Folytatás I.
"Tisztelt, S C!
A kért időintervallumon belül nem jelezték levelem megérkezését. Kérem, ma délután 3-ig tegyék meg. Amennyiben nem kapok jelzést Önöktől, úgy az országos Suzuki és Unix hálózatot is bele veszem a levelezési körbe!
Köszönöm"
Forum >> 164-166
Vermacy25-07-2014 14:27:51 // 72829
Vermacy25-07-2014 12:25:45 // 72828
Ezért is vittem hivatalos, számlás szervizbe, mert a fékkel nem játszadozom... Megszívtam így is!
Vermacy25-07-2014 12:24:57 // 72827
HA mondjuk nem Én vezetek, akkor lehet, egy kamion alól kanalaznak ki minket...
Nem a szervizen múlott, hogy nem így történt!
Nem a szervizen múlott, hogy nem így történt!
gecsa25-07-2014 11:52:51 // 72826
hőlégfúvóval előmelegíted, majd feltekered, így kisebb helyet foglal, és nem lesz útban a szerelés tovább a szakaszaiban.. :))
Smith25-07-2014 10:47:34 // 72825
Köszi. Persze most nem süt a nap hogy jól átforrósítaná a műanyagokat :(
gecsa25-07-2014 10:25:31 // 72824
"A króm betétes küszöblécek leszedéséhez csak alá kell nyúlni aztán fel kell rántani..."
na, ez az 56-ban: 1 felszedés = 1 letört fül
na, ez az 56-ban: 1 felszedés = 1 letört fül
forrasr25-07-2014 10:16:04 // 72823
A króm betétes küszöblécek leszedéséhez csak alá kell nyúlni aztán fel kell rántani, feljön könnyen törés nélkül, elsőknek a műszefal alatti részénél van egy kis nyelve azt kell kifordítani ha már a többi fülét oldottad. B oszlop alsó burkolat szintén lejön az ülés felé könnyen. Középkonzol melósabb, oldalt van néhány csavarja amit az ülésel előretolásával érsz el, a többi a váltó szoknya alatt van meg a kézifékszoknyája alatt is talán. Mondjuk ha szőnyeget kiveszed akkor ülést is ki kell venni, úgyhogy lesz helyed bőven. C oszlop burkolatot emlékeim szerint patentok fogáj, előrefele húzva szerencsés esetben oldalra kipatannak, leszedve ki tudod húzni visszatenni a burkolatra az egyszerűbb visszarakás érdekében.
Cro16625-07-2014 09:13:03 // 72822
A kalaptartót amikor szedtem ki, az alján eltörtem valami műanyag talpat....viszont a C oszlop burkolatát sikerült szépen kipattintani..talán az alján van csak csavar,amúgy csak bepattintós-műanyagos:)
gecsa25-07-2014 08:25:31 // 72821
ha úgy van rögzítve a küszöb, mint az 56-ban, akkor azt jó muri lesz felszedni törés nélkül.. :) én eperben, meg elearn-ben szoktam kutakodni ilyen ügyben..
Smith25-07-2014 07:51:02 // 72820
Délután kezdődik a bontóka. Ki kell vennem a szőnyeget a DSP kábelköteg cseréje miatt. Jótanácsokat szívesen fogadok :)
Pl. köszöböket nehogy eltörjem, merre toljam-emeljem? Hátul C oszlop borítás hogyan jön le? Csak lepattintani?
Pl. köszöböket nehogy eltörjem, merre toljam-emeljem? Hátul C oszlop borítás hogyan jön le? Csak lepattintani?
cZ24-07-2014 21:39:19 // 72819
Ki is cseréltem :) Igaz a régi tetejét úgy vertem szét :D most végre világítanak a tolató lámpáim :)
gecsa24-07-2014 20:23:50 // 72818
mondjuk azért nem kis felelősség otthon féket szerelni, mielőtt valaki nekiállna! az nem csak egy cső levesz, és felrak...
Smith24-07-2014 19:29:48 // 72817
hát elgondolkodtató tényleg, hogy elviszi egy (elvileg) szervizbe és még egy nyomi fékcsövet se tudnak rendesen kicserélni
pedig ott csak egy kis odafigyelés kellene, amit kivesz megnézi hogy volt, telefon mindig kéznél úgyis, ha nem gyakran csinál és többféleképpen is visszarakható, akkor meg fotózza le
pedig ott csak egy kis odafigyelés kellene, amit kivesz megnézi hogy volt, telefon mindig kéznél úgyis, ha nem gyakran csinál és többféleképpen is visszarakható, akkor meg fotózza le
gecsa24-07-2014 18:01:19 // 72816
és az ilyenek miatt állnak neki sokan otthon barkácsolni.... :(
Kriszo24-07-2014 15:16:22 // 72815
Egyébként ez felháborító.
