Forum >> 164-166

Andy07-05-2010 17:30:19 // 50479
Te ez jó melóhelynek tűnik így elsőre! :)))
tipoatti07-05-2010 17:27:40 // 50478
Kicsit sok lett az "egy" szócska, sorry, ideges és fáradt vagyok.
tipoatti07-05-2010 17:27:00 // 50477
Nincs neki, már hívtam, a bontós Varga Laci holnap néz nekem egyet, hátha van egy... Viszont ha kapnék egyet, Zé esoesben kicserélné. Remélem, hogy szerzek valahonnan egyet, mert ez így tűzforró ugye, amióta valami köcsög szétbaxta a záramat...

Kérlexépen Balatonon voltam egy hetet dolgozni, hülyére borozni és zabálni magam... :))

ÓRIÁSGRAT annak, akinek himbilimbise van!!!! De mint tudjuk, az igazán nagy tudomány lukba lukat csinálni... :)
Andy07-05-2010 17:19:19 // 50476
Csak nem bexart? :)))) Nekem is kezdi. 30 perc kicserélni. Lehet Zé-nek van.És merre jártál, hogy nem evett ide a roszseb? ;))) Vasárnap eltolod a képed a Levinbe?
tipoatti07-05-2010 17:09:35 // 50475
Üdv mindenkinek, 1 hét száműzetés után újra itt. ;) Nincs valakinek SOS-ben egy jobb 1 centrál motorja? Azonnal indulok érte akárhová!!!
Andy07-05-2010 16:50:42 // 50474
Aztaqrva! :))) Mondjuk megnézném Charlie kollégát, hogy mászik be oda! :)))
Jorjie07-05-2010 14:57:46 // 50473
Nézz be a 45/46 topicba ;-)
Cro16607-05-2010 14:27:40 // 50472
Vajon milyen Alfa lehetett? vagy mekkora ember?:))) klikkk
Quick07-05-2010 11:01:45 // 50471
köszi, de azt hol tudok, autószerelő meg tudaja mérni? gondolom ha igen, akkor 1-2 ezer pénz
Arno16607-05-2010 09:49:30 // 50470
Nem ismer veletlen a T. Nagyerdemu egy szekszardi facelift 166 tulajt? Fel kellene hivnom csomagtarto ugyben de a telefonom meghulyult es az utolso mentesben nem volt benne a telszama. Vagy hatha vki magara ismer... Koszi!
Arno16607-05-2010 08:38:54 // 50469
Jolenne.... !!
TDI7507-05-2010 07:58:58 // 50468
Mérjetek műszerrel egy hideg és meleg olajnyomást. Lehet hogy csak a gombák kakukkosak, de az olajpumpa is okozhat ilyen gebaszt. De mindenféle képen először mérjetek olio nyomást. A VM motorok általában hisztisek az olajgondokra.
Quick06-05-2010 23:47:37 // 50467
Sziasztok!

segítséget kérnék! 164 td furcsán viselkedik... Eddig indításkor 4 bar körül volt az olajnyomásom, majd melegen 2 bar lett. most indításkor olyan 1,3 bar nyomásom van, és ez fordulatra sem moccan meg... mintha odaragasztották volna a mutatót a led elaludt eddig, most azonban egyszer csak indításkor nem aludt el... új szűrő, meg olaj van benne! megnéztük, és a szűrőnél van nyomás, ezért kiszúrtúk a szűrőben a szelepet, és így ismét elalszik a led... mi lehet ez?? először gombára gondoltam, de az valószínű jó, most meg dunsztom sincs!! olajpumpa??? vagy mi???

Köszi a segítséget!
Grando06-05-2010 22:04:47 // 50466
A kettő együtt jár. Kérdés, hogy milyen mértékben. ;)))
Kriszo06-05-2010 21:41:15 // 50465
Minek azt majd alszol ha nyugdíjas leszel.))
Cro16606-05-2010 21:40:02 // 50464
jóéjt..alszok egy keveset:)
Cro16606-05-2010 21:39:21 // 50463
én már 2 éve halogatom az enyémet..tiszta kavicsos az eleje:(
de mindig jön fontosabb kiadás.
Kriszo06-05-2010 21:29:06 // 50462
Jah hátsó lökös sárvédő meg első lökös plusz egy teli polír...60pénz sajna most csak ennyim van rá..házra takarékoskodunk a bnömmel..
silver06-05-2010 21:28:04 // 50461
Úgy érted "keményebb", hogy keményebben adja át az út által keltett rezgéseket a karosszériának és ez által zajosabb lesz a futómű, vagy a rugózást keményíti,
Cro16606-05-2010 21:27:29 // 50460
jah..aztán majd a te kuplungod is bexarik...szép lenne..két fos egymás után:)))

mit fényezel rajta? jobb hátulja, bal eleje(ha jól emléxem) :))
Kriszo06-05-2010 21:22:28 // 50459
Hát majd hazahuzlak vazzee.))))Oks én sem tudom még egyébként mert vagy azon a hétvégén vagy a rákövetkezőn megy fényezőhöz a vas...
Kriszo06-05-2010 21:21:30 // 50458
Hát vagy jah..Csak azt nem értem hogy akkor europában miért nálunk a legdrágább az utépítés/felujítás....szarnak rá szerintem..A budafokit 2-3 éve csinálták aztán hogy néz ki...Megyek be néha a csajomért hülyét kapok...
Grando06-05-2010 21:19:07 // 50457
Mert amikor vmi elxarik, akkor nem omlanak össze, hanem megcsinálják még egyszer. Na meg egy feladatra egy ember van egy bérért, és nem egy fél, negyed bérért. :DD
Cro16606-05-2010 21:17:34 // 50456
Ilyen kuplunggal?:))

Nos komolyra fordítva a szót, az van, hogy dolgozom aznap. ezt eddig is tudtam, de úgy volt, hogy majd cserélek valakivel...csak sajnos tegnap előtt jött hozzánk is a válság,és megfelezték a szolgálatot.így a 2X2 fő helyett van 1+1..magyarul egyedül vagyok, plusz van egy váltótársam aki nyilván nem szeretne helyettem is dolgozni. egyenlőre örüljünk, hogy mi maradtunk:(
jelenleg kb 1% az esély, hogy megyek:(
Kriszo06-05-2010 21:14:08 // 50455
Tegnap előtt bekátyúzták az utcánkat ma kimosta az eső..)))no comment....)))))
Azt nem értem basszus hogy ott mi a faszér tudják rendesen megcsinálni....
Kriszo06-05-2010 21:06:13 // 50454
Komárommal miujsag tudod már hogy jossz e?:)
Cro16606-05-2010 20:46:24 // 50453
hát ja, én is ezt vallom. ezért sem akarom elhinni, hogy ebben csak 131 e volt.
mondjuk ezt csak 4 évig használták,(le is járt a műszakija) aztán becserélték, majd árulták bő egy évig mire én megvettem. szoval ment 4 et, aztán majdnem másfelet állt, én meg használom több mint 2 éve(kb 20ezret mentem vele)
Még igy is keveslem azt a 131 e-t, hát még azokban mennyi lehet, ami végig ment 6 évet, nyugaton(délen) :))
de mind1.tényleg a jelenkori állapot számít sztem. nem az ,hogy mit mutat az óra.
András bácsi06-05-2010 20:43:13 // 50452
Biztos nem, mert nekem már csak füstokádó sárkányaim vannak. :)))
Viszont agyalok, hogy a faceliftes hogy nézne ki spoilerrel...
Kriszo06-05-2010 20:40:59 // 50451
Az mondjuk faxa...Egyébként szerintem amugyis marha ritka ezekbe a keves km...NEm azért veszik meg tizenakárhány milláér hogy nézegessék a garázsba..)
Cro16606-05-2010 20:39:11 // 50450
magyar, szervízkönyves.
állítólag autópályáztak vele sokat, de nem itthon:))
Kriszo06-05-2010 20:36:10 // 50449
Ezek amugyis megadják magukat egy idő után..Ez kinti gép vagy magyarországi?
Cro16606-05-2010 20:34:08 // 50448
Az ötlet lehet jó, ne értsd félre..csak nem az én lábamtól alakult ki:))
Kriszo06-05-2010 20:32:23 // 50447
:))
Anno a Bmw-nel ugyanez volt a gond ha jol emlekszem.))Aztan lehet hogy nem az csak egy 5let volt..)
Cro16606-05-2010 20:22:07 // 50446
max amikor várom, hogy indulhassak.
amúgy nem jellemző, hogy mondjuk menet közben rajta tartanám a lábam:)
Kriszo06-05-2010 20:15:51 // 50445
Az lehet ám kinyomócsapágy is....szerintem..)Biztos sokat pihensz a kuplungon.))
Cro16606-05-2010 20:10:16 // 50444
Asszem meghalt a kuplungom:(
Járó motornál benyomtam a pedált, volt egy pattanó hang...(szinte éreztem a pedálon is)
felengedtem..majd újból benyomtam..és kb fele annyi ellenállással ment be a pedál.
Először nem mertem sebességbe rakni, mert azt hittem nem is emel ki..de aztán mégis megpróbáltam..és csodák csodája, ugyan úgy veszi a sebességet, tudtam váltani, ugyan ott fog kb a kuplung, semmi zaj,zörej...most akkor mi van? szerkezetből adta meg magát lamella?
Don Gombóc06-05-2010 18:40:40 // 50443
Lesz ilyen mégegyszer?
Don Gombóc06-05-2010 18:36:35 // 50442
És egy másik alkesz. :)
Don Gombóc06-05-2010 18:35:20 // 50441
Gyula szara. :)
Ilyen is volt a 166 talira. :)
Grando06-05-2010 18:23:10 // 50440
Még szép! TT Gyula Úr! :)))
gekki06-05-2010 18:21:07 // 50439
ma átmentem Hajdúszoboszlón és egy ház előtt ezt lőttem, nem tom cartárs-e a tulaj :)

Grando06-05-2010 18:12:42 // 50438
Nem végletes kopogásról van itt szó. De a rezonancia mindenképpen jobban átvivődik. Viszont adott esetben kisebb lesz a risza. Ami a patent gumi szilenteknél ugyanúgy kisebb - na csak ezek a PU cuccok tovább tartanak. Na de vmit vmiért. Nem feltétlenül, és nem csak a zaj az, ami esetleg ellene szólhat. Mindkét megoldás mellett és ellen felhozhatók érvek.
- PU szilent: keményebb, tovább tart
- Gumi szilent: lágyabb, hamarabb megadja magát
A következtetéseket lehet ragozni. Aztán kinek-kinek a maga igénye és közlekedési szokásai szerint kell mérlegelnie. ;)))
Totti (NagyVad)06-05-2010 17:56:27 // 50437
Igazából én a 10-11 est cserélem ha ugy alakul és ezeknél nem olyan irényból kapja a terhelést hogy az kopogos legyen !
Grando06-05-2010 17:49:35 // 50436
Amit a németeknél lehet kapni, arra úgy írják, hogy 30%-kal keményebbek a gyári szilenteknél. Az első szett 4 darabos (a felső lengőkarokhoz), a hátsó pedig 8 darabos imígyen:


Tetszik nekik a cucc, de az ő utaik azért kicsit másak. Meg a szervizkultúrájuk is, gondolok itt pl. a rugóstagok állapotára. Ha a kemény motortámasz zajától ki voltál akadva, sztem ettől agyvérzést kapnál itt Pesten - a hangtól és a pattogástól. :DDD
Totti (NagyVad)06-05-2010 17:44:11 // 50435
Hát lehet hogy én leszek az első ha minden kötél szakad akkor a nagy alu lengő karba meg rendelem azokat! Csak az a baj hogy három hét mire meg jön!
Andy06-05-2010 17:42:56 // 50434
Én úgy hallottam, hogy van ebből 3 fajta keménységű. De amíg nincs itt néhány tapasztalat addig kihagyom.
Grando06-05-2010 17:42:23 // 50433
Még nem. Majd rálesünk alkalmasint. ;)))
Grando06-05-2010 17:41:26 // 50432
Olvasgatom a németek recenzióit a poli-szilentek szettekről az alfisti.net-en.

Lehet, hogy érdemes belevágni. Mindenesetre városi használatra nem feltétlenül jó választás, mert - ahogy írják is - az ütések közvetlenebbül érik a karosszériát. Bár a zajszint nem emelkedik meg számottevően, de ez a dolog alapvetően jó utakra való. Viszont roskatag rugók és lengéscsillapítók mellett ezek sem művelnek csodát. Szóval... mérlegelni kell... ;)))
Totti (NagyVad)06-05-2010 17:40:04 // 50430
Kicsi off Grando menüt néztétek már a fehérvári talira?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.