Forum >> 164-166

BeczA03-06-2009 08:35:47 // 45429
Mióta van benne neked a ledes helyzetjelző??
Nekem havi szinten megette eddig mindegyik fajtát :( , egyedűl a gázzal töltött helyzetjelzőt nem kurta el csak fél év alatt... mi a tapasztalatod... illettve rendes asszimetrikus foglalatos van benne??
BFMSE02-06-2009 21:22:36 // 45428
Hello! 166 V6 turbonal cserelt mar valaki szelepemelo toket? Csattog a kicsike, es a szelepallitas se segitett sokat. Lehet hogy nagyobb a baj. Plz help!
FRob02-06-2009 21:11:05 // 45427
majd számolj be róla :)
Cro16602-06-2009 18:25:00 // 45426
Jó lesz az!:)
Gye'02-06-2009 18:14:34 // 45425
Na ugy döntöttem veszek egy xenon szetet, brutto 17rugó az 55wattos, nagyon nem lehet szar...
Totti (NagyVad)02-06-2009 17:33:34 // 45424
Figyi nekem a motoromban H1 van ami projektoros teljesen jó lett a xenon szettel!
Cro16602-06-2009 16:48:25 // 45423
Ahha.. igy már világos:))
télleg nem müxik a link nekem se...valamit el.....tam:) www.dcstuning.hu
Akkor sokat nem tudok segíteni, én csak a H7 es projektorost tudom hasonlítani az 55W-os xenon-szettel. ott nagyon nagy a különbség.A foncsorosokba állítólag, leírások szerint tökéletesen elég a 35W os szett.ráadásul az csak 13 900Ft.
Gye'01-06-2009 21:38:28 // 45422
Hi, nem a 166-ban akarok izzót cserélni, mert nekem az gyári xenon, gyári osram izzókkal... haem az asszony fiat-jába kéne és abban minden izzó H1-es, gondoltam veszek próbának xenon gázos izzót de abból is elég sok fajta van 500-4000ft/db áron adják őket... szóval úgy gondoltam hogy nem próbálgatok, körbekérdezem a társaságot, nem szeretnék úgy járni, mint anno a 166 izzó tuningolásánál, mikor is ráköltöttem 50rugót mindenféle noname ilyen-olyan kelvines izzókra (D2S, HB3, H7) aztán a végén maradt a gyári, mert a D2S gagyi GP meg egy másik fajta 3-4 hónap után nem gyújtott, az ezeréves Osram-Philips meg ment simán benne, meg minél többet szeded szét a fényszórót, annál nagyobb az esélye, hogy valamit eltörsz rajta.... ja nekem a www.xenonizzo.hu -s gyerek eltört ezt-azt, kurvára azt hitte hogy egy jürgenvágennel van dolga és elég lesz a kis tesco-s csavarhúzókészlet hozzá :(( Na mindegy szóval most biztosra szeretnék menni, szart nem akarok, még úgy sem ha visszaveszik.... az utólagos xenonszettel csak annyi a bajom, hogy abból is most már árulnak 12000-30000ig szeteket, van 35-55Wattos nem tudom mennyi a különbség...ja a linkjeid nekem nem müxenek....
Cro16601-06-2009 20:08:48 // 45421
Újból elolvasva...xoval a H1 est akarod cserélni, vagy a H7 est? :))
Cro16601-06-2009 20:04:14 // 45420
Hi.
A xenon töltésű izzóval nincs tapasztalatom.
Én másfél hónapja cseréltem xenonszettre a H7-est. projektorosba az 55W-ost javasolják. itt vettem, 16900-ért.
Leírhatatlan a különbség. Gari 1 év. Érdemes telefonon érdeklődni,mert odamentem és nem volt először. Ha kicseréled, érdemes a helyzetjelzőt is led-re cserélni, az összhatást ne rontsa már a sárgás régi izzó.Abból viszont vettem először 1000ft-os vackot, semmi fényerő,mert ugye a led csak szúrt fényt ad, nem szórta a fényt a foncsorra,ezért 2500/db áron vettem bele olyat, ami 180 fokban szór.Itt Talán ide lehetne megpróbálni a xenon töltésű izzót.
Michael-t01-06-2009 19:20:09 // 45419
Kérdezd meg Becza-t asszem ő cserélte anno a verdájában a lámpákat.
Totti (NagyVad)01-06-2009 18:56:44 // 45418
Minden képp érdemes ki cserélni klaszisokkal jóbb a fénye ! Nekem 35 W-és van benne! Ami ilyen 15-20 k között van az már normálisnak mondtaó!
Gye'01-06-2009 18:46:43 // 45417
Sziasztok, kérdés... szeretnék projectoros lámpába venni Xenon gázos H1 55Wattos izzót.... van valakinek tapasztalata ilyennel?? az érdekelne hogy valóban jobb-e a normál halogén H1-nél. Ha igen akkor milyen tipust érdemes venni....Esetleg az is érdekelne hogy utólag beépíthető Xenon szeteknél mennyi a különbség a 35 és az 55Wattos között, illetve látok Philips-es fejeket is de azok majdnem 2x annyiba kerülnek mint a noname márkájuak...
Andy01-06-2009 14:19:28 // 45416
:))
Ki ne tudna! De... az Én BELLÁM sose rossz, csak néha igényel magának egy kis "törődést" ami jelentős összeget csal elő a buxámból! :) Viszont minden nap kárpótol azzal, hogy qrva szép. Most Jöttünk Siófokról ahol Tottival és Spider kollégával leróttunk néhány kört a felkapott parti sétányon. Azt a fejforgatást amit kivívtunk magunknak más típus nem váltja ki a népekből. Pedig több Jürgen van most ott mint magyar.
De hogy Atit igazoljam, bármit vehettünk volna bagó pénzen, de valamiért ez nem jutott eszünkbe! :DD
tipoatti01-06-2009 01:13:52 // 45415
Arról, nem is beszélve, hogy igazi "hittérítőként" azóta is teszem a dolgom, pl. 4 barátom is tag itt, akiknek az autójukoz, ill. az azok birtoklásához vezető úton nem kis szerepem volt.

