Forum >> 164-166
Totti (NagyVad)28-04-2014 20:48:58 // 71579
De bizony hogy van köze a rugostagank a kerék döléshez! Mivel minél rövidebb a rugostag bármi okból akkor a felső lengő kar már befele huzza a csonkálványt és ez eredményezni a kerékdőlést! De mint inrtad lehet ferde a csonkálbány is bár azt azért szerintem kényuk nem tudják el görbiteni!
forrasr28-04-2014 20:48:29 // 71578
Navis? akkor Naviról próbálná beállítani, ha lehúzza hátul az olvasót, akkor be tudja majd állítani.
Papamaci28-04-2014 20:35:13 // 71577
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Barátomnak van egy 1999-es 2.4 jtd 166-osa,nem tudja,hogyan kell a rádión beállítani az időt ebben kérem segítségeteket.Köszi előre is.
Buddha28-04-2014 20:34:00 // 71576
Azok a szép kátyúk okoznak ilyeneket, elképesztő erővel tudják ütni a futóművet...
forrasr28-04-2014 20:24:45 // 71575
Közben olvasom korábbi hozzászólását Arnonak, a tornyok esetleges "fáradásáról" illetve ugyanez lenn a bölcsőnél.
Toronymerevítőt épített be valaki 66-ba? nem nagyon szeretem az ilyen nem gyári jellegű beavatkozásokat, de lehet hasznos lenne.
Toronymerevítőt épített be valaki 66-ba? nem nagyon szeretem az ilyen nem gyári jellegű beavatkozásokat, de lehet hasznos lenne.
Buddha28-04-2014 20:23:56 // 71574
Van benne igazság de erre van a határérték! :-)
Komolyabb ültetésnél ki is csúszhat az értékből, de normál rúgónak illik tudni a gyárihoz közelit! ;-) Szerintem sem érdemes hozzányúlni, jók a paraméterei a futóművednek.
Komolyabb ültetésnél ki is csúszhat az értékből, de normál rúgónak illik tudni a gyárihoz közelit! ;-) Szerintem sem érdemes hozzányúlni, jók a paraméterei a futóművednek.
forrasr28-04-2014 20:17:18 // 71573
Azért gondoltam, hogy befolyásol a rugóstag, mert nem egy síkban van a két lengőkar külső gömbfej bekötése, illetve a karok hossza különbözik, így ha jobban elvan fáradva a rugó akkor nyugalmi állás mélyebben van, ami eredményeképp nagyobb lesz a dőlése a keréknek.
Mindamellett, nem tartom vészesnek a jelenlegi állapotot, így egyelőre marad így.
Mindamellett, nem tartom vészesnek a jelenlegi állapotot, így egyelőre marad így.
Buddha28-04-2014 20:02:19 // 71572
166-nál a gátló/rúgó nem befolyásolja a dőlést, csak a lengőkarok és szilentjeik. Egyébként nem oly rég javítottam olyat melyben a csonkállvány görbült, ami a mai utakon nem is meglepő.
forrasr28-04-2014 19:54:22 // 71571
Sziasztok!
Első kerékdőléssel mi a tapasztalatotok? Olvastam vissza régi hozzászólásokat, több helyen is írtátok, hogy 166-ot nem nagyon látni 1 fok alatti első kerékdőléssel.
Hátsó futóművem dőlése teljesen jó, gyári érték dőlésre -1'03(+/-0'20) bal -0'55, jobb -1'09, ez belefér teljesen a tűrésbe.
Első viszont előírás szerint -0'18 (+/- 0'20), mért értékeim bal -1'25, jobb -1'58
Lengőkarok újak, rugók 3 évesek, gátlók még nem voltak cserélve, azok eredetiek.
Első kerékdőléssel mi a tapasztalatotok? Olvastam vissza régi hozzászólásokat, több helyen is írtátok, hogy 166-ot nem nagyon látni 1 fok alatti első kerékdőléssel.
Hátsó futóművem dőlése teljesen jó, gyári érték dőlésre -1'03(+/-0'20) bal -0'55, jobb -1'09, ez belefér teljesen a tűrésbe.
