Forum >> 164-166
gecsa20-11-2015 21:48:54 // 77829
Pinkben kérném.. :)
Mr. Z20-11-2015 21:38:19 // 77828
én arra gondoltam hogy én kipróbálom a flokolást ezeken az elemeken
gecsa20-11-2015 21:37:29 // 77827
A töréstesztje imádnivaló :), szűkösebb, rosszabbul felszerelt, kicsit butább futómű.. 1.9 jtd lehet jó választás, vagy 1.8ts.. Legyen jól felszerelt, különben fapados nagyon..
vologya[kendács mester]20-11-2015 21:33:25 // 77826
Ja bocsesz, ez most olyan "trollkodás" volt....szóval nem ide való.
De azért újra infóért jöttem. Olyan valaki(k) véleménye érdekelne, akik 156 -ról váltottak fel. Rövid sztori, gazdag apuka, ittas, drogos kisfia, anyuka 9 hónapos X5 -ösével, szombat este egy bár előtt, elvitte a Jaguárom felét egy udvarba. Nem sérült senki, apuka kipengette az árát (na jó kicsit többet) és így ez rossz döntésem végül jó lett. A páromnak és a húgomnak is kinéz valami járgány és nézelődtünk is. Persze jó irányba tereltem az érdeklődésüket és majdnem bunyó lett egy tip-top 156-os SW miatt. Komolyan baba volt, de a szerelőm 2 perc után meggyőzött, hogy marad ahol van. Most persze csakis 156 kell és ezüst ("vagy az a kékeszöld"??? :D).
Szóval kérdem én ha már 156 (nem kell sok lóerő és gyors se legyen!), akkor milyen motorral érdemes...nőknek. Van egyáltalán olyan? Volt -e valami durva dolog ami miatt mennie kellett?
Előre is kösz. Azért írtam ide, nem a 156-osoknak, mert ők jobban fényeznék a vasat!:-)
P.S.: A csajoknak jobban tetszik a 156 mint a 159...fura szerzetek.
De azért újra infóért jöttem. Olyan valaki(k) véleménye érdekelne, akik 156 -ról váltottak fel. Rövid sztori, gazdag apuka, ittas, drogos kisfia, anyuka 9 hónapos X5 -ösével, szombat este egy bár előtt, elvitte a Jaguárom felét egy udvarba. Nem sérült senki, apuka kipengette az árát (na jó kicsit többet) és így ez rossz döntésem végül jó lett. A páromnak és a húgomnak is kinéz valami járgány és nézelődtünk is. Persze jó irányba tereltem az érdeklődésüket és majdnem bunyó lett egy tip-top 156-os SW miatt. Komolyan baba volt, de a szerelőm 2 perc után meggyőzött, hogy marad ahol van. Most persze csakis 156 kell és ezüst ("vagy az a kékeszöld"??? :D).
Szóval kérdem én ha már 156 (nem kell sok lóerő és gyors se legyen!), akkor milyen motorral érdemes...nőknek. Van egyáltalán olyan? Volt -e valami durva dolog ami miatt mennie kellett?
Előre is kösz. Azért írtam ide, nem a 156-osoknak, mert ők jobban fényeznék a vasat!:-)
P.S.: A csajoknak jobban tetszik a 156 mint a 159...fura szerzetek.
gecsa20-11-2015 21:31:30 // 77825
Tudom, de ahol gyárilag festék volt, oda festéket teszek, ahol bőr, oda bőrt. Szerintem nem sok embernek van az autójában itt gyári ÚJ váltó-, és kézifékszoknya. És ma találtam gyári új váltógombot is.....
