Forum >> 164-166

Zotya 16427-11-2010 09:37:59 // 53829
"Helyes......katona!" Vigyu magatokra!!!!:-)))))
vm27-11-2010 09:32:48 // 53828
Jelentem, itthon a vas :)
Cro16627-11-2010 09:31:35 // 53827
Öröm bódotsáááá:)

Figyelj..ne sajnáld ezt a 100akárhányezer forintot,számold úgy, hogy kb 3 literrel kevesebb üzemanyagot használunk el 100 km-erenként, mint a benyások, az az elkövetkező 200ezer kilométeren 6000 liter megtakarítás...az csak 300ft/liter áron
1 800 000 forint HASZON :)) Abból már csak telik egy kuplung szettre:DD
(előre is elnézést mindenkitől, aki nem így számol, és nem tart reálisnak 200ezer km ert egy kuplungszettel)
Smith27-11-2010 09:09:37 // 53826
Jóreggelt!

Esetleg valaki konyít valamit az ablaktörlők működéséhez?

Konkrétan egy fiat seicentóról van szó. Szerintem leégettek benne valamit, ugyanis rá volt fagyva az ablakra és úgy kapcsolták be. Azóta csak a max. fokozaton töröl, a kisebb állásban meg sem mozdul.

Készen vagyok! Hogy tudják a nők ennyire kiakasztani az emberüket????????

De persze én vagyok a hibás mert nem jártam be a kisautójával a garázsba. Én????? Hát Ő közlekedik vele miért nem járt be Ő ???????

Na meg annyiira menőzött vele hogy neki van jégkaparója, és én vagyok a hülye hogy nem vagyok hajlandó ablakot kaparni, csak fűtéssel leolvasztani. Most persze nem használta a kaparót Ő se. Erre legéeti az ablaktörlőt. Persze most én szivhatok majd vele mire megcsinálom, meg egyáltalán kitalálom mi a szar baja lett neki.

Hát a f*szom kivan a mai nappal is már.
BFMSE27-11-2010 02:15:08 // 53825
Egy 0 km-es 166-ot én is szívesen kipróbálnák.
FRob26-11-2010 22:30:33 // 53824
Hála Cro166-nak végre új kettőstömegű lendkerékkel és kuplungszettel gazdagodott az autóm, és szegényedett a péztarim :)
de most aztán ... nagyon baba a kuplung, és ahogy nyomkodom eszembe jutott... beleraktam volna a seggem egy zsír új 166 ba nagyon szívesen... amiben még semmi nem kotyog kopog és sínautót lehet vele játszani az utakon :)
hmmmmm...
Zotya 16426-11-2010 17:10:44 // 53823
Szia Andy! Sajna csak 23.-án jutottam az otp-be . Küldtem a pííízt,nem utaltam 2000-kemény forintot.(Sebestyén Zoltán).
Grando26-11-2010 14:24:24 // 53822
Akkor rendben. A vigyort tedd ki a végén, mert még véletlenül komolyan vesszük. ;)))

Nekem is ajánlgatták már ezt az etanol dolgot. De teljesítményvesztességgel meg ilyen alapjárat ingadozós szarakodásokkal semmiképpen nem megyek bele. Ki sem próbálom. Évi 12 - 15.000 km-nél többet nem megyek a géppel, tehát nem a napi melóba járáshoz használom (itthon melózok), szóval nem a fogyasztása az elsődleges tényező. Amikor pedig megyek vele, akkor élvezni akarom, és nem a guruló filléreket számolni (eltérő helyzetben biztosan egy dízelt használnék).

