Forum >> 164-166
Arno16626-11-2007 17:46:59 // 35329
Most olvasom hogy már most 90e van benne... ezzel én se indulnék neki Európának az tuti...
András bácsi26-11-2007 17:44:03 // 35328
Az láncos TS, nem szar 16 szelepes. ;)
Charlie 16626-11-2007 17:43:45 // 35327
Te figyu. Nem akarok okoskodni, de mi lenne ha egnézetnéd vére valakivel, aki évek óta csont Alfás szaki?
Szerintem meghálálná, ha drágább is mint a mostani szakid.
Én azt tartom, a munka eredménye minősít.
Szerintem meghálálná, ha drágább is mint a mostani szakid.
Én azt tartom, a munka eredménye minősít.
Don Gombóc26-11-2007 17:42:19 // 35326
Olvastam én is. Szóval elbizonytalanítottál. Ts nem kell. :)
Arno16626-11-2007 17:41:48 // 35325
Ahha...kösz mester! Asszem az lesz gyorsan hogy talaltam itthon hőfok szenzort, összehányok egy kis LCD-s kütyüt amelyik mutatja a vízhőfokot ez alapjan, és holnap odaszigszalagozom a termosztat hűtő közötti gumicsőhöz és csekkolom mivan a valóságban.... marha kivancsi vagyok mi szivat...
András bácsi26-11-2007 17:32:39 // 35324
Vazzki, már régen válaszoltam is rá. :)
Don Gombóc26-11-2007 17:29:52 // 35323
Küldtem mailt.
András bácsi26-11-2007 17:25:51 // 35322
TS-nél javallott a 60e-es csere. Bár kis szerencsével elmegy 100e-et, de nem érdemes kockáztatni. Sőt 40e-nél én szeretek ránézni, hogy milyen.
Don Gombóc26-11-2007 17:23:39 // 35321
Ja bocs látom a képen hogy fűnyíró. Szerintem egyből a szervízbe menj reggel ennyi kilométerrel.
Don Gombóc26-11-2007 17:20:49 // 35319
Milyen motor? Vagy én nem látom az oldaladon?
Gye'26-11-2007 17:19:14 // 35318
Ja csak egy TIPP, ha valakinek kell gyári kézikönyv akkor azt lehet kapni a FIAT magyarországnál, nem is kell bemenni hozzájuk, csak elég egy telefon és másnapra kiküldik.... annó én is vettem kemény 10000FT-volt de szerintem megérte, manapság már egy sima könyv is 2500ft-nél kezdődik és azért itt van egy-két trükk amit érdemes tudni.. Olcsóbb az, ha a Gombóc által bescannelt könyvet kinyomtatod és a kesztyűtartóban tartod.... (nem árt tudni, hogy hogyan kell az izzókat cserélni, merre vannak abiztik, hogy indul kóddal a kocsi..stb) Nekem semmilyen könyvem se volt ezért pótoltam...
Don Gombóc26-11-2007 17:19:05 // 35317
Minden logikával ellentétes amit művel. KH-s lenne?
Ennel a kocsinal a műszerfal hőmérséklet, a hűtőventi hőkapcsoló, és a motorbefecs komputernek a vízhőfokjeladó egyben van vajon?
IGEN !!!!
Ennel a kocsinal a műszerfal hőmérséklet, a hűtőventi hőkapcsoló, és a motorbefecs komputernek a vízhőfokjeladó egyben van vajon?
IGEN !!!!
Grando26-11-2007 17:17:53 // 35316
Nekem is játszotta nyáron ezt a 90 fok fölé menős, majd leállítás-gyújtásadás után 90-et mutatós mizériát. De csak kibaxott forróságban, hegymenetben.
A termosztátot most cseréltettem, mert a hideg beálltával kiderült, hogy már döglött volt.
Kíváncsi leszek, hogy nyáron produkálja-e magát megint a hőfok. Bár nem igazán tudtam kivenni a szavaidból, hogy akkor a termosztát ettől a hibajelenségtől független-é avagy sem?
A termosztátot most cseréltettem, mert a hideg beálltával kiderült, hogy már döglött volt.
Kíváncsi leszek, hogy nyáron produkálja-e magát megint a hőfok. Bár nem igazán tudtam kivenni a szavaidból, hogy akkor a termosztát ettől a hibajelenségtől független-é avagy sem?
