Forum >> 164-166

Grando21-06-2011 08:06:37 // 58079
Legfeljebb húz egy új barázdát, amit bevet finom korommal. :))

Föci!
Ha nem kell, hát nem kell. Semmi gond. Nem ez volt a kérdés. Ahogy az sem, hogy ki tud szarabbat és hol, esetleg drágábban. :DD ;)))

Akinek viszont kell, az szóljon. Most döntse el, mert később 1 darabokért nem fog szaladgálni Hari mester. ;)))
Andy21-06-2011 08:01:31 // 58078
És nem szédülsz olyan nagy magasságban? ;)))
Föckös21-06-2011 07:59:27 // 58077
hábasszus a mútkor Totti (gratulálok barátom a leánykéréshez, hát neked miért legyen jobb mint nekem! :-)) ) melett álltam, és úgy tűnt, h vagy 10 centivel magasabb...
na mindegy Traki jóóóóó:-)
Andy21-06-2011 07:43:46 // 58076
Puha szántásba, a jó porhanyós földön nem nagyon üti le. :)))
Grando21-06-2011 07:39:23 // 58075
Traki alja ugyanott van. Legfeljebb nem kár érte? :))
Föckös21-06-2011 07:11:38 // 58074
Traki jó magas, nem kell kartervédő:-)
Zotya 16421-06-2011 07:10:16 // 58073
Mi ez ....talán T-72-es orrfal!? :)
Andy21-06-2011 06:53:54 // 58072
Pláne ha a váltóm nem kapná meg a hűtőlevegőt. Kapcsolgatna, nagy melegében saját kedve szerint! :))))
Ez ilyen kendácsolt nagydarab vasnak néz ki. ;))
Totti (NagyVad)20-06-2011 21:49:55 // 58071
Igy sem kicsit vagyunk orr nehezek hát még ezzel! :-)
Grando20-06-2011 21:48:37 // 58070
Ismerjük, igen "kifinomult, jól kigondolt" cucc. Nincs szellőző a váltóhoz (pedig elég fontos), illetve nincs meghosszabbítva sem. Egy sima lap az egész.
Így néz ki:

4 éve volt 33.700,- Ft kiszállítással. Akinek kell, vegyen olyat. Hálásan köszönjük a tippet!
(Csak nem érdekelt vagy? :DDD )
vm20-06-2011 21:47:49 // 58069
30-40k körül vannak ott is, de úgy emlékszem, mintha azok acéllemezből lennének...
Mindenesetre az alu nem olyan brutál nehéz.
Totti (NagyVad)20-06-2011 21:30:06 // 58068
Árak mondjuk nincsenek!
Alfás Viktor (NagyVad)20-06-2011 21:24:58 // 58067
Sziasztok!

Kecskemétem nyártanak kartervédőt!
Aluminium és fekete!
www.seriff.hu
Grando20-06-2011 16:14:13 // 58066
Tiszteletem az Uraknak!

