Forum >> 164-166

András bácsi16-10-2005 17:06:43 // 2679
Alfa 164 2.0 TS alkatrészek Légszűrőház 1500.- Légtömegmérő 5000.- Fékfolyadék-tartály 1000.- Vezérlésmódosító 1500.- Ablakmosó szivattyú 500.- Elosztók 2500-5000.- (Az egyik majdnem új) Kuplungszett (Sachs, majdnem új) 12.000.- Alapjárati motor 2500.- Szívósor öntvény 1500.- Kipufogó leömlők 4000.- Injektorsor 5000.- Tanksapka 500.- Motorháztető 8000.- Csomagtértető 3500.- Bajuszkapcsolók 1500/db Gyújtáskapcsoló zárakkal 6000.- Főtengely helyzetjeladó 3000.- Műszeregység 4000.- Fűtésradiátor 3000.- Jobb első lámpa + index 5000.- Ajtók oldalára külső műanyag borítás 4000/4db Főfékhenger 2500.- Komplett motorvezérlő kábelkorbács 5000.- Oldalüveg garnitúra (zöld) 6000.- Szervoolaj-tartály 2000.- Ablaktörlő-mechanika 2000.- E-H féktárcsák 10000.- (4db) Első féknyergek 2500/db Hátsó féknyergek 3000/db Kormánymű 8000.- Kormányoszlop 3000.- Kormánykerék 1500.- Benzinszivattyú 6000.- Központizár-szett (4+1db+vez.) 7500.- Belső tükör 1500.- Fűtéspanel 3000.- Első övek 2500/db Első el. Ablakemelők 3000/db Hátsó ablakemelők 1000/db Computer 10.000.- Generátor 5000.- Önindító 5000.- Vezérműtengelyek 7000/db Szelepfedél 3000.- Olajteknő 5000.- Lendkerék 3500.- Szervószivattyú 5000.- Hengerfej (csak szelepekkel) 10.000.- Hátsó lámpasor 6000.- Bal gólyaláb 4000.- Trafók 2000/db Elosztók 2500-5000 Külső kilincsek 1500/db Belső kilincsek 1000/db Bal első sárvédő 3000 Bölcső 10000 6x15 alu gumival (1db) 8000.- Kábelek, csatlakozók Kapcsolók Gyújtókábelek Blokk Dugók, hajtókarok, főtengely Kapcsolók Belső kárpitok, műanyagok, emblémák stb.
Charlie 16616-10-2005 15:28:42 // 2678
Sztem igen, Nekem Alfával ilyen tapasztalatom nincs, de egyéb offos aoutimon voltak, Föleg ha sokáig nem használtad.
Áki16-10-2005 12:45:48 // 2677
Nekem meg olyan égett szag jön be fűtésnél mint amikor a radiátorokról ég le a por!Létezik ez? Por éghet le valamiről? Amúgy jópofa volt a tali!;)
Charlie 16616-10-2005 10:49:45 // 2676
OK, akkor ezt fogom figyelni. Köszi a tippet, tök banális én hülye meg nem gondoltam rá...
Don Gombóc16-10-2005 10:29:00 // 2675
Te tudod inkább egy hétig nézd mennyi a víz a kiegyenlítő tartályban reggel hidegen, meg leálláskor melegen. Ha állandó akkor nem lesz baj.
Charlie 16616-10-2005 10:26:23 // 2674
Arra gondoltam, kicsit megbontjuk, aztán megnézzük hogy száraz-e. Ha igen, akkor nem cseszegetem.
Don Gombóc16-10-2005 10:17:00 // 2673
Nem lesz azzal semmi baj ha nem fogy a víz. Meg különben is csak akkor érezni amikor fűt az ember, mert akkor hozza be a szagot a ventillátor ill a menetszél. Ha nem fűtesz akkor is benn cirkulál a víz a radiátorban mert ezeknél már nincs vízcsap hanem mindent a zsaluk szabályoznak.
Charlie 16616-10-2005 10:12:43 // 2672
Én utánakérdeztem, A különféle szervizek 60 és 80e Ft közé zarifálták a cserét. Namost tegyük fel ez még bele is férne, de inkább az aggaszt, hogy nem nagyon baszogatnék olyan részt amit nem muszáj.
Don Gombóc16-10-2005 10:09:02 // 2671
Mit kell azon kenni? Teljesen zárt rendszerű a csapágyazása. a fém lapátkereket meg nem kell kenni. Egyébként kapott egy hónap teszt időt sima vízzel. De máskor is éreztem egy jó darabig amikor lecseréltem a fagyállót. Majd látjuk mi a fene lesz vele. A víz nem fogy eddig legalábbis.
Charlie 16616-10-2005 10:03:44 // 2670
Létezik az hogy szivárog a radiátor? Vagy erről csak úgy lehet meggyőződni ha szétszedem? Másik, csak víz volt benne? A 166-ba nem gyárilag fagyálló van írva a vízpumpa kenése miatt?
