Forum >> 164-166
András bácsi27-11-2007 13:16:34 // 35429
Kivételesen nem a nepper szól belőled. :)))
Satti27-11-2007 13:14:01 // 35428
Ez nem csak ennél van, hanem a 156 és a 147-nek is sajátossága ez a nyűszőgés sajnos, ezek mediterrán gépek, nem szeretik ezt a hideg időt, amint lehűl, elkezdenek jajgatni, higy ez nem tetszik:-)
András bácsi27-11-2007 13:02:34 // 35427
Ez ilyen. Sajnos.
BeczA27-11-2007 12:39:46 // 35426
Nem zavarna, ha csak cincogna.... de idegesítően hangos, viszont amíg nem volt 0C közeli hőmérséklet addig alig csinálta... nem is idegesített de most már kiakasztó!!
András bácsi27-11-2007 12:37:01 // 35425
Ilyen időben az új is nyiszog. A fenti. Nagyon vastagon célszerű bezsírozni az átmenőcsavarját.
BeczA27-11-2007 12:31:08 // 35424
Akkor csak valamelyik lengőkar lehet a ludas... a nagyon fenti hangból tippelek csak a felső lengőkarra... de csak a nagyobb fel le mozgáskor csinálja....
BeczA27-11-2007 12:26:51 // 35423
Na ne máááá!! :DDD
A hosszabb szövegeket mindíg másolom, nehogy így járjak!!! :DDD
A hosszabb szövegeket mindíg másolom, nehogy így járjak!!! :DDD
András bácsi27-11-2007 12:26:17 // 35422
Az csak egy aluöntvény. Nem nyüszöghet. Az ilyen kettős lengőkaros rendszerben a toronycsapágy helyett a két gömbfejen fordul a kerék.
András bácsi27-11-2007 12:25:11 // 35421
Nem mert hosszú volt.
BeczA27-11-2007 11:54:26 // 35420
BeczA27-11-2007 11:52:42 // 35419
Írd le még 1x!! :DD
András bácsi27-11-2007 11:50:59 // 35418
Hová tűnt, amit írtam????
András bácsi27-11-2007 11:43:13 // 35417
Ebben nincs toronycsapágy. :)
Lengőkar. De had nyiszogjon.
Lengőkar. De had nyiszogjon.
BeczA27-11-2007 11:31:38 // 35416
Köszi a seítséget! Este ábújtam a manualt és megtaláltam az adatokat, bár a netes oldalon számomra nem lett vilgosabb ,hogy milyen izzót is adnak pontosan...
Nekem kicsit egyszerűbb a dolgom a halogén láámpatest miatt, nem kell annyi mindent lebombáznom mint, neked a xenon-os változtban....
Az izzó elvileg a héten megjön...
Nem túlzottan izgat ,hogy megfelelő lesz-e, mert haszált autó révén abban a szerencsébe van dolgom, hogy már valaki eltörte a helyzetjelző pálca végét és szerintem eddig is hagyományos szimetrikus égőt bányásztam ki belőle és ezek szerint azt is tettem vissza ... :((
/ Satti nem rád godoltam mielött, még besszólsz!!! :DDDD /
Nekem kicsit egyszerűbb a dolgom a halogén láámpatest miatt, nem kell annyi mindent lebombáznom mint, neked a xenon-os változtban....
Az izzó elvileg a héten megjön...
Nem túlzottan izgat ,hogy megfelelő lesz-e, mert haszált autó révén abban a szerencsébe van dolgom, hogy már valaki eltörte a helyzetjelző pálca végét és szerintem eddig is hagyományos szimetrikus égőt bányásztam ki belőle és ezek szerint azt is tettem vissza ... :((
/ Satti nem rád godoltam mielött, még besszólsz!!! :DDDD /
Grando27-11-2007 11:27:31 // 35415
Nekem lövésem sincs.
Viszont erről jut eszembe, hogy a minap kijegyzeteltem pár okosságot egy szejatos javítási utasítás fordításakor. Nemtom nálunk mennyire stimmelnek ezek a dologok, de esetleg érdemes lehet ezeket megjegyezni (vagy véleményezni), mert genyó kis dolgokat lehet ám így művelni a cuccokkal úgy, hogy még akkor sem veszi észre az ember, ha a szeme láttára csinálják a műveleteket. Szóval 1-2 okosság (a részleteket illetően ne kérdezzetek, mert arról fingom sincs):
"Hátsó tengely:
A hátsó tengelyt a karosszériához rögzítő csavarok meghúzásához a
járműnek a kerekeken kell állnia, és a kerék középpontja és a
kerékház alsó pereme közötti távolságnak -"a" méret- meg kell
felelnie az adott futóműhöz meghatározott méretnek. Amennyiben
a csavarok nem ezen feltételek mellett kerülnek meghúzásra,
nagymértékű feszültség jelentkezik a szilentblokkokban,
és azok élettartama csökken.
