vm25-11-2010 19:47:21 //
53788
silver25-11-2010 19:46:09 //
53787
Szerintem kicsit késő gondolkodni a gazdaságosabb megoldáson. Mikor elcsábított a benzin zabálós dög, ott vesztettétek el a fonalat. Már eső után köpönyeg. Inkább füstölgök az orrotok alá egy kicsit, mintsem gondolkodnék, hogy étolajat tankoljak.
Én is így agyaltam ki. De amúgy sem éri meg, mert 20-20 liter keverésével próbáltam ki, és így maradt a zsebben plusz 2 ezer forint, ami szart sem ért, mert nem volt jó az alapjárat, rángatott hidegen, egyszóval köcsögösködött. :) Az a 2 ropi semmiképpen nem érte meg, mert ennyit elcigizek egy nap ha jó a kedvem. :) 106 oktánt tudok, de a lambda értéket nem tudja behúzni, ezért viselkedett úgy mintha beteg lenne a lambdaszundi. :) Több pálesszel még szarabb lenne így szabályozás nélkül. Na mindegy ezekbe amúgy is benzin való. Azért irigylem a dízeleseket mert nekik nincs ilyen gondjuk. :) Max az étolaj áremelkedés zavarja őket. :)
Hallod Arno? Adj a nyomorult dízelpártiaknak !!!!! :)
Bocsi a kormoskáktól !! :)
Grando25-11-2010 17:17:26 //
53785
Ja ja. Ki kell azt bontani sztem, hogy hozzáférj a burkolat rögzítőihez. Vagy legalábbis annyira szét kell szedned, hogy épp csak nem teljesen húzod ki az ICS-t, hanem félig. De legalább a csatlakozókat rajta hagyhatod. :DD ;)))
bocs ezt így én is tudtam, sőt ez a robbantott rajz is megvan, én azt kérdeztem szétszerelése nélkül lepattan-e? ezek szerint viszont nem, ki kell szedni az ICS-t. így köszi!
Nekem ilyen van a gépben az elmúlt 6000km óta. Teljesen rendben van, bár érzékeny az érzékelők állapotára az etanol, ezért cserélnem kellett a lambdaszondát, ami benzin üzemben szinte fel sem tűnt, hogy már teljesen halott volt. A tankolás költsége meg észrevehetően csökken (+ hozzájön, hogy benzinárban számolható el a km... :-)))))))) Akit érdekel, nézze meg a blogomban a fogyi-adatokat.
Arno16625-11-2010 15:00:26 //
53782
-etanol surusege kisebb, igy tobb kell belole ahhoz hogy lambda=1-et tartani tudja az ECU. Namost alapbol annyival jobban nem fogja nyitni az injektorokat hogy tartani tudja ezt, nem fer bele ennyi a "turesebe" amit a lambda szabalyzassal vissza tud huzni.
- kompresszioturese vhol 105 oktan korul van. Azaz ha ki akarja hasznalni az ember akkor erdemes a gyujtast is hatrebb pakolni.
- hideginditas mindenkepp macera mert jobban kicsapodik a hideg feluletekre mint a benya.
Azaz mindenkepp hosszabb ideig kell alapbol nyitva tartani az injektorokat.
Haveromek akivel anno rallyautokhoz fejlesztettunk ECU-t elmentek ebbe az iranyba.
http://www.e85tuning.hu/
Ez a reklam helye volt. profik a srácok, abszolut nyugodt szívvel ajánlom!
Grando25-11-2010 11:29:43 //
53781
Ja télleg, igazad van. Akkor már nem is volt olyan jó idő, de még 15 fok körül volt asszem. ;)))
Hidegben hajlamos szarakodni az etanol. Főleg átalakító nélkül. Télen tán még azzal is javallott növelni a benzin arányát. Bár a ketyere külön szabályozza a hideg üzemet (már amelyik - gondolom).
