Hát még 1x gratula, tényleg nagyon-nagyon szép!! :)
De nem mondod, hogy a szervízben adják át az új autót??????
Forum >> 164-166
Longman05-05-2009 09:38:39 // 45129
Grando05-05-2009 09:38:26 // 45128
Grat hozzá még egyszer! Cicafiú! :DD ;)))
Charlie 16605-05-2009 09:27:10 // 45127
Charlie 16605-05-2009 09:24:33 // 45126
Naná hogy gyűjtöm :)
Inkább minthogy bármit is eladjak :):):)
Most má van kicsi, nagy, majd még veszek valami közepeset is :):):)
Inkább minthogy bármit is eladjak :):):)
Most má van kicsi, nagy, majd még veszek valami közepeset is :):):)
Charlie 16605-05-2009 09:23:40 // 45125
Na igen, de erre is van megoldás, pl az én esetemben. Úgy hívják, 4 év gari :):)
Innentől nyugodtan alszom :):)
Innentől nyugodtan alszom :):)
Charlie 16605-05-2009 09:22:41 // 45124
Aha.....:)
Csak azt ne feledd el hogy nekem nem "csak" ez van :):):)
Csak azt ne feledd el hogy nekem nem "csak" ez van :):):)
BFMSE04-05-2009 23:27:41 // 45123
Ezt a programot találtam, ami szerintem jó lehet és az OBD olvasó pedig lehet, hogy ez lenne.
Grando04-05-2009 22:59:47 // 45122
Mármint a V6 24V-k motorvezérlője... ;))
Grando04-05-2009 22:57:03 // 45121
Finnyás, nem áll szóba minden "jött-ment" ketyerével, az tuti. Ahogy a vezérlőegysége sem az egyszerű esetek közé tartozik. A fene enné meg... :((
BFMSE04-05-2009 22:53:21 // 45120
Van valakinek tapasztalata, hogy a 166-os alfa milyen diagnosztikai műszerrel tud kommunikálni? Esetleg vennék egy ilyen OBD műszert, csak nem tudom milyet vegyek.
B-la 04-05-2009 22:46:12 // 45119
Hát persze!!! :-DDD
Grando04-05-2009 22:34:34 // 45118
A meggyógyult légtömegmérőhöz ennyi bónusz minimum jár! ;)))
B-la 04-05-2009 22:04:13 // 45117
Az elejébe szerintem rakok én is +0,2-öt, oszt meglátjuk... :-)
tipoatti04-05-2009 22:01:17 // 45116
Télen 2,5, most 2,4-et nyomattam bele a múltkor, és egy kissé tényleg laposnak, "lustának" tűnik az eleje nekem is! Kipróbálom ezt a gigantikus értéket...
Arno16604-05-2009 21:56:26 // 45115
Gyanítom variáltak a rugókon/gátlókon....és emiatt engednek meg az ujakra nagyobb nyomást... jobban csillapít... mondjuk... nem pattog annyira...
talán... :)
Viszont autópálya felhajtókon nagyon durvát lehet kanyarodni 2.7-tel . :))
talán... :)
Viszont autópálya felhajtókon nagyon durvát lehet kanyarodni 2.7-tel . :))
B-la 04-05-2009 21:51:02 // 45114
Hi!
Én eddig a 17-eseket 2,4-2,5 között tartottam.
Lehet benne valami (emelt nyomásban),mert az eleje kicsit lapinak tűnik.
Pedig nem az!!! Hátuljára pedig pont jó volt eddig nékem...
Én eddig a 17-eseket 2,4-2,5 között tartottam.
Lehet benne valami (emelt nyomásban),mert az eleje kicsit lapinak tűnik.
Pedig nem az!!! Hátuljára pedig pont jó volt eddig nékem...