Ettől függetlenül rajta tartom a fél szememet ezen az etanolos őrületen, mert ki tudja... Átalakítóval, vagy főleg egy komplett új adaptálható vezérlőegységgel van arra mód, hogy a teljesítmény növelése mellett etanolüzemre álljon át a gép. Ha a teljesítmény növelhető (de minimum megmarad), és nincs szarakodás a működéssel, akkor amellett, hogy vmivel olcsóbb, még számos további előnye van. Esetemben például az árát igen sokára hozná vissza, úgyhogy nem is ez lenne a fő mozgatórugó. :)))
Arno16626-11-2010 14:22:18 // 53821
Atalaitas nelkul majdnem olyan mintha szenet lapatolna bele az ember. (nincs ertelme)Nem etanolra vannak hangolva az ECU-k.
silver26-11-2010 14:10:32 // 53820
Szerencsés vagy hogy nem érint komolyan a fogyasztás. Keveseknek adatik ez a mai világban. Kisebb motoroknál észre lehet venni némi teljesítmény növekedést. Én egy 5 literes motornál próbáltam de csak a fogyasztás nőt, meg ingadozott az alapjárat.
silver26-11-2010 13:58:49 // 53819
Ne vedd komolyan csak egy kis vérszívás a részemről. Régebben mikor még a kutakon nem lehetett kapni etanolt én kipróbáltam hátha erősebb lesz a verda. Teljesítmény nem csak a fogyasztás lett magasabb.
Arno16626-11-2010 13:58:04 // 53818
Eladom mert nem akarok mutyizni. Majd ha lesz ra keret
hozok egy 3.2-t kintrol vagy kulfoldi rendszammal...az ugy kerek. :)
Grando26-11-2010 12:53:50 // 53817
El ne add! Viszavárunk a bandába! ;)))
Arno16626-11-2010 12:52:28 // 53816
Sracok, nem erdekel vkit egy 2.5V6 166 alfa k...vara törött állapotban forgalombol ideiglenesen kivonva? (Mielott veglegesen kivonom...)
Grando26-11-2010 11:18:20 // 53815
Tekintettel voltál a családi állapotára. Hiába, egy úr a pokolban is úr! ;)))
Don Gombóc26-11-2010 09:56:15 // 53814
Csak ráesett mert annyira lelassítottam hogy csak kiütöttem a lábát. A lökhárító egy centit sem ment hátra. Nagy dög volt két tehénnel, felugrottak elém és megálltak. Szembe meg jöttek, jobb oldalon meg több méteres árok. Maradt a teke módszer. :) Aztán a vadászok akik arra jártak vagy két három órán keresztül keresték kutyákkal amíg vártam a mentős cimbimet. Szóval csak elesett a dög, és puhára. Azért ne gondold hogy olyan erős a mociháztető, az is csak bádog.
Don Gombóc26-11-2010 09:51:28 // 53813
Szerintem sincs egy darab sem. Egyszer volt ha jól emlékszem. Ja és elfelejtettem hogy Distinctive legyen. :)
Smith26-11-2010 09:44:19 // 53812
Elszaladt???? Pedig biztos fájhatott neki mert ez a géptető nem suzuki papíralapanyagból van, és jól összehajtogatta.
András bácsi26-11-2010 09:26:16 // 53811
Szerintem olyan sincs, amihez paramétert nem csatolsz. :)
Don Gombóc26-11-2010 09:18:15 // 53810
Éppen én is faceliftes 166 3,2 v6-ot keresek az alábbi feltételekkel.
Magyarországi, vezetett szervízkönyves, keveset futott garázsban tartott, második autóként használt, nem dohányzó, hölgy tulajdonostól, olcsón. :)
Don Gombóc26-11-2010 09:15:33 // 53809
Sima szarvast tudok csak prezentálni ha nem szalad el mint a cserbenhagyó aki ezt művelte. :) Aki még nem látta volna annak egy rossz emlékkép.:)
András bácsi26-11-2010 09:10:52 // 53808
Röviden azt mondhatom, hogy kabbe papa! :)
Engesztelni mondjuk úgy tudsz, ha mikulás öltözve benézel hatodikán hajnalban, a motorháztetődön rénszarvasokkal. :)))
Don Gombóc26-11-2010 09:08:20 // 53807
Jó az a három olajkályha, mert legalább meleg lesz, mert úgy is jön a tél. :)
Eladtad a normális verdát, azóta nem találod a helyed.
Don Gombóc26-11-2010 09:04:43 // 53806
Fizetünk is rendesen a zéró tolerancia oltárán. :) de hát tudod ahogy Charlie barátunk mondotta vala: " Nem úr az aki nem pocsékol "
Don Gombóc26-11-2010 09:02:20 // 53805
Most hibáztál. :) Nem spórolásból próbáltam ki hanem azért mert egyes fórumokon azt írták, hogy jobban megy. Nos nem megy jobban. Amúgy havonta csak 100-130 ezer ft között tankolok de csak azért mert mostanában keveset megyek. :)
Grando26-11-2010 07:55:27 // 53804
Nagyon gyenge a duma. A nagyobb baj az, hogy úgy tűnik: tényleg komolyan gondolod. Először azt hittem, hogy viccelődsz, bár gyanús volt a hangulatjelek hiánya. De akkor te most tényleg ennyire be vagy sérülve ezen?
András bácsi26-11-2010 07:28:47 // 53803
Nézd, ugyan nekem most három olajkályha van otthon, de kettőnél csak a fogyasztás miatt, a harmadiknál meg a regadó miatt. Ha normális országban élnénk, akkor a 166-ból hoztam volna magamnak egy 3.2-est, nem pedig egy füstöst. Sajnos itthon nincs normális áron faceliftes, normális motorral. :)
Andy26-11-2010 07:03:16 // 53802
Kötekedés nélkül mondom, ebben kurvára tévedsz! :)) Nagyjából egyikünket sem érdekli, hogy ki mikor mennyit tankol. Ezt csak a füstösök szokták feszegetni. Ha érdekelne akkor valami régi swiftet vettem volna. :))
silver26-11-2010 06:55:31 // 53801
Biztos az a +50Le-rő nagyon jó, csak a célfotó lesz kissé költséges. Az is igaz a hat hengeres szépen szólhat ha tele a tank. De nagyon fárasztó lehet 500Km. után mindig tankolni és nézni a füstölgőket a pálya széléről.
GTPeti25-11-2010 22:24:52 // 53800
Bár én utálom a gyári rádiók okozta kötöttséget, de azért ügyesen (trükkösen) megoldottad a lépkedést. ;)
Arno16625-11-2010 22:10:21 // 53799
Kis karácsonyi ajándék:

Loudlink alkönyvtár kezelés

Felhajigaljatok az SD-re direktben a kedvenc albumaitokat könyvtárakban, max 98 lehet.
(Neve nem szamit.)

CD1-ben leptetve elore-hatra az albumok elso szamat kezdi lejatszani.
Ha megvan a kivant album akkor CD2...CD5-re atlepve lehet hallgatni es az albumon belul lepkedni. (Egy albumban max 98 szam lehet.)
CD6 az AUX (akinek van.)

Igy mostmar ~10000 szamot egesz ertelmesen lehet kezelgetni.

(Ha csak a firmware-t frissititek akkor 6 könyvtárat fog mutatni a CD1-ben mivel a meglevo cd01..cd02...cd06 konyvtarakat talalja a kartyan, szoval aki lusta annak nem is kell atvarialni csak kicsit maskepp kell majd kezelni :)


Remélem tetszeni fog. :)

(Loudlink on Facebook pls nyomjatok rá egy "Like"-ot, hadd kelljen életre az oldala... )


A.
Arno16625-11-2010 21:57:11 // 53797
itt _mindig_ a teljesitmenyről van szó, nem a fogyasztásról. :))))
Az csak egy mellékes bónusz lenne ha kevesebbe is kerülne :))

Amugy gondolkodom:
Vizbefecskendezes+fekezesnel neznem a fekfolyadek nyomasat es azzal aranyosan atom mod megterhelve a generatort lehetne vizet bontani, amibol aztan a durranogazt gyorsitasnal vissza lehetne nyomni a motorba. :)) Ne vesszen már kárba az a rengeteg mozgasi energia.

+ haver most intezi a fordulat tiltas feljebb tornazast.
(Tehen nagyon hamar leporog... gyorsitok egy joizut es mar brabrabrabra)

Amugy a V6 szivo meddig pörög? Nezegettem ma a tehenet es 6900-ig elengedi ha ovatosan nyomom neki, de ha padlozok es gyorsitok akkor mintha 6700-nel már ledadogna.
Arno16625-11-2010 21:52:41 // 53796
:))

Haver mondja hogy messze nem olyan már a bioetanol mint volt mikor bevezettek sajna. Jo magyar szokas szerint gondolom lotykolik ossze vissza. :(
Grando25-11-2010 21:25:32 // 53795
Akkor neki. :)))
silver25-11-2010 21:15:35 // 53794
Nem az én járgányomhoz kell hanem egy 3 ezres benzin zabálóhoz, ami az egyik rokonomé.
Grando25-11-2010 21:10:48 // 53793
A boldogult Zender... De jó cuccokat csináltak pedig. :)))
Grando25-11-2010 21:08:51 // 53792
Qrva nagy peched van, mert aki itt ért az autóhoz meg a típushoz, annak mindnek benzinese van. Számodra örökre elveszett az a kapcsoló. :DDD
tipoatti25-11-2010 20:18:55 // 53791
Csodálatos, magvas sorok, respect!!! :)))
Putyesz25-11-2010 20:12:08 // 53790
ezt se nekem mondták:)
silver25-11-2010 19:58:46 // 53789
Azért béke van! Ha valaki tudja hol van az automataváltós 166-ba a tolatólámpa kapcsoló, ne tartja magába. Inkább ossza meg velem.
vm25-11-2010 19:47:21 // 53788
Ezt skubizzátok, mit kaptam egy barátomtól:

silver25-11-2010 19:46:09 // 53787
Szerintem kicsit késő gondolkodni a gazdaságosabb megoldáson. Mikor elcsábított a benzin zabálós dög, ott vesztettétek el a fonalat. Már eső után köpönyeg. Inkább füstölgök az orrotok alá egy kicsit, mintsem gondolkodnék, hogy étolajat tankoljak.
Don Gombóc25-11-2010 19:09:51 // 53786
Én is így agyaltam ki. De amúgy sem éri meg, mert 20-20 liter keverésével próbáltam ki, és így maradt a zsebben plusz 2 ezer forint, ami szart sem ért, mert nem volt jó az alapjárat, rángatott hidegen, egyszóval köcsögösködött. :) Az a 2 ropi semmiképpen nem érte meg, mert ennyit elcigizek egy nap ha jó a kedvem. :) 106 oktánt tudok, de a lambda értéket nem tudja behúzni, ezért viselkedett úgy mintha beteg lenne a lambdaszundi. :) Több pálesszel még szarabb lenne így szabályozás nélkül. Na mindegy ezekbe amúgy is benzin való. Azért irigylem a dízeleseket mert nekik nincs ilyen gondjuk. :) Max az étolaj áremelkedés zavarja őket. :)
Hallod Arno? Adj a nyomorult dízelpártiaknak !!!!! :)

Bocsi a kormoskáktól !! :)
Grando25-11-2010 17:17:26 // 53785
Ja ja. Ki kell azt bontani sztem, hogy hozzáférj a burkolat rögzítőihez. Vagy legalábbis annyira szét kell szedned, hogy épp csak nem teljesen húzod ki az ICS-t, hanem félig. De legalább a csatlakozókat rajta hagyhatod. :DD ;)))
Mattyancs25-11-2010 16:53:44 // 53784
bocs ezt így én is tudtam, sőt ez a robbantott rajz is megvan, én azt kérdeztem szétszerelése nélkül lepattan-e? ezek szerint viszont nem, ki kell szedni az ICS-t. így köszi!
kapeka (Nagyvad)25-11-2010 15:31:32 // 53783
Nekem ilyen van a gépben az elmúlt 6000km óta. Teljesen rendben van, bár érzékeny az érzékelők állapotára az etanol, ezért cserélnem kellett a lambdaszondát, ami benzin üzemben szinte fel sem tűnt, hogy már teljesen halott volt. A tankolás költsége meg észrevehetően csökken (+ hozzájön, hogy benzinárban számolható el a km... :-)))))))) Akit érdekel, nézze meg a blogomban a fogyi-adatokat.
Arno16625-11-2010 15:00:26 // 53782
-etanol surusege kisebb, igy tobb kell belole ahhoz hogy lambda=1-et tartani tudja az ECU. Namost alapbol annyival jobban nem fogja nyitni az injektorokat hogy tartani tudja ezt, nem fer bele ennyi a "turesebe" amit a lambda szabalyzassal vissza tud huzni.

- kompresszioturese vhol 105 oktan korul van. Azaz ha ki akarja hasznalni az ember akkor erdemes a gyujtast is hatrebb pakolni.

- hideginditas mindenkepp macera mert jobban kicsapodik a hideg feluletekre mint a benya.

Azaz mindenkepp hosszabb ideig kell alapbol nyitva tartani az injektorokat.

Haveromek akivel anno rallyautokhoz fejlesztettunk ECU-t elmentek ebbe az iranyba.
http://www.e85tuning.hu/

Ez a reklam helye volt. profik a srácok, abszolut nyugodt szívvel ajánlom!
Grando25-11-2010 11:29:43 // 53781
Ja télleg, igazad van. Akkor már nem is volt olyan jó idő, de még 15 fok körül volt asszem. ;)))
Hidegben hajlamos szarakodni az etanol. Főleg átalakító nélkül. Télen tán még azzal is javallott növelni a benzin arányát. Bár a ketyere külön szabályozza a hideg üzemet (már amelyik - gondolom).
Andy25-11-2010 11:20:39 // 53780
Nem a nyáron volt, hanem Kalocsán. De amúgy működött vele. De a szeszt inkább pohárba szeretem! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.