Összeszerelésnél találtunk a csomagtartóban 2 alkatrészt!
A pajzs melletti jobb-bal oldali műanyagokat!
Kimaradtak a fényezésből! :(
Na,de majd Sógor jövő héten bepótolja! :)
Forum >> 164-166
Gonosztevő07-08-2011 22:26:58 // 58579
Zotya 16407-08-2011 22:15:53 // 58578
Fehér...LET-622 :-D
Gonosztevő07-08-2011 22:08:17 // 58577
Gonosztevő07-08-2011 21:47:16 // 58576
Nagyon gyönyörű lett ! Gratula! :D
Alfás Viktor (NagyVad)07-08-2011 21:12:22 // 58575
Nagyon csini a verda Grando!
Kriszo07-08-2011 20:47:13 // 58573
Tényleg nagyon szép!Gratula!!
Andy07-08-2011 19:22:27 // 58572
...hát a két nuvola, nem annyira traveszti!
Amúgy gugli jó barát, csak úgy üsd be, hogy bordó trabant! :))
De hogy erre pont egy rosso proteot dob... :))
Amúgy gugli jó barát, csak úgy üsd be, hogy bordó trabant! :))
De hogy erre pont egy rosso proteot dob... :))
Grando07-08-2011 19:16:45 // 58570
Bazze! Tuti, hogy délután fél 2 óta a netet kajtattad, amíg ilyen transzvesztita stílusú autókat találtál. :DDD ;)))
Ezért most nesze neked:
:DDD
Ezért most nesze neked:
:DDD
Andy07-08-2011 19:09:08 // 58569
Alfás Viktor (NagyVad)07-08-2011 15:17:12 // 58568
Ma délelőtti ködlámpa javítás!
Ez a gyári 166 ködlámpa üveg nélkül mert összetörte egy kavics!
Ez egy gyári FIAT Bravo ködlámpa üveg nélkül mert kivettem belőle.
Ez pedig a 166 gyári ködlámpa FIAT Bravo ködlámpa üveggel egy az egyben rámegy!
Hőlégfúvóval megmelegítettem a FIAT ködlámpát és és szépen elengedte a ragasztó.
Megtisztítottam az üveg búrát és motor tömítő pasztával összeraktam .
Tökéletes lett!
17000.- Huf a gyári 166 ködlámpa
2500.- Huf a bontott Fiat ködlámpa.
Van árbeli külömbség.
Ez a gyári 166 ködlámpa üveg nélkül mert összetörte egy kavics!
Ez egy gyári FIAT Bravo ködlámpa üveg nélkül mert kivettem belőle.
Ez pedig a 166 gyári ködlámpa FIAT Bravo ködlámpa üveggel egy az egyben rámegy!
Hőlégfúvóval megmelegítettem a FIAT ködlámpát és és szépen elengedte a ragasztó.
Megtisztítottam az üveg búrát és motor tömítő pasztával összeraktam .
Tökéletes lett!
17000.- Huf a gyári 166 ködlámpa
2500.- Huf a bontott Fiat ködlámpa.
Van árbeli külömbség.
Zotya 16407-08-2011 13:44:19 // 58567
Jajajaaaa ..ez a trabi -kék nagyon ütős,lehet átfényeztetem az enyémet ,ilyen cíííípre! :-DDDD
Grando07-08-2011 13:19:18 // 58566
Grando07-08-2011 13:12:38 // 58565
Azért, hogy legalább egy Alfa-színű Alfa legyen a sok hideg-rideg jürgen egyenszín között. ;)))
(Amúgy, ha véletlenül megdícséred, ugyanúgy foglak bírni, mintha baszogatnád. Nem szégyen az. ;))) )
(Amúgy, ha véletlenül megdícséred, ugyanúgy foglak bírni, mintha baszogatnád. Nem szégyen az. ;))) )
vm07-08-2011 12:59:37 // 58564
Ettől sóhajtoznak a csajok, nem a szürkétől ;-)
Totti (NagyVad)07-08-2011 12:36:53 // 58563
Bírja a bugyi színt! :)))
W.07-08-2011 12:17:47 // 58562
Szép lett! De miért nem fényeztetted át valami emberi színre, hamár úgyis fényeztettél? :)))
Grando07-08-2011 12:03:57 // 58561
Köszi! :)))
Ha arra járok, sikítok. ;)))
Ha arra járok, sikítok. ;)))
Arno16607-08-2011 11:59:16 // 58560
Ha hozod vissza es van kedved idod erre ugrani, racsorgatnam a nyalam :))))
Csorogj ha ugy adodik! :)
Csorogj ha ugy adodik! :)
Arno16607-08-2011 11:53:48 // 58559
Jaja, a szetcsipszezett rettenetekre gondoltam!! Ne erts felre, nem vagyok am teljesen elborult agyu ezugyben. Csak majdnem :)
Arno16607-08-2011 11:51:45 // 58558
Uramatyám!!!!!! Jajjaszivem, gyönyörűséges!!! Nem találok szavakat! :)
Grat. Grando, még így képen is ütős!!
