Föckös31-08-2011 19:38:58 //
58833

ezt lájkolod? :-)
Föckös31-08-2011 19:36:49 //
58832
nekem sehol szerencsére
F4131-08-2011 19:22:47 //
58831
Ez lemaradt: ?
F4131-08-2011 19:22:10 //
58830
A kézifék kar környékén neked nem jelentkezett
W.31-08-2011 15:23:04 //
58829
Urak! Aki tud jó állapotú 166-ost, szóljon! Elsősorban a "sötét oldal" érdekel, V6 nem játszik! :)
Grando31-08-2011 15:03:05 //
58828
Be kell bőröztetni a francba! Nem tudsz vmi jó szakit? ;)))
Föckös31-08-2011 14:59:37 //
58827
nem tudom, h az-e, de a csóka szerint vanrá sansz.
azt mondja, h a tetőkárpitok rendre emiatt engednek el az idő folytán.
F4131-08-2011 12:53:36 //
58826
És csak kettőnknél????
vm31-08-2011 12:29:03 //
58825
Offosbú villyogtá?
Örüjjé, hogy nem pattantam ki a fa testápolóval :DD
Amúgy a látásom szelektív is, meg csű is.
Monori embert majd keresem, köszi.
Föckös31-08-2011 12:13:03 //
58824
te meg vatttteeeee furgonnal úgy villofgtam, h majd letört a kar, aztán selátsehallsemmiértelme nem volt
Föckös31-08-2011 12:12:19 //
58823
előbb beszéltem egy kárpitossal, azt mondja, hogy simán hihető, hogy a ragasztóanyag szép lassan megeszi a műanyagot :-S
vm31-08-2011 12:05:03 //
58822
Androméda törzs? ;-)
Mekkoramekkora film volt...
Föckös31-08-2011 06:47:53 //
58821
úbammeg málanak a nagyvadak? :-S
F4131-08-2011 06:29:26 //
58820
No én detto így jártam.Két napja tünt fel,hogy ilyenné vált az említett rész és a könyoklő alatti rész is.Ez utóbbire még hihettem volna azt,hogy kiborult valami,de enneki is szinte nulla az esélye.Megkapartam kicsit a kormommel és az anyag a körmöm alatt maradt.
Szóval már nem egyedi az eseted :-(
GTPeti30-08-2011 23:04:26 //
58819
Vmi gomba, vagy baktérium, vagy ilyesmi nem lehet? Adnék neki egy adag Domestos, vajon arra mit lépnek. (Vagy túl sok filmet nézek? :)
vm30-08-2011 21:56:53 //
58818
Valahol, ahol nem nagyon látszik, meg kéne nézni valami óvatos oldószerrel, hogy mit lép rá.
Nem, mert szerintem akkor már leégett volna szerintem, tekintve azt, hogy mekkora felület az amiről szó van. A műszerfal vezető és anyós oldali része is.
vm30-08-2011 21:48:46 //
58816
Én a régi 164-el jártam hasonlóan. A mennyezeti panel, ami a lámpákat és a hőmérséklet érzékelőt rejti, az kezdett el először csak ragadni és fogni, majd szétmállani...
A mostaniban a rádiótakaró ajtó olyan, mintha lekentem volna ragasztóval. Öreg rókák szerint a meleget nem bírja. Nem lehet hogy extrém melegszik valami a műszerfaladban, és amiatt van?
Grando30-08-2011 21:01:32 //
58815
Rejtélyes...
Konkrétan olyan, mintha a gumírozott réteget, amivel a műanyag rész be van borítva, valami megoldotta volna. Ez azért érdekes mert semmiféle műszerfalápolót nem használok, max nedves ruhát.
Grando30-08-2011 20:44:30 //
58813
Hívj egy méhészt, hogy távolítsa el a méhkirálynőt a műszerfal alól. Akkor megy vele az egész raj is. Kiéheztetni elég nehéz őket, mert hiába zársz be ajtót, ablakot, vmi résen úgyis betalálnak, és termelik a mézet rendületlenül. Nem csíptek még meg? :DD ;)))
(Amúgy fingom sincs, elég egyedinek hangzik a problémád. Esetleg írd körül pontosabban - már ha így látatlanban nem mond rá senki semmit. ;))) )
Sziasztok!
Mi lehet a megoldás arra, hogy a műszerfal alsó része ragacsossá vált mint a légypapír? Az ultrás víz nem hatott.
F4130-08-2011 17:25:13 //
58811
A nyár végén (jókor:-) teszem fel a kérdést hűtőfolyadéknak télen nyáron -jó a Paraflu?Vagy nyáron egyéb megoldás a jó?
bizi29-08-2011 14:55:23 //
58810
Lehet, hogy láttad, de ha azt láttad ami most van benne, akkor az nem volt kormos :)
Föckös29-08-2011 13:51:46 //
58809
jól emlékszem, hogy láttam ezt a szívósort a mesternél? mert azon volt korom rendesen.
éljenek az euro nyócszázas normák, és a kpiufogo visszavezetés...
bizi29-08-2011 11:27:49 //
58808
Akkor elvileg ki kellett kormolódnia, mert pénteken Nyíregyházáról Budapestre végig kb 3000-es fordulattal mentem.