Don Gombóc16-10-2005 09:59:59 // 2669
Egyébként nekem is érezni a fagyálló szagot, én is most fagyállóztam fel mert egy hónapig sima víz volt benne a vízpumpa csere után.
Charlie 16616-10-2005 09:59:58 // 2668
Akkor újra jó reggelt minden koránkelőnek.
Charlie 16614-10-2005 17:07:56 // 2667
Én is autó nélkül vagyok. nem sikerült kiküszöbölni a hibát...DE: Mostbeszélétem egy ismerősömmel. A következőt mondta: A 166 gázpedálpotinál gyakorni volt a kontakthiba, ezért kiadtak egy belső körlevelet, hogy a csatlakozót ami a poti kábelét köti össze a géppel, ki kell vágni, és a kábeleket egyesével össteforrasztani. A tünet.u.a mint amit én elmondtam. Ez szakszervíz utasítása. Sebaj, megpróbáljuk, elektronikai ismereteim szerint baj nem lehet belőle, roszabb nem lesz, max jobb. Ki tudja..
ghosty914-10-2005 15:30:30 // 2666
Es nem feltel, hogy lerobbantal a gettoban? :-)
a14-10-2005 15:16:32 // 2665
Belül meg gettó :))))
ghosty914-10-2005 14:47:12 // 2664
Oke-oke, amennyire en ismerem Pestet, nekem a Hungarian (ill. folytatasaikon) kivul minden vilagvege... :-)
a14-10-2005 14:31:20 // 2663
Barátom, te összekevered a kerületeket :) Mi a belvárostól számolva az első családiházas kerületben lakunk :) 7 percenként megy a gyorsjárat, ami bevisz a Boráros térig. De addig nem is megyek be, csak a Róbert Károlyig, mert ott átülök az 1-es villingerre. De olyan rohadt messze dolgozom (Észak Pest) tőlünk, hogy ennyi sajna... Ha 7VGn éjjel megyek, amikor nincs forgalom, és nem mennek a lámpák, akkor 28 perc az út autóval is (kipróbáltam).
ghosty914-10-2005 10:40:14 // 2662
"No autó nélkül vagyok..." Hat, ez se egyszeru... :-( "XX. - XIII. 1:25 perc..." Mondjuk ezt eddig is sejtetted, mar mikor odakoltoztetek is, nem? Gondolom, feletek egy 20-30 percenkent jaro busz van, ami negyed ora alatt bevisz valami olyan helyre, ahol jar a villamos, amivel mar egeszen a Lagymanyosiig juthatsz, vagy ilyesmi... Csaladi hazas ovezetekkel mast nem is nagyon lehet csinalni (ill. lehet, csak boduletes pazarlas).
Csumez14-10-2005 10:37:08 // 2661
Most jöttem a szerelőtől. Ugye, nekem a sz.gép gázpedál potméter hibát mutatott. Szétszették a dolgokat, és kiderűlt hogy a vezérlőegység egyik részén egy nagy kormos folt van, és állítólag ki is égett valami. Hogy mi, azt ne kérdezzétek, mert nem értek hozzá, amit meg a szerelő mutatott, és mondta, már el is felejtettem a pontagyammal. És ezért nem tudta a vezérlőegység leadni azt az 5 V. feszt. ami a potméter rendes működését segítette volna. Igy teljesen hibás jeleket adott. De hogy miért égett ki, annak valami oka van. Most felkűldték Pestre, ott állítólag megtudják vizsgálni az okát, és meg is csinálják. Lehethogy optimista vagyok? Na, mindegy. Szerelő szerint minden oké lesz.
Charlie 16614-10-2005 09:14:41 // 2660
Amikor 3 hónapja belenéztünk, csont száraz volt. Elvileg ahol a folyadák nem tud megszökni, ott a leégnemű anyagok esetenként még igen. Lehet hoyg semmi, vagy csak egy tömítés, vagy esetleg egy bilincs. Mittomén. Persze jó ha nincs semmi baja, a szagot meg ki lehet szellőztetni, de ha szivárog akkor legalább megvolna az egyiklehetséges hibaok.
András bácsi14-10-2005 09:12:12 // 2659
Az enyém is ilyen volt, de nem találtam nyomát. Csak a szag.
Don Gombóc14-10-2005 09:11:09 // 2658
Ha fagyállózva volt vagy utántöltve és egy kicsit mellé löttyintettek azt eléggé sokáig érezni lehet. Mondjuk van olyan is aminek nincs szaga.
Charlie 16614-10-2005 09:04:17 // 2657
Újabb tipp. Már mióta megvettem, amikor bekapcsolom a fűtést, kb 2 pecig érezni lehet a fagyállószagot az utastérben. Utána már nem, de az elején ált.ban igen. Lehet hogy szivárog a fűtésradiátor. Ez mondjuk könnyen megnézhető (a cseréje már nem olan egyszerű, de az legalább megoldható), és ha szivárog, akkor lehet hogy onnan a lecsöpögő fagyálló okoz valahol kontakthibát, mivel ugye valahol az alatt van a vezérlőegység.. Mindenesetre ezt is megnézzük.