Don Gombóc26-11-2007 17:15:46 // 35315
A jeladó az valszeg jó, én is ennél a vízpumpa mizériánál cseréltem de fölösleges volt. Ha lehúzod róla a csatit akkor be kell kapcsolnia a ventinek. A vízpumpa meg néha araszoláskor csúszik meg néha meg nagy fordulaton autópályán. Én is ideget kaptam tőle mert hol így hol úgy szivatott. A tengelyen van egy persely és arra van a lapátkeék felpréselve. Nekem műanyag lápátos volt a vízpumpám és a lapát megrepedt a tengelytől kifelé végig, de ez így szokott lenni. Ha megszorul akkor semmi gond , de ha meglazul akkor elforog a tengely az forog a lapát meg áll, és a hüvelyen hanar megforr gőzösödik a víz, és azt rögtön méri a termosztát mellett a jeladó mert onnan 50 centire a forró víz a nagykörön.
Gye'26-11-2007 17:14:33 // 35314
Én a dieselen 80000ként cserélem a szíjat.. az nem forog annyit és ha nincs rossz hangja a feszítőt ki sem cserélem.... a szíj nem olyan drága, kb 8rugó egy dieselhez, azt mindenképpen érdemes cserélni. Nekem is mondták, hogy az 1.6 benzin olasz gépeknél érdemes a szíjat 60000-enkén cserélni....szerintem azon ne spórolj...
Gye'26-11-2007 17:11:33 // 35313
Nekem anno a berlingóm csinált ilyet, egyszer csak azt jelezte, hogy felforrt a víz de utánna rögtön visszaállt.... a hőgomba csere megoldotta a dolgot.....
Don Gombóc26-11-2007 17:09:27 // 35312
Én már túlvagyok az ilyen olyan melegedéseken. A legegyszerűbb ha kiveszed a termosztátot, és araszolgatsz pesten ha akkor is felmegy akkor vízpumpa. Az hogy meg visszarakod a gyújtást és megint 90 fokot mutat ezt így játsza, és akkor is ha normálisan nem melegszik fel a motor hanem mondjuk a nyári forgalomban felmelegszik és 95-100 foknál bekapcsola venti, ha akkor is leállítod a következő gyújtásnál csak a rendes 90 fokot mutatja majd.
Gye'26-11-2007 17:06:56 // 35311
Hát én még nem találtam hozzá megfelelő ledes izzót, mert ált. a kis genya halogén elég hamar elszarja magát és ugye kurva szar a xenonost kicserélni.... ahogy írtam ennél kurvára nem mindegy hogy merre tekered, csak 1féleképpen jön ki, ha elbaszod utánna ki lehet gányolni... ja a magyarnyelvü kézikönyvben szépen le van írva (de a németben, angolban stb.. is) és ott a könyv végefelé fel van sorolva az összes izzó tipusa.... ebbe a kocsiba összeválogatták az összes nem általános izzót... pl a hátsó féklámpába 3wattos zabszemizzó kell, de mindenütt csak 1,2 és 2wattos van, mert ezeket ált a műszerfelba rakják.... Szóval ez nem szimmetrikus, mert a két pöcök egymáshoz képest kb 270fokra van és még a mélységük is más.... Ha valaki sima helyzetjelzőt sóz rád, hogy jó a 166-ba akkor jól átbaszott...
Gye'26-11-2007 16:59:51 // 35310
A helyzetjelző tipusa H6W, asszimetrikus halogén bajonettes, a simát nem szabad belerakni, mert beleszorul és tönkreteszi a foglalatot.... én még 800Ft-nél olcsóbban nem tudtam izzót venni hozzá, de volt ahol 1600ft volt db-ja....
Grando26-11-2007 16:51:02 // 35309
Az alfisti.net-en olvasom:
"A csereintervallumot már qrva régen (évekkel ezelőtt) 120.000 km-ről 60.000-80.000 km-re vitték le a benzineseknél.
Erről még belső utasítás is volt a márkakereskedőknek/márkaszervizeknek.
Minden jobb szervizben lógnia kell a falon egy ilyen bazi cetlinek.
A benzineseknél 60.000 km-enként szemrevételezéses ellenőrzést a normál szervizintervallum keretein belül. Ez azonban csak alibi.
A szerelőknek nincs röntgenszemük, hogy meglássák a vezműszíj szerkezeti (belső) sérüléseit.