Segítettem vadidegeneknek is, akik a neten keresztül ( iwiw, Index, megtalált ímélcím) találtak rám, és kérték a tanácsomat! Tulajok lettek, tartjuk a kapcsolatot a mai napig, még ha ide nem is regisztráltak. Pedig mindig kíméletlenül őszinte és alapos voltam mindenkivel az Alfák általam ismert világáról... :)
tipoatti01-06-2009 01:03:25 // 45414
A "független szakértőktől" való "szaktanácsokban" tökéletesen igazad van!!! Jómagam is éppen azért tettem anno úgy, ahogy az előbbiekben írtam, azaz valódi tulajok valódi kalandjait, tapasztalatait kerestem pl. itt is.

Egy Alfa azonban véleményem szerint KIZÁRÓLAG CUORE, azaz SZÍV autó.
Te is nagyon jól tudod, voltam az autóbizniszben is ugyanúgy, mint Andy barátom, Ő aztán még inkább. Ha az eszemre hallgatok, QRVA JÓ áron vehettem volna qrva jó állapotú, előéletű akármi mást ( pl. Audi, Passat, C merga, E46 stb., stb. ... ).

Mégis, minden esetben csak a kósza gondolatig jutottam - aztán vettem autónepper(?) létemre teljesen irracionális módon ( megint! ) Alfát. Azt hiszem ez a CUORE SPORTIVO.

Erről asszem Andy is tudna mesélni eleget... :)
Grando31-05-2009 22:13:35 // 45413
Természetes, hogy vannak hibák a gépeinken. Érzékeny pontok is vannak - ohne Frage! Nincs olyan márka, amelyiknél ne lenne ilyen.
De! Ahogy már írtam is: mérlegelni kell. És sztem a többségünk mérlegelt is, mielőtt belevágott a nagyvad megvásárlásba. A legtöbbünké 10 év körüli vas. Sok esetben tán csak a jó Isten tudja, hogy hány km-rel, és milyen előélettel. Érzékeny autók, érzékeny technikákkal - gyakran hanyag, betonlábú tulajokkal, sokszor kitéve az itthoni alacsony szintű szervizkulturának. Ennek ellenére - valóban csekély kivétellel - még egyikünket sem hagyott ott az út szélén. Ok nélkül meg aztán főleg nem.
Mit vehettünk volna helyette? Mivel lehetne összemérni? Saab, Volvo, Audi, Merga, BMW, esetleg vmi nagyobb VW? Sztem nagyjából, legalábbis érintőlegesen mindenki körbejárta a témát. Mégis a 166 mellett döntöttünk. És egyikünk sem elvakult gyogyós, aki ész nélkül, kizárólag a szívére hallgatva vett Alfát. Hogy a szemünk fénye, és minden rezdülésére figyelünk, az viszont kétségtelen.
Lehetne ezt még ragozni a végtelenségig (és fogjuk is még). De az, hogy egy autóvásárlási tanácsadóban (mert hogy innen indultunk most) nem kevés baromságot firkál össze egy elvileg független "szakértő" - na az már gáz.

