Forum >> 164-166

Arno16602-03-2009 18:15:24 // 44088


:)
Cro16602-03-2009 17:42:31 // 44087
Csak rossz oldalon van a kormánya:))
Az emblémáját elfogadnám..apropó embléma..segítsen már valaki...van új embléma 166 elejére 5800 Ft alatt valahol?:)
Seriff02-03-2009 11:19:59 // 44086
FRob28-02-2009 21:52:10 // 44085
igen pontosan a szabadon futó szok kimenni benne, egy kétsoros golyós csapágy majd 2 cm széles direkt azért mert aszem a hoszbodászíj ami a generátort is hajtja ( bazi hosszú) az tekeri a légkondit is

kerék le, a müa doblemez le. a locsi kanna ki, ekkor jól hozzáférsz és látod, szabvány kulcsok kellenek hozzá, meg max csapágylehúzó
ha lejött a kerekentyű ki kell nyomni belőlle a csapágyat, ahhoz meg satu vagy golyósprés, valamelyik nagyméretű kulcs pont jó volt a csapágyara ha jól rémlik, viszonylag kevés feszegetéssel kijött

ténlyeg pár óra alatt megvolt az egész, egy normális autószerelőnek elmagyarázva simán meg lehet oldani, de ha van affinitásod hajrá, viszont ha nem rakod vissza akkor otoval se mész sehova! :)
Andy28-02-2009 19:07:37 // 44084
Köszi, bár egyenlőre megjavult! :) Kop,kop,kop... Magam sem értem ezt, de ahogy jött a hang úgy meg is szűnt. Legalábbis napok óta nem hallom.
Arno16628-02-2009 18:24:45 // 44083
a, szivattyú
b, csak a réztömítés a csatlakozasok alatt.

kiszed (2+2db), felizzít láng felett (kilágyul ujra), majd vissza.

sztem...

Van 2db szivattyúm "tartalékban" ha kell próbának h mi a gondja..
Arno16628-02-2009 18:18:53 // 44082
Jónak jó, csak annyi van már hogy nem férek tőlük :) (mas volt a gond, es potyara vettem meg....)
Smith28-02-2009 09:41:05 // 44081
lehet hogy megprobálkozok vele, majd megnézem hol is van ez a kompresszor pontosan. Valami speckó szerszám kell hozzá?

Amúgy akkor is nyikorog ha nem megy a klíma, és ha jól sejtem akkor ott van valami szabadonfutó, ami mindig forog, a kompresszor meg csak akkor ha bekapcsolom a klímát.

Ha jól értem: megemelem, kereket leveszem, kiszedem a doblemezt, ott még van valami burkolat ami takarja a szíjakat? Azt is leveszem, ott lesz a csapágy. Fellazitom a szíjat, és aztán? A csapágyat hogy veszem ki? Gondolom nem csak megfogom és leemelem onnét :) Aztán ha kivettem irány a csapágybolt.... :)
FRob27-02-2009 19:21:46 // 44080
klimakompresszor csapágyát ha van kis affinitásod simán cserélhető kompresszor levét nélkül, mert általában nem a kompresszor csapágyai hanem a külső szijtárcsak nagy csapágya szok szarakodni, anno amikor cseréltem 6 e környéke volt
ki kell venni hozzá a ablakmosó tartályt és hozzá lehet férni szépen, kerék le csapágy kappágy be kerék vissza... kb 1-2 óra alatt megvan , mivel az első jobboldali kreék és a müa doblemez is kei kel hgoy jöjjön

ha leszedeted a klimakomresszort akkor gátz is tölteni kell meg a klima olajat is

jó az csak kurvasokba fog kerülni :D

hja és csapágybótba ha bemégy hogy mihez kell vagy ha megvannak esetleg a méretek akkor simán adnak egyet, én skf-et vettem ennyiért , azóta nincs vele gond
Smith27-02-2009 18:46:55 // 44079
na én is túl vagyok ismét egy kisebb műtéten:

