Forum >> 164-166

Andy27-11-2010 22:29:20 // 53879
Hajlamos rá, de annak szaga is van! :)

Hajnal fél háromkor hívott fiam, hogy menjek érte a Dürer Kertbe. Mire odaértem két hóember szált be a kocsiba. Olyan szinten lepárásodott tőlük a kocsi, hogy alig bírtam kiszárítani. Nem annyira jó a szellőzés mint kéne.
Andy27-11-2010 22:26:55 // 53878
Ez brutálisan durva! De hogy ebből az Alfából élő ember jött ki az nem semmi!
Grando27-11-2010 22:26:37 // 53877
Akkor inkább elfosta magát ott is a fűtőradiátor, nem? ;)))
BFMSE27-11-2010 22:23:10 // 53876
Andy27-11-2010 22:21:22 // 53875
Sajnos ez ilyen, viszonylag könnyen párásodik. Nem biztos, hogy a belső keringetésed van beállva. Próbáld meg úgy, 22 fokra állítva magas ventilátor fordulaton, ablak-láb beállítással. Klima manuális módba.
Zotya 16427-11-2010 22:21:21 // 53874
A 64-ben műszerfal mögött,a tűzfalon ...elég xar helyen,a 66-ban is valahogy úgy .Tehát elég időigényes ,nyugtatós meló.Bontani azt kell.:-)))
Robi15527-11-2010 22:17:10 // 53873
Igen nagyon!És gyári fényszorói vannak !egy álom este vezetni egy rémálom :))
Andy27-11-2010 22:03:38 // 53872
Műszerfal ki, ha jól tudom. Valami elektro-mechanikus szerkezet keveri a levegőt szanaszét minden irányba. Párásodik a verda? :))
Grando27-11-2010 22:03:33 // 53871
:DD
Nem azért írtam, hanem tényleg nem tudom hirtelen, hogy mire gondol a car-társ. ;)))
Mondjuk annyi baromság van az autókban, hogy rendesen megnevezni nem is lehet őket tán. Csak körülírni. Naponta ezzel van dolgom. :DD ;)))
Zotya 16427-11-2010 22:00:03 // 53870
Bazki..........ezen jót röhögtem!!!!!! :-))))))
Grando27-11-2010 21:31:07 // 53869
Ammeg mi a rák? :))
Robi15527-11-2010 21:29:01 // 53868
Szaiasztok!Nem tudja valaki,hogy hol van a 166-ban hol van a belső levegő állító szerkezet?Középboxban?vagy kívül a tűzfalnál?Köszi
Arno16627-11-2010 21:07:34 // 53867
Okok, én meg csak kicsit barátilag szívni a véreteket :)
Zotya 16427-11-2010 19:57:56 // 53866
Igen...időben el kell kezdeni,az Alfázást.:-)))
silver27-11-2010 19:51:48 // 53865
Don ha ilyen sokat hajtod az autódat akkor biztos kézből szeretném tudni szerinted menyire megbízható. 1-10-ig
Cro16627-11-2010 19:49:46 // 53864
Tényleg jó:)
silver27-11-2010 19:40:48 // 53863
A cinborának 140 ezernél igen kíméletlen üzemmódban feladta a szuziban.
vm27-11-2010 19:26:23 // 53862
Milyen jó kis képet leltem az egyik albumban :)
Úgy 2001 körüli

Cro16627-11-2010 19:09:07 // 53861
nahát...erre nem is gondoltam:DD
Cro16627-11-2010 19:05:07 // 53860
Áááá, sztem ezek a hibák amiket te írsz,csak kb. 400ezer km után jönnek elő, meg a moslék üzemanyagok miatt esetleg hamarabb. 400ezer km alatt meg az előző képlet szerint, már 3,6 milla van a zsákban:DDD
Cro16627-11-2010 18:56:48 // 53859
ebben 1et értek:)
sajnálom is, hogy nincs az enyémben kis kályha..azzal a stílussal ahogy én vezetek, még 6km er alatt se melegszik fel 80fokra.
Smith27-11-2010 18:49:43 // 53858
Te nem tudtad hogy a suzi olyan tartós hogy SOHA nem kell a lendkereket kicserélni, ezért kerülhetne akár félmillióba is, ha nem kell megvenni :))))))))))))))))))
Cro16627-11-2010 18:39:39 // 53857
Na..ha termel, akkor mégis jó lesz az...hiszen termeli az üzemanyagot...tehát haszon:))
Én tágabban értelmezem úgy látszik e szó jelentését...de ha már nyelvészkedünk...rákerestem gugliban a haszon fogalmára:

A Pallas nagy lexikona szerint „valamely dolognak haszna alatt minden előnyét értjük, keletkezzék az a dologból önmagából v. másképp. külső hozzájárulás által". Tehát a haszon az bármilyen előny, ami bárhogy és bármiből keletkezhet.

De nevezzük bárminek, lényegtelen..csak vigasztalni akartam a kollégát a nagy kiadás miatt:)
Apropó nagy kiadás..megnéztem,az 1,3-as dízel szuzi lendkereke több mint 200e, az még kedvezménnyel se megy 120-130 alá :DD
Na, akkor most drága az Alfa alkatrész, vagy nem?:))
Arno16627-11-2010 18:24:45 // 53856
Jahh, ha normalisan karban tartja az embör a dizelt akkor annak az 1.8m-nak egy jelentos resze eluszik szepen turbora porlasztocsucsokra ujabbakknal DPF-re stb stb stb.

Aztán a dizelkorom okozta plussz egészségügyi problémák kezelését is ha hozzácsapjuk akkor siman a benzines éri meg jobban.

Ha nem egyén szintjén gondolkodunk addig amig az ember fiatal és laza hanem tovább akkor full bukta.....

Folytassam? :DDD
Arno16627-11-2010 18:17:41 // 53855
Amig meg hideg addig messze nem optimalis korulmenyek kozott uzemel, kopik, szennyez, kormol.

:)
Arno16627-11-2010 18:16:28 // 53854
Mintha a kesztyutartoban lenne a helye... egy kitorheto lyuk legalabb is van ott emlekeim szerint.
Arno16627-11-2010 18:14:50 // 53853
Nem akarok kotozkodni de nem haszon hanem megtakaritas. A ketto nagyon mas.

Haszon az amit termel vmi. :)

Pl az idő amivel gyorsabban odaersz valahova egy V6-tal es többmindent el tudsz intezni ami valoban hasznot hoz :D :D
grande bandi27-11-2010 16:10:51 // 53852
Ez az. na most mar ertem . akkor a jtd-k kabelkötegeben ott lehet az a 2 vezetek ami ehhez kell . ha nem akarnam eladni a vasat akkor bele epitenem magamnak , de majd egyszer egy következő vsaba belekerül , vagy ha valakit erdekel akkor elado. WEBASTO 2,4 jtd kiegeszitő fűtes, kis kipufogoval es hozza valo tartokonzollal.
Peta7427-11-2010 15:41:21 // 53851
Hétfőn úgy is megy a szerelőhöz szilent cserére majd átnézetem köszi a segítséget!
Grando27-11-2010 15:36:04 // 53850
Hát érdekes. Mindenesetre nagyon nézzétek körbe, nehogy vmi bajt csináljon, mert esetleg nem oda való. Lehet, hogy vmi "szaki" házilag bebarkácsolt egy gyári dízeles cuccot, mondván: "jó lesz az itt is". Az emberi hülyeség határtalan. Aztán persze lehet, hogy tényleg jó. De én azért erősen gyanakodnék a helyedben. A leírás remélem segít egy kicsit. ;)))
Peta7427-11-2010 15:01:54 // 53849
Én így vettem nem bántottam nem is rég van nálam de amúgy tuti!
Grando27-11-2010 14:55:00 // 53848
Az könnyen lehet. Ha menet közben folyton 90 alatt van, akkor meg szinte tuti.

Te manus! Milyen V6 a tied, hogy ilyen dejzel fűtés van belepászítva? ;)))
Grando27-11-2010 14:51:59 // 53847
Úgy is van. Megtanátam a leírást róla:
:)
Peta7427-11-2010 14:47:46 // 53846
Hát nem tudom eléggé nehezen melegedett ma is be pedig nálunk reggel +1fok volt amikor víz hő fok mutató úgy 70-80fokos volt belül a fülkében meleg volt. Talán a termosztát?
grande bandi27-11-2010 14:39:11 // 53845
Ja az lehet. amig a gepsarkany nem eri el az üzemi hőmersekletet az rasegit neki.
grande bandi27-11-2010 14:37:53 // 53844
Igen van rajta egy faintos ki kipufogo kis dobbal:-) kb az anyosules ala pufog ki.
Peta7427-11-2010 14:33:35 // 53843
Akkor kiegészítő fűtés lehet az autó bal elejénél van alul amikor elindul a motor kattan egyet és még egy ilyen kis kipufogó szerűség is van.
grande bandi27-11-2010 14:24:41 // 53842
Ja es a vezetekek nem voltak mokanyolva , a gyari kabelkötegből jöttek ki es nem ugy neztek mint amiket csak oda barkacsolt valaki.
grande bandi27-11-2010 14:23:04 // 53841
En bvontottam egy 2,4 jtd -t amiben volt webasto allofütes , ki nem tudtam probalni mert mire rajöttem , hogy be van szerelve az auto mar nem volt jarokepes. A lenyeg az hogy nem volt benne semmi plussz kapcsolo vagy vezerlő. szerintem a normal klima vezerlő gombokkal lehetett kapcsolni allohelyzetben. a vizrendszerbe be volt köteve es 2 vezetek ment ra.
Grando27-11-2010 14:12:32 // 53840
Ja. Meg acélblokkos, ami amellett, hogy jó nehéz, baxottul nehezen is melegszik, nem? Na meg legalább rendeltetésszerűen is használja a gép fűtőolajat. :DDD ;)))
Cro16627-11-2010 13:53:26 // 53839
Én is csak dízelben hallottam..abban van értelme, mert nehezen melegszik fel a vize..annyira hatékonyan használja el az üzemanyagot, hogy nem keletkezik felesleges hő, ami a vizet melegítené:)
Grando27-11-2010 13:31:39 // 53838
Ugye? Nem tudunk ilyesmiről senkinél. ;)))
Az újabb dízelekben előfordult gyári extraként, de az sem állóhelyzeti fűtés volt, hanem "csak" kiegészítő fűtés. Azaz csak járó motor mellett üzemel, sztem nem programozható "reggeli ébresztésre". :)))
W.27-11-2010 13:19:42 // 53837
Gyárilag biztos hogy nincs benne! Utólag beleszerelhető pl. a Webasto, de nem nagyon éri meg.
BFMSE27-11-2010 12:39:57 // 53836
Ha van benne, akkor az valami utólag beépített dolog lehet. Keresni kell valami vezérlő egységet amivel programozni lehet. Valami ilyesmi lehet:
Peta7427-11-2010 11:20:20 // 53835
A szerelő szerint van.
Grando27-11-2010 11:08:40 // 53834
Van benne egyáltalán??? ;)))
Zotya 16427-11-2010 11:05:14 // 53833
Irány a garázs és simogasd. :))
Don Gombóc27-11-2010 10:47:01 // 53832
Nem vagyok gazdag ha erre gondoltál, pusztán az Alfával járom az országot, és végzem a dolgomat, és ezt megtérítik, bár már nem eléggé. :) Nálam ez nem csak hobbi autó hanem munkaeszköz is egyben. Inkább többet költök rá de nekem ez nem olyan uncsi mint egy D4D Toyotában ülni. :)
Peta7427-11-2010 10:29:18 // 53831
Sziasztok! Újabb segítséget szeretnék kérni 166 2.5 v6-ban hogyan tudom kapcsolni az állófűtést?
Smith27-11-2010 09:47:42 // 53830
Újabb fejlemény, az ablaktörlő a felfelé pöcköléskor is, és a maxi fokozaton is töröl, de mindkét módon brutálgyorsan tehát maximális sebességgel, ill. nem megy vissza alaphelyzetbe, ha lekapcsoljuk megáll a lapát és ottmarad ahol épp volt.

Ezek után úgy sejtem nem a motor gebedt meg hanem az elektronika adta fel a harcot :(

Valakinek elfekvőben otthon seicento ablaktörlővezérlő elektronika??? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.