Hogy ez a sok tróger kontár nem tud éhen halni szintén az...Még szerencse ,hogy nem történt komolyabb baleset....
Hogy ez a sok tróger kontár nem tud éhen halni szintén az...Még szerencse ,hogy nem történt komolyabb baleset....
Vermacy24-07-2014 10:31:33 // 72813
Tudom, oda direkt raktam :o) Ez a furcsa itt!
gecsa24-07-2014 10:27:27 // 72812
OTT IS OTT VAN.... EZ SZAPORODIK! :D :D :D
Vermacy24-07-2014 10:15:26 // 72811
Ez hogy került ide?! Az offos Topicba kezdtem írni...
Vermacy24-07-2014 10:14:21 // 72810
Megszületett a panaszlevél. Még jó, hogy foglalkozok a verdával, mert így még jobban el tudják kúrni... Fiat Punto Cabrio
"Üdvözlöm!
Április tájékán voltam Önöknél a tárgyban említett gépjármű átvizsgálásával és kért szervizével kapcsolatban, ami a következőket jelentette :
- Kipufogó csere
- 4 db fékmunkahenger csere
- Fékolaj csere
- Fékcsövek cseréje
- Kézifék kötél csere
Remélem, nem hagytam ki semmit, de kérem, rendszerükben nézzenek pontosan utána.
Utolsó alkalommal Apósom, a gépjármű tulajdonosának Édesapja vette át a járművet, majd az első körforgalomban már vissza is fordultak, mert a kocsi dobálgatta a hátulját az árok felé. Ekkor Önök megállapították, hogy a kézifékkötél nem megfelelő helyen volt elvezetve a jobb hátsó keréknél és a tengely feltekerte azt - ezt Önök cserélték.
Most Vasárnap (2014. Július 20.) éppen Sárvárról tartottam Pápa-Kisbéren át haza a családommal Mórra, amikor a Veszprémvarsányi, Nagy kereszteződésnél, ahol a Gic és Lázi közötti utat kettészeli a 82-es út beesett a fékpedál és szinte nullára esett a fékhatás. Pedállal és kézifékkel is fékezve ill. motorféket intenzíven használva sikerült nem becsúszni a 82-es forgalmába a STOP táblánál!
Még aznap eljuttattam a gépjárművet egy csákberényi szerelőhöz, aki rögtön megállapította, hogy elfolyt a fékolaj. További vizsgálódása kimutatta, hogy a jobb hátsó keréknél (ahol a kézifékkötél probléma is jelentkezett) az Önök által frissen beszerelt réz fékolajcső nem megfelelő helyen volt elvezetve és a hátsó híd az úthibákon meg-megütötte a merev csövet és eltörte azt. lsd. csatolt fényképek.
Kérem, hogy 24 órán belül jelezzenek vissza, hogy megkapták-e levelemet és 5 munkanapon belül kérem állásfoglalásukat ez ügyben!
Válaszukat előre is Köszönöm!
Kiss András"
"Üdvözlöm!
Április tájékán voltam Önöknél a tárgyban említett gépjármű átvizsgálásával és kért szervizével kapcsolatban, ami a következőket jelentette :
- Kipufogó csere
- 4 db fékmunkahenger csere
- Fékolaj csere
- Fékcsövek cseréje
- Kézifék kötél csere
Remélem, nem hagytam ki semmit, de kérem, rendszerükben nézzenek pontosan utána.
Utolsó alkalommal Apósom, a gépjármű tulajdonosának Édesapja vette át a járművet, majd az első körforgalomban már vissza is fordultak, mert a kocsi dobálgatta a hátulját az árok felé. Ekkor Önök megállapították, hogy a kézifékkötél nem megfelelő helyen volt elvezetve a jobb hátsó keréknél és a tengely feltekerte azt - ezt Önök cserélték.
Most Vasárnap (2014. Július 20.) éppen Sárvárról tartottam Pápa-Kisbéren át haza a családommal Mórra, amikor a Veszprémvarsányi, Nagy kereszteződésnél, ahol a Gic és Lázi közötti utat kettészeli a 82-es út beesett a fékpedál és szinte nullára esett a fékhatás. Pedállal és kézifékkel is fékezve ill. motorféket intenzíven használva sikerült nem becsúszni a 82-es forgalmába a STOP táblánál!