Féltengely:
Meglazitott tizenkétlapú anya mellett a kerékcsapágyakat nem
szabad terhelésnek kitenni. Ha a kerékcsapágyakat a jármű saját
tömege terheli, akkor a kerékcsapágyon kezdő sérülés keletkezik.
A kerékcsapágy élettartama így rövidebb lesz. Amennyiben olyan
járművet kell mozgatni, amelynek féltengelye ki van szerelve,
akkor előzőleg egy külső csuklót be kell szerelni és 50 Nm-rel
meghúzni, ellenkező esetben a kerékcsapágy megsérül.
Szilentblokk:
A hátsó tengely szilentblokkjainak rossz útfelületen adott
zajainak elkerülése céljából a műanyag védőborítást le kell venni,
és a szilentblokk üregeit fehér zsírral -G 052 150 A2- be kell kenni."
Viszont erről jut eszembe, hogy a minap kijegyzeteltem pár okosságot egy szejatos javítási utasítás fordításakor. Nemtom nálunk mennyire stimmelnek ezek a dologok, de esetleg érdemes lehet ezeket megjegyezni (vagy véleményezni), mert genyó kis dolgokat lehet ám így művelni a cuccokkal úgy, hogy még akkor sem veszi észre az ember, ha a szeme láttára csinálják a műveleteket. Szóval 1-2 okosság (a részleteket illetően ne kérdezzetek, mert arról fingom sincs):
"Hátsó tengely:
A hátsó tengelyt a karosszériához rögzítő csavarok meghúzásához a
járműnek a kerekeken kell állnia, és a kerék középpontja és a
kerékház alsó pereme közötti távolságnak -"a" méret- meg kell
felelnie az adott futóműhöz meghatározott méretnek. Amennyiben
a csavarok nem ezen feltételek mellett kerülnek meghúzásra,
nagymértékű feszültség jelentkezik a szilentblokkokban,
és azok élettartama csökken.
Féltengely:
Meglazitott tizenkétlapú anya mellett a kerékcsapágyakat nem
szabad terhelésnek kitenni. Ha a kerékcsapágyakat a jármű saját
tömege terheli, akkor a kerékcsapágyon kezdő sérülés keletkezik.
A kerékcsapágy élettartama így rövidebb lesz. Amennyiben olyan
járművet kell mozgatni, amelynek féltengelye ki van szerelve,
akkor előzőleg egy külső csuklót be kell szerelni és 50 Nm-rel
meghúzni, ellenkező esetben a kerékcsapágy megsérül.
Szilentblokk:
A hátsó tengely szilentblokkjainak rossz útfelületen adott
zajainak elkerülése céljából a műanyag védőborítást le kell venni,
és a szilentblokk üregeit fehér zsírral -G 052 150 A2- be kell kenni."
BeczA27-11-2007 11:20:29 // 35414
Napot!!!
Első futómű tapasztalatokkal hogy álltok???
A bal első futómű ,ha átmegyek egy fekvőrendőrön, vagy nagyobb egyenetlenségen akkoor nyüszög.... olyan mintha toronyból jönne a hang. ( A oszlop alsó sarkából)
Toronycsapágy, esetleg más??
Első futómű tapasztalatokkal hogy álltok???
A bal első futómű ,ha átmegyek egy fekvőrendőrön, vagy nagyobb egyenetlenségen akkoor nyüszög.... olyan mintha toronyból jönne a hang. ( A oszlop alsó sarkából)
Toronycsapágy, esetleg más??
Grando27-11-2007 11:20:17 // 35413
Nincs is ezzel semmi gond. ;))
Azért (is) tömörülünk itt, hogy okosodjunk, és az ilyen muksók ne tudjanak megvezetni. Egységfront, vazze! :DDD
Mikor mész a fószerhoz?
Azért (is) tömörülünk itt, hogy okosodjunk, és az ilyen muksók ne tudjanak megvezetni. Egységfront, vazze! :DDD
Mikor mész a fószerhoz?
Arno16627-11-2007 11:06:50 // 35412
Köszi :))) Persze... bár bevallom a zár árára lövésem nem volt.
