Forum >> 164-166
Charlie 16621-10-2005 19:48:33 // 2987
Ja, és még nem is volt drága.
Az enyém az 79 volt, de hozzáteszem , ebben benne volt a fűtőradiátor cseréje, ami szivárgott. (Végre nincs fagyállószag a kocsiban.), A Radiátor maga olyan 25-30 körül van, + gumicsere + fagyálló + átnézés és tornáztak rajta szumma vagy 4 napot.
Akkor legalább 2 hibatípussal és elhárítással okosabbak vagyunk.
Gábor16621-10-2005 19:38:15 // 2986
Szerintem örülj, hogy nem cseréltették ki az egész vezérlőegységet!
Csumez21-10-2005 19:14:38 // 2985
No, végre nekem is készen van a gépem! Visszakerűlt végre a vezérlő egység. Ma mentem vele egy pár kimcsit, és jelentem szuperál! Szerencsére nem kellett olyan tortúrát végig vinni mint szegény charlie autójának.
Ha valaki korábban nem olvasta volna, nekem a műszerem kijelezte a befecskendezés hibát, és a motor ba@ott gyorsúlni. Számítógépre rakták, és gázpedál poti hibát mutatott ki. Szétkapták, de hibát ott nem találtak, de ellenben a vezérlő egységen egy kiégett füstös rész volt. Így a szükséges 5V. feszt. nem tudott produkálni a potinak, így volt hogy a gázpedál poti rossz jeleket adott le. Állítólag a vezérlő egységen megtalálták azt a problémát is, ami a kiégést okozta. Ez került nekem másfél hetembe amit kocsi nélkül tőlthettem, és 37 ezer kavicsba.
tom16421-10-2005 18:19:03 // 2984
Múlt 7en kiválóan müködött az eszköz, de most 7fön megint megugrasztotta az alapjáratot 5000-ig :-((((((
Nem kicsit lettem szomorú, mert már azt hittem, hogy sikerült felülkerekedni ezen a hibán, de sajna nem!!!! :-(((((((
Mivel azóta nem csinálta, gondoltam valami kisebb megingás volt csak.
Nos, ma amikor jöttem melózni ismét szabályos közelharcot kellett vivnom a géppel! Mivel holnap is melózok, pláne egész nap, mondom csinálok egy jó napot az offos kolegáknak és megnézem a gyári parkolóban, mi a franc van.
Gondoltam, trafón levö kiscsatit átteszem a másik trafóra, hátha onnan korrekten veszi a jelet és megjavul, de most már kicsit tovább, mint egy hét.
Hát mit látok, a kiscsati vezetéke totál szétkorrodálva, a müanyag szabályosan lehámlott róla ahogy hozzáértem.
VÉGRE VALAMI LÁT6Ó HIBA!!!!
Eddig kb. a fél kocsit kicseréltem már, de ehhez még nem nyúltam, vasárnap tehát óriási szerelés/saruzás/forrasztás lesz.
Most egyenlőre áttettem a kiscsatit a másik trafóra, a sarut és a drótot megkapargattam késsel, vasárnapig remélem jó lesz!!!!
Charlie 16621-10-2005 17:17:02 // 2983
OK, rendben, Csörögj. Üdv és pá. Carlito
Don Gombóc21-10-2005 17:13:09 // 2982
Köszönöm!!! Ha lehet ezt majd mutasd meg élőben is. Ha arra gurulok majd hívlak és egyeztetünk. Most kiszállok.
Charlie 16621-10-2005 17:06:04 // 2981
Urak, akkor remélem nem kiabálom el, de eddigi tapasztalat.
Visszaolvasva hsz-eket láthatjátok mit küzdöttem a gyújtással.
Ún ki végre megoldódott.
A tünet az volt hogy kigyulladt a gyújtás kontroll lámpája, és onnantól nem ment a verda, csak "nagypapa" üzemmódban".