Még aznap eljuttattam a gépjárművet egy csákberényi szerelőhöz, aki rögtön megállapította, hogy elfolyt a fékolaj. További vizsgálódása kimutatta, hogy a jobb hátsó keréknél (ahol a kézifékkötél probléma is jelentkezett) az Önök által frissen beszerelt réz fékolajcső nem megfelelő helyen volt elvezetve és a hátsó híd az úthibákon meg-megütötte a merev csövet és eltörte azt. lsd. csatolt fényképek.
Kérem, hogy 24 órán belül jelezzenek vissza, hogy megkapták-e levelemet és 5 munkanapon belül kérem állásfoglalásukat ez ügyben!
Válaszukat előre is Köszönöm!
Kiss András"
Grando24-07-2014 09:26:25 // 72809
Az voltál. ;)
De úgy van, ahogy mondod. Magam azt hiszem, hogy nem a görcsölés ebben az érdekes, hanem hogy sok minden csak nézőpont kérdése, és ahogyan egy módos(!) ember is lehet boldogtalan, úgy egy csóró is lehet boldog. A teve és a tű foka eset. Mert a jómód eszközt, módot is ad valamire, aminek meg is kellene felelni. Az meg teher. Nagyobb akár annál, mint amit egy teve elbírhat. Nem beszélve a szerzéskor gyűjtött teherről. De ez már messzire vezet.
Na szóval ezért örültem én annak, hogy a "mód" szót a Felvidéken (de talán máshol is) még használják ilyen csupaszon, a "jó" előtag nélkül, eredeti értelmében, formájában. Más nyelvben ez nincs meg, márpedig nagyon szép értelme van. :)
De úgy van, ahogy mondod. Magam azt hiszem, hogy nem a görcsölés ebben az érdekes, hanem hogy sok minden csak nézőpont kérdése, és ahogyan egy módos(!) ember is lehet boldogtalan, úgy egy csóró is lehet boldog. A teve és a tű foka eset. Mert a jómód eszközt, módot is ad valamire, aminek meg is kellene felelni. Az meg teher. Nagyobb akár annál, mint amit egy teve elbírhat. Nem beszélve a szerzéskor gyűjtött teherről. De ez már messzire vezet.
Na szóval ezért örültem én annak, hogy a "mód" szót a Felvidéken (de talán máshol is) még használják ilyen csupaszon, a "jó" előtag nélkül, eredeti értelmében, formájában. Más nyelvben ez nincs meg, márpedig nagyon szép értelme van. :)
Gábor16623-07-2014 14:16:23 // 72808
Hogy ne off-oljuk szét a topikot az email címedre levelet küldtem. Folytassuk ott.
Köszi addig is!
Köszi addig is!
Trumpf (NagyVad)23-07-2014 14:06:42 // 72807
Még nem cseréltem ezeket a silenteket, csak nézegettem. Az ALLEGRO-ról már rendeltem reflektort, fenékborítást és csomagtértálcát, korrektek a lengyelek.
Gábor16623-07-2014 13:11:20 // 72806
Köszi!
Te már rendeltél tőlük?
Te már rendeltél tőlük?
vologya[kendács mester]23-07-2014 10:40:32 // 72805
Köszönöm az infókat. Nem szánom rá magam, hogy be hegesztessem, inkább veszek alá újakat. Nálam a leömlő és e között a flxi tag között még van 1-1 katalizátor lambda szondával. Még jó hogy nincs több hely több katalizátornak.
Dömpi (il dottore)22-07-2014 23:25:13 // 72804
Igen mert minél több van, annál nagyobbak a társadalmi elvárások, az igények, a társaság nyomása, amiben forog az illető...szóval a nagymenőnek éppen olyan nehéz beosztani az 50 millát, mint a létminimumon élőnek az 50 ezret. Csak az egyik azon görcsöl, hogy ki tudja-e fizetni a yachtot, míg a másik azon, hogy meg tudja-e venni a kenyeret. Persze nem mindegy a tárgya, de a görcsölés azonos!
Most túl psziho voltam?
Most túl psziho voltam?
Grando22-07-2014 23:12:00 // 72803
Tényleg jó. :)
Dömpi (il dottore)22-07-2014 22:54:22 // 72802
Én is hallottam egy jót a múltkor: "mindenki a maga szintjén nyomorog", mondta egy haverom haverja, akinek napi szinten milliárdok mennek át a kezei között (jobban mondva a bankszámláján).
