remete25-07-2014 16:13:48 //
72833
Uraim a nagyvadakban, most, hogy visszaváltottam az üres üvegeket:

fokozottabban érdekelnek majd a jó tanácsok a 166-osok lelki életével kapcsolatban. Lesz mit rendbe rakni az autón, de hát magamnak akartam a bajt ugye. :)
Grando25-07-2014 15:03:28 //
72832
Ez egy helyen lehet, hogy elég. :)
Vermacy25-07-2014 14:28:50 //
72831
Folytatás III.
"Tisztelt, Zsolt!
Sajnálattal veszem tudomásul, hogy az Önöket szervízhálózatában feltűntető Unix hibás hosszúságú kézifékkötelet árusít a rendszere alapján a gépjárművemhez.
Továbbá nem kívánok Önökhöz a gépjárművemet (és másét sem) a továbbiakban bevinni, mivel számomra a bizalomvesztés áll fenn. A törés okát és idejét leírtam, ezen fékcsövet Önök tették bele ill. készítették, mivel Én gumitömlős fékcsövet adtam át cserére, amiből az egyiket, bal első keréknél szervizük nem cserélt ki, mondván, hogy igen hosszú munka lenne. Sajnálom, hogy ez a gumitömlős csere nem szerepel az adatbázisukban.
A legszomorúbbnak az egészben azt tartom, hogyha felfedezték (rosszabb, ha nem is), hogy a kézifékkötél nem megfelelő hosszúságú, akkor azt átadáskor miért nem jelezték ill. ahogyan írja, miért Apósom kérésére, aki nem autószerelő szakember szervizelnek autót és miért nem álltak elő egy biztonságos, akár alkatrészcserés megoldással?
Köszönöm a választ"
Vermacy25-07-2014 14:28:24 //
72830
Folytatás II.
"Tisztelt Kiss András!
Sajnálattal értesültünk, hogy milyen kellemetlen szituációba került autójával.
Számítógépes nyilvántartásunkat visszaellenőrizve vizsgáltuk meg az Ön problémáját.
Ezek szerint:
1, Az autó 2014 március 28-án volt nálunk fék javításon, valamint kipufogó cserén.
Kipufogó bilincsen és a fém fékcsövön kívül, a fékolajat vásároltak nálunk, a többi alkatrészt Önök szerezték be.
Az elvégzett munkák után 7 napra jelezte, Apósa, hogy a beépített kézifék kötél hozzáér a kerékhez.
A megemelt gépjárművön kollégám megmutatta, hogy a beépítés során minden a helyére került, így valószínűsíthető, hogy az után gyártott kézifék kötél lehettet hosszabb.
Ezt apósa kérésére újabb helyen rögzítettük, a problémát orvosoltuk. Tengelyre feltekeredett kézifékkötél nem volt a gépjárművön.
2, Fékcső törés: Sajnos a az elküldött fényképekből nem tudjunk megállapítani a törés okát, és idejét, kérem mihelyst ideje engedi a sérült alkatrésszel, és az autóval időpont egyeztetés után keresse fel szervizünket.
Várjuk válaszát.
Üdvözlettel:"
Vermacy25-07-2014 14:27:51 //
72829
Folytatás I.
"Tisztelt, S C!
A kért időintervallumon belül nem jelezték levelem megérkezését. Kérem, ma délután 3-ig tegyék meg. Amennyiben nem kapok jelzést Önöktől, úgy az országos Suzuki és Unix hálózatot is bele veszem a levelezési körbe!
Köszönöm"
Vermacy25-07-2014 12:25:45 //
72828
Ezért is vittem hivatalos, számlás szervizbe, mert a fékkel nem játszadozom... Megszívtam így is!
Vermacy25-07-2014 12:24:57 //
72827
HA mondjuk nem Én vezetek, akkor lehet, egy kamion alól kanalaznak ki minket...
Nem a szervizen múlott, hogy nem így történt!
gecsa25-07-2014 11:52:51 //
72826
hőlégfúvóval előmelegíted, majd feltekered, így kisebb helyet foglal, és nem lesz útban a szerelés tovább a szakaszaiban.. :))
Smith25-07-2014 10:47:34 //
72825
Köszi. Persze most nem süt a nap hogy jól átforrósítaná a műanyagokat :(
gecsa25-07-2014 10:25:31 //
72824
"A króm betétes küszöblécek leszedéséhez csak alá kell nyúlni aztán fel kell rántani..."
na, ez az 56-ban: 1 felszedés = 1 letört fül
forrasr25-07-2014 10:16:04 //
72823
A króm betétes küszöblécek leszedéséhez csak alá kell nyúlni aztán fel kell rántani, feljön könnyen törés nélkül, elsőknek a műszefal alatti részénél van egy kis nyelve azt kell kifordítani ha már a többi fülét oldottad. B oszlop alsó burkolat szintén lejön az ülés felé könnyen. Középkonzol melósabb, oldalt van néhány csavarja amit az ülésel előretolásával érsz el, a többi a váltó szoknya alatt van meg a kézifékszoknyája alatt is talán. Mondjuk ha szőnyeget kiveszed akkor ülést is ki kell venni, úgyhogy lesz helyed bőven. C oszlop burkolatot emlékeim szerint patentok fogáj, előrefele húzva szerencsés esetben oldalra kipatannak, leszedve ki tudod húzni visszatenni a burkolatra az egyszerűbb visszarakás érdekében.
Cro16625-07-2014 09:13:03 //
72822
A kalaptartót amikor szedtem ki, az alján eltörtem valami műanyag talpat....viszont a C oszlop burkolatát sikerült szépen kipattintani..talán az alján van csak csavar,amúgy csak bepattintós-műanyagos:)
gecsa25-07-2014 08:25:31 //
72821
ha úgy van rögzítve a küszöb, mint az 56-ban, akkor azt jó muri lesz felszedni törés nélkül.. :) én eperben, meg elearn-ben szoktam kutakodni ilyen ügyben..
Smith25-07-2014 07:51:02 //
72820
Délután kezdődik a bontóka. Ki kell vennem a szőnyeget a DSP kábelköteg cseréje miatt. Jótanácsokat szívesen fogadok :)
Pl. köszöböket nehogy eltörjem, merre toljam-emeljem? Hátul C oszlop borítás hogyan jön le? Csak lepattintani?
cZ24-07-2014 21:39:19 //
72819