Grat. Grando, még így képen is ütős!!
Grando07-08-2011 08:51:58 // 58557
Teljes új fényezés. Nem tököltem. ;)))
W.07-08-2011 07:45:05 // 58556
Telifényt kapott vagy csak polír?
W.07-08-2011 07:44:31 // 58555
" Bele kell ülni egy 3.0V6-ba, és utána az ember rájön, hogy a dízelben az a szép, ha gyári állapotban olcsón ki lehet autózni a világból vele, egész tempósan. Soha nem lesz belőle versenyautó, max egy prüszkölő kormoló hajtást szétcsavaró lelakott hangulatú traktor." Ugyanezen érzésem miatt váltottam vissza..:))
Cro16607-08-2011 02:26:13 // 58554
Gyönyörű! (mekkorát dob egy polír..nem is gondoltam volna :P)
Zotya 16406-08-2011 22:10:08 // 58553
Hínnye ,de pöpec lett,olyan " pávás" ! Megérte várnod rá! :-))))
vm06-08-2011 19:00:07 // 58552
De jól ám... Asztadeszép...
Grando06-08-2011 18:57:12 // 58551
Köszi! ...és még fog finomodni! ;)))
Andy06-08-2011 18:55:39 // 58550
Ez prostituált jól néz ki! :)))))
Grando06-08-2011 18:53:55 // 58549
Végre megfordult a szokásos trend, és te ültél a jobb egyben. Ezt muszáj volt kihasználnom. Éreztem is egy kis feszültséget, bár viszonylag jól leplezted. Csak az "ennél a táblánál már fordulunk", "ott stop tábla lesz" elszólások árulkodtak. :DDD
Tegnap voltam Tottinál, az autó kezdi közelíteni a csodaszép állapotot. :)))
Most ilyen:
(Maj' blogolok is vmikor a folyamatokról.)
Tegnap voltam Tottinál, az autó kezdi közelíteni a csodaszép állapotot. :)))
Most ilyen:
(Maj' blogolok is vmikor a folyamatokról.)
Andy06-08-2011 18:52:54 // 58548
Nem azt mondta hogy dobd ki, hanem azt hogy ne baxtasd és kormold tele a várost mint pl Tipoatti! ;))))
Alapesetben nincs velük nagy gond. Valamit lehet félreértettél! ;))))
Alapesetben nincs velük nagy gond. Valamit lehet félreértettél! ;))))
Alfás Viktor (NagyVad)06-08-2011 18:34:41 // 58547
Hú ha!
Benzin és Diesel harc van megint!
Na én nem kérek belőle! :-)))
Szép estét nektek!
Benzin és Diesel harc van megint!
Na én nem kérek belőle! :-)))
Szép estét nektek!
Kriszo06-08-2011 18:33:39 // 58546
Faja kis sorozat, csak szerintem az olasz autogyárakat nem mutatja be elég méltóan.Nah persze a dodge vájpört azt be kell annak vannak tradíciói..)
Kriszo06-08-2011 18:30:42 // 58545
Nem azért Arno engem nem igazán érdekel, de azért nem fogom kidobni a dízel alfámat mert nem menő...
Szarok rá h mi a menő ilyen üzemanyagáraknál ha autozni akarok...
"A nyomaték vontatásra való."Attól függ hol nézzük.Pályán oké rendben van nem megy annyit végre mint a benzines, de országúton előzgetéseknél már ez nem annyira biztos.)
Tuningboxnak én sem látom értelmet,nekem tökéletesen megfelel úgy ahogy ezt a gyár kitalálta.