De pl. képzeld el Cápa kocsiját, ha festés helyett bőrözik... :D
De pl. képzeld el Cápa kocsiját, ha festés helyett bőrözik... :D
W.20-11-2015 21:28:00 // 77824
Tényleg! Nem tudja valaki, hogyan kell vezérlést cserélni a V6-ban? Holnap lenne rá időm, gondoltam nekiállok! Igaz, hogy azt sem tudom, mi hol van és mit mivel kell kicsavarni, letekerni, de elolvastam... vagy el sem olvastam? Mindegy, mert itt kapok segítséget! Aztán jól megjegyzem és nekiállok! AGYRÉM AMI ITT MEGY! Egyetértek! Be sem kellene néznünk ide!
vologya[kendács mester]20-11-2015 21:18:39 // 77823
Olyan jól esik, ha felemlítitek. Lassan úgy érzem, egy legenda vagyok! :-) Csak festegessetek nyugodtan, de tudjátok, hogy én voltam az első! :-))))
Andy20-11-2015 21:17:28 // 77822
Mióta feltalálták a bőrözést azóta nincs létjogosultsága a festésnek.
Ismerlek, jó srác vagy, de ez számomra nem elfogadható eljárás egy 166-ban.
Nálam kibaszta a biztit újra.
Tényleg akkor teszem jól ha be sem nézek már ide. :(((
Ismerlek, jó srác vagy, de ez számomra nem elfogadható eljárás egy 166-ban.
Nálam kibaszta a biztit újra.
Tényleg akkor teszem jól ha be sem nézek már ide. :(((
gecsa20-11-2015 21:17:15 // 77821
nekem a gyári kinézet a célom, a motorba viszon lehet belenyúlok kicsit, még nem döntöttem el.. most megkapja az új gyertyákat, lambdát, olajat, aztán majd döntök.. :-)
Zabbancs20-11-2015 20:30:36 // 77820
De király! Egyszer néztem egy 166-ot amin valami vajszínű zománcfestékkel volt lekenve. Gusztustalan volt! Ez viszont egész pofás. Kíváncsi vagyok milyen lesz az összkép :)
gecsa20-11-2015 20:13:49 // 77819
teljesen friss rajta a festék... a nyitófülön még az eredeti állapot látszik, zsírtalanítás után sem volt valami mutatós.. teszek mindenképp..
forrasr20-11-2015 19:42:17 // 77818
csalós a fotó miatt, meg gondolom még nem száradt meg teljesen azért fénylett, majd tölts fel képet milyen lesz a helyén
Kimis11120-11-2015 19:27:47 // 77817
Igazad van!! Van olyan mint a gyári.
gecsa20-11-2015 19:24:41 // 77816
ja, és nem plastidip, rendes műanyagra való kopásálló festék.. :D
gecsa20-11-2015 19:23:26 // 77815
matt szürke, az eredeti színhez képest kb fél árnyalattal világosabb, de az lehet a koszolódás miatt már sötétebb volt. majd összeszerelve kiderül.
gecsa20-11-2015 19:21:16 // 77814
gyárilag is festett, nem anyagában színezett. ;) bántotta a szemem, hogy több helyen is már lekopott..
Smith20-11-2015 19:08:23 // 77813
A plastidip óta minden festéssel baj van :)
Kimis11120-11-2015 18:46:10 // 77812
Mi a gond a festéssel??? Én is lefestettem,olyan mint az új.
forrasr20-11-2015 18:13:31 // 77811
Milyen színű? ezüstnek tűnik a képről, de talán csak optikai csalódás
Andy20-11-2015 15:10:57 // 77810
Tényleg lefestetted???????
gecsa20-11-2015 14:40:28 // 77809
Trumpf (NagyVad)20-11-2015 10:26:58 // 77808
Az enyém olyan volt, csak hidegben nyiszogott. A tavasz beköszöntével elnémult. De most már cserélni kellett, már kopogott is.
KisP20-11-2015 09:52:42 // 77807
Nyáron nem nyikorgott az biztos.
gecsa20-11-2015 09:41:14 // 77806
De ez a nyikorgás csak hidegben jön elő, nem? Csak mert egyes gyártók szilentjei hajlamosak hidegben nyikorogni...
KisP20-11-2015 07:56:07 // 77805
Lassan már az FL-es 66-osok is a cobra 11 "törhető vasak" kategóriájába esnek.
:(
Két szerelőnél járt az autóm, mindkettő ugyanazt állapította meg, nincs semmi baj a futóművel , még próbakörre is mentek vele mikor én nem voltam ott és nem hallanak semmi zajt.