Grando04-05-2009 21:42:20 // 45113
Találkozunk a gumisnál és a futóművesnél. :DDDD
Andy04-05-2009 21:40:59 // 45112
És holnap minden bálna pattog az úton mint kecske sz@r a deszkán! :))
Grando04-05-2009 21:38:26 // 45111
Ja ja. 2,7 - hidegen! Jópofa, mi? :DD
Grando04-05-2009 21:37:24 // 45110
tipoatti04-05-2009 21:32:09 // 45109
2,7??!! Jó ég... mind1, én is kipróbálom! :)
Andy04-05-2009 21:27:54 // 45108
Reggel felfújom próbaképp, elől 2,7-hátul 2,5 kombóra aztán kipróbálom. Utána megosztom tapasztalatom a nagyérdeművel! :))
Grando04-05-2009 21:20:27 // 45107
Mai trakta:
A gumik nyomásáról.
Az új kezelési utasításban találtam ezt a táblázatot.
Német:
Angol:
A régivel ellentétben itt külön adja meg a 16, 17 és 18 collos gumik nyomását. A régi doksiban 2,3 bar volt az érték előre és hátra is, oszt jóvan. Itt már igencsak differenciálnak. Ezek a 2006-os útmutató táblázatai (3.2 V6 és 20V MJet).
A téli kerekekre mérettől függetlenül +0,2 bar-t ajánl. Ez eddig tiszta sor, rendben. Tartós állatkodásra +0,3 bar-t mond, na ez már a jesszusom kategória (17-esnél 3,0 bar!!). :DD
De!
A súlyok nem változtak jelentősen a buszmaorrú és a szomorúarcú verziók között. Viszont a futóművön tanakodtunk Arnóval. Vkinek infója erről? Lehet olyan eltérés a rugó-lengéscsillapító együttesben, ami indokolná ezeket a brutális értékeket? Vagy egyszerűen csak Giovanni megvilágosodott? Vagy a gumiabroncsok változtak ennyit az évek alatt? Vagy mi a túró ez az egész? :DDD
Én most felqrtam a 17-eseket a táblázat szerint. Mit is mondjak? Feszesebb, pattogósabb lett a menet, a kerék nem hordósodik, szóval még jó is lehet. Tudja a franc...
A gumik nyomásáról.
Az új kezelési utasításban találtam ezt a táblázatot.
Német:
Angol:
A régivel ellentétben itt külön adja meg a 16, 17 és 18 collos gumik nyomását. A régi doksiban 2,3 bar volt az érték előre és hátra is, oszt jóvan. Itt már igencsak differenciálnak. Ezek a 2006-os útmutató táblázatai (3.2 V6 és 20V MJet).
A téli kerekekre mérettől függetlenül +0,2 bar-t ajánl. Ez eddig tiszta sor, rendben. Tartós állatkodásra +0,3 bar-t mond, na ez már a jesszusom kategória (17-esnél 3,0 bar!!). :DD
De!
A súlyok nem változtak jelentősen a buszmaorrú és a szomorúarcú verziók között. Viszont a futóművön tanakodtunk Arnóval. Vkinek infója erről? Lehet olyan eltérés a rugó-lengéscsillapító együttesben, ami indokolná ezeket a brutális értékeket? Vagy egyszerűen csak Giovanni megvilágosodott? Vagy a gumiabroncsok változtak ennyit az évek alatt? Vagy mi a túró ez az egész? :DDD
Én most felqrtam a 17-eseket a táblázat szerint. Mit is mondjak? Feszesebb, pattogósabb lett a menet, a kerék nem hordósodik, szóval még jó is lehet. Tudja a franc...
W.04-05-2009 21:08:39 // 45106
Sajnos nálunk még mindig a hazug, népnyúzó rezsim uralkodik, de már bízzunk benne nem sokáig! Ha dolgozol és pénzt is akarsz érte, akkor jön az APEH, ha seftelsz meg ügyeskedsz, akkor nincs gond... Ebben az országban sosem lesz rend, mert ez nem érdeke a komcsiknak: káoszban lehet uralkodni igazán....
