Forum >> 164-166

W.31-08-2011 15:23:04 // 58829
Urak! Aki tud jó állapotú 166-ost, szóljon! Elsősorban a "sötét oldal" érdekel, V6 nem játszik! :)
Grando31-08-2011 15:03:05 // 58828
Be kell bőröztetni a francba! Nem tudsz vmi jó szakit? ;)))
Föckös31-08-2011 14:59:37 // 58827
nem tudom, h az-e, de a csóka szerint vanrá sansz.
azt mondja, h a tetőkárpitok rendre emiatt engednek el az idő folytán.
F4131-08-2011 12:53:36 // 58826
És csak kettőnknél????
vm31-08-2011 12:29:03 // 58825
Offosbú villyogtá?
Örüjjé, hogy nem pattantam ki a fa testápolóval :DD
Amúgy a látásom szelektív is, meg csű is.

Monori embert majd keresem, köszi.
Föckös31-08-2011 12:13:03 // 58824
te meg vatttteeeee furgonnal úgy villofgtam, h majd letört a kar, aztán selátsehallsemmiértelme nem volt
Föckös31-08-2011 12:12:19 // 58823
előbb beszéltem egy kárpitossal, azt mondja, hogy simán hihető, hogy a ragasztóanyag szép lassan megeszi a műanyagot :-S
vm31-08-2011 12:05:03 // 58822
Androméda törzs? ;-)
Mekkoramekkora film volt...
Föckös31-08-2011 06:47:53 // 58821
úbammeg málanak a nagyvadak? :-S
F4131-08-2011 06:29:26 // 58820
No én detto így jártam.Két napja tünt fel,hogy ilyenné vált az említett rész és a könyoklő alatti rész is.Ez utóbbire még hihettem volna azt,hogy kiborult valami,de enneki is szinte nulla az esélye.Megkapartam kicsit a kormommel és az anyag a körmöm alatt maradt.
Szóval már nem egyedi az eseted :-(
GTPeti30-08-2011 23:04:26 // 58819
Vmi gomba, vagy baktérium, vagy ilyesmi nem lehet? Adnék neki egy adag Domestos, vajon arra mit lépnek. (Vagy túl sok filmet nézek? :)
vm30-08-2011 21:56:53 // 58818
Valahol, ahol nem nagyon látszik, meg kéne nézni valami óvatos oldószerrel, hogy mit lép rá.
Alfa166JTD30-08-2011 21:53:33 // 58817
Nem, mert szerintem akkor már leégett volna szerintem, tekintve azt, hogy mekkora felület az amiről szó van. A műszerfal vezető és anyós oldali része is.
vm30-08-2011 21:48:46 // 58816
Én a régi 164-el jártam hasonlóan. A mennyezeti panel, ami a lámpákat és a hőmérséklet érzékelőt rejti, az kezdett el először csak ragadni és fogni, majd szétmállani...
A mostaniban a rádiótakaró ajtó olyan, mintha lekentem volna ragasztóval. Öreg rókák szerint a meleget nem bírja. Nem lehet hogy extrém melegszik valami a műszerfaladban, és amiatt van?
Grando30-08-2011 21:01:32 // 58815
Rejtélyes...
Alfa166JTD30-08-2011 20:54:53 // 58814
Konkrétan olyan, mintha a gumírozott réteget, amivel a műanyag rész be van borítva, valami megoldotta volna. Ez azért érdekes mert semmiféle műszerfalápolót nem használok, max nedves ruhát.
Grando30-08-2011 20:44:30 // 58813
Hívj egy méhészt, hogy távolítsa el a méhkirálynőt a műszerfal alól. Akkor megy vele az egész raj is. Kiéheztetni elég nehéz őket, mert hiába zársz be ajtót, ablakot, vmi résen úgyis betalálnak, és termelik a mézet rendületlenül. Nem csíptek még meg? :DD ;)))

(Amúgy fingom sincs, elég egyedinek hangzik a problémád. Esetleg írd körül pontosabban - már ha így látatlanban nem mond rá senki semmit. ;))) )
Alfa166JTD30-08-2011 20:31:18 // 58812
Sziasztok!