Általában minden 60.000-es szerviznél felhívják az ügyfél figyelmét, hogy a közeljövőben csere esedékes.
Ha 80.000 km után nem volt meg a csere, és a szíj elszakad, akkor általában nem fogadnak el reklamációt.
Hiszen az ügyfelet figyelmeztették. Valóban volt olyan eset, ahol az ügyfél azt gondolta, hogy spórol, aztán paff, a szíj 85.000-nél megadta magát.
Ez volt a tanulópénz.. bármilyen keserűen hangzik is"
Szóval elvileg bőven túl vagy a határidőn... :((
"A csereintervallumot már qrva régen (évekkel ezelőtt) 120.000 km-ről 60.000-80.000 km-re vitték le a benzineseknél.
Erről még belső utasítás is volt a márkakereskedőknek/márkaszervizeknek.
Minden jobb szervizben lógnia kell a falon egy ilyen bazi cetlinek.
A benzineseknél 60.000 km-enként szemrevételezéses ellenőrzést a normál szervizintervallum keretein belül. Ez azonban csak alibi.
A szerelőknek nincs röntgenszemük, hogy meglássák a vezműszíj szerkezeti (belső) sérüléseit.
Általában minden 60.000-es szerviznél felhívják az ügyfél figyelmét, hogy a közeljövőben csere esedékes.
Ha 80.000 km után nem volt meg a csere, és a szíj elszakad, akkor általában nem fogadnak el reklamációt.
Hiszen az ügyfelet figyelmeztették. Valóban volt olyan eset, ahol az ügyfél azt gondolta, hogy spórol, aztán paff, a szíj 85.000-nél megadta magát.
Ez volt a tanulópénz.. bármilyen keserűen hangzik is"
Szóval elvileg bőven túl vagy a határidőn... :((
Arno16626-11-2007 16:34:58 // 35308
Én is 60-70-ről tudok....
Arno16626-11-2007 16:32:55 // 35307
Csao Roland!
Igazaból ez olyan dolog hogy ha parezer km-en múlik hogy baja lesz vagy nem az esedekes csereperiodus környeken, akkor régen rossz. Jócskán túl vannak méretezve, de a gyártás minősége kb csak a repülőgép turbinák esetén mondhato 99.99%-osnak.
Aztmondom ha egy hibátlan szíjat tettek bele minden tekintetben akkor kutya kotelessege vagy 20%-al tobbet kibirni, ha nem érte sérülés közben.
Egy ilyen alkatreszt nem lehet a hatarra meretezni.
Én nem cserelnem. Ha kibirt 70e-ret, akkor kifog 90-et is ha nem anyaghibas, nem sérült meg vmitől.
(Kabel odaért?)
Igazaból ez olyan dolog hogy ha parezer km-en múlik hogy baja lesz vagy nem az esedekes csereperiodus környeken, akkor régen rossz. Jócskán túl vannak méretezve, de a gyártás minősége kb csak a repülőgép turbinák esetén mondhato 99.99%-osnak.
Aztmondom ha egy hibátlan szíjat tettek bele minden tekintetben akkor kutya kotelessege vagy 20%-al tobbet kibirni, ha nem érte sérülés közben.
Egy ilyen alkatreszt nem lehet a hatarra meretezni.
Én nem cserelnem. Ha kibirt 70e-ret, akkor kifog 90-et is ha nem anyaghibas, nem sérült meg vmitől.
(Kabel odaért?)
Rolandoo7826-11-2007 16:31:25 // 35306
58ezer kilometernel csereltek alfa szervizben ez tuti. most van benne 146ezer kilometer. nem 100ezret birnak ez a szijak?
BeczA26-11-2007 16:24:40 // 35305
De ,ha ténylegesen tudod, és van is róla számlád hogy mikor cserélték és még bőven van benne klióméter (mérföld) akkor nem nagyon izgasd mgad...
Arno16626-11-2007 16:23:52 // 35304
Ez az istenverte átkozott utolsó ribancot vagy megrugdosom de rettenetesen mikozben locsolom benzinnel és suzuki matricákat ragasztok rá, vagy...
Szóval mi a búbánatos ménykűért melegszik megint a vizem szerintetek? Ma elkezdte és csinalja szakadatlan. Motor tök másik, termosztát tök másik, motorvezerlő tök másik.