Gyújtás le aztán újra rá, van amikor bejött, van amikor nem.
Volt hogy egész nap szar volt, és volt hogy végig jó.
Examiner hibakód: Gázpedálpoti, sebességjel és ABS.
Végigmértük, kipróbáltuk. Kicseréltük a fojtószelepet, utána 80 km erejéig jó volt, aztán megint nem.
Kicseréltük a gázpedálpotit, semmi reaga.
Kicserétük az LMM-et, még az eredetivel volt a legjobb.
próbálkoztunk mindennel, semmi. A Gyári bosch teszter semmi hibát nem mutatott.
Végső elkeseredésemben felhívtam egy barátomat aki Alfa kereskedőnél dolgozik.
Ő homályosított fel. Anno asszem tavaly kijött egy gyári ukáz, hogy a 166 gázpedálpoti kivezető kábel végén a csati szériahibás, a gyár szerint ki kell vágni és teibeforrasztani a kábelpárokat.
Nosza, eredeti gázpedálpoti, fojtószelep vissza, csati kivág, forraszt.
Végre úgy néz ki hogy ez bejött. A hibakódot kiütve újraindításnál semmi hibát nem mutat, és megy a gép.
Ja, és még egy fontos különbség.
A javíás előtt 2-ben és 3-ban amikor motorfékes gurulásról lepadlóztam, egy enyhe ütést/ugrást lehetett érezni. Olyasmi, mint amikor enged a motortartó ak, és nagygáznál "üt" a motor.
Én azt hittem hogy ez csak a nagy teljesítmény miatt van, de a javítás óta ez is eltűnt. Lepadlónál nincs ütés, csak egyből érezni hogy húz a motor.
Sokkal jobb.
Igy már tuti hogy kontakt hiba volt, valszeg amiatt nem volt egyből kimenő jel, vagy csak nagy jelszintnél kapta el.
Nem volt egyszerű, amrt végigmértük az összes kábelt, semmi gond nem volt. Viszont a mérést ugye a csati pólusánál veszi fel az ember, a két oldalon külön, így a csati érinkezési hibája természetszerűleg nem derül ki.
Egyenlőre ennyi. A hét végén teszt, remélem marad ez a jó állapot most.
C
Don Gombóc21-10-2005 16:50:24 // 2980
Na mi van Charlie 166 ??? Mi volt a hiba a gépen? Azt írtad, elárulod.
a21-10-2005 14:49:22 // 2978
Há gágyijez hállodé :)
Még a lökös is fényezetlen! ;DDDD
a21-10-2005 14:48:40 // 2977
Pedig ez gyönyörű darab. Volt. Sokáig ez volt a kedvenc 164-em, de mostmár a sötétkékek jobban bejönnek :))))
a21-10-2005 14:47:38 // 2976
Sajna ez nem előítélet, hanem tapasztalat... Átlag János nem csinál ilyen sufnituningokat az autóján. Burzsuj Béla meg igényesebben teszi mindezt.
Szerintem :)
a21-10-2005 14:46:26 // 2975
Tévedés, ez nem az. Ez egy mezei 3,0 V6 24v
a21-10-2005 14:45:39 // 2974
Hogyne létezne... Ugyanaz, mint a Q4, csak nem 4*4, csak 2*4.
Áki21-10-2005 14:22:06 // 2973
\"Egy 70 km/h max sebessegu utszakaszon, 250 km/h sebesseggel radarba futo
autos vedobeszede a birosagon :
Tisztelt birosag,
valoban lattam egy feher alapu,kor alaku tablat,amiben a 70-es szam volt,de
nem volt semmilyen mertekegyseg mellette.
De ahogy onok is tudjak ,az 1837 julius 4 torveny kotelezi Franciaorszagot
is a metrikus mertekegyseg hasznalatara. De ugyanakkor az 1961 maj 3 - an a
65-501 szamu torveny kimondja,hogy a hosszusag mertekegysege a meter,es az
ido mertekegysege a masodperc.