elvittem olajcserére.... szerencsére.... ugyanis alul az olajszivattyúháznál folyatott, és esetleg egyszercsak elfolyt volna... ezenkívül nagyon csikorgott már valami a szijak körül, alig pár dolog lett kicserélve: hosszbordásszij feszítők, a nagy tárcsa amiben valami gumi betét is van elég hülyén néz ki, és drágának látszik, a hosszbordásom meg volt repedve, azt mondták láttak már olyat hogy felcsavarodott a vezérműszíj mellé és akkor kanyec, szóval eléggé sok szar volt ott megint. Na meg ugye levették a vezérműszíjat, úgyhogy az is csere.... most már csak a klima kompresszor csapágya nyekeg, azt mondják le kell venni a kompresszort, el kell küldeni és cserélik benne a csapágyat. Remélem utána télleg kussolni fog.

Jó hír hogy a porlasztó tisztító adalék megtette a hatását, amióta egy adaggal beleöntöttünk (2 hónappal ezelőtt) azóta nem dobott hibát a computer, és szépen beállnak az értékek.

Hátul még klaffog valami nagyon halkan, esetleg szilentek... nem élesen kopog hanem inkább tompán. Szilent lehet???

PowerFlex szilent készletet már applikált 166-ba valaki?
Grando27-02-2009 09:00:08 // 44078
Utánanézek. ;)))
FRob26-02-2009 21:07:29 // 44077
nekem nincs, de mintha Arnoldnak lenne.... vagy Grandó...

minek az néked?
szarrá ment benne a G szem?
Lenkeinél megcsinálják meg is várhatod...
Don Gombóc26-02-2009 18:36:00 // 44076
Van hátsó gagyi lengőkarod?
Vagy akárkinek?
alfatech25-02-2009 12:04:18 // 44075
Sziasztok,
17-es gyári alufelnit vennék reális áron, akár az 5 lyukast, akár a 2x5 lyukast, esetleg nyári gumival is (típustól függően), ha jó állapotú.
Andy25-02-2009 09:48:26 // 44074
Gondoltam már rá én is, bár amúgy semmi búgó hangot nem lehet hallani menet közben.
Igazából fogalmam sincs. :(
Putyesz25-02-2009 09:04:29 // 44073
nem kerékcsapágyas lett?????......
Andy24-02-2009 21:01:49 // 44072
Estét az Uraknak !
A következő nyígomra kellene valami tanács. Szívem gyönyörű Ribanca ma furcsa hangokat kezdett adni. A tünet a következő. Balra kanyarodáskor (de csak gyorsítás közben) vonyítás szerű hang jön a jobb eleje felől. Nem túl hangos nem tart sokáig, de van. Gondoltam esetleg szervó, de ha állóhelyben tekergetem vagy kitekerem végállásba akkor tök csendben van mindkét irányba. És működik is rendesen. Amúgy nem ropog nem kopog semmi. Szervó tartályban az olaj rendben, vadi új, tiszta.
Találkozott már esetleg valaki ilyesmivel?
Cro16624-02-2009 20:06:42 // 44071
Nekem a Fiat Croma kidobta az 5. fokozatot gázadásnál, amikor kevés volt az olaj benne..majd egyszer mire Pestre értem pályán, alig tudtam kivenni sebeségből,majd visszatenni is alig.. mire házhoz értem már szorult az egész..végül besült..tréleren vitettem haza Szegedre:) vagy inkább:(

Alfánál szint szuper volt..de most ha már motorolajat cseréltem, nem árt a váltóban sem a csere...gondolom gyári volt még..Most már reméljem bírja 10 évig:)
FRob23-02-2009 21:51:35 // 44070
na ja én is majd 2 év után néztem meg először :D
mondjuk inkább :(

dieselt tudom, de gondolom a benyásnál is ua ott van
menet irány szerinti baloldalt ( vezető oldal gyk :) )
lenézel a hűtővíz tartály mellett úgy hogy lásd a kormányművet alul és ott leskelődsz bőszen, a váltó oldalából kell kiállnia egy kis nívópálcának
oldalról támaszd az autót elölről nézed nem fogod látni....