Tommi04-05-2009 16:04:38 // 45105
Ezzel az egésszel egyetlen probléma van:
Mindenki hangoztatja, hogy mennyire jó az EU, bárki bárhol bármit csinálhat, határokon átnyúlva vásárolhat, dolgozhat, lakhat, stb... Ez elméletben mind szép és jó, csak a kedves kormányunknak nem tetszett az, hogy ezt az élelmes magyarok ki is használták (regadó, stb... előnyei miatt) és így az állam egy csomó bevételtől elesett. Holott ugye az emberek "csak" éltek az EU adta lehetőségekkel és máshol költötték el a pénzüket, amivel nem kis hazánk adóbevételeit gyarapították.
Évekkel ezelőtt a Volkswagen járt hasonló cipőben, amiből nagy botrány is lett: a németek Olaszországba jártak VW-t venni, mert ott sokkal olcsóbb volt, mint otthon és a német kereskedők forgalma jelentősen visszaesett. Erre válaszul a németek kiadták utasításba az olasz dealereknek, hogy nem adhatnak el autót német állampolgárnak. Ezen meg az olaszok rágtak be és felnyomták a VW-t mindenféle EU-s fórumokon, hogy a négy legfontosabb dolog (személyek, áruk, tőke, szolgáltatások) szabad áramlásának alapelvébe ütközik a rendelkezés, ami az Unió egyik legfontosabb alappillére. Azt ugye mondanom se kell, hogy ki húzta a rövidebbet a szép hosszú eljárás végén :))) Azóta annyit változott a helyzet, hogy született egy EU-s direktíva ennek szabályozására, miszerint a tagországokban árusított autók árai között max 10% (vagy 15%, nem emlékszem pontosan) lehet az eltérés - mármint típusonként, vagyis pl az Alfa sem adhatja sokkal drágábban az autóit mondjuk a csóró Görögországban, mint a sokkal magasabb életszínvonalú Svédországban.
Mindenki hangoztatja, hogy mennyire jó az EU, bárki bárhol bármit csinálhat, határokon átnyúlva vásárolhat, dolgozhat, lakhat, stb... Ez elméletben mind szép és jó, csak a kedves kormányunknak nem tetszett az, hogy ezt az élelmes magyarok ki is használták (regadó, stb... előnyei miatt) és így az állam egy csomó bevételtől elesett. Holott ugye az emberek "csak" éltek az EU adta lehetőségekkel és máshol költötték el a pénzüket, amivel nem kis hazánk adóbevételeit gyarapították.
Évekkel ezelőtt a Volkswagen járt hasonló cipőben, amiből nagy botrány is lett: a németek Olaszországba jártak VW-t venni, mert ott sokkal olcsóbb volt, mint otthon és a német kereskedők forgalma jelentősen visszaesett. Erre válaszul a németek kiadták utasításba az olasz dealereknek, hogy nem adhatnak el autót német állampolgárnak. Ezen meg az olaszok rágtak be és felnyomták a VW-t mindenféle EU-s fórumokon, hogy a négy legfontosabb dolog (személyek, áruk, tőke, szolgáltatások) szabad áramlásának alapelvébe ütközik a rendelkezés, ami az Unió egyik legfontosabb alappillére. Azt ugye mondanom se kell, hogy ki húzta a rövidebbet a szép hosszú eljárás végén :))) Azóta annyit változott a helyzet, hogy született egy EU-s direktíva ennek szabályozására, miszerint a tagországokban árusított autók árai között max 10% (vagy 15%, nem emlékszem pontosan) lehet az eltérés - mármint típusonként, vagyis pl az Alfa sem adhatja sokkal drágábban az autóit mondjuk a csóró Görögországban, mint a sokkal magasabb életszínvonalú Svédországban.