Szarok rá h mi a menő ilyen üzemanyagáraknál ha autozni akarok...
"A nyomaték vontatásra való."Attól függ hol nézzük.Pályán oké rendben van nem megy annyit végre mint a benzines, de országúton előzgetéseknél már ez nem annyira biztos.)
Tuningboxnak én sem látom értelmet,nekem tökéletesen megfelel úgy ahogy ezt a gyár kitalálta.
Arno16606-08-2011 16:56:31 // 58544
Érdemes megnézni a "gyáróriások" sorozatokat... neten mindenféle oldalakon fennvannak.
Lambo, Maserati, Ferrari, BMW, Merci stb stb..
Nagyon kemény amit művelnek. Pl azon akadtam fenn, hogy a vadi új motort egyből max terhelésen tesztelik. Semmi bejáratás meg hasonlók :)
Lambo, Maserati, Ferrari, BMW, Merci stb stb..
Nagyon kemény amit művelnek. Pl azon akadtam fenn, hogy a vadi új motort egyből max terhelésen tesztelik. Semmi bejáratás meg hasonlók :)
Arno16606-08-2011 16:50:22 // 58543
"hülyeköcsögök:-)"
:DDDDD :)))
Hajrá!!!!!! V6-okat jó kezekbe, ne kopjanak ki a világból, olyan csodásak....hüppp hüppp...
Most én is elmorzsoltam :)
:DDDDD :)))
Hajrá!!!!!! V6-okat jó kezekbe, ne kopjanak ki a világból, olyan csodásak....hüppp hüppp...
Most én is elmorzsoltam :)
vm06-08-2011 16:50:20 // 58542
Te már most is abban vagy :DD
vm06-08-2011 16:49:06 // 58541
Jajaa... Szeretem az ilyen mondatokat: "a gyári beállítások elnagyoltak, átlagosak", meg "optimalizálja a motor beállításait".
Hát persze.
Mert a motortervezők (az a pár száz tag, akinek kizárólag ez a feladata sok éve) csak úgy nagyolnak, a tajvani manufaktúrában meg ugyanazok a 16 éves zsenik forrasztják a poverbokszokba azt az egy darab ellenállást, akik az mp3 lejátszóba is ;-)
Hát persze.
Mert a motortervezők (az a pár száz tag, akinek kizárólag ez a feladata sok éve) csak úgy nagyolnak, a tajvani manufaktúrában meg ugyanazok a 16 éves zsenik forrasztják a poverbokszokba azt az egy darab ellenállást, akik az mp3 lejátszóba is ;-)
Andy06-08-2011 16:45:09 // 58540
Tévedés, nem az rázott meg hogy mennyibe fáj, hanem hogy egy hétig kell rá várni!
Aztán még egy hét mire Totti összerakja a hátulját ami leszakadt ...
Na ezt viselem nehezen! ;))
Aztán még egy hét mire Totti összerakja a hátulját ami leszakadt ...
Na ezt viselem nehezen! ;))
Föckös06-08-2011 16:42:50 // 58539
Papa te akkor is elmorzsoltál egy könnycseppet, amikor megrendelted a légtömegmérőt! :-)
Föckös06-08-2011 16:41:33 // 58538
hülyeköcsögök:-)
Andy tudja,
én most spórolom össze a dízellel a véhat árát!
mire én is Senior korba kerülök, addigra pont OT lesz és majd akkor veszek egyet
:-)
Andy tudja,
én most spórolom össze a dízellel a véhat árát!
mire én is Senior korba kerülök, addigra pont OT lesz és majd akkor veszek egyet
:-)
Arno16606-08-2011 16:36:41 // 58537
:))
Aztán nem ám véresen komolyan venni!
Kicsit szokásos direkt kekeckedés is volt benne kormos cartársak! :)
De ezekkel a powerbox-okkal tényleg okosan...nem igazán korrekt megoldások.
Aztán nem ám véresen komolyan venni!
Kicsit szokásos direkt kekeckedés is volt benne kormos cartársak! :)
De ezekkel a powerbox-okkal tényleg okosan...nem igazán korrekt megoldások.
Andy06-08-2011 16:26:51 // 58536
Ez szép volt, elmorzsoltam egy könnycseppet!
