Forum >> 164-166
Áki08-10-2005 16:12:47 // 2487
Hello! Még nem kaptam válszt..remélem nem felejtette el az ember megnézni!Mindenesetre ne dobd el mert lehet,hogy kell még! Azt mondták,hogy amúgy csak párba lehet kapni a tárcsákat és érdemes vele együtt fékbetétet is cserélni,hogy összekopjanak!
Vikk7508-10-2005 14:24:23 // 2486
Charlie 16608-10-2005 14:08:27 // 2485
Naszóval nálam mégsem LMM és nem poti hanem fojtószelep.
A régivel végig jelzett és nem ment , az újjal jó volt,
DE
Amikor elhoztam újra kivillant. Vissza, gépre fel.
2 hibát jelzett:
- ABS (végignéztük, semmi baja)
- Sebességmérő (ennek sincs semmi baja)
Gyújtás le, majd újraindít.
2 percig még égett, aztán újra elaludt. Azóta nem.
Meglátjuk hogy muzsikál a hét végén.
Azóta megy a gép egyébként.
Lehet hogy tényleg Casper?
kando.08-10-2005 13:44:01 // 2484
Ááá, ez még istenes szétszerelés... Itt csak a relét kell betenni, minden elő van készítve.. De ha még madzagolni is kell ;-))
farki08-10-2005 13:40:25 // 2483
Hát, tudod, ha ennyire szét kell szedni mindent, inkább nem kéne nekem ködlámpa... :-))
Smith08-10-2005 13:32:23 // 2481
Smith08-10-2005 13:07:22 // 2480
MEGTALÁLTAM A KÖDLÁMPA RELÉT !!! :D
Don Gombóc08-10-2005 10:40:36 // 2479
Csumez! Vissza tudja nézni mert ott marad a háttér tárolóban. nekem is volt hasonló helyzetem amikor a régi hiba miatt kigyulladt a befecsk jelző, aztán 220-nál kialudt, Úgy látszik önjavította magát :)) Egyébként minden üza vagy levegő anomáliára az gyullad ki. És mint tudjuk ezek a computernek nevezett szarok amik egyáltalán nem computerek hanem csak műveleti egységek, eléggé hajlamosak arra hogy valami belezakkan az agyukba, pl. egy erősseb nagyfrekis zavar miatt. Nem árt néha ilyenkor rögtön meg állni és leállítani, vagy akár az akksi sarut is levenni egy kis időre. Megnézetni meg érdemes néha.
Don Gombóc08-10-2005 10:27:52 // 2478
Úgy látom nincs itt Bandi. Egyébként papíron 2500-tól, de valójában 3000-től, de nagyon nagyon 4000-től.
EDDI08-10-2005 00:09:25 // 2477
Bandi a te autodban kb milyen fordulaton kezd el dolgozni a turbo?
EDDI08-10-2005 00:05:09 // 2476
Bandi mennyibe lenne a doblemez? A kilométerora hol 180-nál,hol 40-nél esik le.Van amikor el sem indul.
Smith07-10-2005 20:39:35 // 2475
Smith07-10-2005 20:38:47 // 2474
Natessék. Úgy néz ki hogy télleg van a műszeregység mögött egy kupac relé. Jobb helyre nem is tehették volna :) Holnap bontok.
tom16407-10-2005 20:24:11 // 2473
Ha ugyanezt produkálja, próbáld meg levenni a gyújtást egy pillanatra és utána visszatenni!
Nekem ilyenkor indítózás nélkül is azonnal helyreáll az alapjárat és rendesen müxik a gép.
A különbség az, hogy nekem legtöbbször felfelé viszi az alapjáratot, menet közben magától meglódul, de ez az eset is elö szokott fordulni, mint nálad. Ilyenkor alig megy a gép, padlógázzal is csak max 3000-ig, egészen addig amíg gyujtásle és fel, akkor OK.
Csumez07-10-2005 20:09:56 // 2472
Tulajdonképpen azóta sem jött elő a hiba. De félek attól, hogy valamikor meggondolja majd magát. Azért majd ráfogom köttetni a számítógépre a szervízbe, lehethogy vissza tudja nézni a hibát ami volt.
Smith07-10-2005 16:10:43 // 2471
Továbbra sem találom a ködlámpa relét. A bizti tábla mögött nem látok relét, a kormány alatt meg van 3 de egyik sem az, gyujtás ráadáskor kattanik, nemtom mi lehet.