Viszont k*rvára igaza van!
Viszont k*rvára igaza van!
Trumpf (NagyVad)22-07-2014 22:25:12 // 72801
Gábor16622-07-2014 22:05:34 // 72800
gecsa22-07-2014 20:00:25 // 72799
pedig itt már nagyon fékeztél, éppen csak belefért.. jól látom mediterránon volt tavaly.. :D
Grando22-07-2014 18:34:49 // 72798
Nagy a mód... ez jóféle, tetszik, megjegyzem. :)
W.22-07-2014 18:32:24 // 72797
Ez meg nagyon fönt van és nagyon lassú...;)
Trumpf (NagyVad)22-07-2014 18:00:04 // 72796
Körbefotóztattad? Hiába, nagy a mód! Engem multhét pénteken szedtek ki a forgalomból Pesten a rend éber őrei, gondolom az SK-s rendszám miatt...
Andy22-07-2014 17:48:16 // 72795
30 pengő, de van ettől drágábban mért is, de azon nem látszik a kipufogó! ;))))
Trumpf (NagyVad)22-07-2014 17:25:33 // 72794
Jó kép! Drága volt?
Cro16622-07-2014 16:28:19 // 72793
:DDDDDDDD
(szerintem is lentebb van)
(szerintem is lentebb van)
Andy22-07-2014 16:16:53 // 72792
W.22-07-2014 15:32:51 // 72791
A tiéd lejjebb van mint kellene. Ezt onnan gondolom, hogy az enyém is így állt, de azt a szereléskor a toldat miatt leengedtük 4-5cm-t.
gecsa22-07-2014 15:07:10 // 72790
itt a toldat miatt csalóka...
gecsa22-07-2014 15:04:44 // 72789
na ez az, erről én sem tudtam......
W.22-07-2014 15:00:55 // 72788
Grando22-07-2014 14:53:41 // 72787
Trumpf (NagyVad)22-07-2014 14:35:07 // 72786
a régi tompítód valóban nem rávaló, de az újnak picit feljebb kellene jönnie, ...szerintem :)
gecsa22-07-2014 14:18:03 // 72785
Trumpf (NagyVad)22-07-2014 14:09:33 // 72784
gecsa22-07-2014 13:47:49 // 72783
egyébként meglepően halk autó lett belőle... :D
gecsa22-07-2014 13:46:12 // 72782
Elégedett vagyok a kipufogós munkájával, mert nem fúj ki most már sehol a rendszer, de nem feltétlenül vagyok biztos benne, hogy a végnek nem kellene-e egy kicsit közelebb lennie a lökhárítóhoz.. Elméletileg szerinte így van jól, mert ha feljebb emeljük, akkor beleér az alvázba a dob, ha billentünk rajta, akkor meg az ív érne a bölcsőbe.. Valaki csinálhatna egy képet nekem gyári dobbal, és lökivel, hogy hogyan is kellene ennek állni..
Cro16622-07-2014 10:03:11 // 72781
szerintem ez :"leömlő, flexicsővel"
hengerfej--kipufogó csonk--leömlő--flexicső--katalizátor--középső dob--hátsó hangtompító dob. (ez az elvi sorrend)
hengerfej--kipufogó csonk--leömlő--flexicső--katalizátor--középső dob--hátsó hangtompító dob. (ez az elvi sorrend)
Bianco22-07-2014 09:44:58 // 72780
Szia!
"Kipufogó gyűjtőcső" a magyar neve,ha jól tudom.
Angolul annyit írtam be a google keresőbe,hogy
"Alfa Romeo 166 V6 exhaust tube"
és a képtalálatok közt volt egy pont ugyanolyan,mint az általad linkelt cseh oldalon.
Azért egy szaki véleményét is várd meg ,mert gondolom van valami spec kifejezés erre a csőre szaknyelven!
Az én angolom csak konyhaszintű. :-)
"Kipufogó gyűjtőcső" a magyar neve,ha jól tudom.
Angolul annyit írtam be a google keresőbe,hogy
"Alfa Romeo 166 V6 exhaust tube"
és a képtalálatok közt volt egy pont ugyanolyan,mint az általad linkelt cseh oldalon.
Azért egy szaki véleményét is várd meg ,mert gondolom van valami spec kifejezés erre a csőre szaknyelven!
Az én angolom csak konyhaszintű. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
347
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?