Hívjátok fel, és lehet anyázni hogy drága...nyomjuk le az árakat. :)
Mondjuk én más szituban voltam mert egy csomo dolgot hoztam, es husz percet alkudtam vele. De a nevedben nem akartam. :)
Hívjátok fel, és lehet anyázni hogy drága...nyomjuk le az árakat. :)
Mondjuk én más szituban voltam mert egy csomo dolgot hoztam, es husz percet alkudtam vele. De a nevedben nem akartam. :)
Arno16627-11-2007 11:00:48 // 35411
Akkó azt kell megvenni. :) Grando gondolom tudja az árakat a muki ennyit mondott, én meg szivességet teszek hogy megkérdem, az alkatrészkupeckodás nem a műfajom :)
Kicsit el van szállva az árakkal az tény, fél órát kell győzködni hogy ne a márkaszervíz árait vegye alapul, hanem annak kb a felét az új alkatrész árára. De meglehet győzni.
Plane ha több dolgot hoz az ember.
120-ért adja a bőrt, 20-ért az ICS-t... ezek viszont normális árak....
Kicsit el van szállva az árakkal az tény, fél órát kell győzködni hogy ne a márkaszervíz árait vegye alapul, hanem annak kb a felét az új alkatrész árára. De meglehet győzni.
Plane ha több dolgot hoz az ember.
120-ért adja a bőrt, 20-ért az ICS-t... ezek viszont normális árak....
Grando27-11-2007 10:13:51 // 35410
Valszeg ugyanattól, amitől a tegnap kivesézett túrósban 80K van. MEGKÍMÉLT vazze! :DDD
András bácsi27-11-2007 09:24:51 // 35409
csak nem értem mitől lenne 60e km? 99-es autóban...
András bácsi27-11-2007 09:23:35 // 35408
Igen. Egy angol autóból való, 400e-ért árulták sokáig.
Grando27-11-2007 09:11:03 // 35407
A 2.5 V6-ra gondolsz, 60ezer km-rel, 3 kilóért?
Csumez27-11-2007 09:10:32 // 35406
Mindig visszajárok, és mindig olvaslak benneteket. Tegnap előtt muszáj voltam ide beírni egy-két hozzászólást.
Grando27-11-2007 08:56:26 // 35405
Na sebaj... Előbb-utóbb úgyis rásózza vkire a cuccait. Aztán majd jön a duma, hogy milyen drága még a bontott alkatrész is az Alfához. :((
Azért te is nézz utána, ha veszel valamit tőle, mert ezek szerint ez élete egyetlen esélye, hogy pénzt keressen.
Bár ahogy ismerlek, utánanéztél, nem aggódom miattad... ;))))
Azért te is nézz utána, ha veszel valamit tőle, mert ezek szerint ez élete egyetlen esélye, hogy pénzt keressen.
Bár ahogy ismerlek, utánanéztél, nem aggódom miattad... ;))))
András bácsi27-11-2007 08:55:26 // 35404
A vaterán nézd meg a hülyegyerek hirdetéseit, aki többek között V6 motort is árul. Azt hiszi, hogy a 166 még 5 millás autó...
Don Gombóc27-11-2007 08:54:39 // 35403
Komoly árai vannak, ez is márka presztizsét hivatott bizonyítani. :)
Grando27-11-2007 08:52:48 // 35402
Hát ja. Nem újdonság, hogy nálunk sokan már holnapra akarnak nagyot szakítani, és a Bahamákra költözni... :DDD
András bácsi27-11-2007 08:32:53 // 35401
Én azt röhögtem, amikor kint kb 40/db-ból megvan a gyári xenon, itt 150-ért akarták adni párban. És csak párban, hiába csak egy kellett volna.
András bácsi27-11-2007 08:30:27 // 35400
Jaja, de azért ez nem gyári szerintem, meg van némi költsége is. Na de bontott szarért az új ár 75%-át elkérni elég durva.
András bácsi27-11-2007 08:29:02 // 35399
Igen, vagy 10 centi. A sok tahó természetesen most is megpróbálkozik a havas úttal nulla tudással és nyárigumival.
Grando27-11-2007 08:23:25 // 35398
Nem bírtam ki, csak utánalestem az íbéjen:
hétfélér van - igaz ez egy elsőajtós, na de az ár szempontjából sztem mindegy... Kb. 37-ért komplett ajtókat árulnak azonnali árral.
Amúgy a fószerkám komplett bőr belsőket is árul. Na mondjuk ezek nem óccsók...
hétfélér van - igaz ez egy elsőajtós, na de az ár szempontjából sztem mindegy... Kb. 37-ért komplett ajtókat árulnak azonnali árral.
Amúgy a fószerkám komplett bőr belsőket is árul. Na mondjuk ezek nem óccsók...