W.03-05-2009 19:27:33 // 45104
Már nem megy.... rájuk szállt az APEH. Mindenkinél nyomják a vagyonosodásit és úgyis találnak valamit...:(
Youri03-05-2009 13:52:54 // 45103
És mindezt életkortól függetlenül!!!!!!
Tommi03-05-2009 13:51:14 // 45102
Ha már alfás idézetek, nekem még mindig az a mindent vivő, amit Arese-ben olvastam az Alfa múzeum bejáratánál:
Ez a fotó fent van nekem az iwiw-en is, bekeretezve itt van a monitor mellett az íróasztalomon is. Fogalmam sincs ki volt ez az ürge, aki mondta, de ez amolyan "minden benne van" megfogalmazás, ennél szebben szerintem mi sem tudtuk volna szavakba önteni ezt az érzést :)
Ez a fotó fent van nekem az iwiw-en is, bekeretezve itt van a monitor mellett az íróasztalomon is. Fogalmam sincs ki volt ez az ürge, aki mondta, de ez amolyan "minden benne van" megfogalmazás, ennél szebben szerintem mi sem tudtuk volna szavakba önteni ezt az érzést :)
Tommi03-05-2009 13:49:02 // 45101
Ezt én is olvastam nemrég valahol és nagyon tetszett :)
És tényleg különleges érzés, amikor a másik hülye alfás vigyorog rád, köszön és mindketten tudjátok-érzitek, hogy ugyanaz élteti őt is és téged is :)
És tényleg különleges érzés, amikor a másik hülye alfás vigyorog rád, köszön és mindketten tudjátok-érzitek, hogy ugyanaz élteti őt is és téged is :)
Arno16603-05-2009 13:36:46 // 45100
csak úgy eszembejutott - belefutottam egyszer a neten vhol... marhára tetszik azóta is:
"Az Alfások integetnek egymásnak! Ebben a rohadt, fapofájú bunkókkal teli
városban, mint amilyen Budapest, ez egészen különleges érzést ad. Intek
valakinek, ő jókedvűen visszaint, mindketten elismerően csettintünk egyet,
és úgy érzem magam, mintha egy kellemes, laza, jókedvű nyugat-európai
városban lennék, ahol az autózás nem csak arról szól, hogy a saját
négykerekű bunkeremmel dugózom. EZ AZ, amiért lehet egy autót: egy drága,
valójában díszből, önzésből, kivagyiságból vett használati tárgyat
szeretni."
Pénteken megyek haza mellettem egy maserati biturbos srac egyik lámpánál.... Intek neki, mutatom h fasza a verda...atnez, alfa...mosolyog...barátnője nevetgél...
Majd mindenki ment tovább boldogan.... EZ KELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Az Alfások integetnek egymásnak! Ebben a rohadt, fapofájú bunkókkal teli
városban, mint amilyen Budapest, ez egészen különleges érzést ad. Intek
valakinek, ő jókedvűen visszaint, mindketten elismerően csettintünk egyet,
és úgy érzem magam, mintha egy kellemes, laza, jókedvű nyugat-európai
városban lennék, ahol az autózás nem csak arról szól, hogy a saját
négykerekű bunkeremmel dugózom. EZ AZ, amiért lehet egy autót: egy drága,
valójában díszből, önzésből, kivagyiságból vett használati tárgyat
szeretni."
Pénteken megyek haza mellettem egy maserati biturbos srac egyik lámpánál.... Intek neki, mutatom h fasza a verda...atnez, alfa...mosolyog...barátnője nevetgél...
Majd mindenki ment tovább boldogan.... EZ KELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arno16603-05-2009 13:27:23 // 45099
Meg a ló...szt... én vagyok itthon, nehogymár ha normálisan akarok élni nekem kelljen pitizni meg szivni.... plane mikor relative tisztességes is az ember.