Lehetséges hogy a műszeregység mögött lesz? Valami a műszerfalban kattanik de nem tudom pontosan hogy hol :(
FRC07-10-2005 15:34:48 // 2470
Lassan veszem a kabátkám és húzok haza!
Nektek meg kellemes hétvégét, és jó autózást!!!
Az Alfa legyen veletek!
Charlie 16607-10-2005 14:42:44 // 2469
Most csörögtek, megvan a bűnös. Gázpedálpoti.
A tökömet.
(Persze azért elindítok egy LMM bszerzést occsóért is, mert hosszú távra tevezek, és valszeg a köv 5 évben min 1x cserélni kell majd, ergo legyen kéznél.)
Charlie 16607-10-2005 14:14:11 // 2468
Jaja. Na, és a tiednek mi lett a megoldása?
Csumez07-10-2005 13:44:33 // 2467
Nem baj! Most már legalább te is egy-két dologban tanácstalan tudsz lenni. Olvasd el a 2369-es hozzászólásomat. Ezek a 166-osak nagyon titokzatosak tudnak lenni.
Marklar15507-10-2005 11:51:14 // 2466
Valamelyik müa doblemez védő van nálam is!
Ha volna róla kép akkor megnézhetném...
András bácsi07-10-2005 11:46:37 // 2465
Mindegyik két darabból áll, de a balosnak már csak az első fele van meg. A három fél darab ára 2500.-Ft.
Utalni tudsz?
ghosty907-10-2005 11:22:12 // 2464
"Legyen 3000Ft?"
Tokeletes, kosz.
Azota meg gondolkoztam (ill. a felsorolasod is segitett), az elso muanyag kerekdobbetetek is kellenenek, de ha csak egyben adod, akkor is.
Fizetni hogy kellene?
FRC07-10-2005 10:41:49 // 2463
Beköltözött a motortérbe a kis Casper!
Charlie 16607-10-2005 10:18:39 // 2462
Vazze , ilyet még nem pipáltam.
Tegnapelőtt óta jelzet a befecskendezés/gyújtás kontrollámpája. A tünetekről konzultáltam Bandival és Gombóccal, azt mondták hogy akár LMM is lehet, meg kell nézetni.
Tegnap reggel leparkoltam a gépet, ma jött érte a szerelő haverom.
Motorház kinyit, beindít, kontrollámpa ég. 2-3 gázfröccs, motor pörög ahogy rendesen kellene.
Egyik burkolatelem levesz, kábelek megmozgat.
Kontrollámpa kialszik.
MI A FÉSZKES FENE EZ?
Hozzáteszem, kicsit füstöl, lehet hogy túl sok anyagot kap, de akkor sem értem.
András bácsi07-10-2005 07:39:34 // 2461
18e-ért. Ez mondjuk 155-ösé.
András bácsi07-10-2005 07:39:02 // 2460
A műanyag? Az van.
András bácsi07-10-2005 07:38:39 // 2459
Mennyi az a darabig? Szerintem szakadás van a műszer tekercsében.
Zsül07-10-2005 07:08:35 // 2458
10.000-Ft a kezdő ár, de bontója válogatja.
Alfa166JTD06-10-2005 22:58:33 // 2457
Bontott klímakompresszor árat valaki tud-e mondani?
SD 709 típusú.
Bandi!
A Densot mennyiért adod? Csak iránymutatásként kellenének az árak, hogy reggel hogy induljak neki a hajtóvadászatnak.
EDDI06-10-2005 22:04:46 // 2456
Valakinek bal hátso doblemezbetét? 164
EDDI06-10-2005 22:02:22 // 2455
Sziasztok! Az a kérdésem,hogy mitöl lehet hogy a kilométerora egy darabig mér aztán vissza áll 0-ra.(164 2.0v6 TB)
tom16406-10-2005 21:52:19 // 2454
Mivel már a computert is kicseréltem (sok mással együtt-2420 hsz) gyanus, hogy esetleg az kap rossz jelet.
1, - nem tudja az aktuális fordulatot és rádolgoztat az alapjárati motorral (akár menet közben is )
2. - nem tudja az aktuális motorhömérsékletet, nagyon hidegnek érzi a motort és ezért rádolgoztat az alapjárati motorral
3, - nem tudja, hogy gázt adtam, mert a pilla.jeladója nem viszi neki a jelet és ezért rádolgoztat az alapjárati motorral. Ezért cseréltem most a komplett pillát.