A problémákat naná, hogy meg kell osztanunk egymással, hiszen egyebek mellett ezért is vagyunk itt. De a mundér becsületét is meg kell védenünk, mert azt aztán végképp nem teszi meg helyettünk más. ;)))
tipoatti31-05-2009 21:28:25 // 45412
Nem erről van szó...

Az enyémet is rengetegen megnézik, sok-sok millióval drágább autóból is a pesti dugóban mindig!!! 10 tankolásból vagy autómosásból legalább 5 elhúzódik a kutassal történő beszélgetés miatt ( milyen szép még ma is, stb. ... ).

Ki nem szarja le az OLYAN OFF-osokat, és hogy miről mit gondolnak?!

Egymás között csak beszélgethetünk itt, még ha kívülről olvassák is. Legalább itt legyünk őszinték egy kicsit szvsz. Nem gondolom azt, hogyha egy kis objektivitást is viszünk a képbe, az olyan qrva nagy baj lenne. Mielőtt Alfa-tulaj lettem, én is rendszeresen olvasgattam már itt is, az Indexen is és vontam le a konklúziókat!!!

Ha az ilyen hsz.-ekkel csak 1 leendő új tulajnak segítek, már örülök akkor is, ha esetleg 10 faxkalap alá lovat adtam.

vagy hazudjuk azt önmagunknak is, hogy "egyruppóbasekerülfenntartanisosincsbajahugyészarévanhozzáminden!"

Ha egy OFF-os külsős olvasó eleve fikázási szándékkal nyúzza az amore-t a szemeit fárasztva, egészségére...

Ettől ne vond kétségbe egyikünk Cuore Sportivo érzését sem pls.
W.31-05-2009 21:06:38 // 45411
Na ezért dumálnak az offosok, hogy ilyen-meg olyan sz@r az Alfa.... Miket írláltok itt össze vazze?? Minden vassal van gond, főleg amelyiket nyúzzák és az Alfa ilyen! Pláne a V6! A másik dolog meg, hogy itt zömmel 1999.-es vasak futnak (166). Ezek az idén 10 évesek!!! Többször volt alkalmam az elmúlt hetekben megtapasztalni mit is jelent egy ilyen vasban ülni. A legszebb élményem: mosóban állt a vas, mögém beállt egy vadiúj tojota korolla verzó. A gazdája kiszállt és egyből elkezdte körbe-körbe nézegetni a vasamat. Olyan volt, mint a méh, ami a virág körül röpdös. Aztán elkezde dícsérni hogy milyen szép a belseje, meg milyen dizájnos, meg kívül is gyönyörű... Mikor mondtam neki, hogy 10 éves múlt éppen, leesett az álla.... Na ez számít és nem az amit itt páran írtak..(már akinek a cuore sportivo)..:))
tipoatti31-05-2009 19:18:32 // 45410
Erről van szó... :)
tipoatti31-05-2009 19:15:45 // 45409
Feleségem volt anno annál a cégnél a helyi pénzügyi Mr. Wolf ( :) ), pontosan látta, hogy milyen szervíz NEM VOLT elvégezve és mennyiért... :)

Ha a Mercis rokonra gondoltál, hát ja... lehet, hogy éppen ő baxik át a legjobban, de miért tenné? Nem igazán van ilyesmire rászorulva... :)
FRob31-05-2009 17:02:22 // 45408
Arnold a megmondhatója hányszor megszidtam, de amikor jó akkor olyan élvezet h le nem cserélném :)
mostanában az a fő gondom :D mivel nem merek száguldozni csak módjával, adrenalin a béka segge alatt és elnézelődök a nagy kényelemben :)
úgy hogy komolyabb hangerőn szoktam mostanában hallgatni zenéket, hogy figyeljek

hiába 100km/h ennek az autónak... alapjárat
Seriff31-05-2009 16:39:05 // 45407
Egy benzinre éhes csinos holland:

Kriszo31-05-2009 13:37:22 // 45406
Unokabátyám mercibuzi...
Csak mercedesei voltak eddig.Na de...
Ugye a láncos megoldás sokkal időtállób mint a szíjas de ő is elismeri hogy 250 ezer után azér kerempel az a lánc..
Most egy c36 AMG je van elkezdtek tömítéseket cserélgetni a mociban 150ezerér.......
Tény hogy megbízható márka ezzel nem vitatkozom mondjuk 96-ig bezárólag....
A mostaniakra már nem lehet ilyen óriásrébuszokban nyilatkozni..
Egyébként vaterom unokaöccsének volt egy 124 ese 88ból 1200000 kmrel és nem volt olajfolyás a motoron.))))
Michael-t31-05-2009 13:03:32 // 45405
Köszi srácok a tanácsokat. A verda lent maradt Debrecenben. Kiderült egyik megbízható rokon autószerelő mester a régi szaki fajtából és kedden a melóhelyén megpróbálják átmosni a verdát. Addig leküldetem a héten vett üzemanyagszűrőmet. (A héten volt akció a lángnál és bevásároltam. A franc se hitte volna, hogy ilyen hamar szükség lesz rá:( ) ha sikerül a művelet lábon hazajön az autó ha nem akkor tréler aztán itthon nekiesünk... :( Remélem az előbbi lesz, szurkoljatok...
Satti31-05-2009 11:40:47 // 45404
Persze, mindig vannak érvek pro és kontra, de ha már érzés és nagydarab verda, akkor meg kell mondjam azt is, hogy kb. 12 éve volt egy nagyon jó állapotú, már akkor sem fiatal, 15 éves 380-as S Merci, persze V8-as motorral, automata váltóval, remek érzés volt vele autózni, és azok a gépek még tényleg rendesen meg voltak csinálva, azzal valóban több 100 ezret el lehetett autózni minden gond nélkül és ahogy ment, az kellemes volt. :-)
Grando31-05-2009 11:35:52 // 45403
Nem vitatom én, hogy vannak hibák. Már hogyne lennének. Na csak azt is figyelembe kell venni, hogy egy
-hasonló évjáratú,
-hasonló kategóriájú,
-hasonló műszaki színvonalú
-és hasonló futásteljesítményű
verdával hogyan jössz ki. Nagyságrendi különbségeket nem tapasztalnánk ezen a téren.
És aztán add hozzá az egészhez az érzést is, amit ad. Na itt viszont már lennének különbségek. ;)))
Satti31-05-2009 11:03:01 // 45402
Erről beszélek vazze, hogy ez a szerelem, amikor használod, jól érzed magad benne, mégha van is ilyen-olyan baja.:-)
Az enber olyankor hajlamos elnézni az autónak a hibáit, próbál nem foglalkozni vele, ez egy ilyen dolog.
Amúgy meg nekóstógassámán vazze! :-))
Cro16631-05-2009 10:59:36 // 45401
:))))
FRob31-05-2009 10:57:46 // 45400
már párszor beraktam az árakat futómű ügyileg, igaz tavai árak de mivel idén is voltam már náluk mondhatom nem sokat változott, Lenkei műveket ajánlani tudom
olcsóbb és van olyan jó ha nem ugyanolyan mint a gyári cumók


ELEJE:
Felső lengőkar szilent : 5000/db (2db kell)
Felső lengőkar Gömbfej: 10000/db

Alsó lengőkar szilent első 3000/db
Alsó lengőkar szilent hátsó 5500/db
Alsó lengőkar szilent külső 3500/db
Alsó gömbfej : 12000/db
függ stab: 8000/db
stab gumi jav 4000/db

kormány axiális 1500/db
kormány gömbfej jav 4000/db


HÁTULJA:
Futómű felfogató szilentek 5000/db
Csonkálvány G szem 15000/db
Lengőkar G szem 17000/db
Felső kitámasztó "bumeráng" szilent 4000/db
Felső kitámasztó "bumeráng" gömbfej 12000/db
lengéscsillapító alsó szilent : 3500/db
függőleges és kereszt kitámasztó kar szilent 3000/db
Grando31-05-2009 10:56:34 // 45399
Az, hogy baxol rá, vagy valóban nem kell baxtatni, két külön kategória. ;)))