Andy25-11-2010 11:20:39 //
53780
Nem a nyáron volt, hanem Kalocsán. De amúgy működött vele. De a szeszt inkább pohárba szeretem! :)))
Grando25-11-2010 11:17:10 //
53779
Tottinál működött a szívó 24-szelepesben, amikor egyszer kipróbálta. Mondjuk az nyár közepén volt. :)))
Halihó !
Próbálta már valaki a benzin + bioetanol keverését 50-50% arányban? Mert azt mondják az úgy még jó átalakító berendezés nélkül. Ez volt a kérdés. Én szívtam vele.
Ami a saját tapasztalatom, az hogy én kipróbáltam, és alig vártam hogy kifogyjon ez a szar. Ugyan is a hideg indítás is hosszabb lett reggelente, az alapjárat is szarakodott, mint a lambdaszonda hibánál, leesett az alapjárat, és a verda sem úgy húzott mint kellett volna. Most addig hagytam kifogyni amíg az ICS sem mutatta már a hátralévő megtehető távolságot, és így tankoltam rá. Megszűnt a szarakodás hállistennek.
Grando25-11-2010 11:11:47 //
53777
sziasztok, hogy kell levenni az ICS előlapját? nálam fabetét jellegű, úgy értem az egész ICS kiszerelése nélkül megoldható-e? hol kell esetleg feszegetni mert nem szeretném eltörni,
Smith25-11-2010 05:22:03 //
53775
Csak 4-es lett a "szakértő" újságírók szerint. Nem is kell nekem ilyen Maserati :)
Már töltöttem le kezelésit de az ICS-hez nincs kézikönyvem, és azt nem tudom, hogy valaminek kell-e lennie a telefonáláshoz valahol, mert hátul a navi az nincs benne csak dc-tár meg erősítő.
Cro16624-11-2010 18:02:21 //
53773
Emlékeim szerint segélyhívót lehet vele hívni kártya nélkül is.(az enyémben nincs)
Szerintem neked nincs kezelésid a 166 hoz:))
klikk ide..lap alján megtalálod.töltsd le...sok okosság van benne!!
Köszi akkor nem piszkálom. :)
Még egy kérdés a telefont hogy lehet müködtetni, azt tudom hogy kell bele sim kártya de anélkül is kéne valamit működnie vagy nem.
Grando24-11-2010 15:01:27 //
53771
Ettől a verdától már régen csorog a nyálam. Gyönyörű! :)))
Andy24-11-2010 14:15:49 //
53770
Egy ilyen Macerákot bármikor bevállalnék! ;)))
Arno16624-11-2010 14:08:50 //
53769
Az a helyzet, hogy repülni szar. :)
"Irritáló, körülményes, akarja a fene, hogy vadidegen emberek fogdossák a seggét és forgassák gyanús szemmel az iPodját, hogy minősítsék robbanóanyagnak a hidratáló krémjét, csak azért, mert el akar jutni Milánóba.." :)
Cro16624-11-2010 13:07:35 //
53768
Biztos, hogy nem hiányzik onnan semmi, ne piszkáld:DD

Grando24-11-2010 12:18:44 //
53767
Azok az üres helyek jók úgy, ahogy vannak. Nem hiányzik onnan semmi. Nálam is ugyanúgy üresek. Csak a csipesz van abban a sorban, amivel a biztosítékokat lehet kivenni. A feliratok az alattuk lévő biztikre vonatkoznak. A régi és az új kezelési is csak 5 sor biztosítékot jelöl, a felső sor mindkettőben üres. Oldalt, függőleges helyzetben a tartalék biztosítékok vannak. ;)))

Ok köszi bár minden müködik amiket írál pl féklámpák,irányjelző,külső világítás, légzsákok, üzemanyag szivattyú, stb.
zümi16623-11-2010 20:26:50 //
53765
Ma röppent a zsééé!
Cro16623-11-2010 17:25:00 //
53764
Holnap megnézem neked az enyémben, mert azokra a kezelési utasítás szerint igen nagy szükség lenne, pl féklámpák,irányjelző,külső világítás, légzsákok, üzemanyag szivattyú, stb... szóval ha ott neked nincs semmi, akkor valami nem stimmel:))
Fisher23-11-2010 15:06:48 //
53763
Hát, köszönöm. Majd, ha feljutok Pestre megnézem. (Meg ugye útban van a jelenlegi vas...)
BFMSE23-11-2010 12:18:32 //
53762
Ha valakinek kell törölni légzsák hibát akkor szólhat, mert van hozzá interfészem. Computert is ki tudom olvasni.
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni abban, hogy a 166 2,4 jtd fényszóró kapcsoló alatt található biztosíték táblán a legfelső sorban lévő biztosítékok mire szolgálnak? mert nincs benne biztosíték.Szerviz 1,2,3, fuel pump ha jol emlékszem. ill hány amperos biztosíték való bele ha egyáltalán kell az oda.
Üdv.
Totti23-11-2010 10:56:17 //
53760
Nincs az még a fele sem szerintem!
Louis23-11-2010 10:10:20 //
53759
Nemrégiben jubiláltunk, mert elértük a 150000 km-t. A kerek (év)fordulóra megleptem az autómat egy tele tank VPower Racing benzinnel :)
Az a rohadt légzsák visszajelző tényleg mindig visszajön. Vizsgánál törölték a computerből és befújkálták az ülés csatlakozóit. 3 hétig tartott a jólét (vagy kicsit erősebben belehuppantam az ülésbe) mert megint előjött.
Louis23-11-2010 09:54:58 //
53758
Igen. 60-nál már felvált 4.-be.
Longman23-11-2010 09:41:48 //
53757
Nahát az nem is sok.. :O
És (bár gondolom ilyet sem szoktál) tegyük fel mész folyamatos 50-60al a városban(mondjuk éjszaka van, nincs forgalom, tudsz menni fékezés nélkül), ott felkapcsol 4-ig?
Andy23-11-2010 09:39:43 //
53756
3,5 és négy között. (majd megnézem, csak ennyivel nem szoktam menni) 180 nál egész picit 4 felett! :))))
Longman23-11-2010 09:34:42 //
53755
amúgy a Sporttroniccal mennyit forog a 3.0 olyan 160-nál?
Andy23-11-2010 09:27:13 //
53754
Comp kell hozzá, ez ilyen genyó! De idővel sajnos visszajön! :)
FRC23-11-2010 09:24:04 //
53753
Töltés jó: 13,5 - 13,9 között van. aksin meg nem veszem észre hogy baja lenne... hogy töröljem a légzsákot? aksi levétel elég hozzá bizonyos időre vagy comp. kell hozzá?
Andy23-11-2010 09:21:49 //
53752
Újabb 1800 Ft jött, csak úgy! :))))
Andy23-11-2010 09:20:42 //
53751
Pislákolás oka lehet, kevés a töltés vagy haldoklik az akksi. A légzsák lámpa ettől is világíthat, de szerintem nem. Viszont ha egyszer égve marad, akkor amíg nem törölteted a hibát világítani fog folyamatosan.
Elég sok 166-ban teszi ezt! :)))
Andy23-11-2010 09:17:15 //
53750
Menj vele! Imbolygást érzed, terpesztést látod, kopogást, nyiszogást menet közben hallod. A hátsó nagy lengőkar ha rossz, az bótba drága 74 papír/darab. DE!!!!! Tudjuk a megoldást Tottival, kb feléből! :)))
Elejében is előfordulhat nyiszogás, ha a felső lengőkar adja az egyben cserélendő. Ha az alsó az javítható.
És ha már mész vele, akkor teszteld a kormányművet. Én most cseréltem! ;)))
Zsül23-11-2010 08:45:18 //
53749
Írtam megjegyzést is! ???
Longman23-11-2010 08:44:55 //
53748
Futómű esetén mire kell figyelni? Úgy értem normál módon meglógatva megmutatja magát, vagy valami spéci trükk van? Inkább a hátulja érdekelne.
Azt már tudom innen, hogy a terpesztésre figyelni kell, illetve ha menet közben nagyon imbolyog a feneke. Ezen kívül valami amit menet közben ki lehet szúrni?
Andy23-11-2010 08:39:35 //
53747
Vélemény van, elvben a legjobb megoldás. Ebben majd Arno is megerősít. :))
5 sebességes automata nincs, csak 4. Bár ha a hátramenetet is idevesszük akkor 5.
Szokványos dolgokra kell odafigyelni, mint futóművek (főleg hátul). A váltó nagyon jó, ha hibátlanul működik. Volt már rá példa, hogy elromlott (Arno). Nem rángathat, nem kapcsolgathat indokolatlanul oda-vissza. Viszont ha odalépsz neki akkor akár kettőt is visszatesz nagyon rövid idő alatt. És akkor kapaszkodhatsz a kormányba. :))
Hiba lehet még a centrálzár motorjai.
Ha veszel ilyet, akkor javaslom a vezérlés cserét mindenképpen. Nem olcsó, de ha szakad a szíj az aztán igazán drága.
FRC23-11-2010 08:39:04 //
53746
két kérdés!
Miért világít a piros légzsák visszajelző?
Miért pislákol a töltés jelző, nem mindig és csak nagyon halványan, alig lehet észrevenni ha felvillan!?
Andy23-11-2010 08:08:05 //
53745
Ma reggelre megjött a píííz Putyesztól. Tehát van kétszer 1800 Ft, továbbra is név nélkül! Volt olyan aki nem utalt, hanem befizetett a számlára? Aki a neve mögött látja az összeget attól már megkaptam. Jöhet a többi is, mert indul a repülőm Dél-Amerikába! :))))
Jött kétszer 1800 Ft mindenféle név nélkül. Nincs tippem. :)) Írjatok nevet a megjegyzésbe, aki még nem utalt! Köszi.
Andy: 1 db / 1800 Ft
Ákos: 2 db / 3600 Ft
Cro166: 1 db / 1800 Ft
Grando: 3 db / 5400 Ft
kapeka: 1 db / 1800 Ft
silver: 2 db 3600 Ft
Zotya164: 1 db
vmaast: 2 db / 3600 Ft
Becza: 1 db
Totti: 2 db / 3600 Ft
Putyesz: 1db /1800 Ft
Zümi166: 1 db
Soti 1 db
Alfás Viktor : 1 db
Balku166 : 1 db / 1800 Ft
BFMSE: 1 db / 1800 Ft
Arno: 1db / 1800 Ft
Zsül: 1db
1800 Huf/ darab
Viszont a számlaszám el lett baxva általam de itt és most ez a helyes.
11773140-10937321 OTP Jakab Andrásné (ide utalhattok sokat, sokat)
Longman22-11-2010 21:16:08 //
53744
Most azt mondom no.. nem kell az nekem.
zümi16622-11-2010 20:43:19 //
53743
Diesel no?
Longman22-11-2010 18:25:55 //
53742
Nocsak,
én is épp bele vagyok szerelmesedve a 166-ba..
Egész nap ezeket néztem. :)
Nekem csak a automatával van bajom, sajna 4 sebességes nem szimpatikus.. :S
Nálam benzines, 2.0 vagy a 2.5 jöhetne szóba.. Mondjuk félek is tőlük, sok a leharcolt..
halli engem érdekelne fehér kilométeróraszámlap 2.0-ás benzines alfához hátha valaki már látott vagy van neki
Fisher22-11-2010 17:21:10 //
53740
Sziasztok!
Van valakinek valami véleménye egy gyönyörű 2001-es 3.0 V6 24V 166-ról? (assziszem' 5seb. automata.?) Most nézegetek egyet, és jó lenne tudni, mire érdemes odafigyelni. Valami tipikus hiba?
Andy22-11-2010 15:05:01 //
53739
igaz, igaz! :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.