hajrá

hja egen, kivenni könnyű :) visszarakni... rossz lyukérzékkel rendelkezőknek.. kissé nehezebb, emiatt kivét előtt inkább töröld körbe a területet, így kevesebb koszt fogsz benyomni a váltóba a próbálkozások során :)
Lumpi23-02-2009 16:39:54 // 44069
Még én se néztem.. hol lehet megnézni a válto olaj szintjét?
alfatech23-02-2009 11:08:09 // 44068
Még soha, mióta megvettem (fél éve) :)
FRob23-02-2009 10:34:26 // 44067
mikor nézted utoljára a váltó olaj szintet?
én is ritkán szoktam de amikor elkezdett ilyeneket csinálni, egy gyenge pillanatomban engedve a kisértésnek megnéztem, lőn csoda a nívót nem érte el az olajszint, utánalötyintettem és azóta kiválló a dolog :)
Don Gombóc23-02-2009 08:29:51 // 44066
Az Alfánál volt ilyenem a nyeletengely csapágy szart be és a hézagolás elcsúszása miatt szorultak a kerekek egymáson és a hőtágulás miatt szorult meg.
A váltó hidegen mindegyiknél ilyen sajna.
alfatech22-02-2009 22:25:22 // 44065
Mert ha huzamos nagysebesség után nehezebben jön ki a váltókar 5-ből, az mit jelent? A Fiatomnál tapasztalok ilyet, pedig más panasz nincsom nincs a váltójára.
Viszont a 166 váltója 1-ből 2-be amíg hideg, nagyon nehezen megy (de nem reccsen), ezen váltóolaj csere vagy más beavatkozás segít? Netán normális ez így?
Kilo166 (Droid#1)22-02-2009 21:56:43 // 44064
Megnézem és küldöm!
FRob21-02-2009 21:20:37 // 44063
végül is most tél van ilyenkor szoktak rakoncátlankodni a bovdenek :)
ha már szétszeded szerezz be fecskendőt és inekcióstűt meg műszerolajat, majdnem olyan híg mint a víz
és adjál neki egy nagy adagot
2 dolog ra jó, meglátod hol likas a bovdenház, és hogy megkened, talán helyre is áll a működése
Gonosztevő21-02-2009 21:02:20 // 44062
Köszi!
FRob21-02-2009 20:58:46 // 44061
bovdenes a váltó és váltókar összeköttetés, elképzelhető hogy azzal van gubanc, ahogy az előttem szóló is említette
FRob21-02-2009 20:57:59 // 44060
Már akinek meg van a kódkártyája

Lumpi a felső képen lévő fémbe beütött az ami kell + hozzá a kód

Andy Kódkártyám sajna nekem nincs, így nem tudom azon rajta van e az a számsor ami kellene

BFMSE
ha tudsz ilyen kódgenerátort légyszíves vagy küld el emilben vagy rakd fel valahova hogy letölthessem, előre is köszönöm
Gonosztevő21-02-2009 20:23:48 // 44059
Helló Don!
Köszi!
Nem szorul,más merre,semilyen állapotban,sem!
Holnap leveszem a szoknyát hátha látok valamit ott!Minden sebességet rendesen szépen veszi!
Don Gombóc21-02-2009 19:05:19 // 44058
Talán bovden lesz a gond, bár van más oka is de remélem nem lesz az neked. Mindenesetre nagy sebességű tartós haladás után nem szorul a váltókar előre hátra sem? Az oldal mozgás az vagy bovden lesz vagy a kulisszában szorul valami.
Gonosztevő21-02-2009 17:44:56 // 44057
Sziasztok!
Tudja valaki miért szorulhat a váltókarom oldalirányban a 166omban?
Annyira nem vészes,de elég zavaró,hogy magától nem áll vissza középre,és keresgélni kell benne igy a sebességeket!
Elöre,hátra nem szorul!
BFMSE21-02-2009 17:37:31 // 44056
A régi ICS-hez létezik kódgenerátor, azt már nem kell megcsinálni.
Kriszo21-02-2009 17:35:58 // 44055
gondolom a serial number.)
Lumpi21-02-2009 16:14:20 // 44054
A ketto kozul melyik kell?