Mondjuk érdekes amit írsz, mert eddig mindegyik autód a csúcsok csúcsa volt - amikor épp nálad volt. Nyilván most a gófod ilyen. :DD
Satti31-05-2009 10:48:22 // 45398
Nyílvánvaló, hogy attól is függ, kinek, milyen állapotút sikerűl kifogni, de azért sajnos vannak soxor gondok, amik néha bosszantóak és érthetetlenek. Már volt alaklmam használni jópár típust az Alfából, de semm gondom az tényleg csak a 145/ 146-tal nem volt, atöbbin mindig volt, ami zavart, igaz lehetett attól használni, de nem volt 100%-os az érzés. Nincs abban semmi extra, hogy sok olyan más márka van, amikkel valóban sokáig semm gond nincs, sok km-t lehet menni, minden hiba nélkül, de egy Alfa az szerelem, az a külőnbözés, a traubi, nem az ésszerűség!
Cro16631-05-2009 10:41:40 // 45397
futómű.. én első rugókat+lengéscsillapítót cseréltem..elöl szerintem soha nem cseréltek semmit(lehet, tévedek), még egyben van, nem lóg nem mozog..nem nyöszörög.ha gyári és tényleg nem cserélték soha, akkor le a kalappal.145E km van benne (vagy több). Magyar az autó, de pályáztak vele sokat, és kint, nem itthon.Hátsó rész: stabot cserélték mielőtt elhoztam a kereskedőtől, mondjuk kicsit riszál kanyarban villamos sínen (például Éles sarok). lehet érdemes lenne hátul is csillapítót cserélni.
Cro16631-05-2009 10:30:35 // 45396
na jó..mondjuk én is rá tudnék költeni akár 5-600 e t is:)) lassan kuplungozni kell majd, kerékcsapágyat is hallom,fékszett is cserés lesz februárban műszakira, gumikkal most nem foglalkoztam..leradírozom a téli Conti-kat, mert már úgysem lett volna jó következő télre.
na de ezektől még üzembiztos!:))
Grando31-05-2009 10:29:11 // 45395
Vazze Atti, miket írsz te itten? :DD
Első futómű? - Gyári cuccaid vannak benne? Hol jársz vele, mennyit és hogyan?
Vezérléscsere? - Minden autóban megvannak az intervallumok, vagy sem?
Új gumik? - Ez se az autó hibája legyen már...

Olyan dolgokat írsz, amiket egy átlaguser észre sem vesz. Talán a gumikat, de ebben sem lennék olyan biztos.

Az, hogy a főnökúr mit arcoskodik össze, vagy miről nincs fogalma a kb.leszart céges verda szervizelését illetően, esetleg mennyire trehány, megint egy külön pont.
Te még hiszel az ilyen mesékben? Autódíler múltad ellenére? Ehhh mán.... ;)))
tipoatti31-05-2009 10:23:02 // 45394
Persze, én sem azért vagyok Alfa-buzi, mert a megbízhatóságra/praktikumra helyezem a hangsúlyt az életemben... :) Csak amúgy hangosan gondolkodom. :)

Azért van itt olyan cartárs, akire nem mondhatnám, hogy nem egy elfogult Alfa-bolond, de amikor felhív, és sorolja, hogy megint mi hányta el magát a vason ( "apróságok" tömkelege ) - hát elgondolkodom én is, biztos, hogy normális vagyok-e... :)))
Cro16631-05-2009 10:17:19 // 45393
Akkor Én jelentkezem! :))
Igaz még csak 15 hónapja vagyunk társak, de még soha nem jutott eszembe indulás elött, vagy menet közben hogy Úristen, lesz e ma valami műszaki gondom.

A croma-nal volt..nem is egyszer..minden reggel télen pl :))de csak az aksi miatt.
De egyszer sem hagyott cserben az sem.Illetve saját hülyeségem miatt, lapos volt a jobb hátsó, pályán defekt, pótkerék szintén ko, december, hideg, éjszaka, családdal grrrr. Ezért(is) kezdtem 166 -ot nézni..elég volt a xar autókból felkiáltással:))