Ki is cseréltem :) Igaz a régi tetejét úgy vertem szét :D most végre világítanak a tolató lámpáim :)
gecsa24-07-2014 20:23:50 //
72818
mondjuk azért nem kis felelősség otthon féket szerelni, mielőtt valaki nekiállna! az nem csak egy cső levesz, és felrak...
Smith24-07-2014 19:29:48 //
72817
hát elgondolkodtató tényleg, hogy elviszi egy (elvileg) szervizbe és még egy nyomi fékcsövet se tudnak rendesen kicserélni
pedig ott csak egy kis odafigyelés kellene, amit kivesz megnézi hogy volt, telefon mindig kéznél úgyis, ha nem gyakran csinál és többféleképpen is visszarakható, akkor meg fotózza le
gecsa24-07-2014 18:01:19 //
72816
és az ilyenek miatt állnak neki sokan otthon barkácsolni.... :(
Kriszo24-07-2014 15:16:22 //
72815
Egyébként ez felháborító.
Hogy ez a sok tróger kontár nem tud éhen halni szintén az...Még szerencse ,hogy nem történt komolyabb baleset....
gecsa24-07-2014 13:33:14 //
72814
EZ egy jó kiindulópont lehet ilyen esetekre. :)
Vermacy24-07-2014 10:31:33 //
72813
Tudom, oda direkt raktam :o) Ez a furcsa itt!
gecsa24-07-2014 10:27:27 //
72812
OTT IS OTT VAN.... EZ SZAPORODIK! :D :D :D
Vermacy24-07-2014 10:15:26 //
72811
Ez hogy került ide?! Az offos Topicba kezdtem írni...
Vermacy24-07-2014 10:14:21 //
72810
Megszületett a panaszlevél. Még jó, hogy foglalkozok a verdával, mert így még jobban el tudják kúrni... Fiat Punto Cabrio
"Üdvözlöm!
Április tájékán voltam Önöknél a tárgyban említett gépjármű átvizsgálásával és kért szervizével kapcsolatban, ami a következőket jelentette :
- Kipufogó csere
- 4 db fékmunkahenger csere
- Fékolaj csere
- Fékcsövek cseréje
- Kézifék kötél csere
Remélem, nem hagytam ki semmit, de kérem, rendszerükben nézzenek pontosan utána.
Utolsó alkalommal Apósom, a gépjármű tulajdonosának Édesapja vette át a járművet, majd az első körforgalomban már vissza is fordultak, mert a kocsi dobálgatta a hátulját az árok felé. Ekkor Önök megállapították, hogy a kézifékkötél nem megfelelő helyen volt elvezetve a jobb hátsó keréknél és a tengely feltekerte azt - ezt Önök cserélték.
Most Vasárnap (2014. Július 20.) éppen Sárvárról tartottam Pápa-Kisbéren át haza a családommal Mórra, amikor a Veszprémvarsányi, Nagy kereszteződésnél, ahol a Gic és Lázi közötti utat kettészeli a 82-es út beesett a fékpedál és szinte nullára esett a fékhatás. Pedállal és kézifékkel is fékezve ill. motorféket intenzíven használva sikerült nem becsúszni a 82-es forgalmába a STOP táblánál!
Még aznap eljuttattam a gépjárművet egy csákberényi szerelőhöz, aki rögtön megállapította, hogy elfolyt a fékolaj. További vizsgálódása kimutatta, hogy a jobb hátsó keréknél (ahol a kézifékkötél probléma is jelentkezett) az Önök által frissen beszerelt réz fékolajcső nem megfelelő helyen volt elvezetve és a hátsó híd az úthibákon meg-megütötte a merev csövet és eltörte azt. lsd. csatolt fényképek.
Kérem, hogy 24 órán belül jelezzenek vissza, hogy megkapták-e levelemet és 5 munkanapon belül kérem állásfoglalásukat ez ügyben!
Válaszukat előre is Köszönöm!
Kiss András"
Grando24-07-2014 09:26:25 //
72809
Az voltál. ;)
De úgy van, ahogy mondod. Magam azt hiszem, hogy nem a görcsölés ebben az érdekes, hanem hogy sok minden csak nézőpont kérdése, és ahogyan egy módos(!) ember is lehet boldogtalan, úgy egy csóró is lehet boldog. A teve és a tű foka eset. Mert a jómód eszközt, módot is ad valamire, aminek meg is kellene felelni. Az meg teher. Nagyobb akár annál, mint amit egy teve elbírhat. Nem beszélve a szerzéskor gyűjtött teherről. De ez már messzire vezet.
Na szóval ezért örültem én annak, hogy a "mód" szót a Felvidéken (de talán máshol is) még használják ilyen csupaszon, a "jó" előtag nélkül, eredeti értelmében, formájában. Más nyelvben ez nincs meg, márpedig nagyon szép értelme van. :)
Hogy ne off-oljuk szét a topikot az email címedre levelet küldtem. Folytassuk ott.
Köszi addig is!
Még nem cseréltem ezeket a silenteket, csak nézegettem. Az ALLEGRO-ról már rendeltem reflektort, fenékborítást és csomagtértálcát, korrektek a lengyelek.
Köszi!
Te már rendeltél tőlük?
Köszönöm az infókat. Nem szánom rá magam, hogy be hegesztessem, inkább veszek alá újakat. Nálam a leömlő és e között a flxi tag között még van 1-1 katalizátor lambda szondával. Még jó hogy nincs több hely több katalizátornak.
Igen mert minél több van, annál nagyobbak a társadalmi elvárások, az igények, a társaság nyomása, amiben forog az illető...szóval a nagymenőnek éppen olyan nehéz beosztani az 50 millát, mint a létminimumon élőnek az 50 ezret. Csak az egyik azon görcsöl, hogy ki tudja-e fizetni a yachtot, míg a másik azon, hogy meg tudja-e venni a kenyeret. Persze nem mindegy a tárgya, de a görcsölés azonos!
Most túl psziho voltam?
Grando22-07-2014 23:12:00 //
72803
Tényleg jó. :)
Én is hallottam egy jót a múltkor: "mindenki a maga szintjén nyomorog", mondta egy haverom haverja, akinek napi szinten milliárdok mennek át a kezei között (jobban mondva a bankszámláján).
Viszont k*rvára igaza van!
Itt sem olcsó, kb. 20eur/db.
Itt a gyártó.