Andy21-02-2009 13:04:10 // 44053
Ja, nekem ez a kódkártyán van. Lehet, hogy máshol kell nézzem? :)
Kriszo21-02-2009 13:02:45 // 44052
Azt hol kell megnezni??
Rajta van a kódkártyán is?:)
Andy21-02-2009 13:01:08 // 44051
Nekem SI 0221- el kezdődik. Ez akkó nem jó?
FRob21-02-2009 09:38:23 // 44050
Szegasztok

egy kis segítség kellene nekem legalább 50-vagy több ics szériaszám és kód kellene ahhoz hogy ezekből sikeresen tudjak csináltatni egy kódgenerátort, amit természetesen majd közzé tennénk ingyenesen BE2569 -es kezdő számú szériaszámos ics-ek jöhetnek szóba, vagy ha BE2580 -ból is összegyülne ennyi akkor valószínű az is meg lenne csinálva

szóval legyetek szívesek segítsetek, hogy későbbiekben tudjunk másnak is segíteni, akinek nincs meg a kódkártyája és pl szereléskor leveszik a akkusarut...
a kódokat természetesen ne ide hanem emilbe kérném

köszi
Dzsozy19-02-2009 20:21:56 // 44049
Már lejjebb ment a "téma", de ha valakinek van egy kis barkács érzéke,akkor azért javítható a fejtámla. (miért ne lenne, hisz olasz kocsink van:) Szedd ki, kapd le a kárpitot, és a szivacsot csak le kell "feszegetni a műanyag "házról". Valószínű eltörött valahol valamelyik merevítő. Fúrógép, egy darab lemez, esetleg meghajlítani a megfelelő formába a lemezt, csavarozni, vagy még jobb, mert nem lazul ki, ha popszegeccsel odahuzatod. Persze ez mind attól függ, hogy a műanyag ház, milyen módon adta meg magát, de egy próbát megér! :)
BFMSE19-02-2009 19:24:55 // 44048
Alfarin mondta nekem, hogy van neki, vasárnap megnézem, és ha nem jó, akkor lehet, hogy megkérlek rá! Köszi!
Balku16619-02-2009 18:50:37 // 44047
Nekem van. Írjam ki?
BFMSE19-02-2009 16:43:07 // 44046
Sziasztok!

Nincs valakinek kölcsön egy navi cd-je másolás céljából? Esetleg egy iso fájl?
FRob19-02-2009 15:09:35 // 44045
hali nagyok

most találtam, ismeri valaki őket.. egész türhető áraik vannak http://www.alkatreszdiszkont.hu

R.
Hunor19-02-2009 13:06:51 // 44044
Tudomásom szerint ugyanaz mint Durablend csak Topgard néven fut ami a nagy áruházakban van!
Andy19-02-2009 12:02:18 // 44043
Nekem Valvoline Durablend 10W-40 volt benne (ma cserélik ugyanerre), 16 ezer km gond nélkül, nem ette és nem is lett sűrű fekete massza! TopGard tapasztalatom nyente!:)
alfatech19-02-2009 11:55:27 // 44042
Köszi!
Szerinted Valvoline TopGard milyen?
Eddig minden motoromhoz ezt használtam gond nélkül, de a V6 TB a legérzékenyebb mind közül. Vajon nem gyengébb minőségű (Metro-ban, Auchan-ban szokott akciós lenni), mint egy hasonló besorolású 10W-40 vagy akár más Valvoline?
Don Gombóc19-02-2009 06:40:55 // 44041
Elég a 10w40
ott van a gép kompjutere
alfatech18-02-2009 23:42:56 // 44040
Sziasztok!
V6 TB motorba érdemes 10W-60 olajat tölteni vagy elég a 10W-40? Nem hajtom agyon a gépet.

És még egy kérdés: J1 előtt a szőnyeg alatt a tűzfal felé mit takar a szürke műanyag fedél, ami annyire leszűkíti a lábteret?
Mickey18-02-2009 21:35:35 // 44039
Köszi a tippeket!
Lehúztam a navigáció kábeleit /vissza sem teszem úgy sem használom/ és már be is tudtam állítani az időt!
Kösz még egyszer!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.