166-nál eddig annyi volt, hogy az önindítót levetettem (amikor mentem látogatóba Szegedre) a villanyÁSZommal, mert száraznak hallottam amikor indított, meg gondoltam soha nem volt leszedve, nézzen már bele..szétkapta, kitakarította jól "lehúzott" 3000 ft al:))
Na a croma nál ez nem volt mert addig használtam amíg szétesett :(
Ma már a megelőzésre fektetem a hangsúlyt:)
Az alkatrész árak meg..ha nem golf árakhoz hasonlítjuk, akkor nem vészes(szerintem)
A kérdés csak az, hogy milyen gyakran kell cserélni:))
tipoatti31-05-2009 10:02:12 // 45392
Épp' tegnapelőtt számolgattam Béla barátommal, ahhoz, hogy teljesen nyugodt legyek ( minden frissen cserélt/jó legyen ) igényelne újfent vagy 300-350K-t. Most sem szar, de hát na... az első futómű elkezdte hallatni magát a napokban, lassan elkéne egy vezérléscsere is, új gumiktól sem sértődnék meg, stb., stb., stb....
Mostanában nincs annyira "kedvem" költeni rá... :)
tipoatti31-05-2009 09:57:06 // 45391
Most őszintén, ki az közülünk, aki úgy ül be az autójába minden nap, hogy " tutti, ma sem lesz/nem lehet semmi tré vele, és ha lesz is, gombokból megoldom"...
Tény, hogy a TS-eknél anno még jobban feszülgettem...

Durva lesz, amit írok, de anno a Passat-nál hosszú hónapok, évek teltek el úgy, hogy eszembe sem jutott gondolkodni semmilyen aspektusból a műszaki állapoton, vagy arról, hogy mi jöhet még.

Term. EZ azért egészen más kávéház, nem 1 kategória.

Azért kedvenc ribancaink mindannyiunk fejében járnak állandóan, gondoskodnak róla... :)
Cro16631-05-2009 09:43:53 // 45390
"Néha azért el tudnám viselni ezt az érzést üzembiztonságilag... :)"

ennek egyik feltétele, hogy költözz Németországba:) kizárt, hogy Mo-n minimum a futóműve ne esett volna szét ennyi idő alatt:)

Na és ezzel azt akarod mondani, hogy nem üzembiztos az autód??:))
tipoatti31-05-2009 08:22:37 // 45389
OFF

Párom volt munkahelyén az egyik góré céges verdája egy faceliftes V6 "B" Opel Omega volt. Abban 280000 km. alatt EGYSZER SEM cseréltek szíjat, és tudom, hogy nem bántak sosem kesztyűs kézzel azzal az autóval... Durva.

ÓRIÁSOFF

Tegnap találkoztam vagy 15 év után egy Németországban élő rokonommal.
Van egy '95-ös 140-es 350 dízel Mergája. Fél éves korában vette anno 11000 km.-el, most van benne 395000 km. SOHA SEMMI baja nem volt, csak a szokásos kopó/fogyó cuccok, alkatrészek voltak cserélve benne, a futóműve meg sem nyikkant még, pedig ez valami soft módon páncélozott cucc, 2900 kg. az önsúlya...
Bár nyilván megtehetné, esze ágában sincs még lecserélni másra, tudja, hogy az újabbak mind kutyaütők.

Néha azért el tudnám viselni ezt az érzést üzembiztonságilag... :)

ON
Kilo166 (Droid#1)31-05-2009 06:56:43 // 45388
Ha Debrecenben vagy, akkor az egyik lehetőség, hogy felhívod tt-t, itt a tagok között megvan a száma, és ő már elnavigálgat, a másik lehetőség Mester, aki szintén tag és debreceni autószerelő.
Whiteskull30-05-2009 20:24:31 // 45387
44939-es hsz. :)))
Tenkes30-05-2009 20:09:18 // 45386
Sziasztok! keresek 164-s javítási kézikönyet keresek. 92' segítsetek!!!!
Cro16630-05-2009 18:26:38 // 45385
Köszi a sok infót!
jó áraim vannak ,(meg jó barátom a megfelelő helyen:) ) csak minőségi kérdések foglalkoztatnak.pénz nem számít:))) áá csak vicceltem. de mivel kb évente 10-12 e km ert megyek (jelenleg), nem túl gyakori lesz remélhetőleg a fékalkatrészek cseréje.
Majd csak műszaki előtt akarom cserélni, de már most szedem össze hozzá a cuccokat:)
FRob30-05-2009 17:57:25 // 45384
mit foglalkoztok vele?
sose volt alfája, remélem sose lesz, gondolom valami csoda buzukival jár ami az isten.
kapja be az ilyen a buzukija kipufogóját ...
Kriszo30-05-2009 15:41:25 // 45383
"Vezérműszíj 60ezrenként csereérett..."
Mé bazdmeg a többibe mennyi után cserél a normális ember????