Sziasztok!
Többen írtak a nagyvad hátsó futómű felújításáról. A hátsó alu segédvázkeret négy szilentblokkjára tud valaki jó beszerzési forrást? Az ebay-es portugál árát nagyon húzósnak találom.
gecsa22-07-2014 20:00:25 //
72799
pedig itt már nagyon fékeztél, éppen csak belefért.. jól látom mediterránon volt tavaly.. :D
Grando22-07-2014 18:34:49 //
72798
Nagy a mód... ez jóféle, tetszik, megjegyzem. :)
W.22-07-2014 18:32:24 //
72797
Ez meg nagyon fönt van és nagyon lassú...;)
Körbefotóztattad? Hiába, nagy a mód! Engem multhét pénteken szedtek ki a forgalomból Pesten a rend éber őrei, gondolom az SK-s rendszám miatt...
Andy22-07-2014 17:48:16 //
72795
30 pengő, de van ettől drágábban mért is, de azon nem látszik a kipufogó! ;))))
Cro16622-07-2014 16:28:19 //
72793
:DDDDDDDD
(szerintem is lentebb van)
Andy22-07-2014 16:16:53 //
72792
Biztosan lejjebb van mint kéne!
Amúgy meg így kell állnia! ;))))

W.22-07-2014 15:32:51 //
72791
A tiéd lejjebb van mint kellene. Ezt onnan gondolom, hogy az enyém is így állt, de azt a szereléskor a toldat miatt leengedtük 4-5cm-t.
gecsa22-07-2014 15:07:10 //
72790
itt a toldat miatt csalóka...
gecsa22-07-2014 15:04:44 //
72789
na ez az, erről én sem tudtam......
W.22-07-2014 15:00:55 //
72788
Az enyém ilyen lett! Épített rendszer, gyári véggel.

Grando22-07-2014 14:53:41 //
72787
a régi tompítód valóban nem rávaló, de az újnak picit feljebb kellene jönnie, ...szerintem :)
gecsa22-07-2014 14:18:03 //
72785
nekem a gyári kell, mert jó a csend.. ;) ilyen csiribiri volt fent, de kókány módon volt felrakva, és hangos is volt.....

a Novitec dob így áll:

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.