A gyári műanyag szétrepedős semmirevaló, erős túlzással "kartervédő"-nek titulált lópikulát kiváltó valódi kartervédő lemez legyártása folyamatban.
2 mm-es alulemezből, feketére szinterezve. A váltóhoz vezető légbeömlővel, illetve elöl egészen a lökhárító alá felívelően meghosszabbítva, kiegészítő rögzítési pontokkal. Univerzális kivitelben, tehát jó lesz dízel és benzines, kézi és automata váltós gépek alá is.
Előreláthatólag 35 rongy körüli áron lesz. Akit érdekel, az sikítson az üzenőfalamon. ;)))
Smith19-06-2011 21:33:23 // 58065
Nálam ugyenaz a szitu, de annyi a különbség hogy 1-2-3-4 taposhatom, 5-ben ha padlózok akkor kivillan majd elalszik, 6-osban szintén semmi gond, Donunk szerint turbót kéne pucolni, az alábbiakon már túl vagyok de nem segítettek:
- LMM csere
- EGR tisztítás
- turbo nyomás szabályzó csere
- mindenféle tisztító adalékok
- premium üzemanyag használata
Smith19-06-2011 21:29:25 // 58064
A gyújtáskapcsoló egy főként mechanikus szerkezet némi kapcsolókkal vegyítve, az immo pedig egy külön téma, tehát a gyújtáskapcsoló javítása nem fogja befolyásolni az immo működését.
Dzsozy19-06-2011 21:21:04 // 58063
kikérné Mki véleményét,mielőtt lenyúznám a bőrt a kezemről. Csak mert azt hallottam,.hogy nem egyszerű mutatvány a gyújtáskapcsolót kiszedni a gépből.Szóval haldoklik a műszer, és rákerestem a googliban,és vannak olyan cégek akik foglalkoznak gyújtáskapcsoló javítással.Menet közben is ki tudom venni a kulcsot,meg ha kulccsal indítok,érzem,hogy ropog. Igaz jó rég már meg lett csinálva nyomógombosra, de azért zavar. Szóval ha kikapom,elküldöm (tegyük fel, hogy megcsinálják) nem b@szik ki az immoval a mutatvány??? Nincs kedvem programoztatni, esetleg új elektronikát venni be.
Kriszo19-06-2011 12:35:44 // 58062
Szia!Nekem is volt ilyen gondom, okos gázolaj off!Tankolj bele minőségi (prémium gázolajat egy tankot)plusz porlasztótisztító adalékot kúton lehet kapni 1200Ft.Ja meg cserélj egy gázolaj szűrőt is!Utána elvileg ha ez kifogy nyomathatod a normál gázolajat is nekem azóta sosem volt ilyen gondom!
Elvileg az a lámpa az üzemanyagrendszerbe valami gebaszt jelezne, nem érdemes ilyenekkel játszani a porlasztónak darabja 60e HUF és ugye 5 kell belőle..)
Alfás Viktor (NagyVad)19-06-2011 02:05:30 // 58061
Ja látom akkor nem kérdeztem!
Alfás Viktor (NagyVad)19-06-2011 02:04:49 // 58060
Szia!
Mit ábrázol a kontroll lámpa?
Motrot?
Alfa166JTD19-06-2011 00:15:15 // 58059
Sziasztok!

Tudna e valaki segíteni?
A műszerfalon erőteljes gyorsításnál, kb. 3500-as fordulatnál kigyulladt egy piros színű motorblokkot ábrázoló lámpa, mely ezt követően el is aludt. A szóban forgó kontroll lámpára vonatkozó leírást a kezelési könyvben nem találtam. Az autóval nincs probléma (kop, kop, kop) de a jelenség már másodjára fordult elő. Valakinek valami ötlete?
Köszi!
Alfás Viktor (NagyVad)18-06-2011 18:40:24 // 58058
Sziasztok!
5-ös automala váltó hoba !?
Valakinek volt már gondja az automata váltóval?
Azom belül a vezérlőjével?
Ami a sebességeket váltja!
Az a problémám hogy amikor már nagyon meleg az egész motor véltó akkor nagyon nagyot ránt a kocsi visszaváltásnál!
Gyenge kigyorsításnál pedig a két sebességi fokozat között kipörgeti a motrot majd durván elváltja!
És volt már arra is példa hogy betette magát szervíz 4-be és világított az váltó visszajalző!
Ha valakinek van ötleta azt várom!
A váltóolajat 30000 ezrenként cserélem!
Tutela G i/e
Kisbéla18-06-2011 15:59:42 // 58057
Sziasztok Alfások!
Ma délelőtt lebontottam a tetőkárpitomat (mert elengedte a ragasztás), a kárpit és a tető között találtam egy barna papírzacskót, és benne lapult ez a valami.(igazolás, szállítólevél, ...)
Fontos dolog lehet?
Köszi a választ.
bbb8017-06-2011 12:47:56 // 58056
ha valakit esetleg érdekel ilyen állapotban a kocsi, csütörtökig eladó! (akkor tudom elhozni az új motort.)
Erhard 242 (Pure Energy)16-06-2011 21:04:31 // 58055
meteornál sincs hozzá való sajnos sehol sincs...csak gyári talán
Hunor16-06-2011 20:55:06 // 58054
Gondolatom szerint ugyan az ha nem tévedek!Sokkal barátságosabb mint amit nekem mondtak!
silver16616-06-2011 15:41:35 // 58053
Meteornál, a honlap szerint 26362,- és kerékfordulatszám érzékelőnek hozza.
Alfa166Turbo16-06-2011 15:02:02 // 58052
szia én szegedről szoktam rendelni az alkatrészek nagy részét elég olcsó bolt.
Kovácsautó.hu a címük de itt nem találtam.De ha felhívod őket biztos tudnak segíteni és 1500ft a postaköltség aztán max 3nap és itt a cucc.
Hunor16-06-2011 14:13:08 // 58051
A Meteornál volna 34 ezerért,Erchard kolléga tudna 38 ezerért!
vm16-06-2011 12:33:40 // 58050
Most egy kissé el vagyok bizonytalanodva (vagy mégsem?), mert a múltkor mintha találtam volna Bosch jeladót, de reggel lekérdeztem, és sem itthon, sem a németeknek nincsen :(
Hunor16-06-2011 07:29:58 // 58049
Urak egy kis segítség kellene!Szükségem van egy jobb hátsó ABS jeladóra!Bontott a Földön nincs mert kivenni nem sikerült még eddig senkinek!Így marad az új vásárlása!Nekem kedvezményem nincs sehol,eddig a legjobb ár 34000Ft volt !Valaki tudna e segíteni vásárlás terén akinek kedvezménye van?
FRC15-06-2011 21:45:34 // 58048
köszi! Egyenlőre szigszallag összetartja. hétvégén meg kiherélem a kis g@cit... ;-)
Don Gombóc15-06-2011 06:02:10 // 58047
Bármilyen másik csővel kiválthatod, összehozhatod, nem sok jelentősége van, ez a kartergáz visszavezető cső a kis tartálytól a szívósorig.
Kriszo14-06-2011 22:51:22 // 58046
MIért nem kérdezed meg Grande Bandi kollégát lefogadnám hogy van neki nem is egy..De ha neki nincs a hahun az alkatrészek között azthiszem hirdetnek pár darabot.
Fairlane14-06-2011 22:15:06 // 58045
Ha falsot szív ott akkor lehet nem fogod élvezni :D

De passzolom, sose taperoltam még ilyen motort :)
FRC14-06-2011 21:57:28 // 58044
kartergáz visszavezető azt hiszem. kérdésem, hogy így- nélküle vezezethetem e az autót? pár napig amig nem találok!?
Fairlane14-06-2011 21:55:06 // 58043
Ez alapjárati motorhoz megy? Vagy kartergáz visszavezető?

Nem lehet vmi erős szövetes csővel kiváltani? Teherautós boltokban lehet ilyesmit lelni méretre...
FRC14-06-2011 21:38:27 // 58042
Tudna valaki segíteni nekem, de nagyon nagyon S.O.S -bea!!??

Erre a csőre lenne szüksékem az enyém több darabra törött...

V6 Turbo:
bbb8014-06-2011 21:08:12 // 58041
2,4 JTD motor nincs valakinek elfekvőben? 166-ba kellene...
A vaterán egyet találtam, de annyiért majdhogynem komplett kocsit lehetne hozni :(
vm13-06-2011 19:20:30 // 58040
Szia!
A klímapanel bal oldalán van egy vastag takaróelem. Ha régi, akkor lepattintod. Ha Super, akkor két csavar fogja balról, és utána lehúzod. A felső részén van egy kis csavar, amit eddig takart, az a műszercsoport jobb alsó sarkát tartja.
Ezután a műszercsoport alján lévő műanyag párkány mindkét oldalán óvatosan kipattintod a vékony műanyag takaróelemet, amik a fényszórómagasság állító, illetve km számláló kapcsolók felett vannak. Vigyázz, mert könnyen törnek! Ezek mögött van egy-egy csavar, ami a műszercsoport alját rögzíti. Ha kicsavartad, feltolod az egészet, mert a felső rész csak be van akasztva. Kihúzod az oldalankénti két csatlakozót, és tádááám ;-)
csoti 16613-06-2011 18:07:32 // 58039
Sziasztok!
Segitségeteket szeretném kérni, vásároltam egy 164-es Alfát de nem tudom kivenni a kilométerorát, ha valaki tudja hogy kell kivenni, kérem irjon.!
Előre is köszi!
üdv.:Csoti
Grando13-06-2011 12:21:41 // 58038
Az az extrák, a fejlesztések és a különböző piaci változatok miatt van. Más márkáknál a sokkal nagyobb szériák miatt a "káosz" is sokkal nagyobb. Úgyhogy nincs gond azzal. ;))) A dokumentációval viszont már sanszos, hogy meggyűlne a baja - még ilyen viszonylag csekély gyártási darabszám mellett is. :DDD
Smith13-06-2011 11:53:55 // 58037
Kétesélyes a dolog: vagy teljesen rendet tenne az irattárban, vagy teljesen beleőrülne abba amit talál, hogy nem készült 2 teljesen egyforma autó ez alatt a 100 év alatt :D
Grando13-06-2011 09:39:21 // 58036
Jaja. Érdekes jelenség. Jó lenne megfejteni. Csakúgy, mint az üzemanyag kijelző óra néha előforduló ökörködését. Ezért kell egy mérnök a házhoz. Arnót küldjük el Milánóba! Bezárjuk az irattárba, és egy hónapig ki se engedjük onnan. Mondjuk utána meg már nem akarna kijönni erőszakkal sem. :DDD Legalább rendet tenne ott. ;)))
Don Gombóc13-06-2011 09:32:40 // 58035
Mindig ilyenkor jön rá a nagy melegben, mert a vízhőfok felső határán van víz és ilyenkor szarakodik. Lehet hogy a felső határ közelében van valami mérési problémája a rendszernek. De ha már nem araszolsz, és mész folyamatosan 30-40 kilométeres sebességgel, akkor már beáll.
Grando13-06-2011 08:48:27 // 58034
Na majd figyelgetem jobban. Nemrég cseréltettem a hűtőt, és eddig (kip-kop) rendben találtam. Viszont az is furcsa, hogy régebben mindig olyan szituban jelentkezett ez az "ál-melegedős" dolog, amikor valóban számítani lehetett egy esetleges túlmelegedésre (dugó, lassú hegymenet, ilyesmi).
Don Gombóc13-06-2011 08:41:32 // 58033
Egy ideig engem is idegesített, és megpróbáltam mindent, hűtőt vízkőoldóztam ki, mostam belül, kívül, a nagy testkábelt is (föld by Arno) megtisztítottam stb, és mégis csinálja. Bár az is igaz, ha a légkondi ment akkor a hozzárendelt állandó ventilátor miatt nem annyira , de aztán azzal is felment. Szerintem hiába lehet kapni ezt a gombát talán nem annyira passzol bele, bár ugyan az a cikkszáma mint a gyárinak. Biztos hogy valami kontakt vagy ilyesmi a baja, mert amikor meg vízpumpás lett a verda, akkor valójában felforrt, és hiába vettem le a gyújtást, és tettem vissza, akkor is a 130 fokot mutatta, tehát a valós hőmérsékletet. Más : amikor felmegy a mutató 110-120 fok közé, és a ventillátor ki be kapcsol, akkor ugyan annyi a mutató mozgása, tehát az 2-3 milliméter, mint amikor a 90 fokos skála részen rendesen működik, mert ha jól megfigyelitek azért nem áll mint a cövek 90 foknál, hanem egy kis mozgása van. Egyszóval amikor mókázik akkor jó a hőmérséklet valójában csak egy másik spektrumban mutatja, és tossza a digó anyját. :-)
Grando12-06-2011 19:54:31 // 58032
Ott nekem volt matatás, úgyhogy lehet, hogy akkor "javult" meg a dolog.
(Na csak nehogy itt egy hűtőcserét sugalljak feleslegesen. Bár korántsem akkora mutatvány anyagilag, mint képzeltem, és ilyen korban már könnyen lehet, hogy szükség van rá. ;)) )
Arno16612-06-2011 19:12:29 // 58031
Nekem a nagy testkábel volt kehes ami a váltót testeli a kasznihoz... kergettem egy darabig mire meglett a hiba.
Grando12-06-2011 19:00:24 // 58030
Nekem is játszotta ezt. Tárgyaltuk is itt anno a többiekkel, azt hiszem.
Például melegben, dugóban vagy lassú haladáskor hegymenetben mászott is felfele a hőfok rendesen. Nemrég cseréltettem hűtőt. Áll, mint a cövek a 90-en. Klímával, dugóban, dögmelegben. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.