"A felszereltségen nem spóroltak, már a belépő szint is rendelkezett az elengedhetetlen kellékekkel (klíma, légzsákcsapat, villanyablakok stb.), följebb lépve pedig már luxusautós a színvonal, főleg a 2003 végi ráncfelvarrást követően."

Mivan a ráncfelvarrottban ami nincs az azelőttiben????

"
Ha épp mindene rendben, akkor számos kellemes percet okoz, de ha nyűgős, akkor jaj! Ha már, akkor 2003 utáni, lekáderezett, kétliteres benzines."

Nekem egyáltalán nem tetszik a 2003 utáni...
Egyébként ha már akkor a cikk írója tehet egy sziveséget....
És pont azt a motort "favorizálja ami aztán tényleg hagy kívánni valót maga után...
Gye'30-05-2009 13:46:51 // 45382
Hi, én nemrég cseréltem az olajkályhán első tárcsát, Brembót vettem az Alba autós sráctól, asszem 26rugó volt... a gyári 32lett volna és még voltak alternatívák LUK meg1-2 noname márka olyan 18-20rugó körül.... Brembóból ez a 2. garnitúrám illetve volt egy Breco is, valóban elvileg ugyan az mint a brembó de sokkal gyengébb, mert abba beleféketem egy huplit és emiatt cserélnem kellett mert ütött a tárcsa...valahol még megvan, fel kéne szabályoznom az esztergán... a lényeg a Brembó kopásjelzős, így nem kell agyalnod mikor lesz csereérett, de kb 50-60000km-et megy el.... betétben gyárit illetve lucast használtam, ezek nem nyikorognak de nem is olcsók... kb a tárcsával együtt használódnak el....az albaautós srác elvileg forgalmazza az EBC márkájú betéteket és tárcsákat... elvileg azok is jó minőségüek, nekem motoron volt olyan márkám illetve tudom még ajánlani a Bendix-et, ez inkább francia autók gyári beszállítója, nem olcsó de szerintem nagyon jól működnek (betét és tárcsa együtt) árat esetleg tudok kérdezni ha érdekel. Ja és szerintem bármelyik márkát veszed, egyik sem fog többet bírni tárcsából 60000-nél normál hsználatnál jó betétekkel. Remsa, Delpfi betétet nem ajánlom, szerintem kemények..
Grando30-05-2009 13:34:16 // 45381
Hohóóó! Mit tanáátam!
Vételi tanácsadó - Alfa 166. A hahu-n. Már azt hittem sose lesz ebből semmi. Anno én is leadtam az ítéletemet.
Mindenesetre elég érdekes összegzés született. Vannak benne korrekt dolgok, de azért lenne néhány hozzáfűzni valóm... Kommentelni persze nem lehet. ://

Például:
- "A V6-os benzinesek túlhaladják a hajtáslánc képességeit" - őőőő.... mi van???
- "Utastér: a ráncfelvarrás után javult a minőség" - na ezt honnan vette? nem egyszer ajánlgatja...
- "Leginkább a 2.0 TS ajánlható, jól megy és egész takarékos..." - no comment. (Satti, nem te írtad? :DDDD )
- "Nálunk egész elterjedtnek számított (a típus), szemben sok nyugati piaccal..." - ?????
- "Ülése/kormánya jól beállítható, csak egész gyengéden kényszeríti a jellegzetes békapózba sofőrjét." - vazze, 2m20-as kosarasok ne vegyenek ilyet...
- "A jól formázott és pompásan tartó, elegáns ülések..." - na itt meg pont nem jött be. pompásan tartó... hmmm... télleg 2m20-as kosaras szemszögéből nézi, aki már 20 éve nem mozog, és 220 kilós. :DD


A többit szedjétek ízeire ti... :DDD ;)))

Ja, pluszpont, hogy egy körömlakkot tettek be képnek. :DDD
Kriszo30-05-2009 12:17:42 // 45380
Szeva nekem is volt ilyen problémám.
2 lehetőség van..
Vagy a főtengely szíjtárcsa amit tavaly cseréltem elaforgnál vettem 33ezerér...
A másik amit 1 honapja ami le is dobta a szijat az maga az a szíjfeszítő cucc az pedig 40pénzbe került...
Tamáskának az 56-ba is ugyanezek a problémák voltak.Ahogy én észrevettem ez a jtd gyengepontja nem kis pénzbe került nekem se ezt a környéket rendbe tenni....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.