(dolgozik, adózik, nem szemetel (csikket sem!!! :)))) , 18 feletti lányoknak néz csak be a szoknyája alá, a pasikkal csak sörözik és nem buzul, meg ilyenek... :) abban a pillanatban hogy valami "gáz" van az emberrel rögtön "világsztár" ebben az országban és kapja az erkolcsi anyagi "támogatást"... mintha ezeknek kéne szaporodni... és attól lenne normálisabb ez a sárgolyó... )
(dolgozik, adózik, nem szemetel (csikket sem!!! :)))) , 18 feletti lányoknak néz csak be a szoknyája alá, a pasikkal csak sörözik és nem buzul, meg ilyenek... :) abban a pillanatban hogy valami "gáz" van az emberrel rögtön "világsztár" ebben az országban és kapja az erkolcsi anyagi "támogatást"... mintha ezeknek kéne szaporodni... és attól lenne normálisabb ez a sárgolyó... )
Arno16603-05-2009 13:21:05 // 45098
Szimpatikusabb lenne rendet csinalni ebben a koszfészekben....
Grando03-05-2009 13:07:04 // 45097
Vagy csak simán bejelentkezel ideiglenes lakcímre vmi ismerőshöz-rokonhoz. ;)))
Tommi03-05-2009 12:47:30 // 45096
Kell csinálni egy szlovák fantom offshore céget, ahogy sok kedves honfitársunk élt is a lehetőséggel :) Marad a szlovák rendszám, regadó nincs :)
Kriszo03-05-2009 10:56:34 // 45095
Ez a gusztustalan ebben az országban itt mindenér fizetni kell....
Azér nevetséges h ez máshol nincsen...Pedig mennyi aztot lehetne behozni wááá:))))
Néztem a németeknél is vannak kurva szép véhatok..
Azér nevetséges h ez máshol nincsen...Pedig mennyi aztot lehetne behozni wááá:))))
Néztem a németeknél is vannak kurva szép véhatok..
Satti03-05-2009 09:59:46 // 45094
Na, az ami a sok, sok esetben több, mint az autó kinti ára, főleg nagy cm3-nél.
Tommi02-05-2009 22:22:35 // 45093
Ma délután Visegrád, szerpentin, ezüst 166, kígyó az indexnél, rendszám GTW-476, ki volt az? :)))
Kriszo02-05-2009 18:18:49 // 45092
Nem kérsz érte sokat biztos elviszik..
Mondjuk itt nálunk plusz regadó..(
Mondjuk itt nálunk plusz regadó..(
Lumpi02-05-2009 17:19:38 // 45091
Elado sorba kerult a gépállat mert volna egy jo lakás bizniszem.. ár 4500EURO.
Don Gombóc02-05-2009 17:08:00 // 45090
Vöröses szőke. Vagy szőkés vörös. :)
na mindegy másként fogalmazok. Sajnos a legtöbb baj ezeknél fordul elő. Bizony meglepődnél ha csak itt az AA oldalon mindenki felírná a vezérműszíj szakadását a hajtókar szakadását, a dugattyú aljának leszakadását. Bizony mondom néked az itteni emberek 80% ak akivel előfordult ez a dolog, mélyen hallgat róla. Mondjuk nem értem miért titkolják, viszont meg is értem mert igen mély bennük a típus szeretete. Manapság a legkeresettebb alkatrész a bontókban a jó minőségű illetve állapotú Ts főtengely. Bár ezek a nagyobb problémák nem lennének olyan nagy dolgok, ha 250-300 ezer környékén fordulnának elő de túl sűrű a 100 ezer alatti futásteljesítménynél is ez a probléma.
na mindegy másként fogalmazok. Sajnos a legtöbb baj ezeknél fordul elő. Bizony meglepődnél ha csak itt az AA oldalon mindenki felírná a vezérműszíj szakadását a hajtókar szakadását, a dugattyú aljának leszakadását. Bizony mondom néked az itteni emberek 80% ak akivel előfordult ez a dolog, mélyen hallgat róla. Mondjuk nem értem miért titkolják, viszont meg is értem mert igen mély bennük a típus szeretete. Manapság a legkeresettebb alkatrész a bontókban a jó minőségű illetve állapotú Ts főtengely. Bár ezek a nagyobb problémák nem lennének olyan nagy dolgok, ha 250-300 ezer környékén fordulnának elő de túl sűrű a 100 ezer alatti futásteljesítménynél is ez a probléma.
