet ezt állapítani? Keresem a Net-en de erről szinte semmit nem találok.
Marklar15503-12-2005 22:24:59 // 3934
Szerintem "csak" B8
Smith03-12-2005 21:23:09 // 3933
Azt meg nem is mondtam hogy csüt. este sikerült rácuppannom hátulról egy suzukira..... ráadásul tanuló vezette, kicsit meg volt fehéredve mikor kiszálltunk :D
Szóval a suzuki hátulja széttört, lámpák, lökkös, benyomódott a hátfal, csomagtartó nem nyilik.
Nekem nem történt semmi, még a lökkös se repedt el csak 1 helyen lepattant a lakk, pedig úgy elkaptam szerencsétlent hogy rátoltam a zebrára. Szerintem az Alfa pajzs alsó csúcsával kaphattam el a csomagtartóját, mert sajnos a géptetőm egy kicsit "púposabb" lett mint volt, két szélén feljebb áll 3-4 mm-rel. :((((( Remélem javítható lesz, tavasszal sort kerítek rá, úgyis meg akartam fújatni a sok kavics luk miatt, már olyan mint az ementálisajt.
Most ugrik a 10-es bónuszom... igaz csak 2007-től, visszavesznek B7-be :)
Smith03-12-2005 21:18:01 // 3932
Hi!
Tudom ez nem az a topik de én mint 164 tulaj ide szoktam irogatni :)
Szóval haverom tegnap "meglepett" mert vett egy szép rosso 156-ost, 98-as 10. havi, patent kívül-belül, 1.410.000 Ft-ért. Ez egyébként sok volt? (1.6 TS, lemezfelni, ABS, klíma, állófűtés, nem távvezérlős k.p.-i zár)
Szerintem nem sok érte de majd akkor derül ki ha használja 1-2 évet és nem kell rá sok 100.000 Ft-ot költeni...
Indításkor rettentően dizeles a hangja, 3-4 mp-ig aztán jó lesz. Mondtam neki hogy ez vez. módosító, de érdemes cserélni vagy még ráér vele? (én még sose hallottam a vez. modosító hangját de itt és az indexen annyit olvastam róla hogy kapásból felismertem... :D )
Szal?
Don Gombóc03-12-2005 10:59:48 // 3930
Vipex! Mindegy milyen 166-ot veszel, csak ne: 2,0TS,2,5V6,3,0V6,2,4Jtd-t. :)
Szerintem az sem baj ha egy kissé volt zúzva, de szépen legyen megcsinálva, az alváz az viszont legyen épp, tehát a nyúlványok, a segédalváz keretek. Az ha egy kis kocc volt rajta, az nem gond, ha a mai anyagokkal javították ott nem lesz gond, mert egyébbként is a kocsik java átesett egy kis csihipuhin. Meg kell tesztvezetni, nagyobbacska sebességnél kipróbálni hogy jó-e az egyenesfutása,van-e vibrációja, nyikorognak-e a szilentek, esetleg kopognak-e stb. Ez is olyan mint a másik használt autó, mert valami kis dolgot hall benne az ember ami nem tetszik. Bár én amikor vettem éppen elmult négy éves, és még semmi gondja nem volt. mondhatnám mint az új verdánál, olyan volt a futómű és motorhang is. Úgyhogy fel a fejjel majd az esetleges problémákat itt kitárgyaljuk. :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
389
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?