VISZONT!
Leveszem a gyujtast, visszaadom azonnal és 90-et mutat.
Lejtőn lefele csinalt ma 110-et motorféknél.. :) Lejtőn felfele undorító gusztustalan módon hajtva hogy hatha kijön a gond markánsabban - semmi.
Noooormális???!?!?
Ez egy kurva!!!!!!!!!!!!
Mibaja szerintetek? Dugjam meg? :) Vagy megjött a havibaja? Hagyjam rá, majd elmúlik? Motorcsere? :DDDD
Minden logikával ellentétes amit művel. KH-s lenne?
Ennel a kocsinal a műszerfal hőmérséklet, a hűtőventi hőkapcsoló, és a motorbefecs komputernek a vízhőfokjeladó egyben van vajon?
Mert hűt a szentem veszettül amikor azt mutatja h melege van.
Most vagy tényleg szar vmi de nagyon, és melegszik (de akkor gyujtas le, gyujtas fel utan miért áll 90-en mint a cövek????) vagy egyben van a jeladó és kh-s vmi....
Valaki erősítsen meg plíííííííííz valamelyik gondolatmenetben mielőtt szétrobbanok. :)
Kikészít...
Szóval mi a búbánatos ménykűért melegszik megint a vizem szerintetek? Ma elkezdte és csinalja szakadatlan. Motor tök másik, termosztát tök másik, motorvezerlő tök másik.
VISZONT!
Leveszem a gyujtast, visszaadom azonnal és 90-et mutat.
Lejtőn lefele csinalt ma 110-et motorféknél.. :) Lejtőn felfele undorító gusztustalan módon hajtva hogy hatha kijön a gond markánsabban - semmi.
Noooormális???!?!?
Ez egy kurva!!!!!!!!!!!!
Mibaja szerintetek? Dugjam meg? :) Vagy megjött a havibaja? Hagyjam rá, majd elmúlik? Motorcsere? :DDDD
Minden logikával ellentétes amit művel. KH-s lenne?
Ennel a kocsinal a műszerfal hőmérséklet, a hűtőventi hőkapcsoló, és a motorbefecs komputernek a vízhőfokjeladó egyben van vajon?
Mert hűt a szentem veszettül amikor azt mutatja h melege van.
Most vagy tényleg szar vmi de nagyon, és melegszik (de akkor gyujtas le, gyujtas fel utan miért áll 90-en mint a cövek????) vagy egyben van a jeladó és kh-s vmi....
Valaki erősítsen meg plíííííííííz valamelyik gondolatmenetben mielőtt szétrobbanok. :)
Kikészít...
BeczA26-11-2007 16:22:03 // 35303
A gyári vezérműszíjnak a szavatossága az 70 ezer km.
Nem egy két emberkétől hallottam már, hogy az olasz autóknál nem igen szabad túllépni a megengedett normát, mert akár plusz 2000 km-er után is elszakadthat.
Itthon jelentősen olcsóbb a szervízdíj a kinti árakhoz képest, de neked átértékelni , megéri-e a kockázatot.... én cserélném!!!
Nem egy két emberkétől hallottam már, hogy az olasz autóknál nem igen szabad túllépni a megengedett normát, mert akár plusz 2000 km-er után is elszakadthat.
Itthon jelentősen olcsóbb a szervízdíj a kinti árakhoz képest, de neked átértékelni , megéri-e a kockázatot.... én cserélném!!!
BeczA26-11-2007 16:16:03 // 35302
Mi a külömbség?? Én most rendeltem be LED-es helyzetjelzőt és fel sem merűlt ilyen kérdés.... amúgy meg két kis dudor áll ki az izzó alsó fém nyakából és szerintem tök mindegy hogy milye irányba terkered bele a kimarásba, vagy jó rányba tekered be vagy nem tudod beleterkerni....
De ha az a gondod ,hogy nehezen tudod kiszedni és bármerre csavarod nem jönk ki akkor finoman alá kell dugni modjuk egy kis lapos csavarhúzófejet és azzal picit aláemelni... óvatosan hogy ne törjö el a műanyag pereme.... legalábbis nekem csak így jött ki.
De ha az a gondod ,hogy nehezen tudod kiszedni és bármerre csavarod nem jönk ki akkor finoman alá kell dugni modjuk egy kis lapos csavarhúzófejet és azzal picit aláemelni... óvatosan hogy ne törjö el a műanyag pereme.... legalábbis nekem csak így jött ki.