Különösen ez a mondatod: Autózni lóerőből kell, nyomaték vontatásra való :)
Különösen ez a mondatod: Autózni lóerőből kell, nyomaték vontatásra való :)
Arno16606-08-2011 16:20:34 // 58535
Alfás Viktor (NagyVad)06-08-2011 16:07:04 // 58534
Szia Arno!
Nagyon időigényes és nagy odafigyelést igényel!
csörgess meg és elmondom hogy és mit csináltam!
Amugy csak a szelep rendszert cseréltem az egész tömbel!
Nagyon időigényes és nagy odafigyelést igényel!
csörgess meg és elmondom hogy és mit csináltam!
Amugy csak a szelep rendszert cseréltem az egész tömbel!
Arno16606-08-2011 14:50:11 // 58533
Miért volt szívás amúgy? Melós, időigényes, vagy volt más szivatás is?
Felhívlak :) Felcsigáztál :)
Felhívlak :) Felcsigáztál :)
Arno16606-08-2011 14:45:59 // 58532
Köszi Srácok! :)))))
Arno16606-08-2011 14:44:49 // 58531
"felecsdel!" :)
Ha erős autó kell, akkor vegyél nagyobbat.
Vagy dobáld ki belőle a felesleges súlyt. :)) Dizelmotort, anyóst, pótkereket stb. :D
De ezt a dízel buzizást hagyjátok már abba lécci. Lécciléccilécci!!! :)
Tök égő egy kormoló gyönyörű Alfa, azon túl, hogy telemocskolja az ember a várost ahol él. Nem menő. Olyan mint abba a tányérba piszkítani amiből eszik az ember.
Vagy ha csináljátok akkor normális chiptuning, egy műszakilag ép autóba.
(annak lehet pozitiv eredménye, de nem 1.5x erősebb autó ott sem...)
Ezek a power box-ok annyit csinálnak, hogy átverik a vízhőfok/levegőhőfok szenzort pl. és allandóan dúsít, ezért mennek jobban, hatalmas koromfelhő közepette.
Egy normális tuninghoz meg kell emelni a beszívott levegő mennyiségét, ha több a nafta, másképp borul a precizen kidolgozott arány.
Telemegy korommal a kipuffod, EGR-ed, ha van akkor a részecskeszűrőd, és a vége az lesz, hogy állandóan szerelni kell a kocsit. Arról nem beszélve, hogy egy elsőkerekes autó erőátvitele spiccen van eléggé ezen a teljesitményszinten amin a 2.4D dolgozik. Féltengely, motortartó bakok, kuplung, automata váltó stb. Csak ölöd meg a feleslegesen nagy nyomatékkal. Autózni lóerőből kell, nyomaték vontatásra való :)
Kötném fel az első lámpaoszlopra amelyik kitalálta ezeket a powerboxokat... uff.
Egy érdekes kiegészítés.
2.0TS-ben lehuztam a vezerlesmodosito szelepének csatijat.
Ugy ereztem jobban megy a kocsi, nem ertettem mi a túró baja van....
Majd rákötöttem egy LED-et, és kiderült 1600 körül nyit a szelep, és 4500 körül zár. Magyarul arra hivatott, hogy alacsony fordulaton is legyen nyomaték.
Beleestem a tipikus dízeles illuzióba, hogy húdemegy a kocsi.
Nem ment jobban, sőt rosszabbul ment.
Viszont volt "hátbaverés" érzés mikor végre előkerült a nyomaték, és csúnyán átvert....
Azt simán figyelmen kívül hagytam akaratomon kívül, hogy lent eközben eltűnt a nyomaték egy része...
Bele kell ülni egy 3.0V6-ba, és utána az ember rájön, hogy a dízelben az a szép, ha gyári állapotban olcsón ki lehet autózni a világból vele, egész tempósan. Soha nem lesz belőle versenyautó, max egy prüszkölő kormoló hajtást szétcsavaró lelakott hangulatú traktor. Ami előtte egy tök jó közlekedési eszköz volt. Alfa lévén abból is a jobbik szebbik fajta. :) Aminek még a hangja is értékelhető. Ne bántsd azt a jó kis kocsit sztem!!! Amit megspórol az ember a dizelen, abból lassan 1-2 ev alatt lehet venni "játszós" autónak vmi 10-20 eves benzines vadallatot, amivel kiélheti magát az ember, de úgy igazán.
Ha erős autó kell, akkor vegyél nagyobbat.