GEORGE29-08-2011 10:44:07 //
58807
Egy dieselt nem kihúzatva kell "kiégetni"
3000-3500-esstabil fordulattal kell járni vele hosszabb távon, akkor "kormolódik" ki.
bizi29-08-2011 09:25:34 //
58806
Egy szabályzó miatt a turbó elengedte a levegőt és szívósorral is baj volt, ezért pár ezer km belement így, valszeg ekkor kormolódhatott le. Legalább is szerelő szerint.
2-esben leszabályzásig?! Mennyinél szabályoz le? Néha 3-asban kihúzatom 4ezerig vagy pöttyet fölé, de kettesben hamarabb elváltok ilyenkor is, ott nem szeretem pörgetni.
Sziasztok!
Kéne nekem 155 2.0 16v 150le 1996-os gépállathoz használt gyertya kábel szett de ha nincs meg mind az sem baj mert nekem csak az kéne ami a 2-es henger trafójából a 3-mas henger trafója melletti gyertyához megy.
Ha bárkinek van azzal nagyon nagyot segítene rajtam!
Ha valakinek van kérem írjon az oldalamra!
Köszi!
Cro16625-08-2011 20:54:50 //
58804
Enyém is ezt csinálja:)
Tök normális dolog mert lerakodik a turbóban a retek!
Én azt szoktam hogy bemelegszik az autó és nyomok neki egy kövéret hogy kinyomja magából a cuccot!
Én úgy vagyok ezzel a turbó kitakarítással hogy egy nagy faszság mert ha rendesen van használva a turdbó akkor nem is rakodik le a korom!
Mindig lendületesen használd és ne tötymörögve!
Ha úgy érezed gogy nem az igazi a kocsi akkor pacsáld meg neki és jólessz.
Havonta egyszer le szoktam szabályoztatni 1-2 ben akkor is köp ki egy nagy adagot és ettől is tisztul
A szabályzástól ne félj mert nem lesz neki baja.
bizi25-08-2011 17:08:07 //
58802
Picit hosszabb kihúzatás mentes idő után (a héten kb 30km-t mentem városban) az első kipörgetéskor koromfelhő jelenik meg, másodiknál már csak pici, harmadiknál már semmi. Ez normális? Turbo kipucolás előtt áll...
Cro16624-08-2011 11:31:25 //
58801
"Ez a cikk több, mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe! "
:)
Alfa Romeo 169 - Chrysler alap, V8 biturbóval, hátsókerékhajtás
Nem hangzik Rosszul !!
Alfa Romeo 169
F4124-08-2011 10:51:10 //
58799
Szép napot mindenkinek!
Az autómban egyszer csak megadta magát a "loudness", nem reagál,ha bekapcsolom.Hol lehetne keresni a hibát?
"de minden szerelő általi hozzányúlás a kocsihoz ujabb probléma kezdete... :("
Na ez egy valóban cáfolhatatlan AXIÓMA.
Efelől nincs is kétségem :D
Arno16622-08-2011 13:46:14 //
58795
Nekem 3 zsámbéki, 1 bontott, 1 mashol felujitott, majd ez garanciaba 1 ev utan ujra felujitva. Kicsit sem voltam ideges mikor 5x lett kiszedve :) Igaz jórésze garanciába meg minden, de minden szerelő általi hozzányúlás a kocsihoz ujabb probléma kezdete... :(
156er21-08-2011 10:36:52 //
58794
igen arra gondoltam, köszönöm
Cro16620-08-2011 19:18:43 //
58793
Oks.Köszi
GTPeti20-08-2011 19:05:21 //
58792
Kieg.: Nálam azonnal feltűnt, hogy csak a sima dízeles kerregés maradt, az éles "magashangok" eltűntek. Így még kellemesebb a motor hangja.
GTPeti20-08-2011 19:04:01 //
58791
Ne, mert az szintetikus. Ebből az ásványi a jobb. FC vagy FC+ legyen. (Low ash / Low smoke.)
Cro16620-08-2011 18:43:45 //
58790
ööö akkor az FD-s t ne?
GTPeti20-08-2011 17:14:45 //
58789
Szívesen. ;)
(Fontos, hogy FC-s olajat vegyél ne rosszabbat és ne jobbat! És a hamutartalom is fontos.)
Ha 166-ra gondoltál akkor igen. A csomagtartóban jobb oldalon a kis süllyesztett tároló rekesz jobb oldalán van a kapcsolója a kis nyitható elektronikai ajtó alatt. Csak kell hozzá a gyári körmös kulcsa.
Cro16620-08-2011 17:08:54 //
58786
Én már agyaltam ezen magamtól is..sztem kipróbálom majd:) kösziiii:)
Cro16620-08-2011 17:07:51 //
58785
166 nál? hátul van elvileg( nekem pl nincs) a csomagtartóban, ott a jobb oldali tároló alján egy kulcsnyílás...kb egy SIM kártya méretű kis ablak alatt.De ha nincs külön kulcs hozzá, akkor kár is keresgélni:)
Cro16620-08-2011 16:52:04 //
58784
Nem csináltam még vele semmit..kb 50 km ert mentem azóta...nem láttam h felvillant volna.De sztem holnap reggel ráérek, rászánom magam és leveszem a szűrőt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.