Kriszo02-05-2009 13:47:02 // 45089
Kicsit lemaradtál.)
Azt próbáltam ecsetelni h bennevan az autom az ujsagban.)))
Mind1 nem lényeges.)
Azt próbáltam ecsetelni h bennevan az autom az ujsagban.)))
Mind1 nem lényeges.)
Arno16602-05-2009 13:03:17 // 45088
nem tudlak követni :) he? :))) milyen gép, kié, hol?
Arno16602-05-2009 13:01:21 // 45087
Hát kicsit vérszegény lett valóban... mind1... a sziv a fontos nem a vakolat :)
tipoatti02-05-2009 12:57:07 // 45086
Nem bántom a cartársat, de nem volt egy összeszedetten nyilatkozó típus, kicsit jobban is védhette volna a mundért...
Arno16602-05-2009 12:31:23 // 45085
RTL most!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Don Gombóc01-05-2009 19:40:27 // 45084
Emberek! Ki vette már le a tetőkárpitot 166 ról? Milyen bolhák és csavarok vannak?
Satti01-05-2009 18:59:31 // 45083
Ez biztos így lehet, te vagy a műszaki ember, én már a hsz. felénél elvesztettem a fonalat, de nem is csoda, szőke vagyok! :-)))
Kriszo01-05-2009 18:55:44 // 45082
Lapozgattam a kúton azután tűnt fel hogy jéé az az én gépem:))
Na jó azután megvettem igan egy 3x 1.5 kép van róla:PPP
Na jó azután megvettem igan egy 3x 1.5 kép van róla:PPP
Arno16601-05-2009 18:38:14 // 45081
Te is gyűjtöd ezeket a "szarokat"? :)))))
Grat a 147-hez... jó lesz!!!! Én nagyon szeretem anyumét....kis fordulékony dög, jót lehet bohóckodni vele...
Grat a 147-hez... jó lesz!!!! Én nagyon szeretem anyumét....kis fordulékony dög, jót lehet bohóckodni vele...
Don Gombóc01-05-2009 18:04:14 // 45080
Te csak nepper vagy, nem hozzáértő. :)
Bár minden Alfát szeretek, de ez az új Ts ami szíjas, az kellene legutoljára. Sajna ahogy egyik igazán hozzáértő mondta, van olyan Ts aminek már leszakadt a dugattyúja és hajtókara, és van olyan aminek ezután fog. Kurvára érzékeny minde szarra. Ott kurták el hogy a láncos verziót nem módosították, illetve nem azt tették bele az újakba. Ott a blokk azaz a főtengely hajtókar párosítás is fasza volt. Nem mozgott a hajtókar 6-8 millimétert a főtengelyen oldalirányba stb. Az motor volt, ahhoz képest ez egy szar. Biztos van akinek nem tetszik de ez sajna így van. Sorry. :)
Bár minden Alfát szeretek, de ez az új Ts ami szíjas, az kellene legutoljára. Sajna ahogy egyik igazán hozzáértő mondta, van olyan Ts aminek már leszakadt a dugattyúja és hajtókara, és van olyan aminek ezután fog. Kurvára érzékeny minde szarra. Ott kurták el hogy a láncos verziót nem módosították, illetve nem azt tették bele az újakba. Ott a blokk azaz a főtengely hajtókar párosítás is fasza volt. Nem mozgott a hajtókar 6-8 millimétert a főtengelyen oldalirányba stb. Az motor volt, ahhoz képest ez egy szar. Biztos van akinek nem tetszik de ez sajna így van. Sorry. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
505
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?