Én meg hiába mondom, hogy rázósabb úton bal oldalt úthibába érve kopogás-sorozatot és/vagy nyekkenést hallok. Jobb oldalt is néha-néha nyekken egyet. Gondolom aki ezt átélte, azt tudja miről van szó. Mivel a lengéscsillapítót egyik se tudta leellenőrizni, így kénytelen leszek cserélni próba szerencse alapon.
:(
Két szerelőnél járt az autóm, mindkettő ugyanazt állapította meg, nincs semmi baj a futóművel , még próbakörre is mentek vele mikor én nem voltam ott és nem hallanak semmi zajt.
Én meg hiába mondom, hogy rázósabb úton bal oldalt úthibába érve kopogás-sorozatot és/vagy nyekkenést hallok. Jobb oldalt is néha-néha nyekken egyet. Gondolom aki ezt átélte, azt tudja miről van szó. Mivel a lengéscsillapítót egyik se tudta leellenőrizni, így kénytelen leszek cserélni próba szerencse alapon.
remete20-11-2015 00:45:17 // 77804
Láttam. Egy olyannal mentünk moziba :/ lehet még ezért a jelenetért is tejelni kellett...
Josh.8119-11-2015 21:56:32 // 77803
(kis érdekesség..)
Gyerekek, látta valaki még rajtam kívül az új James Bond Spectre c.filmet?annak is egy jelenetére gondolok?!
Észrevettétek,hogy egy fl.166-t skalpol le teljesen az Austin Martin az egyik Római jelenetben..?!
A sírógörcs kerülgetett utána, miközben a profi autós üldözős jelenet ment..:)
Szentség törés egy szép nagyvaddal:)
Gyerekek, látta valaki még rajtam kívül az új James Bond Spectre c.filmet?annak is egy jelenetére gondolok?!
Észrevettétek,hogy egy fl.166-t skalpol le teljesen az Austin Martin az egyik Római jelenetben..?!
A sírógörcs kerülgetett utána, miközben a profi autós üldözős jelenet ment..:)
Szentség törés egy szép nagyvaddal:)
fater00819-11-2015 20:18:33 // 77801
Nagyon szépen köszönöm az infót!!!
W.19-11-2015 18:24:42 // 77799
Talán egy hozzáértő autószerelő? 😏
Kimis11119-11-2015 18:23:58 // 77798
Először az olajat valamivel pl fecskendővel szívd le a tartályból,mert kifolyik!l Hátra húzod a vezető ülést,leveszed a kormány alatti műanyag burkolatot,majd a másik a pedálok előtt lévő puha burkolatot. Kell egy tizenhármas karcsú csillagvilláskulcs. A főhengert két nyolcas csavar tartja.Legelső dolgod legyen,hogy kibéleled rongyokkal a lábteret,mert az olaj kifolyik.Először leveszed a főhengerbe alulról bemenő nagynyomású csövet ,tizenhármas villással.Kicsiket tudsz fordítani így időbe telik,mert a hollandi aránylag hosszú és sűrű menetű. Ha kihajtottad óvatosan feszítsd lefelé a csövet,hogy kijöjjön a munkahengerből.Az olaj folyni fog.
Most leveszed a két nyolcas anyát ami a főhengert tartja.Előny,ha nőgyógyász kezed van!
A kulcs csillag részét használd. Ha meglazul,akkor ujjal le tudod forgatni az anyákat.
Ezután benyúlsz alulról a pedál felső részéhez ami a munkahenger tolórúdjához csatlakozik. Kitapogatod / mert látni nem látod,ugyanis vagy nézed vagy a kezed használod,a kettő nem megy egyszerre/ a biztosító acél huzalt. Kijön kézzel. Alatta alátét van,azt is leveszed. Ha leesik megkeresed... Ezután kissé határozottan a rudazatot lenyomod a pedálról. Kihúzod a munkahengert,hogy kiforduljon a lyukból a rudazat.elfordítod a munkahengert függőlegesbe. A vezetékeket eligazgatva lefele elkezded húzni. Na ekkor még a gumi olajcsövet kifeszegeted a munkahengerből a műanyag csöccsel együtt. Azt ne törd el... Most lefelé kiforgatod a főhengert.Ezután az jön,hogy erősen tapogatod a derekadat meg egyéb nyúlványaidat,mivel minden szétnyomódott rajtad és szidod a tervezőt...Ha kipihented magad akkor a fentiek fordított sorrendjében beépíted az újat...