Vagy dobáld ki belőle a felesleges súlyt. :)) Dizelmotort, anyóst, pótkereket stb. :D
De ezt a dízel buzizást hagyjátok már abba lécci. Lécciléccilécci!!! :)
Tök égő egy kormoló gyönyörű Alfa, azon túl, hogy telemocskolja az ember a várost ahol él. Nem menő. Olyan mint abba a tányérba piszkítani amiből eszik az ember.
Vagy ha csináljátok akkor normális chiptuning, egy műszakilag ép autóba.
(annak lehet pozitiv eredménye, de nem 1.5x erősebb autó ott sem...)
Ezek a power box-ok annyit csinálnak, hogy átverik a vízhőfok/levegőhőfok szenzort pl. és allandóan dúsít, ezért mennek jobban, hatalmas koromfelhő közepette.
Egy normális tuninghoz meg kell emelni a beszívott levegő mennyiségét, ha több a nafta, másképp borul a precizen kidolgozott arány.
Telemegy korommal a kipuffod, EGR-ed, ha van akkor a részecskeszűrőd, és a vége az lesz, hogy állandóan szerelni kell a kocsit. Arról nem beszélve, hogy egy elsőkerekes autó erőátvitele spiccen van eléggé ezen a teljesitményszinten amin a 2.4D dolgozik. Féltengely, motortartó bakok, kuplung, automata váltó stb. Csak ölöd meg a feleslegesen nagy nyomatékkal. Autózni lóerőből kell, nyomaték vontatásra való :)
Kötném fel az első lámpaoszlopra amelyik kitalálta ezeket a powerboxokat... uff.
Egy érdekes kiegészítés.
2.0TS-ben lehuztam a vezerlesmodosito szelepének csatijat.
Ugy ereztem jobban megy a kocsi, nem ertettem mi a túró baja van....
Majd rákötöttem egy LED-et, és kiderült 1600 körül nyit a szelep, és 4500 körül zár. Magyarul arra hivatott, hogy alacsony fordulaton is legyen nyomaték.
Beleestem a tipikus dízeles illuzióba, hogy húdemegy a kocsi.
Nem ment jobban, sőt rosszabbul ment.
Viszont volt "hátbaverés" érzés mikor végre előkerült a nyomaték, és csúnyán átvert....
Azt simán figyelmen kívül hagytam akaratomon kívül, hogy lent eközben eltűnt a nyomaték egy része...
Bele kell ülni egy 3.0V6-ba, és utána az ember rájön, hogy a dízelben az a szép, ha gyári állapotban olcsón ki lehet autózni a világból vele, egész tempósan. Soha nem lesz belőle versenyautó, max egy prüszkölő kormoló hajtást szétcsavaró lelakott hangulatú traktor. Ami előtte egy tök jó közlekedési eszköz volt. Alfa lévén abból is a jobbik szebbik fajta. :) Aminek még a hangja is értékelhető. Ne bántsd azt a jó kis kocsit sztem!!! Amit megspórol az ember a dizelen, abból lassan 1-2 ev alatt lehet venni "játszós" autónak vmi 10-20 eves benzines vadallatot, amivel kiélheti magát az ember, de úgy igazán.
Arno16606-08-2011 14:15:10 // 58530
Király vagy! Ugyan ez van a Thesis-ben, es nem vagyok 100% elégedett vele (cseréltem komplett váltót már.... 30e-ret futottra....), valamelyik szelep tuti nem nyit rendesen/belekerült felszabadult vmi retek szerelésnél vagy a bontóban tárolás közben mert kis fordulaton mikor nincs akkora olajnyomás neha lassan vált...
Mostmár méginkább neki fogok esni magam.
Plane h van 2 valto, majdcsak össze rakok egyet belőle. :)
Egészet cserélted, vagy csak szelepeket? Esetleg kiderült melyik része a hibás?
Tehén váltó szeleprész, dokumentáljuk a jövő nemzedéknek, ha már szóba került :)
Mostmár méginkább neki fogok esni magam.
Plane h van 2 valto, majdcsak össze rakok egyet belőle. :)
Egészet cserélted, vagy csak szelepeket? Esetleg kiderült melyik része a hibás?
Tehén váltó szeleprész, dokumentáljuk a jövő nemzedéknek, ha már szóba került :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?