Mi lehet a megoldás arra, hogy a műszerfal alsó része ragacsossá vált mint a légypapír? Az ultrás víz nem hatott.
F4130-08-2011 17:25:13 // 58811
A nyár végén (jókor:-) teszem fel a kérdést hűtőfolyadéknak télen nyáron -jó a Paraflu?Vagy nyáron egyéb megoldás a jó?
bizi29-08-2011 14:55:23 // 58810
Lehet, hogy láttad, de ha azt láttad ami most van benne, akkor az nem volt kormos :)
Föckös29-08-2011 13:51:46 // 58809
jól emlékszem, hogy láttam ezt a szívósort a mesternél? mert azon volt korom rendesen.

éljenek az euro nyócszázas normák, és a kpiufogo visszavezetés...
bizi29-08-2011 11:27:49 // 58808
Akkor elvileg ki kellett kormolódnia, mert pénteken Nyíregyházáról Budapestre végig kb 3000-es fordulattal mentem.
GEORGE29-08-2011 10:44:07 // 58807
Egy dieselt nem kihúzatva kell "kiégetni"
3000-3500-esstabil fordulattal kell járni vele hosszabb távon, akkor "kormolódik" ki.
bizi29-08-2011 09:25:34 // 58806
Egy szabályzó miatt a turbó elengedte a levegőt és szívósorral is baj volt, ezért pár ezer km belement így, valszeg ekkor kormolódhatott le. Legalább is szerelő szerint.
2-esben leszabályzásig?! Mennyinél szabályoz le? Néha 3-asban kihúzatom 4ezerig vagy pöttyet fölé, de kettesben hamarabb elváltok ilyenkor is, ott nem szeretem pörgetni.
Alfás Viktor (NagyVad)28-08-2011 19:32:34 // 58805
Sziasztok!
Kéne nekem 155 2.0 16v 150le 1996-os gépállathoz használt gyertya kábel szett de ha nincs meg mind az sem baj mert nekem csak az kéne ami a 2-es henger trafójából a 3-mas henger trafója melletti gyertyához megy.
Ha bárkinek van azzal nagyon nagyot segítene rajtam!
Ha valakinek van kérem írjon az oldalamra!

Köszi!
Cro16625-08-2011 20:54:50 // 58804
Enyém is ezt csinálja:)
Alfás Viktor (NagyVad)25-08-2011 20:46:57 // 58803
Tök normális dolog mert lerakodik a turbóban a retek!
Én azt szoktam hogy bemelegszik az autó és nyomok neki egy kövéret hogy kinyomja magából a cuccot!
Én úgy vagyok ezzel a turbó kitakarítással hogy egy nagy faszság mert ha rendesen van használva a turdbó akkor nem is rakodik le a korom!
Mindig lendületesen használd és ne tötymörögve!
Ha úgy érezed gogy nem az igazi a kocsi akkor pacsáld meg neki és jólessz.
Havonta egyszer le szoktam szabályoztatni 1-2 ben akkor is köp ki egy nagy adagot és ettől is tisztul
A szabályzástól ne félj mert nem lesz neki baja.
bizi25-08-2011 17:08:07 // 58802
Picit hosszabb kihúzatás mentes idő után (a héten kb 30km-t mentem városban) az első kipörgetéskor koromfelhő jelenik meg, másodiknál már csak pici, harmadiknál már semmi. Ez normális? Turbo kipucolás előtt áll...
Cro16624-08-2011 11:31:25 // 58801
"Ez a cikk több, mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe! "
:)
Alfa166Turbo24-08-2011 11:08:43 // 58800
Alfa Romeo 169 - Chrysler alap, V8 biturbóval, hátsókerékhajtás

Nem hangzik Rosszul !!