Első viszont előírás szerint -0'18 (+/- 0'20), mért értékeim bal -1'25, jobb -1'58
Lengőkarok újak, rugók 3 évesek, gátlók még nem voltak cserélve, azok eredetiek.
Mattyancs27-04-2014 17:28:12 // 71570
Dunlop 17-es gummák eladóak 4db = 30e kp.
Imyx27-04-2014 11:53:37 // 71569
Urak,
Rossz minőségű úton a motorolaj nyomást jelző piktogram ütemesen villog, abban az ütemben ahogy rázkódik az autó. Sima úton nem villan fel, illetve nem marad égve.
Hol lehet érintkezési probléma? Mit tegyek? Köszönöm!
Rossz minőségű úton a motorolaj nyomást jelző piktogram ütemesen villog, abban az ütemben ahogy rázkódik az autó. Sima úton nem villan fel, illetve nem marad égve.
Hol lehet érintkezési probléma? Mit tegyek? Köszönöm!
vologya[kendács mester]27-04-2014 09:38:03 // 71568
Mivel most már hosszú távon gondolkodom a 166 -osban, így szerintem mindig jól jöhet egy tartalék motor. Sőt az első motromat is amint lehet elviszem Zee mesterhez, aki megígérte, hogy lelket lehet bele. És ezzel a háttéranyaggal azért már lehet mit kezdeni. :-)
tipoatti26-04-2014 22:23:39 // 71567
Osztom a véleményed Robi.
tipoatti26-04-2014 22:22:25 // 71566
Köszi a motort illető szavakat Vologya! :) HA / ESETLEG eladnád a motort, lehet, hogy visszavásárolnám!
tipoatti26-04-2014 22:20:58 // 71565
Hmm. Véleményem szerint a 2,5 V6 a legjózanabb és legjobb választás...
Grando26-04-2014 22:08:19 // 71564
vologya[kendács mester]26-04-2014 19:55:01 // 71563
Ez sajnos igaz. Itt Szlovákiában 2 fajta van. Ami nagyon olcsó, de szinte látszik is rajta, hogy miért, vagy a túl drágák. De azért drága, mert egyszerűen a tulaj elhiszi, hogy el tudja adni ennyiért. Már 3 éve követem a 166 -osok piacát és azok a kocsik melyek drágán voltak fent a neten anno, már szinte egytől egyig csak bontásra vannak fenn. De brutális alkatrészárakon.
Mellékesen a 3.0 -emből kiszerelt Sportronic vezérlőegységére az volt írva kék festékkel, hogy ALFA 166 2.5. Szóval vagy cserélve volt, vagy megegyezik!?
Mellékesen a 3.0 -emből kiszerelt Sportronic vezérlőegységére az volt írva kék festékkel, hogy ALFA 166 2.5. Szóval vagy cserélve volt, vagy megegyezik!?
W.26-04-2014 19:46:14 // 71562
Egyébként meg majdnem mindegy, mert itthon egyikből sem lehet normálisat venni...
W.26-04-2014 19:44:51 // 71561
Az akkor nem ment. Utána LMM és lambda csere is volt. Nyilván gyorsabb a 3.0, de egy 2.5 manuállal kb. egyforma. :)
Andy26-04-2014 19:37:41 // 71560
Én nem azt mondtam hogy a 2.5-nek baja van. Hanem csak annyit hogy szvsz az a legkevésbé jó a 4 közül. De pont a régi tieddel gyorsultam valamelyik reptéri találkozón, rögtön miután eladtad. Bőven kijött a 3.0 több lóereje. :))
W.26-04-2014 19:14:02 // 71559
Szerintem meg nem! Nekem 2 is volt, egyikkel sem volt semmi bajom. Sporttronic váltóval meg szerintem a 2.5 jobb választás, mert elsőként azzal jött ki és a váltó jobban idomul hozzá, mint a 3.0- hez. Ez az én szubjektív véleményem persze.
vologya[kendács mester]26-04-2014 19:00:40 // 71558
Valamelyik nap éppen mentem a Romi ért (első 3 literes V6 -os Alfám) a szervibe és a buszmegállóban állva láttam, hogy jön felém egy 166 os, gyönyörű ezüst. Mellettem 2 kölyök meglátta és azt mondták, hogy szép kis jószág. De mikor a STOP nál elindult, semmi hangja nem volt. De semmi. 2 Literes TS volt. Szóval ha teszik a 166 -os (és kinek nem?), akkor csakis 3.0 V6. Én a saját hülyeségem miatt megjártam vele, de nem adnám oda a senkinek. Vettem is egy másikat.