Smith26-11-2007 16:07:01 // 35301
Valaki ha tudna válaszolni megköszönném:
első helyzetjelző bajonett foglalatos izzó. De szimmetrikus vagy aszimmetrikus bajonett? :)
első helyzetjelző bajonett foglalatos izzó. De szimmetrikus vagy aszimmetrikus bajonett? :)
Rolandoo7826-11-2007 16:04:28 // 35300
sracok meg egy fontos kerdesem lenne. segitsetek legyszi. a szervizkonyv alapjan a kocsiban 35ezer merfoldnel cserletek ki a vezermuszijat meg gorgoket. most van benne 92ezer merfold. szerintetek megerett mar a kovetkezo cserere? az elado szerint 100ezer merfoldnel kell cserlenem. kicsit aggodom mert karacsonykor keresztul autozom vele europat hogy haza menjek es most gondolkodom hogy elotte megcsinaltassam-e. otthon van egy nagyon jo szerelom, vele akartam megcsinaltani...
Satti26-11-2007 14:59:28 // 35299
Erre a egjobb példa, ami a múltkor volt, felhívtam egy hírdetést a netről, Pesti autókereskedés, vmi premium mobile kft a Hamzsabégi úton, na szóval, a megadott 3 számból a két mobil az kikapcsolva, a vonalast felvették, de mielőtt mondhattam volna bármi lényegeset, a csávónak csörgött a mobilja, gondolom egy másik, nem ami a hírdetésben szerepelt, mindegy, erre mondja nekem, hogy egy pillanat, fel kell vennie, mondom, rendben, engem félretesz, de tisztán hallok mindent, és símán elkezd a másikon pofázni, egy haverja hívhatta, ez kiderűlt a hengvételből, ment a jópofizás, a bazmegelés, ez ígymeg úgy, és kényelmesen dumált a köcsög, egy percig hallgattam, utána letettem. Ez milyen dolog, ekkora királyok a csávók, hogy félreteszem az érdeklődőt, és el kezdek ugatni a haverral, nevetséges, és annyira jellemző!
Don Gombóc26-11-2007 14:56:10 // 35298
Az most nem online. :))
Satti26-11-2007 14:54:45 // 35297
A BP-i nepperek 99 %-a kamucsávó, tisztelet a nagyon elenyésző ritka kivételnek!:-)))
Don Gombóc26-11-2007 14:46:19 // 35296
No meg a felnik sem a 89 re utalnak, hogy ilyen kopott legyen ahhoz nekem 300-at kellett menni. Tényleg érdekes ez a javítási lista. 89 nél szelepezni, meg lambda meg ilyenek, amik 160 ig bírják kb. Na ezektől tanulhatnak a vidéki kis nepperek. :))
Satti26-11-2007 14:43:23 // 35295
Ááá, nem köll nekem ilyen, mindig csak a baj lenne vele, nagy autó, nagy gond!:-))))
Don Gombóc26-11-2007 14:41:14 // 35294
Anyjában van 89 ezer. Az enyémben akkor még a közös benzin nyomócső kadmium sárga volt. Ja és a gyertya takaró dekni csavarjait sem tették vissza. Eléggé igényes lehetett a szervíz,meg a gazda.Bár Nagykőrösi úti nepper autó, a Sattinak jó lesz. :)Különben ha ez 2 milla az enyém a ropi elejével 2,5, a Bandi meg hívhatja a kocsija új tulaját hogy küldjön neki még 1,5 millát mert áron alul adta. :) Mint az újmagyarok. Jajmá fizessé még egy kis lóvét! :)
Satti26-11-2007 14:40:03 // 35293
Attól függ, ki mekkora méretű:-)
András bácsi26-11-2007 14:35:32 // 35292
Igen, csak odáig nem jut el a hülyéje, hogy a kis autóban könnyebb meghalni, főleg, ha még megy is. Ja, és hely sincs bennük. :)
Satti26-11-2007 14:31:48 // 35291
Azért nevetséges, hogy mennyire nincs áruk, főleg a nagyoknak, bár most megfigyeltem, ez más típusokra is igaz ugyanúgy, a kis kategóriát sokkal könnyebb eladni, főleg ha extrás kivitelű.