András bácsi14-10-2005 08:57:19 // 2656
Nem tűnik rossznak.
Don Gombóc14-10-2005 08:53:21 // 2655
Én még nem is hallottam róluk de komoly cég úgy néz ki.
Gábor16614-10-2005 08:51:54 // 2654
Egy lusta macska, még csak nem is nyávog. Hang egy szál sem, fog mint a zöldfesték.
Gábor16614-10-2005 08:50:27 // 2653
A nyilvántartásomban tárcsa szabályozással együtt találtam meg. 35.500.- volt 2004. január 23-án. :-) Egyébként ez az.
Don Gombóc14-10-2005 08:45:43 // 2652
Garfield? Az nem nyávog? :))
András bácsi14-10-2005 08:44:24 // 2651
Az mennyi volt?
András bácsi14-10-2005 08:44:05 // 2650
Nekem meg az elején nem csinálta. Mostanáig.
Gábor16614-10-2005 08:43:36 // 2649
Nekem Galfer van elöl. NAGYON meg vagyok vele elégedve.
Don Gombóc14-10-2005 08:36:47 // 2648
Az előző kb 20k után abbahagyta.
András bácsi14-10-2005 08:34:42 // 2647
Jelenleg képtelen állapotok uralkodnak.
András bácsi14-10-2005 08:34:20 // 2646
Úgy-úgy, a lassú megállás végén. A brembo is szar, akkor mi maradt?
Don Gombóc14-10-2005 08:25:07 // 2644
Azt nem is akartunk,de nekem az új ferodo ugyanúgy csikorog a lassú megállás végén mint az előtte levő,mondjuk ugyanaz is a betét. De jó, és sokat bír.
András bácsi14-10-2005 08:24:00 // 2643
Ma viszem az új szerzemény küszöbeimet Krisz mesterhez egy kis festékfürdőre.
András bácsi14-10-2005 08:22:18 // 2642
Na, hát ATE fékbetétet se vegyetek! Alig 15e km, komolyabb fékezések mellőzve és most meg csikorog. Pedig vastagság még lenne bőven.
Don Gombóc14-10-2005 08:14:38 // 2641
Tudom te :)
Gábor16614-10-2005 08:12:58 // 2640
Én a kuplung mizéria idején még táncot is lejtettem volna a baba körül!
Gábor16614-10-2005 08:12:17 // 2639
Csak kérés volt, ha másképp is hangzott. :-)
Don Gombóc14-10-2005 08:08:59 // 2638
Értettem!!!
Don Gombóc14-10-2005 08:08:28 // 2637
Jó reggelt önnek is Gabibá! :)) Kell csinálnunk egy Bosch feliratu vudu babát és a találkozón azt szurkálni.
Gábor16614-10-2005 08:08:09 // 2636
Granturismoval lezsíroztuk a dolgot. Hétfőn odaadon Neked a lét, kedden átadod neki. A tárcsákat meg majd látjuk, hogy mikor jut el hozzám.
Charlie 16614-10-2005 08:06:50 // 2635
Holnapra talán okosabb leszek. Abból indulunk ki, hogy a fojtószelep cseréje után kb 80 km erejéig eltűnt a hibajelenség. De lehet hogy csak a szokásos markranc jött elő. Szerdán vittem ki a szerelőhöz, perszehogy aznap semmi hibajelenséget nem produkált. Egyra inkább hajlok arra hoy valami szar kontakthiba lesz.
Gábor16614-10-2005 08:04:48 // 2634
Én összesen két alkalommal jártam úgy, hogy az autót beindítottam. Alapjárat gyönyörűan volt, a gázpedál lenyomásra viszont abszolút nem reagált. Leállítás - újraindítás után a jelenség eltünt. Ebből és a Te gondodból arra következtetek, hogy valami más oka is lehet a jelenségnek. Csak meg ne kérdezzétek, hogy mi? :-)
Charlie 16614-10-2005 08:01:21 // 2633
Köszi Gombóc. Én is szurkolok hgy megjavuljon. Lehet hogy ha csak holnapra lesz kész, akkor majd bekéredzkedek valakihez, de szeretnék mindenképpen ott lenni. Akkor majd be tudok számolni az eredményekről.
Don Gombóc14-10-2005 07:57:56 // 2632
Részvétem az uccsó két hozzászólónak. Kezd érni bennem hogy átalakitom a V6 TB-t karbisra. Az a technika még nem hibázott, és bikább is. Az eu norma meg monnyon le.
Csumez14-10-2005 07:29:12 // 2631
Na ne idegesíts... Hát remélem nem így fogok járni! De bármi újat tudok, befogom írni ide. Most megyek ismét a szerelőhöz megkukkantani a műtétet.
Charlie 16613-10-2005 21:27:08 // 2630
Akkor passz. Majd holnap jelentek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.