A légtelenítéshez kell egy hetes vagy nyolcas kulcs. Mindkettő lehetséges. A légtelenítőcsavar a váltó fölötti munkahengeren van. Leveszed a burkolatot a motortér széléről és látni fogod,ha erősen nézed.... Feltöltöd a tartály folyadékkal.
Fogsz valakit,aki segít légteleníteni. Eleinte kézzel vissza kell húzni a pedált. Van,hogy marha nehezen kapja fel az olajat.
Hát sok szerencsét!
És olajos kézzel ne fogj meg semmit az autóban,mert lekapja a festést a burkolatokon!!
Most leveszed a két nyolcas anyát ami a főhengert tartja.Előny,ha nőgyógyász kezed van!
A kulcs csillag részét használd. Ha meglazul,akkor ujjal le tudod forgatni az anyákat.
Ezután benyúlsz alulról a pedál felső részéhez ami a munkahenger tolórúdjához csatlakozik. Kitapogatod / mert látni nem látod,ugyanis vagy nézed vagy a kezed használod,a kettő nem megy egyszerre/ a biztosító acél huzalt. Kijön kézzel. Alatta alátét van,azt is leveszed. Ha leesik megkeresed... Ezután kissé határozottan a rudazatot lenyomod a pedálról. Kihúzod a munkahengert,hogy kiforduljon a lyukból a rudazat.elfordítod a munkahengert függőlegesbe. A vezetékeket eligazgatva lefele elkezded húzni. Na ekkor még a gumi olajcsövet kifeszegeted a munkahengerből a műanyag csöccsel együtt. Azt ne törd el... Most lefelé kiforgatod a főhengert.Ezután az jön,hogy erősen tapogatod a derekadat meg egyéb nyúlványaidat,mivel minden szétnyomódott rajtad és szidod a tervezőt...Ha kipihented magad akkor a fentiek fordított sorrendjében beépíted az újat...
A légtelenítéshez kell egy hetes vagy nyolcas kulcs. Mindkettő lehetséges. A légtelenítőcsavar a váltó fölötti munkahengeren van. Leveszed a burkolatot a motortér széléről és látni fogod,ha erősen nézed.... Feltöltöd a tartály folyadékkal.
Fogsz valakit,aki segít légteleníteni. Eleinte kézzel vissza kell húzni a pedált. Van,hogy marha nehezen kapja fel az olajat.
Hát sok szerencsét!
És olajos kézzel ne fogj meg semmit az autóban,mert lekapja a festést a burkolatokon!!
gradvolttomi19-11-2015 17:42:21 // 77797
A fékolaj tartályból kapja.
fater00819-11-2015 17:35:29 // 77796
Segítséget kérnék 166 os kuplung főmunkahenger cseréjének menete és még egy kérdés a főmunkahenger honnan kapja az olajat?
KisP19-11-2015 12:48:41 // 77795
Szerintetek, ha első lengéscsillapító, akkor...
1. Monroe
2. Sachs
?
1. Monroe
2. Sachs
?
Kimis11118-11-2015 21:58:47 // 77794
Én egy hónapja cseréltem,szintén Vernet. De jeladó az nem volt hozzá. Külön vettem.
Jó is lett. Szépen üzemel.