Bármikor felpőrgeti az alapjáratot 5000-ig, hidegen, melegen, alapjáraton, fordulaton (olyankor +lódul a kocsi) a lényeg, hogy párás idö legyen. Ebben az esetben leveszem egy pillanatra a gyújtást, majd visszateszem, akkor indítózás nélkül beáll a normális alapjáratra, a következö felpörgésig, ami lehet egy perc lehet öt vagy bármennyi. Ezért gondolok a computerre, de mivel a csere után is megmaradt ez a hiba, most keresem a bemenö jeleket, hátha ott van a gáz.
Amikor szerelönél vagyok és rá van kötve a számítógép, akkor persze mindíg OK!!!!
tom16406-10-2005 21:35:37 // 2453
A mutató korrekten mutat, de esetleg gyanus, hogy a computer rosszul tudja az aktuális fordulatszámot, ezért talán beavatkozik és teljesen kinyitja vagy menet közben is rányitja az alpjárati motor levegöztető rését.
Nem tudom, ezek csak 5letek....
Zsül06-10-2005 21:17:04 // 2452
Olyankor rángatni is szokot?
Vagy csak a mutató mozog össze-vissza?
András bácsi06-10-2005 19:44:20 // 2451
No, néhány eladó cucc 164 2.0TS '90-hez:
- első el. ablakemelők
- kp-i zár
- hátsó lökösbe vonószem-fedél
- zárgarnitúra+gyújtáskapcsoló
- hátsó lámpasor
- j. e. lámpa+index
- generátor
- önindító
- gyújtásalk. (trafók, elosztók, kábelek)
- oldalüvegek
- műszerek
- kapcsolók
- féknyergek
- szelepfedél
- vezérműtengelyek
- hűtő+ventillátor
- külső-belső kilincsek
- ajtókárpitok
- motorháztető
- jobb első sárvédő
- műanyag dobbetétek
- computer
- alapjárati motor
- légtömegmérő
- biztonsági övek
- szervószivattyú
- kormánymű
- 1 db 6x15 4x98-as gyári alu
- tekerős fűtéspanel
- légbefúvók
- hátsó embléma
- mindenféle kütyü+stb...
tom16406-10-2005 19:35:17 // 2450
Köszi, ezt sosem találtam volna meg egyedül....
Tegnap kicseréltem a pillangószelepet a jeladóval együtt, ma reggel normálisan működött :-)))))))))))))
Ebből még nem vonok le semmit, de talán.....
Az igazi próba a jövö hét lesz, mert délelöttös leszek és negyed 6-kor jövök melózni, akkor nagyobb a pára meg a köd, amikor gond szokott lenni vele.
Zsül06-10-2005 19:04:38 // 2449
Zsül06-10-2005 18:57:18 // 2446
Zsül06-10-2005 18:55:48 // 2445
András bácsi06-10-2005 18:52:14 // 2444
Akkor jól tudtam. :-)
Zsül06-10-2005 18:50:52 // 2443
Zsül06-10-2005 18:47:44 // 2442
András bácsi06-10-2005 18:34:13 // 2441
No, minden van:
B-oszlop borítás balos, műanyag az öv mögé a B-oszlopra, h. hamutartó, ablaktekerő, 2 db hangszóró, bizt. tábla fedele, kézifék fedél (a box-szal együtt)
Legyen 3000Ft?
Jövő héten adom Gombócnak, vagy Gábor166-nak K.újlakon.
a06-10-2005 16:34:36 // 2440
Nekem csak városban éri el a 90 fokot, dugóban max a 95 amit elér. Amint elhagyom a várost, 85-87 fok közöttre visszamegy a mutató.
ghosty906-10-2005 16:06:12 // 2439
Ok, kosz. Nem, nem megyek.
ghosty906-10-2005 16:05:58 // 2438
Jameg tenyleg, az normalis, hogy az uzemi homersekletet (marminthogy a mutato kozepen alljon) 80-100 korul orszaguton menve keptelenseg elerni? Egy ido utan meguntam es mentem a szivem szerinti 130-cal, akkor mar beallt kozepre a mutato, nade azert megiscsak...
Nyaron varosban meg feszt azt csinalta, hogy a hatar felso szelen ingadozott, ki erti ezt...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
561
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV