Forum >> 164-166
Andy28-01-2010 21:48:45 // 48778
Majd jön Tipoatti a "felnispecialista" és megaszongya! :)))
Grando28-01-2010 21:44:24 // 48777
Teljesen jópofa. ;)))
Andy28-01-2010 21:44:18 // 48776
Hmm... fene tudja, de Zender az jó! :)
Putyesz28-01-2010 21:38:09 // 48775
Andy28-01-2010 21:18:04 // 48774
Mi nem fékezünk a 166 nem arra van! Fékezni a félősek szoktak! ;)) Mondjuk néha Én is félek, de akkor becsukom a szemem!
tipoatti28-01-2010 21:04:54 // 48773
De nem is hinném, hogy büszkék rá... ;) Ha valaki esetleg "gay&pride" odaát, attól sorry... :))))
tipoatti28-01-2010 21:02:30 // 48772
Ez a legsértődékenyebb topic, én tudom... :)))) Kézifékhez: én már 2x cseréltettem bowdent, mégis fos. De gondolom ezen nem csodálkoztok... ;) Aranyszabály: olasz autón kéziféket nem basztatunk. valamiért ez is gyenge pontjuk. ;) Viszont nyitottam már ki jópárszáz motorháztetőt életemben, ilyen simán, mint az enyém, még egy sem működött!!!
Grando28-01-2010 20:55:36 // 48771
Nekem rendben van - itt a hegyen kell is. 2 éve cseréltük a bowdeneket asszem. Pista szerint nyugodtan használhatom. Na csak inkább nem kísértem a sorsot.
És ugyanezt tenném akkor is, ha más autóm lenne. :))
És ugyanezt tenném akkor is, ha más autóm lenne. :))
admirális28-01-2010 20:54:51 // 48770
Nem basztatás volt. A GT-sek sem háborodtak fel, mikor a Csonka Ding-Dong Bandiról kiderült ország-világ előtt, hogy Alfával jár:).
Andy28-01-2010 20:53:28 // 48769
mit vársz a retekklubbtól? szenzációhajhász fos!
Andy28-01-2010 20:52:22 // 48768
Én még soha nem húztam be a kéziféket, ugyanis úgy be van rohadva, hogy meg sem mozdul a kar! :))
Grando28-01-2010 20:50:19 // 48767
A motorháztetőt sztem egyszerűen csak azért nem tudta kinyitni a csávó, mert idétlen volt. Ahogy aszerelő odalépett, azonnal elvágták a képet. ://
Kriszo28-01-2010 20:42:35 // 48766
Mondjuk hogy még a motorháztető sem nyílt ki...:)
Az enyém mondjuk garázsban áll de hétvégén bnőméknél kinnt és a motorháztető még sosem fagyott be...
Tavaly egyszer rá....m mert behuztam a kéziféket...Azota kb nyáron sem huzom be.)
Az enyém mondjuk garázsban áll de hétvégén bnőméknél kinnt és a motorháztető még sosem fagyott be...
Tavaly egyszer rá....m mert behuztam a kéziféket...Azota kb nyáron sem huzom be.)
Andy28-01-2010 20:01:32 // 48765
On topic az már biztos! :)) Csak a felesleges baxtatást nem szeretjük, mert abból kapunk bőven. De Grando nem rossz szándékból írta amit írt. Tudjuk nem te vagy a cikk elkövetője, Én is láttam már reggel a retekklubbon. Mondjuk ha az Alfa jelet kitakarták volna, akkor ma nem volna szarolasz. :))
Ne szívd mellre! :-DDDD
Ne szívd mellre! :-DDDD
admirális28-01-2010 19:48:05 // 48764
Így van. De ezzel nincs semmi gond, mert on-topicnak számít, vagy nem?
Grando28-01-2010 18:31:54 // 48763
Ide te tetted fel.
admirális28-01-2010 18:25:17 // 48762
Bocs, de nem én készítettem a felvételt. :)
Grando28-01-2010 17:59:36 // 48761
Itt van, én kimentettem anno, mert ez is egy neuralgikus pont. Vagy pontok. Vagy Punkte. :DDD
Imígyen fogalmaza Arno Maestro, minden földelések nagy tudója:
"Megnéztem mindet a csomagtartósok kivételével...
Annyit biztos javult a helyzet hogy ha mindket elso ablakot felhuzott allapotban tovabb akartam huzni, akkor regebben kattogott veszettul. Mostmeg egyet kattan a relésdoboz ahogy kell, aztan megnyukszik...vmi föld gondja volt... :-/
C13: Jobbos fenyszoro mogott lent a nyulvanyon
C10: Balos detto
C61: A kiegyenlítő tartaly és az ABS egyseg kozott a doblemezen.
C12: detto
C40: Az első hengersor vegen a termosztat környékén
C25A: A tuzfalon a kiegyenlítő tartaly mellett a kis doboz alatt amiben két 6-os csavarra mennek a vastag piros kabelek, masikra meg ez a föld.
C25B: Az ablaktörlő motor alatt kb. Kintről siman hozzaferhető leszedve a kis tisztitónyílást...
C20: A kesztyűtartó mögött...(Kesztyűtartó kiszedés - 3 csavar, utána ott figyel...
C21: Az anyós lábtérnél levő karpitelem mögött....
C50: detto
C15: Kmora mögött
C15B: A kormanyoszlopon egy kis buzi késes...alig talaltam meg.
C34: A kezifek alatt"
Imígyen fogalmaza Arno Maestro, minden földelések nagy tudója:
"Megnéztem mindet a csomagtartósok kivételével...
Annyit biztos javult a helyzet hogy ha mindket elso ablakot felhuzott allapotban tovabb akartam huzni, akkor regebben kattogott veszettul. Mostmeg egyet kattan a relésdoboz ahogy kell, aztan megnyukszik...vmi föld gondja volt... :-/
C13: Jobbos fenyszoro mogott lent a nyulvanyon
C10: Balos detto
C61: A kiegyenlítő tartaly és az ABS egyseg kozott a doblemezen.
C12: detto
C40: Az első hengersor vegen a termosztat környékén
C25A: A tuzfalon a kiegyenlítő tartaly mellett a kis doboz alatt amiben két 6-os csavarra mennek a vastag piros kabelek, masikra meg ez a föld.
C25B: Az ablaktörlő motor alatt kb. Kintről siman hozzaferhető leszedve a kis tisztitónyílást...
C20: A kesztyűtartó mögött...(Kesztyűtartó kiszedés - 3 csavar, utána ott figyel...
C21: Az anyós lábtérnél levő karpitelem mögött....
C50: detto
C15: Kmora mögött
C15B: A kormanyoszlopon egy kis buzi késes...alig talaltam meg.
C34: A kezifek alatt"
Don Gombóc28-01-2010 17:36:28 // 48760
Első sorban ki kell mérni a feszültséget, azt hogy mennyi a feszültség elindításkor alapjáraton, és azt is hogy milyen fordulatnál kezd eltölteni rendesen. Ez ad már valamennyi infót a dolgokról. Aztán nem ártana megtisztítani minden testkábelt, ezekből van jó néhány. Például az akksi negatívját a kasznin a motortérben a váltó és a kaszni közöttit, ez a váltó tetejéről ami ott van a termosztátház alatt, onnan megy a kasznira az ABS kocka mellett. A kesztyűtartó mögött is van belül egy testkábel. stb. Erről Arno tett fel egy rajzot régebben, arra keress rá.
Grando28-01-2010 13:50:59 // 48759
Kellemetlen... :DDD
grande bandi28-01-2010 13:48:08 // 48758
egyik nap is , megy elottem szomszedom , jo letaposott havas volt az ut es szoltam neki ,hogy nezze meg a kezifeket mert a jobb hatso kerek nem nagyon akar forogni ,csak csuszik a havon.
Grando28-01-2010 13:14:41 // 48757
Még zsenge ifjúkoromban fater Giuliettájával mentünk vhova így január-február környékén. Jól nevelt, friss jogsis zöldfülűként (vagy balfaxként - nézőpont és habitus kérdése... :DDD ) ahogy megérkeztünk, téptem is befele a kéziféket. Fater mondta, hogy oké, de akkor hazafelé ő taxival megy, én meg majd fetrenghetek az autó alatt/mellett/körül, és olvasztgathatom a cuccot. Úgyhogy inkább visszaengedtem, és azóta télen nem tépdesem ha egy mód van rá. :DDD
Grando28-01-2010 13:10:01 // 48756
Mutathattak volna bármilyen autót. Ez nem márka vagy típusfüggő. Ne legyünk már önsorsrontók. ;))
grande bandi28-01-2010 12:59:41 // 48755
hat igen.. jo kis befagyott kezifekek...:-) a multkor en is alig birtam felnyitni a motorhaztetot ,mert kicsit befagyott.
admirális28-01-2010 12:29:36 // 48754
Tegnap a Tényekben nem épp a legelőnyösebb oldaláról mutatkozott be egy faceliftes 166-os. (ne tévesszen meg senkit, hogy egy rövid Toyota reklámot kell kibírni a video előtt)
Grando28-01-2010 10:30:30 // 48753
Guten Morgen! :DDD
Belekukkantottam ismét a műszaki irományokba. A futómű leírása fejezetből hiányzik a 4450 - Kerékbeállítások, kerekek, agyak és csapágyak alfejezet (is). :((( Mondjuk a futómű leírása szerencsére benne van.
Nem szoktam megjegyezni a jürgenes javítási utasításokat, amiket fordítok (hiszen nem is ez a feladatom), de nekem nagyon úgy tűnik, hogy a 166-é még a mostani új felső közép kategóriás gépeiknél is bonyolultabb, összetettebb és kifinomultabb konstrukció, amit még mindig nem értek utól. Na nem tudásban, hanem egyszerűen nem szerelnek ilyet a gépeikbe. Ennek pedig természetesen megvannak a maga előnyei és hátrányai is a mi 166-jaink szempontjából. Ezt így kell elfogadnunk: a jó dolgoknak ára van.
Na de visszatérve a kézikönyvre: úgy tűnik, hogy a neuralgikus pontokra vonatkozó, gyakran forgatott fejezeteket pont kiszedte belőle az eredeti gazdája.
Bandi! Nem lehet ennek már utánamenni, mi? ;)))
Belekukkantottam ismét a műszaki irományokba. A futómű leírása fejezetből hiányzik a 4450 - Kerékbeállítások, kerekek, agyak és csapágyak alfejezet (is). :((( Mondjuk a futómű leírása szerencsére benne van.
Nem szoktam megjegyezni a jürgenes javítási utasításokat, amiket fordítok (hiszen nem is ez a feladatom), de nekem nagyon úgy tűnik, hogy a 166-é még a mostani új felső közép kategóriás gépeiknél is bonyolultabb, összetettebb és kifinomultabb konstrukció, amit még mindig nem értek utól. Na nem tudásban, hanem egyszerűen nem szerelnek ilyet a gépeikbe. Ennek pedig természetesen megvannak a maga előnyei és hátrányai is a mi 166-jaink szempontjából. Ezt így kell elfogadnunk: a jó dolgoknak ára van.
Na de visszatérve a kézikönyvre: úgy tűnik, hogy a neuralgikus pontokra vonatkozó, gyakran forgatott fejezeteket pont kiszedte belőle az eredeti gazdája.
Bandi! Nem lehet ennek már utánamenni, mi? ;)))
eli28-01-2010 08:52:35 // 48752
Mindenek élőt szeretnék gratulálni,hogy sikerült értelmezned amit írtam mert nekem hazaérve nyugodt állapotban nem:)))
Nekem is indult azzal nincs semmi baj de ha megyek 1-2 km rögtön kiírja és ha nem kapcsolom le a rádiót,fűtést,esetleg a világítást tuti,hogy elkezd villogni az abs lámpa,kipörgésgátló és a felkiáltójel.Amennyiben nem kapcsolom le ezeket tuti,hogy leáll a gép és el kell vontatni,vagy aksi csere mert annyira leszívja(volt már ilyen),az is igaz,hogy 30-40-es tempóval közlekedtem ami nem nagyon pörgeti fel a motrot!
Ez így nem mehet tovább valamit csinálni kell vele,de mit?
Nekem is indult azzal nincs semmi baj de ha megyek 1-2 km rögtön kiírja és ha nem kapcsolom le a rádiót,fűtést,esetleg a világítást tuti,hogy elkezd villogni az abs lámpa,kipörgésgátló és a felkiáltójel.Amennyiben nem kapcsolom le ezeket tuti,hogy leáll a gép és el kell vontatni,vagy aksi csere mert annyira leszívja(volt már ilyen),az is igaz,hogy 30-40-es tempóval közlekedtem ami nem nagyon pörgeti fel a motrot!
Ez így nem mehet tovább valamit csinálni kell vele,de mit?
grande bandi28-01-2010 06:59:03 // 48751
vannak akik ezzel foglalkoznak. tudok cartarsat is\, de a nevet itt nem emlitenem.
Andy28-01-2010 06:25:16 // 48750
Hogy lehet szlovák rendszámot intézni???? :))
grande bandi28-01-2010 00:01:06 // 48749
grande bandi27-01-2010 23:50:44 // 48748
Ez sem lenne rossz... , egy szlovak rendszam ra es mar nincs is olyan sokban. egy kis karpitos melo van vele. azt irja mar 5 eve all a vas.
Andy27-01-2010 21:28:38 // 48747
Biztos nyiszog a hátulja! :-DDDDD
Grando27-01-2010 21:26:22 // 48746
Jááááj! A mobile.de-n én is nézegettem már őket. Ennyiért nagyon sirály. De biztos van vmi kehe, nem? :)))
Andy27-01-2010 21:24:05 // 48745
Nekem is jó lenne, de ha ez elromlik... :))
tipoatti27-01-2010 21:20:21 // 48744
Deqrvárakéne!!!!!!:) Amennyit a 166-ra költöttem, annyiból ezzel is el tudtam volna furikázni ennyit... Nem tudom, megérne ez egy válópert? ;)
Don Gombóc27-01-2010 19:44:18 // 48743
Guten acht !
Majd morgen folgen. :)
Majd morgen folgen. :)
András bácsi27-01-2010 19:44:03 // 48742
Nekem nem kéne ilyen lom. :DDDD
Maserati...
Maserati...
Don Gombóc27-01-2010 19:42:59 // 48741
Mire ? Van a számomra elérhető alternatívád? Mert ha lehet a benzin maradna, ( amíg a válságmentesség engedi ) Azért ma is csak megnézte az önindítót és már röfögött is rendesen gyönörűen. Semmi kolompolás, csörgés, zakatolás, habratyolás, egyszerűen csak járt rendesen. Öreg de tudja a dolgát, mint a jó sörös ló. :) Ja és a hangja az sem elítélendő. wrom wrom wrom wrom wrom. Nem kolomp, csörömp katt katt, takk takk takk.
Azért ez motíváló. :) Az üzemanyag ár az igaz hogy nem. :( Hogy a fogyasztást aposztrofáljam, ahogy a klasszikusok mondkák: Le sem szarom. :) Egyelőre. :) Aztán majd csak lesz valahogy. Szeretnél te még benzines turboval járni. Ha jól viselkedsz akkor eladom neked. Csak neked. :)
Azért ez motíváló. :) Az üzemanyag ár az igaz hogy nem. :( Hogy a fogyasztást aposztrofáljam, ahogy a klasszikusok mondkák: Le sem szarom. :) Egyelőre. :) Aztán majd csak lesz valahogy. Szeretnél te még benzines turboval járni. Ha jól viselkedsz akkor eladom neked. Csak neked. :)
Don Gombóc27-01-2010 19:34:08 // 48740
Na jó az anschlusst nem akartam írni, bár az a szívemhez közel álló szó. :)
A masse, az nem ugrott be. Így jár az aki nem gyakorolja a nyelvet, mert nem jár a birodalomba. :) Pedig sokat beszélgettünk a Némettekkel a a grosse volksgemenschatftról. Inkább áttértem az Angol műszakira. De az sem egyszerű. Bár mindkettő Germán nyelv. :)
A masse, az nem ugrott be. Így jár az aki nem gyakorolja a nyelvet, mert nem jár a birodalomba. :) Pedig sokat beszélgettünk a Némettekkel a a grosse volksgemenschatftról. Inkább áttértem az Angol műszakira. De az sem egyszerű. Bár mindkettő Germán nyelv. :)
András bácsi27-01-2010 19:31:13 // 48739
Cserélned kéne már. :)
Don Gombóc27-01-2010 19:27:20 // 48738
Baszhatom, mert ilyen szarságokat talál ki. Bár ezekkel nem foglalkozom. :)
Grando27-01-2010 19:24:56 // 48737
Masse, verdammt nochmal! :))) Vagy Masse-Anschluss. De ez nem az az Anschlussm amit még az öreg csinált annak idején az osztrákokkal, hanem ez a test-csatlakozás/csatlakozó. Így Anschluss. :DD
András bácsi27-01-2010 19:23:25 // 48736
Egyszer már ráférne a vasadra egy alapos rendbetétel. ;)
Andy27-01-2010 19:07:26 // 48735
Na Grando wazze! Kirántottad a gyufát! ziehen-kedni! :)))
Don Gombóc27-01-2010 18:57:43 // 48734
Valami blitz und storm, und spannung ab fahren zum erde, oder valami szarság?
Ja, fersténzi oláhcigány : :)
Ja, fersténzi oláhcigány : :)
Don Gombóc27-01-2010 18:52:18 // 48733
HA még egyszer köcsögösködsz, beverem az orrodat. :) A villámhárító az a FŐDELÉS !!!!!!
Sőt az Arno is kap, mert ő kezdte. Nichts erdung !! Valami Körper vagy mi a csöcs. :)
Télleg hogy is monnyák ? :)
Sőt az Arno is kap, mert ő kezdte. Nichts erdung !! Valami Körper vagy mi a csöcs. :)
Télleg hogy is monnyák ? :)
tipoatti27-01-2010 18:41:46 // 48732
Ha akartok valami überfaxa gépet látni, nézzétek meg Blade cartárs oldalát...
tipoatti27-01-2010 18:21:35 // 48731
:))) a másik örök téma... :)
tipoatti27-01-2010 18:20:25 // 48730
Asszem bármelyik talin ISTEN lennék vele az biztos! Ki tudja, egyszer hátha... ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
438
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?