Jó is lett. Szépen üzemel.
forrasr18-11-2015 21:35:30 // 77793
kitartás, szorgalom és alkatrészellátás kérdése az egész
gradvolttomi18-11-2015 21:33:27 // 77792
Ha már szóba került: korábbi évjárathoz "hozzágyógyítható" a távirányítós csomagtartónyitás?
forrasr18-11-2015 21:28:01 // 77791
hja de vigyázz ha nem újat veszel egy csomót kell rá költeni :DD megnyugtató, hogy ennyi más vas után még mindig eszedbe jut a jó öreg 66- megerősít, hogy ne herdáljam el másért cserébe
remete18-11-2015 21:19:42 // 77790
Én most cseréltem (2,4jtd), a gyártója Vermet. Egyelőre jó. Ami meglepett, hogy bár motorszámra rendelték az alkatrészt, a benne lévő hőszonda nem volt jó (egész más a csatlakozója), még jó, hogy a furata ugyanakkora, mint a régié :/ Nem is világos, miért csak ezzel együtt szerelve árulják...
Mr. Z18-11-2015 21:05:36 // 77789
Pl mèg nem volt hozzá csomagtartó nyitó bicskakulcs 99-bn :) meg pár extra.
mex8618-11-2015 20:35:17 // 77788
heh ez a kettő rohadtul nem érdekelt sosem. volt fiatalabb autóm is, ami semmire sem garancia sosem, meg a km sem. (most 14 éves 300+os autom van de ez már a sokadik ilyen amiben nem kevés van ellenben hosszúban használták, párszor már kifejtettem itt is a véleményem erről)
rohadtul nem mozgat h 12 vagy 16 éves-e a vas. az ott már nem sokat oszt vagy szoroz meg hát ki lehet nyírni egy vasat 1 éve alatt is megfelelő "tehetséggel"
azt gondoltam van vmi hátránya esetleg a korábbi évjáratoknak
mittomén kaszni rozsdavédelem vagy akármi.
de eddig nem hallottam ilyesmiről úgytűnik akkor nincs is.
rohadtul nem mozgat h 12 vagy 16 éves-e a vas. az ott már nem sokat oszt vagy szoroz meg hát ki lehet nyírni egy vasat 1 éve alatt is megfelelő "tehetséggel"
azt gondoltam van vmi hátránya esetleg a korábbi évjáratoknak
mittomén kaszni rozsdavédelem vagy akármi.
de eddig nem hallottam ilyesmiről úgytűnik akkor nincs is.
pettinke18-11-2015 13:01:34 // 77787
angolul biztosan. gondolom, azért lengyelül is :-)))
Tomi166Romeo18-11-2015 11:17:35 // 77786
Nagyon szépen köszönöm! Egy buta kérdés, milyen nyelven ért?
pettinke18-11-2015 11:12:14 // 77785
írj Stanislawnak a stefan15@poczta.onet.pl -re, és 10 €-ért kikódolja neked.
Tomi166Romeo18-11-2015 11:10:11 // 77784
Sziasztok! Az ICS kóddal kapcsolatban tud nekem valaki segíteni?
Zabbancs18-11-2015 11:08:30 // 77783
Komolyan? Még nem hallottam ilyenről... :) SMS-t kaptam más kereskedésekből, hogy "Járművét felvásárolnánk", de hogy hívjanak beszámítás miatt... meglepődtem rajta :)
Jozso5318-11-2015 10:45:18 // 77782
Szisaztok !
Az után érdeklődnék hogy a lambda szondán a fűtőfeszültségem alaphelyzetben 9.7 volt
beinditás után 10.5 volt közben az akksi feszűltség 12.6 volt.Ez igy normális vagy nem.?
Ha valaki ezt megmérné a sajátján és vissza irna azt nagyon megköszönném Neki.
Üdv mindenkinek.
Az után érdeklődnék hogy a lambda szondán a fűtőfeszültségem alaphelyzetben 9.7 volt
beinditás után 10.5 volt közben az akksi feszűltség 12.6 volt.Ez igy normális vagy nem.?
Ha valaki ezt megmérné a sajátján és vissza irna azt nagyon megköszönném Neki.
Üdv mindenkinek.
gecsa18-11-2015 10:18:38 // 77781
Semmibaj nincs vele, normális ember állapotot vásárol, nem évjáratot, meg km állást..
gecsa18-11-2015 10:17:50 // 77780
Itt kint ez pl mindennapos.. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
429
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?