Don Gombóc27-11-2007 08:19:23 // 35397
Ott is hózott az éccaka? :)
András bácsi27-11-2007 07:55:41 // 35396
Ühüm... valami 20e körül van az új.
Arno16626-11-2007 22:44:42 // 35395
Kilyukadtunk ott ahol elkezdtuk az eszmefuttatast :))
Mondom én hogy ehhez spec nem kell szerelő :))))
Az, persze.... télen - nyáron....paraflu. Mé?
Mondom én hogy ehhez spec nem kell szerelő :))))
Az, persze.... télen - nyáron....paraflu. Mé?
Arno16626-11-2007 22:39:35 // 35394
:) vele beszeld meg.... :) amugy nincs... le volt torve es be volt dugva olyan mint elol, megneztem....
Charlie 16626-11-2007 21:55:13 // 35393
Több okai is lehet. Most a műszerhibával nem foglalkozom, az az egyszerűbb eset.
A fizikai része: Egyrészt termosztát vagy annak a betétje, de akár vízpumpa is.
Arra figyelj a nem bugatti , ergo gyári műanyaglapátosnak tulajdonsága az elöregedés, és ha repedések kerülnek rá, még ha mikorméretű is, bezavarhat
Gondolom a műanyagok hűátágulását ismered :)
Én ezt a 2 dolgot nézném meg.
Apropó, ugye neked télen nyáron fagyállós folyadék van benne?
A fizikai része: Egyrészt termosztát vagy annak a betétje, de akár vízpumpa is.
Arra figyelj a nem bugatti , ergo gyári műanyaglapátosnak tulajdonsága az elöregedés, és ha repedések kerülnek rá, még ha mikorméretű is, bezavarhat
Gondolom a műanyagok hűátágulását ismered :)
Én ezt a 2 dolgot nézném meg.
Apropó, ugye neked télen nyáron fagyállós folyadék van benne?
Charlie 16626-11-2007 21:52:12 // 35392
Én továbbra is maradok nacionalista, és a magyar gazdáknak hiszek :):)
Elvégre nem azért járok évente kb 4x tokajba borért .
Max azt bírom elképzelni hogy anno így hívták az esszenciát.
A szabvány gönci hordó az 140 literes.
A puttony meg 25-27 L.
Ergo 5 puttonnyi szőlő fér bele max. Ami efelett van, azt hívják eszenciának. De az már nem valós puttonyszámlálás, hanen a cukortartalom alapján osztályozzák.
Akkor inkább úgy írom, 5 puttony felett a "puttony" szónak inkább hagyományjelentése van. Fizikálisan az már vastagon eszencia.
Elvégre nem azért járok évente kb 4x tokajba borért .
Max azt bírom elképzelni hogy anno így hívták az esszenciát.
A szabvány gönci hordó az 140 literes.
A puttony meg 25-27 L.
Ergo 5 puttonnyi szőlő fér bele max. Ami efelett van, azt hívják eszenciának. De az már nem valós puttonyszámlálás, hanen a cukortartalom alapján osztályozzák.
Akkor inkább úgy írom, 5 puttony felett a "puttony" szónak inkább hagyományjelentése van. Fizikálisan az már vastagon eszencia.
Satti26-11-2007 21:37:56 // 35391
Akkor vigyázz, el ne ejtsd!:-)
W.26-11-2007 21:27:39 // 35390
Még annyit...darabára jelenleg 70 000ft körül van, már ha még bor árverésen lehet kapni..:))
W.26-11-2007 21:25:16 // 35389
Satti26-11-2007 21:19:25 // 35388
A vadiúj gyári központizár motor az 20 ezer Ft
W.26-11-2007 21:18:06 // 35387
Tévedsz ! Mindjárt be is bizonyítom! :)
Grando26-11-2007 21:13:52 // 35386
Vazze, nem kell a komplett ajtó... :DDD
A hátsó szivargyújtót már meg sem merem kérdezni... 100 rongy? :(((
A hátsó szivargyújtót már meg sem merem kérdezni... 100 rongy? :(((
tipoatti26-11-2007 21:10:18 // 35385
Sajna ez nem új, hanem bontott...
tipoatti26-11-2007 21:09:43 // 35384
Megköszönöm, ha nem felejted el... :)
Arno16626-11-2007 20:45:22 // 35383
Átmegyek alkatrésznepperbe :)
Sztem tudok megkérdem ha itthon lesz a mukso. Remélem hozza a váltómat is végre..kiment kulfold.