En el sem tudom kepzelni,hogy a Belugyminiszterium nem tartja tiszteletben a
Koztarsasag torvenyeit.
Tehat logikus,hogy ha nincs odairva a mertekegyseg,akkor a sebesseg
alapertelmezes szerint m/sec -ban ertendo.
A 70 m/sec maximalis sebesseg, megfelel 252 km/h -nak.
A rendorok azt mondtak,hogy 250 km/h sebessegel autoztam. Nem is vonom
ketsegbe a rend oreinek pontossagat. Tehat 2 km/h sebeseggel a
sebessegkorlat alatt voltam.Igy tisztelettel kerem a birosagot, hogy adjak
vissza a hajtasi engedelyemet,amit egy sajnalatos tevedes folytan vettek el
a rend eber orei.
Cho Simba (TomQ4)21-10-2005 14:04:19 // 2972
:)
Cho Simba (TomQ4)21-10-2005 14:04:04 // 2971
Cho Simba (TomQ4)21-10-2005 14:03:04 // 2970
Na ez szépQ4!
András bácsi21-10-2005 13:39:11 // 2969
Ennek a színe és a felnije nem tecc.
András bácsi21-10-2005 13:38:17 // 2968
Micsoda előítélet! :-)
Alfa Hím21-10-2005 13:08:31 // 2967
Ez például az:
QV
A múltkor felhívtam a tulajt, és beszéltem vele.
De ez is chippelve van.
Larini21-10-2005 12:53:31 // 2966
Létezik egyáltalán 164 QV?
a21-10-2005 12:48:24 // 2965
Nem is írja sehol, hogy 4*4-es lenne. Pedig tuti kihangsúlyozná, mint extrát...
a21-10-2005 12:47:04 // 2964
QV van a hirdetésben :)
Alfa166JTD21-10-2005 12:39:49 // 2962
Bandi!
Vagy valaki!
Tudsz- e 164 QV lökösöket, küszöböket????
Don Gombóc21-10-2005 12:27:18 // 2961
Köszi azért ha látod a számot akkor majd írd már meg az oldalamra légyszi. Az a helyzet hogy van néhány forrás ahol van fiatal túltárolt és bemutató autókból bontott cucc, ami egy két ezer km-t futott.
a21-10-2005 12:00:27 // 2959
1. ez nem Q4, hanem QV
2. kamusi az egész... 270 lovas... ja... egy chip tuningtól... én meg a hülye...
3. félő, hogy sz@rrá van hajtva... tipikus "hülyegyerek tuningcsodájának" tűnik a sötétített üvegekkel, a kormolt hátsó lámpákkal, meg az úthenger kerekekkel.... Általában ezek az autók nem arról híresek, hogy apuka hetente egyszer elővette 20 km autózásra, de azt is csak lájtosan.
AKI21-10-2005 11:21:22 // 2958
ezt skubizzátok mijen gyönyörüüüüüüüüüüüüüüüüüüü aaaaaaaahhhh(orgazmus :DDD )-->>Q4
a21-10-2005 11:11:16 // 2957
Én asszem 19-ért vettem a gyárival megegyező, csak nem AR dobozban lévő Bosch lambdát (nem 50-ért, mint a gyárit adják néhol).
Próbáltuk a többi más márkát, noname-et is, de egyikkel sem volt jó. Csak a Bosch működött vele. De ezt már más is mondta régebben, hogy hiába vacak a Bosch, csak azzal ment rendesen.
Sajna ez egy válogatós kis k*rva :)
Ha kell ilyen Bosch, szólj, küldetek postán.
Gábor16621-10-2005 10:02:37 // 2956
Ha télen is ennyi csapadék lesz, akkor inkább tavasszal. És szerintem lesz!
A jövő télen szakítsd le, ne most! :-)))
Kilo166 (Droid#1)21-10-2005 09:58:24 // 2955
Van egy Autodata CD-m, este megnézem benne. Ha jól emlékszem tartalmazza.