Mellékesen a többieknek:
A szerelőm kivette az automata váltó leégett irányítórendszerét (mellettem volt az ülésen) és mivel nem volt helye és úgyis bontani készülök, megkért vigyem el. Elvittem egy kollégámnál kb. 14 km a város túloldalán elektronika nélkül. Semmi gond nem volt vele. Valószínűleg 3 asba tette magát és szépen ment . Rendesen sajnálom, mert a futóműve a fékjei és a tipoatti -tól vett motor egy mese. Szóval valószínűleg a jövő héten szépen haza autókázom vele és nem költök megint az elszállításáért.
Mellékesen a többieknek:
A szerelőm kivette az automata váltó leégett irányítórendszerét (mellettem volt az ülésen) és mivel nem volt helye és úgyis bontani készülök, megkért vigyem el. Elvittem egy kollégámnál kb. 14 km a város túloldalán elektronika nélkül. Semmi gond nem volt vele. Valószínűleg 3 asba tette magát és szépen ment . Rendesen sajnálom, mert a futóműve a fékjei és a tipoatti -tól vett motor egy mese. Szóval valószínűleg a jövő héten szépen haza autókázom vele és nem költök megint az elszállításáért.
Dzsozy26-04-2014 18:32:12 // 71557
Azt a csavart visszaállítottam eredeti pozícióba, mivel előtte pontozóval megjelöltem. Nem ez lett volna az első gátló, amit magam cserélek az évek hosszú során, (múlt héten egy 145 első-hátsó futóművét tettük helyre) hely, akna, szerszám, megvan minden, de ez most új volt. Gondoltam lerövidítem a szerelőm szakmai idejét, mivel úgy is szopik majd vele eleget, hátsó alsó y lengőkar komplett szilentezése, stab rudak csere, csonka állványban GL szem csere. Nem a pár ezrest akartam megspórolni, mert sem az én sem a családom élete többet ér. Nem gondoltam volna, hogy komplett szét kell szedni a csonkaállványt, egy gátló cseréhez.
Nem vártam a megváltást egy kérdés feltevésével, csak szimplán egy kérdést tettem fel. Kik nem, ha nem TI segítenétek a cartársaknak, mivel a helyi alfa kereskedésbe, komplett cs.állványt ill, lengőkart ajánlottak fel, mivel számukra hihetetlen, hogy a felújítás más módon is elvégezhető.
Nem vártam a megváltást egy kérdés feltevésével, csak szimplán egy kérdést tettem fel. Kik nem, ha nem TI segítenétek a cartársaknak, mivel a helyi alfa kereskedésbe, komplett cs.állványt ill, lengőkart ajánlottak fel, mivel számukra hihetetlen, hogy a felújítás más módon is elvégezhető.
Cro16626-04-2014 18:05:40 // 71556
Úgy-úgy..legközelebb én is magam csinálom..franc se hallgatja a szaki káromkodását, hogy ennyi idő alatt "meghengerfejez " egy góóóófot :DDDDD
(ááá csak hülyülök..de tényleg sajnáltam az embert aki cserélte a csillapítóimat..annak aki először szalad rá,xopás, még rendesen felszerelt műhely,profi szerszámok, légkulcs stb, és egyéb autók javításában szerzett 15-20 éves tapasztalattal is, nem hogy otthon, barkács szinten."Ki mit szakít, azt szagolja"..azt mondják:)Xopsz, vagy megfizeted a mestert, akinek megvan a rutinja? Ez itt a kérdés :)
(ááá csak hülyülök..de tényleg sajnáltam az embert aki cserélte a csillapítóimat..annak aki először szalad rá,xopás, még rendesen felszerelt műhely,profi szerszámok, légkulcs stb, és egyéb autók javításában szerzett 15-20 éves tapasztalattal is, nem hogy otthon, barkács szinten."Ki mit szakít, azt szagolja"..azt mondják:)Xopsz, vagy megfizeted a mestert, akinek megvan a rutinja? Ez itt a kérdés :)
Andy26-04-2014 18:01:41 // 71555
Szia!
A 166 teljesen más kávéház mint a 164. Talán az a legjobb ha mindkettőből van otthon! :))
De viccet félretéve, Én nem vennék 2.0TS 166-ot. Míg a 164 láncos motorja kimegy a világból, addig az újabb TS motorok, nyűgösek az olajminőségre, az olajszintre, a vezérlésmódosítóra, meg úgy általában mindenre. A hangjuk sem annyira jó szerintem mint a régi reszelős láncos hang.
Szóval ha már 166 és benzin, akkor V6. És abból is a 3.0, vagy 3.2 (ha tetszik a facelift)
Szerintem a 2,5 V6 a "legszerencsétlenebb" választás a négy lehetséges ccm-ből.
A 166 talán kényelmesebb, urasabb, de a 164 egész lénye az inkább hasonlít az egykor méltán híres régi Alfákra.
Mondom ezt annak ellenére, hogy szerintem a 166 a valaha gyártott legjobb Alfa Romeo.
És mégis sajnálom, hogy eladtuk a 164-est!!! :)))
A 166 teljesen más kávéház mint a 164. Talán az a legjobb ha mindkettőből van otthon! :))
De viccet félretéve, Én nem vennék 2.0TS 166-ot. Míg a 164 láncos motorja kimegy a világból, addig az újabb TS motorok, nyűgösek az olajminőségre, az olajszintre, a vezérlésmódosítóra, meg úgy általában mindenre. A hangjuk sem annyira jó szerintem mint a régi reszelős láncos hang.
Szóval ha már 166 és benzin, akkor V6. És abból is a 3.0, vagy 3.2 (ha tetszik a facelift)
Szerintem a 2,5 V6 a "legszerencsétlenebb" választás a négy lehetséges ccm-ből.
A 166 talán kényelmesebb, urasabb, de a 164 egész lénye az inkább hasonlít az egykor méltán híres régi Alfákra.
Mondom ezt annak ellenére, hogy szerintem a 166 a valaha gyártott legjobb Alfa Romeo.
És mégis sajnálom, hogy eladtuk a 164-est!!! :)))
Andy26-04-2014 17:51:26 // 71554
Pedig az otthon sufnizás lett itt trend már egy ideje... :((
Totti (NagyVad)26-04-2014 17:03:00 // 71553
Azt a csavart nem kellet volna bolygatni szét kell kapni az egész futóművet hogy normálisan ki tudd venni a lengés csilapitott! De nem érte ezt az othon sufnizuk csináljuk magunk dolgot aztán aztán mikor meg meg akad valaki itt várja a meg váltást emberek ezeken a szereléseken az életek mulhatnak ! Ebbe azért érdemes lenne bele gondoloni!
dev16626-04-2014 16:07:59 // 71552
Nekem mindkettő van, 64-esből 2 is. Ha van egy korrekt benzines 64-esed, azt ne herdáld el, mert már most is szinte lehetetlen épkézláb példányt találni, de pár év és az utolsók is eltűnnek a süllyesztőben. Ha később megbánod, már nem lesz visszaút. Amúgy sem kapnál érte sokat, én biztosan megtartanám.
Szvsz ne motorpreferencia, hanem állapot alapján válassz 66-ost is.
Szvsz ne motorpreferencia, hanem állapot alapján válassz 66-ost is.
Dzsozy26-04-2014 14:34:49 // 71551
Szép napot Mkinek.
Ma nekiálltam (volna) hátsó lengéscsillapítókat cserélni. A művelet 99%-ig eljutottam. Hátsó ülés sor ki,kalaptartó ki,stb-stb. Lengéscsillapító rögzítését alul-felül leszedtem, de akkor jött a meglepi. Nem jön le a lengéscsillapító alul, a csonkaállványról, mivel, mivel ot a doblemez. A csonka állványon van valami torx fejű csavar, amit sikerült izom erő segítségével megoldani, de pököt sem jön ki. csonkaállvány Ha jól sikerült linkelni akkor az mi a rák a csonkaállvány felső részén?
Ma nekiálltam (volna) hátsó lengéscsillapítókat cserélni. A művelet 99%-ig eljutottam. Hátsó ülés sor ki,kalaptartó ki,stb-stb. Lengéscsillapító rögzítését alul-felül leszedtem, de akkor jött a meglepi. Nem jön le a lengéscsillapító alul, a csonkaállványról, mivel, mivel ot a doblemez. A csonka állványon van valami torx fejű csavar, amit sikerült izom erő segítségével megoldani, de pököt sem jön ki. csonkaállvány Ha jól sikerült linkelni akkor az mi a rák a csonkaállvány felső részén?
remete26-04-2014 14:25:45 // 71550
Üdv mindenkinek! Biztosan ezerszer lerágott csont, de szeretném kikérni a véleményeteket: érdemes 164-ről 166-ra váltani (kizárólag benzinesek érdekelnek)? Az új vasblokkos Ts mennyire nyűgös vagy inkább V6 bármi? Kérem, hogy lehetőleg olyan írjon, akinek mindkét típussal vannak tapasztalatai - értelemszerűen a 164-et ismerem én is... Köszi előre is!
Totti (NagyVad)26-04-2014 09:02:47 // 71549
Hátsó felső külső nem szilent hanem gömbfej nem lehet külön cserélni csak egyben az egész lengőkert. Ha az alsó lengő kart akarja jelenteni a kereszt tartó abbak van szilent is meg Gl szem is ! Ha gondolod írj rám privátban pár 166 ot már rendbe vágtam!
Pega25-04-2014 15:48:40 // 71548
Sziasztok!
A szerelő javasolta a hátsó kereszt tartó szilent cserét. Tudna valaki segíteni hol szerezhető be? Valamint a hátsó felső lengőkarok külső szilentjei. Diesel 166 osról van szó
A szerelő javasolta a hátsó kereszt tartó szilent cserét. Tudna valaki segíteni hol szerezhető be? Valamint a hátsó felső lengőkarok külső szilentjei. Diesel 166 osról van szó
RB 8324-04-2014 14:23:48 // 71547
Illetve Klima ügyben kérnék 1 kis segítséget:Full auto módban "meleg" levegöt fúj,azaz nem mükodik,auto módban életre kell,megnézettem, nagyon magas a nyomás kb 4bar. aminek 2bar kellene hogy legyen,cserét javasoltak. Tudd valaki ajánlani Bp. vagy környékén becsületes klimást,esetleg klima kompresszort is vennék,2002 2,4jtd 150le.
Köszönöm.
Köszönöm.
tt (tt Alfa team)24-04-2014 14:20:16 // 71546
Sziasztok!
Tudnátok-e nekem segíteni abban, hogy van-e a 166-os erősítőjének biztosítékja, és, ha igen akkor hol?
Az ICS megy, minden funkció működik, mindössze hiába tekergetem a hangerőgombot, nincs hang...
Tudnátok-e nekem segíteni abban, hogy van-e a 166-os erősítőjének biztosítékja, és, ha igen akkor hol?
Az ICS megy, minden funkció működik, mindössze hiába tekergetem a hangerőgombot, nincs hang...
RB 8324-04-2014 14:16:05 // 71545
Sziasztok,jobb első központizár motor esetleg van valakinek eladó?lehet bontott is,köszönöm
dev16624-04-2014 11:37:51 // 71544
Mielőtt kikapkodnátok az injektorokat, olvassátok ki korrekciós értékeket (Inj. correction 1,2,3,4,5) MES/FES-sel alapjáraton. Hacsak nincsenek kiugró értékek (bőven 2 mm3/inj felett, vagy -2 alatt), kizárt, h az injektorok okozzák hibát. Főleg azért sem, mert koszos vagy kopott injektorok esetén alapjáraton kéne ráznia (pl a kormányon érezni erősen), nem gázadáskor.
pettinke24-04-2014 08:51:54 // 71543
nekem volt gyújtástrafó-modul problémám, attól gyorsuláskor rángatott, de utazón már nem. aztán a rángatás átadta a helyét egy állandó "darálás"nak. aztán trafót cseréltem :-)
Smith24-04-2014 07:57:24 // 71542
Minden kínai nem tudtad? Az is ami "nem" :)
Én magamnak csináltam kábelt, vettem egy sima kábelt és egy OBD apa-anya párosból meg egy darab vezetékből és egy DIP kapcsolóból csináltam átkapcsolgatós adaptert. Így biztosan jó helyre kötődött és nem fáradt kínai gyerekkezek berhelték az éjszakai műszakban. :(
Én magamnak csináltam kábelt, vettem egy sima kábelt és egy OBD apa-anya párosból meg egy darab vezetékből és egy DIP kapcsolóból csináltam átkapcsolgatós adaptert. Így biztosan jó helyre kötődött és nem fáradt kínai gyerekkezek berhelték az éjszakai műszakban. :(
cZ24-04-2014 00:24:06 // 71541
Kedves Hölgyek, Urak!
Diagnosztikai problémám megoldódott (Nem tudtam a Rovarszem légzsák ECUját megszólítani), sajnos a SanyiJTD Cartársunktól vásárolt kapcsolós VAG/KKL kábel hibás, rossz helyre vannak forrasztva a kábelek a 3. AIRBAG kábel a 4-5 lábra van...a HEADLAMP azaz a világítás a 11-12-re (a 12-13 helyett). Egy kis korrekcióval no meg forrasztópisztollyal könnyen lehet orvosolni ezt problémát és természetesen kiolvastam a hibakódokat töröltem is őket, nem jelez már légzsákhibát.
Működik!
Remélem valamilyen úton-módon kárpótol majd a Cartárs (nem csak engem, hisz másnak is adott ebből a szériás kábelből), akárhogy nézzük az ő általa kínált kábel nem volt jó, nem volt tesztelt, és csak a szerencsének köszönhető hogy a kínaiak éjszakai műszakos dolgozói csak ilyen hibát követtek el, és pl.:a rossz forrasztásnak köszönhetően a rácsatlakozást követően nem füstölt el az USB portom, vagy maga az Alfa vezetékei.
Remélem ebből mindenki tanul, és segíteni tudtam, gondoltam a vásárlásnál hogy nem a 2600Ft-os ebay-es (és ebben benne van a házhoz szállítás is) kábelt fogom kapni, sajnos nem így történt, de ez már az én saram.
Tisztelettel: Rácz Ádám
Diagnosztikai problémám megoldódott (Nem tudtam a Rovarszem légzsák ECUját megszólítani), sajnos a SanyiJTD Cartársunktól vásárolt kapcsolós VAG/KKL kábel hibás, rossz helyre vannak forrasztva a kábelek a 3. AIRBAG kábel a 4-5 lábra van...a HEADLAMP azaz a világítás a 11-12-re (a 12-13 helyett). Egy kis korrekcióval no meg forrasztópisztollyal könnyen lehet orvosolni ezt problémát és természetesen kiolvastam a hibakódokat töröltem is őket, nem jelez már légzsákhibát.
Működik!
Remélem valamilyen úton-módon kárpótol majd a Cartárs (nem csak engem, hisz másnak is adott ebből a szériás kábelből), akárhogy nézzük az ő általa kínált kábel nem volt jó, nem volt tesztelt, és csak a szerencsének köszönhető hogy a kínaiak éjszakai műszakos dolgozói csak ilyen hibát követtek el, és pl.:a rossz forrasztásnak köszönhetően a rácsatlakozást követően nem füstölt el az USB portom, vagy maga az Alfa vezetékei.
Remélem ebből mindenki tanul, és segíteni tudtam, gondoltam a vásárlásnál hogy nem a 2600Ft-os ebay-es (és ebben benne van a házhoz szállítás is) kábelt fogom kapni, sajnos nem így történt, de ez már az én saram.
Tisztelettel: Rácz Ádám
Trumpf (NagyVad)23-04-2014 20:36:46 // 71540
Helló! Nekem ilyen tünetet produkált a jobboldali féltengely belső csuklója. Gázadáskor remegett az eleje. Ez állítólag GM örökség :-/
Csita23-04-2014 20:30:53 // 71539
Ciao!Van valakinek tapasztalata,hogy gázadáskor rettenetesen ráz a gép,gurulva nem,akár 160-nál sem.A féltengely nem ad hangot,a szerelő szerint jó,a gumi szinte kizárt.Ugyancsak a szerelő szerint a porlasztó nem müködik megfelelően.Van erre reális esély?
cZ23-04-2014 13:04:07 // 71538
Üdv,
Eddig úgy áll a dolog hogy a kábel a hibás, amit vettem.
Eddig úgy áll a dolog hogy a kábel a hibás, amit vettem.
mex8622-04-2014 22:29:03 // 71537
Szevasztok!
Nem tudom kivel találkoztam (egyáltalán tag-e, keresővel nem találtam) tegnap a 82esen valahol Écs környékén, de egy MRX-560 rendszámú szürke kormolós FL 166 nagyon faszányosan ment :)
motorral is kapaszkodtam utána, aztán csak a kanyargósban tudtam ráverni :)
gyönyörű volt a gép, ment is mint a disznó, csak a füst volt kicsit sok, erős lett a chip :D
Nem tudom kivel találkoztam (egyáltalán tag-e, keresővel nem találtam) tegnap a 82esen valahol Écs környékén, de egy MRX-560 rendszámú szürke kormolós FL 166 nagyon faszányosan ment :)
motorral is kapaszkodtam utána, aztán csak a kanyargósban tudtam ráverni :)
gyönyörű volt a gép, ment is mint a disznó, csak a füst volt kicsit sok, erős lett a chip :D
Mattyancs22-04-2014 19:01:23 // 71536
atis_166jtd22-04-2014 15:06:47 // 71535
Az usb vàlaszidejét visszaveted? Általàban ez a baj vele.
vologya[kendács mester]22-04-2014 14:47:14 // 71534
Változatosság kedvéért most nem fogok panaszkodni. Kirándultunk egy rövidet az új vassal és semmi panaszom nem lehet rá. Bár csak majd 300 km-ért mentünk oda-vissza (650 méter tengerszint különbség, rengeted falu és város és érdekes szerpentines részek). Kocsi csomagtartó színig pakolva, egy utas hátul a többi helyen csomagok.
A meglepő az volt, hogy mikor óvatosan próbáltam menni vele, akkor sem tudtam levinni a fogyasztást 10 alá. Így meg hogy nem figyeltem a fogyasztásra (de betartottam minden korlátozást - a barátnőmmel és a húgával utaztam) akkor sem ment 11 fölé. Tudom nem ez a lényeg, de egy viszonyítási alap :D
De ami tetszett, hogy volt sok fejforgatás, szinte minden stop -nál csak mosolyogtunk. Ami pedig rosszul esett, hogy 3 alfással találkoztam csak (156,2x Mito) de senkinek esze ágában nem volt visszaköszönni). 166 -ost egyet sem láttam még álló helyzetben sem.
A meglepő az volt, hogy mikor óvatosan próbáltam menni vele, akkor sem tudtam levinni a fogyasztást 10 alá. Így meg hogy nem figyeltem a fogyasztásra (de betartottam minden korlátozást - a barátnőmmel és a húgával utaztam) akkor sem ment 11 fölé. Tudom nem ez a lényeg, de egy viszonyítási alap :D
De ami tetszett, hogy volt sok fejforgatás, szinte minden stop -nál csak mosolyogtunk. Ami pedig rosszul esett, hogy 3 alfással találkoztam csak (156,2x Mito) de senkinek esze ágában nem volt visszaköszönni). 166 -ost egyet sem láttam még álló helyzetben sem.
Reaper6922-04-2014 13:26:13 // 71533
Pénteken van időpontom ismét a szervízben,remélem sikerül orvosolni a hibát
Reaper6922-04-2014 13:24:24 // 71532
Igen,ennyibe fájt a mutatvány,és nem szűnt meg a hiba,ami a legbosszantóbb az egészben :(
Arno16622-04-2014 12:35:32 // 71531
Az sajnos nincs már, szerintem az első volt amire lecsaptak :)
atis_166jtd21-04-2014 22:43:05 // 71530
Hát megmondom őszintén nekem az egyik oldal halott teljesen és a második is kezd döglődni viszont semmilyen hibakód plusz a tempomat is működik rendesen.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
403
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?