Alfa Romeo 169
F4124-08-2011 10:51:10 // 58799
Szép napot mindenkinek!
Az autómban egyszer csak megadta magát a "loudness", nem reagál,ha bekapcsolom.Hol lehetne keresni a hibát?
tipoatti22-08-2011 14:59:06 // 58798
"de minden szerelő általi hozzányúlás a kocsihoz ujabb probléma kezdete... :("

Na ez egy valóban cáfolhatatlan AXIÓMA.
Anett16622-08-2011 14:11:20 // 58797
Efelől nincs is kétségem :D
Anett16622-08-2011 14:10:18 // 58796
olyan gonosz vagy :D
Arno16622-08-2011 13:46:14 // 58795
Nekem 3 zsámbéki, 1 bontott, 1 mashol felujitott, majd ez garanciaba 1 ev utan ujra felujitva. Kicsit sem voltam ideges mikor 5x lett kiszedve :) Igaz jórésze garanciába meg minden, de minden szerelő általi hozzányúlás a kocsihoz ujabb probléma kezdete... :(
156er21-08-2011 10:36:52 // 58794
igen arra gondoltam, köszönöm
Cro16620-08-2011 19:18:43 // 58793
Oks.Köszi
GTPeti20-08-2011 19:05:21 // 58792
Kieg.: Nálam azonnal feltűnt, hogy csak a sima dízeles kerregés maradt, az éles "magashangok" eltűntek. Így még kellemesebb a motor hangja.
GTPeti20-08-2011 19:04:01 // 58791
Ne, mert az szintetikus. Ebből az ásványi a jobb. FC vagy FC+ legyen. (Low ash / Low smoke.)
Cro16620-08-2011 18:43:45 // 58790
ööö akkor az FD-s t ne?
GTPeti20-08-2011 17:14:45 // 58789
Szívesen. ;)
(Fontos, hogy FC-s olajat vegyél ne rosszabbat és ne jobbat! És a hamutartalom is fontos.)
Don Gombóc20-08-2011 17:10:12 // 58788
Igen. :-)
Don Gombóc20-08-2011 17:09:28 // 58787
Ha 166-ra gondoltál akkor igen. A csomagtartóban jobb oldalon a kis süllyesztett tároló rekesz jobb oldalán van a kapcsolója a kis nyitható elektronikai ajtó alatt. Csak kell hozzá a gyári körmös kulcsa.
Cro16620-08-2011 17:08:54 // 58786
Én már agyaltam ezen magamtól is..sztem kipróbálom majd:) kösziiii:)
Cro16620-08-2011 17:07:51 // 58785
166 nál? hátul van elvileg( nekem pl nincs) a csomagtartóban, ott a jobb oldali tároló alján egy kulcsnyílás...kb egy SIM kártya méretű kis ablak alatt.De ha nincs külön kulcs hozzá, akkor kár is keresgélni:)
Cro16620-08-2011 16:52:04 // 58784
Nem csináltam még vele semmit..kb 50 km ert mentem azóta...nem láttam h felvillant volna.De sztem holnap reggel ráérek, rászánom magam és leveszem a szűrőt.
Cro16620-08-2011 16:48:50 // 58783
Az a vicc,hogy haverom pont ma mesélte, volt olyan szerelő, aki így kérte: az olcsóbb prolongból kérek! Mondták neki, olyan nincs...de de..Ő tudja, mert vett már..4 e ft körül van..neki olyat adjanak..mondták neki, az üzemanyag adalék!! Válasz:tényleg???én a múltkor olajba öntöttem..nem jöttek még vissza reklamálni. :DD
vagyis :((((((
156er20-08-2011 14:24:17 // 58782
Üdv.

Gyári riasztót lehet valamilyen módon ki és bekapcsolni?

Kösz!
Kriszo20-08-2011 10:38:31 // 58781
:))))))))))))))))
És most mi a helyzet?Nem múlt el a jelenség?Még mindig bevillan?
silver20-08-2011 09:46:38 // 58780
Szerencsére találtam kormánymű simeringet fogalmazó céget.http://www.szimering.com/index Nekem a jobb oldalával volt problémám, némi oxidáció lépet fel a gumiharang alatt ami tönkretette a simeringet és a vezető perselyt. Perselyt nem kapva azt csináltattam simeringet meg rendeltem. A bal oldalán nem volt komoly probléma,csak a kopott perselyt cseréltem és tettem bele egy-egy szennymaró karmantyút. Van a kormányművön egy zsírzási lehetőség amit nem hagytam ki. A kormánymű probléma még a múlté.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.