Grando! 15e a kp zár/db, aszondta. De sztem neked kell kiszedni :)
Ha gondolod elugorhatunk együtt, mert ködlámpáim még ottvannak...meg az esőérzékelős cuccmák. Csak időm legyen....
Sztem tudok megkérdem ha itthon lesz a mukso. Remélem hozza a váltómat is végre..kiment kulfold.
Grando! 15e a kp zár/db, aszondta. De sztem neked kell kiszedni :)
Ha gondolod elugorhatunk együtt, mert ködlámpáim még ottvannak...meg az esőérzékelős cuccmák. Csak időm legyen....
Arno16626-11-2007 20:45:16 // 35382
Szeremley Zeusz? Az se piskóta....érdemes megkóstolni. Nekem jobban bejön mint az aszu...
Arno16626-11-2007 20:33:13 // 35381
Node süsdmeg, épp ezt akarom én is. Megmérni a vízhőfokot. Egzaktul...akkor amikor épp felmegy. Nem akkor mikor épp ráér a szerelő...
Csak nemtudtam hogy a műszerfalgomba másik-e mint a többi, és egyszerűbb itt megkérdezni mint ebben a hidegben a kocsiban bujkalni, vagy a DTE cd-t túrni.
Ha az jó, akkor a gomba szar.
Ha nem, akkor az említett dolgok.
Ehhez mé kell szerelő??! :)
A vízpumpa cseréhez ahhoz kell a szerelő. Ahhoz se szerszámom, se rutinom.
De diagnosztizálni tudok én is a megfelelő infok birtokában (amit vagy megkapok hála nektek, vagy megszerzem ugyis mert ilyen fafejű vagyok, meg érdekel is a dolog :)), és legalább nem kell mást okolni csak magamat ha tevedtem stb...
(pár évig rallycross autókba fejlesztettünk hobby szinten "másodállásban" befecskendező elektronikát egy 4 fős csapattal + BME-n egy félév autovillamosság tárgy.... ragadt azé rám vmi a témában. Egy vtec-es honda motort a csont nulláról behangolni fékpadon és a végén a hungaroringen másodiknak lenni azzal az elektronikával amit az ember 4-edmaga fejlesztgetett... sokat megtanul az ember az autókról.... Annyit mindenképp, hogy meg tudja mondani a szerelőnek mit csinaljon. Ne csak annyit hogy jajajaj felment a vízhőfokom, nagy a baj?! :))
A multkori esetből tanulva meg most nem fogok száguldozni 200 körül amig kiderül mi a gond. :) Ezuttal tuti nem a hűtőm mocskos, mert azt a multkor kitakarítottam...hatha az a baja cimszoval. Mocskosnak mocskos volt...a többit ismerjük :)
Csak nemtudtam hogy a műszerfalgomba másik-e mint a többi, és egyszerűbb itt megkérdezni mint ebben a hidegben a kocsiban bujkalni, vagy a DTE cd-t túrni.
Ha az jó, akkor a gomba szar.
Ha nem, akkor az említett dolgok.
Ehhez mé kell szerelő??! :)
A vízpumpa cseréhez ahhoz kell a szerelő. Ahhoz se szerszámom, se rutinom.
De diagnosztizálni tudok én is a megfelelő infok birtokában (amit vagy megkapok hála nektek, vagy megszerzem ugyis mert ilyen fafejű vagyok, meg érdekel is a dolog :)), és legalább nem kell mást okolni csak magamat ha tevedtem stb...
(pár évig rallycross autókba fejlesztettünk hobby szinten "másodállásban" befecskendező elektronikát egy 4 fős csapattal + BME-n egy félév autovillamosság tárgy.... ragadt azé rám vmi a témában. Egy vtec-es honda motort a csont nulláról behangolni fékpadon és a végén a hungaroringen másodiknak lenni azzal az elektronikával amit az ember 4-edmaga fejlesztgetett... sokat megtanul az ember az autókról.... Annyit mindenképp, hogy meg tudja mondani a szerelőnek mit csinaljon. Ne csak annyit hogy jajajaj felment a vízhőfokom, nagy a baj?! :))
A multkori esetből tanulva meg most nem fogok száguldozni 200 körül amig kiderül mi a gond. :) Ezuttal tuti nem a hűtőm mocskos, mert azt a multkor kitakarítottam...hatha az a baja cimszoval. Mocskosnak mocskos volt...a többit ismerjük :)
Satti26-11-2007 20:27:45 // 35380
Hogy is volt az ÜT-ben, légyszi világosíts fel tanult kolléga!:-)) A wartburgból hogyan lett kerékpár, ami azért jó, mert jó:-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
6
Guests6
489
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?