András bácsi26-11-2007 14:09:00 // 35290
Már elég régóta próbálják eladni. Viszont ennyiért igen sok. Az enyém 1.8-ért kelt el, szerintem ha vártam volna vele, akkor max. 2-2.1 lehetett volna. Majdnem friss vizsga, kb 300e-es spoiler, 18-as, és 17-es alu, rgb-átalakító stb. Szóval jóval több, mint ez az alapgép.
Grando26-11-2007 14:02:13 // 35289
Ja. A nagyszerviz - ami vagy igaz, vagy nem -, meg a kmóra állás elég érdekesek. Viszont most is ez az egyetlen V6 TB.
András bácsi26-11-2007 13:54:51 // 35288
Hát a képek alapján nem úgy néz ki az a motortér, mintha nagyon szerelgették volna. Vagy ha igen, akkor valami igénytelen helyen, ahol nem szokás az alkatrészeket takarítani.
Meg kicsit hihetetlen a 90e km egy ilyen gépnél: az enyémben 160e volt (illetve szerintem kicsit több), és az sem volt túlhasználva. Turbot minek felújítani 90e-nél? Vagy akkor kell, ha eszetlenül használják. Megint csak saját példa: 160-nál még a gyári érteken belüli olajfogyasztás volt. Meg ki az a hülye, aki felújítja eladás előtt ilyen költséggel? Oké, ha nem volt tervben az eladás. De pl. nekem is esedékes lett volna a szíjcsere, meg is voltak a sallangok hozzá, de inkább húztam a dolgot, mint hogy meg nem fizettethető többletköltséget csináljak.
Meg kicsit hihetetlen a 90e km egy ilyen gépnél: az enyémben 160e volt (illetve szerintem kicsit több), és az sem volt túlhasználva. Turbot minek felújítani 90e-nél? Vagy akkor kell, ha eszetlenül használják. Megint csak saját példa: 160-nál még a gyári érteken belüli olajfogyasztás volt. Meg ki az a hülye, aki felújítja eladás előtt ilyen költséggel? Oké, ha nem volt tervben az eladás. De pl. nekem is esedékes lett volna a szíjcsere, meg is voltak a sallangok hozzá, de inkább húztam a dolgot, mint hogy meg nem fizettethető többletköltséget csináljak.
Grando26-11-2007 13:31:31 // 35287
Szia Satti bácsi!
Eztet lested?: V6 túrós. Állítólag nagyszerviz után. A vezérlést nemtom, hogy ezeknél 89.000-nél cserélni kell-e már... Maj' Bandi vagy a Don megmonnyák. Na de a kilométerórára nem adunk... Az áron meg faragsz (sokat)! ;))
A bőr cuccokból nehogy elhasználd az illatot, nekünk is kell! :)))))
Eztet lested?: V6 túrós. Állítólag nagyszerviz után. A vezérlést nemtom, hogy ezeknél 89.000-nél cserélni kell-e már... Maj' Bandi vagy a Don megmonnyák. Na de a kilométerórára nem adunk... Az áron meg faragsz (sokat)! ;))
A bőr cuccokból nehogy elhasználd az illatot, nekünk is kell! :)))))
Grando26-11-2007 12:57:24 // 35285
Az bezony! :))
Putyesz26-11-2007 12:54:04 // 35284
de faintos a hét képe:))))))!!!
András bácsi26-11-2007 11:57:30 // 35283
Mihez? 166-hoz?
András bácsi26-11-2007 11:56:52 // 35282
Valószínűleg nem ismeri a te gépedet. Anno az enyémre is rákötöttünk ilyet, de csak a lufit, és az abs-t ismerte fel, a motorvezérlőt már nem.
Bati26-11-2007 11:49:35 // 35281
sziasztok
nincs valakinek navigáciohoz lemeze kölcsön 1 másolásnyi idöre??
2003 utáni hoz.
nincs valakinek navigáciohoz lemeze kölcsön 1 másolásnyi idöre??
2003 utáni hoz.
Rolandoo7826-11-2007 11:47:06 // 35280
sracok hasznalja valaki az alfadiag nevu szoftvert? ezzel ki lehet olvasni a hibakodokat stb. megvettem a kabelt meg mindent ami kell hozza de nem akar mukodni...kellene egy kis instrukcio. szoval van valaki aki ezzel apolja a lelket a jarganynak?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
7
Guests7
483
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?