Don Gombóc21-10-2005 09:51:38 // 2954
Uraim! Ha valaki konkrétan tudja a Lambdaszondája számát a 164-166-ok közül az írja már fel ha lehet. Kíváncsi vagyok melyikek kompatibilisek. Szerintem ezek is közel egyformák mint a LMM-ők. Most kilépek kissé.
mszabika21-10-2005 09:51:05 // 2953
:DDDDDDDDDD
Don Gombóc21-10-2005 09:44:33 // 2952
Nem baj, mert itt is pihent agyúak vannak.
Cho Simba (TomQ4)21-10-2005 09:42:47 // 2951
Ezt mondjuk nem ide akartam... :)
Cho Simba (TomQ4)21-10-2005 09:41:52 // 2950
Hol ismerték meg az anyukák mindazokat a dolgokat, amiktol úgy féltik a lányaikat?
Don Gombóc21-10-2005 09:40:45 // 2949
Szerintem tavasszal.Addig is érdemes színrefújni ha még nincs meg. Valami képet küldjél már róla magánra.
András bácsi21-10-2005 09:34:46 // 2948
No emberek, megvannak a küszöbspoilerek. Csak nem tudom feltegyem-e őket most, vagy csak tavasszal.
Cho Simba (TomQ4)21-10-2005 09:29:35 // 2947
- A négyéves kisfiuk azt mondta rám, hogy büdös kurva. Maguk tanítják ilyenekre a gyereket?
- Mi aztán nem!
- Akkor talán az óvodában ragad rá?
- Ott biztasan nem.
- Akkor mivel magyarázzák ezt?
- Arról lehet szó, hogy ebben a korban már kialakul a gyerekekben az önálló értékítélet.
Cho Simba (TomQ4)21-10-2005 09:29:15 // 2946
Pistike, mit mond a kutya???
-Vau-vau!
-És mit mond a cica???
-Nyau-nyau!
-És az egér mit mond???
-Click-click!
Cho Simba (TomQ4)21-10-2005 09:28:34 // 2945
Egy férfi bemegy az orvoshoz:
- Doktor úr, a feleségem elvesztette a hangját! Mit tehetnénk, hogy visszaszerezze?
Erre az orvos:
- Próbáljon meg egyszer hajnali háromkor hazamenni!
Don Gombóc21-10-2005 09:13:46 // 2944
Rendben van: Majd dobj egy tel.számot az oldalamra, az enyém fent van.
Kilo166 (Droid#1)21-10-2005 09:10:57 // 2943
Köszönöm! A találkozót leegyeztetjük, mert a munkahelyemről csak 16 óra után tudok szabadulni, onnan pedig kb fél óra Nyháza. Most akkor megint van vmi, ami miatt izgulni fogok, hogy mikorra kapom meg. :)
csocsi21-10-2005 08:43:57 // 2942
Ez nem lehet másként! :-))
Don Gombóc21-10-2005 08:21:26 // 2941
Megtaláltál! Üdv. Itt ezen az oldalon is. Meg van a kezelési beszkennelve, vedd úgy hogy megkaptad, de csak 3.-án megyek Nyíregyre és személyesen akarom átadni. Egyébként hetente járok kivétel amikor nem, ez most kivétel.
Don Gombóc21-10-2005 08:18:25 // 2940
Jaj má de símogatod a lelkemet. :)
Gábor16621-10-2005 08:06:09 // 2939
Várjuk a beszámolót! :-)
Charlie 16621-10-2005 08:01:33 // 2938
Tisztelt 166 szekció,
Nem akarom elkiabálni, de u.n. ki hogy sikerült magygógyítani a királynőmet.
Eddig nincs vele gond.
Ma úton vagyok, de du. 2-3 körül talán újra leszek, és akkor bővebben le tudom majd írni, mi volt a gebasz.
C.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
541
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV