Forum >> 164-166
Andy05-03-2013 10:40:29 // 65979
Igen-igen. Én csak egy rövid ideig használtam a felnibiznisz okán. Nem is szerettem! :)
Grando05-03-2013 10:40:22 // 65978
Az eLearn-ben megvannak az évjárathoz és felszereltséghez tartozó pontos adatok, jó esetben a megfelelőt rendelték hozzá nálad is. Erre az értékre azért be kéne tudni lőni a cuccot.
Ez a "túl nehéz" meg "nyomja össze" duma nekem nagyon kifogás gyanús.
Ez a "túl nehéz" meg "nyomja össze" duma nekem nagyon kifogás gyanús.
tipoatti05-03-2013 10:38:47 // 65977
Pedig a rugó szvsz. nagy rákfene lehet, főleg elöl.
Andy05-03-2013 10:38:10 // 65976
Nem tudom milyen "márkaszervizbe" jársz, de mond meg nekik hogy az anyjuk piTSája! :)
Az elejére egyáltalán nem jellemző a dőlés egy ilyen fiatal autónál.
Amiket Föckös írt az követendő. Lehet rugó gondod van.
DE!!!!! Ha esetleg rossz az autó hátsó futóműve, akkor ott kellene kezdeni. Mivel egy futóműállítást mindig hátulról kezdünk. Ha ott rossz a dolog, rossz lesz elől is.
Azt is megtapasztaltuk már, hogy kevesek értik a 166 futómű helyes beállítását.
Az elejére egyáltalán nem jellemző a dőlés.
Az elejére egyáltalán nem jellemző a dőlés egy ilyen fiatal autónál.
Amiket Föckös írt az követendő. Lehet rugó gondod van.
DE!!!!! Ha esetleg rossz az autó hátsó futóműve, akkor ott kellene kezdeni. Mivel egy futóműállítást mindig hátulról kezdünk. Ha ott rossz a dolog, rossz lesz elől is.
Azt is megtapasztaltuk már, hogy kevesek értik a 166 futómű helyes beállítását.
Az elejére egyáltalán nem jellemző a dőlés.
tipoatti05-03-2013 10:37:17 // 65975
Ha jó futóművet jól beállítanak, nem fogja enni... Viszont ebben a túl nehéz a motyó elöl ( JTD, V6 ) érvelésben van valami, ezt 3 (három!!!) bal első rugótörés után adom én is.
Föckös05-03-2013 10:36:51 // 65974
éés még ki tudja, hogy kié lesz :-)))
W.05-03-2013 10:34:49 // 65973
Nekem semmi bajom nem vokt vele! Igaz, a futóművem jól volt beállítva! Azon kívül, hogy kicsit hangos semmi baj sincs vele. Esőben kiváló, szárazon bemelegedve szintén.
tipoatti05-03-2013 10:34:24 // 65972
nyehehe. Azok még az én hankókjaim voltak!!! :)))
Misleny nekem egyáltalán nem jött be...
Misleny nekem egyáltalán nem jött be...
Föckös05-03-2013 10:16:58 // 65971
rugócsere?
toronymerevítő?
keményebb gátló?
(ó ió ció tolerancióóóó:-)))))
toronymerevítő?
keményebb gátló?
(ó ió ció tolerancióóóó:-)))))
Trumpf (NagyVad)05-03-2013 10:14:25 // 65970
Akkor sorolom:
-lengéscsillapitók cserélve (rugók nem)
-első, alsó lengőkarok cserélve
-első, felső lengőkarok csak átszilentezve, mert jónak bizonyultak
A kerékösszetartást elöl egy kicsit túl nagyra vettük 0,56° de most már normális 0,26°. Viszont az első kerekek dőlése nagyon nagy -1,34° a gyári érték csak -0,30° a toleranció pedig +-0,33°. Szeretném megcsinálni, de kifogytam az ötletekből.
(Márkaszerviz azt mondta, szokjak hozzá hogy megeszi a gumik belsejét, mert túl nehéz a motor+váltó kombó, ezért nyomja összefelé a tornyokat az alját pedig szét.)
-lengéscsillapitók cserélve (rugók nem)
-első, alsó lengőkarok cserélve
-első, felső lengőkarok csak átszilentezve, mert jónak bizonyultak
A kerékösszetartást elöl egy kicsit túl nagyra vettük 0,56° de most már normális 0,26°. Viszont az első kerekek dőlése nagyon nagy -1,34° a gyári érték csak -0,30° a toleranció pedig +-0,33°. Szeretném megcsinálni, de kifogytam az ötletekből.
(Márkaszerviz azt mondta, szokjak hozzá hogy megeszi a gumik belsejét, mert túl nehéz a motor+váltó kombó, ezért nyomja összefelé a tornyokat az alját pedig szét.)
Grando05-03-2013 09:48:07 // 65969
A futóművedet be kéne állíttatni a helyes(!) gyári értékekre, és akkor nem kopik majd félre a gumi. Mondjuk a beállíthatóság és a korrekt értékek megtartásának feltétele, hogy a futómű jó állapotban legyen, ne lógjon, ne üljön stb. ;)
A félreértések és a felesleges fejtegetések elkerülése végett: ez a 166-nál is lehetséges, a gatya felfüggesztés nem gyári opció, hanem tulajdonosi. :)
A félreértések és a felesleges fejtegetések elkerülése végett: ez a 166-nál is lehetséges, a gatya felfüggesztés nem gyári opció, hanem tulajdonosi. :)
Föckös05-03-2013 09:37:02 // 65968
20ért hankook? hol?
2 nyarat lenyomtam Pávázós Andy barátomtól kiselejtezett hankook gumival, semmi baj még mindig a tapadásával, csak olyan szinten hangos, hogy az már lassan elviselhetetlen.
Előre mislenyek kerültek, amik egészen jók, ellenben nem tapadnak meg kigyorsításkor.
Még mindig a dánlop tűnik befutónak.
2 nyarat lenyomtam Pávázós Andy barátomtól kiselejtezett hankook gumival, semmi baj még mindig a tapadásával, csak olyan szinten hangos, hogy az már lassan elviselhetetlen.
Előre mislenyek kerültek, amik egészen jók, ellenben nem tapadnak meg kigyorsításkor.
Még mindig a dánlop tűnik befutónak.
Smith05-03-2013 09:13:09 // 65967
nekem is volt gy eagle f1, és soha többé
drága de legalább szar, hangos, stb.
a 20e ft-os kommersz hankook sokkal jobb.
drága de legalább szar, hangos, stb.
a 20e ft-os kommersz hankook sokkal jobb.
Trumpf (NagyVad)05-03-2013 09:12:00 // 65966
Akkor lehet hogy az enyém is fog hagosodni? Ennek a guminak még az is az érdekesséke, hogy nincs belőle külön jobb és bal oldali, és nincs megszabva a menetiránya sem.
Apropó, azt hogyan csinálod hogy nemkoptatja félre a gumit a kocsi?
Apropó, azt hogyan csinálod hogy nemkoptatja félre a gumit a kocsi?
kapeka (Nagyvad)05-03-2013 08:53:33 // 65965
Pedig a V-minta bizony tud olyan búgó hangot adni, mintha csapágyas lenne a kerék. Én pl. csak ezért cseréltem le a GY Eagle F1-et... Persze csak egy bizonyos km után lesz ilyen, nálam kb. 10 ezer kellett hozzá, és nem volt egyáltalán félrekopva.
Trumpf (NagyVad)05-03-2013 08:39:12 // 65964
Minden tiszteletem az Öreg Rókáké, de abban nem értek eggyet hogy a V pláne a fél V minta hangos lenne. Ellenkezőleg, ahhogy vm (NagyVad) is írta "Tulajdonképpen csak hosszanti minta...", nem rendelkezik kereszt irányú bordázattal ezért a lamellák folyamatosan gördülnek, megszakitások nélkül és ezért minimális a gördülési zaj.
Andy04-03-2013 22:26:33 // 65963
Amikor felhív, hogy ott van a gyerek autójához a cucc. :)))
vm04-03-2013 22:20:40 // 65962
;-) Hát az el...
Oszt Mókustestű felé mikor kanyarodol mostanábe?
Oszt Mókustestű felé mikor kanyarodol mostanábe?
Andy04-03-2013 22:15:20 // 65961
Na jó, de amikor kanyarodok, akkor az el van kanyarodva! :P :DD
vm04-03-2013 22:13:09 // 65960
Jaaa...mert az évi 300 nap parkolás igényli a nagy kanyarsebességet :DD
Andy04-03-2013 22:13:04 // 65959
...ööö, akkor most kicsit rontottam a ma esti megítéltetésemen? .:)))
Andy04-03-2013 22:11:21 // 65958
Ahhoz a tempóhoz amit Te alkalmazol jó lenne valami Pneumant diagonál is, 1962-ből! :))))
vm04-03-2013 22:09:08 // 65957
És megint :D
Viszont ahol a V minta meghal, és nem kicsit, az a hó... Későn cseréltem kereket, és pár havas napot lejártam az F1-el. Lidérces volt. Tulajdonképpen csak hosszanti minta, kapaszkodás nulla, fékerő nulla... Egy hagyományos mintázatú nyári legalább valamennyire megpróbál kapaszkodni, de ez bele sem kezd ;-)
Viszont ahol a V minta meghal, és nem kicsit, az a hó... Későn cseréltem kereket, és pár havas napot lejártam az F1-el. Lidérces volt. Tulajdonképpen csak hosszanti minta, kapaszkodás nulla, fékerő nulla... Egy hagyományos mintázatú nyári legalább valamennyire megpróbál kapaszkodni, de ez bele sem kezd ;-)
Grando04-03-2013 22:06:57 // 65956
Így van. :))
(Nekem nem volt türelmem ilyen szépen összefoglalni.)
(Nekem nem volt türelmem ilyen szépen összefoglalni.)
vm04-03-2013 22:03:26 // 65955
Minden szavad arannyal futtatott manna ;-)
A nagy kedvellést az váltja ki, hogy a 164-re való 205/55R16 valami 17-18k körül van. Azért az elég baráti ár...
Egyébként tényleg jó gumi.
A nagy kedvellést az váltja ki, hogy a 164-re való 205/55R16 valami 17-18k körül van. Azért az elég baráti ár...
Egyébként tényleg jó gumi.
Andy04-03-2013 22:02:01 // 65954
Ez azért így nem igaz. Számít a gumi anyaga, de a vízelvezetés képessége nagymértékben a mintán múlik.
Nem véletlen a "V" mintázat kifejlesztése. Rengeteg vizet kiszorít, cserébe viszont legalább jó hangos. :)
Én a jó mély hosszanti barázdákat (minimum3-4) preferálom, az segít az egyenesfutásban, halk, és magas az elérhető kanyarsebessége.
Monszun idején viszont nem annyira jó. :)
Nem véletlen a "V" mintázat kifejlesztése. Rengeteg vizet kiszorít, cserébe viszont legalább jó hangos. :)
Én a jó mély hosszanti barázdákat (minimum3-4) preferálom, az segít az egyenesfutásban, halk, és magas az elérhető kanyarsebessége.
Monszun idején viszont nem annyira jó. :)
Grando04-03-2013 21:57:44 // 65953
Ja, hogy a minta csak dísz? :DD
Andy04-03-2013 21:56:16 // 65952
Igaz nem tegnap volt, hanem inkább tegnapelőtt, de valami GT (Gajah Tungal) Champiro gumit vett Öcsém a 155-ös Alfájára. És bizony qrva jól funkcionált neki. Kanyarodott mint az állat. :) Nem összekeverendő a többi távol keleti fossal, mint Ling-long és társai. Benne van a Yokohama, a Pirelli, és a Michelin is. (ha jól emlékszem)
Szóval nem rossz választás az biztos.
Szóval nem rossz választás az biztos.
Trumpf (NagyVad)04-03-2013 21:49:22 // 65951
A minta ne tévesszen meg, Giugiaro-ék ilyennek álmodták meg a futófelületet. A gumi anyaga számít, és az szárazon és vizen eggyaránt jól teljesít.
vm04-03-2013 21:35:58 // 65950
Amikor az előző 164-et vettem, Michelin volt rajta, valami MXV3, vagy MXV3A...
Akkor még azt hittem, az egy jó gumi... A Fehér úton kinyírtam kettőt, ekkor kiderült hogy majdnem 40k darabja....
Így aztán hozzám vágtak egy garnitúra alig használt Yokohama A509-et, és rájöttem, hogy a Misi egy kalap szar volt. Hirtelen ijesztő kanyartempója lett az ótónak.
már nem elérhető...
Ezután Yokohama A539, ami még durvább. Szerintem végig lehet vele menni az Alagút mennyezetén, olyan brutálisan tapadt.
már csak Lada méretben elérhető...
A mostanit valami tükörradiálos téligumival vettem, így tettem rá Yokohama C Drive-ot, ami egy picit csalódás lett, mert ugyan kurvajó gumi, ám az előző kettőnél gyengébben muzsikált.
leváltották a C Drive 2-re...
Most Good Year F1, ami kb azt tudja mint a C Drive, csak hangosabb...
Vizes úton mondjuk valami iszonyat jó...
Aztán ha ez is elkopik, és lesz sok pénzem, akkor vagy Yokohama S Drive,
vagy, mivel már öreg vagyok és a kanyarsebességnél jobban izgat a csend, Yokohama V550,
Ha meg nem lesz sok pénzem, akkor GT Radial Champiro UHP1
Akkor még azt hittem, az egy jó gumi... A Fehér úton kinyírtam kettőt, ekkor kiderült hogy majdnem 40k darabja....
Így aztán hozzám vágtak egy garnitúra alig használt Yokohama A509-et, és rájöttem, hogy a Misi egy kalap szar volt. Hirtelen ijesztő kanyartempója lett az ótónak.
már nem elérhető...
Ezután Yokohama A539, ami még durvább. Szerintem végig lehet vele menni az Alagút mennyezetén, olyan brutálisan tapadt.
már csak Lada méretben elérhető...
A mostanit valami tükörradiálos téligumival vettem, így tettem rá Yokohama C Drive-ot, ami egy picit csalódás lett, mert ugyan kurvajó gumi, ám az előző kettőnél gyengébben muzsikált.
leváltották a C Drive 2-re...
Most Good Year F1, ami kb azt tudja mint a C Drive, csak hangosabb...
Vizes úton mondjuk valami iszonyat jó...
Aztán ha ez is elkopik, és lesz sok pénzem, akkor vagy Yokohama S Drive,
vagy, mivel már öreg vagyok és a kanyarsebességnél jobban izgat a csend, Yokohama V550,
Ha meg nem lesz sok pénzem, akkor GT Radial Champiro UHP1
Grando04-03-2013 21:09:57 // 65949
Ez vmi full nedves gumi. Tenger melletti északi vidékeken, magas hegyekben (Alpok, Tátra, Kárpátok) kiváló választás. Itt is az, ha esik. :))
Trumpf (NagyVad)04-03-2013 21:03:08 // 65948
Andy04-03-2013 16:03:45 // 65947
Dunlop SP Sport van az asszony Spiderén. 2009 óta. Egyáltalán nem kopik gyorsan. Sőt jobban tartja magát mint a Pirelli P Zero Rossom. Cserébe amíg hideg addig csúszik. Amúgy jó szárazon és vízen egyaránt.
Szeretem a Pirellimet ez már a második garnitúra ebből, de nyomába nem lép a Michelin Pilot Sport SP2-nek. Az volt idáig életem legjobb gumija. Mondjuk nem óccsó! ;)
Szeretem a Pirellimet ez már a második garnitúra ebből, de nyomába nem lép a Michelin Pilot Sport SP2-nek. Az volt idáig életem legjobb gumija. Mondjuk nem óccsó! ;)
Föckös04-03-2013 13:08:04 // 65946
off
( céges autóm cca 130ft/óra díjjal parkolhat a cég székhelye előtt, ez a fele a parkolási djínak...)
( céges autóm cca 130ft/óra díjjal parkolhat a cég székhelye előtt, ez a fele a parkolási djínak...)
forrasr04-03-2013 12:48:46 // 65945
mert leginkább abszrudisztánnak nevezhető...határon ki kellene írni vigyázat kátyúk között nyomokban aszfaltot tartalmazhat!
Föckös04-03-2013 12:47:12 // 65944
ez van, nem tudok tenni ellene...
ha pl fel akarok adni egy csomagot vevőnek, akkor előbb séta a garázsig, 10perc, aztán onnan vissza furgonnal, majd gyors bepakolás, aztán 1km autózás a postára, visszafelé ugyanez...
veszek egy molnárkocsit vazze...
ha pl fel akarok adni egy csomagot vevőnek, akkor előbb séta a garázsig, 10perc, aztán onnan vissza furgonnal, majd gyors bepakolás, aztán 1km autózás a postára, visszafelé ugyanez...
veszek egy molnárkocsit vazze...
Putyesz04-03-2013 12:11:48 // 65943
akkor bírni fogja....miért lesz egyre élhetetlenebb ez a magyarisztán???
Föckös04-03-2013 12:06:25 // 65942
Köszi! Úgy néz ki, hogy dunlop lesz a befutó. Kophat gyorsan is, nem baj. Főleg hogy elkezdték felszerelni a parkolóórákat a munkahelyemhez. Így aztán fogok autózni vagy évi 8000 km-t...
Putyesz04-03-2013 12:01:20 // 65941
ja..a dunlop is jó csak qurva gyorsan kopik,a Conti-ról is jókat hallok...
Putyesz04-03-2013 11:59:40 // 65940
Pzero rosso vagy nero!!!kanyarban határon autózva nekem sem az orrát sem a farát nem hajlandó kidobni...inkább az egész autó kezd sodródni lefelé a kanyarívről,de ehhez nagy állat módjára kell vezetned:)
tipoatti04-03-2013 10:18:08 // 65939
Föckös04-03-2013 09:36:45 // 65938
Urak! Milyen nyári gumit érdemes venni a nagyvadra? Kinek mi vált be? Köszi előre is a tippeket!
Totti (NagyVad)04-03-2013 07:10:19 // 65937
Igen!
Alfás Viktor (NagyVad)03-03-2013 19:45:49 // 65936
Ugy erted hogy a spoilert elcsusztatom az elsokerek fele?
Totti (NagyVad)03-03-2013 19:03:16 // 65935
Belső felén 5 csavar majd ha ez meg van akkor óvatosan előre fele kel nyomni majd ki buktatni ! Vigyázz mert a patentok nagyon könnyen törnek!
Alfás Viktor (NagyVad)03-03-2013 18:52:43 // 65934
Hali hó!
166 ról hogy jön le a küszöb spoiler?
166 ról hogy jön le a küszöb spoiler?
atis_166jtd02-03-2013 22:15:42 // 65933
Srácok SOS szükségem lenne egy relére 166-hoz. Jobb lábtér oldalsó bőr burkolata alatt található szürke 60661539-es szám található rajta. Ha valakinek van kérem jelezze oldalamra. Köszönöm szépen!!
atis_166jtd02-03-2013 22:13:32 // 65932
Ha elengeded a kart kb1-1.5mm-t kell csak mozdulnia visszafelé. Ha ennyit megy teljesen hibátla ugyanis ebben nincs visszahúzó rugó, csak annyit mozdul vissza amennyit a gumitömítés visszamozdít rajta.
Reaper6902-03-2013 19:17:01 // 65931
Sziasztok!beszereztem egy ARC kütyüt,hogy USB-ről is tudjak zenét hallgatni,egy ilyen 8póusú csati van a végén,van valakinek tapasztalata,hogy megy ennek a beszerelése? előre is köszi
panboy02-03-2013 11:01:35 // 65930
mármint hogy járassam meg párszor? olvasom a neten hogy csiszoljuk meg hátha szorúl a tömítésben nagyon,de ez se valoszínű hogy megoldás mert szépen könnyen betekerem teljesen,ugyanakkor tömítés neélkül meg jó. valahl itt lesz talán a megoldás
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
549
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?